Σήμερα Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2020, έγινε σύσκεψη στο Υπουργείο Υποδομών με την παρουσία του υπουργού κου Καραμανλή και του γενικού γραμματέα κου Καραγιάννη, του περιφερειάρχη Νεκτάριου Φαρμάκη, των αντιπεριφερειαρχών Βασίλη Γιαννόπουλου και Νίκου Κοροβέση, της προέδρου της επιτροπής παρακολούθησης του έργου της Ολυμπίας Οδού κας Μπίλια, των επικεφαλής των παρατάξεων του περιφερειακού συμβουλίου κκ Κατσιφάρα, Σπηλιόπουλου, Χατζηλάμπρου και Νικολακόπουλου, του περιφερειακού συμβούλου κου Μπράμου, του δημάρχου Ήλιδος Γιάννη Λυμπέρη, του προέδρου του Τεχνικού επιμελητηρίου Βασίλη Αϊβαλή και του προέδρου του επιμελητηρίου Ηλείας Κωσταντίνου Νικολούτσου ως εκπροσώπου του περιφερειακού συμβουλίου των επιμελητηρίων.
Ο υπουργός κατά την τοποθέτηση του ανέφερε ότι υπεγράφη χθες συνυποσχετικό με την Ολυμπία οδό για την επέκταση και την ένταξη στην σύμβαση παραχώρησης του τμήματος Πάτρα - Πύργος.
Η παραπάνω σύμβαση θα αποσταλεί στην Ευρωπαΐκή Ένωση όπου και αναμένεται εντός τριμήνου η οριστική έγκριση. Μετά ταύτα, η ολοκληρωμένη σύμβαση θα αποσταλεί στη Βουλή για έγκριση.
Το χρονοδιάγραμμα του έργου προβλέπεται να είναι 36 μήνες και υπάρχει αισιοδοξία για την σύντμησή του.
Ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου, κατά την τοποθέτησή του αναφέρθηκε στην πάγια θέση ενάντια στην κατάτμηση, αναφέροντας το κακό παράδειγμα του έργου Αμφιλοχία – Βόνιτσα, καθώς επίσης και το γεγονός ότι οι μεγάλες καθυστερήσεις από την δημοπράτηση το 2016 μέχρι την συμβασιοποίηση το 2019 οφείλονταν και στην αντίθεσή της Ευρωπαϊκής Ένωσης για κατάτμηση των έργων.
Στη συνέχεια, ζήτησε από τον υπουργό να δείξει ιδιαίτερο ενδιαφέρον στο θέμα της οδικής ασφάλειας στον υπάρχοντα δρόμο, ούτως ώστε να βελτιωθούν οι συνθήκες κυκλοφορίας μέχρι την παράδοση του νέου έργου.
Έκανε ιδιαίτερη μνεία στο θέμα της ευρείας παράκαμψης του Πύργου και την σύνδεση προς Αρχαία Ολυμπία ενώ ανέφερε ότι πάγιο αίτημά μας είναι η ολοκλήρωση του κυκλοφοριακού δακτυλίου της Πελοποννήσου, δηλαδή στον μελλοντικό σχεδιασμό να ενταχθεί το τμήμα Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα.
Πέραν του κορυφαίου θέματος της οδικής ασφάλειας, τονίστηκε η μεγάλη σημασία του έργου για την οικονομία του τόπου, η οποία είναι ασφυκτικά εγκλωβισμένη λόγω της ανεπαρκούς και επικίνδυνης πρόσβασης.