Δευτέρα, 04 Ιανουαρίου 2021 22:38

Χειμερινές εκπτώσεις 2021: Πότε ξεκινούν με click away και click in shop - Η διάρκεια

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Με τις μεθόδους click away και click in shop οι φετινές χειμερινές εκπτώσεις, εξαιτίας του κορονοϊού

Το 2020 ήταν μία πολύ ιδιαίτερη χρονιά για το λιανεμπόριο καθώς μικρά και μεγάλα καταστήματα λειτούργησαν στο πλαίσιο που διαμορφώθηκε από την πανδημία του κορονοϊού, κυρίως δηλαδή με ηλεκτρονικές αγορές και όσο πρόλαβαν με τη μέθοδο του click away. Έτσι, λοιπόν, αγορά έχει εναποθέσει σε μεγάλο βαθμό τις ελπίδες της στην περίοδο των εκπτώσεων, αρχής γενομένης από τις χειμερινές εκπτώσεις, οι οποίες και ξεκινούν σε λίγες ημέρες και οι οποίες θα διεξαχθούν με τις παραπάνω μεθόδους συναλλαγών αλλά και του click in shop, εφόσον τηρηθούν τα χρονοδιαγράμματα και τα αυστηρά μέτρα ισχύσουν έως τις 11 Ιανουαρίου.

Συγκεκριμένα, από τις 11 Ιανουαρίου έως τις 27 Φεβρουαρίου αναμένεται να διεξαχθούν φέτος οι χειμερινές εκπτώσεις, υπό την προϋπόθεση πάντα αυτό να είναι εφικτό από την άποψη του κορονοϊού. Αν όλα κυλήσουν ομαλά, οι ημερομηνίες αυτές φαίνονται να έχουν «κλειδώσει», δεδομένου ότι οι χειμερινές εκπτώσεις ξεκινούν παραδοσιακά τη δεύτερη εβδομάδα του Ιανουαρίου και διαρκούν μέχρι την τελευταία εργάσιμη του Φεβρουαρίου.

Τι αλλάζει με τη μέθοδο click in shop

Με τη νέα μέθοδο θα εξακολουθήσει να ισχύει και το μοτίβο της παραγγελίας online ή από το τηλέφωνο και η αποστολή γραπτού μηνύματος από το κατάστημα για τη μετάβαση σε αυτό, αλλά κατά τη διάρκεια του ραντεβού ο πελάτης θα μπορεί να εισέρχεται στο μαγαζί και να δοκιμάζει τα προϊόντα, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Μαρίας Λιλιοπούλου, για το ethnos.gr.

Η μέθοδος αυτή, σύμφωνα με στελέχη του υπουργείου, θα δώσει μια ανάσα όχι μόνο στα μεγαλύτερα καταστήματα αλλά και στα μικρότερα, ενώ ο συνωστισμός θα αποτρέπεται με τη διαδικασία του ραντεβού και την αυστηρή τήρηση της αναλογίας πελατών/τετραγωνικών.

Πόσοι πελάτες στα καταστήματα ανά 100 τετραγωνικά

Έτσι, σε κάθε κατάστημα θα μπορούν να βρίσκονται ταυτόχρονα έως 4 πελάτες ανά 100 τετραγωνικά μέτρα. Στις μεγαλύτερες αλυσίδες και στις επιχειρήσεις shop in a shop ο αριθμός των ατόμων θα επιτυγχάνεται μέσω της κοινής διεύθυνσης των καταστημάτων. Σε πολλά μικρά συνοικιακά καταστήματα, η αναλογία αυτή πρακτικά σημαίνει τη δυνατότητα εισόδου μόνο ενός πελάτη τη φορά.

Αυτό που καθίσταται σαφές είναι ότι για την οποιαδήποτε μετακίνηση και τον Ιανουάριο θα παραμείνει απαραίτητη η αποστολή sms στο 13033, με την ένδειξη 2 εφόσον πρόκειται για αγορές.

Πηγή: Ethnos.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 04 Ιανουαρίου 2021 20:16

Σχετικά Άρθρα

  • Ηλεία: Με αρνητικό πρόσημο έκλεισαν οι χειμερινές εκπτώσεις - Πτώση τζίρου έως και 30%
    Ηλεία: Με αρνητικό πρόσημο έκλεισαν οι χειμερινές εκπτώσεις - Πτώση τζίρου έως και 30%

    «Τονωτική» ένεση με Happy day στον Πύργο στις 8/3 και μεγάλες προσφορές

    Της Βίκυς Γκουγκουστάμου

    Μια από τις πιο απογοητευτικές εκπτωτικές σεζόν βίωσαν έμποροι και καταστηματάρχες καθώς ο τζίρος εκτιμάται ότι παρουσίασε μείωση έως και 30% σε σχέση με την περσινή χρονιά. Τα είδη πρώτης ανάγκης που έχουν σημειώσει μεγάλη αύξηση καθώς και η ενέργεια «άδειασαν» το πορτοφόλι των καταναλωτών, με αποτέλεσμα η οποιαδήποτε άλλη εμπορική αγορά να θεωρείται πολυτέλεια και να αποφεύγεται. Ωστόσο οι έμποροι θα συνεχίσουν και το μεγαλύτερο μέρος του Μαρτίου με προσφορές, ενώ ο Εμπορικός Σύλλογος Πύργου θα προβεί σε «τονωτικές ενέσεις» της αγοράς, αρχής γενομένης στις 8 Μαρτίου που διοργανώνει τη Happy day. Τα καταστήματα την Παρασκευή 8/3 θα παραμείνουν όλη την ημέρα ανοιχτά με μεγάλες προσφορές ενώ θα υπάρξουν διάφορα δρώμενα στην πόλη, η επίσημη ανακοίνωση των οποίων θα γίνει τις επόμενες ημέρες.

    Με αρνητικό πρόσημο ολοκληρώθηκαν οι χειμερινές εκπτώσεις, κυρίως λόγω έλλειψης ρευστότητας, όπως δηλώνει στο ilialive ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Πύργου Ηλίας Ξανθούλης. «Δυστυχώς οι εκπτώσεις φέτος δεν ευδοκίμησαν όπως περιμέναμε, λόγω σημαντικής έλλειψης ρευστότητας. Υπήρξε μια πτώση του τζίρου συγκριτικά με την περσινή χρονιά που κυμάνθηκε από 20% έως 30%. Και αυτό οφείλεται κατά βάση στο γεγονός ότι το μεγαλύτερο μέρος του εισοδήματος των καταναλωτών πήγε στις βασικές καθημερινές υποχρεώσεις και ανάγκες» ανέφερε ο κ. Ξανθούλης. « Η κίνηση ήταν αρκετά υποτονική αλλά εμείς από πλευράς μας θα κάνουμε ότι δυνατόν καλύτερο. Ήδη προγραμματίζουμε την «Happy day» στις 8 Μαρτίου. Τα καταστήματα θα παραμείνουν ανοιχτά όλη την ημέρα, με μεγάλες προσφορές και παράλληλα θα υπάρξουν κάποια δρώμενα στην πόλη που θα ανακοινώσουμε σύντομα. Δεν μένει παρά να μείνουμε αισιόδοξοι!».

    Φώτης Νικολόπουλος - πρόεδρος εμπορικού συλλόγου Ήλιδας

    Ανάλογη εικόνα παρουσίασε και η αγορά της Αμαλιάδας με τον πρόεδρο του Εμπορικού συλλόγου Ήλιδας, Φώτη Νικολόπουλο, να μιλά για σημαντική πτώση και πώς τα καταστήματα θα συνεχίσουν με προσφορές και τις πρώτες ημέρες του Μαρτίου.
    «Δυστυχώς δεν είχαμε την αναμενόμενη κίνηση. Η αγορά κινήθηκε σε αρκετά χαμηλούς ρυθμούς. Στην ουσία συνεχίστηκε στους ρυθμούς του Ιανουαρίου που δεν ήταν τόσο καλός μήνα. Ήταν μια περίοδος που όλοι περίμεναν για τα καταστήματά τους και σίγουρα δεν είχε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Εμείς όμως θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε για το καλύτερο και να στηρίζουμε τους συμπολίτες μας. θα συνεχίσουμε κάποιες προσφορές μέσα στον Μάρτιο για να διορθώσουμε όσο μπορέσουμε την κατάσταση»

