Δευτέρα, 13 Ιανουαρίου 2020 09:04

Τίτλοι τέλους για τον διαγωνισμό του άξονα Ακτιο - Αμβρακία - Η εμπλοκή του Πάτρα - Πύργος

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Την προαναγγελθείσα ακύρωση του διαγωνισμού, προϋπολογισμού 160 εκατ. ευρώ, για την εργολαβία-σκούπα που αφορούσε την ολοκλήρωση του οδικού άξονα Ακτιο - Αμβρακία επισημοποίησαν οι υπηρεσίες του υπουργείου Υποδομών.

Στον διαγωνισμό είχε μειοδοτήσει η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ - ΤΕΡΝΑ, αλλά υπήρξαν προσφυγές (από την ιταλική GD Infrastrutture) και εμπλοκές που συνδέονται με τα απόνερα του συμβιβασμού μεταξύ ισχυρών εργοληπτών και Επιτροπής Ανταγωνισμού το 2017. Πολλοί πίστευαν πως η νομοθετική ρύθμιση που κατέθεσε προ διμήνου η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών θα οδηγούσε σε ξεμπλοκάρισμα κάποιων διαγωνισμών, όπως και ο συγκεκριμένος.

Ομως στις 31 Δεκεμβρίου έληγε η ισχύς των προσφορών και στις 31 Ιανουαρίου 2020 η ισχύς των εγγυητικών επιστολών. Από το υπουργείο Υποδομών δεν ζήτησαν παράταση της ισχύος των προσφορών και των εγγυητικών επιστολών. Μάλιστα ενημέρωσαν την GD Infrastrutture, που τις ανανέωσε, πως δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο, χωρίς προηγουμένως να ζητηθεί από την υπηρεσία και συνεπώς δεν γίνεται δεκτή.

Το τμήμα Ακτιο - Αμβρακία, όπως είχε πει προ μηνών στη Βουλή ο υπουργός Υποδομών Κ. Καραμανλής, έχει κοστίσει μέχρι σήμερα περίπου 6,1 εκατ. ευρώ το χιλιόμετρο (χωρίς τις μελέτες και την επίβλεψη), χωρίς να έχει ολοκληρωθεί. Το 2010 ανατέθηκαν τέσσερις εργολαβίες για την αναβάθμιση του οδικού άξονα, με προϋπολογισμό 142 εκατ. ευρώ.

Τελικά, έπειτα από σχεδόν δέκα χρόνια, το υπουργείο αναγκάστηκε να προχωρήσει στη δημοπράτηση μιας εργολαβίας-σκούπα, που όπως προαναφέρθηκε είχε προϋπολογισμό μεγαλύτερο από αυτόν των τεσσάρων αρχικών εργολαβιών. Τώρα το έργο αναμένεται να επαναπροκηρυχθεί.

Η διαμάχη μεταξύ του υπουργείου Υποδομών και της GD Infrastrutture απειλεί τον σχεδιασμό του Κ. Καραμανλή και για ένα άλλο κρίσιμο έργο, τον οδικό άξονα Πάτρα - Πύργος. Για το συγκεκριμένο έργο εκκρεμεί η οριστική πρόταση προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ώστε να γνωρίζουμε αν θα ενταχθεί στην Ολυμπία Οδό (που κατασκεύασε και διαχειρίζεται τον άξονα Ελευσίνα - Κόρινθος - Πάτρα) ή θα επαναπροκηρυχθεί με άλλο μοντέλο (π.χ. ως ενιαίο έργο) ή θα προχωρήσουν οι σημερινές οκτώ εργολαβίες, στις πέντε από τις οποίες έχουν υπογραφεί και συμβάσεις.

Οι μήνες, πάντως, περνούν χωρίς να έχει ξεκαθαριστεί η εικόνα για τον οδικό άξονα Πάτρα - Πύργος καθώς έπρεπε να «ζυμωθεί» και η κοινοπραξία Ολυμπία Οδός. Στην περίπτωση που υπάρξει θετικό σήμα από τις Βρυξέλλες, ακούγεται πως θα συγκροτηθεί μια ξεχωριστή κοινοπραξία στην οποία θα συμμετέχουν οι μέτοχοι της Ολυμπίας Οδού πλην της γερμανικής Hochtief, η οποία δεν θέλει να εμπλακεί στην κατασκευή του Πάτρα - Πύργος. Αν δεν υπάρξει έγκριση του σχεδίου από τις κοινοτικές υπηρεσίες, τότε η κατάσταση περιπλέκεται.

Ταυτόχρονα το υπουργείο πιέζεται από την GD Infrastrutture, η οποία είχε στείλει και διαταγές πληρωμής για ληξιπρόθεσμες οφειλές. Λίγο πριν λήξει το 2019, οι υπηρεσίες του υπουργείου Υποδομών πλήρωσαν, πάντως, στην εταιρεία τρεις ληξιπρόθεσμους λογαριασμούς 219.000 ευρώ για την 6η εργολαβία του Πάτρα -Πύργος καθώς και έναν ληξιπρόθεσμο λογαριασμό 33.000 ευρώ για την 8η εργολαβία.

Πηγή: euro2day.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 13 Ιανουαρίου 2020 12:02

Σχετικά Άρθρα

  • Κράλλης: Αφωνία Σταϊκούρα για την κατασκευή ανατολικής εισόδου Αμαλιάδας
    Κράλλης: Αφωνία Σταϊκούρα για την κατασκευή ανατολικής εισόδου Αμαλιάδας

    Ο Υπουργός Υποδομών, κύριος Χρήστος Σταϊκούρας, επισκέφθηκε στις 18/7/2024 το Κέντρο Λειτουργίας της «Ολυμπίας Οδού» στο Ρίο. Μετά την ενημέρωσή του για την πορεία του έργου «Νέα Εθνική Οδός Πατρών-Πύργου επιβεβαίωσε την εκτίμηση ότι το έργο θα δοθεί για χρήση στους πολίτες το 2025. Αυτό, όμως, που κατεγράφη αρνητικά είναι ότι ο Υπουργός Υποδομών δεν ανακοίνωσε τη χρηματοδότηση και κατασκευή της Ανατολικής Εισόδου Αμαλιάδας.

