Παρασκευή, 23 Απριλίου 2021 17:24

Αυξάνονται τα παράπονα των καταναλωτών για τους λογαριασμούς ρεύματος

Γράφτηκε από την
Ad Slot

«Φουσκωμένοι» λογαριασμοί, πλημμελείς υπηρεσίες, ρυθμίσεις οφειλών, αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, αποκοπές ηλεκτροδότησης. Αυτές είναι οι βασικές κατηγορίες παραπόνων όπως προκύπτει από τα στοιχεία της ΕΚΠΟΙΖΩ.

Στην ΕΚΠΟΙΖΩ, το πρώτο τρίμηνο του 2021, οι καταγγελίες στον τομέα της ενέργειας παρουσίασαν σημαντική αύξηση, κατατάσσοντας την στη δεύτερη θέση στην καταγραφή των καταγγελιών μετά τις τράπεζες.

Ειδικότερα, όπως προκύπτει από την καταγραφή των παραπόνων κατά το έτος 2020, ο τομέας της ενέργειας βρισκόταν στην τρίτη θέση στον πίνακα καταγγελιών (1280 καταγγελίες), μετά τις τράπεζες και τις τηλεπικοινωνίες, ενώ για το πρώτο τρίμηνο του 2021 αναρριχήθηκαν στη δεύτερη θέση.

Συγκεκριμένα, τα προβλήματα των καταναλωτών επικεντρώνονται στους ακόλουθους τομείς:

1. Υπέρογκοι λογαριασμοί ηλεκτρικού ρεύματος. Ένα υψηλό ποσοστό καταναλωτών καταγγέλλει υπέρογκα ποσά στους λογαριασμούς που καλείται να πληρώσει. Ειδικότερα, τα ποσά αυτά αφορούν είτε επιπρόσθετες χρεώσεις, όπως η Ρήτρα Προσαρμογής με βάση την Οριακή Τιμή Συστήματος, είτε Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις (ΥΚΩ, ΕΤΜΕΑΡ), είτε άσχετες με την κατανάλωση χρεώσεις, όπως ΕΡΤ, Δημοτικά Τέλη και διάφοροι φόροι. Επιπλέον, οι καταναλωτές διαμαρτύρονται για μη τακτική καταμέτρηση/εκκαθάριση της κατανάλωσης από τον ΔΕΔΔΗΕ, με αποτέλεσμα την έκδοση δυσανάλογων και υπέρογκων λογαριασμών κατανάλωσης που οι καταναλωτές καλούνται να πληρώσουν άμεσα.

2. Πλημμελείς Υπηρεσίες. Πλημμελή παροχή υπηρεσιών εκ μέρους των προμηθευτών ενέργειας, αλλά και του ΔΕΔΔΗΕ. Συγκεκριμένα, αναφέρονται καθυστερήσεις στη διεκπεραίωση των αιτημάτων και δυσκολία στην επικοινωνία μαζί τους, ελλιπής έως ανύπαρκτη προσυμβατική ενημέρωση, μη έκδοση εκκαθαριστικών λογαριασμών σε τακτική βάση, λανθασμένη ή μη τακτική καταμέτρηση εκ μέρους του ΔΕΔΔΗΕ, καθυστέρηση στη διάγνωση και αποκατάσταση βλαβών, καθώς και άρνηση αποζημίωσης σε καταστροφή οικιακών συσκευών σε περίπτωση διακοπής του ηλεκτρικού ρεύματος.

3. Ρύθμιση Οφειλής. Αδυναμία να αποπληρώσουν τους υπέρογκους λογαριασμούς και την επιθυμία να αιτηθούν τη ρύθμιση των οφειλών τους. Ωστόσο, σε αρκετές περιπτώσεις, η προκαταβολή που αιτούνται οι προμηθευτές ηλεκτρικού ρεύματος, προκειμένου να προχωρήσουν σε διακανονισμό, είναι αρκετά υψηλή για τον καταναλωτή, με αποτέλεσμα να αδυνατεί να την αποδώσει και να μην έχει έτσι τη δυνατότητα διακανονισμού της οφειλής του.

4. Αθέμιτες Εμπορικές Πρακτικές. Παραπλάνηση των καταναλωτών σε σχέση με τα προσφερόμενα προγράμματα ενέργειας. Συγκεκριμένα:

- Παραπλανητικές διαφημίσεις προμηθευτών και τηλεφωνικές προσφορές, στις οποίες η τιμή της κιλοβατώρας που προωθούν είναι μεν χαμηλότερη από τον βασικό προμηθευτή ή της αγοράς εν γένει, ωστόσο επιβαρύνουν τους καταναλωτές με υψηλό πάγιο και επιπλέον χρεώσεις που συμπεριλαμβάνονται στα πακέτα προσφοράς, το οποίο και αποσιωπούν. Ειδικότερα, δεν ενημερώνουν προσηκόντως για:

1. Το κόστος του παγίου,

2. Τη διάρκεια του συμβολαίου (24μηνη),

3. Την εγγύηση,

4. Τις ρήτρες αναπροσαρμογής, οι οποίες δύνανται να ανεβάσουν αισθητά το κόστος της kWh,

5. Το ποσοστό της έκπτωσης “έως 46% ή 25% χαμηλότερη”, με αποτέλεσμα να δημιουργείται η εντύπωση μεγαλύτερου οφέλους για τον καταναλωτή από αυτό που στην πραγματικότητα ισχύει,

6. Επιπλέον πάγιο για ένταξη σε πράσινα προγράμματα.

- Προβαίνουν σε αλλαγή προγραμμάτων και συμβολαίων, χωρίς τη σύννομη υπογραφή των καταναλωτών ή όπου υπάρχει δικαίωμα υπαναχώρησης, δεν τηρούν τις προϋποθέσεις, την προθεσμία και τις διαδικασίες άσκησης του δικαιώματος.

- Πιέζουν και απειλούν τους καταναλωτές μέσω εισπρακτικών εταιρειών για διακοπή του ηλεκτρικού ρεύματος, εάν έχουν ανεξόφλητους λογαριασμούς που αδυνατούν να πληρώσουν, ακόμα και για μικρά ποσά.

5. Διακοπή Ρεύματος. Μεγάλο είναι και το ποσοστό των καταναλωτών, που καταγγέλλουν, είτε ότι, οι προμηθευτές δεν δέχονται τους προτεινόμενους διακανονισμούς, είτε ότι, αδυνατούν να ανταπεξέλθουν στους διακανονισμούς τους, λόγω της πανδημίας και των ιδιαίτερων συνθηκών , είτε ότι, αποβάλλονται αδικαιολόγητα από τις ευνοϊκές ρυθμίσεις του Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου, με αποτέλεσμα τη διακοπή του ρεύματος.

Πηγή: News247.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 23 Απριλίου 2021 12:13

Σχετικά Άρθρα

  • Πτολεμαΐδα: Σε μονάδα της ΔΕΗ ο Κασσελάκης: «Η επιτομή της βίαιης απολιγνιτοποίησης»
    Πτολεμαΐδα: Σε μονάδα της ΔΕΗ ο Κασσελάκης: «Η επιτομή της βίαιης απολιγνιτοποίησης»

    Βίντεο με το οποίο αναφέρεται στη «μονάδα 5 της ΔΕΗ στην Πτολεμαΐδα» ως «μία υπερσύγχρονη μονάδα που αφήνει ένα πολύ μικρό αποτύπωμα, παρά το γεγονός ότι καίει λιγνίτη για να παράγει ηλεκτρισμό» αναφέρει σε ανάρτηση του ο Στέφανος Κασσελάκης.

    «Αυτή η μονάδα έχει πλέον γίνει η επιτομή της βίαιης απολιγνιτοποίησης. Δηλαδή μίας ψευτοπράσινης ανάπτυξης του Κ. Μητσοτάκη η οποία καθιστά όλη αυτήν την περιοχή οικονομικά ευάλωτη», σχολιάζει στο εν λόγω βίντεο, τονίζοντας:

    «Αντί να αξιοποιήσουμε μια επένδυση σχεδόν 2 δισ. ευρώ και να μπορέσουμε να έχουμε μια ομαλή μετάβαση στις πράσινες τεχνολογίες και στις ΑΠΕ, αντί γι' αυτό ούτε χωροταξικό χάρτη έχουμε για τις πράσινες τεχνολογίες. Και κλείνουμε αυτήν τη μονάδα κάνοντας την περιοχή οικονομικά ευάλωτη. Μια περιοχή με μεγάλη ανεργία και μεγάλη φτώχεια».

    «Αυτός δεν είναι τρόπος να προστατεύσεις την τοπική κοινωνία σε μία φάση που χρειάζεται τη στήριξη της Πολιτείας. Ας ξέρουν οι κάτοικοι της Κοζάνης, της Πτολεμαΐδας, της Καστοριάς, της Δυτικής Μακεδονίας ότι θα είμαστε δίπλα τους για να έχουν ενεργειακή ασφάλεια και να συμμετέχουν στις ευκαιρίες της πράσινης μετάβασης μαζί με ένα εμπεριστατωμένο πλέγμα οικονομικής δραστηριότητας στην περιοχή -που περιλαμβάνει και το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας- για να μπορέσει αυτή η περιφέρεια να πάει μπροστά», καταλήγει, στην ανάρτησή του, ο κ. Κασσελάκης.

    Πηγή: Ethnos.gr
  • Αίγιο: Θύματα άγριου ξυλοδαρμού δύο υπάλληλοι της ΔΕΗ
    Αίγιο: Θύματα άγριου ξυλοδαρμού δύο υπάλληλοι της ΔΕΗ

    Δέχτηκαν επίθεση από ρομά και μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο

    Άγριο επεισόδιο ξυλοδαρμού με τραυματίες στο νοσοκομείο, στην περιοχή Ροδοδάφνης Αιγίου, μετά από επίθεση ομάδας άνω των δέκα ατόμων ρομά σε δύο υπαλλήλους της ΔΕΗ.

    Όλα συνέβησαν χθες κατά τη διάρκεια εκτέλεσης εργασιών σε κολώνα της ΔΕΗ.

    Με το που έφθασαν οι δύο υπάλληλοι για να αποκαταστήσουν βλάβη που υπήρχε στο δίκτυο, δέχτηκαν την επίθεση από την ομάδα ρομά, με αποτέλεσμα και οι δύο εργαζόμενοι να υποστούν χτυπήματα με γροθιές στο κεφάλι. Μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο του Αιγίου.

    Οι λόγοι για το επεισόδιο δεν έγιναν γνωστοί, ωστόσο εικάζεται ότι το επεισόδιο ήταν μορφής αντιποίνων εξαιτίας των πρόσφατων συλλήψεων για ρευματοκλοπή που έγιναν στον καταυλισμό.

  • Κως: Πέθανε 63χρονος εργαζόμενος στο εργοστάσιο της ΔΕΗ - Ένιωσε αδιαθεσία και κατέρρευσε
    Κως: Πέθανε 63χρονος εργαζόμενος στο εργοστάσιο της ΔΕΗ - Ένιωσε αδιαθεσία και κατέρρευσε

    Ένας 63χρονος εργαζόμενος του Ομίλου εταιρειών «ΤΕΡΝΑ-ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ» έχασε τη ζωή του στο εργοστάσιο της ΔΕΗ στο Μαστιχάρι της Κω.

    Ο εργαζόμενος, που ήταν χειριστής στροβίλου για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, βρισκόταν προσωρινά στην Κω για την εργασία του. Έφτασε στη δουλειά του στις 7 το πρωί, αλλά, όπως αναφέρει η ΕΡΤ Ν. Αιγαίου, λίγα λεπτά μετά ένιωσε αδιαθεσία και κατέρρευσε.

