Και στα τρία ενδεχόμενα που εξετάστηκαν, ο τζίρος αναμένεται να αυξηθεί το επόμενο έτος, ωστόσο η εξέλιξη που θα έχουν οι τιμές, διαδραματίζει σημαντικό ρόλο και ως προς την αξία των πωλήσεων αλλά και σχετικά με την πορεία της κατανάλωσης, η διατήρηση της οποίας αποτελεί ζητούμενο για το κλάδο.
Στα δύο επικρατέστερα σενάρια που παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια του πρόσφατου συνεδρίου του ΙΕΛΚΑ, οι τιμές στα ράφια το επόμενο έτος, είτε παραμένουν σταθερές, είτε αυξάνονται ανά τεμάχιο κατά 2,9%. Στην πρώτη περίπτωση, εκτιμάται πως η ανάπτυξη της αγοράς θα είναι της τάξεως του 3,2% ενώ στη δεύτερη, στο 3,8%. Η διαφορά στον εκτιμώμενο τζίρο μεταξύ των δύο σεναρίων, είναι μικρή και αποδίδεται σύμφωνα με τον κ. Παναγιώτη Μπορέτο, γενικό διευθυντή της Circana στο γεγονός ότι «οι τιμές μπορεί να «πιέσουν» την αγορά και να μην έχουμε την αύξηση που περιμένουμε». Ουσιαστικά, δηλαδή, σε αυτό το ενδεχόμενο, λόγω των αυξήσεων, η ζήτηση από πλευράς καταναλωτών εκτιμάται πως θα περιοριστεί.
Στο τρίτο -και λιγότερο επικρατέστερο σενάριο - οι τιμές το επόμενο έτος μειώνονται ανά τεμάχιο κατά 1,9% και στο ενδεχόμενο αυτό, σύμφωνα με την εκτίμηση της Circana, η ανάπτυξη του τζίρου προβλέπεται να φτάσει 3%.
Στη παρούσα φάση πάντως, τα στοιχεία της εταιρείας έως τις 10 Νοεμβρίου 2024, δείχνουν άνοδο κατά 3,3% των πωλήσεων σε αξία και κατά 3% σε τεμάχια, συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο πέρσι. Σε ό,τι αφορά το 2023, σύμφωνα με το φετινό «Πανόραμα των Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ» οι συνολικές πωλήσεις των 35 μεγαλύτερων εταιρειών σούπερ μάρκετ - εκτός της Lidl Ελλάς, που δεν δημοσιεύει ισολογισμό- έφτασαν τα 12,24 δισ. ευρώ αυξημένες κατά 1,12 δισ. ευρώ ή κατά 10,12% συγκριτικά με το 2022.