    Πρόκειται για ένα ώριμο έργο, γιατί έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία των απαλλοτριώσεων από το 2018 με την κατάθεση των χρημάτων στους δικαιούχους και η υπάρχουσα προμελέτη του έργου βρίσκεται στην αρμόδια Διεύθυνση του Υπουργείου Υποδομών. Το έργο έχει όδευση 1200 μ., αναπτυσσόμενη σε ευθεία από τον κόμβο του Γερακίου έως το ανατολικό στόμιο, νότια της Σοχιάς, με προβλεπόμενο προϋπολογισμό 3.000.000 ΕΥΡΩ.

    Επισημαίνεται ότι ο Υπουργός Υποδομών έχει στα χέρια του το ΑΙΤΗΜΑ ΤΗΣ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ για την αναγκαιότητα κατασκευής της Ανατολικής Εισόδου. Χωρίς περιστροφές προειδοποιούμε όσους οραματίζονται εγκαίνια του έργου το 2025 με την ΑΜΑΛΙΑΔΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΕΝΗ ότι θα εκτεθούν παραδίδοντας στους πολίτες ένα ΑΝΑΠΗΡΟ ΕΡΓΟ και ότι ο καταλογισμός ευθυνών στους θεσμικά αρμόδιους θα πάρει τη μορφή παλλαϊκής αποδοκιμασίας.

    (Δελτίο Τύπου)

  • Τέμπη: Νέα δικογραφία στη Βουλή κατά του Καραμανλή
    Τέμπη: Νέα δικογραφία στη Βουλή κατά του Καραμανλή

    Νέα δικογραφία κατά του πρώην υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κωνσταντίνου Αχ. Καραμανλή και του υφυπουργού Μιχάλη Παπαδόπουλου για το δυστύχημα των Τεμπών διαβιβάστηκε στη Βουλή.

    Σύμφωνα με πληροφορίες, η ποινική δικογραφία αφορά στην υπόθεση της σιδηροδρομικής τραγωδίας των Τεμπών, μετά από μηνυτήρια αναφορά που κατέθεσε γονέας θύματος για σημαντικές παραλείψεις.

    Σημειώνεται ότι τη σχετική ανακοίνωση έκανε κατά την έναρξη της συνεδρίασης της Ολομέλειας, με τον αντιπρόεδρο της Βουλής, Θανάση Μπούρα, να ανακοινώνει σήμερα στην Ολομέλεια της Βουλής τη διαβίβαση από το υπουργείο Δικαιοσύνης στη Βουλή νέας ποινικής δικογραφίας.

    Πηγή: Ethnos.gr

  • ΣΥΡΙΖΑ: Αυξάνει την πίεση στην κυβέρνηση για Κώστα Αχ. Καραμανλή
    ΣΥΡΙΖΑ: Αυξάνει την πίεση στην κυβέρνηση για Κώστα Αχ. Καραμανλή

    Σε εγρήγορση έθεσε τον ΣΥΡΙΖΑ ο Στέφανος Κασσελάκης με την επιστροφή του από τον στρατό, ανεβάζοντας τους τόνους της αντιπαράθεσης με τη ΝΔ.

    Εχτές επανέφερε το ζήτημα της τραγωδίας των Τεμπών, επιμένοντας -παρά τις περί του αντιθέτου ενδείξεις- στην ανάγκη σύστασης επιτροπής προκαταρκτικής εξέτασης (ή προανακριτικής όπως συνηθίζεται να λέγεται) για τον Κώστα Αχ. Καραμανλή. Ωστόσο αναμένει από τη ΝΔ να δεσμευθεί πως θα παραπέμψει τον πρώην υπουργό της στη δικαιοσύνη.

    «Σίριαλ» με το κατηγορητήριο

    Η αρχή έγινε με τη δημοσίευση βίντεο του Στέφανου Κασσελάκη, στο οποίο μιλούσε για «συγκεκριμένο και πανίσχυρο» κατηγορητήριο κατά του πρώην υπουργού Μεταφορών. Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ καλούσε τον Κυριάκο Μητσοτάκη να το «υπερψηφίσει, προκειμένου να διενεργηθεί προκαταρκτική εξέταση ώστε ο Κώστας Αχ. Καραμανλής να οδηγηθεί στη δικαιοσύνη, μετά από άσκηση ποινικής δίωξης». Το έγγραφο που κρατούσε ο Στέφανος Κασσελάκης κατηγορούσε τον Κώστα Καραμανλή πως «έχει τελέσει τα εγκλήματα της Έκθεσης κατ' άρθρο 306 παρ. 2 ΠΚ και της Διατάραξης της ασφάλειας της συγκοινωνίας μέσων σταθερής τροχιάς κατ' άρθρο 291 παρ. 1 δ) και στ)» και παρέθετε δέκα «επικίνδυνες για την ασφάλεια της συγκοινωνίας πράξεις και παραλείψεις».

    Πέρασαν εννέα ώρες μέχρι ο ΣΥΡΙΖΑ να δημοσιοποιήσει το ακριβές κείμενο του κατηγορητηρίου, ενώ διατυπώνονταν ερωτήματα για το εάν ο ΣΥΡΙΖΑ θα καταθέσει και το σχετικό αίτημα για την σύσταση της προανακριτικής.

    Εν τέλει η Θεοδώρα Τζάκρη κατέθεσε στον Γραμματέα της ΚΟ της ΝΔ, Σταύρο Καλαφάτη, το κατηγορητήριο, που πλέον ήταν σαφώς «εμπλουτισμένο», ενώ η γραμματέας της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ καλούσε την κυβέρνηση της ΝΔ, όχι μόνο να δεσμευτεί ότι θα ψηφίσει την συγκρότηση Προανακριτικής, αλλά και «να δεσμευτεί ότι δεν θα προσπαθήσει να συγκαλύψει τις ευθύνες του κ. Καραμανλή έτσι ώστε να οδηγηθεί αυτός στην δικαιοσύνη μετά από την άσκηση ποινικής δίωξης».

    Ο ΣΥΡΙΖΑ στο έγγραφο που επέδωσε η Θεοδώρα Τζάκρη στη ΝΔ κατηγορεί τον Κώστα Καραμανλή για τέσσερα αδικήματα:

    1. ανθρωποκτονία με ενδεχόμενο δόλο κατ’ άρθρο 299 του ΠΚ
    2. κακουργηματική έκθεσης κατ’ άρθρο 306 παρ. 2 ΠΚ
    3. κακουργηματικής διατάραξης της ασφάλειας της συγκοινωνίας μέσων σταθερής τροχιάς κατ’ άρθρο 291 παρ. 1 δ΄ και στ΄ ΠΚ
    4. παράβαση καθήκοντος κατ’ άρθρο 259 Π.Κ.

