Δευτέρα, 27 Ιουλίου 2020 17:45

ΚΕΠ: Αυτά είναι τα 52 πιστοποιητικά που θα εκδίδονται από τον υπολογιστή και το κινητό σας

Γράφτηκε από
Ad Slot

Πώς µέσω PC ή κινητού τηλεφώνου οι πολίτες θα αιτούνται τη χορήγηση, µεταξύ άλλων, βεβαιώσεων χρόνου ανεργίας και αντιγράφων πανεπιστηµιακών πτυχίων ή αναλυτικής βαθµολογίας

Ακόμα ένα βήµα προς την ψηφιοποίηση κάνουν τα ΚΕΠ, στα οποία τις επόµενες ηµέρες ξεκινούν να λειτουργούν η ψηφιακή πύλη myKEPlive για την εξυπηρέτηση των πολιτών µέσω τηλεδιάσκεψης, η ψηφιακή θυρίδα για την καταχώριση των πιστοποιητικών και των αιτηµάτων που έχει υποβάλει κάθε πολίτης αλλά και η επέκταση των υπηρεσιών που θα παρέχονται ηλεκτρονικά.

Αιχµή των αλλαγών αποτελεί το myKEPlive, η νέα πλατφόρµα πραγµατοποίησης βιντεοκλήσεων µε τα ΚΕΠ, η οποία θα είναι έτοιµη να λειτουργήσει ίσως και έως το τέλος της επόµενης εβδοµάδας, όπως επισηµαίνουν στελέχη του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Τη δυνατότητα αυτή θα έχουν σε πρώτη φάση 52 ΚΕΠ από 38 δήµους της χώρας. Σε αυτούς, αν και συγκαταλέγονται µεγάλοι, µεσαίοι και µικροί δήµοι, δεν περιλαµβάνεται στο αρχικό στάδιο ο Δήµος Αθηναίων, καθώς οι υπεύθυνοι επέλεξαν να δοκιµαστεί το σύστηµα σε µικρότερες δοµές πριν τεθεί σε λειτουργία στον µεγαλύτερο δήµο της χώρας.

Στόχος είναι το «myKEPlive.gov.gr» να λειτουργήσει σταδιακά σε όλους τους δήµους. Ωστόσο το πιθανότερο είναι να µη λειτουργήσει και στα 1.070 ΚΕΠ, δεδοµένου ότι αρκετά από αυτά έχουν µόνο έναν υπάλληλο. Το επόµενο διάστηµα όµως θα εκπαιδευτούν και οι υπάλληλοι στα µονοπρόσωπα ΚΕΠ, ώστε να µπορούν να εξυπηρετούν τους πολίτες εξ αποστάσεως σε περιπτώσεις έκτακτων καταστάσεων.

Εως τώρα έχουν ήδη ολοκληρωθεί τέσσερα σεµινάρια, έχουν εκπαιδευτεί 224 εργαζόµενοι στα ΚΕΠ και έχουν ξεκινήσει οι δοκιµές της πλατφόρµας. Συνολικά από τις περίπου 1.000 διαδικασίες που διεκπεραιώνουν τα ΚΕΠ, οι 52 θα µπορούν να προχωρήσουν πλέον και µε τηλεδιάσκεψη. Πρόκειται για ορισµένες από τις πιο δηµοφιλείς υπηρεσίες, οι οποίες είτε δεν απαιτούν την κατάθεση συνηµµένων δικαιολογητικών από τους πολίτες είτε αυτά µπορούν αυτεπάγγελτα να ζητηθούν από τον υπάλληλο του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών χωρίς τη φυσική παρουσία του πολίτη. Μεταξύ των βασικών πιστοποιητικών που θα µπορούν να λαµβάνουν οι πολίτες µέσω της νέας διαδικασίας είναι αντίγραφα πτυχίων από Πανεπιστήµια, πιστοποιητικά σπουδών ή αναλυτικής βαθµολογίας, βεβαιώσεις προϋπηρεσίας για τους καθηγητές, βεβαιώσεις χρόνου ανεργίας, πιστοποιητικά περί µη δίωξης πολιτών ως φυγόποινων κ.λπ. Με το νέο σύστηµα η πλατφόρµα επιλέγει τον υπάλληλο που θα εξυπηρετήσει τον πολίτη που αιτείται κράτηση µε τέτοιον τρόπο ώστε να µη συµπίπτουν τα ραντεβού του µε τα ραντεβού µε άλλον πολίτη. Πρακτικά ο πολίτης θα µπορεί να εξυπηρετηθεί και από υπάλληλο ΚΕΠ άλλης περιοχής από τη δική του, εκτός εάν πρόκειται για δηµοτικές υπηρεσίες του ΟΤΑ στον οποίο ανήκει.

Η διαδικασία

Στην πλατφόρµα τηλεδιάσκεψης «myKEPlive.gov.gr», µέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δηµόσιας Διοίκησης gov.gr, ο πολίτης ή η επιχείρηση θα µπορεί να αιτηθεί ραντεβού, επιλέγοντας συγκεκριµένη ηµέρα και ώρα από τη λίστα διαθεσιµότητας που υπάρχει, προκειµένου να διεκπεραιώσει συγκεκριµένο αίτηµά του. Κατά την έναρξη της τηλεδιάσκεψης θα γίνεται από τον υπάλληλο του ΚΕΠ η ταυτοποίηση του αιτούντος, πολίτη ή νοµίµου εκπροσώπου της επιχείρησης, µε την επίδειξη στην κάµερα των απαραίτητων εγγράφων.

Για την παροχή της υπηρεσίας τηλεδιάσκεψης ο αιτών θα πρέπει να διαθέτει κωδικούς/διαπιστευτήρια της Γενικής Γραµµατείας Πληροφοριακών Συστηµάτων Δηµόσιας Διοίκησης του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, έναν υπολογιστή/tablet ή ένα κινητό τηλέφωνο µε ενεργοποιηµένη την κάµερα, προκειµένου να έχει οπτική επαφή µε τον υπάλληλο. Μετά την εισαγωγή στην ειδική πλατφόρµα ο πολίτης επιλέγει το θεµατικό πεδίο υπηρεσιών που επιθυµεί, την ηµεροµηνία και την ώρα εξυπηρέτησής του µε τηλεδιάσκεψη. Στη συνέχεια καταχωρίζονται τα στοιχεία του προσώπου που θα λάβει µέρος στην τηλεδιάσκεψη και τα στοιχεία επικοινωνίας του, µεταξύ των οποίων και οι ενδεχόµενες ειδικές απαιτήσεις, όπως είναι η δυνατότητα εξ αποστάσεως διερµηνείας για κωφούς/βαρήκοους, µε πολλαπλούς τρόπους επικοινωνίας (ελληνική νοηµατική γλώσσα, χειλεανάγνωση).

Επίσης θα δηλώνεται και o τρόπος παραλαβής του αιτηθέντος εγγράφου (είτε ταχυδροµικώς, είτε µε ηλεκτρονικό ταχυδροµείο, είτε µε φυσική παραλαβή από το ΚΕΠ εξυπηρέτησης µόνο για τις δηµοτικές υπηρεσίες). Ο πολίτης θα λαµβάνει ηλεκτρονικό µήνυµα «ενηµέρωσης για επερχόµενη κράτηση», καθώς και σύνδεσµο, τον οποίο θα πρέπει να ενεργοποιήσει την ηµέρα και την ώρα του ραντεβού στην ηλεκτρονική ταχυδροµική διεύθυνση που δήλωσε, ενώ το ραντεβού θα µπορεί να επαναπρογραµµατιστεί ή να ακυρωθεί µε νέο αίτηµα.

Ατοµικές ψηφιακές θυρίδες

Αµέσως µετά τη λειτουργία της πλατφόρµας τηλεδιάσκεψης, θα τεθεί σε εφαρµογή και η ψηφιακή θυρίδα που θα διαθέτει ο κάθε πολίτης και εντός της οποίας θα καταχωρίζονται απευθείας ψηφιακά τα πιστοποιητικά και τα έγγραφα που έχει αιτηθεί από το ΚΕΠ, ώστε να τα παραλαµβάνει από εκεί ή µέσω ηλεκτρονικού ταχυδροµείου ή µε φυσικό ταχυδροµείο. Παράλληλα, αυτή την περίοδο το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης προχώρησε σε απευθείας ανάθεση του έργου της διαµόρφωσης ηλεκτρονικών αιτήσεων πιστοποιηµένων διαδικασιών των ΚΕΠ για την εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση των πολιτών µέσω της πύλης gov.gr στην εταιρεία Deloitte Business Solutions ΑΕ.

Το έργο, η συνολική δαπάνη του οποίου ανέρχεται σε 42.160 ευρώ, αφορά την απλούστευση των πιστοποιητικών και των δικαιολογητικών 50 πιστοποιηµένων διαδικασιών των ΚΕΠ, οι οποίες αποτελούν αντικείµενο συχνής ζήτησης, αλλά στην παρούσα φάση είτε λόγω µη ώριµων πληροφοριακών συστηµάτων των καθ’ ύλην αρµόδιων φορέων είτε λόγω απαίτησης συνυποβολής δικαιολογητικών και παραβόλων δεν είναι δυνατό να ολοκληρώνονται πλήρως ηλεκτρονικά. Με την ολοκλήρωση του έργου, σε διάστηµα δύο µηνών θα πραγµατοποιούνται δηµοφιλείς υπηρεσίες, όπως π.χ. η έγκριση µεταδηµότευσης, οι αναβολές κατάταξης και οι απαλλαγές υποχρέωσης στράτευσης, καθώς και όλα τα πιστοποιητικά και τα αντίγραφα των Πανεπιστηµίων που έχουν ενταχθεί στα ΚΕΠ αλλά και το σύνολο των ληξιαρχικών πράξεων. Οι τέσσερις πράξεις που κατά προτεραιότητα θα αποστέλλονται στον πολίτη χωρίς φυσική παρουσία είναι οι ληξιαρχικές πράξεις γάµου, γέννησης, συµφώνου συµβίωσης και θανάτου.

Πηγή: Ethnos.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 27 Ιουλίου 2020 12:37

Σχετικά Άρθρα

  • Δήμος Πηνειού: Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες ανακαίνισης στα ΚΕΠ Βαρθολομιού και Τραγανού
    Δήμος Πηνειού: Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες ανακαίνισης στα ΚΕΠ Βαρθολομιού και Τραγανού

    «Ενισχύουμε την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών»

    Σύντομα παραδίδεται το ΚΕΠ Γαστούνης

    Αναβαθμισμένες υπηρεσίες σε σύγχρονες υποδομές απολαμβάνουν πλέον οι δημότες του Δήμου Πηνειού καθώς ολοκληρώθηκαν οι εργασίες ανακαίνισης στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών Βαρθολομιού και Τραγανού ενώ στο στάδιο της ολοκλήρωσης βρίσκονται και οι εργασίες στο ΚΕΠ Γαστούνης. Πρόκειται για μία εξέλιξη που θα διευκολύνει σημαντικά την καθημερινότητα των πολιτών καθώς συμβάλει ουσιαστικά στην εύρυθμη λειτουργία υπηρεσιών.

    Η ανακαίνιση αποτελεί έργο προϋπολογισμού ύψους 88.897,88€ που εντάσσεται στο πρόγραμμα «Εκσυγχρονισμός των ΚΕΠ» και χρηματοδοτείται από το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 . Παράλληλα, με προϋπολογισμό 24.831€, έχει ολοκληρωθεί και ο εκσυγχρονισμός των πληροφοριακών υποδομών των τριών ΚΕΠ, εξέλιξη που διευκολύνει το προσωπικό για την άμεση εξυπηρέτηση των πολιτών. Όσον αφορά τις εργασίες ανακαίνισης, αυτές περιλαμβάνουν όλες τις απαραίτητες εργασίες για τη διαρρύθμιση των χώρων με στόχο την ενίσχυση της εύρυθμης λειτουργίας των υπηρεσιών και συνακόλουθα την διευκόλυνση της εξυπηρέτησης των πολιτών. Ειδικότερα προβλέπεται μεταξύ άλλων η τοποθέτηση ψευδοροφής από πλάκες ορυκτών ινών, ελαιοχρωματισμοί εσωτερικών τοιχοποιιών, η προμήθεια και τοποθέτηση γραφείων και ερμαρίων, η εγκατάσταση φωτιστικών ψευδοροφής led panel, η προμήθεια και τοποθέτηση κλιματιστικής μονάδας Inverter τύπου κασέτας κ.α. .

    Αναβαθμίζεται το δημοτικό κτίριο της πλατείας Ηρώων

    Αναφορικά με την περίπτωση του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών Γαστούνης, η ανακαινισμένη αίθουσα πρόκειται να ανοίξει για τους πολίτες το αμέσως επόμενο διάστημα. Σημειώνεται ότι ο Δήμος Πηνειού προχώρησε σε πλήρη ανακαίνιση του δημοτικού κτιρίου της πλατείας Ηρώων με μία σειρά σημαντικών παρεμβάσεων που –μεταξύ άλλων- ενισχύουν την προσβασιμότητα των ατόμων με αναπηρία –με την εγκατάσταση ανελκυστήρα- και συμβάλλουν στην ενεργειακή αναβάθμισή του. Η αναβαθμισμένη και σύγχρονη υποδομή πρόκειται να στεγάσει τις διοικητικές υπηρεσίες του δήμου Πηνειού και συγκεκριμένα το ΚΕΠ, το Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας και Ανθρώπινου Δυναμικού καθώς και το Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης και Ληξιαρχείου.

    Η διευκόλυνση της καθημερινότητας των πολιτών μέσω της παροχής αναβαθμισμένων υπηρεσιών σε σύγχρονες υποδομές αποτελεί εκπεφρασμένη πρόθεση της Δημοτικής Αρχής Πηνειού επεσήμανε ο Δήμαρχος κ. Αλέξης Καστρινός. «Κινηθήκαμε άμεσα και συντονισμένα για την υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου καθώς η ολιγωρία που επέδειξε η προηγούμενη διοίκηση του δήμου έθεσε σε κίνδυνο την απορρόφηση της χρηματοδότησης» σημείωσε ο κ. Καστρινός και συμπλήρωσε «η ενίσχυση της λειτουργικότητας των δημοτικών εγκαταστάσεων συντελεί στην εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών μας και συνακόλουθα στην βελτίωση της εξυπηρέτησης των συμπολιτών μας· ως δημοτική αρχή θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε προς αυτή την κατεύθυνση».

    dimos pin kep olokl 3

    «Η ενίσχυση της λειτουργικότητας των δημοτικών εγκαταστάσεων συντελεί στην εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών μας» σχολίασε ο Δήμαρχος Πηνειού κ. Αλέξης Καστρινός.

    Αναβαθμισμένες υπηρεσίες απολαμβάνουν όσοι προσέρχονται στο ΚΕΠ Τραγανού.

    dimos pin kep olokl 2

    «Ως δημοτική αρχή έχουμε θέσει ως στόχο τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των δημοτών όταν συναλλάσσονται με τις υπηρεσίες του δήμου» επεσήμανε ο κ. Καστρινός.

    (Δελτίο Τύπου)

  • Υπεγράφη η σύμβαση για την αναβάθμιση των ΚΕΠ του Δήμου Ανδραβίδας - Κυλλήνης
    Υπεγράφη η σύμβαση για την αναβάθμιση των ΚΕΠ του Δήμου Ανδραβίδας - Κυλλήνης

    Ο Δήμαρχος Γιάννης Λέντζας υπέγραψε μαζί με τον ανάδοχο του έργου την σύμβαση για την αναβάθμιση των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών του Δήμου Ανδραβίδας-Κυλλήνης. Τα ΚΕΠ του Δήμου Ανδραβίδας - Κυλλήνης συμπεριλαμβάνονται στη λίστα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης με τα επιλέξιμα ΚΕΠ όλης της χώρας που πρόκειται να εκσυγχρονιστούν, και πιο συγκεκριμένα με την ανακαίνιση των κτιριακών υποδομών των ΚΕΠ βάσει συγκεκριμένων προδιαγραφών και μέσω αντίστοιχων εργασιών όπως ανακαινίσεις δαπέδων, φωτιστικών σωμάτων, εγκατάσταση επιγραφών, επίπλωσης κ.α.

    Το εν λόγω έργο είναι εγγεγραμμένο στο Τεχνικό Πρόγραμμα έτους 2024 και η δαπάνη θα βαρύνει τον Κ.Α. 55.7331.001 του προϋπολογισμού εξόδων του Οικ. Έτους 2024 με το ποσό των 120.000 ευρώ.

    dimos andr upogr kep 2

    Η μελέτη αφορά την ανακαίνιση των τεσσάρων κέντρων εξυπηρέτησης πελατών που βρίσκονται και λειτουργούν στις τέσσερις δημοτικές ενότητες του Δήμου Ανδραβίδας - Κυλλήνης και συγκεκριμένα:

    1. Δ.Ε Ανδραβίδας
    2. Δ.Ε. Βουπρασίας
    3. Δ.Ε Λεχαινών
    4. Δ.Ε Κάστρου - Κυλλήνης

    (Δελτίο Τύπου)

  • Εκσυγχρονίζονται τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών του Δήμου Πηνειού
    Εκσυγχρονίζονται τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών του Δήμου Πηνειού

    Προτεραιότητα η αναβάθμιση των υπηρεσιών

    Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για την παράδοση των τριών ανακαινισμένων ΚΕΠ του Δήμου Πηνειού που αναμένεται να διευκολύνουν σημαντικά την καθημερινότητα των δημοτών παρέχοντας αναβαθμισμένες υπηρεσίες σε σύγχρονες υποδομές. Η επιτυχής υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου υπήρξε αποτέλεσμα συντονισμένων ενεργειών της σημερινής Δημοτικής Αρχής καθώς η ολιγωρία της προηγούμενης διοίκησης του Δήμου Πηνειού έθεσε σε κίνδυνο την απορρόφηση της χρηματοδότησης.

    Ο Δήμος Πηνειού χρηματοδοτήθηκε με το ποσό των 88.897,88€ στο πλαίσιο του έργου «Εκσυγχρονισμός των ΚΕΠ» που χρηματοδοτείται από το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0, για την αναβάθμιση των τριών ΚΕΠ σε Γαστούνη, Βαρθολομιό και Τραγανό. Οι εργασίες ανακαίνισης περιλαμβάνουν όλες τις απαραίτητες εργασίες για τη διαρρύθμιση των χώρων με στόχο την ενίσχυση της εύρυθμης λειτουργίας των υπηρεσιών και συνακόλουθα την διευκόλυνση της εξυπηρέτησης των πολιτών. Ειδικότερα προβλέπεται μεταξύ άλλων η τοποθέτηση ψευδοροφής από πλάκες ορυκτών ινών, ελαιοχρωματισμοί εσωτερικών τοιχοποιιών, η προμήθεια και τοποθέτηση γραφείων και ερμαρίων, η εγκατάσταση φωτιστικών ψευδοροφής led panel, η προμήθεια και τοποθέτηση κλιματιστικής μονάδας Inverter τύπου κασέτας κ.α. .

    Τα ΚΕΠ Βαρθολομιού και Τραγανού αναμένεται να παραδοθούν άμεσα ενώ για το ΚΕΠ Γαστούνης αναμένεται να υπάρξει μια μικρή καθυστέρηση καθώς πρέπει να ολοκληρωθούν οι εργασίες επισκευής του διωρόφου κτιρίου. Πρόκειται για ενέργειες που θα συμβάλλουν στην επίλυση του μείζονος προβλήματος στεγανότητας και στατικότητας της στέγης.

    «Στόχος η αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πολιτών»

    Την εξέλιξη των εργασιών επέβλεψε το πρωί της Παρασκευής ο Δήμαρχος Πηνειού κ. Αλέξης Καστρινός συνοδευόμενος από αντιδημάρχους, δημοτικούς και τοπικούς συμβούλους καθώς και από κλιμάκιο της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών του δήμου. Τα μέλη του κλιμακίου διαπίστωσαν ότι τα συνεργεία κινούνται με γρήγορους ρυθμούς και ότι σύντομα –με εξαίρεση το κτίριο της Γαστούνης- αναμένεται να παραδοθούν στο κοινό.

    Αναφερόμενος στη συνολική πορεία του έργου ο Δήμαρχος Πηνειού στάθηκε ιδιαίτερα στην ολιγωρία που επέδειξε η απελθούσα δημοτική αρχή στο να προχωρήσει τις αναγκαίες διαδικασίες και να εκπονήσει τις σχετικές μελέτες παρά τις συνεχείς οχλήσεις από το αρμόδιο υπουργείο. «Τον Φεβρουάριο του 2024, αμέσως μετά την ανάληψη των καθηκόντων μας, προχωρήσαμε άμεσα σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να μην χαθεί η χρηματοδότηση και κατ’ επέκταση το έργο· ευτυχώς βρισκόμαστε πλέον σε καλό δρόμο» επεσήμανε χαρακτηριστικά.

    Παράλληλα ο κ. Καστρινός επεσήμανε ότι αποτελεί προτεραιότητα η σταδιακή βελτίωση και αναβάθμιση των δημοτικών κτιρίων με ανακαινίσεις –όπου απαιτούνται- , με βελτίωση των υποδομών προσβασιμότητας για τα Άτομα με Αναπηρία καθώς και με την ενεργειακή αναβάθμισή τους όπου αυτό είναι εφικτό. «Επιδιώκουμε να βελτιώσουμε αφενός τις συνθήκες εργασίας των δημοτικών υπαλλήλων αφετέρου την παρεχόμενη εξυπηρέτηση προς τους πολίτες. Μέσα σε έξι μήνες έχουμε διανύσει μεγάλη απόσταση και έχουμε επιτύχει πολλά· ζητάμε ωστόσο τους δημότες μας να επιδείξουν υπομονή και να είναι αρωγοί στην προσπάθεια επίλυσης των προβλημάτων της καθημερινότητας».

    dimos pin kep eks 2

    Την εξέλιξη των εργασιών επέβλεψε ο Δήμαρχος Πηνειού κ. Αλέξης Καστρινός συνοδευόμενος από αντιδημάρχους, δημοτικούς και τοπικούς συμβούλους καθώς και από κλιμάκιο της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών του δήμου.

    dimos pin kep eks 3

    dimos pin kep eks 4

    Σύντομα αναμένεται να ολοκληρωθούν οι εργασίες ανακαίνισης στα ΚΕΠ Βαρθολομιού και Τραγανού.

    (Δελτίο Τύπου)

  • ΚΕΠ Πύργου: Προσωρινά κλειστό την Παρασκευή 20/10 και το Σάββατο 21/10
    ΚΕΠ Πύργου: Προσωρινά κλειστό την Παρασκευή 20/10 και το Σάββατο 21/10

    Το ΚΕΠ Πύργου θα παραμείνει κλειστό την Παρασκευή 20/10/23 και το Σάββατο 21/10/23 λόγω προσωρινής μεταφοράς για ανακαίνιση του χώρου του.

    Το ΚΕΠ Πύργου θα λειτουργήσει ξανά από τη Δευτέρα 23/10/2023 και μέχρι τη λήξη των εργασιών ανακαίνισης, στον ισόγειο χώρο του Πολύκεντρου (οδός Τάκη Πετροπούλου και Πατρών, από Δευτέρα έως Παρασκευή ώρες 08.00 - 19.30 και Σάββατο ώρες 8.00 - 13.30).

    (Δελτίο Τύπου)

  • ΚΕΠ Δήμου Πύργου: Υποβολή αιτήσεων για την καταβολή του Ειδικού Εποχικού βοηθήματος έτους 2023
    ΚΕΠ Δήμου Πύργου: Υποβολή αιτήσεων για την καταβολή του Ειδικού Εποχικού βοηθήματος έτους 2023

    Οι δικαιούχοι θα μπορούν να υποβάλουν την αίτηση και στα ΚΕΠ από 20/9/2023 έως 30/11/2023.

    ΤΡΟΠΟΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ

    Η υποβολή της σχετικής αίτησης γίνεται:

    Α) Για την υποβολή της αίτησης από οποιοδήποτε χώρο ηλεκτρονικής πρόσβασης (από 11/9/2023 έως 30/11/2023)

    Η υποβολή των αιτήσεων γίνεται με τους κωδικούς πρόσβασης TAXISnet στην καρτέλα gov.gr → Εργασία και ασφάλιση → Ανεργία → Ειδικό εποχικό βοήθημα ΔΥΠΑ και συγκεκριμένα: https://www.gov.gr/ipiresies/ergasia-kai-asphalise/anergia/eidiko-epokhiko-boethema-dypa

    Β) Για την υποβολή της αίτησης μέσω ΚΕΠ

    Απαιτείται:

    1. Α.Φ.Μ

    2. Α.Μ.Κ.Α

    3. ΙΒΑΝ ΤΡΑΠ.ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ

    4. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

    5. ΑΡ. ΜΗΤΡΩΟΥ ΙΚΑ

    (Δελτίο Τύπου)

  • ΚΕΠ Δήμου Πύργου: Υποβολή αιτήσεων ωφελούμενων του Προγράμματος «Dentist Pass» παιδιών
    ΚΕΠ Δήμου Πύργου: Υποβολή αιτήσεων ωφελούμενων του Προγράμματος «Dentist Pass» παιδιών

    Το Πρόγραμμα «Dentist Pass» αποτελεί μέτρο ενίσχυσης για τη διενέργεια πράξεων προληπτικής οδοντιατρικής φροντίδας σε παιδιά ηλικίας έξι έως δώδεκα (6-12) ετών στο πλαίσιο του Έργου «Υλοποίηση Εθνικού Προγράμματος Πρόληψης της Δημόσιας Υγείας «Σπύρος Δοξιάδης»» (κωδικός Δράσης 16783), του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0.»

    Δυνητικοί ωφελούμενοι του Προγράμματος «Dentist Pass» είναι τα παιδιά που έχουν γεννηθεί κατά τα ημερολογιακά έτη 2011 έως και 2016, διαμένουν νόμιμα στην ελληνική επικράτεια και διαθέτουν Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ) είτε Προσωρινό Αριθμό Ασφάλισης και Υγειονομικής Περίθαλψης Αλλοδαπού (ΠΑΑΥΠΑ).

    Το ύψος της ενίσχυσης ανά ωφελούμενο (παιδί) ανέρχεται στο ποσό των σαράντα ευρώ (40€). Η οικονομική ενίσχυση που αντιστοιχεί σε κάθε ωφελούμενο πιστώνεται στον δικαιούχο σε μoρφή ψηφιακής χρεωστικής κάρτας (Dentist Pass).

    Κάθε ψηφιακή χρεωστική κάρτα μπορεί να καλύψει το σύνολο ή τμήμα του πραγματικού κόστους των προβλεπόμενων υπηρεσιών οδοντιατρικής φροντίδας του ωφελούμενου παιδιού ή των ωφελούμενων παιδιών έως του ανωτέρω ποσού. Το χρηματικό ποσό της ενίσχυσης δύναται να χρησιμοποιηθεί από τους δικαιούχους αποκλειστικά για την πληρωμή πράξεων προληπτικής οδοντιατρικής φροντίδας προς τους συγκεκριμένους ωφελούμενους.

    Η υποβολή αιτήσεων και μέσω ΚΕΠ μπορεί να γίνεται από την Τρίτη 6 Ιουνίου 2023 για όλα τα ΑΦΜ.

    Απαιτείται

    1. Α.Φ.Μ

    2.Α.Μ.Κ.Α (γονέα και παιδιών)

    3. κινητό τηλέφωνο με δυνατότητα NFC για την πραγματοποίηση ανέπαφων συναλλαγών και με δυνατότητα σύνδεσης στο Google Pay ή στο Apple Pay 4. E-MAIL.

    Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις (για όλα τα ΑΦΜ και για υποβολή είτε μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας vouchers.gov.gr είτε μέσω ΚΕΠ), ως λήξη υποβολής αιτήσεων ορίζεται η Κυριακή 22 Οκτωβρίου 2023.

    (Δελτίο Τύπου)

  • ΚΕΠ Δήμου Πύργου: Προγράμματα κοινωνικού, ιαματικού τουρισμού ΛΑΕ/ΟΠΕΚΑ 2023 – Παιδικό κατασκηνωτικό, εκδρομικό – Παροχής βιβλίων και εισιτηρίων θεάτρου
    ΚΕΠ Δήμου Πύργου: Προγράμματα κοινωνικού, ιαματικού τουρισμού ΛΑΕ/ΟΠΕΚΑ 2023 – Παιδικό κατασκηνωτικό, εκδρομικό – Παροχής βιβλίων και εισιτηρίων θεάτρου

    1. Πρόγραμμα κοινωνικού τουρισμού 6ήμερων διακοπών (5 διανυκτερεύσεις)

    2. Πρόγραμμα ιαματικού τουρισμού μόνο για συνταξιούχους, οι οποίοι ταυτόχρονα με τις μέχρι έξι (6) ημέρες διακοπές (5 διανυκτερεύσεις) μπορούν να πραγματοποιήσουν έως και 5 απλές λούσεις σε νομίμως λειτουργούσες εγκαταστάσεις ιαματικών πηγών και υδροθεραπευτηρίων της χώρας.

    Οι δικαιούχοι των περ. 1. και 2. του προγράμματος κοινωνικού και ιαματικού τουρισμού ΛΑΕ/ΟΠΕΚΑ έτους 2023 , από όλες τις περιοχές της χώρας, που θα επιλέξουν να κάνουν χρήση των δελτίων τους σε συμβεβλημένα με τον ΛΑΕ-ΟΠΕΚΑ τουριστικά καταλύματα των Δήμων Ιστιαίας – Αιδηψού και Λίμνης – Μαντουδίου – Αγίας Άννας της περιφερειακής ενότητας Ευβοίας, δικαιούνται μέχρι έντεκα (11) ημέρες (10 διανυκτερεύσεις ).

    3. Παιδικό κατασκηνωτικό πρόγραμμα για παιδιά ηλικίας 6 έως 16 ετών, δικαιούχους του ΛΑΕ, τα οποία μπορούν να φιλοξενηθούν σε παιδικές κατασκηνώσεις μέχρι και δεκαέξι (16) ημέρες (15 διανυκτερεύσεις).

    4. Εκδρομικό πρόγραμμα με τετραήμερες εκδρομές (3 διανυκτερεύσεις)

    5. Πρόγραμμα δωρεάν παροχής βιβλίων

    6. Πρόγραμμα δωρεάν παροχής εισιτηρίων θεάτρου

    ✓ Για τα προγράμματα κοινωνικού - ιαματικού τουρισμού, εκδρομικό πρόγραμμα, δωρεάν παροχής βιβλίων και δωρεάν παροχής εισιτηρίων θεάτρου απαιτείται η υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης από τους δικαιούχους στα ΚΕΠ όλης της χώρας από 6-6-2023 έως και 26/6/2023.

    ✓ Για το παιδικό κατασκηνωτικό πρόγραμμα η υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης από τους δικαιούχους γίνεται απευθείας στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.opeka.gr/agrotiki-estia/ilektronikes-ypiresies/ από 6-6-2023 έως και 12/6/2023.

    Απαιτείται:

    1. (ΑΜΚΑ), καθώς και των προστατευομένων μελών του (π.χ. βεβαίωση ΑΜΚΑ κ.λπ.) ή οποιοδήποτε έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ο Αριθμός Μητρώου ΕΦΚΑ (ΟΓΑ) ασφαλισμένου ή συνταξιούχου .

    2. Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας.

    3. Στην περίπτωση συνταξιούχων του ΕΦΚΑ (ΟΓΑ), που πάσχουν από νοητική αναπηρία, σύνδρομο Down, εγκεφαλική παράλυση, απαιτείται επιπλέον αντίγραφο της γνωστοποίησης αποτελέσματος πιστοποίησης αναπηρίας ή της απόφασης της υγειονομικής επιτροπής, το οποίο παραδίδεται στο ΚΕΠ και εν συνεχεία διαβιβάζεται στη Διεύθυνση Αγροτικής Εστίας.

    Η προσκόμιση της βεβαίωσης πιστοποίησης αναπηρίας δεν απαιτείται στις περιπτώσεις των συνταξιούχων του e-ΕΦΚΑ (ΟΓΑ) που λαμβάνουν προσαύξηση στο ποσό της σύνταξής τους λόγω απόλυτης αναπηρίας ή τυφλότητας ή λαμβάνουν επίδομα παραπληγίας - τετραπληγίας.

    Στην περίπτωση που η αίτηση υποβάλλεται από τρίτο πρόσωπο, πρέπει απαραίτητα να προσκομιστεί εξουσιοδότηση, η οποία φέρει το γνήσιο της υπογραφής του δικαιούχου θεωρημένη από οποιαδήποτε δημόσια αρχή και συνοδευόμενη από το αντίστοιχο δικαιολογητικό από τα προαναφερόμενα.

    Δικαιούχοι των προγραμμάτων:

    1. Οι συνταξιούχοι του e-ΕΦΚΑ (ΟΓΑ) και οι συνταξιούχοι του Λογαριασμού Ανασφάλιστων Υπερηλίκων του άρθρου 1 του Ν. 1296/1982 (ΦΕΚ 128 Α’), όπως ισχύει.

    2. Οι ασφαλισμένοι του e-ΕΦΚΑ (ΟΓΑ) που είναι ασφαλιστικά ενήμεροι κατά την 31η Δεκεμβρίου του προηγούμενου έτους (2022) της υποβολής της αίτησης συμμετοχής στις παροχές του ΛΑΕ.

    3. Τα μέλη των οικογενειών των ανωτέρω προσώπων.

    4. Οι υπάλληλοι ή/και συνταξιούχοι πρώην υπάλληλοι του ΟΠΕΚΑ, με την προϋπόθεση ότι καταβάλουν τις προβλεπόμενες εισφορές, καθώς και τα μέλη των οικογενειών των παραπάνω προσώπων με δικαίωμα περίθαλψης απορρέον από δικαιούχο του ΛΑΕ.

    5. Οι υπάλληλοι του e-ΕΦΚΑ, που μεταφέρθηκαν από τον ΟΓΑ και ήταν εγγεγραμμένοι στο Μητρώο Δικαιούχων του ΛΑΕ, με την προϋπόθεση ότι καταβάλουν τις προβλεπόμενες εισφορές και παραμένουν υπάλληλοι του ΕΦΚΑ, καθώς και τα μέλη των οικογενειών των παραπάνω προσώπων με δικαίωμα περίθαλψης απορρέον από δικαιούχο του ΛΑΕ.

    6. Όσοι συνταξιούχοι λαμβάνουν προσαύξηση στο ποσό της σύνταξής τους λόγω απόλυτης αναπηρίας ή τυφλότητας ή λαμβάνουν επίδομα παραπληγίας – τετραπληγίας ή πάσχουν από νοητική αναπηρία, σύνδρομο Down, εγκεφαλική παράλυση. Οι συνταξιούχοι αυτής της κατηγορίας μπορούν να συνοδεύονται από μέλος της οικογένειάς τους και εφόσον δεν υπάρχει οικογένεια από τρίτο πρόσωπο. Στους συνοδούς χορηγείται σχετικό δελτίο του ΛΑΕ, χωρίς κλήρωση, με την προϋπόθεση ότι έχει δηλωθεί στην αίτηση συμμετοχής ως συνοδός.

    (Δελτίο Τύπου)

  • ΚΕΠ Δήμου Πύργου: Πρόγραμμα παροχής χρηματικών βοηθημάτων σε τρίτεκνες μητέρες και πολύτεκνες μητέρες που πληρούν τις νόμιμες προϋποθέσεις
    ΚΕΠ Δήμου Πύργου: Πρόγραμμα παροχής χρηματικών βοηθημάτων σε τρίτεκνες μητέρες και πολύτεκνες μητέρες που πληρούν τις νόμιμες προϋποθέσεις

    Για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα παροχής χρηματικών βοηθημάτων έτους 2023, (700€) σε κάθε μία από τις τέσσερις χιλιάδες τρίτεκνες μητέρες και (1.000€) σε κάθε μία από τις χίλιες πολύτεκνες μητέρες από όλες τις περιοχές της χώρας απαιτείται η υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης σε οποιοδήποτε ΚΕΠ από 6-06-2023 έως και 26-06-2023.

    Εφ' όσον ο αριθμός των αιτήσεων υπερβεί τον εγκεκριμένο αριθμό δικαιούχων, θα διεξαχθεί ηλεκτρονική κλήρωση με διαδικασία που ορίζεται με απόφαση του Δ.Σ. του ΟΠΕΚΑ.

    Δικαίωμα συμμετοχής στο πρόγραμμα παροχής χρηματικών βοηθημάτων σε τρίτεκνες και πολύτεκνες μητέρες έχουν:

    • Οι τρίτεκνες και οι πολύτεκνες μητέρες συνταξιούχοι ή ασφαλισμένες του e- ΕΦΚΑ (ΟΓΑ) οι οποίες είναι ασφαλιστικά ενήμερες κατά την 31η Δεκεμβρίου του προηγούμενου έτους (2022) της υποβολής της αίτησης συμμετοχής.
    • οι υπάλληλοι ή/και συνταξιούχοι πρώην υπάλληλοι του ΟΠΕΚΑ, με την προϋπόθεση ότι καταβάλουν τις προβλεπόμενες εισφορές,
    • οι υπάλληλοι του e-ΕΦΚΑ, που μεταφέρθηκαν από τον ΟΓΑ και ήταν εγγεγραμμένοι στο Μητρώο Δικαιούχων του ΛΑΕ, με την προϋπόθεση ότι καταβάλουν τις προβλεπόμενες εισφορές και παραμένουν υπάλληλοι του ΕΦΚΑ
    • Οι μητέρες πρέπει να έχουν οι μεν τρίτεκνες 3 τέκνα, οι δε πολύτεκνες τουλάχιστον 4 τέκνα, τα οποία να είναι άγαμα και άνεργα και να μην υπερβαίνουν το 18ο έτος της ηλικίας τους, ή το 19ο έτος, εφόσον συνεχίζουν τη φοίτησή τους στη μέση εκπαίδευση, ή το 24ο έτος εφόσον σπουδάζουν στην Ελλάδα στην ανώτατη ή ανώτερη εκπαίδευση, ή φοιτούν στο «Μεταλυκειακό έτος – Τάξη Μαθητείας» των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑ.Λ.) ή σε Ινστιτούτα

    Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.ΕΚ), ή παιδιά με ποσοστό αναπηρίας 50% και άνω, ανεξαρτήτως ηλικίας.

    • Ως ημερομηνία συμπλήρωσης του 18ου, 19ου και 24ου έτους ηλικίας θεωρείται η 31η Δεκεμβρίου του έτους 2023, ανεξάρτητα από το μήνα γέννησης.

    Στις δικαιούχους δεν περιλαμβάνονται τρίτεκνες και πολύτεκνες μητέρες με τέκνα τα οποία έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους και φοιτούν σε Δημόσια ή ιδιωτικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα του εξωτερικού .

    Απαιτείται:

    1. (ΑΜΚΑ), καθώς και των προστατευομένων μελών του (π.χ. βεβαίωση ΑΜΚΑ κ.λπ.) ή οποιοδήποτε έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ο Αριθμός Μητρώου ΕΦΚΑ (ΟΓΑ) ασφαλισμένου ή συνταξιούχου .

    2. Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας.

    ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ:

    • Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης από το οποίο να προκύπτει ο αριθμός των τέκνων της τρίτεκνης ή πολύτεκνης μητέρας.
    • Διαζευκτήριο ή συμφωνητικό (αφορά διαζευγμένες ή εν διαστάσει μητέρες) από το οποίο να προκύπτει ποιός γονέας έχει την επιμέλεια του/των παιδιού/ων.
    • Για τα παιδιά άνω των 18 και μέχρι 24 ετών, εφόσον είναι άνεργα, Βεβαίωση Ανεργίας του ΟΑΕΔ (ότι είναι εγγεγραμμένοι ως άνεργοι κατά την υποβολή της αίτησης).
    • Για τα παιδιά άνω 18 ετών και μέχρι τη συμπλήρωση του 19ου έτους της ηλικίας τους , εφόσον συνεχίζουν τη φοίτησή τους στη μέση εκπαίδευση, βεβαίωση σπουδών.
    • Για τα παιδιά άνω των 18 και μέχρι 24 ετών

    α) εφόσον σπουδάζουν σε ΑΕΙ ή ΤΕΙ της ημεδαπής φωτοαντίγραφο της Ακαδημαϊκής Ταυτότητας (“πάσο”) από το οποίο θα προκύπτει ο αριθμός ακαδημαϊκής ταυτότητας του φοιτητή

    β) πιστοποιητικό σπουδών Μεταλυκειακού έτους- Τάξη Μαθητείας των

    Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ) από το οποίο θα προκύπτει, η ημερομηνία εγγραφής του σπουδαστή των ΕΠΑΛ στην τάξη μαθητείας

    γ) βεβαίωση σπουδών εφόσον σπουδάζουν σε ΙΕΚ της ημεδαπής και δεν εκδίδεται κάρτα φοίτησης («πάσο») .

    • Στην περίπτωση παιδιών με ποσοστό αναπηρίας 50% και άνω, ανεξαρτήτου ηλικίας απαιτείται επιπλέον αντίγραφο της γνωστοποίησης αποτελέσματος πιστοποίησης αναπηρίας ή της απόφασης της υγειονομικής επιτροπής,
    • Φωτοαντίγραφο βιβλιαρίου τράπεζας από το οποίο να προκύπτει ο ΙΒΑΝ του τραπεζικού λογαριασμού της τρίτεκνης ή πολύτεκνης μητέρας, ανεξαρτήτως αν η τρίτεκνη ή πολύτεκνη μητέρα είναι αποκλειστικός δικαιούχος ή συνδικαιούχος του λογαριασμού.

    Σε περίπτωση που τρίτο πρόσωπο προσέλθει για την υποβολή αίτησης συμμετοχής, πρέπει απαραίτητα να προσκομίσει όλα τα δικαιολογητικά που αναφέρονται ανωτέρω, καθώς και νόμιμη εξουσιοδότηση της αιτούσας. Τρίτο πρόσωπο θεωρείται και ο σύζυγος.

    (Δελτίο Τύπου)

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς