Δέκα εκατομμύρια ψάρια χάθηκαν στο μεγαλύτερο τσιμπούσι που έχει καταγραφεί ποτέ στη Γη ...
Ματίας Λεσόρ: «Είμαι χαρούμενος και συγκεντρωμένος στον Παναθηναϊκό»
Ελισάβετ Μουτάφη για την υιοθεσία του γιου της: Μου είχαν στείλει φωτογραφία του, ήταν το πρώτο παιδί που είδα ...
Κινούμαι Ηλεκτρικά 3: Νέες επιδοτήσεις ύψους €4.102.607,44 σε 972 δικαιούχους
Ο ιδρυτής του ΤikTok είναι ο πλουσιότερος άνθρωπος στην Κίνα με περιουσία 49 δισ. ευρώ
ΑΕΚ: Το συγκινητικό μήνυμα του Αλμέιδα για την επέτειο των γενεθλίων του Μαραντόνα ...
Αλλαγή ώρας: Η μέρα μικραίνει και η διάθεση χαλάει – Πώς να γεμίσουμε τις μπαταρίες μας όταν σκοτεινιάζει νωρίς ...
Η μνήμη του Ποιητή του Φωτός της Ολυμπίας - Μνημόσυνο για τα 48 έτη από τον θάνατό του στον Πύργο ...
Έκτακτη οικονομική ενίσχυση τα Χριστούγεννα - Ποιοι είναι οι δικαιούχοι και πότε θα δουν τα χρήματα ...
Φλώρινα: «Αν κοιμόμασταν, θα ήμασταν νεκροί» - Νέες μαρτυρίες για το ξενοδοχείο και τη δηλητηρίαση ...
Σήμερα 24 Σεπτεμβρίου θα πιστωθεί, με την 2η σχετική απόφαση έγκρισης πίστωσης, στους λογαριασμούς 319 δικαιούχων του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ», το ποσό των 1.018.295,88, ευρώ.
Από αυτά, το ποσό των 868.029,36 ευρώ, αφορά 296 φυσικά πρόσωπα. Συνολικά, θα επιδοτηθούν 322 ηλεκτρικά οχήματα.
Από τον Αύγουστο του 2024, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει καταβάλει επιδοτήσεις συνολικού ποσού 1.161.290,45 ευρώ σε 349 δικαιούχους για 352 ηλεκτρικά οχήματα.
Παράλληλα, εκδόθηκε η πρώτη απόφαση υπαγωγής αιτήσεων στη δράση «Φορτίζω Παντού».
Αφορά 19 αιτήσεις για την υλοποίηση 27 δημοσίως προσβάσιμων σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, που αντιστοιχούν σε 70 σημεία επαναφόρτισης (ρευματοδότες), με ανώτατο συνολικό εγκεκριμένο ποσό δημόσιας ενίσχυσης ύψους 1.106.706,05 ευρώ.
Πηγή: Cnn.gr
Σε νέα πληρωμή δικαιούχων στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙI», προχωρά το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Στις 24 Σεπτεμβρίου θα πιστωθεί, με την 2η σχετική απόφαση έγκρισης πίστωσης, στους λογαριασμούς 319 δικαιούχων του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ», το ποσό των 1.018.295,88, ευρώ.
Από αυτά, το ποσό των 868.029,36 ευρώ, αφορά 296 φυσικά πρόσωπα. Συνολικά, θα επιδοτηθούν 322 ηλεκτρικά οχήματα.
Από τον Αύγουστο του 2024, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει καταβάλει επιδοτήσεις συνολικού ποσού 1.161.290,45 ευρώ σε 349 δικαιούχους για 352 ηλεκτρικά οχήματα.
Παράλληλα, εκδόθηκε η πρώτη απόφαση υπαγωγής αιτήσεων στη δράση «Φορτίζω Παντού».
Αφορά 19 αιτήσεις για την υλοποίηση 27 δημοσίως προσβάσιμων σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, που αντιστοιχούν σε 70 σημεία επαναφόρτισης (ρευματοδότες), με ανώτατο συνολικό εγκεκριμένο ποσό δημόσιας ενίσχυσης ύψους 1.106.706,05 ευρώ.
Πηγή: Cnn.gr
Στην πληρωμή δικαιούχων στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ», στην έναρξη πληρωμής στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ» και στην πληρωμή των δικαιούχων στα «Πράσινα Ταξί», προχωρά το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Σήμερα, Παρασκευή 26 Ιουλίου θα πιστωθεί, με τη 19η σχετική απόφαση έγκρισης πίστωσης, στους λογαριασμούς 600 δικαιούχων του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ», το ποσό των 3.646.084,79 ευρώ.
Από αυτά, ποσό 985.061,17 ευρώ αφορά 389 φυσικά πρόσωπα. Συνολικά, θα επιδοτηθούν 751 ηλεκτρικά οχήματα.
Από τον Νοέμβριο του 2023, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει καταβάλει επιδοτήσεις συνολικού ποσού 35.213.773,79 ευρώ σε 9.811 δικαιούχους για αγορά ή μίσθωση ηλεκτρικού οχήματος.
Συνολικά, από την έναρξη του Προγράμματος, τον Ιούλιο 2022, έχουν καταβληθεί 40.587.396,97 ευρώ.
Ταυτόχρονα, στις 2 Αυγούστου, θα πιστωθεί, με την 1η σχετική απόφαση έγκρισης πίστωσης, στους λογαριασμούς 30 δικαιούχων του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ», το ποσό των 142.994,57 ευρώ.
Επιπλέον, στις 17 Ιουλίου, πιστώθηκε ποσό 145.638,90 ευρώ σε 8 ωφελούμενους, που αφορά σε 7 ηλεκτρικά ταξί.
Από την έναρξη του προγράμματος και με την ολοκλήρωση της 4ης πληρωμής, έχουν πληρωθεί 42 αμιγώς ηλεκτρικά ταξί με συνολική επιδότηση 889.930,54 ευρώ.
Παράλληλα, έχουν αποσυρθεί και καταστραφεί 42 παλιά, ρυπογόνα, οχήματα.
Πηγή: Cnn.gr
Σήμερα, η οδήγηση με ένα καινούργιο ηλεκτρικό αυτοκίνητο δείχνει να «ωριμάζει» σημαντικά, σε σχέση με πριν από δύο χρόνια, όπου η έλλειψη φορτιστών αποτελούσε το μεγάλο αγκάθι για τους ιδιοκτήτες των EV μοντέλων, που τους έπιανε κρύος ιδρώτας και μόνο στην ιδέα ενός ταξιδιού με ηλεκτρικό στην Εθνική Οδό.
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κερδίζουν το στοίχημα των πωλήσεων έστω και με αργούς ρυθμούς – παρά το υψηλό κόστος απόκτησής τους – με τα γνώριμα πολυάριθμα πλεονεκτήματα, όπως η μεγάλη αυτονομία των νέων εξελιγμένων σε χωρητικότητα μπαταριών, οι φορολογικές απαλλαγές (τέλη κυκλοφορίας, ελεύθερη κίνηση στα κέντρα των πόλεων) και το χαμηλό κόστος μετακίνησης με αυτά.
Σαφώς, το ταξίδι με ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο φαίνεται να «ξεμουδιάζει» χρόνο με τον χρόνο τους κατόχους αυτών, χάρη στην παρουσία ολοένα και περισσότερων φορτιστών που δίνουν τη δυνατότητα ταχείας φόρτισης με ιδιαίτερα μικρούς χρόνους αναμονής, αλλά και χάρη στην πυκνότητα του δικτύου που αυξάνεται συνεχώς σε όλο το δίκτυο αυτοκινητοδρόμων.
Για παράδειγμα, η διαδρομή από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη των 500 χλμ. με ηλεκτρικό φαίνεται να έχει αρκετά πλεονεκτήματα και αφού προστίθενται ακόμη περισσότερες θέσεις φόρτισης στους σταθμούς ΣΕΑ, ενώ στα συν συμπεριλαμβάνονται και οι ταχύτητες φόρτισης που απομειώνουν τον χρόνο φουλαρίσματος.
Το κόστος της φόρτισης εξαρτάται από πού θα επιλέξει ο ιδιοκτήτης του οχήματος να φορτίσει το ηλεκτρικό του ΙΧ. Και εδώ οι επιλογές είναι ή στο σπίτι και την οικιακή παροχή (που κυμαίνεται από 0,12 έως 0,17 ευρώ ανάλογα τον πάροχο), όπου αυτή είναι και η πιο οικονομική λύση (εξαιτίας της φθηνής κιλοβατώρας σε σχέση με τους δημόσιους ταχυφορτιστές) ή σε ταχυφορτιστές, με τα σημεία φόρτισης ιδιωτικών εταιρειών διαχείρισης των φορτιστών. Πλέον, οι υποδομές φόρτισης αυξάνονται σε όλη την Ελλάδα και αυτό αποτελεί άλλο ένα κίνητρο για την αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Μία με δύο στάσεις
Για ένα ταξίδι από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη με ένα μεσαίο ηλεκτρικό αυτοκίνητο απαιτούνται – ανάλογα με το μέγεθος της μπαταρίας – από μία έως και δύο στάσεις σε ταχυφορτιστή. Το κόστος της κιλοβατώρας στον δημοφιλή αυτοκινητόδρομο της χώρας είναι κατά μέσο όρο €0,52/kWh. Αν το αυτοκίνητο διαθέτει μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 77 kwh, τότε το κόστος του φουλαρίσματος ανέρχεται στα 40 ευρώ. Η συγκεκριμένη μπαταρία προσφέρει αυτονομία 400-450 χλμ. και αυτό προϋποθέτει ότι το κοντέρ δεν θα πρέπει να ξεπερνά τα 120 χλμ./ώρα ώστε να διατηρείται η αυτονομία του αυτοκινήτου. Σε αριθμούς, για κάθε 100 χλμ. διαδρομής στον αυτοκινητόδρομο το κόστος αγγίζει περίπου τα 10 ευρώ. Σε αντίθετη περίπτωση, αν ο οδηγός αποφασίσει να το «πατήσει», τότε η εργοστασιακή αυτονομία θα πάει… περίπατο! Ετσι, η στάση για επαναφόρτιση είναι σε κάθε περίπτωση υποχρεωτική. Συνολικά, το κόστος για το ταξίδι από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη θα αγγίξει τα 50 ευρώ στην περίπτωση φουλαρίσματος σε ταχυφορτιστή. Αντιθέτως, αν το ηλεκτρικό φουλάρει σε οικιακή πρίζα, με την κιλοβατώρα να κοστίζει περίπου 0,15 ευρώ, τότε το κόστος φουλαρίσματος πέφτει εντυπωσιακά: 11,5 ευρώ για μια μπαταρία των 77 kwh. Επειδή όμως θα απαιτηθεί και δεύτερη συμπληρωματική φόρτιση, αν προσθέσουμε σε αυτό το νούμερο και το κόστος φόρτισης στη διαδρομή, σε φορτιστή ισχύος 300 kW (€0,52/kWh) με το κόστος να είναι στα €16 για τα εναπομείναντα χιλιόμετρα της διαδρομής, τότε το τελικό κόστος ενέργειας για το ταξίδι Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα αγγίξει τα €27,5.
Σαφώς, το κόστος μετακίνησης με ηλεκτρικό στην πόλη είναι πολύ καλύτερο σε σχέση με το ταξίδι, αφού οι χαμηλές ταχύτητες ευνοούν και την ανάκτηση ενέργειας που συντελείται κατά το φρενάρισμα, ενώ οι μικρότερες ταχύτητες ευνοούν τη διατήρηση της αυτονομίας. Αν μάλιστα ο οδηγός φορτίζει το ηλεκτρικό σε οικιακό δίκτυο, τότε το φουλάρισμά του θα κοστίζει στα 11-15 ευρώ, έχοντας αυτονομία 350-400 χλμ., ανάλογα με την μπαταρία που διαθέτει.
Premium έκδοση «ΤΑ ΝΕΑ»
Η αναγνώριση της αξίας της ηλεκτροκίνησης από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις θα μπορούσε να επιταχύνει την υιοθέτηση των EV μοντέλων και να ωφελήσει σημαντικά τόσο την παραγωγικότητά τους, όσο και συνολικά την ευρωπαϊκή οικονομία.
Ωστόσο, το μείζον θέμα αποτελεί η φόρτισή τους. Αυτά είναι τα βασικά ευρήματα της έρευνας της Ford Pro με τίτλο «The Economics of Commercial Van Usage Across Europe 2024», η οποία δημοσιεύθηκε από το Κέντρο Οικονομικών και Επιχειρηματικών Ερευνών.
Αυξημένη κατά έως 2.000 ευρώ από τα 9.000 στα 11.000 ευρώ είναι η επιδότηση για φυσικά πρόσωπα στον τρίτο κύκλο του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3», όπως ανακοίνωσε τη Δευτέρα η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών παρουσιάζοντας τη δράση.
Πώς θα γίνει η επιδότηση
Ουσιαστικά στον τρίτο κύκλο που ξεκινά αναδρομικά από την 1η Μαΐου 2024, όπως επεσήμανε ο υπουργός, Χρήστος Σταϊκούρας, το ποσό της ανώτατης επιδότησης για φυσικά πρόσωπα, από 8.000 ευρώ, που ήταν ο προηγούμενος Κύκλος, αυξάνεται στα 9.000 ευρώ. Αυτή η επιδότηση, εάν συνδυαστεί και με την αύξηση της επιστροφής για απόσυρση παλαιού οχήματος, από τα 1.000 ευρώ που ήταν ο προηγούμενος κύκλος, στις 2.000 ευρώ για οχήματα που έχουν ταξινομηθεί πριν το 2010, αθροίζει 11.000 ευρώ.
Η επιδότηση προσαυξάνεται περαιτέρω για ειδικές κατηγορίες πολιτών μεταξύ των οποίων τα άτομα με αναπηρία, οι πολύτεκνοι, καθώς και οι νέοι, έως 29 ετών. Συγκεκριμένα, για τα ΑμεΑ, το ύψος της επιπλέον επιδότησης, φτάνει τα 1.000 ευρώ, για τους νέους έως 29 ετών η επιπλέον επιδότηση ανέρχεται επίσης σε 1.000 ευρώ, ενώ για πολύτεκνες οικογένειες η επιδότηση ανέρχεται σε 1.000 ευρώ ανά εξαρτώμενο τέκνο από το τρίτο και πάνω και μπορεί να φτάσει τα 4.000 ευρώ επιπλέον, συνολικά. Επιπροσθέτως επιδοτείται και η τοποθέτηση φορτιστή με 500 ευρώ.
Στον τρίτο κύκλο είναι μειωμένο κατά 2.000 ευρώ το ύψος της επιδότησης για τα νομικά πρόσωπα, με στόχο να καλυφθεί μεγαλύτερο ποσοστό της αυξημένης ζήτησης. Ωστόσο σε επίπεδο προϋπολογισμού, τα νομικά πρόσωπα θα λάβουν ξανά τη μερίδα του λέοντος των επιδοτήσεων.
Ειδικά για επιχειρήσεις με νησιωτική έδρα, παραμένει η επιπλέον επιδότηση των 4.000 ευρώ για αγορά ή μίσθωση αυτοκινήτου και παράλληλα αυξάνεται η επιδότηση απόσυρσης για οχήματα κατηγορίας L (δίκυκλα, τρίκυκλα, τετράκυκλα).
Η δράση έχει συνολικό προϋπολογισμό 33 εκατ. ευρώ, τα οποία προέρχονται από έσοδα πλειστηριασμών δικαιωμάτων εκπομπών αερίων ρύπων, ενώ η ημερομηνία επιλέξιμης δαπάνης ξεκινά από την 1η Μαΐου 2024 και η υποβολή αιτήσεων ολοκληρώνεται στις 30 Απριλίου 2025.
Από το ποσό αυτό, τα 20 εκ. ευρώ θα κατευθυνθούνστις αιτήσεις εταιριών και τα υπόλοιπα 13 εκ. στα φυσικά πρόσωπα. Η αντιστοιχία στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2» ήταν αρχικά 60 – 40 και σταδιακά έφτασε το 70 - 30 υπέρ των νομικών προσώπων.
Ωστόσο το υπουργείο φαίνεται να έχει προαποφασίσει ήδη και την αύξηση του συνολικού προυπολογισμού του τρίτου κύκλου του προγράμματος, όπως ανέφερε ο κ. Σταικούρας.
«Ο Προϋπολογισμός του νέου Προγράμματος δύναται να τροποποιηθεί και να ενισχυθεί, με νέα έσοδα από πλειστηριασμούς ρύπων, με νέα έσοδα από το περιβαλλοντικό τέλος στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα οχήματα, καθώς και με πρόσθετες χρηματοδοτήσεις από εθνικούς πόρους», επεσήμανε.
Οι αιτήσεις στο πλαίσιο της παρούσας δράσης μπορούν να υποβληθούν έως και την 30η Απριλίου 2025 με την ολοκλήρωση της δράσης να έχει προγραμματιστεί για την 31η Δεκεμβρίου 2025.
Σύμφωνα με την υφυπουργό Μεταφορών, Χριστίνα Αλεξοπούλου, στον τρίτο κύκλο του προγράμματος έχει απλοποιηθεί και η διαδικασία υποβολής αιτήσεων: «Απόψε ξεκινά η πιλοτική λειτουργία της πλατφόρμας (https://www.kinoumeilektrika3.gov.gr), όπου όλοι μπορούν να βρουν τα δικαιολογητικά, τα οποία απαιτούνται για να επιδοτηθεί η αγορά ηλεκτρικού οχήματος. Μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα έχει τεθεί σε κανονική λειτουργία. Η άντληση των στοιχείων πραγματοποιείται αυτοματοποιημένα μέσω του κέντρου διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης».
Σε ό,τι αφορά τις πληρωμές του προηγούμενου κύκλου του προγράμματος, από τον Νοέμβριο του 2023, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει καταβάλει την επιδότηση σε 7.772 δικαιούχους, με το ποσό πλέον των 26,1 εκατ. ευρώ, για αγορά ηλεκτρικού οχήματος. «Στις 5 Ιουνίου προγραμματίζεται η πληρωμή άλλων 478 αιτήσεων, ύψους 1,8 εκατ. ευρώ ανεβάζοντας την επιδότηση που έχει καταβληθεί στα 28 εκατ. ευρώ από τον Νοέμβριο και στα 33,3 εκατ. ευρώ συνολικά, από την αρχή του προγράμματος. Και οι πληρωμές θα συνεχίσουν και τους υπόλοιπους μήνες του έτους, με σταθερά υψηλό ρυθμό», ανέφερε ο υπουργός.
Έως το τέλος του χρόνου, στόχος του υπουργείου είναι να δοθούν σε επιδοτήσεις άλλα 20 εκατ. ευρώ μέσω του «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2». Συνολικά έως το τέλος του 2024, θα έχουν δοθεί 55 εκατ. ευρώ σε επιδοτήσεις μέσω του «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2».
Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου, ύστερα από 4 χρόνια κρατικών ενισχύσεων, στην Ελλάδα κυκλοφορούν 14.700 αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ο στόχος που έχει τεθεί βάσει του Εθνικού Σχεδίου για την Ενέργεια και το Κλίμα είναι να κυκλοφορούν στην Ελλάδα 67.000 οχήματα χαμηλών εκπομπών ρύπων το 2025 και 340.000 το 2030. Σήμερα κυκλοφορούν 39.000 επαναφορτιζόμενα οχήματα.
Οι επιδοτήσεις για το «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Αναλυτικά οι επιδοτήσεις, σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) έχουν ως εξής:
Κατηγορία Α (Φυσικά πρόσωπα)
Ι) Για αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα το οικολογικό bonus ανέρχεται σε - ποσοστό 30% επί της Λιανικής Τιμής Προ Φόρων (Λ.Τ.Π.Φ) με μέγιστο ποσό τις 9.000 ευρώ.
ΙΙ) Για ηλεκτρικά δίκυκλα ή τρίκυκλα το οικολογικό bonus ανέρχεται σε: - ποσοστό 30% επί της Λ.Τ.Π.Φ. για τις κατηγορίες L1e έως και L4e με μέγιστο ποσό τα 1.300€. - ποσοστό 40% επί της Λ.Τ.Π.Φ. για τις κατηγορίες L5e έως και L7e, με μέγιστο ποσό τις 3.000€.
ΙΙΙ) Για ηλεκτρικά ποδήλατα το οικολογικό bonus ανέρχεται σε ποσοστό 40% επί της Λ.Τ.Π.Φ., με μέγιστο ποσό τα 800€.
επιπλέον:
Η απόσυρση αυτοκινήτου κατηγορίας M1 ή οχήματος κατηγορίας L (εξαιρουμένων των ποδηλάτων) επιβραβεύεται με ποσό ίσο με 2.000€ και 400€ αντίστοιχα και είναι προαιρετική.
Η αγορά «έξυπνου» οικιακού σημείου επαναφόρτισης Η/Ο επιδοτείται με ποσό συνολικού ύψους 500€ και είναι προαιρετική. Σε περίπτωση που η τιμή αγοράς του «έξυπνου» σημείου επαναφόρτισης Η/Ο είναι μικρότερη των 500€ προ ΦΠΑ, το ποσό της επιδότησης ισούται με το ποσό της τιμής αγοράς προ ΦΠΑ.
Πρόσθετες επιδοτήσεις με κοινωνικά κριτήρια:
Ειδικά για τις κατηγορίες ατόμων με αναπηρία, προβλέπεται προσαύξηση κατά 1.000€ στο ποσό του οικολογικού bonus που προκύπτει για την αγορά Η/Ο κατηγορίας Μ1 και κατά 500€ για αγορά Η/Ο κατηγορίας L ή ηλεκτρικών ποδηλάτων, με την προσκόμιση των απαραίτητων δικαιολογητικών που αφορούν τις συγκεκριμένες κατηγορίες.
Για τις κατηγορίες των οικογενειών με τουλάχιστον τρία εξαρτώμενα τέκνα, προβλέπεται προσαύξηση κατά 1.000€ για κάθε εξαρτώμενο από το τρίτο τέκνο και άνω στο ποσό του οικολογικού bonus που προκύπτει για την αγορά Η/Ο κατηγορίας Μ1 και κατά 500€ συνολικά για αγορά Η/Ο κατηγορίας L ή ηλεκτρικού ποδηλάτου, με την προσκόμιση των απαραίτητων δικαιολογητικών που αφορούν τις συγκεκριμένες κατηγορίες. Το μέγιστο επιπλέον ποσό δεν μπορεί να υπερβαίνει τις 4.000€ για την αγορά Η/Ο κατηγορίας Μ1.
Για νέους που κατά το έτος υποβολής της αίτησης υπαγωγής η ηλικία τους δεν υπερβαίνει τα 29 έτη, προβλέπεται προσαύξηση κατά 1.000€) στο ποσό του οικολογικού bonus που προκύπτει για την αγορά Η/Ο κατηγορίας Μ1 ή κατηγορίας L6e - L7e, με την προσκόμιση των απαραίτητων δικαιολογητικών που αφορούν τις συγκεκριμένες κατηγορίες.
Στην περίπτωση που συντρέχουν σωρευτικά κριτήρια, η συνολική επιδότηση δεν μπορεί να υπερβαίνει το ποσό της καθαρής αξίας (Λ.Τ.Π.Φ.) του οχήματος.
Νομικά πρόσωπα
- Στα νομικά πρόσωπα η επιδότηση παραμένει στο 30% της Λιανικής Τιμής Προ Φόρων με ανώτατο ποσό τα 6.000 ευρώ για τα πρώτα 20 αυτοκίνητα.
- Από το 21ο αυτοκίνητο, το ποσό επιδότησης γίνεται 4.000 ευρώ ανά όχημα.
- Ισχύει το κίνητρο της απόσυρσης και οι εταιρείες που έχουν στο στόλο τους οχήματα πριν το 2010, μπορούν να λάβουν επιπλέον επιδότηση απόσυρσης 2.000 ευρώ, ανά όχημα. Σε μια τέτοια περίπτωση η επιδότηση διαμορφώνεται στις 8.000 ευρώ ανά όχημα μέχρι τα πρώτα 20 οχήματα και στις 6.000 ευρώ από το 21ο όχημα και πάνω.
- Αν μια επιχείρηση έχει έδρα σε νησί, προβλέπεται επιπλέον επιδότηση 4.000 ευρώ ανά όχημα. Έτσι η επιδότηση μπορεί να φτάσει από 8.000 ευρώ (από το 21ο αυτοκίνητο και πάνω) έως 10.000 ευρώ (για τα πρώτα 20 αυτοκίνητα).
- Για τις νησιωτικές επιχειρήσεις, η επιδότηση απόσυρσης παλαιού οχήματος κατηγορίας L5 – L7 τρίκυκλα – τετράκυκλα (συμπεριλαμβάνονται τα οχήματα τύπου «γουρούνας») αυξάνεται σε 1.500 ευρώ (από 400 ευρώ στον β’ κύκλο). Επίσης διπλασιάζεται η επιδότηση απόσυρσης παλαιών οχημάτων, κατηγορίας L3 - L4 (όπως μοτοσυκλέτες) σε 800 ευρώ (από 400 ευρώ στον β’ κύκλο).
Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]
Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης
Copyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.