    Η αποκωδικοποίηση των ενεργειών του ΣΥΡΙΖΑ

    Στο πόρισμα που είχε καταθέσει ο ΣΥΡΙΖΑ στο πλαίσιο της Εξεταστικής δεν υπήρχε αίτημα για σύσταση προανακριτικής, ενώ ζητούσε να επιληφθεί η δικαιοσύνη για την διερεύνηση διαφόρων αδικημάτων, μεταξύ των οποίων της ανθρωποκτονίας, της έκθεσης και της διατάραξης συγκοινωνίας. Θεωρούσε δε πως προκύπτει ευθύνη του Κώστα Αχ. Καραμανλή, δια των παραλείψεων του ως προς αναγκαίες πολιτικές αποφάσεις.

    Ωστόσο κρίθηκε αναγκαίο πως έπρεπε να αυξηθεί η πίεση στην κυβέρνηση, γι αυτό και η Κουμουνδούρου άλλαξε τακτική την περασμένη εβδομάδα. Κάλεσε την κυβέρνηση να δεσμευθεί για σύσταση προανακριτικής σύντομης διάρκειας (ακόμα και δύο ημερών) που τελικά θα παραπέμψει τα όποια πιθανά αδικήματα του Κώστα Αχ. Καραμανλή στην δικαιοσύνη.

    Οι επιτελείς του ΣΥΡΙΖΑ έλεγαν ότι προτίθενται να καταθέσουν επίσημα το αίτημα για προανακριτική, μόνον εάν υπάρξει δέσμευση από τη ΝΔ πως θα συναινέσει στην παραπομπή του Κώστα Καραμανλή στη δικαιοσύνη. Αυτή η τακτική κρίθηκε επιβεβλημένη, καθώς εκφράστηκαν φόβοι από στελέχη του κόμματος πως μπορεί η ΝΔ να πει «ναι» σε προανακριτική, αλλά η κατάληξή της να αποβεί άκαρπη, να «καούν» οι κατηγορίες εναντίον του και να απαλλαγεί ο Κώστας Καραμανλής, στερώντας την δυνατότητα νέας προανακριτικής.

    Όπως έλεγαν στον ΣΥΡΙΖΑ, μετά από την «άτακτη υποχώρηση» της κυβέρνησης, πλέον δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για την συγκάλυψη του εγκλήματος των Τεμπών.

    Πηγή: Ethnos.gr
  • ΣΥΡΙΖΑ - Τέμπη: Κατηγορεί τον Καραμανλή ακόμα και για ανθρωποκτονία με ενδεχόμενο δόλο
    ΣΥΡΙΖΑ - Τέμπη: Κατηγορεί τον Καραμανλή ακόμα και για ανθρωποκτονία με ενδεχόμενο δόλο

    Το κατηγορητήριο με συγκεκριμένες πράξεις- παραλείψεις του Κώστα Αχ. Καραμανλή για τα Τέμπη παρέδωσε το απόγευμα της Δευτέρας η Θεοδώρα Τζάκρη στον γραμματέα της Κ.Ο. της ΝΔ, Σταύρο Καλαφάτη, προς ενημέρωση του Κυριάκου Μητσοτάκη, της κυβέρνησης και της Κ.Ο. της ΝΔ.

    Κατά την άποψη του ΣΥΡΙΖΑ- Προοδευτική Συμμαχία πληρείται η αντικειμενική και υποκειμενική υπόσταση των κακουργημάτων της ανθρωποκτονίας με ενδεχόμενο δόλο κατ' άρθρο 299 ΠΚ, της διατάραξης της ασφάλειας της συγκοινωνίας μέσων σταθερής τροχιάς κατ’ άρθρο 291 παρ.1δ και στ’ ΠΚ και της έκθεσης κατ’ άρθρο 306 παρ.2 ΠΚ.

    «Ζητούμε από την κυβέρνηση της ΝΔ να δεσμευτεί ότι θα ψηφίσει την συγκρότηση προανακριτικής επιτροπής κατ’ άρθρο 86 παρ.3 του Συντάγματος για να διερευνήσει τα παραπάνω εγκλήματα και να δεσμευτεί ότι δεν θα προσπαθήσει να συγκαλύψει τις ευθύνες του κ. Καραμανλή έτσι ώστε να οδηγηθεί αυτός στη δικαιοσύνη μετά από την άσκηση ποινικής δίωξης», υπογραμμίζει σε σχετική δήλωσή της η κυρία Τζάκρη.

    Σε αυτό το πλαίσιο, η γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της αξιωματικής αντιπολίτευσης ζητά από τη ΝΔ και τον πρωθυπουργό να εφαρμόσει το Σύνταγμα, να ενεργοποιήσει το νόμο περί ευθύνης υπουργών και να παύσει να συγκαλύπτει την εγκληματική συμπεριφορά του κ. Καραμανλή κι από τον κ. Καραμανλή να θέσει εαυτόν στη διάθεση της δικαιοσύνης.

    Το πλήρες κατηγορητήριο:

    ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΕΙΨΕΙΣ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΑΧΙΛ. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΠΟΥ ΠΛΗΡΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΚΤΟΝΙΑΣ ΜΕ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΔΟΛΟ ΚΑΤ΄ΑΡΘΡΟ 299 Π.Κ, ΤΗΣ ΔΙΑΤΑΡΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΗΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕΣΩΝ ΣΤΑΘΕΡΗΣ ΤΡΟΧΙΑΣ ΚΑΤ΄ΑΡΘΡΟ 291 ΠΑΡ. 1Δ) ΚΑΙ ΣΤ) Π.Κ. ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΚΑΤ΄ΑΡΘΡΟ 306 ΠΑΡ. 2 Π.Κ.

    Ο Κωνσταντίνος Αχ. Καραμανλής, κατά το χρονικό διάστημα από τον Ιούλιο του 2019 έως και την 28η Φεβρουαρίου 2023, με την ιδιότητα του Υπουργού Μεταφορών & Υποδομών (η οποία του είχε ανατεθεί κατόπιν διορισμού από τον Πρωθυπουργό), ενώ :

    α) είχε ιδιαίτερη νομική υποχρέωση, απορρέουσα από το νόμο, την ιδιότητά του και τις εξ αυτής αρμοδιότητες, και β) ενώ γνώριζε την μη ασφαλή λειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου από τις έγγραφες γνωστοποιήσεις αρμόδιων οργάνων του ΟΣΕ, και όφειλε να προβεί σε συγκεκριμένες αποφάσεις και ενέργειες, με σκοπό την διασφάλιση της ομαλής, ασφαλούς και απρόσκοπτης λειτουργίας της σιδηροδρομικής συγκοινωνίας,

    εντούτοις, κατά το ανωτέρω διάστημα (7/2019 -2/2023) παρέλειψε να προβεί στις κάτωθι ενέργειες, γνωρίζοντας και αποδεχόμενος, ότι χωρίς τις ενέργειες αυτές, διαταράσσεται η ασφάλεια του σιδηροδρομικού δικτύου και τίθεται σε κίνδυνο ζωής και σωματικής ακεραιότητας αόριστος αριθμός προσώπων, που κάνουν χρήση της σιδηροδρομικής συγκοινωνίας.

    Εάν δε, προέβαινε στις ενδεδειγμένες ενέργειες ασφαλούς λειτουργίας του δικτύου, σύμφωνα με την νομική του υποχρέωση και την εγγυητική ευθύνη που είχε εκ της ιδιότητας του Υπουργού για την δημόσια ασφάλεια, είναι βέβαιο ότι δεν θα επερχόταν, ως αποτέλεσμα των παράνομων και κατά συρροή παραλείψεών του, το αποτέλεσμα της σύγκρουσης των δύο αμαξοστοιχιών την 28η Φεβρουαρίου 2023, οι εξ αυτής θάνατοι 57 ανθρώπων και οι σωματικές βλάβες των επιζώντων.

    Ειδικότερα:

    1. Ο Κώστας Καραμανλής, αν και γνώριζε ότι το τοπικό σύστημα τηλεδιοίκησης στη Λάρισα (θέση Ζάχαρη) είχε καταστραφεί από πυρκαγιά τον Ιούλιο του 2019, δεν προέβη σε οιαδήποτε ενέργεια, καίτοι όφειλε, για την αποκατάσταση της κομβικής σημασίας ζημίας αυτής. Όπως άλλωστε ρητώς αναφέρεται και στο «Πόρισμα Γεραπετρίτη», αν είχε αποκατασταθεί το σύστημα τηλεδιοίκησης στη Λάρισα, θα είχε αποτραπεί το δυστύχημα και ως εκ τούτου καθίσταται πρόδηλη και σαφής, η ουσιώδης παράλειψή του ως άνω Υπουργού.
    2. Ο Κώστας Καραμανλής, αν και γνώριζε την παύση από το 2020 της λειτουργίας του δευτεροβάθμιου οργάνου ελέγχου και ρύθμισης της κυκλοφορίας στην οδό Καρόλου (Αθήνα), ουδέν έπραξε για την επαναλειτουργία του που ήταν απολύτως αναγκαία για την ασφάλεια των συγκοινωνιών.
    3. Ο Κώστας Καραμανλής, αν και γνώριζε ότι το σύστημα επικοινωνίας GSM-R ήταν έτοιμο προς λειτουργία ήδη από τον Ιούλιο 2022, ουδέποτε το έθεσε σε λειτουργία.
    4. Ο Κώστας Καραμανλής δεν υλοποίησε/ολοκλήρωσε τη Σύμβαση 717/2014, με συνέπεια την μη λειτουργία του συστήματος φωτοσήμανσης και τηλεδιοίκησης, καθώς και του συστήματος ETCS ΑΥΤΟΜΑΤΗΣ ΠΕΔΗΣΗΣ ΤΩΝ ΤΡΕΝΩΝ. Αντιθέτως δε, παρέτεινε για τρία (3) επιπλέον έτη την υλοποίηση της άνω σύμβασης, καίτοι γνώριζε ότι τούτο οδηγούσε αναπόδραστα στην καθυστέρηση ενεργοποίησης των προαναφερόμενων συστημάτων ασφάλειας.
    5. Ο Κώστας Καραμανλής δεν θέσπισε νέους Εθνικούς Κανόνες Ασφαλείας, καίτοι όφειλε βάσει των οδηγιών 2016/797 και 2016/798, παραβιάζοντας έτσι τα άρθρα 59 και 60 του ν. 4632/2019.
    6. Ο Κώστας Καραμανλής εξέδωσε στις 30-5-2022 Υπουργική Απόφαση με την οποία αυθαίρετα άλλαξε τις προϋποθέσεις για τη μετάταξη του μοιραίου Σταθμάρχη, καταργώντας το όριο ηλικίας, ως στοιχείο άμεσα συνδεόμενο με την ασφάλεια της σιδηροδρομικής λειτουργίας και του επιβατικού κοινού, γνωρίζοντας ότι τοποθετώντας παρανόμως τον εν λόγω Σταθμάρχη στη θέση αυτή, έθεσε σε άμεση διακινδύνευση τα έννομα αγαθά της ζωής, της σωματικής ακεραιότητας και της ασφάλειας των πολιτών.
    7. Ο Κώστας Καραμανλής αν και γνώριζε ότι ήταν αναγκαία η υπηρεσία δύο σταθμαρχών στους κεντρικούς σταθμούς, αποδέχθηκε τη λειτουργία αυτών μόνο με ένα σταθμάρχη.
    8. Ο Κώστας Καραμανλής αγνόησε παντελώς την Εμπιστευτική Επιστολή που του απεστάλη στις 6-9-2021 από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθηγητή Φ. ΤΣΑΛΙΔΗ, με την οποία ο τελευταίος τον προειδοποιούσε με εμφατικό και σαφή τρόπο για το σύνολο των ανωτέρω ελλείψεων/καθυστερήσεων κλπ, επισημαίνοντας του τον «ορατό πλέον κίνδυνο να υπάρξει ένα συμβάν μέγιστης σοβαρότητας».
    9. Ο Κώστας Καραμανλής αγνόησε τις συγκεκριμένες υποδείξεις σχετικά με τα ζητήματα ασφάλειας των συγκοινωνιών μέσων σταθερής ασφάλειας που περιέχονταν στις από 7-9-2021, 9-3-2022, και 1-11-2022 Εξώδικες Δηλώσεις - Γνωστοποιήσεις της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης, των οποίων είχε λάβει προσωπικά ο ίδιος γνώση !
    10. Ο Κώστας Καραμανλής αγνόησε παντελώς τις σχετικές υποδείξεις του πορίσματος της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας, του οποίου είχε λάβει γνώση ήδη από τις 4-10-2021 .
    11. Ο Κώστας Καραμανλής παρότι ήταν άριστος γνώστης της ανωτέρω περιγραφομένης κατάστασης δεν προχώρησε, ως όφειλε, στη λήψη άμεσων διορθωτικών αποφάσεων-μέτρων, ώστε να υπάρχει ασφαλής λειτουργία του σιδηροδρόμου όπως:
    • Το κλείσιμο σταθμών για ενίσχυση κεντρικών σταθμών με πεπειραμένο προσωπικό.
    • Τη μείωση της επιτρεπόμενης ταχύτητας των συρμών.
    • Τη μείωση των επιβατικών και εμπορευματικών δρομολογίων.

