Οικονομία

Δυτική Ελλάδα: Το τρένο θα φτάσει πρώτα στον Πύργο!

Δυτική Ελλάδα: Το τρένο θα φτάσει πρώτα στον Πύργο!
Πριν ολοκληρωθεί ο οδικός άξονας Πάτρας - Πύργου θα είναι έτοιμη η σιδηροδρομική σύνδεση των δυο πόλεων!
Το ανολοκλήρωτο οδικό έργο έχει ανεβάσει στο «κόκκινο» την επικινδυνότητα του δρόμου και συχνά , δυστυχώς, γίνονται τροχαία δυστυχήματα, γι' αυτό και αποτελεί «έκτακτη» κυβερνητική επιλογή σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της «Π», να επανασυνδεθεί σιδηροδρομικά η Αχαϊκή πρωτεύουσα με τον Πύργο.
Μετά από επαφή του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Αχ. Καραμανλή με τον πρωθυπουργό δόθηκε εντολή από τον Κυριάκο Μητσοτάκη, να έχει ολοκληρωθεί σχετική μελέτη μέχρι το τέλος του 2020, ώστε μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2021 να έχει δημοπρατηθεί το έργο του «εξωραϊσμού» και της συντήρησης της γραμμής Πάτρας - Πύργου!
Αξίζει ν' αναφερθεί ότι έχει δοθεί εντολή καθαρισμού της γραμμής από τον ΟΣΕ, ενώ υφίσταται και εργολαβία που έγκαιρα πρόκειται να καταγράψει τις ζημιές για την αποκατάστασή τους.
Το έργο της λειτουργίας της μετρικής γραμμής Πάτρας - Πύργου συμπεριλαμβάνεται στο φάκελο των έργων που πρόκειται να παραδοθεί από το ΟΣΕ στον υπουργό Μεταφορών Κώστα Αχ. Καραμανλή στις αρχές της προσεχούς εβδομάδας.
Τέλος, με εξασφαλισμένη την χρηματοδότηση του έργου εκτιμάται ότι τα πρώτα δρομολόγια από Πάτρα προς Πύργο και αντίστροφα, θα πραγματοποιηθούν μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2022. Δηλαδή, πολύ πιο γρήγορα από την ολοκλήρωση των έργων της πολυπαθούς εθνικής οδού…
Το παράρτημα των σιδηροδρομικών του νομού Αχαΐας, που τηρεί αντικυβερνητική στάση, εξέδωσε ανακοίνωση και διατείνεται ότι «η κυβέρνηση της ΝΔ και η διοίκηση της ΟΣΕ, συνεχίζοντας την πολιτική των προηγούμενων κυβερνήσεων, προσπαθούν με οποιονδήποτε τρόπο να κλείσουν και τον προαστιακό της Πάτρας». Παράλληλα, εξωτερικεύουν την ενόχλησή τους γιατί «για πρώτη φορά στα χρονικά καταργούν κάθε έννοια ιεραρχίας, αναθέτοντας σ' ένα μέλος του ΔΣ του ΟΣΕ να παίζει το ρόλο του χωροφύλακα…» (σ.σ. δεν τον ονοματίζουν). Εξάλλου, σε άλλο σημείο της ανακοίνωσής τους υποστηρίζουν ότι οι άσχετοι με τον σιδηρόδρομο, που θέλουν να δείξουν ότι παράγουν έργο για να δικαιολογήσουν ότι είναι άξιος ο μισθός τους, κάνουν ότι μπορούν για να δυσκολεύουν της συντήρηση της γραμμής δίνοντας εντολές μόνο για τον καλλωπισμό τους, δηλαδή την κοπή χόρτων…

Πίσω από την ανακοίνωση «είδε» τον εαυτό του ο Πατρινός Μάκης Κατσιγιάννης, που είναι μέλος του ΔΣ του ΟΣΕ, ο οποίος ευλόγως αντέδρασε μέσω της στήλης: «Κατά πρώτον, δεν είμαι έμμισθο μέλος της διοίκησης. Κατά δεύτερον, είναι αναμενόμενη η αντίδραση, αφού μέχρι τώρα ήταν μαθημένοι ν' "αλωνίζουν" και να μην δίνουν λογαριασμό. Ηταν, λοιπόν, καιρός ν' αρχίζουν να σπάνε αυγά. Ως προς την αναπόδεικτη κινδυνολογία τους θα πάρουν και επισήμως την ''απάντηση'' από την πολιτική ηγεσία που όχι μόνο δεν καταργεί τον προαστιακό, αλλά τον επεκτείνει κιόλας μέχρι τον Πύργο. Καλή η αντιπολίτευση, αλλά όταν είναι στείρα, γυρίζει μπούμερανγκ. Αυτά επί του παρόντος..».

Πηγή: Pelop.gr

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

Σχετικά Άρθρα