    Άμεσα του παρασχέθηκαν πρώτες βοήθειες, ωστόσο οι διασώστες του ΕΚΑΒ δεν κατάφεραν να τον επαναφέρουν στη ζωή. Όταν έφτασε στο Νοσοκομείο, διαπιστώθηκε ο θάνατός του.

    Συνάδελφοί του ανέφεραν ότι το προηγούμενο βράδυ, μετά τη βάρδια, είχαν βγει μαζί για γεύμα.

    Ο διευθυντής του ΔΕΗ-ΑΣΠ καταθέτει πληροφορίες για το δυστύχημα στη Β’ Αστυνομική Διεύθυνση Δωδεκανήσου, ενώ έχει διαταχθεί να γίνει νεκροψία – νεκροτομή.

    Ο άτυχος άνδρας καταγόταν από τη Βόρεια Ελλάδα και βρισκόταν στην Κω μαζί με την οικογένειά του για τις ανάγκες της εταιρείας και τη διαχείριση του συγκεκριμένου εξοπλισμού. Ο επόμενος προορισμός του θα ήταν η Κρήτη, όπου αναμενόταν να παραμείνει για δύο χρόνια.

    Πηγή: Ethnos.gr
  • Λογαριασμοί ρεύματος: Μειώνει την τιμή η ΔΕΗ στο πράσινο τιμολόγιο του Σεπτεμβρίου - Στα 15,94 λεπτά του ευρώ η KWh
    Λογαριασμοί ρεύματος: Μειώνει την τιμή η ΔΕΗ στο πράσινο τιμολόγιο του Σεπτεμβρίου - Στα 15,94 λεπτά του ευρώ η KWh

    Την έκπληξη κάνει η ΔΕΗ για το πράσινο κυμαινόμενο τιμολόγιο ηλεκτρικού ρεύματος, ανακοινώνοντας μείωση τιμών για τον Σεπτέμβριο.

    Με το νέο τιμολόγιο, η αρχική λιανική τιμή - πριν την όποια επιδότηση δώσει η κυβέρνηση - διαμορφώνεται στα 0,15940 ευρώ ανά κιλοβατώρα, δηλαδή 2,8% χαμηλότερα από τον Αύγουστο.

    Σύμφωνα με το imerisia.gr, oι όποιες επιδοτήσεις ανακοινώσει η κυβέρνηση θα ρίξουν κι άλλο την τελική τιμή στον καταναλωτή.

    Ειδικότερα, η αρχική λιανική τιμή (πριν την επιδότηση) στο πράσινο κυμαινόμενο τιμολόγιο του Σεπτεμβρίου διαμορφώνεται στα 0,15940 ευρώ ανά κιλοβατώρα για τις πρώτες 500KWh (από 0,16391 ευρώ ανά κιλοβατώρα) και 0,17140 για τις υψηλές καταναλώσεις πάνω από 500KWh.

    Πηγή: ethnos.gr

  • Ρεύμα: Τι θα πληρώσουν τα νοικοκυριά τον Αύγουστο - Οι τελικές χρεώσεις
    Ρεύμα: Τι θα πληρώσουν τα νοικοκυριά τον Αύγουστο - Οι τελικές χρεώσεις

    άτω από τα 15 λεπτά του ευρώ διαμορφώνονται οι τιμές του ηλεκτρικού ρεύματος ανά κιλοβατώρα, για τη συντριπτική πλειοψηφία των οικιακών καταναλωτών, μετά την έκτακτη επιδότηση στους λογαριασμούς του Αυγούστου.

    Οι προμηθευτές συγκράτησαν τις αυξήσεις των τιμών στα πράσινα τιμολόγια ρεύματος αυτό τον μήνα, μετά τις αυξήσεις που καταγράφηκαν τον Ιούλιο στις τιμές της χονδρικής αγοράς ρεύματος, με ώθηση κυρίως από τους «παίκτες» που κατέχουν το μεγαλύτερο ποσοστό της αγοράς.

    Την αρχή έκανε η ΔΕΗ (κλικ εδώ) ανακοινώνοντας έκπτωση 53% στις χρεώσεις του πράσινου τιμολογίου τον Αύγουστο και αμέσως μετά ήρθαν οι ανακοινώσεις του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας για τις επιδοτήσεις στα κυμαινόμενα τιμολόγια.

    Τα πράσινα τιμολόγια των προμηθευτών όπως αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα της Ρυθμιστικής Αρχής έχουν ως εξής:

    prasina.jpg

    Τα κίτρινα τιμολόγια των προμηθευτών που έχουν ανακοινωθεί μέχρι στιγμής έχουν ως εξής:

    kitrina.jpg

    Αξίζει να σημειωθεί πως σύμφωνα με τα όσα είπε η υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κυρία Αλεξάνδρα Σδούκου, η επιδότηση που ανακοινώθηκε σήμερα, κρατά «σε προσιτό επίπεδο τις τιμές ηλεκτρικής ενέργειας για τους οικιακούς καταναλωτές και ενισχύει περισσότερο τους 700.000 περίπου δικαιούχους του Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου ρίχνοντας την τελική τιμή στα 11,3 λεπτά/kWh για την πλειοψηφία των συγκεκριμένων καταναλωτών».

    Πηγή: Cnn.gr
  • Με πέντε νέα καταστήματα ενισχύεται το δίκτυο καταστημάτων ΔΕΗ σε όλη την Ελλάδα
    Με πέντε νέα καταστήματα ενισχύεται το δίκτυο καταστημάτων ΔΕΗ σε όλη την Ελλάδα
    • Δύο νέα καταστήματα σε Ν. Ερυθραία και Ακτή Κονδύλη (Πειραιά)
    • Τρία σε νέα διεύθυνση και με νέα εικόνα σε Γλυφάδα, Χανιά και Ρέθυμνο
    • Νέα φιλοσοφία, μοντέρνος σχεδιασμός και ολοκληρωμένες υπηρεσίας ενέργειας
    • Γρήγορη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση
    • Μετασχηματισμός του δικτύου νέων καταστημάτων σε όλη την χώρα με ταχύτατους ρυθμούς

    Με πέντε, καινούρια αλλά και ανακαινισμένα, καταστήματα ενισχύεται το δίκτυο νέων καταστημάτων ΔΕΗ σε όλη την Ελλάδα, με στόχο να παρέχουν μία μοναδική εμπειρία στην ψηφιακή εποχή του νέου εξηλεκτρισμού. Συγκεκριμένα δύο νέα καταστήματα άνοιξαν τις πόρτες τους και υποδέχθηκαν πελάτες στη Ν. Ερυθραία, στην οδό Ελευθερίου Βενιζέλου 138 και στην Ακτή Κονδύλη (Πειραιάς), στην οδό Γ. Κασιμάτη 2 (πρώην Λουδοβίκου). Επίσης, τα ανασχεδιασμένα καταστήματα στην Γλυφάδα, στην οδό Δημάρχου Αγγέλου Μεταξά 35, στα Χανιά, στην οδό Τζανακάκη 34 και το Ρέθυμνο, στην οδό Κουντουριώτου 104-106 που λειτουργούν σε νέα διεύθυνση και με νέα εικόνα, άνοιξαν τις πόρτες τους για να υποδεχθούν πελάτες και επισκέπτες.

    Τα νέα καταστήματα ΔΕΗ, έχοντας τον πελάτη, τις ανάγκες και την εμπειρία του στο επίκεντρο, σχεδιάστηκαν για να παρέχουν μία μοναδική εμπειρία στην ψηφιακή εποχή, με μοντέρνο σχεδιασμό, ολοκληρωμένες υπηρεσίες ενέργειας, γρήγορη εξυπηρέτηση και διευρυμένο ωράριο.

    Συνολικά, τα νέα, πλήρως ανασχεδιασμένα καταστήματα και Pop-Up σημεία της ΔΕΗ φτάνουν περίπου τα 30 με τον μετασχηματισμό του δικτύου καταστημάτων σε όλη τη χώρα, να προχωρά δυναμικά. Ο αρχιτεκτονικός και λειτουργικός σχεδιασμός των νέων καταστημάτων γίνεται σύμφωνα με τις πιο σύγχρονες τάσεις, με ανοιχτούς, φιλόξενους χώρους και εντυπωσιακό φωτισμό.

    Τα καταστήματα ΔΕΗ στη νέα εποχή

    Το καθημερινό ωράριο των νέων και ανακαινισμένων καταστημάτων ΔΕΗ ισχύει από τις 07:30 έως τις 20:00, ενώ η πληρωμή λογαριασμών γίνεται μέσω του myΔΕΗ 24/7 και είναι διαθέσιμη όλο το 24ωρο. Επιπλέον, κάποια από τα νέα καταστήματα διευρύνουν τη λειτουργία τους και ανοίγουν για το κοινό και το Σάββατο, από τις 08:30 έως τις 15:00. Τα ανασχεδιασμένα καταστήματα προσφέρουν στους επισκέπτες τους άμεση και εύκολη εξυπηρέτηση σε τρεις ζώνες:

    • Τη ζώνη γρήγορης εξυπηρέτησης,
    • Τη ζώνη εξυπηρέτησης από εξειδικευμένους συμβούλους ενέργειας,
    • Τη ζώνη ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης myΔΕΗ ServicePoint, όπου οι πελάτες μπορούν να εγγραφούν, να διαχειριστούν και να εξοφλήσουν τα προγράμματα και τους λογαριασμούς τους, αλλά και να υποβάλλουν αιτήματα και να εξυπηρετηθούν ηλεκτρονικά ή να προγραμματίσουν το ραντεβού τους σε ημέρα και ώρα της επιλογής τους.

    Υπηρεσίες και προϊόντα εξοικονόμησης ενέργειας

    Στα νέα καταστήματα ΔΕΗ, πελάτες και επισκέπτες μπορούν να ενημερωθούν για όλες τις λύσεις και τα προϊόντα ενέργειας που παρέχει η ΔΕΗ, όπως το ΔΕΗ myHome 4All, το νέο οικιακό κυμαινόμενο προϊόν που δίνει τη δυνατότητα σε νέους και υφιστάμενους πελάτες να μειώσουν το ενεργειακό τους αποτύπωμα, ενώ τους ανταμείβει σε περίπτωση εξοικονόμησης.

    Οι επαγγελματίες μπορούν να βρουν τα δύο νέα ανταγωνιστικά κυμαινόμενα προϊόντα ΔΕΗ myBusiness 4All και ΔΕΗ myBusiness 4All+ που αφορούν επιχειρήσεις με κατανάλωση έως 10MWh το χρόνο και επιχειρήσεις με κατανάλωση μεγαλύτερη από 10MWh το χρόνο, αντίστοιχα. Με τα προγράμματα ΔΕΗ myBusiness, οι επαγγελματίες πελάτες επιλέγουν βάσει κατανάλωσης ενέργειας και όχι του τύπου του μετρητή, ενώ επωφελούνται από προνόμια και ειδικές εκπτώσεις. Για τους επαγγελματίες που προτιμούν σταθερές χρεώσεις, το νέο σταθερό προϊόν ΔΕΗ myBusiness Enter είναι ιδανικό για επιχειρήσεις, με σταθερές χρεώσεις προμήθειας καθ' όλη τη διάρκεια της σύμβασης δωδεκάμηνης διάρκειας, με ξεκάθαρη και διαφανή τιμολόγηση, χωρίς μηχανισμό διακύμανσης. Επίσης, για τους επαγγελματίες προσφέρεται ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση μέσω του τηλεφωνικού κέντρου που λειτουργεί αποκλειστικά για επιχειρήσεις, με εξειδικευμένους εκπροσώπους.

    Επιπλέον, οικιακοί και εταιρικοί πελάτες μπορούν να ενεργοποιήσουν πρόσθετες υπηρεσίες, όπως το GreenPass, που εγγυάται πως όση ποσότητα ενέργειας καταναλώνεται, τόση παράγεται και δεσμεύεται από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας ή το FixIt, την πρόσθετη υπηρεσία άμεσης τεχνικής βοήθειας στον χώρο τους.

    dei nea katast 2

    dei nea katast 3

    dei nea katast 4

    (Δελτίο Τύπου)

  • Στον Σκυλακάκη όλοι οι δήμαρχοι της Ηλείας για τα χρέη στην ΔΕΗ
    Στον Σκυλακάκη όλοι οι δήμαρχοι της Ηλείας για τα χρέη στην ΔΕΗ

    Με την ΔΕΗ να μην αφήνει πολλά περιθώρια και να ασκεί πιέσεις στους Δήμους της Ηλείας, εξαιτίας των ληξιπρόθεσμων οφειλών, η αυριανή συνάντηση και των επτά Δημάρχων του νομού με τον υπουργό Περιβάλλοντος & Ενέργειας, Θεόδωρο Σκυλακάκη στο γραφείο του φαίνεται μάλλον επιβεβλημένη.

    Οι οφειλές κυρίως προέρχονται από την ύδρευση και την άρδευση, με το ύψος τους να φτάνει σε δυσθεώρητα ύψη ειδικά για κάποιους από τους δήμους της Ηλείας.

    Στόχος λοιπόν της αυριανής συνάντησης, στην οποία πολύ πιθανό είναι να δώσει το παρόν και ο Ηλείος υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη, Ανδρέας Νικολακόπουλος, είναι να επιτευχθεί η καλύτερη δυνατή ρύθμιση προκειμένου και το χρέος να μπορέσει να αποπληρωθεί και οι Δήμοι από την πλευρά τους να έχουν τη δυνατότητα να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους χωρίς να μετακυλήσουν το πρόβλημα στους πολίτες με περαιτέρω οικονομικές επιβαρύνσεις.

    Ένα ακόμα ζήτημα που αναμένεται να τεθεί είναι η δυνατότητα χρηματοδότησης των δήμων με σκοπό την εγκατάσταση υποδομών Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας.

  • Κρήτη: Άνδρας απειλούσε να αυτοπυρποληθεί στη ΔΕΗ - Απαιτούσε διακανονισμό χρέους
    Κρήτη: Άνδρας απειλούσε να αυτοπυρποληθεί στη ΔΕΗ - Απαιτούσε διακανονισμό χρέους

    63χρονος γέμισε ένα μπιτόνι βενζίνη και πήγε στις εγκαταστάσεις της ΔΕΗ στα Λακώνια του Αγίου Νικολάου

    Σε απελπισία βρισκόταν ένας άνδρας στην Κρήτη ο οποίος δεν άντεχε το μεγάλο χρέος που είχε στη ΔΕΗ και απειλούσε να αυτοκτονήσει.
    Σύμφωνα με πληροφορίες του cretapost, όλα συνέβησαν σήμερα το πρωί όταν ο 63χρονος γέμισε ένα μπιτόνι με βενζίνη και πήγε στις εγκαταστάσεις της ΔΕΗ που βρίσκονται στα Λακώνια του Αγίου Νικολάου και απειλούσε πως θα αυτοπυρποληθεί αν δεν του γίνει διακανονισμός.
    Όπως αναφέρουν πηγές, ο 63χρονος είχε ένα μεγάλο χρέος στη ΔΕΗ και ζητούσε διακανονισμό ενώ όλες τις πόρτες τις έβρισκε κλειστές.
    Στο σημείο έσπευσαν ειδικοί διαπραγματευτές της ΕΛ.ΑΣ. που καθησύχασαν τον απελπισμένο άνδρα πείθοντάς τον να αφήσει το μπιτόνι και να κατέβει να συζητήσουν.

    Ο «συναγερμός» έχει λήξει με τον 63χρονος να βρίσκεται στο αστυνομικό τμήμα για κατάθεση.
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Marma Touch