  • Πέφτει η αυλαία των χειμερινών εκπτώσεων – Μειωμένη η φετινή αγοραστική κίνηση
    Πέφτει η αυλαία των χειμερινών εκπτώσεων – Μειωμένη η φετινή αγοραστική κίνηση

    Οι πληθωριστικές πιέσεις και η ακρίβεια στα βασικά αγαθά άφησαν έντονο το «αποτύπωμά» τους στην πορεία της φετινής χειμερινής εκπτωτικής περιόδου, η οποία σύμφωνα με εκπροσώπους των εμπορικών συλλόγων της χώρας, κινήθηκε πτωτικά σε σχέση με πέρσι, τουλάχιστον για την πλειονότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.

    Η «αυλαία των εκπτώσεων πέφτει σήμερα ενώ αρκετές εμπορικές επιχειρήσεις αναμένεται να συνεχίσουν τις προσεχείς μέρες με προσφορές σε συγκεκριμένα προϊόντα, προκειμένου να ρευστοποιήσουν, όσο το δυνατό περισσότερο, το διαθέσιμο απόθεμα της χειμερινής σεζόν.

    «Μειωμένος 20% ο τζίρος στις περισσότερες μικρές επιχειρήσεις»

    Η υποτονική κίνηση που παρατηρήθηκε στην αγορά κατά το πρώτο μήνα των εκπτώσεων διατηρήθηκε σε όλη τη διάρκεια της εκπτωτικής περιόδου, με τον Φεβρουάριο να κινείται μάλιστα με ακόμη χαμηλότερους ρυθμούς, όπως επισημαίνει στο CNN Greece, o Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιώς, Θεόδωρος Καπράλος.

    «Για την πλειονότητα των μικρότερων επιχειρήσεων ο τζίρος εμφανίζεται μειωμένος κατά περίπου 20% σε σχέση πέρσι» υπογραμμίζει ο κ. Καπράλος. Οι πιέσεις που δέχεται το διαθέσιμο εισόδημα των ελληνικών νοικοκυριών λόγω της συνεχιζόμενης ακρίβειας έχει οδηγήσει σε αδυναμία κατανάλωσης και περιορισμό των αγορών, όπως εξηγεί.

    Ακόμη ένα στοιχείο πάντως που επηρέασε την πορεία των σημερινών εκπτώσεων, σύμφωνα με τον κ. Καπράλο είναι το γεγονός ότι κατά τη διάρκεια της περιόδου των Χριστουγέννων αρκετές από τις αγορές των καταναλωτών έγιναν με πιστωτικές κάρτες. «Περίπου μία στις δύο» σημειώνει. Αυτό οδήγησε μεν σε μία θετική εικόνα στην αγοραστική κίνηση των εορτών, από την άλλη ωστόσο είχε ως αποτέλεσμα οι υποχρεώσεις των καταναλωτών να μετακυληθούν προς τους επόμενους μήνες επηρεάζοντας και την πορεία της κατανάλωσης κατά την περίοδο των εκπτώσεων.

    Πηγή: cnn.gr

  • Μέχρι πότε θα διαρκέσουν οι χειμερινές εκπτώσεις
    Μέχρι πότε θα διαρκέσουν οι χειμερινές εκπτώσεις

    Έως τα τέλη Φεβρουαρίου θα διαρκέσουν οι χειμερινές εκπτώσεις, με τους καταναλωτές και τις καταναλώτριες να σπεύδουν να πραγματοποιήσουν πιο οικονομικά τις αγορές τους.

    Οι προτιμήσεις των καταναλωτών, κατά τη διάρκεια των τακτικών εκπτώσεων του χειμώνα, είναι καθιερωμένες και οι αγοραστικές συνήθειες εστιάζουν σε προσωπικές και οικογενειακές αγορές, όπως ένδυση και υπόδηση.

    Πώς υπολογίζονται οι εκπτώσεις

    Την ίδια στιγμή, εντατικοί και διαρκείς αναμένονται οι έλεγχοι από πλευράς των αρμόδιων οργάνων του υπουργείου Ανάπτυξης στην αγορά, προκειμένου να αποφευχθούν φαινόμενα παραπλανητικών εκπτώσεων και το ενδεχόμενο εξαπάτησης των καταναλωτών.

    Σημειώνεται ότι σύμφωνα με τη νομοθεσία που ισχύει από τις αρχές του 2023 κάθε ανακοίνωση μείωσης τιμής, θα πρέπει να γίνεται επί της χαμηλότερης τιμής των προηγούμενων 30 ημέρων. Αυτή λαμβάνεται ως τιμή αναφοράς ώστε η επιχείρηση να προχωρά στη συνέχεια σε μείωσή της και όχι η τιμή των αμέσως προηγούμενων ημερών.

    Όταν το προϊόν κυκλοφορεί στην αγορά για λιγότερο από 30 ημέρες, ως προγενέστερη τιμή νοείται η χαμηλότερη τιμή που εφάρμοσε ο έμπορος κατά τη διάρκεια του χρονικού διαστήματος που κυκλοφορεί στην αγορά το προϊόν. Όταν η τιμή μειώνεται προοδευτικά κατά τη διάρκεια των 30 ημερών, πριν από την εφαρμογή της μείωσης της τιμής, ως προγενέστερη τιμή νοείται η τιμή που ίσχυε πριν από την εφαρμογή της πρώτης από τις διαδοχικές μειώσεις τιμών.

    Σε όσους παραβαίνουν τις διατάξεις περί εκπτώσεων και μειωμένων τιμών, επιβάλλεται πρόστιμο ποσού ίσου με το 1% του ετήσιου κύκλου εργασιών και πάντως όχι κατώτερο από 10.000 ευρώ. Σε περίπτωση που οι εκπτώσεις αποδειχθεί ότι είναι ανακριβείς ή παραπλανητικές, επιβάλλεται πρόστιμο ίσο με το 2% του ετήσιου κύκλου εργασιών και πάντως όχι μικρότερο των 20.000 ευρώ.

    Πηγή: Cnn.gr
  • Χειμερινές εκπτώσεις: Τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές - Πόσο θα διαρκέσουν
    Χειμερινές εκπτώσεις: Τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές - Πόσο θα διαρκέσουν

    Έως τα τέλη Φεβρουαρίου θα διαρκέσουν οι χειμερινές εκπτώσεις, με τους καταναλωτές και τις καταναλώτριες να σπεύδουν να πραγματοποιήσουν πιο οικονομικά τις αγορές τους.

    Οι προτιμήσεις των καταναλωτών, κατά τη διάρκεια των τακτικών εκπτώσεων του χειμώνα, είναι καθιερωμένες και οι αγοραστικές συνήθειες εστιάζουν σε προσωπικές και οικογενειακές αγορές, όπως ένδυση και υπόδηση.

    Πώς υπολογίζονται οι εκπτώσεις

    Την ίδια στιγμή, εντατικοί και διαρκείς αναμένονται οι έλεγχοι από πλευράς των αρμόδιων οργάνων του υπουργείου Ανάπτυξης στην αγορά, προκειμένου να αποφευχθούν φαινόμενα παραπλανητικών εκπτώσεων και το ενδεχόμενο εξαπάτησης των καταναλωτών.

    Σημειώνεται ότι σύμφωνα με τη νομοθεσία που ισχύει από τις αρχές του 2023 κάθε ανακοίνωση μείωσης τιμής, θα πρέπει να γίνεται επί της χαμηλότερης τιμής των προηγούμενων 30 ημέρων. Αυτή λαμβάνεται ως τιμή αναφοράς ώστε η επιχείρηση να προχωρά στη συνέχεια σε μείωσή της και όχι η τιμή των αμέσως προηγούμενων ημερών.

    Όταν το προϊόν κυκλοφορεί στην αγορά για λιγότερο από 30 ημέρες, ως προγενέστερη τιμή νοείται η χαμηλότερη τιμή που εφάρμοσε ο έμπορος κατά τη διάρκεια του χρονικού διαστήματος που κυκλοφορεί στην αγορά το προϊόν. Όταν η τιμή μειώνεται προοδευτικά κατά τη διάρκεια των 30 ημερών, πριν από την εφαρμογή της μείωσης της τιμής, ως προγενέστερη τιμή νοείται η τιμή που ίσχυε πριν από την εφαρμογή της πρώτης από τις διαδοχικές μειώσεις τιμών.

    Σε όσους παραβαίνουν τις διατάξεις περί εκπτώσεων και μειωμένων τιμών, επιβάλλεται πρόστιμο ποσού ίσου με το 1% του ετήσιου κύκλου εργασιών και πάντως όχι κατώτερο από 10.000 ευρώ. Σε περίπτωση που οι εκπτώσεις αποδειχθεί ότι είναι ανακριβείς ή παραπλανητικές, επιβάλλεται πρόστιμο ίσο με το 2% του ετήσιου κύκλου εργασιών και πάντως όχι μικρότερο των 20.000 ευρώ.

    Πηγή: Cnn.gr
  • Χειμερινές εκπτώσεις: Μέχρι πότε θα διαρκέσουν
    Χειμερινές εκπτώσεις: Μέχρι πότε θα διαρκέσουν

    Μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου θα διαρκέσουν οι χειμερινές εκπτώσεις με τους εμπόρους να προσδοκούν πως ο φετινός τζίρος του διμήνου θα ξεπεράσει τα 6 δισ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου πέρσι.

    Οι προτιμήσεις των καταναλωτών, κατά τη διάρκεια των τακτικών εκπτώσεων του χειμώνα, είναι καθιερωμένες και οι αγοραστικές συνήθειες εστιάζουν σε προσωπικές και οικογενειακές αγορές, όπως ένδυση και υπόδηση.

    Πώς υπολογίζονται οι εκπτώσεις

    Την ίδια στιγμή, εντατικοί και διαρκείς αναμένονται οι έλεγχοι από πλευράς των αρμόδιων οργάνων του υπουργείου Ανάπτυξης στην αγορά, προκειμένου να αποφευχθούν φαινόμενα παραπλανητικών εκπτώσεων και το ενδεχόμενο εξαπάτησης των καταναλωτών.

    Σημειώνεται ότι σύμφωνα με τη νομοθεσία που ισχύει από τις αρχές του 2023 κάθε ανακοίνωση μείωσης τιμής, θα πρέπει να γίνεται επί της χαμηλότερης τιμής των προηγούμενων 30 ημέρων. Αυτή λαμβάνεται ως τιμή αναφοράς ώστε η επιχείρηση να προχωρά στη συνέχεια σε μείωσή της και όχι η τιμή των αμέσως προηγούμενων ημερών. Όταν το προϊόν κυκλοφορεί στην αγορά για λιγότερο από 30 ημέρες, ως προγενέστερη τιμή νοείται η χαμηλότερη τιμή που εφάρμοσε ο έμπορος κατά τη διάρκεια του χρονικού διαστήματος που κυκλοφορεί στην αγορά το προϊόν. Όταν η τιμή μειώνεται προοδευτικά κατά τη διάρκεια των 30 ημερών, πριν από την εφαρμογή της μείωσης της τιμής, ως προγενέστερη τιμή νοείται η τιμή που ίσχυε πριν από την εφαρμογή της πρώτης από τις διαδοχικές μειώσεις τιμών.

    Σε όσους παραβαίνουν τις διατάξεις περί εκπτώσεων και μειωμένων τιμών, επιβάλλεται πρόστιμο ποσού ίσου με το 1% του ετήσιου κύκλου εργασιών και πάντως όχι κατώτερο από 10.000 ευρώ. Σε περίπτωση που οι εκπτώσεις αποδειχθεί ότι είναι ανακριβείς ή παραπλανητικές, επιβάλλεται πρόστιμο ίσο με το 2% του ετήσιου κύκλου εργασιών και πάντως όχι μικρότερο των 20.000 ευρώ.

    Πηγή: Cnn.gr

  • Μέχρι τέλη Φεβρουαρίου οι χειμερινές εκπτώσεις
    Μέχρι τέλη Φεβρουαρίου οι χειμερινές εκπτώσεις

    Μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου θα διαρκέσουν οι χειμερινές εκπτώσεις με τους εμπόρους να προσδοκούν πως ο φετινός τζίρος του διμήνου θα ξεπεράσει τα 6 δισ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου πέρσι.

    Οι προτιμήσεις των καταναλωτών, κατά τη διάρκεια των τακτικών εκπτώσεων του χειμώνα, είναι καθιερωμένες και οι αγοραστικές συνήθειες εστιάζουν σε προσωπικές και οικογενειακές αγορές, όπως ένδυση και υπόδηση.

    Πώς υπολογίζονται οι εκπτώσεις

    Την ίδια στιγμή, εντατικοί και διαρκείς αναμένονται οι έλεγχοι από πλευράς των αρμόδιων οργάνων του υπουργείου Ανάπτυξης στην αγορά, προκειμένου να αποφευχθούν φαινόμενα παραπλανητικών εκπτώσεων και το ενδεχόμενο εξαπάτησης των καταναλωτών.

    Σημειώνεται ότι σύμφωνα με τη νομοθεσία που ισχύει από τις αρχές του 2023 κάθε ανακοίνωση μείωσης τιμής, θα πρέπει να γίνεται επί της χαμηλότερης τιμής των προηγούμενων 30 ημέρων. Αυτή λαμβάνεται ως τιμή αναφοράς ώστε η επιχείρηση να προχωρά στη συνέχεια σε μείωσή της και όχι η τιμή των αμέσως προηγούμενων ημερών. Όταν το προϊόν κυκλοφορεί στην αγορά για λιγότερο από 30 ημέρες, ως προγενέστερη τιμή νοείται η χαμηλότερη τιμή που εφάρμοσε ο έμπορος κατά τη διάρκεια του χρονικού διαστήματος που κυκλοφορεί στην αγορά το προϊόν. Όταν η τιμή μειώνεται προοδευτικά κατά τη διάρκεια των 30 ημερών, πριν από την εφαρμογή της μείωσης της τιμής, ως προγενέστερη τιμή νοείται η τιμή που ίσχυε πριν από την εφαρμογή της πρώτης από τις διαδοχικές μειώσεις τιμών.

    Σε όσους παραβαίνουν τις διατάξεις περί εκπτώσεων και μειωμένων τιμών, επιβάλλεται πρόστιμο ποσού ίσου με το 1% του ετήσιου κύκλου εργασιών και πάντως όχι κατώτερο από 10.000 ευρώ. Σε περίπτωση που οι εκπτώσεις αποδειχθεί ότι είναι ανακριβείς ή παραπλανητικές, επιβάλλεται πρόστιμο ίσο με το 2% του ετήσιου κύκλου εργασιών και πάντως όχι μικρότερο των 20.000 ευρώ.

    Πηγή: Cnn.gr

  • Μέχρι τέλη Φεβρουαρίου οι χειμερινές εκπτώσεις
    Μέχρι τέλη Φεβρουαρίου οι χειμερινές εκπτώσεις

    Μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου θα διαρκέσουν οι χειμερινές εκπτώσεις με τους εμπόρους να προσδοκούν πως ο φετινός τζίρος του διμήνου θα ξεπεράσει τα 6 δισ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου πέρσι.

    Οι προτιμήσεις των καταναλωτών, κατά τη διάρκεια των τακτικών εκπτώσεων του χειμώνα, είναι καθιερωμένες και οι αγοραστικές συνήθειες εστιάζουν σε προσωπικές και οικογενειακές αγορές, όπως ένδυση και υπόδηση.

    Πώς υπολογίζονται οι εκπτώσεις

    Την ίδια στιγμή, εντατικοί και διαρκείς αναμένονται οι έλεγχοι από πλευράς των αρμόδιων οργάνων του υπουργείου Ανάπτυξης στην αγορά, προκειμένου να αποφευχθούν φαινόμενα παραπλανητικών εκπτώσεων και το ενδεχόμενο εξαπάτησης των καταναλωτών.

    Σημειώνεται ότι σύμφωνα με τη νομοθεσία που ισχύει από τις αρχές του 2023 κάθε ανακοίνωση μείωσης τιμής, θα πρέπει να γίνεται επί της χαμηλότερης τιμής των προηγούμενων 30 ημέρων. Αυτή λαμβάνεται ως τιμή αναφοράς ώστε η επιχείρηση να προχωρά στη συνέχεια σε μείωσή της και όχι η τιμή των αμέσως προηγούμενων ημερών. Όταν το προϊόν κυκλοφορεί στην αγορά για λιγότερο από 30 ημέρες, ως προγενέστερη τιμή νοείται η χαμηλότερη τιμή που εφάρμοσε ο έμπορος κατά τη διάρκεια του χρονικού διαστήματος που κυκλοφορεί στην αγορά το προϊόν. Όταν η τιμή μειώνεται προοδευτικά κατά τη διάρκεια των 30 ημερών, πριν από την εφαρμογή της μείωσης της τιμής, ως προγενέστερη τιμή νοείται η τιμή που ίσχυε πριν από την εφαρμογή της πρώτης από τις διαδοχικές μειώσεις τιμών.

    Σε όσους παραβαίνουν τις διατάξεις περί εκπτώσεων και μειωμένων τιμών, επιβάλλεται πρόστιμο ποσού ίσου με το 1% του ετήσιου κύκλου εργασιών και πάντως όχι κατώτερο από 10.000 ευρώ. Σε περίπτωση που οι εκπτώσεις αποδειχθεί ότι είναι ανακριβείς ή παραπλανητικές, επιβάλλεται πρόστιμο ίσο με το 2% του ετήσιου κύκλου εργασιών και πάντως όχι μικρότερο των 20.000 ευρώ.

    Πηγή: Cnn.gr
  • Ηλεία: Υποτονική η αγοραστική κίνηση στις εκπτώσεις - Η συρρίκνωση του αγροτικού εισοδήματος άφησε το στίγμα της στην αγορά
    Ηλεία: Υποτονική η αγοραστική κίνηση στις εκπτώσεις – Η συρρίκνωση του αγροτικού εισοδήματος άφησε το στίγμα της στην αγορά

    Της Δήμητρας Βέλμαχου

    Μουδιασμένη είναι η αγορά του Πύργου και της Αμαλιάδας τον πρώτο μήνα των χειμερινών εκπτώσεων καθώς η αγοραστική κίνηση δεν είναι η αναμενόμενη παρά την πληθώρα προϊόντων και τις προσπάθειες των καταστηματαρχών για όσο το δυνατόν μεγαλύτερες προσφορές.

    Οι τοπικές αγορές εξακολουθούν να βρίσκονται αντιμέτωπες με τον περιορισμό του διαθέσιμου προς κατανάλωση εισοδήματος , γεγονός το οποίο στην Ηλεία είναι ιδιαίτερα έντονο αφού η φετινή αγροτική παραγωγή έχει υποστεί μεγάλο πλήγμα και οι παραγωγοί από την πλευρά τους πασχίζουν για την επιβίωση.

    Ksanthoulis

    Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Πύργου, Ηλίας Ξανθούλης σε μια προσπάθεια στήριξης της τοπικής αγοράς απηύθυνε έκκληση προς το αγοραστικό κοινό προκειμένου να στηρίξουν τα καταστήματα της πόλης τους και να αποφύγουν τις αγορές από άλλες περιοχές ή από το διαδίκτυο καθώς όπως επεσήμανε τα χρήματα τα οποία θα διατεθούν εντός των ορίων της πόλης θα επιστρέψουν κατά κάποιον τρόπο και πάλι στους ίδιους.

    «Η αγοραστική κίνηση δεν είναι η αναμενόμενη λόγω της μη εύρωστης οικονομικής κατάστασης που βρίσκονται οι καταναλωτές. Γίνεται έρευνα αγοράς, σύμφωνα με τις δηλώσεις των καταστηματαρχών, ο κόσμος ρωτάει. Αναμένουμε τώρα που οδεύουμε προς το τέλος των εκπτώσεων, να κορυφωθεί η κίνηση. Βέβαια, δεν πιστεύω ότι θα είναι στα περσινά ή προπέρσινα επίπεδα. Οι εκπτώσεις που κάνουν τα καταστήματα ανέκαθεν ήταν πολύ μεγάλες, στο όριο του δυνατού έτσι ώστε να μπορέσουν και οι επαγγελματίες να εισπράξουν. Θέλω να τονίσω και πάλι ότι η αγορά του Πύργου δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από κάποια άλλη αγορά. Και όποιος φεύγει από τον τόπο του και πάει σε άλλες πόλεις να ψωνίσει κάνει πολύ μεγάλο λάθος. Στηρίζοντας την τοπική οικονομία και τα καταστήματα είναι σα να στηρίζουμε τους ίδιους μας τους εαυτούς» τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Ξανθούλης.

    Από την πλευρά και ο Πρόεδρος Εμπορικού Συλλόγου Ήλιδας Φώτης Νικολόπουλος , μεταφέροντας το κλίμα που επικρατεί στην αγορά της Αμαλιάδας, έκανε λόγο για υποτονική κίνηση, με τις ευχές όλων πλέον να στρέφονται στον Φεβρουάριο και την ελπίδα να καλύψει σε ένα βαθμό την απώλεια του Ιανουαρίου.

    Nikolopoulos

    «Οι εκπτώσεις ξεκίνησαν αρχές Ιανουαρίου και συνεχίζονται μέχρι τέλος Φεβρουαρίου. Δυστυχώς η κίνηση δεν είναι η αναμενόμενη, ο Ιανουάριος ήταν αρκετά υποτονικός. Περιμέναμε όλοι να είναι λίγο καλύτερος αλλά παρ´ όλα αυτά εμείς είμαστε αισιόδοξοι και θέλουμε να πιστεύουμε ότι ο Φεβρουάριος μπορεί να μην καλύψει το κενό του Ιανουαρίου αλλά θα είναι ένας καλύτερος μήνας. Οι προσφορές και οι εκπτώσεις συνεχίζονται στα καταστήματά μας είναι αρκετά μεγάλες κι εμείς δίνουμε τον καλύτερο μας εαυτό κάθε φορά έτσι ώστε να μείνει ο καταναλωτής όσο το δυνατόν περισσότερο ικανοποιημένος» επεσήμανε ο κ. Νικολόπουλος, ο οποίος εξέφρασε παράλληλα την απογοήτευσή του για την κατάσταση που επικρατεί καθώς όπως υπογράμμισε η περιοχή βάλλετε διαρκώς από την κεντρική εξουσία με τελευταία προβλήματα που αφορούν τους αγρότες αλλά και την υποβάθμιση του Πρωτοδικείου να αποτελούν την σταγόνα που “ξεχείλισε το ποτήρι”.

    «Αντιλαμβανόμαστε και αφουγκραζόμαστε τα προβλήματα που υπάρχουν στην ελληνική οικονομία και τα ελληνικά νοικοκυριά, με το ρεύμα, την φορολογία, με τα προβλήματα των αγροτών καθώς είμαστε μία αγροτική περιοχή και ζούμε από τους αγρότες. Δυστυχώς ζούμε σε μία περιοχή η οποία βάλετε διαρκώς από οποιαδήποτε κυβέρνηση όπως συμβαίνει τώρα και με το πρωτοδικείο».

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς