Ο υπουργός Εργασίας δίνει απαντήσεις για το τι μέλλει γενέσθαι με τα αναδρομικά, το ενδεχόμενο χορήγησης κοινωνικού μερίσματος τα Χριστούγεννα, τις αλλαγές στον ΕΦΚΑ και το ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο 1555, αλλά και από τι εξαρτάται το ποσοστό που θα αυξηθεί για δεύτερη φορά ο κατώτατος μισθός.
Ο Κωστής Χατζηδάκης, επίσης, ανακοινώνει τα χρονοδιαγράμματα για τη μετατροπή του ΣΕΠΠΕ σε ανεξάρτητη αρχή και τη θέσπιση της ψηφιακής κάρτας, ενώ αναφέρεται και στο θέμα των εργατικών ατυχημάτων.
Κύριε υπουργέ, «διαφημίζετε» τον ενιαίο αριθμό 1555 για την εξυπηρέτηση των πολιτών από το Υπουργείο Εργασίας. Θεωρείτε πως το κράτος πρέπει να διαφημίζει το αυτονόητο;
Δεν ήταν καθόλου αυτονόητο ότι κάτι τέτοιο θα μπορούσε να γίνει, εδώ και δεκαετίες. Γι’ αυτό άλλωστε είχαν γίνει κατ’ επανάληψη θέμα συζήτησης τα «κατεβασμένα» τηλέφωνα στον ΕΦΚΑ. Με το 1555 τελειώνουμε με τις εμπειρίες ακραίας ταλαιπωρίας, θυμού και αγανάκτησης των πολιτών. Και βελτιώνουμε ουσιαστικά την εξυπηρέτησή τους από τον ΕΦΚΑ και τις υπόλοιπες υπηρεσίες του Υπουργείου. Στους πρώτους 3 μήνες δοκιμαστικής λειτουργίας το 1555 έχει απαντήσει σε περίπου 400.000 κλήσεις, με ποσοστό απάντησης που αγγίζει πλέον το 99%. Λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο. 7 ημέρες την εβδομάδα. Είναι δωρεάν για όλους. Και έχει μέσο χρόνο αναμονής μόλις 15 δευτερόλεπτα! Είναι προϊόν συνεργασίας μας με τις μεγαλύτερες εταιρίες του χώρου- συμμετέχουν οι 3 μεγαλύτερες εταιρίες call center στην Ελλάδα- που έχουν την εμπειρία, το προσωπικό και την τεχνογνωσία να φέρουν το έργο αυτό εις πέρας.
Θα ήθελα λοιπόν να απευθυνθώ σε όλους τους πολίτες και να πω το εξής: Μην καλείτε από δω και πέρα στα υποκαταστήματα του ΕΦΚΑ για να έχετε καλύτερη εξυπηρέτηση. Καλείτε το 1555. Διαθέτει και την υποδομή και τους εκπαιδευμένους υπαλλήλους για να σας εξυπηρετήσουν. Δεν μιλάμε άλλωστε απλά για ένα τηλεφωνικό κέντρο. Είναι ένας μηχανισμός που παρακολουθεί την πορεία εξυπηρέτησης των ερωτημάτων από την αρχή έως το τέλος. Μέσα από ένα σύνθετο σύστημα καταγραφής αιτημάτων (ticketing) όλα τα ερωτήματα των πολιτών συλλέγονται και απαντώνται είτε αμέσως, κατά την ώρα της κλήσης, είτε εντός λίγων ημερών. Και από εκεί που δεν σήκωναν καν τα τηλέφωνα ή τα σήκωναν με μέσο χρόνο αναμονής τη μισή ώρα, πλέον ο ΕΦΚΑ έχει ξεκινήσει ο ίδιος να καλεί τον πολίτη για να του δώσει απαντήσεις. Πρόκειται για ένα μεγάλο άλμα στην εξυπηρέτηση του πολίτη. Για κοινωνική πολιτική στην πράξη!
Πότε θα εκκαθαριστούν οι εκκρεμείς συντάξεις κ. υπουργέ; Ούτε φέτος θα αντιμετωπιστεί το πρόβλημα;
Θα αντιμετωπιστεί πολύ νωρίτερα από όσο πολλοί προέβλεπαν, όταν ήρθα στο Υπουργείο τον περασμένο Ιανουάριο. Για να καταλάβετε τον όγκο του προβλήματος, κληρονομήσαμε το 2019 από τον ΣΥΡΙΖΑ 1.059.000 εκκρεμείς ασφαλιστικές υποθέσεις, εκ των οποίων οι εκκρεμείς κύριες συντάξεις ήταν 190.000! Με μια σειρά παρεμβάσεις μας (απλοποίηση της έκδοσης συντάξεων, 3.000 καινούργιοι ηλεκτρονικοί υπολογιστές, ειδική ομάδα για τις διαδοχικές συντάξεις, ηλεκτρονικός «Πύργος Ελέγχου» στον ΕΦΚΑ, κλπ.) οι εκκρεμείς κύριες συντάξεις από 190.000 το 2019 και 155.000 όταν πήγα εγώ στο Υπουργείο στις αρχές του χρόνου, έχουν πλέον πέσει στις 120.000 περίπου. Εξ’ αυτών, σε υπερημερία- δηλαδή σε αναμονή άνω των 3 μηνών- είναι οι 90.000. Και από αυτές, οι 50.000 παίρνουν είτε προσωρινή σύνταξη, είτε προκαταβολή σύνταξης, την οποία θεσμοθετήσαμε την άνοιξη. Τους επόμενους μήνες οι ρυθμοί απονομής θα ανέβουν ακόμη περισσότερο. Ήδη τον Οκτώβριο σημειώθηκε ρεκόρ όλων των τελευταίων ετών.
Και το Νοέμβριο θα πάμε ακόμη καλύτερα. Ούτως ώστε μέσα στο 1ο εξάμηνο του 2022 να δοθεί οριστικό τέλος στο πρόβλημα των εκκρεμών κύριων συντάξεων. Σε αυτό, θα μας βοηθήσουν τόσο οι πιστοποιημένοι δικηγόροι και λογιστές- καθώς αυτές τις μέρες «πέφτουν στη μάχη» οι πρώτοι και ήδη ξεκίνησε ο 2ος κύκλος εκπαίδευσης πολλών ακόμη- όσο και το νέο νομοσχέδιο το οποίο θα φέρουμε για τον ΕΦΚΑ. Ένα νομοσχέδιο που θα καταστήσει τον ΕΦΚΑ πιο σύγχρονο, πιο αποτελεσματικό και πιο φιλικό στον πολίτη!
Τι απέγινε σχετικά με αυτό; Γιατί δεν κατατέθηκε το νομοσχέδιο όπως είχατε δεσμευτεί;
Λόγω έλλειψης χρόνου στο τελευταίο Υπουργικό Συμβούλιο η ατζέντα ήταν φορτωμένη με πολλά νομοσχέδια και ο χρόνος όχι επαρκής, λόγω και της σοβαρότητάς του. Επομένως μετατέθηκε για το επόμενο Υπουργικό Συμβούλιο.
Τι επιδιώκετε λοιπόν με αυτό το νομοσχέδιο;
Να πάψουν οι πολίτες να νιώθουν πολίτες β’ κατηγορίας κάθε φορά που έρχονται σε επαφή με τον ΕΦΚΑ. Να τελειώσουν η ταλαιπωρία, οι ουρές, οι καθυστερήσεις! Πρόκειται για μία εκσυγχρονιστική τομή. Δεν πρόκειται όμως, και το τονίζω αυτό, για ιδιωτικοποίηση. Ούτε για κάτι παραπλήσιο. Διότι, πολύ απλά, πουθενά στο κόσμο δεν υπάρχουν ιδιωτικοί οργανισμοί κοινωνικής ασφάλισης. Τι θα κάνουμε; Θα εισάγουμε σύγχρονες μεθόδους μάνατζμεντ. Οι οποίες θα κάνουν καλύτερη τη ζωή τόσο των ασφαλισμένων όσο και των ίδιων των υπαλλήλων. Κεντρικοί πυλώνες της μεταρρύθμισης θα είναι η ευελιξία, η ταχύτητα, η αποτελεσματικότητα. Και θα τα πετύχουμε όλα αυτά με ρυθμίσεις «κοινής λογικής» που στόχο έχουν να πάψει ο ΕΦΚΑ να υπηρετεί τον εαυτό του, αλλά να υπηρετεί τους πολίτες. Ρυθμίσεις που θα «χτυπήσουν» τη γραφειοκρατία. Που θα βάλουν τέλος στα σούρτα-φέρτα μεταξύ Υπουργείου και ΕΦΚΑ. Που θα εισάγουν κίνητρα για τους υπαλλήλους που δουλεύουν αποτελεσματικά και μηχανισμούς ελέγχου για όσους δεν το κάνουν. Ο ΕΦΚΑ ασκεί κοινωνική πολιτική. Και είμαστε αποφασισμένοι αυτό να γίνεται με ανθρώπινο πρόσωπο!
Θα δώσετε κοινωνικό μέρισμα στους χαμηλοσυνταξιούχους φέτος; Και θα είναι μόνιμο;
Ήδη, πριν από λίγες μέρες, έγινε νόμος του κράτους η διπλή καταβολή Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος στους δικαιούχους του το Δεκέμβριο. Το οποίο αφορά περίπου 240.000 νοικοκυριά και 450.000 άτομα. Από εκεί και πέρα, ο Πρωθυπουργός και το οικονομικό επιτελείο παρακολουθούν την εξέλιξη των οικονομικών μεγεθών, σε συνάρτηση και με τις πρόσθετες πιστώσεις που χρειάζεται να δοθούν για την επιδότηση των τιμολογίων της ενέργειας και θα τοποθετηθούν αναλόγως.
Τι θα γίνει με τα οφειλόμενα αναδρομικά;
Τα αναδρομικά συνδέονται με αυξήσεις στους συνταξιούχους και είναι αυξήσεις που δεν προέρχονται μόνο από αποφάσεις των Δικαστηρίων που θεώρησαν αντισυνταγματικές διάφορες διατάξεις του νόμου Κατρούγκαλου, αλλά και από τον νόμο Βρούτση στη συνέχεια, βάσει και των προεκλογικών δεσμεύσεων της Νέας Δημοκρατίας. Ήδη αρκετοί συνταξιούχοι βλέπουν αυξημένες τις συντάξεις τους γι’ αυτό το λόγο. Σημειώνω ότι τους προηγούμενους μήνες προχωρήσαμε στην καταβολή τόσο των αναδρομικών όσο και των αυξήσεων στις συντάξεις που προβλέπει ο νόμος Βρούτση, σε συνταξιούχους που πήραν σύνταξη μετά το Μάιο του 2016. 54.000 συνταξιούχοι του ιδιωτικού τομέα και 11.000 συνταξιούχοι του δημοσίου τομέα πληρώθηκαν αναδρομικά 860 και 990 ευρώ αντίστοιχα, ενώ πλέον οι συντάξεις που λαμβάνουν είναι αυξημένες κατά 5% περίπου.
Τέλος Σεπτεμβρίου και τέλος Οκτωβρίου έγιναν 2 μεγάλες πληρωμές σε 134.000 περίπου συνταξιούχους που πήραν σύνταξη πριν το Μάιο του 2016. Λόγω της λεγόμενης «προσωπικής διαφοράς» οι συνταξιούχοι προ του 2016 πήραν λιγότερα αναδρομικά (περίπου 200 ευρώ κατά άτομο). Όμως το «ροκάνισμα» της προσωπικής τους διαφορά, λόγω των αυξήσεων, τους τοποθετεί πλέον σε καλύτερη θέση για το μέλλον. Από εδώ και πέρα μένουν μόνο κάποιες πιο δύσκολες υποθέσεις (κληρονόμοι, κλπ.) τις οποίες ο ΕΦΚΑ θα δρομολογήσει μέχρι το τέλος του χρόνου. Ενώ, για τις περιπτώσεις αναδρομικών για τις οποίες εκκρεμούν αποφάσεις της Δικαιοσύνης, και εφόσον αυτές εκδικαστούν υπέρ των προσφευγόντων, θα κάνουμε αυτό που πρέπει να κάνει ένα κράτος Δικαίου. Θα τις σεβαστούμε και θα τις εφαρμόσουμε, πάντα βέβαια μέσα στο πλαίσιο των αντοχών της εθνικής οικονομίας και του προϋπολογισμού.
Να σας ζητήσω να μας διευκρινίσετε κάπως τις εξαγγελίες για δεύτερη αύξηση του κατώτατου μισθού; Στο σύνολό της θα φτάνει το αναμενόμενο ύψος της ανάπτυξης; Και σκέφτεστε να αλλάξετε εντός του έτους το νόμο, επαναφέροντας τη θέσπισή του με συμφωνία των κοινωνικών εταίρων;
Το σύστημα καθορισμού του κατώτατου μισθού που ισχύει στην Ελλάδα- το οποίο εφαρμόστηκε και επί ΣΥΡΙΖΑ- είναι ανάλογο με τα συστήματα των περισσότερων χωρών της ΕΕ. Σε 13 από τις 21 χώρες που έχουν νομοθετημένο κατώτατο μισθό, οι κοινωνικοί εταίροι συμμετέχουν σε διαδικασίες διαβούλευσης, αλλά η κυβέρνηση τελικά αποφασίζει. Ενώ σε άλλες 3 χώρες η κυβέρνηση έχει τον τελευταίο λόγο σε περίπτωση που οι διαπραγματεύσεις μεταξύ των κοινωνικών εταίρων αποτύχουν.
Σε σχέση με τον κατώτατο μισθό, υπενθυμίζω ότι η αύξηση 2% που δώσαμε το καλοκαίρι, ήταν μεν μικρή, ήταν όμως μία αύξηση που πήγαινε ενάντια στις εισηγήσεις του ΚΕΠΕ, της Τράπεζας της Ελλάδας και της εργοδοτικής πλευράς (συμπεριλαμβανομένων των μικρομεσαίων) που ζητούσαν να «παγώσει» ο κατώτατος μισθός, λόγω της ύφεσης 8,2% το 2020, ως αποτέλεσμα της πανδημίας. Βλέποντας τώρα ότι η οικονομία μπαίνει σε θετική τροχιά και ότι οι εργαζόμενοι υπέστησαν μεγάλη πίεση την τελευταία δεκαετία, η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να δώσει ένα κοινωνικό μέρισμα ανάπτυξης στους εργαζόμενους. Ιδιαίτερα αυτούς που αμείβονται με τον κατώτατο μισθό! Η νέα διαδικασία καθορισμού του κατώτατου μισθού θα ξεκινήσει το νέο έτος και οι αποφάσεις θα ληφθούν στο 1ο εξάμηνο του 2022. Η νέα αύξηση θα αντανακλά τις δυνατότητες της οικονομίας, τους ρυθμούς ανάπτυξης και την ανάγκη στήριξης των εργαζομένων!
Τι αποτελέσματα είχε έως τώρα ο εργασιακός νόμος που φέρει και το όνομά σας;
Μετά την ψήφιση του Νόμου για την Προστασία της Εργασίας, έχουν ήδη τεθεί σε ισχύ μία σειρά από θετικές για τους εργαζόμενους και την κοινωνία γενικότερα διατάξεις: Οι ρυθμίσεις «συμφιλίωσης» της επαγγελματικής και προσωπικής ζωής των εργαζομένων, όπως οι νέες μεγαλύτερες γονικές άδειες (άδεια πατρότητας 14 ημερών και γονική άδεια 4 μηνών) και η δυνατότητα του εργαζομένου να διευθετήσει το χρόνο εργασίας του με πρωτοβουλία του. Τα μέτρα κατά της βίας και της παρενόχλησης στην εργασία με την έκδοση πρόσφατα της σχετικής Υπουργικής Απόφασης. Τα νέα δικαιώματα των αυτοαπασχολούμενων στις πλατφόρμες και τα delivery, όπως τα συνδικαλιστικά τους δικαιώματα και οι υποχρεώσεις που έχουν οι πλατφόρμες για την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων. Η κατάργηση (από 1-1-2022) της διάκρισης μεταξύ υπαλλήλων και εργατοτεχνιτών ως προς τις αποζημιώσεις απόλυσης τους.
Η διεύρυνση της λίστας των περιπτώσεων της άκυρης απόλυσης, η οποία οδηγεί σε επιστροφή του εργαζόμενου στην εργασία του και καταβολή μισθών υπερημερίας, όπως η απόλυση λόγω δυσμενούς διάκρισης, η ενάσκηση νόμιμων δικαιωμάτων του, ή όταν αντίκεινται σε ειδική διάταξη νόμου. Η αύξηση της αποζημίωσης- όταν έλεγχοι διαπιστώνουν παράνομες υπερωρίες- από 80% του καταβαλλόμενου ωρομισθίου που ήταν πριν, στο 120%. Αυτές είναι μερικές μόνο από τις προβλέψεις που έχουν ήδη τεθεί σε εφαρμογή και αποδεικνύουν ότι ο Νόμος για την Προστασία της Εργασίας συκοφαντήθηκε μεν, αλλά η πράξη θα αποδείξει ότι έχει θετικό περιεχόμενο για τους εργαζόμενους και την οικονομία!
Δυο τουλάχιστον φορές, πάντως, μάλλον καταστρατηγήθηκε και, μάλιστα, με θετικές για τους εργαζόμενους εξελίξεις. Μιλάω για τους λιμενεργάτες στην Cosco και τους εργαζόμενους στην e-food…
Μα, οι διατάξεις του Νόμου για την Προστασία της Εργασίας δεν έχουν σχέση, ούτε με αυτά που έγιναν στην Cosco, ούτε με αυτά που έγιναν στην e-food. Στην περίπτωση της Cosco υπήρξε μία διεκδίκηση των εργαζομένων και μία υποχώρηση από την πλευρά της εργοδοσίας. Αυτό θα μπορούσε να συμβεί τόσο με το σημερινό όσο και με το προηγούμενο νομοθετικό πλαίσιο. Δεν έχει καμιά σχέση με το νόμο αυτό καθαυτό.
Στην περίπτωση της e-food από την άλλη πλευρά, υπήρξε μία ατυχής κίνηση από την πλευρά της εταιρίας, την οποία επισημάναμε από την πρώτη στιγμή ως Υπουργείο και η εταιρία, επίσης, οπισθοχώρησε. Αυτό δεν αλλάζει ότι ο δικός μας νόμος έφερε παραπάνω προστατευτικές διατάξεις για τους εργαζομένους στις πλατφόρμες σε σχέση με το προηγούμενο καθεστώς. Δεν αλλάζει επίσης το ότι ο νόμος αυτός είναι εναρμονισμένος με αυτά που συμβαίνουν στις συντριπτικά περισσότερες χώρες της ΕΕ! Όποιος μπορεί να αποδείξει το αντίθετο ας μας το πει!
Για τα εργατικά δυστυχήματα κ. υπουργέ τι μέτρα θα λάβετε; Μήπως υποβαθμίζετε το πρόβλημα; Για παράδειγμα δεν υπάρχουν ούτε τα επίσημα στοιχεία για τον αριθμό τους ούτε του 2018, ούτε του 2019!
Δεν μπορεί να είναι κάποιος ικανοποιημένος ούτε με ένα ατύχημα στο χώρο εργασίας. Για αυτό, όχι μόνο δεν υποβαθμίζουμε τα ζητήματα Υγείας και Ασφάλειας στην εργασία, αλλά, αντίθετα, στο Νόμο για την Προστασία της Εργασίας κάναμε τρία πράγματα που δείχνουν τη σταθερή βούλησή μας να αναβαθμίσουμε το σύστημα Υγείας και Ασφάλειας στη χώρα:
Πρώτον, κυρώσαμε τη σύμβαση 187 της Διεθνούς Οργάνωσης Εργασίας για την Ασφάλεια και την Υγεία στην Εργασία και η χώρα θα διαθέτει ένα ετήσιο εθνικό πρόγραμμα, εξειδίκευσης, παρακολούθησης και επανεξέτασης όλων των σχετικών δράσεων.
Δεύτερον, εισαγάγαμε την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας, μία πολύ σημαντική ρύθμιση, καθώς είναι προφανές ότι η εργασία εντός του πλαισίου της σύμβασης και όχι με όρους αδήλωτης ή υποδηλωμένης εργασίας, παρέχει παραπάνω εξασφάλιση και στα ζητήματα υγείας και ασφάλειας των εργαζομένων.
Τρίτον, αναβαθμίσαμε τη συνεργασία του Υπουργείου Εργασίας με το ΕΛΙΝΥΑΕ, το ερευνητικό ινστιτούτο των κοινωνικών εταίρων για τα θέματα Υγείας και Ασφάλειας στην Εργασία, προκειμένου να εφαρμόσουμε και στην Ελλάδα βέλτιστες πολιτικές πρόληψης που εφαρμόζονται σε άλλες χώρες. Πέρα, ωστόσο, από αυτό το νομικό και θεσμικό, πολύ μεγάλη σημασία έχει και η εφαρμογή του στην πράξη. Για αυτό το λόγο, αναβαθμίσαμε το ΣΕΠΕ σε ανεξάρτητη αρχή Επιθεώρησης Εργασίας θωρακίζοντας την ανεξαρτησία, την αμεροληψία και την αποτελεσματικότητά της.
Της δίνουμε όλα τα απαραίτητα εργαλεία για την τήρηση της νομοθεσίας, τόσο στα ζητήματα εργασιακών σχέσεων όσο στα θέματα Υγείας και Ασφάλειας: οι 121 νέοι επιθεωρητές, η αναβάθμιση του εξοπλισμού τους κατά τη διάρκεια των ελέγχων και το νέο πληροφοριακό σύστημα που θα βοηθήσει σε πιο στοχευμένους και αποτελεσματικούς ελέγχους. Από εκεί και πέρα, έχετε δίκιο ότι υπάρχει καθυστέρηση στο ΣΕΠΕ ως προς της δημοσιοποίηση των στοιχείων για τα εργατικά δυστυχήματα. Επικαλούνται λόγους γραφειοκρατικούς και όχι ουσίας, και για αυτό το λόγο έχω δώσει εντολή οι εκθέσεις αυτές να βγουν στη δημοσιότητα!
Με τις εκκρεμότητες που έχει αφήσει για επίλυση ο εργασιακός νόμος ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα; Πχ ο ΣΕΠΕ…
Τα δύο μεγάλα πρότζεκτ που μας απασχολούν αυτή τη στιγμή είναι η νέα ανεξάρτητη αρχή Επιθεώρησης Εργασίας που θα αντικαταστήσει το ΣΕΠΕ και η εφαρμογή της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας. Σε σχέση με το μεν πρώτο, το πρώτο βήμα για την μετεξέλιξη του ΣΕΠΕ σε Επιθεώρηση Εργασίας έγινε στα τέλη Σεπτεμβρίου, με την προκήρυξη του Διαγωνισμού για την επιλογή των πέντε μελών του Συμβουλίου Διοίκησης. Αυτή τη στιγμή είμαστε στο στάδιο επιλογής των μελών του συμβουλίου διοίκησης, αναμένουμε την εισήγηση της Ανεξάρτητης Επιτροπής επιλογής υπό τον πρόεδρο του ΑΣΕΠ, για την οποία θα ζητήσουμε γνωμοδότηση της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής.
Θα ακολουθήσει στη συνέχεια η προκήρυξη του Διαγωνισμού για την επιλογή του Διοικητή, με ανάλογη διαδικασία. Η μετάβαση από το ΣΕΠΕ στην Επιθεώρηση Εργασίας αναμένεται να ολοκληρωθεί στις αρχές του 2022. Σε σχέση με την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας, που είναι βασικό εργαλείο για τη διασφάλιση του σεβασμού του ωραρίου και των υπερωριών των εργαζομένων, τις επόμενες εβδομάδες θα γίνει παρουσίαση της ψηφιακής εφαρμογής του Εργάνη, χάρη στην οποία οι εργαζόμενοι θα έχουν πρόσβαση στα στοιχεία που δηλώνουν οι εργοδότες για την απασχόλησή τους. Και το πρώτο εξάμηνο του 2022 θα ξεκινήσει η εφαρμογή της Ψηφιακής Κάρτας σε ορισμένους μεγάλους κλάδους της οικονομίας, με στόχο σύντομα να καλύπτεται το σύνολο της αγοράς εργασίας. Ειδικά η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας είναι ένα μέτρο κοινωνικής δικαιοσύνης στην αγορά εργασίας και για αυτό το λόγο είναι πολύ ψηλά στην ατζέντα μας!
Πηγή: iEidiseis.gr