Οικονομία

Ακίνητα: Οι εμπορικές περιοχές «μαγνήτες» και οι «πρωταθλητές» στα ενοίκια

Ακίνητα: Οι εμπορικές περιοχές «μαγνήτες» και οι «πρωταθλητές» στα ενοίκια

Ισχυρή δυναμική συνέχισε να παρουσιάζει στον κλάδο των ακινήτων, κατά το β' τρίμηνο του 2024, τόσο ο τομέας της λιανικής πώλησης στους δρόμους υψηλής προβολής, όσο και των εμπορικών κέντρων

Το κέντρο της Αθήνας εξακολουθεί να προσελκύει υψηλή ζήτηση από μεγάλους διεθνείς ομίλους στον κλάδο του λιανεμπορίου, συγκεντρώνοντας και την πλειονότητα των νέων εγκαινίων κατά τη συγκεκριμένη περίοδο, όπως επισημαίνει η εταιρεία Cushman & Wakefield Proprius.

Σημαντική δυναμική, εξακολουθεί να παρουσιάζει μάλιστα και ο τομέας των luxury brands, παρά την έλλειψη περιουσιακών στοιχείων τα οποία να ανταποκρίνονται στις επιθυμητές απαιτήσεις στις τοποθεσίες-στόχους, όπως σημειώνεται. Παράλληλα, αυξανόμενη δραστηριότητα παρατηρείται και σε μικρότερες πόλεις.

Οι τιμές στους μεγάλους εμπορικούς δρόμους

Όσον αφορά στις τιμές, ακριβότερος εμπορικός δρόμος παραμένει η οδός Ερμού με τα ενοίκια των καταστημάτων να φτάνουν τα 290 ευρώ/τ.μ. τον μήνα, στα ίδια επίπεδα με το 2023.

Aκολουθεί η Γλυφάδα με 150 ευρώ/τ.μ. (επίσης στα ίδια επίπεδα με πέρσι) όπως αντίστοιχα και η οδός Τσιμισκή στη Θεσσαλονίκη, όπου καταγράφεται αύξηση σε σχέση με πέρσι, όταν το μέσο ενοίκιο διαμορφωνόταν στα 145 ευρώ/τ.μ. Στα 110 ευρώ ανά τμ. φτάνει το μέσο ενοίκιο στην Κηφισιά και στα 105 ευρώ στο Κολωνάκι.

Στα 100 ευρώ το τμ. διαμορφώνονται τα μισθώματα στον Πειραιά, όπου καταγράφονται ανοδικές τάσεις σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Σε Ηράκλειο Κρήτης και Πάτρα, τα μέσα ενοίκια φτάνουν τα 95 ευρώ ανά τ.μ. και 70 ευρώ ανά τ.μ. τον μήνα αντίστοιχα.

Σε ό,τι αφορά τις αποδόσεις, οι μεγαλύτερες καταγράφονται σε Κηφισιά, Πειραιά, Πάτρα και Ηράκλειο Κρήτης (6,5%) και ακολουθεί το Κολωνάκι με 6,2%, η Γλυφάδα και η Τσιμισκή με 6%. Στην Ερμού φτάνει στο 5,25%.

cushman-and-wakefield.jpg
Τα εγκαίνια και οι πολυτελείς αφίξεις
Μεταξύ των διάσημων οίκων μόδας που εγκαινίασαν καταστήματα στην Αstir Mαρίνα Βουλιαγμένης, που άνοιξε τις πόρτες το δεύτερο τρίμηνο, όπως σημειώνει η Cushman & Wakefield Proprius, ήταν η Louis Vuitton, η Loro Piana, η Dior, η Gucci, η Bottega Veneta, η Saint Laurent, η Zegna, η Rolex, η Dolce & Gabbana Casa, η Off-White, η Orlebar Brown, η Zeus+Dione, η Polo Ralph Lauren, η Golden Goose, η Dyson, η Alós Eyewear και η Karkalis.

Στις σημαντικές αφίξεις περιλαμβάνει επίσης το νέο κατάστημα 150 τ.μ. της Tommy Hilfiger στη Μύκονο και το pop-up κατάστημα της Karl Lagerfeld.

Επίσης, στα εγκαίνια του β΄ τριμήνου περιλαμβάνεται το πρώτο κατάστημα Max Mara επιφάνειας 180 τ.μ. στο παραλιακό μέτωπο, στη Γλυφάδα και το μεγαλύτερο έως σήμερα Zara, επιφάνειας 5.000 τ.μ. στον Πύργο του Πειραιά.

Νέο κατάστημα 2.000 τ.μ. και 10 επιπέδων άνοιξε η Marks and Spencer στην Τσιμισκή στη Θεσσαλονίκη, ενώ η Zara επεκτάθηκε στο πρώην κατάστημα της αλυσίδας στον ίδιο δρόμο.

Στην ίδια αγορά, ανοίγει το πρώτο της κατάστημα η Loewe. Επίσης, το Legendary Food στη στοά Αρσάκη, θα φιλοξενήσει τη διαδραστική έκθεση Europa Experience του Ευρωκοινοβουλίου.

Επίσης, η Sinsay άνοιξε δύο καταστήματα στην Αθήνα, σε Άγιο Δημήτριο και Αιγάλεω και ένα τρίτο στην Ξάνθη. Η Zakcret, τέλος άνοιξε κατάστημα στη Γλυφάδα ενώ η Terranova στην οδό Ερμού.

Πηγή; cnn.gr

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

tsoukalas popup