    Επειδή, ο ΣΥΡΙΖΑ Π.Σ βάσιμα πιστεύει ότι υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις περί του ότι ο Κώστας Αχ. Καραμανλής έχει τελέσει τα εγκλήματα της ανθρωποκτονίας με ενδεχόμενο δόλο κατ’ άρθρο 299 του ΠΚ, της έκθεσης κατ’ άρθρο 306 παρ. 2 ΠΚ, της διατάραξης της ασφάλειας της συγκοινωνίας μέσων σταθερής τροχιάς κατ’ άρθρο 291 παρ. 1 δ΄ και στ΄ και της παράβασης καθήκοντος κατ’ άρθρο 259 Π.Κ, με τις ανωτέρω πράξεις και παραλείψεις του.

    ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ

    ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ

    Όπως, σύμφωνα με το άρθρο 86 παρ. 3 του Συντάγματος, τα άρθρα 153 επ. του Κανονισμού της Βουλής και το άρθρο 5 του Ν. 3126/2003 περί της «Ποινικής Ευθύνης Υπουργών», ως ισχύουν, συσταθεί Ειδική Κοινοβουλευτική Επιτροπή για τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης κατά του πρώην Υπουργού κ. Κωνσταντίνου Καραμανλή για τη διερεύνηση πιθανής εκ μέρους του τέλεσης των εγκλημάτων:

    α) της ανθρωποκτονίας με ενδεχόμενο δόλο κατ’ άρθρο 299 του ΠΚ,

    β) της κακουργηματικής έκθεσης κατ’ άρθρο 306 παρ. 2 ΠΚ,

    γ) της κακουργηματικής διατάραξης της ασφάλειας της συγκοινωνίας μέσων σταθερής τροχιάς κατ’ άρθρο 291 παρ. 1 δ΄ και στ΄ ΠΚ και

    δ) της παράβασης καθήκοντος κατ’ άρθρο 259 Π.Κ.

    Πηγή: Cnn.gr
  • Κασσελάκης: Έλεγε ψέματα ο κ. Καραμανλής ότι δεν είχε ενδείξεις για το δυστύχημα των Τεμπών
    Κασσελάκης: Έλεγε ψέματα ο κ. Καραμανλής ότι δεν είχε ενδείξεις για το δυστύχημα των Τεμπών

    «Θεωρώ αδιανόητο ότι φιλοκυβερνητικό μέσο είχε τις συνομιλίες που είδαμε ότι έχουν μονταριστεί, πριν ακόμη φτάσουν στα χέρια της Αστυνομίας. Είναι Δημοκρατία αυτό;», είπε ο Στέφανος Κασσελάκης.

    Ο κ. Καραμανλής έλεγε ψέματα όταν έλεγε «ότι δεν είχε ενδείξεις για το έγκλημα που είδαμε στα Τέμπη πριν από έναν χρόνο. Και ενδείξεις από εργαζόμενους είχε και γράμματα και συναντήσεις», είπε ο Στέφανος Κασσελάκης αναφορικά με τις πρόσφατες δηλώσεις του βουλευτή Σερρών ότι δεν υπάρχει ούτε ένα χαρτί «που να λέει πως εμείς προειδοποιούμε πως θα γίνει ένα τέτοιο μεγάλο δυστύχημα».

    Ερωτηθείς αν ο κ. Καραμανλής έχει και ποινικές ευθύνες για την Τραγωδία των Τεμπών, απάντησε καταφατικά, «καταθέτουμε ένα κατηγορητήριο για τον κ. Καραμανλή για να δούμε και τι στόχο έχει ο κ. Μητσοτάκης. Θέλει να τον καλύψει;», αναφέροντας δύο συγκεκριμένα αδικήματα για τα οποία ο ΣΥΡΙΖΑ θα ζητήσει την ποινική δίωξη του Κώστα Καραμανλή, καλώντας την Κυβέρνηση και τον Κυριάκο Μητσοτάκη να υπερψηφίσουν ην σχετική πρόταση της αξιωματικής αντιπολίτευσης, ώστε ο πρώην Υπουργός Μεταφορών να κριθεί από τη Δικαιοσύνη.

    «Να βάλουμε λεπτομέρεια στα εγκλήματα. Έχω μιλήσει με τους γονείς των θυμάτων και είμαστε όλοι υπέρ της λεπτομέρειας», είπε.

    «Θεωρώ αδιανόητο ότι φιλοκυβερνητικό μέσο είχε τις συνομιλίες που είδαμε ότι έχουν μονταριστεί, πριν ακόμη φτάσουν στα χέρια της Αστυνομίας. Είναι Δημοκρατία αυτό; Επιτέλους κάποιος πολιτικός να πάρει την ευθύνη;», πρόσθεσε στη συνέχεια.

    Στην ερώτηση αν θεωρεί ότι η χώρα μας είναι τριτοκοσμική ή δικτατορία και χρειάζονται διεθνείς παρατηρητές προκειμένου να διεξαχθούν αδιάβλητες εκλογές, απάντησε ότι «η δημοκρατίας μας έχει πληγεί τον τελευταίο καιρό με σκάνδαλο όπως αυτά των παρακολουθήσεων, της διαρροής προσωπικών στοιχείων πολιτών και διάφορα άλλα» και για το λόγο αυτό ζήτησε την παρουσία διεθνών παρατηρητών.

    «Μπορεί να εγγυηθεί ο κ. Μητσοτάκης ότι δεν έχουν διαρρεύσει προσωπικά δεδομένων εκλογών; Είναι μια ερώτηση που πρέπει να απαντήσει. Μας έλεγαν ψέματα ότι τα μάζεψε τα στοιχεία η κ. Ασημακοπούλου», συνέχισε.

    Σε ερώτηση που δέχθηκε για το αν εμπιστεύεται τη Δικαιοσύνη, απάντησε: «Την εμπιστεύομαι, αλλά από την άλλη πρέπει να υπάρχει και μια λογοδοσία της Δικαιοσύνης. Έχουν περάσει 2 χρόνια από τις υποκλοπές και το Predator. Είναι 93 στόχοι. Να μας δώσει λεπτομέρεια».

    «Έχουμε 2 μήνες δρόμο μέχρι τις ευρωεκλογές. Θα διασχίσουμε όλη τη χώρα», είπε για τις Ευρωεκλογές.

    Πηγή: iEidiseis.gr
  • Κασσελάκης: Αυτό είναι το κατηγορητήριο για Καραμανλή – Θα το υπερψηφίσει ο κ. Μητσοτάκης;
    Κασσελάκης: Αυτό είναι το κατηγορητήριο για Καραμανλή – Θα το υπερψηφίσει ο κ. Μητσοτάκης;

    «Αφού το διαβάσει ο Κυριάκος Μητσοτάκης, δεσμεύεται ότι θα υπερψηφίσει;» ρωτά ο Στέφανος Κασσελάκης.

    Ο ΣΥΡΙΖΑ θα καταθέσει αύριο, όπως ο Στέφανος Κασσελάκης τόνισε σε νέο βίντεο που ανάρτησε στους προσωπικούς του λογαριασμούς, κατηγορητήριο εναντίον του Κώστα Καραμανλή, με το οποίο θα ζητά τη διενέργεια προκαταρτικής εξέτασης, ώστε ο βουλευτής Σερρών να οδηγηθεί στη Δικαιοσύνη, μετά από άσκηση ποινικής δίωξης.

    «Αφού το διαβάσει ο Κυριάκος Μητσοτάκης, δεσμεύεται ότι θα υπερψηφίσει; Θα στηρίξει την αλήθεια ή θα συνεχίσει τη συγκάλυψη του εγκλήματος των Τεμπών;», ρωτά ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ.

    Αναλυτικά η ανάρτηση του Στέφανου Κασσελάκη:

    «Απλές πολιτικές εξισώσεις:

    Μητσοτάκης ίσον Καραμανλής.

    Καραμανλής ίσον Μητσοτάκης.

    Διαβάζω αυτό που αναρωτήθηκε προσχηματικά ο Πρωθυπουργός στη Βουλή: «Πού ακούστηκε αυτό που προτείνει ο ΣΥΡΙΖΑ; Να στηρίξουμε προανακριτική έτσι, γενικά, χωρίς κατηγορητήριο;».

    Να λοιπόν το κατηγορητήριο.

    Συγκεκριμένο και πανίσχυρο.

    Με ξεκάθαρους λόγους για τους οποίους πρέπει να ασκηθεί δίωξη εναντίον του Κώστα Αχιλλέα Καραμανλή.

    Το καταθέτουμε αύριο.

    Αφού το διαβάσει ο Κυριάκος Μητσοτάκης, δεσμεύεται ότι θα υπερψηφίσει, προκειμένου να διενεργηθεί προκαταρκτική εξέταση ώστε ο Κώστας Καραμανλής να οδηγηθεί στη δικαιοσύνη, μετά από άσκηση ποινικής δίωξης;

    Την απάντηση την ξέρετε και την ξέρω.

    Απλώς ο ΣΥΡΙΖΑ του στερεί ακόμη και την τελευταία δικαιολογία.

    Μητσοτάκης ίσον Καραμανλής

    Καραμανλής ίσον Μητσοτάκης.

    Η συγκάλυψη έχει πρόσωπο».



    Πηγή: iEidiseis.gr
  • Καραμανλής για Τέμπη: Φέρτε μου 1 χαρτί που να λέει ότι θα γινόταν τέτοιο δυστύχημα
    Καραμανλής για Τέμπη: Φέρτε μου 1 χαρτί που να λέει ότι θα γινόταν τέτοιο δυστύχημα

    Καμία έγγραφη προειδοποίηση για δυστύχημα στον σιδηρόδρομο δεν είχε λάβει ο Κώστας Αχ. Καραμανλής πριν το δυστύχημα των Τεμπών, σύμφωνα με νέες δηλώσεις του.

    Ειδικότερα, μιλώντας στον ΣΚΑΪ ανέφερε: «φέρτε μου ένα χαρτί που να λέει ότι θα γινόταν τέτοιο δυστύχημα (...) Δεν υπάρχει τέτοιο χαρτί στο γραφείο μου». Σύμφωνα με τον ίδιο, οι προειδοποιήσεις δεν ήταν για ατυχήματα, αλλά «για προβληματικό δίκτυο».

    «Γίνεται εργαλειοποίηση του πόνου»

    Αρχικά, στη συνέντευξή του ο πρώην υπουργός Μεταφορών είπε πως «η υποχρέωση ενός πολιτικού όταν έχουν συμβεί αυτά τα τραγικά γεγονότα που συνέβησαν στις 28 Σεπτεμβρίου 2023, είναι να μην βγαίνει και να κάνει αντιπαραθέσεις αλλά να περιμένει να απολογηθεί ή να δώσει την μαρτυρία του στα θεσμικά όργανα μιας συντεταγμένης πολιτείας.

    Ήταν συνειδητή επιλογή (σσ. να μην εμφανίζεται σε συνεντεύξεις). Αμέσως μετά από αυτό το τραγικό γεγονός τόσο ο πρωθυπουργός όσο και εγώ βρεθήκαμε στον τόπο του δυστυχήματος και εγώ έδωσα αμέσως την παραίτησή μου. Σκύβω με τον απόλυτο σεβασμό πάνω στα θύματα και στους ανθρώπους που ήταν εκεί και πόσο μάλλον στους συγγενείς τους. Νομίζω πως αυτό το είδατε σχεδόν από όλα τα στελέχη της ΝΔ γιατί αυτή η παράταξη είναι μια παράταξη η οποία ποτέ δεν ξεπέρασε τα εσκεμμένα. Λάθη κάναμε πολλά. Απόλυτος σεβασμός σημαίνει συνειδητή αποχή από το να εκμεταλλευόμαστε τον ανθρώπινο πόνο. Σεβασμός είναι επίσης να μην βγαίνουν κάποιοι άνθρωποι που ανήκουν σε άλλους πολιτικούς χώρους και για λόγους που όλοι καταλαβαίνουμε να κάνουν όχι απλά συνειδητή εκμετάλλευση, κάποιοι το λένε εργαλειοποίηση του πόνου. Έχουν ακουστεί πράγματα το τελευταίο έτος που δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα.Καταλαβαίνω πως έξω στην κοινωνία υπάρχει ένα κομμάτι του κόσμου που είναι θυμωμένο και για Τέμπη και για πολλά άλλα ζητήματα αλλά υπάρχει και ένα κομμάτι της κοινωνίας που θέλει να ακούσει».

    «Κανείς δεν μπορεί με βεβαιότητα να πει ποιος πήρε ή δεν πήρε τα ηχογραφημένα μηνύματα»

    Για τα ηχητικά ντοκουμέντα από το μοιραίο βράδυ και το ρεπορτάζ του Βήματος που κάνει λόγο για μοντάζ, σχολίασε πως «αυτή η πολιτική εκμετάλλευση και η θεωρία συνωμοσίας πρέπει να τελειώσει. Όσο εγώ ήμουν υπουργός δεν είχε περιέλθει στην αντίληψή μου ότι γινόντουσαν αυτά τα πράγματα σε τέτοιους οργανισμούς. Ένας είναι αρμόδιος να το διαλευκάνει αυτό, η ελληνική δικαιοσύνη. Εγώ εκείνο το βράδυ είχα παραιτηθεί, δεν ήμουν υπουργός. Το βράδυ εκείνο δεν μπορεί κανείς με βεβαιότητα να πει ποιος πήρε ή δεν πήρε τα ηχογραφημένα μηνύματα. Όλα τα ηχητικά ντοκουμέντα βρίσκονται στις ανακριτές Αρχές. Θα τα ακούσουμε όλα τα ηχητικά ντοκουμέντα και θα βγάλουμε τα συμπεράσματά μας».

    «Έχω πολιτική ευθύνη και για αυτό παραιτήθηκα»

    «Έχω πολιτική ευθύνη και για αυτό παραιτήθηκα και αμέσως και δεν το λέω για να διώξω από πάνω μου οποιαδήποτε άλλη ευθύνη. Είναι κάτι που έκανε εκείνο το βράδυ συνειδητά. Δεν ξέραμε εκείνη τη στιγμή αν γίνανε λάθη, ποιοι ήταν οι λόγοι (του δυστυχήματος)», είπε ακόμη ο βουλευτής της ΝΔ.

    Για την σύμβαση 717

    Για την σύμβαση 717 είπε πως «κατηγορούμαι εγώ και η κυβέρνηση για δύο πράγματα που είναι αντιφατικά. Η 717 είναι ένα σύστημα τηλεδιοίκησης και σηματοδότησης, ένα σύστημα που είναι σε ένα παζλ διαφόρων συστημάτων που πρέπει να είναι έτοιμα μέχρι το 2030. Η σύμβαση παρελήφθη διαλυμένη και αυτή με χίλια ζόρια καταφέραμε να την τελειώσουμε, δυστυχώς τρεις μήνες μετά το δυστύχημα. Κανείς με βεβαιότητα δεν μπορεί να πει αν θα είχε αποφευχθεί το δυστύχημα».

    «Με κατηγορούν για αντιφατικά πράγματα», τόνισε ο κ. Καραμανλής, και εξήγησε ότι «η Ευρωπαία εισαγγελέας λέει ότι έπρεπε να την καταγγείλουμε. Εγώ έπρεπε ή να την τρέξω ή να τη διαλύσω. Έρχονται μετά τα κόμματα της αντιπολίτευσης και μου λένε ότι εμείς ευθυνόμαστε που δεν τελείωσε η σύμβαση».

    «Δεν υπάρχει έγγραφο που να προειδοποιεί για τέτοιο μεγάλο δυστύχημα»

    Στη συνέχεια, ο πρώην υπουργός Μεταφορών ανέφερε πως: «Οι προειδοποιήσεις δεν ήταν για ατυχήματα. Οι προειδοποιήσεις ήταν πως έχουμε ένα πολύ προβληματικό δίκτυο το οποίο το γνωρίζαμε γιατί επί χρόνια δεν είχε πέσει ούτε ένα ευρώ για τη συντήρηση του δικτύου. Σίγουρα είχαμε ζητήματα ασφαλείας, κανένας δεν λέει πως δεν υπήρχαν. Και ας μου φέρετε ένα χαρτί, ένα, που να λέει πως εμείς προειδοποιούμε πως θα γίνει ένα τέτοιο μεγάλο δυστύχημα. Κινδύνους είχαμε γιατί είχαμε μικρούς εκτροχιασμούς. Δεν υπάρχει έγγραφο που να προειδοποιεί κανέναν πως αν δεν κλείσει ο σιδηρόδρομος, θα πάμε στα βράχια».

    «Όταν παραλάβαμε τον ΟΣΕ είδαμε τις μεγάλες ελλείψεις και προσλάβαμε 400 ανθρώπους μέσω ΑΣΕΠ. Όταν είδαμε πως ο ΑΣΕΠ καθυστερεί πήγαμε και είπαμε πως θα πάρουμε ανθρώπους ορισμένου χρόνου. Ότι μπορούσαμε να κάνουμε, το κάναμε. Αυξήσαμε τον προϋπολογισμό του ΟΣΕ και τις βάρδιες. Και το μοιραίο εκείνο βράδυ, κάποιος έφυγε πιο νωρίς», συνέχισε.

    «Δεν κρύφτηκα ποτέ πίσω από καμία βουλευτική ασυλία» - Γιατί έβαλε υποψηφιότητα μετά το δυστύχημα

    «Δεν κρύφτηκα ποτέ πίσω από καμία βουλευτική ασυλία. Είμαι πάντα στη διάθεση των Αρχών να δώσω εξηγήσεις. Αυτή τη στιγμή με κατηγορούν χωρίς να υπάρχουν κατηγορίες.

    Αν ο εισαγγελέας γυρίσει και πει πως υπάρχουν συγκεκριμένες κατηγορίες, θα σταθώ όρθιος. Δεν υπάρχει ασυλία εδώ. Ακόμα και παραιτηθώ από την ασυλία μου αυτό δεν σημαίνει πως θα πάω να δικαστώ. Δυστυχώς, υπάρχουν συγκεκριμένες διαδικασίες και αυτή η διαδικασία πρέπει να ακολουθηθεί. Και αν κάποιοι πιστεύουν πως υπάρχουν στοιχεία συγκεκριμένα που δείχνουν πως εγώ έχω οποιοεσδήποτε ποινικές ευθύνες, υπάρχει διαδικασία που πρέπει να κάνοπυμε. Δεν μπορώ όμως να ακούω αυτή τη γελοιότητα του ΣΥΡΙΖΑ που λέει πως ‘’εμείς δεν θα συντάξουμε καν πόρισμα, πρόταση για Προανακριτική, διότι εσείς δεν την ψηφίζετε», είπε ακόμη ο Κώστας Αχ. Καραμανλής.

    Σε ερώτηση γιατί έβαλε ξανά υποψηφιότητα ως βουλευτής, είπε: «Στην πολιτική δεν μπήκα στα 20, μπήκα στα 40 μου. Δεν είναι σκοπός για μένα η πολιτική. Εγώ παραιτήθηκα από υπουργός, έκανα έναν πολύ δύσκολο προεκλογικό αγώνα, διότι είχα ένα τεράστιο βάρος και αποφάσισα να πάω στους ψηφοφόρους, στους συμπολίτες μου και αυτοί τελικά να βγάλουν την ετυμηγορία. Είμαστε σε μια Δημοκρατία και οι πολίτες αποφασίζουν. Δεν δέχομαι να λοιδορούνται οι ψηφοφόροι» και πρόσθεσε πως: «Στο τέλος ο στόχος όλων είναι ο πρωθυπουργός».

    «Κάποιοι γονείς με πήραν τηλέφωνο και τους μίλησα»

    Τέλος, σε ερώτηση για το αν θα συναντούσε τους γονείς των θυμάτων, ο πρώην υπουργός Μεταφορών είπε ότι «είμαι έτοιμος να συναντηθώ με τον οποιονδήποτε. Στην εξεταστική επιτροπή έδωσα απαντήσεις σε όλα και όταν με ρώτησαν γιατί δεν έχω συναντηθεί με τους γονείς και απάντησα ότι εγώ αν ήμουν στη θέση τους δεν θα ήθελα να συναντηθώ. Κάποιοι γονείς με πήραν τηλέφωνο και τους μίλησα. Θέλω να μιλήσω με ανθρώπους που μπορούμε να το κάνουμε με ψυχραιμία, να ανταλλάξουμε απόψεις. Ναι, δεν έχω αντίρρηση».

    Πηγή: Ethnos.gr
  • ΣΥΡΙΖΑ: Ζητούν προανακριτική διάρκειας δύο ημερών για Καραμανλή
    ΣΥΡΙΖΑ: Ζητούν προανακριτική διάρκειας δύο ημερών για Καραμανλή

    Προανακριτική για τα Τέμπη προκειμένου να ενεργοποιηθεί το άρθρο 86 του Συντάγματος και να οδηγηθεί ο Κώστας Καραμανλής στη δικαιοσύνη», ζητά ο ΣΥΡΙΖΑ. Σχετική ανάρτηση έκανε η Βούλα Κεχαγιά.

    Την ίδια ώρα, σε δική του ανάρτηση ο Σωκράτης Φάμελλος χαρακτηρίζει προκλητικό, αμετανόητο, υπερόπτη και κατώτερο των περιστάσεων τον Κώστα Καραμανλή.

    Ο πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ σχολίασε πως ο πρώην υπουργός Μεταφορών δήλωσε πως δεν κρύβεται πίσω από τη βουλευτική ασυλία για το έγκλημα των Τεμπών, ενώ είναι γνωστό ότι τον καλύπτει άλλη διάταξη του Συντάγματος, αυτή περί ευθύνης υπουργών.

    «Μας προκάλεσε να υποβάλουμε αίτημα προκαταρκτικής επιτροπής, το οποίο, όπως έχει δηλώσει ήδη ο κ. Βορίδης, θα απορρίψουν, υλοποιώντας ένα ξεδιάντροπο σχέδιο αμνήστευσης. Εξάλλου το ίδιο έκαναν με την προηγούμενη πρόταση προκαταρκτικής επιτροπής, παρότι στηρίχτηκε στα στοιχεία της ευρωπαϊκής εισαγγελικής Αρχής για τη σύμβαση 717 της τηλεδιοίκησης. Αν είναι ειλικρινής (-είς) και θέλει(-ουν) να τεθεί στη διάθεση της δικαιοσύνης, τότε να μην κρυφτεί πίσω από τους υπόλοιπους βουλευτές της ΝΔ και να συμφωνήσουμε όλα τα κόμματα για μια προκαταρκτική επιτροπή για τον κ. Καραμανλή που θα τον παραπέμψει απλώς στη δικαιοσύνη για να ελεγχθεί για όλα, χωρίς κομματικά κίνητρα, χωρίς συγκάλυψη από τη ΝΔ και χωρίς περιορισμούς σε μάρτυρες, δικογραφίες, κλπ.», σημειώνει ο κ. Φάμελλος.

    Κατά τον ίδιο, αυτό που δεν μπορεί να δικαιολογηθεί με τίποτα είναι τα χειροκροτήματα και οι πανηγυρισμοί των βουλευτών της ΝΔ στην ομιλία Καραμανλή μετά την τοποθέτησή του για τις ευθύνες του για ένα τέτοιο τραγικό δυστύχημα.

    Πηγή: Cnn.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς