Οικονομία

Ηλεία: Χωρίς το click away η αγορά θα πήγαινε καλύτερα - Τεράστια πτώση του τζίρου

Ηλεία: Χωρίς το click away η αγορά θα πήγαινε καλύτερα - Τεράστια πτώση του τζίρου

Ως εμπόδιο στην ομαλή λειτουργία της αγοράς τις γιορτές και την ενίσχυση του τζίρου των καταστημάτων παρουσιάζουν οι περισσότεροι επαγγελματίες τη λύση του click away. Αλλού δυσκόλεψε πολύ, αλλά λειτούργησε, αλλά σε γενικές γραμμές αποτέλεσε ανασταλτικό παράγοντα για το καταναλωτικό κοινό να βγει στην αγορά και να κάνει απρόσκοπτα τις αγορές του.

Η κίνηση θα μπορούσε να πάει καλύτερα σε ένα νομό όπου η εικόνα που υπάρχει είναι πως ο κορωνοϊός έχει περιοριστεί πάρα πολύ και παραμένει χαμηλά στον επιδημιολογικό χάρτη. Όμως ο τζίρος παρέμεινε χαμηλά, πολύ μακριά από την περσινή κίνηση…

ksanthoulis

Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Πύργου Ηλίας Ξανθούλης, σε δηλώσεις του στο ilialive.gr τόνισε ότι “… η αγορά την περίοδο των Χριστουγέννων έστω και με παραλαβή εκτός καταστήματος δούλεψε. Όχι όμως το αναμενόμενο, οι τζίροι έπεσαν περίπου στο 20% της περσινής περιόδου. Ήταν μία πολύ μικρή ανάσα για την αγορά, βέβαια η αγορά μπορούσε να λειτουργήσει και καλύτερα και να έχουμε καλύτερες εισπράξεις με την παραλαβή μέσα από το κατάστημα. Από τη στιγμή όμως που δεν έγινε, έστω και αυτό κάτι ήταν, προκειμένου να κερδίσουν κάποια πράγματα οι επαγγελματίες. Τώρα, σε ότι αφορά την παραλαβή εκτός καταστήματος, το click away έδειξε ότι δεν λειτουργεί. Είναι πολύ χαμηλοί οι τζίροι, ευνοεί τα μεγάλα κατάστημα, ευνοεί τα καταστήματα που έχουν πολύ καλό e-shop, στα μικρά καταστήματα δε λειτουργεί. Αναμένουμε αυτό που έχει δηλώσει ο υπουργός ότι από τις 7 του μήνα και μετά θα λειτουργήσει σύμφωνα με τα επιδημιολογικά στοιχεία κάθε περιοχής, για να ανοίξει και αναμένουμε”.

Ο κ. Ξανθούλης σημείωσε ότι “… όσο ισχύει αυτή η κατάσταση δεν περιμένουμε να αυξηθεί η κίνηση. Όταν ο άλλος δηλαδή δεν μπορεί να μπει μέσα στο κατάστημα πως θα ψωνίσει, αν το κατάστημα δεν έχει e-shop πως θα δει το προϊόν ή το παιχνίδι για να αγοράσει; Οι επαγγελματίες κάνουν φιλότιμες προσπάθειες μέσω των social media, μέσω κάποιων διαφημίσεων ή μέσω τηλεφωνημάτων και με video κλήσεις έτσι ώστε να δείξουν τα προϊόντα τους και να μπορέσουν να πουλήσουν. Η κίνηση πιστεύω ότι πολύ αισιόδοξα θα είναι γύρω στο 30% της περσινής περιόδου. Απλώς για να βγάλουν και να περάσουν τις γιορτές οι επαγγελματίες.

siapsalis

Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Ήλιδας Νίκος Σιαψάλης από την πλευρά του ανέφερε ότι “… το click away πήγε πολύ χάλια, τα καταστήματα της ένδυσης και υπόδησης έχουν τεράστιο πρόβλημα διότι ο κόσμος δεν μπορεί να μπει και να επιλέξει τι θέλει να ψωνίσει. Σε ό,τι αφορά τα κρεοπωλεία ή τα σουπερμάρκετ κάτι γίνεται αλλά κι αυτά με μεγάλη δυσκολία διότι ο κόσμος δεν έχει χρήματα που σημαίνει ότι οι τζίροι των καταστημάτων όλων είναι πολύ μειωμένοι. Θεωρώ ότι και τις επόμενες μέρες είναι δύσκολο να αλλάξει κάτι στα καταστήματα, καθώς οι περισσότεροι συνταξιούχοι έχουν ήδη πληρωθεί. Τι να περιμένουμε τώρα; Περιμένουμε να πάρουμε τα χρήματα από τις επιστρεπτέες προκειμένου να μπορέσουμε να κινηθούμε”.

zouvelou

Η Ξένια Ζούβελου από το κατάστημα υποδημάτων “Μπαξιβάνη” ανέφερε ότι “… ο κόσμος έδειξε ενδιαφέρον, ήθελε να βγει από το σπίτι του, έκανε βόλτες στα μαγαζιά, παρόλα αυτά όμως τα παράπονα ήταν πάρα πολλά για το click away, πολύς κόσμος δεν ήξερε πώς να στείλει το μήνυμα, ούτε να μπει στην πλατφόρμα του καταναλωτή, δεν είχαν κατεβάσει την εφαρμογή, ήθελαν να ψωνίσουν με μετρητά, εμείς τους λέγαμε μόνο με κάρτα και γενικότερα υπήρχε μεγάλη δυσκολία στο να μπορέσει ο κόσμος να κάνει τις αγορές του. Στο δικό μας εδώ, ο κόσμος ήθελε να φορέσει τα παπούτσια, να τα δοκιμάσει κάτι το οποίο δεν ήταν εφικτό, οπότε η αλήθεια είναι ότι δημιουργήθηκαν αρκετά προβλήματα. Είναι κάτι το οποίο δεν μπορεί να δουλέψει, ευελπιστούμε η κατάσταση να αλλάξει και να μπορούμε να δουλέψουμε κανονικά έστω με το να μπαίνει ένας- ένας πελάτης στο μαγαζί”.

Σχολιάζοντας την κίνηση στην αγορά σε σχέση με την περσινή εορταστική περίοδο τόνισε ότι “… δεν ήταν καθόλου ικανοποιητική, σε άλλες συνθήκες τα πράγματα θα ήταν πολύ καλύτερα διότι ο κόσμος ήθελε να ψωνίσει άλλα διαδικαστικά δεν ήταν κάτι το οποίο τον ευχαριστούσε και του δημιουργούσε και την διάθεση να το κάνει. Στην προηγούμενη καραντίνα τα μέτρα τηρούνταν κανονικά, δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα, ο κόσμος είχε συμμορφωθεί και ακολουθούσε τους κανόνες και υπήρχε μία ροή με την οποία κι εμείς μπορούσαμε να δουλέψουμε και να εξυπηρετήσουμε τον κόσμο. Αυτό το πράγμα που έχουν δημιουργήσει τώρα, δεν φέρνει κανένα αποτέλεσμα και δεν εξυπηρετεί ούτε εμάς αλλά ούτε και τον κόσμο τον οποίο αναγκαζόμαστε να διώχνουμε και να κρατάμε έξω από τα μαγαζιά μας. Δεν θεωρώ ότι θα αλλάξει κάτι τις επόμενες ημέρες, αν δεν ανοίξουν κανονικά τα μαγαζιά και να δουλεύουμε έστω με μέτρα, με προσοχή και να μπαίνει ένας – ένας μέσα, δεν θα μπορέσουμε να δουλέψουμε κανονικά προκειμένου να μπορέσουμε και εμείς να ανταπεξέλθουμε στις υποχρεώσεις μας”.

Vasilara

Από το κατάστημα «Εργαστήρι» η Ιωάννα Βασιλάρα σημείωσε ότι “… σε γενικές γραμμές πολύ καλά ήταν αν και τελευταία στιγμή προσπαθούσαμε όλοι να το ανεβάσουμε μέσω facebook, ίνσταγκραμ κτλπ. Μόνο καιρός να πάει καλά, σε γενικές γραμμές με αυτά που συμβαίνουν να λέμε δόξα τω Θεώ. Το click away στην αρχή δυσκόλεψε αλλά στη συνέχεια δούλεψε. Βλέπουμε ότι όσο περνάει ο καιρός τα πράγματα είναι πιο θετικά στην ανταπόκριση του κόσμου”.

vendras

Ο Σωτήρης Βένδρας από το κατάστημα «New Style Βένδρας» δήλωσε στο ilialive.gr ότι “… η αγορά τα Χριστούγεννα κυμάνθηκε σε πολύ χαμηλά επίπεδα ήταν πολύ υποτονική, θα πρέπει κυβέρνηση να καταργήσει το click away και να ανοίξουν τα μαγαζιά γιατί όλο αυτό θα είναι ο θάνατος του μικρού εμπόρου. Δυσκόλεψε πολύ τον κόσμο, διότι ήθελαν αρκετοί να ψωνίσουν όμως δεν μπορούσαν να δοκιμάσουν το προϊόν οπότε αυτό να έχει σαν αποτέλεσμα πάρα πολλά ρούχα μέσα στα μαγαζιά τα οποία είναι εποχιακά να μην μπορέσουμε να τα δώσουμε. Ευελπιστούμε τις ημέρες αυτές της Πρωτοχρονιάς με κάποια βοηθήματα και επιδόματα που θα δώσει η κυβέρνηση να ανέβει λίγο η αγορά, διότι έχουμε πλέον άμεσο πρόβλημα επιβίωσης” σημείωσε.

asimakopoulou

Τέλος η ιδιοκτήτρια του καταστήματος "Tobola" Ελένη Ασημακοπούλου ανέφερε ότι "... η κίνηση με το click away πήγε σχετικά καλά, διότι εδώ και δύο χρόνια έχουμε οργανώσει το e shop μας, οπότε ο πελάτης ήταν εξοικειωμένος το να κάνει αυτή την κίνηση και υπήρχαν αρκετές παραγγελίες και εκτός και εντός Πύργου. Βέβαια ήταν υποτονικά τα πράγματα συγκριτικά με πέρυσι αλλά προσπαθούμε να είμαστε αισιόδοξοι και να μπει ο κόσμος στην καινούργια ηλεκτρονική πλατφόρμα. Ευελπιστούμε τώρα κάποια στιγμή να μας ανοίξουν, θα αρχίσουμε σιγά-σιγά και τις εκπτώσεις οπότε θα είναι πιο δελεαστικές οι τιμές μας, προκειμένου να μπορέσει ο κόσμος να έρθει να ψωνίσει. Βελτίωση δε νομίζω ότι θα έχουμε, τα πράγματα φαίνεται ότι είναι σταθερά προσπαθούμε όμως να είμαστε αισιόδοξοι".

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

Σχετικά Άρθρα

tsoukalas popup

tsoukalas popup mobile
tsoukalas popup