Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2022 17:25

myTEKA: Τι είναι και πώς λειτουργεί ο «ατομικός κουμπαράς»

Γράφτηκε από

«Με ένα κλικ» θα έχουν πλέον πλήρη εικόνα της επικουρικής τους ασφάλισης οι εργαζόμενοι, αξιοποιώντας το νέο ψηφιακό εργαλείο του υπουργείου Εργασίας, το οποίο πραγματοποιείται με χρηματοδότηση του Ταμείου επικουρικής Κεφαλαιοποιητικής Ασφάλισης (ΤΕΚΑ).

Ξεκινώντας με τους μη μισθωτούς, ο κάθε εργαζόμενος θα μπορεί άμεσα και σε πραγματικό χρόνο να έχει πλήρη εικόνα της επικουρικής του ασφάλισης δήλωσε χαρακτηριστικά ο υπουργός Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης, τονίζοντας πως «με το myTEKA, η Ελλάδα κάνει ένα σημαντικό βήμα προς την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών ασφάλισης και, ειδικότερα, ενός κομβικού τομέα, της επικουρικής ασφάλισης των νέων».

Προς το παρόν είναι διαθέσιμο για τους μη μισθωτούς, ενώ, έως το τέλος του 2022, θα είναι διαθέσιμο για το σύνολο των ασφαλισμένων που έχουν ενταχθεί στο ΤΕΚΑ.

Πώς λειτουργεί

Η νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα myteka.gov.gr που βρίσκεται ήδη σε λειτουργία, παρέχει πλήρη ενημέρωση για τις εισφορές και την εξέλιξη της αποταμίευσής των εργαζομένων.

Οι ασφαλισμένοι σταδιακά αποκτούν τον έλεγχο της επικουρικής τους σύνταξης και βλέπουν πού πραγματικά συγκεντρώνονται και επενδύονται οι εισφορές τους.

Πρόκειται για μια καινοτόμο εφαρμογή που παρέχει εξατομικευμένη πληροφόρηση στους πολίτες.

Με μια ματιά, ο ασφαλισμένος ενημερώνεται για:

  • το σύνολο των εισφορών που έχει καταβάλει ο ίδιος ή/και ο εργοδότης του,
  • το κέρδος από τις αποδόσεις των επενδύσεών του,
  • το ιστορικό εισφορών (και τις εκκρεμείς εισφορές σε περίπτωση που υπάρχουν).
  • την κίνηση λογαριασμού (η οποία θα εμπλουτίζεται σταδιακά και με τις αποδόσεις των επενδύσεων).

Η νέα υπηρεσία είναι επίσης προσβάσιμη, μέσω του gov.gr, στην ενότητα «Εργασία και ασφάλιση» και την υποενότητα «Συνταξιοδότηση», ενώ όπως ανακοινώθηκε, την άνοιξη του 2023 θα είναι διαθέσιμο και το mobile app myTEKA.

Επιπλέον, από το 2023 θα είναι ορατή η εξέλιξη των επενδύσεων.

Στην τελική φάση ανάπτυξής του το myTEKA ο ασφαλισμένος θα είναι σε θέση να γνωρίζει ανά πάσα στιγμή πόσες εισφορές έχει καταβάλει, ποια είναι η πραγματική τους τιμαριθμοποιημένα αξία, που επενδύονται οι εισφορές του, ποιο είναι το κόστος διαχείρισης του Ταμείου και ποια είναι η απόδοση των υπενδεδυμένων κεφαλαίων τους.

Έχουν εγγραφεί 102.000 νέοι εργαζόμενοι

Όπως αναφέρεται σε κοινή ανακοίνωση των υπουργείων Εργασίας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, η ανάπτυξη του myTEKA είναι ένα ακόμη βήμα στην κατεύθυνση της καλύτερης ενημέρωσης και εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων.

Όπως σημειώθηκε από τον Ιανουάριο μέχρι σήμερα, έχουν εγγραφεί 102.000 νέοι εργαζόμενοι, οι οποίοι πιάνουν για πρώτη φορά δουλειά, αριθμός που ξεπέρασε τις προσδοκίες του υπουργείου και, μάλιστα, χωρίς να υπολογίζονται όλοι οι αυτοαπασχολούμενοι», καθώς οι αρχικές εκτιμήσεις ήταν πολύ πιο συντηρητικές και «έβλεπαν» λίγο πάνω από 60.000 εγγραφές για ολόκληρη τη χρονιά.

Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο υπουργός Εργασίας Κωστής Χατζηδάκης, η ιδέα του «ατομικού κουμπαρά» αποτελεί το πρώτο βήμα και μια βασική μεταρρύθμιση της κυβέρνησης και όχι μόνο του υπουργείου και αποτελεί μια σύγχρονη ευρωπαϊκή μεταρρύθμιση που αυξάνει τον βαθμό ελευθερίας των νέων.

Δείτε εδώ τον οδηγό της νέας πλατφόρμας:

Οδηγός myTEKA

Κατά την τοποθέτησή του, ο υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πάνος Τσακλόγλου, ανέφερε: «Έναν χρόνο μετά την ψήφιση του νόμου 4826/2021, που εισήγαγε την επικουρική κεφαλαιοποιητική ασφάλιση στο κοινωνικοασφαλιστικό μας σύστημα, το νέο Ταμείο, το ΤΕΚΑ έχει ήδη πάνω από 100.000 ασφαλισμένους, λόγω της υψηλότερης του αναμενομένου επίδοσης της οικονομίας και της ραγδαίας μείωσης της ανεργίας. Καθώς το Ταμείο αναπτύσσεται καθημερινά σε όλα τα επίπεδα, σήμερα παρουσιάζουμε το myTEKA».

Στην εκδήλωση για την παρουσίαση της web εφαρμογής myteka.gov.gr, που αναπτύχθηκε από το υπουργείο Εργασίας, με τη συνδρομή και της Γ.Γ. Απλούστευσης των διαδικασιών του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, συμμετείχαν ο υπουργός Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης, ο υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πάνος Τσακλόγλου, η Γενική Γραμματέας Κοινωνικών Ασφαλίσεων και πρόεδρος της προσωρινής Διοικούσας Επιτροπής του ΤΕΚΑ, Παυλίνα Καρασιώτου και ο Γενικός Γραμματέας Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών, Λεωνίδας Χριστόπουλος.

Τι είναι η κεφαλαιοποιητική ασφάλιση

Οι παροχές του ΤΕΚΑ συμπληρώνουν την κύρια σύνταξη, συμβάλλοντας στη δημιουργία εισοδηματικής ασφάλειας κατά τη συνταξιοδότηση. Οι εισφορές ασφαλισμένου και εργοδότη πιστώνονται στον ατομικό λογαριασμό του ασφαλισμένου, στον οποίο κάθε ασφαλισμένος έχει διαρκή πρόσβαση μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας MyTEKA.

Το κεφάλαιο, αποτελούμενο από τις συσσωρευμένες εισφορές, επενδύεται και οι αποδόσεις πιστώνονται και πάλι στον ατομικό λογαριασμό του ασφαλισμένου. Στο τέλος του εργασιακού βίου, το σωρευμένο κεφάλαιο, δηλαδή το άθροισμα εισφορών και αποδόσεων, μετατρέπεται σε ισόβια μηνιαία επικουρική σύνταξη. Στο νέο σύστημα προβλέπονται επίσης συντάξεις λόγω αναπηρίας και θανάτου.

Η λειτουργία του νέου φορέα ξεκίνησε την λειτουργία της από την 01/01/2022. Στο ΤΕΚΑ θα ασφαλίζονται στο εξής όλοι οι νεοεισερχόμενοι στην αγορά εργασίας με υποχρέωση υπαγωγής στην επικουρική ασφάλιση.

Πηγή: Cnn.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2022 09:47

Σχετικά Άρθρα

  • Gen Z: Οι εργαζόμενοι βρίσκονται στα «όριά» τους - Μια δυστυχισμένη γενιά
    Gen Z: Οι εργαζόμενοι βρίσκονται στα «όριά» τους - Μια δυστυχισμένη γενιά

    Η έρευνα που έγινε σε σχεδόν 13.000 ανθρώπους, είναι ανησυχητική

    Είναι στην καλύτερη και παραγωγικότερη ηλικιακή περίοδο και όμως θέλουν να παραιτηθούν. Η Gen Z είναι στα όρια της καθώς όπως φαίνεται είναι και η πιο δυστυχισμένη εργασιακά.

    Σύμφωνα με έρευνα της UKG που δημοσιεύει το Fortune, οι εργαζόμενοι αισθάνονται ότι ωθούνται στα άκρα. Η πλειονότητά τους, 75%, αναφέρει ότι αισθάνονται εξουθενωμένοι. Το ποσοστό αυτό αυξάνεται στο 83% των Gen Zers στις θέσεις μεγάλης ευθύνης.

    Η έρευνα που έγινε σε σχεδόν 13.000 ανθρώπους, είναι ανησυχητική

    Οι Gen Zers είναι οι λιγότερο ευχαριστημένοι, άλλωστε, με 61% να δηλώνουν ότι δεν είναι ικανοποιημένοι από την συνολική εμπειρία τους ως εργαζόμενοι, σε σύγκριση με το 55% όλων των εργαζομένων που αισθάνονται παρόμοια. Πάνω από το ένα τρίτο δηλώνουν ότι θα παραιτούνταν επειδή η δουλειά τους επηρεάζει αρνητικά τη σωματική ή ψυχική τους υγεία.

    «Η παγκόσμια μελέτη μας διαπιστώνει ότι δεν υποστηρίζουν όλες οι κουλτούρες στους χώρους εργασίας την Gen Z και το εργατικό δυναμικό», έγραψε στο σχετικό δελτίο Τύπου ο Dan Schawbel, διευθύνων σύμβουλος της Workplace Intelligence η οποία συνυπογράφει με την UKG την έρευνα. «Ένα πράγμα είναι βέβαιο για όλες τις γενιές: αν δεν διορθώσετε την εμπειρία της, κινδυνεύετε να χάσετε πολύτιμα ταλέντα», πρόσθεσε.

    Κατά τη διάρκεια της πρώιμης πανδημίας, η διαμάχη για την αντιμετώπιση των ολοένα και πιο δύσκολων καταναλωτών βρέθηκε στο επίκεντρο. Έφτασε στο σημείο να γίνει πρωτοσέλιδο ένα περιστατικό σε εστιατόριο, το οποίο έκλεισε για μια μέρα εξαιτίας του τρόπου με τον οποίο οι άνθρωποι συμπεριφέρονταν στους υπαλλήλους του. Τα εστιατόρια είχαν επίσης έλλειψη προσωπικού, κάτι για το οποίο οι πελάτες φαινομενικά δεν έδειχναν κατανόηση.

    Είναι υπεραπασχολούμενοι και κακοπληρωμένοι

    Παρόλα αυτά, τα προβλήματα εξακολουθούν να υφίστανται. Το ένα τρίτο του συνόλου των εργαζομένων αισθάνεται ότι δεν αντιμετωπίζεται με σεβασμό στη δουλειά -και η γενιά Z είναι ιδιαίτερα κουρασμένη από την παγιωμένη συνθήκη.

    Δεν είναι μόνο οι εργαζόμενοι της Gen Z που νιώθουν έτσι, οι περισσότεροι εργαζόμενοι αισθάνονται αγχωμένοι. Αλλά οι πιο νέοι στο εργατικό δυναμικό είναι εκείνοι που είναι ίσως πιο έτοιμοι να ανοίξουν την πόρτα και να φύγουν.

  • Αυτές είναι οι νέες αποδοχές στα ειδικά μισθολόγια - Τι πρέπει να ξέρουν οι εργαζόμενοι
    Αυτές είναι οι νέες αποδοχές στα ειδικά μισθολόγια - Τι πρέπει να ξέρουν οι εργαζόμενοι

    Τα επιδόματα που λαμβάνουν όλες αυτές οι κατηγορίες δημοσίων λειτουργών δεν πρόκειται να αυξηθούν

    Σε μια οριζόντια πενιχρή αύξηση κατά 20 - 30 ευρώ όλων των βασικών μισθών των δικαστικών λειτουργών, των ιατρών και των πανεπιστημιακών καθηγητών θα προχωρήσει η κυβέρνηση από τον Απρίλιο του 2025, όπως αναφέρει σε δημοσίευμά του ο Ελεύθερος Τύπος. Τα επιδόματα που λαμβάνουν όλες αυτές οι κατηγορίες δημοσίων λειτουργών δεν πρόκειται να αυξηθούν.

    Εξαίρεση από τον κανόνα της μη αύξησης των επιδομάτων, σύμφωνα με τον Ελεύθερο Τύπο, θα ισχύσει μόνο στην περίπτωση των δικαστικών λειτουργών. Για τους λειτουργούς αυτούς, οι αυξήσεις στους βασικούς μισθούς κατά 20-30 ευρώ θα προκαλέσουν αυξήσεις και στα ποσά των επιδομάτων χρόνου υπηρεσίας που λαμβάνουν, επειδή στο δικό τους ειδικό μισθολόγιο τα επιδόματα αυτά υπολογίζονται με ποσοστά κλιμακούμενα από 4% έως 60% επί των βασικών μισθών. Το ύψος δηλαδή των επιδομάτων αυτών εξαρτάται από το ύψος των βασικών μισθών.

    Σε κάθε περίπτωση πάντως, ακόμη δηλαδή και στους δικαστικούς, οι αυξήσεις επί των συνολικών αποδοχών θα είναι σε ποσοστά περιορισμένες. Στη συντριπτική πλειονότητα των δικαστικών λειτουργών, των ιατρών του ΕΣΥ και των πανεπιστημιακών, οι αυξήσεις επί των συνολικών αποδοχών θα είναι χαμηλότερες από 1%-2%, δηλαδή θα υπολείπονται σημαντικά από την αύξηση του πληθωρισμού.

    Τι ισχύει

    Σε μια οριζόντια πενιχρή αύξηση κατά 20 - 30 ευρώ όλων των βασικών μισθών των δικαστικών λειτουργών, των ιατρών και των πανεπιστημιακών καθηγητών θα προχωρήσει η κυβέρνηση από τον Απρίλιο του 2025. Τα επιδόματα που λαμβάνουν όλες αυτές οι κατηγορίες δημοσίων λειτουργών δεν πρόκειται να αυξηθούν.

    Εξαίρεση από τον κανόνα της μη αύξησης των επιδομάτων θα ισχύσει μόνο στην περίπτωση των δικαστικών λειτουργών. Για τους λειτουργούς αυτούς, οι αυξήσεις στους βασικούς μισθούς κατά 20-30 ευρώ θα προκαλέσουν αυξήσεις και στα ποσά των επιδομάτων χρόνου υπηρεσίας που λαμβάνουν, επειδή στο δικό τους ειδικό μισθολόγιο τα επιδόματα αυτά υπολογίζονται με ποσοστά κλιμακούμενα από 4% έως 60% επί των βασικών μισθών. Το ύψος δηλαδή των επιδομάτων αυτών εξαρτάται από το ύψος των βασικών μισθών.

    Σε κάθε περίπτωση πάντως, ακόμη δηλαδή και στους δικαστικούς, οι αυξήσεις επί των συνολικών αποδοχών θα είναι σε ποσοστά περιορισμένες. Στη συντριπτική πλειονότητα των δικαστικών λειτουργών, των ιατρών του ΕΣΥ και των πανεπιστημιακών, οι αυξήσεις επί των συνολικών αποδοχών θα είναι χαμηλότερες από 1%-2%, δηλαδή θα υπολείπονται σημαντικά από την αύξηση του πληθωρισμού.

    Σύμφωνα με τις προβλέψεις του προσχεδίου του κρατικού Προϋπολογισμού του 2025 και με βάση τα όσα ανακοινώθηκαν και διευκρινίστηκαν από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών:

    • Το ύψος της αύξησης του κατώτατου μισθού στον ιδιωτικό τομέα, σύμφωνα με την προβλεπόμενη διαδικασία, θα προσδιορίσει την αύξηση των βασικών μισθών στο Δημόσιο που θα εφαρμοστεί από 1ης Απριλίου 2025.
    • Ο κατώτατος μισθός στον ιδιωτικό τομέα ανέρχεται σήμερα σε 830 ευρώ και στόχος είναι να ανέλθει σε 950 ευρώ τον Απρίλιο του 2027, που σημαίνει ότι, μέχρι τότε, η μέση ετήσια αύξηση με βάση τον στόχο για 950 ευρώ το 2027, θα ανέρχεται κατά μέσο όρο σε περίπου 40 ευρώ.
    • Ο εισαγωγικός βασικός μισθός στο Δημόσιο, για νεοδιοριζόμενο πολιτικό δημόσιο υπάλληλος κατηγορίας Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης σήμερα ανέρχεται στα 850 ευρώ. Προκειμένου να μην υπολείπεται του νέου κατώτατου μισθού του ιδιωτικού τομέα, θα ακολουθήσουν αναλογικές οριζόντιες αυξήσεις σε όλα τα μισθολόγια του Δημοσίου, δηλαδή τόσο στο μισθολόγιο των πολιτικών υπαλλήλων όσο και στα ειδικά μισθολόγια των δημοσίων λειτουργών, δηλαδή των στρατιωτικών, των αστυνομικών, των λιμενικών, των πυροσβεστών, των δικαστικών, των ερευνητών, των ιατρών του ΕΣΥ, των πανεπιστημιακών κ.λπ., όπως έγινε και με τα 70 ευρώ το 2024. Ετσι όλοι οι υπάλληλοι και λειτουργοί του Δημοσίου -700.000 εργαζόμενοι συνολικά- θα λάβουν στους βασικούς τους μισθούς, σταδιακά έως το 2027, οριζόντια αύξηση ύψους 100 ευρώ μικτά συνολικά, ώστε και ο εισαγωγικός στο Δημόσιο να ανέλθει το 2027 στα 950 ευρώ, από 850 ευρώ σήμερα.

    • Εάν εφαρμοστεί σενάριο αύξησης του κατώτατου μισθού στον ιδιωτικό τομέα κατά 40 ευρώ τον μήνα, για κάθε χρόνο από το 2025 έως το 2027, ο μισθός αυτός το 2025 θα προσδιοριστεί σε 870 ευρώ, οπότε και ο εισαγωγικός βασικός μισθός στον δημόσιο τομέα θα ανέλθει σε 870 ευρώ από 850 ευρώ σήμερα. Δηλαδή ο εισαγωγικός αυτός μισθός θα αυξηθεί κατά 20 ευρώ. Τόσο ακριβώς θα αυξηθούν και όλοι οι υπόλοιποι βασικοί μισθοί των δημοσίων υπαλλήλων και όλοι οι βασικοί μισθοί των δημοσίων λειτουργών το 2025. Δηλαδή θα αυξηθούν οριζόντια κατά 20 ευρώ (μικτά) μηνιαίως από 1ης Απριλίου 2025.

    • Εάν εφαρμοστεί σενάριο αύξησης του κατώτατου μισθού στον ιδιωτικό τομέα κατά 50 ευρώ τον μήνα το 2025 και κατά 35 ευρώ τον μήνα το 2026 και το 2027, ο μισθός αυτός το 2025 θα προσδιοριστεί σε 880 ευρώ, οπότε και ο εισαγωγικός βασικός μισθός στον δημόσιο τομέα θα ανέλθει σε 880 ευρώ από 850 ευρώ σήμερα. Δηλαδή ο εισαγωγικός αυτός μισθός θα αυξηθεί κατά 30 ευρώ. Τόσο ακριβώς θα αυξηθούν και όλοι οι υπόλοιποι βασικοί μισθοί των δημοσίων υπαλλήλων και όλοι οι βασικοί μισθοί των δημοσίων λειτουργών το 2025. Δηλαδή θα αυξηθούν οριζόντια κατά 30 ευρώ (μικτά) μηνιαίως από 1ης Απριλίου 2025.

    Μείωση ασφαλιστικών εισφορών κατά 0,5%

    Παράλληλα, σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η ηγεσία του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, δικαστικοί λειτουργοί, ιατροί του ΕΣΥ και πανεπιστημιακοί καθηγητές θα λάβουν και κάποιες πρόσθετες μικροαυξήσεις στις αποδοχές τους, καθώς αποφασίστηκε η μείωση των ασφαλιστικών εισφορών που επιβαρύνουν τους εν ενεργεία λειτουργούς του Δημοσίου, κατά 0,5%. Δηλαδή θα μειωθεί η εισφορά ασθένειας, που σήμερα είναι το 2,55% του μικτού μισθού. Αν υποτεθεί ότι το ποσό αυτό είναι για κάποιον 1.800 ευρώ, η κράτηση για την ανωτέρω εισφορά είναι σήμερα 1.800 Χ 2,55%=45,90 ευρώ. Με την μείωση της ανωτέρω εισφοράς κατά 0,5%, αυτή θα διαμορφωθεί τελικά στο 2,05% και το νέο ποσό της κράτησης θα είναι 1.800 ευρώ Χ 2.05% = 36,90 ευρώ. Η διαφορά των 45,90 ευρώ – 36,90 = 9 ευρώ, θα αποτελεί την μηνιαία αύξηση από την συγκεκριμένη μείωση της ασφαλιστικής εισφοράς. Αντιστοίχως σε αποδοχές 1.000 ευρώ η μείωση της εισφοράς θα προκαλέσει αύξηση 5 ευρώ μηνιαίως.

    Πηγή: newsbomb.gr

  • Το 40% των εργαζομένων είναι πιθανό να αναζητήσουν νέο εργοδότη στον επόμενο χρόνο
    Το 40% των εργαζομένων είναι πιθανό να αναζητήσουν νέο εργοδότη στον επόμενο χρόνο

    Ερευνα δείχνει πως το 40% των εργαζομένων μπορεί να ψάξει για νέα δουλειά μέσα στους επόμενους 12 μήνες

    Καμπανάκι χτυπά νέα έρευνα καθώς δείχνει πως τους επόμενους 12 μήνες το 40% των εργαζομένων είναι πιθανό να αναζητήσει νέο εργοδότη.

    Σύμφωνα με την έρευνα που παρουσίασε η Μαρία Βερούχη – CEO της Edenred Greece, ένας στους τρεις εργαζόμενους δεν είναι ικανοποιημένος με την εργασία του.

    Όπως τονίζεται, ο μέσος όρος ικανοποίησης είναι στο 7 στην κλίμακα 1 έως 10 ενώ η τάση είναι πτωτική. Μάλιστα εάν συγκριθεί με νούμερα του 2021, είμαστε περίπου μισή μονάδα κάτω εξήγησε η κ. Βερούχη.

    Σύμφωνα με την ίδια έρευνα που διενεργήθηκε από την Edenred σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Focus Bari και υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού Ελλάδος (ΣΔΑΔΕ), γίνεται ιδιαίτερη μνεία με το άγχος που βιώνουν οι εργαζόμενοι.

    «Άγχος στην εργασία του βιώνουν καθημερινά ή πολύ συχνά 3 στους 4 εργαζόμενους» τόνισε .

    Δυσκολίες για την εύρεση ταλέντων

    Η κα Βερούχη έκανε ειδική αναφορά στην εύρεση ταλέντων. Σύμφωνα με όσα υποστήριξε η Μαρία Βερούχη ο βαθμός δυσκολίας εντοπισμού και διατήρησης ταλέντων σε μία επιχείρηση έχει αυξηθεί συγκριτικά με τον προηγούμενο χρόνο.

    «Η διαχείριση των ταλέντων σε έναν οργανισμό γίνεται δυσκολότερη καθώς 3 στους 4 και 2 στους 3 οργανισμούς έχουν ιδιαίτερη δυσκολία στην προσέλκυση και διατήρηση αντίστοιχα. Τα ποσοστά είναι υψηλότερα από πέρυσι» εξήγησε η ίδια.

    Οι πιο σημαντικές δεξιότητες για τους επαγγελματίες του HR

    Τέλος ρίχνοντας μια ματιά στο μέλλον, η κα Βερούχη ανέφερε πως οι επαγγελματίες του HR θεωρούν τις ψηφιακές δεξιότητες, την διαπροσωπική επικοινωνία και τη διαχείριση της αλλαγής τις πιο σημαντικές δεξιότητες για τους εργαζόμενους στο άμεσο μέλλον.

    Την ίδια στιγμή οι μεγαλύτερες προκλήσεις του κλάδου – όπως αναφέρεται – είναι η προσέλκυση και διατήρηση ταλέντων, οι αυξημένες προσδοκίες των εργαζόμενων και το upskill και reskill του προσωπικού.

    Άλλα στοιχεία που διαπιστώνει η έρευνα:

    · Το ασφαλιστικό πρόγραμμα υγείας, οι διατακτικές σίτισης και τα εκπαιδευτικά προγράμματα φαίνεται να είναι οι πιο διαδεδομένες παροχές σε ένα ανταγωνιστικό πακέτο παροχών.

    · Η φάση ζωής, η ηλικία και άλλες συνήθειες επηρεάζουν άμεσα τις προτιμήσεις για παροχές και την προσλαμβάνουσα αξία για τον εργαζόμενο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η παροχή για παιδικό σταθμό για τους γονείς με παιδί προσχολικής ηλικίας ή οι επιπλέον ημέρες άδειας για τους νεότερους.

    · Την ίδια στιγμή η ευελιξία αποτελεί βασικό ζητούμενο για τους εργαζόμενους και αναγνωρίζεται ως ανάγκη από τους εργοδότες. Το υβριδικό μοντέλο εργασίας και η επιλογή από ένα εύρος παροχών με προκαθορισμένη αξία, τονίζονται ως καθοριστικοί παράγοντες στην επιλογή εργοδότη.

    Πηγή: In.gr

  • 28η Οκτωβρίου: Πώς θα πληρωθούν οι εργαζόμενοι
    28η Οκτωβρίου: Πώς θα πληρωθούν οι εργαζόμενοι

    Διευκρινίσεις για τον τρόπο αμοιβής των μισθωτών του ιδιωτικού τομέα που εργάζονται την προσεχή 28η Οκτωβρίου δίνει το ΚΕΠΕΑ.

    Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η 28η Οκτωβρίου (ημέρα Δευτέρα), σύμφωνα με το άρθρο 4 παράγραφος 2 του Β.Δ. 748/1966 είναι ημέρα προαιρετικής αργίας. Έτσι λοιπόν η λειτουργία των επιχειρήσεων και κατ επέκταση η απασχόληση των μισθωτών σ’ αυτές ανήκουν αποκλειστικά στη διακριτική ευχέρεια του εργοδότη, οπότε οι εργαζόμενοι είναι υποχρεωμένοι να εργαστούν εφόσον αποφασισθεί αυτό.

    Πώς αμείβονται οι εργαζόμενοι της 28ης Οκτωβρίου

    Σε ότι αφορά την αμοιβή της 28ης Οκτωβρίου πρέπει να γίνει διάκριση ανάμεσα στους μισθωτούς που θα απασχοληθούν κατά την μέρα αυτή και στους μισθωτούς που δεν θα απασχοληθούν.

    Έτσι ισχύουν τα εξής:

    • Εάν η επιχείρηση δεν λειτουργήσει, είτε γιατί έχει καθοριστεί ως αργία κατ΄ έθιμο, ή γιατί το αποφάσισε ο εργοδότης, είτε γιατί υπάρχει επιχειρησιακή σύμβαση, Διάταγμα, Υπουργική Απόφαση, Κανονισμός κλπ, οι μισθωτοί πέρα από τον κανονικό τους μισθό η το ημερομίσθιό τους δεν δικαιούνται να λάβουν καμία άλλη αμοιβή.
    • Αντίθετα εάν ο εργοδότης αποφασίσει να λειτουργήσει την επιχείρηση και εφόσον οι μισθωτοί απασχοληθούν δικαιούνται να λάβουν προσαύξηση 75% στο 1/25 του νόμιμου μισθού τους ( αν αμείβονται με μισθό) και 75% προσαύξηση στο νόμιμο ημερομίσθιό τους (αν αμείβονται με ημερομίσθιο) καθώς επίσης και καταβαλλόμενο ημερομίσθιό τους.

    Στην περίπτωση που ο εργοδότης αποφασίσει να λειτουργήσει κανονικά την επιχείρησή του και οι μισθωτοί με δική τους πρωτοβουλία δεν εργαστούν τότε δεν δικαιούνται να λάβουν το ημερομίσθιό τους (αν αμείβονται με ημερομίσθιο) ή το1/25 του μισθού τους (αν αμείβονται με μηνιαίο μισθό).

    Πηγή: Ethnos.gr
  • Burnout: Ένας στους δύο εργαζόμενους στην Ευρώπη με συναισθηματική εξάντληση από τη δουλειά
    Burnout: Ένας στους δύο εργαζόμενους στην Ευρώπη με συναισθηματική εξάντληση από τη δουλειά

    Τι προκαλεί το burnout στη δουλειά και πώς μπορούμε να το αποτρέψουμε;

    Στην Ευρώπη, πάνω από το 50% των εργαζομένων εμφανίζουν συμπτώματα burnout.

    Το πρωταρχικό στάδιο της εξάντλησης είναι γνωστό ως συναισθηματική εξάντληση η οποία μπορεί να μειώσει την παραγωγικότητα και να έχει τεράστιο αντίκτυπο στην υγεία των εργαζομένων. Ωστόσο, εάν οι εργοδότες λάβουν μέτρα για να το αποτρέψουν, μπορεί να αποφέρει τεράστια οφέλη τόσο για την προσωπική ευημερία όσο και για το τελικό αποτέλεσμα της εταιρείας, σύμφωνα με το The Conversation.

    Τι είναι η συναισθηματική εξάντληση;

    Οι εργαζόμενοι έχουν περιορισμένους πόρους, από άποψη χρόνου και ενέργειας, για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της δουλειάς τους. Ενώ αυτή η πίεση μπορεί να τονώσει τα κίνητρα των εργαζομένων, μπορεί επίσης να εμποδίσει την προσωπική ανάπτυξη και να επηρεάσει την ευημερία.

    Οι εργαζόμενοι που υποφέρουν από συναισθηματική εξάντληση δεν έχουν σωματική ή ψυχική ενέργεια. Είναι εκνευρισμένοι, απογοητευμένοι και δεν έχουν τη δύναμη να δουλέψουν καλά και κάνουν μόνο το ελάχιστο για να εξοικονομήσουν ενέργεια. Επομένως, επηρεάζει όχι μόνο την προσωπική τους ευημερία, αλλά και την παραγωγικότητα μιας εταιρείας.

    Συναισθηματικά εξαντλημένοι εργαζόμενοι αισθάνονται δυσαρεστημένοι με τη δουλειά τους και μπορεί να σκέφτονται να παραιτηθούν, αλλά αυτό έχει μια άλλη πλευρά – οι ικανοποιημένοι εργαζόμενοι που απολαμβάνουν αυτό που κάνουν θα έχουν θετική στάση.

    Τι προκαλεί τo burnout

    Μερικοί παράγοντες κινδύνου για συναισθηματική εξάντληση στο χώρο εργασίας είναι:

    • Laissez-faire leadership, όπου οι διευθυντές δεν εμπλέκονται ούτε αναλαμβάνουν την ευθύνη. Δεν εξηγούν τους στόχους και τον τρόπο επίτευξής τους, και κάνουν ελάχιστα για να παρακινήσουν τους υπαλλήλους τους.
    • Υπερβολικός φόρτος εργασίας. Οι εργαζόμενοι που δεν έχουν αρκετό χρόνο για να εκτελέσουν τα καθήκοντά τους δεν μπορούν να ξεκουραστούν και νιώθουν καταπονημένοι.
    • Έλλειψη σαφώς καθορισμένων καθηκόντων και ευθυνών των εργαζομένων. Αυτό συμβαίνει όταν οι εργαζόμενοι αντιμετωπίζουν ασαφή αιτήματα, γεγονός που καθιστά δύσκολο για αυτούς να εκπληρώσουν αποτελεσματικά τα καθήκοντά τους.
    Πώς μπορούμε να αποτρέψουμε τo burnout

    Οι διευθυντές ανθρώπινου δυναμικού πρέπει να αποτρέψουν και να μειώσουν τη συναισθηματική εξάντληση. Ακολουθούν μερικοί τρόποι για να το κάνετε αυτό:

    1. Παρέχετε περισσότερους πόρους στο χώρο εργασίας, όπως χρόνο και υποστήριξη.
    2. Δώστε στους εργαζόμενους μεγαλύτερη αυτονομία και έλεγχο επί των καθηκόντων και του φόρτου εργασίας τους.
    3. Βελτιώστε την οργανωτική ισότητα ενθαρρύνοντας ευγενικές, ειλικρινείς και με σεβασμό αλληλεπιδράσεις στο χώρο εργασίας.
    4. Προωθήστε την εποικοδομητική, υποστηρικτική και παρακινητική ηγεσία.
    5. Εκχωρήστε διαχειρίσιμους φόρτους εργασίας, οι οποίοι βοηθούν στη διατήρηση μιας θετικής στάσης.
    Burnout και διαδικτυακή εργασία

    Σε πολλούς οργανισμούς και χώρους εργασίας, η πανδημία ώθησε τη χρήση της διαθέσιμης τεχνολογίας για να γίνει η εργασία πιο ευέλικτη από άποψη χρόνου και τόπου.

    Αυτοί οι νέοι τρόποι εργασίας έχουν ανοίξει τη συζήτηση για το πώς, πού και πότε εργάζονται οι άνθρωποι, κάτι που με τη σειρά του έχει αντίκτυπο στις προσδοκίες, τη συμπεριφορά και την ευημερία των εργαζομένων. Αυτοί οι νέοι τρόποι εργασίας μπορεί να είναι επωφελείς, αλλά μπορούν επίσης να αποτελέσουν άλλη μια πηγή πίεσης στο χώρο εργασίας που επηρεάζει τη σωματική και ψυχική υγεία με διάφορους τρόπους.

    Ως όφελος, η διαδικτυακή εργασία έχει κάνει τα περιβάλλοντα εργασίας πιο ευέλικτα. Ωστόσο, μπορεί επίσης να προκαλέσει υπερφόρτωση πληροφοριών, διακοπές, παρεξηγήσεις και την ανάγκη συνεχούς σύνδεσης. Αυτό επιδεινώνεται από την έλλειψη υποστήριξης, την αντίσταση στην αλλαγή και τις δυσκολίες στην εξισορρόπηση της επαγγελματικής και της οικογενειακής ζωής.

    Οι εργοδότες έχουν καθήκον να αποφεύγουν τη συναισθηματική και ψυχική εξάντληση. Μπορούν να το κάνουν αυτό με διάφορους τρόπους, όπως η παροχή ενός καλού εργασιακού περιβάλλοντος που υποστηρίζει τη συναισθηματική ευημερία των εργαζομένων, την εξισορρόπηση του φόρτου εργασίας και την προώθηση θετικών και παρακινητικών στυλ ηγεσίας.

    Μπορούν επίσης να κάνουν πιο συγκεκριμένα βήματα, όπως η παροχή προγραμμάτων κατάρτισης και επαγγελματικής ανάπτυξης, η θέσπιση σαφών πολιτικών επικοινωνίας και η προώθηση εργασιακών περιβαλλόντων με σεβασμό και συνεργατικών σχέσεων.

    Η εφαρμογή αυτών των μέτρων μπορεί να είναι εξαιρετικά επωφελής για την ευημερία των εργαζομένων και, τελικά, την επιτυχία μιας εταιρείας.

    Πηγή: In.gr
  • 28η Οκτωβρίου: Πώς αμείβονται όσοι εργάζονται
    28η Οκτωβρίου: Πώς αμείβονται όσοι εργάζονται

    Πρέπει να γίνει διάκριση ανάμεσα στους μισθωτούς που θα απασχοληθούν κατά την μέρα αυτή και στους μισθωτούς που δεν θα απασχοληθούν.

    Το ΚΕΠΕΑ δίνει διευκρινίσεις για τον τρόπο αμοιβής των μισθωτών του ιδιωτικού τομέα που εργάζονται την 28η Οκτωβρίου.

    Πιο συγκεκριμένα, η 28η Οκτωβρίου σύμφωνα με το άρθρο 4 παράγραφος 2 του Β.Δ. 748/1966 είναι ημέρα προαιρετικής αργίας. Η λειτουργία λοιπόν των επιχειρήσεων και κατ επέκταση η απασχόληση των μισθωτών σ’ αυτές ανήκουν αποκλειστικά στην διακριτική ευχέρεια του εργοδότη, οπότε οι εργαζόμενοι είναι υποχρεωμένοι να εργαστούν εφόσον αποφασισθεί αυτό.

    Πώς αμείβονται οι εργαζόμενοι της 28ης Οκτωβρίου

    Σε ότι αφορά την αμοιβή της 28ης Οκτωβρίου πρέπει να γίνει διάκριση ανάμεσα στους μισθωτούς που θα απασχοληθούν κατά την μέρα αυτή και στους μισθωτούς που δεν θα απασχοληθούν.

    Έτσι ισχύουν τα εξής:

    Εάν η επιχείρηση δεν λειτουργήσει, είτε γιατί έχει καθοριστεί ως αργία κατ΄ έθιμο, ή γιατί το αποφάσισε ο εργοδότης, είτε γιατί υπάρχει επιχειρησιακή σύμβαση, Διάταγμα, Υπουργική Απόφαση, Κανονισμός κλπ, οι μισθωτοί πέρα από τον κανονικό τους μισθό η το ημερομίσθιό τους δεν δικαιούνται να λάβουν καμία άλλη αμοιβή.

    Αντίθετα εάν ο εργοδότης αποφασίσει να λειτουργήσει την επιχείρηση και εφόσον οι μισθωτοί απασχοληθούν δικαιούνται να λάβουν προσαύξηση 75% στο 1/25 του νόμιμου μισθού τους ( αν αμείβονται με μισθό) και 75% προσαύξηση στο νόμιμο ημερομίσθιό τους (αν αμείβονται με ημερομίσθιο) καθώς επίσης και καταβαλλόμενο ημερομίσθιό τους.

    Στην περίπτωση που ο εργοδότης αποφασίσει να λειτουργήσει κανονικά την επιχείρησή του και οι μισθωτοί με δική τους πρωτοβουλία δεν εργαστούν τότε δεν δικαιούνται να λάβουν το ημερομίσθιό τους (αν αμείβονται με ημερομίσθιο) ή το1/25 του μισθού τους (αν αμείβονται με μηνιαίο μισθό).

    Πηγή: NewsBomb.gr

  • Πολλαπλές κρίσεις για την Boeing: Περικόπτει 17.000 θέσεις εργασίας - Συνεχίζονται οι απεργίες
    Πολλαπλές κρίσεις για την Boeing: Περικόπτει 17.000 θέσεις εργασίας - Συνεχίζονται οι απεργίες

    Η Boeing θα μειώσει το εργατικό της δυναμικό κατά ένα δέκατο - περικόπτοντας 17.000 θέσεις εργασίας - και θα καθυστερήσει την παραγωγή αεροπλάνων, καθώς η κατασκευάστρια εταιρεία αντιμετωπίζει πολλαπλά ζητήματα.

    Η διευθύνουσα σύμβουλος Κέλυ Ορτμπεργκ έγραψε σε ένα email προς το προσωπικό ότι οι θέσεις των στελεχών, των διευθυντών και των υπαλλήλων βρίσκονται σε κίνδυνο, αναφέρει δημοσίευμα του BBC.

    Η επιχείρηση προειδοποίησε επίσης για μειώσεις στον βραχίονα κατασκευής όπλων και στρατιωτικού εξοπλισμού και ανέβαλε την ημερομηνία παράδοσης του αεροπλάνου της 777X.

    Τα νέα έρχονται καθώς η επιχείρηση παλεύει με την μακροχρόνια απεργία του προσωπικού της, καθώς και τις αυξανόμενες ανησυχίες σχετικά με την ποιότητα των αεροπλάνων της.

    Σύμφωνα με την Ορτμπεργκ, η εταιρεία θα μειώσει τον αριθμό των εργαζομένων της τους επόμενους μήνες.

    «Την επόμενη εβδομάδα, η ηγετική σας ομάδα θα μοιραστεί περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το τι σημαίνει αυτό για τον οργανισμό σας», σημείωσε, προσθέτοντας ότι δεν θα προχωρήσει με τον επόμενο κύκλο αδειών.

    «Η κατάσταση της επιχείρησής μας και η μελλοντική μας ανάκαμψη απαιτούν σκληρές ενέργειες», συμπλήρωσε.

    Καθυστερεί και η παραγωγή του 777Χ

    Εκτός από την περικοπή θέσεων εργασίας, η εταιρεία καθυστερεί επίσης την παραγωγή του 777X της λόγω «των προκλήσεων που αντιμετωπίσαμε στην ανάπτυξη, καθώς και λόγω της παύσης των δοκιμών πτήσης και της συνεχιζόμενης στάσης εργασίας».

    «Έχουμε ειδοποιήσει τους πελάτες ότι αναμένουμε τώρα την πρώτη παράδοση το 2026», είπε.

    Η απεργία των συνδικάτων στην Boeing διαρκεί μεγάλο χρονικό διάστημα καθώς περίπου 33.000 εργαζόμενοι διεκδικούν ένα καλύτερο πακέτο αποδοχών.

    Οι συνομιλίες φάνηκε να καταρρέουν αυτή την εβδομάδα και ο επικεφαλής διαπραγματευτής της ένωσης, Τζον Χόλντεν, είπε στο Reuters: «Είμαστε σε αυτό μέχρι τέλους και τα μέλη μας το καταλαβαίνουν αυτό».

    Ο παγκόσμιος οργανισμός αξιολόγησης πιστοληπτικής ικανότητας S&P έβαλε την Boeing στο CreditWatch, σημάδι ότι θα μπορούσαν να υποβαθμίσουν την αξιολόγησή της εάν η απεργία παραταθεί.

    Η εταιρεία βρισκόταν ήδη υπό τον έλεγχο του Κογκρέσου μετά από ένα περιστατικό τον Ιανουάριο, κατά το οποίο ένα ελάττωμα προκάλεσε την έκρηξη ενός πίνακα σε ένα αεροσκάφος Boeing 737-MAX λίγο μετά την απογείωση.

    Κανείς δεν τραυματίστηκε και ο τότε διευθύνων σύμβουλος της Boeing, Ντέιβ Καλχούν, είπε ότι η εταιρεία «αναγνώριζε το λάθος μας».

    Πηγή: cnn.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ-EPA/ VINCENT JANNINK

  • Παγκόσμια ημέρα ψυχικής υγείας: Η κατάθλιψη και το άγχος συναντώνται συχνά στους χώρους εργασίας
    Παγκόσμια ημέρα ψυχικής υγείας: Η κατάθλιψη και το άγχος συναντώνται συχνά στους χώρους εργασίας

    Παγκόσμια Ημέρα ψυχικής υγείας 10 Οκτωβρίου 2024 με θέμα «Η ψυχική υγεία στην εργασία». Η ανακοίνωση του Υπουργείου Υγείας.

    Η Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας που εορτάζεται κάθε χρόνο στις 10 Οκτωβρίου συνιστά μία ευκαιρία για να αναλογιστούμε πως κανένας που αντιμετωπίζει προκλήσεις στην ψυχική του υγεία δεν πρέπει να νιώθει και να είναι μόνος. Η υγεία αποτελεί βασικό ανθρώπινο δικαίωμα για όλους και σε αυτό περιλαμβάνεται και το δικαίωμα στην ψυχική υγεία.

    Η ψυχική υγεία συνιστά προστασία από κινδύνους που καταβάλλουν την ψυχική ανθεκτικότητα, περιλαμβάνει την κάλυψη της ανάγκης για διαθέσιμη, προσβάσιμη, αποδεκτή και υψηλής ποιότητας φροντίδα και τέλος φυσικά εμπεριέχει την διασφάλιση της ελευθερίας, της ανεξαρτησίας και της ένταξης στην κοινότητα. Αυτή την χρονιά την παγκόσμια κοινότητα απασχολεί ο τομέας της εργασίας σε συνάρτηση με την ψυχική υγεία.

    Η εργασία μπορεί και οφείλει να προσφέρει βιοπορισμό αλλά και να αποτελεί πηγή νοήματος, σκοπού και χαράς. Οι εργαζόμενοι ενήλικες περνούν περισσότερες ώρες εργασίας από ό,τι σε οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ωστόσο, για πάρα πολλούς ανθρώπους, η εργασία απέχει πολύ από ένα ιδανικό πρότυπο, αποτυγχάνοντας να βελτιώσει τη ζωή τους και υποβαθμίζοντας την ψυχική τους υγεία και ευημερία, οδηγώντας τους σε υπερβολική πίεση και ψυχικά προβλήματα.

    Ζητήματα ψυχικής υγείας, όπως η κατάθλιψη και το άγχος, συναντώνται συχνά στους χώρους εργασίας, επηρεάζοντας την παραγωγικότητα, την παρουσία και τη συνολική απόδοση. Τέλος, άτομα με προβλήματα ψυχικής υγείας βιώνουν αποκλεισμό ή δυσκολία ένταξης και παραμονής σε κάποιο εργασιακό πλαίσιο.

    Σήμερα, παγκοσμίως, αναγνωρίζεται ότι η αντιμετώπιση των αναγκών ψυχικής υγείας των εργαζομένων δεν είναι μόνο επωφελής για τα άτομα, αλλά και για υγιείς και αποδοτικούς οργανισμούς και επιχειρήσεις. Τα δεδομένα δείχνουν σταθερά ότι η προαγωγή της ψυχικής υγείας στον χώρο εργασίας είναι ωφέλιμη για τους ανθρώπους, τις εταιρείες και τις κοινότητες.

    Ο στόχος είναι ξεκάθαρος: να υποστηρίξουμε την ψυχική υγεία στον χώρο εργασίας και να αναπτύξουμε βέλτιστες πρακτικές που θα δημιουργήσουν κουλτούρες όπου οι εργαζόμενοι έχουν τη δυνατότητα να συνεισφέρουν παραγωγικά και να ανθίσουν.

    Στο πλαίσιο της Ολοκλήρωσης της Ψυχιατρικής Μεταρρύθμισης και του Ν. 5129/2024 δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στις πολιτικές και στην διαδικασία ένταξης ατόμων με προβλήματα ψυχικής υγείας στην αγορά εργασίας μέσω των ΚοιΣΠΕ. Το Εθνικό Δίκτυο Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας που θα ξεκινήσει τη λειτουργία του από την 1η Ιανουαρίου 2025 θα στοχεύσει στην ανάπτυξη πρωτοβουλιών των κατά τόπους Περιφερειακών Δικτυών Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας ανά ΥΠε για την πρόληψη και την προαγωγή της ψυχικής υγείας στους χώρους εργασίας.

    Περαιτέρω το Υπουργείο Υγείας ήδη στο Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Ψυχική Υγεία 2021-2030 έχει δύο από τους δέκα συνολικά άξονες να αφορούν ή να σχετίζονται με την Εργασία. Στο πλαίσιο αυτό και με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας δημιουργήθηκαν και ήδη λειτουργούν εδώ και ένα έτος 4 Κέντρα Ημέρας Υποστήριξης Εργαζομένων (3 στην Αττική και 1 στη Θεσσαλονίκη) για την προαγωγή της ψυχικής υγείας και της ευεξίας των εργαζομένων και για την διαχείριση ζητημάτων που σχετίζονται με την ψυχική υγεία στους χώρους εργασίας, όπου πολίτες μπορούν να λάβουν δωρεάν υπηρεσίες.

    Τέλος, προ τριμήνου με πόρους από το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης το Υπουργείο Υγείας εκκίνησε την λειτουργία πέντε Εξειδικευμένων Γραφείων Υποστήριξης της Απασχόλησης τα οποία στοχεύουν στην εξεύρεση και διατήρηση της εργασίας ατόμων με σοβαρά ψυχοκοινωνικά προβλήματα και άτομα στο φάσμα του αυτισμού με μέτρια και υψηλή λειτουργικότητα.

    Με όλα τα παραπάνω το Υπουργείο Υγείας ενισχύει και θωρακίζει την ψυχική υγεία στους χώρους εργασίας εξασφαλίζοντας σύγχρονες, δωρεάν, εξειδικευμένες και πρωτοποριακές υπηρεσίες για όλους τους πολίτες, βάζοντας σε προτεραιότητα την ψυχική υγεία.

    Πηγή: iEidiseis.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Freepik

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