Τετάρτη, 02 Νοεμβρίου 2022 20:56

Ο Υπουργός Ναυτιλίας Ιωάννης Πλακιωτάκης στο #RouteLab στο Θεματικό Πάρκο Ξυστρή

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Σε Forum με τον δήμαρχο Πύργου για τη «Μεγάλη Πρόκληση της Κρουαζιέρας» στη Δυτ. Ελλάδα - Εκ των ομιλητών κι ο Υφυπουργός Ανάπτυξης & Τροφίμων Γεώργιος Στύλιος

Παρουσία του Υπουργού Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, Ιωάννη Πλακιωτάκη, συνεχίζεται την Πέμπτη 3 Νοεμβρίου κι ολοκληρώνεται το διήμερο φιλόδοξο συνέδριο #RouteLab στο Θεματικό Πάρκο Ξυστρή (2/11 και 3/11), που διοργανώνει ο Δήμος Πύργου σε συνεργασία με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών Πελ/νήσου και Δυτ. Ελλάδος, την Περιφερειακή Ένωση Δήμων Δυτικής Ελλάδας και τον τηλεοπτικό σταθμό ΙΟΝΙΑΝ TV.

- Στη Στάση Κατάκολο, επί σκηνής #RouteLab, την Πέμπτη 3 Νοεμβρίου στις 6.00 το απόγευμα ο Υπουργός Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, Ιωάννης Πλακιωτάκη έχει ως θέμα να προσεγγίσει ρεαλιστικά τη «Μεγάλη Πρόκληση της Κρουαζιέρας» στη Δυτική Ελλάδα και να δώσει μαζί με τους συνομιλητές του στο Forum συζήτησης, Νεκτάριο Φαρμάκη, Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας, Παναγιώτη Αντωνακόπουλο, Δήμαρχο Πύργου, Γεώργιο Κουμπενά, Πρόεδρο Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων & Φορέων Ναυτιλίας (ΕΚΦΝ), τις απαντήσεις προοπτικής και εξέλιξης.

plakiotakis routlab 2

Νωρίτερα, στην ενότητα Fireside Chats: «Η Ανάπτυξη του αγροδιατροφικού τομέα σε συνάρτηση με τον τουρισμό», ομιλητής θα είναι ο Υφυπουργός Ανάπτυξης & Τροφίμων Γεώργιος Στύλιος.

Τουρισμός κρουαζιέρας, εναλλακτικές προτάσεις, εξειδικευμένες υπηρεσίες και αυθεντικές ταξιδιωτικές εμπειρίες, καινοτομίες στο τουριστικό προϊόν μέσα από talks, best practices, forum, workshops γευσιγνωσίας και οινογνωσίας με σύμμαχο τα ανταγωνιστικά ταξιδιωτικά πλεονεκτήματα της ευρύτερης περιοχής και της χώρας μας, ενσωματώνονται στο συνέδριο με στόχο να καθιερωθεί ο Πύργος και η ευρύτερη περιοχή ως τόπος τουριστικής βιωματικής εμπειρίας για τον επισκέπτη.

RouteLab ksistri 2

ΠΕΜΠΤΗ 3 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

16.30 - Meet Lab: «Ηλεκτρονική Πλατφόρμα Τουριστικής Προβολής»

Ομιλητές

Θεόδωρος Καμπέρος, προϊστάμενος της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Δυτικής Ελλάδας

Γιώργος Μαγκανάρης, Στέλεχος Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Δυτικής Ελλάδος

Ιωάννης Ορλώφ, Υπεύθυνος διαχείρισης-διάχυσης Τουριστικής Πληροφορίας στους Δήμους Δυτικής Ελλάδας

16.50 - Fireside Chats: «Η Ανάπτυξη του αγροδιατροφικού τομέα σε συνάρτηση με τον τουρισμό»

Ομιλητές

Γεώργιος Στύλιος, Υφυπουργός Ανάπτυξης & Τροφίμων

Θεόδωρος Βασιλόπουλος, Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Ανάπτυξης

17.30 - Research Lab: «Η Κρουαζιέρα Μετά Την Πανδημία»

Ομιλητές

Γιώργος Βαγγέλας, αναπλ. καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Γιώργος Τελώνης, Τουριστικός Πράκτορας, Επίτιμος Πρόεδρος Ναυτικών Πρακτόρων Λιμένος Πατρών

Σωτήρης Βαρελάς, Επικ. Καθηγητής Πανεπιστημίου Πειραιώς (V)

18.00 - FORUM: «Η Μεγάλη Πρόσκληση της Κρουαζιέρας»

Ομιλητές - Συμμετέχοντες

Ιωάννης Πλακιωτάκης, Υπουργός Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής

Νεκτάριος Φαρμάκης, Περιφερειάρχης Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας

Παναγιώτης Αντωνακόπουλος, Δήμαρχος Πύργου

Γεώργιος Κουμπενάς, Πρόεδρος Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων & Φορέων Ναυτιλίας (ΕΚΦΝ)

Παράλληλες Δράσεις

EVENT «Food Festival» - MEET THE TASTE LIVE

Στα πλαίσια της Διοργάνωσης λαμβάνουν χώρα δράσεις ανάδειξης του γαστρονομικού πλούτου της περιοχής, αναδεικνύοντας με αυτό το τρόπο, γεύσεις της Ηλειακής γης, αλλά και άλλων προϊόντων της ευρύτερης περιοχής της Δυτικής Ελλάδας. Στον υπαίθριο χώρο του Θεματικού Πάρκου “Ξυστρή” έχει στηθεί ένα υπαίθριο γαστρονομικό & οινικό testing event, με μουσική υπόκρουση.

Συμμετέχουν Οινοποιεία της περιοχής, Ελαιοτριβεία - Τυποποιητήρια και άλλες επιχειρήσεις του πρωτογενούς τομέα, τα οποία συνεισφέρουν στο γαστρονομικό απόθεμα της περιοχής και δημιουργούν την “Εμπειρία” στο ταξιδιώτη της περιοχής.

(Δελτίο Τύπου)

Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 02 Νοεμβρίου 2022 19:52

Σχετικά Άρθρα

  • Στέλιος Φενέκος: Αυτά είναι τα διδάγματα από τη βύθιση του ιστιοφόρου στη Σικελία
    Στέλιος Φενέκος: Αυτά είναι τα διδάγματα από τη βύθιση του ιστιοφόρου στη Σικελία

    Τα διδάγματα από την τραγωδία με τη βύθιση του ιστιοφόρου στη Σικελία που είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο έξι ανθρώπων αναλύει, με ανάρτησή του, ο Στέλιος Φενέκος.

    Ο υποναύαρχος του Πολεμικού Ναυτικού ε.α τονίζει ότι θα πρέπει ταυτόχρονα να αναλογισθούμε εάν το πλήθος των σκαφών που πλέουν στις θάλασσές μας (που ενοικιάζονται εύκολα, με προϋπόθεση να έχουν πτυχίο από ιστιοπλοϊκό όμιλο δύο άτομα από τους επιβαίνοντες), πληρούν τις αυξημένες προϋποθέσεις εκπαίδευσης και έχουν τις απαιτούμενες διατάξεις ασφαλείας ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν σε δυσμενείς καταστάσεις.

    Η ανάρτησή του κ. Φενέκου

    Πριν μερικές ημέρες ένας ξαφνικός υδροστρόβιλος, στον όρμο Porticello της Ιταλίας, βύθισε ένα μεγάλο ιστιοφόρο 56 μέτρων που ήταν αγκυροβολημένο χωρίς μηχανές αναμμένες.

    Όλοι προβληματισθήκαμε για την σφοδρότητα του φαινομένου αλλά κυρίως για το πόσο ευάλωτο κατέστη το συγκεκριμένο σκάφος, αν και μεγάλο, με 9μελες πλήρωμα, εξαιρετικής κατασκευής και με σύγχρονα συστήματα ασφαλείας.

    Και θα πρέπει ταυτόχρονα να αναλογισθούμε εάν το πλήθος των σκαφών που πλέουν στις θάλασσές μας (που ενοικιάζονται εύκολα, με προϋπόθεση να έχουν πτυχίο από ιστιοπλοϊκό όμιλο δύο άτομα από τους επιβαίνοντες), πληρούν τις αυξημένες προϋποθέσεις εκπαίδευσης και έχουν τις απαιτούμενες διατάξεις ασφαλείας ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν σε δυσμενείς καταστάσεις.

    Ας δούμε τα στοιχεία, όπως έχουν δημοσιευθεί.

    1. Ο ξαφνικός υδροστρόβιλος που κτύπησε τον όρμο Porticello και βύθισε το μεγάλο ιστιοφόρο, αποτελεί ένα ακραίο φυσικό φαινόμενο που μπορεί να είναι δύσκολο να προβλεφθεί ή να αντιμετωπιστεί.

    Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένες ενδείξεις για την δημιουργία του, οι οποίες εάν αναγνωριστούν εγκαίρως, μπορούν να προειδοποιήσουν το πλήρωμα για την επικείμενη απειλή.

    α) Απότομη Αλλαγή στον Καιρό:

    • Η απότομη πτώση της ατμοσφαιρικής πίεσης μπορεί να είναι πρόδρομος έντονων καιρικών φαινομένων, όπως ένας υδροστρόβιλος.

    • Η ταχεία ανάπτυξη σύννεφων, πυκνών σωρειτομελανιτών (cumulonimbus) ή σύννεφων με χαμηλή βάση, είναι ένα από τα πρώτα σημάδια ότι η ατμόσφαιρα είναι ασταθής και μπορεί να ευνοήσει τη δημιουργία υδροστρόβιλου.

    β) Έντονα και ξαφνικά στροβιλίσματα στην επιφάνεια του νερού και κυματισμός από διαφορετικές κατευθύνσεις, χωρίς να υπάρχει προηγούμενη αιτία λόγω συνεχούς ανέμου.

    γ) Οπτικές ενδείξεις στον ορίζοντα, όπως σκοτεινές στήλες ή σύννεφα που περιστρέφονται ή κατεβαίνουν τα σύννεφα προς τη θάλασσα. Επίσης ύπαρξη σύννεφων σε σχήμα χωνιού που κατεβαίνει προς το νερό, (αυτά είναι μια σοβαρή ένδειξη δημιουργίας υδροστρόβιλου).

    δ) Ξαφνική αλλαγή στον άνεμο, με απότομη αλλαγή κατεύθυνσης ή ένταση, που μπορεί να υποδηλώνει την δημιουργία έντονων ξαφνικών τοπικών καιρικών φαινομένων. Ακόμη πιο επικίνδυνο γίνεται όταν υπάρχει κυκλική κίνηση του αέρα, που μπορεί να είναι ένδειξη της αρχικής φάσης ενός ανεμοστροβίλου/ υδροστρόβιλου.

    ε) Η αυξημένη ηλεκτρική δραστηριότητα στην ατμόσφαιρα, όπως είναι οι ηλεκτρικές εκκενώσεις/αστραπές και κεραυνοί είναι σημάδι έντονης καταιγίδας που μπορεί να προκαλέσει υδροστρόβιλο. Μερικές φορές, ένας υδροστρόβιλος συνοδεύεται από έναν χαρακτηριστικό ήχο στροβιλισμού ή βουητό, παρόμοιο με αυτόν που κάνει ένας ανεμοστρόβιλος στην ξηρά.

    στ) Ενδείξεις από ηλεκτρονικά και μετεωρολογικά όργανα, όπως θολά σημάδια στο ραντάρ ( μπορεί να ανιχνεύσει κυκλικές κινήσεις στον αέρα ή στον άνεμο, που είναι χαρακτηριστικές ενός ανεμοστροβίλου/υδροστρόβιλου), μετρήσεις από μετεωρολογικά συστήματα (είναι αναγκαίο το σκάφος να είναι εξοπλισμένο) και πρόσβαση σε τέτοιες πληροφορίες από τη σταθμούς ξηράς.

    ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΕΣΟΥΣΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΣΚΑΦΟΣ

    2. Ο σχεδιασμός εναλλακτικών στρατηγικών αγκυροβολίας και μεθόρμησης σε ασφαλή λιμάνια και καταφύγια, καθώς και η προετοιμασία για γρήγορη αποχώρηση, αν η κατάσταση το απαιτήσει, είναι αναγκαίο στοιχείο της σχεδίασης κάθε πλού. Αυτό περιλαμβάνει την ετοιμότητα των μηχανών και την ετοιμότητα αγκυρών.

    Όπως και για το σχέδιο ασφαλούς λιμανιού, πρέπει να γνωρίζουμε εκ των προτέρων τα κοντινότερα ασφαλή λιμάνια ή καταφύγια όπου μπορούμε να καταφύγουμε σε περίπτωση ακραίων καιρικών συνθηκών.

    3. Η συνεχής επαγρύπνηση του πληρώματος, με εναλλαγή βαρδιών (ακόμη και στο αγκυροβόλιο), ώστε να υπάρχει πάντα τουλάχιστον ένα μέλος του πληρώματος σε βάρδια, για να παρακολουθεί την κατάσταση και να μπορεί να αντιδράσει και να ενεργοποιήσει τους πάντες άμεσα.

    4. Η συνεχής παρακολούθηση των καιρικών φαινομένων και η αναγνώριση αυτών των ενδείξεων, μπορεί να δώσει στο πλήρωμα πολύτιμο χρόνο για να λάβει προληπτικά μέτρα, όπως η γρήγορη προετοιμασία του σκάφους, η αλλαγή της κατεύθυνσης ή ακόμα και η απομάκρυνση από την επικίνδυνη περιοχή, εφόσον αυτό είναι εφικτό.

    5. Η άμεση ενεργοποίηση των μηχανών (αν και το σκάφος είναι αγκυροβολημένο) είναι η πρώτη και σημαντικότερη ενέργεια από ένα πλήρωμα με ετοιμότητα, εάν παρατηρηθούν τέτοιες ενδείξεις ξαφνικής μεταβολής των τοπικών καιρικών συνθηκών, ώστε να μπορεί να απομακρυνθεί από τον υδροστρόβιλο εάν έχει χρόνο. Η απομάκρυνση από την περιοχή χαμηλής πίεσης που δημιουργείται είναι κρίσιμη.

    6. Ο χειρισμός του σκάφους (ακόμη κι επ’ αγκύρα, εάν δεν είναι δυνατή η απομάκρυνση), ώστε να στραφεί η πλώρη απέναντι στον άνεμο και τα κύματα, μπορεί να μειώσει την έκθεση στις πλευρικές πιέσεις. Αυτό μπορεί να βοηθήσει στην αποτροπή της ανατροπής ή της κατάρρευσης των ιστίων.

    Για να διατηρηθεί η μέγιστη ευστάθεια σε περίπτωση ξαφνικού υδροστρόβιλου ή άλλων ακραίων καιρικών συνθηκών, είναι προτιμότερο η ανασυρόμενη καρίνα (εάν είναι τέτοια) να είναι στη μέγιστη έκταση (π.χ. 11 μέτρα, από τα 4 μέτρα που ήταν ανεβασμένη επ ΄αγκύρα σε αυτό το σκάφος), εφόσον είναι εφικτό και το βάθος της θάλασσας είναι επαρκές.

    Αυτό θα κατεβάσει το κέντρο βάρους, θα ενισχύσει την ευστάθεια σε πλευρικές πιέσεις και θα βοηθήσει το σκάφος να αντισταθεί καλύτερα και να παραμείνει πιο σταθερό και ασφαλές στο αγκυροβόλιο.

    7. Η ασφάλιση και η ενίσχυση της άγκυρα (ή των αγκυρών) είναι αναγκαία, εάν δεν είναι δυνατή η απομάκρυνση από την περιοχή. Η ετοιμότητα χρήσης πρόσθετων αγκυρών ή παρέασης μεγαλύτερου μήκους αλυσίδας, μπορεί να βοηθήσει στην απόσβεση των πιέσεων που ενασκούνται για αντιμετώπιση τέτοιων ακραίων συνθηκών. Φυσικά, πρωτεύουσα ενέργεια είναι να έχει επιλεγεί για την αγκυροβολία του σκάφους θέση προστατευμένη από τέτοια φαινόμενα. Επίσης σε περίπτωση που οι μηχανές είναι αναμμένες και είναι αναγκαία η άμεση άπαρση, τότε θα πρέπει να υπάρχει η δυνατότητα άμεσης αποκρίκωσης της αλυσίδας της άγκυρας και άφεσής της στο νερό.

    8. Η μείωση των επιφανειών των ιστιοπλοϊκών μέσων και η εξασφάλιση ότι το σκάφος δεν είναι εκτεθειμένο σε μεγάλες δυνάμεις από τον άνεμο, θα μπορούσε να μειώσει τις πιέσεις που ασκούνται στο σκάφος. Στην συγκεκριμένη περίπτωση το κατάρτι των 75 μέτρων μπορεί να λειτούργησε με το υψηλό κέντρο βάρος του επιβαρυντικά για την πλευρική ευστάθεια του πλοίου.

    9. Η μείωση αντίστασης και της έκθεσης από την μετακίνηση αντικειμένων απαιτεί ώστε το πλήρωμα να κλείσει άμεσα κάθε ελεύθερη επιφάνεια πανιού ή τέντας και να εξασφαλίσει ότι όλα τα κινούμενα αντικείμενα πάνω στο κατάστρωμα είναι δεμένα και ασφαλισμένα. Αυτό μειώνει σημαντικά την αντίσταση και τις πιέσεις που ασκούνται στο σκάφος, πέρα από την μείωση της πιθανότητας τραυματισμού από μετακινούμενα αντικείμενα.

    10. Κλείσιμο παραθύρων, ανοιγμάτων και φινιστρινιών για να αποφευχθεί η εισροή νερού.

    11. Έγερση όλου του πληρώματος αλλά και των επιβατών και συγκέντρωσή τους σε κατάλληλα σημεία του σκάφους, με πρόσβαση στα σωστικά μέσα, ώστε να μπορούν να αντιδράσουν άμεσα.

    12. Οι ασκήσεις έκτακτης ανάγκης είναι επιτακτικό να έχουν γίνει κατά την επιβίβαση, αλλά και σε κάθε ευκαιρία εν πλώ, ώστε το πλήρωμα να είναι καλά εκπαιδευμένο και οι επιβάτες να μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις ασφαλείας και να αντιδράσουν γρήγορα και αποτελεσματικά σε κακή κατάσταση θαλάσσης, σε ξαφνικά και σε ακραία φαινόμενα, σε περιπτώσεις αντιμετώπισης διαρροών και ανθρώπου στην θάλασσα.

    13. Προγραμματισμός της διαδρομής εξόδου που θα ακολουθηθεί σε περίπτωση εκκένωσης/εγκατάλειψης του σκάφους, τα σημεία ενδιαφέροντος, καθώς και τους πιθανούς κινδύνους (π.χ. θαλάσσια ρεύματα, βραχώδεις ακτές κλπ).

    14. Προστασία κατά την πλεύση, με διδασκαλία των επιβατών για τη σημασία της διατήρησης της ισορροπίας στο κατάστρωμα, καθώς και του πώς να κινούνται με ασφάλεια όταν το σκάφος είναι σε κλίση.

    Επίσης ενημέρωση τους άμεσα κατά την επιβίβαση για τα σωστικά μέσα, την χρήση τους, τα βασικά σημεία του σκάφους, πού βρίσκονται οι βασικές εγκαταστάσεις, πως λειτουργούν τα δίκτυα, οι συσκευές κουζίνας, κλιματισμού και οι τουαλέτες, οι χώροι αποθήκευσης και οι έξοδοι από το εσωτερικό του σκάφους, καθώς και τα σημεία εγκατάλειψης.

    15. Η αντιμετώπιση του πανικού και της σύγχυσης με την έγκαιρη και σωστή κατανομή ρόλων, τόσο για το πλήρωμα που οφείλει να διατηρήσει την ψυχραιμία του και να ακολουθήσει καθορισμένες διαδικασίες έκτακτης ανάγκης, αλλά και μεταξύ των επιβατών, ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν στις οδηγίες και να συνεισφέρουν στην αντιμετώπιση της δυσμενούς κατάστασης.

    16. Η σήμανση έκτακτης ανάγκης και κινδύνου και η επικοινωνία από το πλήρωμα αμέσως με τις τοπικές αρχές λιμένα ή άλλα σκάφη στην περιοχή είναι κρίσιμη ενέργεια, για να ληφθεί βοήθεια το συντομότερο δυνατό.

    17. Η μεθόρμηση του σκάφους σε ασφαλή λιμάνια και καταφύγια είναι εξαιρετικό προνοητικό μέτρο, εάν υπάρχει πρόβλεψη για επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα.

    Αν και κανένα από τα παραπάνω μέτρα δεν μπορεί να εγγυηθεί την πλήρη αποφυγή του κινδύνου σε περίπτωση τόσο ακραίων φαινομένων, μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της πιθανότητας δυστυχήματος, βύθισης και να συνεισφέρουν στην προστασία του σκάφους, των επιβατών και του πληρώματος.

    Πηγή: ethnos.gr

  • ΣΥΡΙΖΑ κατά Βαρβιτσιώτη: Με καθυστέρηση έξι ημερών η παραίτησή του - Μια κυβέρνηση σε αποσύνθεση
    ΣΥΡΙΖΑ κατά Βαρβιτσιώτη: Με καθυστέρηση έξι ημερών η παραίτησή του - Μια κυβέρνηση σε αποσύνθεση

    «Με καθυστέρηση έξι ημερών, ο κ. Βαρβιτσιώτης αποφάσισε να δείξει την ελάχιστη ευθιξία και να παραιτηθεί από υπουργός Ναυτιλίας, μετά την απάνθρωπη δήλωση του με την οποία εξίσωσε τους θύτες με το θύμα της δολοφονίας, τον Αντώνη Καργιώτη, στο λιμάνι του Πειραιά», αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, εξαπολύοντας τα πυρά του στον πρώην – πλέον – υπουργό.

    Όπως αναφέρει το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης: «Ο κ. Βαρβιτσιώτης πρώτα κατηγόρησε τον ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία για δήθεν πολιτική εκμετάλλευση, στη συνέχεια, αφού ζητήσαμε την αποπομπή του, ζήτησε μια υποκριτική συγγνώμη και σήμερα τελικά παραιτήθηκε υπό το βάρος της κοινωνικής κατακραυγής.

    Μόλις δύο και πλέον μήνες από τις εκλογές, οι υπουργοί της κυβέρνησης Μητσοτάκη παραιτούνται ο ένας μετά τον άλλο, επιβεβαιώνοντας ότι είναι ήδη μια κυβέρνηση σε αποσύνθεση».

    Και καταλήγει ο ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ: «Μετά από τέσσερα χρόνια διακυβέρνησης, δεν υπάρχουν δικαιολογίες. Ο μέγας υπεύθυνος για τις επιλογές των υπουργών και την κατάρρευση του δήθεν επιτελικού κράτους είναι ένας και λέγεται Κυριάκος Μητσοτάκης».

    Πηγή: Ethnos.gr
  • Νέος υπουργός Ναυτιλίας ο Χρήστος Στυλιανίδης
    Νέος υπουργός Ναυτιλίας ο Χρήστος Στυλιανίδης

    Ο Χρήστος Στυλιανίδης αναλαμβάνει το χαρτοφυλάκιο του υπουργείου Ναυτιλίας, μετά από την παραίτηση του Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, στη «σκιά» της τραγωδίας στο λιμάνι του Πειραιά και τον τραγικό θάνατο του 36χρονου Αντώνη.

    Την ανακοίνωση αυτή έκανε ο Παύλος Μαρινάκης, στην αρχή της καθιερωμένης ενημέρωσης των πολιτικών συντακτών.

    Ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης ανακοίνωσε την παραίτησή του το πρωί της Δευτέρας (11/9) μερικές ημέρες μετά τα όσα δραματικά διαδραματίστηκαν στο λιμάνι του Πειραιά.

    «Κανείς δεν μπορεί να διανοηθεί ότι Έλληνες ναυτικοί παραβιάζοντας τους πανάρχαιους κανόνες για την προστασία της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα έσπρωξαν και εγκατέλειψαν έναν άτυχο νέο στα θολά νερά του λιμανιού του Πειραιά» αναφέρει μεταξύ άλλων σε αναρτησή του ο κ. Βαρβιτσιώτης.

    Και συνεχίζει:

    «Μίλησα με την οικογένεια του Αντώνη και τους μετέφερα την συμπαράστασή μας στον πόνο τους. Τους υποσχέθηκα ότι ο Αντώνης δεν θα ξεχαστεί και ότι θα κάνω ό,τι είναι δυνατόν για να τιμήσω την μνήμη του αποδίδοντας δικαιοσύνη στο μέτρο που μου αναλογεί. Με την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης παρέπεμψα τα υπεύθυνα στελέχη του Λιμενικού Σώματος στο αρμόδιο πειθαρχικό συμβούλιο ολοκληρώνοντας τις από το νόμο αρμοδιότητες που έχω για τον καταλογισμό πειθαρχικών ευθυνών σε αυτούς που φταίνε. Ελπίζω και η Ελληνική Δικαιοσύνη σύντομα να οδηγήσει τους πραγματικούς αυτουργούς στο εδώλιο, όπως τους αρμόζει».

    Και καταλήγει λέγοντας:

    «Τις τελευταίες μέρες όμως γίνομαι και στόχος μιας επίθεσης που αποκτά όλο και πιο πολύ τοξικά χαρακτηριστικά. Μια δήλωσή μου που εύκολα παρερμηνεύτηκε, προκάλεσε αγανάκτηση. Ζήτησα άμεσα ειλικρινή συγγνώμη. Σε καμία περίπτωση δεν εξίσωσα τον θύμα με τους θύτες. Σε καμία περίπτωση δεν ξέπλυνα τις ευθύνες που έχει η πλοιοκτήτρια εταιρεία, τις οποίες ακόμα αρνείται να αναλάβει. Έχω μάθει να αναλαμβάνω τις ευθύνες μου και να μη κρύβομαι στα δύσκολα. Μπορεί για κάποιους να είμαι ένα καλός πολιτικός, για κάποιους άλλους όχι. Αλλά δεν δέχομαι να με πετροβολούν ως άνθρωπο. Η πολιτική μου διαδρομή και η προσωπική μου αξιοπρέπεια επιβάλλουν να μην παραμείνω στη θέση του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής. Γι’ αυτό και υπέβαλα στον Πρωθυπουργό την παραίτησή μου» σημειώνει ο παραιτηθείς υπουργός.
    Πηγή: Cnn.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΕΜΠΑΠΗΣ/ EUROKINISSI
  • Παραιτήθηκε ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης από υπουργός Ναυτιλίας
    Παραιτήθηκε ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης από υπουργός Ναυτιλίας

    Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Nαυτιλίας Μιλιτάδης Βαρβιτσιώτης μετά τη δολοφονία του 36χρονου Αντώνη Καργιώτη στο λιμάνι του Πειραιά

    «Κανείς δεν μπορεί να διανοηθεί ότι Έλληνες ναυτικοί παραβιάζοντας τους πανάρχαιους κανόνες για την προστασία της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα έσπρωξαν και εγκατέλειψαν έναν άτυχο νέο στα θολά νερά του λιμανιού του Πειραιά» αναφέρει μεταξύ άλλων σε αναρτησή του ο κ. Βαρβιτσιώτης.

    «Μίλησα με την οικογένεια του Αντώνη και τους μετέφερα την συμπαράστασή μας στον πόνο τους. Τους υποσχέθηκα ότι ο Αντώνης δεν θα ξεχαστεί και ότι θα κάνω ό,τι είναι δυνατόν για να τιμήσω την μνήμη του αποδίδοντας δικαιοσύνη στο μέτρο που μου αναλογεί. Με την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης παρέπεμψα τα υπεύθυνα στελέχη του Λιμενικού Σώματος στο αρμόδιο πειθαρχικό συμβούλιο ολοκληρώνοντας τις από το νόμο αρμοδιότητες που έχω για τον καταλογισμό πειθαρχικών ευθυνών σε αυτούς που φταίνε. Ελπίζω και η Ελληνική Δικαιοσύνη σύντομα να οδηγήσει τους πραγματικούς αυτουργούς στο εδώλιο, όπως τους αρμόζει» προσθέτει.

    «Τις τελευταίες μέρες όμως γίνομαι και στόχος μιας επίθεσης που αποκτά όλο και πιο πολύ τοξικά χαρακτηριστικά. Μια δήλωσή μου που εύκολα παρερμηνεύτηκε, προκάλεσε αγανάκτηση. Ζήτησα άμεσα ειλικρινή συγγνώμη. Σε καμία περίπτωση δεν εξίσωσα τον θύμα με τους θύτες. Σε καμία περίπτωση δεν ξέπλυνα τις ευθύνες που έχει η πλοιοκτήτρια εταιρεία, τις οποίες ακόμα αρνείται να αναλάβει».

    «Έχω μάθει να αναλαμβάνω τις ευθύνες μου και να μη κρύβομαι στα δύσκολα. Μπορεί για κάποιους να είμαι ένα καλός πολιτικός, για κάποιους άλλους όχι. Αλλά δεν δέχομαι να με πετροβολούν ως άνθρωπο. Η πολιτική μου διαδρομή και η προσωπική μου αξιοπρέπεια επιβάλλουν να μην παραμείνω στη θέση του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής. Γι’ αυτό και υπέβαλα στον Πρωθυπουργό την παραίτησή μου» σημειώνει ο παραιτηθείς υπουργός.

    Ο Χρήστος Στυλιανίδης αναλαμβάνει το χαρτοφυλάκιο του υπουργείου Ναυτιλίας, μετά από την παραίτηση του Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, όπως ανακοίνωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.

    Να σημειωθεί ότι μετά την απολογία τους κρίθηκαν προφυλακιστέοι ο πλοίαρχος και ο ύπαρχος του Blue Horizon.

    Η απόφαση για τον υποπλοίαρχο και τον λοστρόμο θα ληφθεί από το Δικαστικό Συμβούλιο, καθώς υπήρξε διαφωνία ανακρίτριας με τον εισαγγελέα.

    Πηγή: Cnn.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ/ EUROKINISSI
  • Ζαΐμης: Η Πάτρα μπορεί να γίνει η πρωτεύουσα της Ελλάδας στο θέμα της πολιτιστικής και δημιουργικής βιομηχανίας
    Ζαΐμης: Η Πάτρα μπορεί να γίνει η πρωτεύουσα της Ελλάδας στο θέμα της πολιτιστικής και δημιουργικής βιομηχανίας

    Τις δράσεις της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος στη δημιουργική βιομηχανία ανέπτυξε σε μια από τις εκδηλώσεις του URBAN FEST by Routelab με τίτλο “Πολιτιστικές & Δημιουργικές Βιομηχανίες”, ο Αντιπεριφερειάρχης Επιχειρηματικότητας Έρευνας και Καινοτομίας και εκ νέου υποψήφιος με το συνδυασμό του Νεκτάριου Φαρμάκη «Μπροστά για όλους», Φωκίων Ζαΐμης.

    «Η Πάτρα, η Αχαΐα, η Δυτική Ελλάδα γενικότερα έχει ένα μεγάλο ανθρώπινο δυναμικό που εκφράζεται μέσα από μια σειρά καλλιτεχνικών δημιουργιών που σε συνδυασμό με την τεχνολογία και τη καινοτομία λέγεται δημιουργική βιομηχανία. Σ ‘ αυτό έχουμε επενδύσει με ευρωπαϊκά προγράμματα και συνεχίζουμε μέσα από διάφορες πρωτοβουλίες να ενισχύσουμε το τομέα αυτό. H Περιφέρεια στηρίζει, επίσης κάθε εκδήλωση προς αυτή την κατεύθυνση όπως είναι το Routelab Fest. Η Πάτρα μπορεί να γίνει η πρωτεύουσα της Ελλάδας στο θέμα της πολιτιστικής και δημιουργικής βιομηχανίας και αυτό προσπαθούμε να επιτύχουμε», δήλωσε ο κ. Ζαΐμης υπενθυμίζοντας στη συνέχεια ότι σύντομα ολοκληρώνεται το εμβληματικό έργο της Περιφέρειας: το κτίριο της πρώην γεωργικής σχολής θα γίνει ένα HUB για τη δημιουργική βιομηχανία. «Θέλουμε ένα δωρεάν – φιλόξενο χώρο για τους ανθρώπους που δραστηριοποιούνται στον εν λόγω χώρο. Αντίστοιχοι χώροι έχουν δημιουργηθεί σε Αιτωλοακαρνανία και Ηλεία», πρόσθεσε ο κ. Ζαΐμης.

    zaimis patra kain 2

    (Δελτίο Τύπου)

  • Ολοκληρώθηκε το Routelab@katakolo στο Θεματικό Πάρκο Ξυστρή
    Ολοκληρώθηκε το Routelab@katakolo στο Θεματικό Πάρκο Ξυστρή

    Η μεγάλη πρόκληση της κρουαζιέρας - Η τοποθέτηση του δημάρχου Πύργου Παναγιώτη Αντωνακόπουλου

    Με πολύ ενδιαφέρουσες εισηγήσεις και τοποθετήσεις ολοκληρώθηκε το Routelab στο Θεματικό Πάρκο Ξυστρή. Τη δεύτερη και τελευταία ημέρα (Πέμπτη 3/11) ο Δήμαρχος Πύργου Παναγιώτης Αντωνακόπουλος συμμετείχε στο κεντρικό forum με τον Υπουργό Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννη Πλακιωτάκη, τον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριο Φαρμάκη και τον Πρόεδρο της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας Γιώργο Κουμπενά, με θέμα "Η μεγάλη πρόκληση της κρουαζιέρας", ενώ η Πρόεδρος του ΕΟΤ Άντζελα Γκερέκου έστειλε το δικό της μήνυμα διαδικτυακά.

    Στη θεματική ενότητα "Η μεγάλη πρόκληση της κρουαζιέρας" αναλύθηκαν οι προοπτικές και οι προκλήσεις της κρουαζιέρας για τη χώρα μας, καθώς και ο ρόλος που έπαιξαν τα Ελληνικά λιμάνια στην ανάπτυξή της.

    Παίρνοντας το λόγο ο Δήμαρχος Πύργου Παναγιώτης Αντωνακόπουλος μίλησε για το τουριστικό προϊόν και την εξέλιξη του, τις υπηρεσίες που διαθέτει ο λιμένας Κατακόλου που τον καθιστούν από τους πιο ασφαλείς κι αναπτυσσόμενους στη χώρα, καθώς και στην - για πρώτη φορά - έλευση των τουριστών στην πόλη του Πύργου.

    Θετικό αποτύπωμα στην πόλη

    «Φέτος στον Πύργο είχαμε καθημερινά μια παρουσία 300-400 επισκεπτών από την κρουαζιέρα με τα ανοιχτά λεωφορεία. Ο επισκέπτης δεν «φυλακίζεται». Πρέπει να του δίνεις πολλές δυνατότητες. Και όπως ομολογούν οι επαγγελματίες του Πύργου, υπήρξε θετικό οικονομικό αποτύπωμα στην πόλη απ’ αυτή την κίνηση. Το όφελος πρέπει να διοχετευτεί σε όλη την περιοχή» τόνισε χαρακτηριστικά. «Έχουμε έναν μοναδικό ιστορικό-αρχαιολογικό πλούτο, το μνημείο της Αρχαίας Ολυμπίας. Η σημερινή Περιφερειακή αρχή, με την οποία έχουμε μια πολύ καλή σχέση συνεργασίας, έκανε το αυτονόητο και έφερε στο προσκήνιο το Olympia land. Όταν λοιπόν έχουμε τέτοιους θησαυρούς και τους κρύβουμε, δεν πάμε μπροστά. Ο Πύργος και η Ολυμπία είναι μια ενότητα και κάποια στιγμή πρέπει να γίνει ένας Δήμος γιατί πράγματι αυτή είναι η οικονομική-πολιτιστική ενότητα», επεσήμανε ακόμα.

    Σημαντικές αλλαγές στο λιμάνι

    Ο Δήμαρχος Πύργου αναφέρθηκε και στην εικόνα του λιμένα όταν ανέλαβε η παρούσα Δημοτική Αρχή με τα σημαντικά άλματα που έχουν γίνει. Μεταξύ άλλων τόνισε σχετικά:

    «Παραλάβαμε ένα λιμάνι που δεν υπήρχε ως διοικητική υπόσταση. Αυτό, το αλλάξαμε το πρώτο 8μηνο.

    -Για πρώτη φορά έχουμε ολοκληρωμένο σύστημα ασφάλειας. Εκτός από τον Υπεύθυνο Ασφαλείας έχουμε σεκιούριτι, κάμερες ασφαλείας και λειτουργεί ένα σύγχρονο σύστημα παρακολούθησης όλο το 24ωρο.

    -Πήραμε ISO για όλες τις υπηρεσίες που απαιτούνται (διαχείριση υγρών-στερεών αποβλήτων, διαχείριση ατυχήματος, μεταφορά χύδην προϊόντων…)

    -Απομακρύναμε άμεσα ένα επικίνδυνο και ρυπαρό για το περιβάλλον καρνάγιο.

    -Σύντομα αναμένεται ότι θα υπάρξει επανεκκίνηση στα έργα του ΕΣΠΑ.

    Αναφορικά με τα έργα, ο κ. Αντωνακόπουλος ενημέρωσε πως με πρωτοβουλία του Υπουργού υπάρχει πίστωση 300.000 ευρώ από το πρόγραμμα ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ και ήδη έχει οριστεί τεχνικός σύμβουλος ώστε να προχωρήσουν τεχνικά δελτία μελετών.

    Αναφέρθηκε στην υγιή συνεργασία ιδιωτικού και δημόσιου τομέα για την λειτουργία των λιμανιών, λέγοντας: «Πρέπει να προκαλέσουμε το ενδιαφέρον του ιδιωτικού φορέα για να λειτουργήσει η μαρίνα με μια νέα κατασκευή. Στο πλαίσιο της δημοκρατικής διαδικασίας, οφείλουμε να προσαρμοστούμε στα νέα δεδομένα της παγκόσμιας οικονομίας και να λειτουργήσουμε μέσα σ’ αυτή. Φοβόμαστε μην πάθουμε …ιδεολογική δηλητηρίαση, όταν στην κοινωνική πρακτική είμαστε χειρότεροι των χειροτέρων;».

    Επιπλέον επεσήμανε μεταξύ άλλων, ότι το λιμάνι του Κατακόλου έχει γίνει home-port της Norwegian Cruise Line, ενώ ο πρόεδρος των λιμένων της Σικελίας ζήτησε με επιστολή του να γίνει μνημόνιο συνεργασίας. «Το Κατάκολο, πέρα από την αίγλη της Ολυμπίας, είναι και το λιμάνι με τις μεγαλύτερες προσεγγίσεις στην Δυτική Μεσόγειο. Έχει μια προνομιακή θέση, είναι ένα λιμάνι με υψηλή ασφάλεια, κι έχει για τη ναυτιλία ειδική διάσταση και αυτό πρέπει να αξιοποιηθεί. Αυτά όμως για να γίνουν χρειάζεται αφομοίωση τεχνογνωσίας νέων μοντέλων management στην οικονομία. Η ίδια η κοινωνία πρέπει να δώσει προτεραιότητα στους ανθρώπους των νέων αντιλήψεων, που «μιλάνε» με τη σύγχρονη οικονομία και κοιτούν μπροστά υπό το πρίσμα του μέλλοντος και της συλλογικότητας».

    routelab ksistri tel 2

    routelab ksistri tel 3

    routelab ksistri tel 4

    routelab ksistri tel 5

    routelab ksistri tel 6

    (Δελτίο Τύπου)

  • Πλακιωτάκης από τον Πύργο: «Φέτος θα ξεπεράσουμε σε επίπεδο αφίξεων κρουαζιερόπλοιων το 2019 ενώ οι προοπτικές είναι πολύ ευοίωνες και για το 2023»
    Πλακιωτάκης από τον Πύργο: «Φέτος θα ξεπεράσουμε σε επίπεδο αφίξεων κρουαζιερόπλοιων το 2019 ενώ οι προοπτικές είναι πολύ ευοίωνες και για το 2023»

    «Φέτος θα ξεπεράσουμε σε επίπεδο αφίξεων κρουαζιερόπλοιων το 2019, όπου τότε είχαμε περίπου 3.980 προσεγγίσεις, ενώ αυτή την χρονιά θα έχουμε περισσότερες από 4.500 προσεγγίσεις. Μάλιστα οι προοπτικές είναι πολύ ευοίωνες και για το 2023, που προβλέπεται να είναι μία ανοδική χρονιά. Ενδεικτικά, για το λιμάνι του Πειραιά, οι προοπτικές είναι να έχουμε 15% περισσότερες αφίξεις από ότι το 2022, ενώ το ίδιο προβλέπεται και για το Ηράκλειο και για την Κέρκυρα, αλλά και για άλλες περιοχές της Ελλάδας».

    Αυτά τόνισε, μεταξύ άλλων, ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννης Πλακιωτάκης, μιλώντας χθες στο συνέδριο για τον τουρισμό, #RouteLab, που πραγματοποιείται για δεύτερη ημέρα στο θεματικό πάρκο Ξυστρή στον Πύργο και το διοργανώνει ο δήμος Πύργου σε συνεργασία με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών Πελοποννήσου και Δυτικής Ελλάδος, την Περιφερειακή Ένωση Δήμων Δυτικής Ελλάδας και τον τηλεοπτικό σταθμό ‘ΙΟΝΙΑΝ TV'.

    Όσον αφορά στις ενέργειες του υπουργείου Ναυτιλίας για την κρουαζιέρα, ο Γιάννης Πλακιωτάκης είπε ότι «κινούμαστε σε δύο επίπεδα» και εξήγησε:

    «Πρώτα από όλα κινούμαστε σε επίπεδο ψηφιακού μετασχηματισμού με την εισαγωγή της πλατφόρμας που θα εκσυγχρονίσει και θα αναβαθμίσει το επίπεδο παροχής λιμενικών υπηρεσιών από τους παρόχους. Δεύτερον, έχουμε το πολύ σημαντικό σύστημα οργάνωσης των αφίξεων και των αναχωρήσεων της κρουαζιέρας, που θα βοηθήσει σε μεγάλο βαθμό τον κλάδο».

    «Επιπλέον», συνέχισε, «εξασφαλίσαμε από το ΕΣΠΑ και από το ταμείο ανάκαμψης πάνω από 200 εκατομμύρια ευρώ για αναβάθμιση των λιμενικών υποδομών ιδιαίτερα σε νησιωτικούς δήμους, ενώ προχωρά η πολύ μεγάλη στρατηγική επιλογή της κυβέρνησης για την αξιοποίηση των περιφερειακών λιμένων της χώρας μας».

    Όπως ανέφερε, «είναι σε εξέλιξη τέσσερις μεγάλοι διεθνείς διαγωνισμοί, όπου μάλιστα στους δύο αυτούς έχουμε προσωρινό ανάδοχο, γεγονός που επιβεβαιώνει την ορθότητα της στρατηγικής μας επιλογής να αξιοποιήσουμε τους περιφερειακούς λιμένες, όπου σε αυτούς περιλαμβάνονται και υποδομές κρουαζιέρας».

    Παράλληλα, ο Γιάννης Πλακιωτάκης αναφέρθηκε και σε ένα ακόμη, όπως είπε, σημαντικό τομέα που είναι «οι νέοι περιβαλλοντικοί κανόνες, οι οποίοι επηρεάζουν την λειτουργία των πλοίων και θα πρέπει να συμβαδίζουν με τις υποδομές στην στεριά», συμπληρώνοντας: «Αυτή τη στιγμή είμαστε σε διαπραγμάτευση με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων για τη δημιουργία μηχανισμών υποστήριξης, με σκοπό την δρομολόγηση έργων ‘πράσινων' υποδομών στα λιμάνια. Διότι η πλειοψηφία των κρουαζιερόπλοιων θα μπορεί μέχρι το 2028 να συνδεθεί με ενεργειακές υποδομές στη στεριά, έτσι ώστε όταν σβήνουν οι μηχανές να μπορούν να λειτουργούν με ηλεκτρισμό. Επομένως, τα λιμάνια μας θα πρέπει να προετοιμαστούν . Ήδη έχουμε τα πρώτα κρουαζιερόπλοια με καύσιμα LNG και μεθανόλη, καθώς πάμε σε μία συνολική μεταρρύθμιση και της κρουαζιέρας, όπου η Ελλάδα πρωτοπορεί σε παγκόσμιο επίπεδο».

    Επίσης, είπε ότι «υπάρχει σχέδιο από την πλευρά της κυβέρνησης και σε επίπεδο μεταρρυθμιστικών πρωτοβουλιών, έχοντας πλέον ξεπεράσει τις ιδεοληψίες του παρελθόντος, όταν μιλάμε για αξιοποίηση λιμένων και μαρινών, που μας είχαν φέρει πίσω ως χώρα, αλλά και ως κοινωνία».

    Κατά την διάρκεια της ομιλίας του, ο Γιάννης Πλακιωτάκης αναφέρθηκε και στον χώρο των σκαφών αναψυχής, λέγοντας ότι «είναι ένας μοναδικός κλάδος, όπου η Ελλάδα έχει το μεγαλύτερο συγκριτικό πλεονέκτημα του κόσμου, για αυτό και φιλοδοξία μας είναι να γίνει η Ελλάδα το κέντρο του παγκόσμιου yachting».

    Όπως σημείωσε, «σύμφωνα και με τα τελευταία επίσημα στοιχεία, η Ελλάδα είναι αυτή τη στιγμή ο πρώτος παγκόσμιος προορισμός σε σκάφη πάνω από 35 μέτρα, καθώς πρόκειται για σκάφη τα οποία ενοικιάζονται από 500 ευρώ μέχρι και ένα εκατομμύριο ευρώ την εβδομάδα».

    Ακόμη, ο Γιάννης Πλακιωτάκης τόνισε ότι «υπάρχει σχέδιο και για τα λιμάνια μας και για τις μαρίνες μας, για αυτό και είμαι πολύ αισιόδοξος ότι η Ελλάδα τόσο στην κρουαζιέρα, όσο και στον χώρο των σκαφών αναψυχής, μπορεί να είναι από τους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο».

    Σε άλλο σημείο της ομιλίας του, ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής αναφέρθηκε στην εφαρμογή του νέου ευρωπαϊκού κανονισμού, που αφορά τους νέους συνοριακούς σταθμούς ελέγχου, λέγοντας ότι «στην θάλασσα έχουμε 61 θεσμοθετημένα σημεία» και πρόσθεσε:

    «Η παράταση που έχουμε πάρει σε ευρωπαϊκό επίπεδο είναι μέχρι τέλη Μαΐου του 2023,ενώ προσφάτως περάσαμε μία νομοθετική ρύθμιση με την οποία το ΤΑΙΠΕΔ θα αναλάβει για λογαριασμό του υπουργείου Ναυτιλίας, την επικαιροποίηση των μελετών, την σύνταξη των μελετών όπου δεν υπάρχουν, αλλά και την υλοποίηση των έργων, διότι έχει πολύ πιο ευέλικτες διαδικασίες».

    Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

  • Μεγάλη «στάση» του Routelab στο Θεματικό Πάρκο Ξυστρή
    Μεγάλη «στάση» του Routelab στο Θεματικό Πάρκο Ξυστρή

    Ο τουρισμός των… γεύσεων και της ποιότητας!

    Μια υπαίθρια γαστρονομική και οινική γιορτή στήθηκε στο χώρο του Θεματικού Πάρκου Ξυστρή εγκαινιάζοντας την πρώτη ημέρα των εργασιών του συνεδρίου Routelab στον Πύργο (2&3 Νοεμβρίου).

    Η διαδρομή του #RouteLab ξεκίνησε προσπαθώντας να χαρτογραφήσει τους δρόμους της τουριστικής ανάπτυξης, αλλά και τις σύγχρονες επιθυμίες του ταξιδιώτη, αναζητώντας τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της περιοχής αλλά και του ρόλου του τουρισμού στον τομέα της Βιώσιμης Ανάπτυξης.

    Πάνω σ’ αυτή τη φιλοσοφία ο πρώτος τομέας των εγκαινίων ήταν αφιερωμένος στα κορυφαία τοπικά προϊόντα της περιοχής που συνθέτουν τον γαστρονομικό τουρισμό. Παρουσιάστηκαν με περίτεχνο τρόπο με την πολύτιμη βοήθεια της Λέσχης Αρχιμαγείρων Πελοποννήσου & Δυτικής Ελλάδας καθώς και επαγγελματιών-εκθετών της περιοχής.

    Στο χώρο βρέθηκε ο δήμαρχος Πύργου Παναγιώτης Αντωνακόπουλος ο οποίος συνομίλησε με όλους τους εκθέτες και δήλωσε : “`Το Routelab” ξεκίνησε με τις καλύτερες προϋποθέσεις. Ουσιαστικά είναι ο “δρόμος” των εμπειριών, των βιωματικών σχέσεων με το περιβάλλον, τη ζωή, τον πολιτισμό, τον τουρισμό. Προσπαθούμε να συνδέσουμε την τοπικότητα, την ποιότητα και την αυθεντικότητα. Παράλληλα όλο αυτό να το επικοινωνήσουμε με μια εξωστρέφεια στους επισκέπτες της περιοχής μας και να αποτελεί ένα κίνητρο να μας επισκέπτονται”.

    Το συνέδριο διοργανώνει ο Δήμος Πύργου σε συνεργασία με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών Πελ/νήσου και Δυτικής Ελλάδος, την Περιφερειακή Ένωση Δήμων Δυτικής Ελλάδας και τον τηλεοπτικό σταθμό ΙΟΝΙΑΝ TV.

    routelab ksitri parko 2

    routelab ksitri parko 3

    routelab ksitri parko 4

    routelab ksitri parko 5

    routelab ksitri parko 6

    routelab ksitri parko 7

    routelab ksitri parko 8

    routelab ksitri parko 9

    (Δελτίο Τύπου)

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο