Στην Ελλάδα ο τελικός eSports WRC
Wildcard σε Ελλάδα και Κύπρο για μία θέση στον τελικό - Αναγνώριση του ηλεκτρονικού αθλητισμού από το Υφυπουργείο Αθλητισμού - Ανοίγει ο δρόμος για Ομοσπονδία Ηλεκτρονικού Αθλητισμού
Ο promoter του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, έχοντας την ευθύνη και για το εικονικό Πρωτάθλημα eSports WRC, επέλεξε την Ελλάδα για τη διοργάνωση του μεγάλου τελικού του θεσμού.
Το Πρωτάθλημα eSports WRC συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων θεσμών εικονικών αγώνων, με χιλιάδες συμμετέχοντες από κάθε σημείο του πλανήτη να δίνουν τις δικές τους μάχες στις ειδικές διαδρομές του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, μέσω του ηλεκτρονικού παιχνιδιού WRC 9.
Η συγκίνηση που προκαλεί στον κόσμο του eSports WRC ο ανταγωνισμός στον μηχανοκίνητο αθλητισμό αποτελεί υπόθεση για πολλούς. Ωστόσο, μόλις οκτώ από τους συμμετέχοντες στο Πρωτάθλημα, που τρέχει όλη τη χρονιά και ακολουθεί τους αγώνες του WRC, μπορούν να γευτούν τη συμμετοχή στον μεγάλο τελικό, που διεξάγεται με τη φυσική παρουσία των παικτών και με έπαθλο ένα Toyota GR Yaris!
Η Ελλάδα θα φιλοξενήσει για πρώτη φορά μια εκδήλωση του είδους, και μάλιστα λίγο πριν από την εκκίνηση του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, το απόγευμα της Τετάρτης 8 Σεπτεμβρίου, στις ειδικά διαμορφωμένες εγκαταστάσεις του Ποδηλατοδρομίου στο ΟΑΚΑ.
Η επιλογή της χώρας για αυτήν τη διοργάνωση δεν είναι τυχαία. Ο Υφυπουργός Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης, με νέο αθλητικό νομοσχέδιο που ετοιμάζεται, το 5ο κατά σειρά της αθλητικής μεταρρύθμισης, βάζει επίσημα στον αθλητικό χάρτη τον ηλεκτρονικό αθλητισμό (e-sports).
Μάλιστα, η Ελλάδα θα γίνει η πρώτη ευρωπαϊκή χώρα που αναγνωρίζει σε νομοθετικό κείμενο το συγκεκριμένο είδος, δίνοντας τη δυνατότητα στα νόμιμα και ενεργά ερασιτεχνικά αθλητικά σωματεία να συστήσουν τμήματα ηλεκτρονικού αθλητισμού, ενώ για τις ιδιωτικές εταιρείες προβλέπεται να συστήσουν σωματεία με στόχο την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού αθλητισμού.
Τέλος, προβλέπεται η δημιουργία Ομοσπονδίας Ηλεκτρονικού Αθλητισμού, με τη συμμετοχή μίνιμουμ αριθμών σωματείων, με γνώμονα την ανάπτυξη του είδους.
Παράλληλα με την απόφαση διεξαγωγής του τελικού eSports WRC στη χώρα μας, οι διοργανωτές δίνουν wildcard στην Ελλάδα και στην Κύπρο για μία θέση μεταξύ των διεκδικητών του τίτλου!
Ο νικητής θα προκύψει από τους οκτώ ταχύτερους μεταξύ των παικτών των δύο χωρών που θα αγωνιστούν στους γύρους της Κένυας (24-26 Ιουλίου), της Πορτογαλίας (29-31 Ιουλίου) και της Ιαπωνίας (23-25 Αυγούστου), οι οποίοι το πρωί της 8ης Σεπτεμβρίου θα αναμετρηθούν στο Ποδηλατοδρόμιο, στον ελληνικό τελικό, το Acropolis Rally21 eSports presented by Kotsovolos, που επίσης υποστηρίζεται από την Cosmote.
Αξίζει να αναφερθεί πως εκτός από τη διασκέδαση και το καθαρά διαγωνιστικό μέρος, τα e-motorsports αναγνωρίζονται από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς ως ένα μέσο ώστε ο μηχανοκίνητος αθλητισμός να καταστεί πιο προσβάσιμος σε περισσότερους ανθρώπους.
Τη μεγαλύτερη απόδειξη στην προκειμένη περίπτωση αποτελεί η αναγνώριση της πιστότητας του eSports WRC από τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου.
Η FIA, όντας σε διαρκή αναζήτηση ταλέντων, «τρέχει» την καμπάνια FIA Rally Star, που χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα για την αξιολόγηση και την ανάδειξη νέων οδηγών, ηλικίας 17 έως 26 ετών, οι οποίοι θα αποτελέσουν τους μελλοντικούς Παγκόσμιους Πρωταθλητές Ράλλυ.
- Ο υφυπουργός Αθλητισμού, κ. Λευτέρης Αυγενάκης, δήλωσε σχετικά:
- Περισσότερες πληροφορίες για τον ελληνικό και τον μεγάλο τελικό θα βρείτε στο www.acropolisrally.gr/esports
- Τελευταία φορά που διοργανώθηκε τελικός eSports WRC με παρουσία θεατών ήταν το 2019 στην Ουαλία:
(Δελτίο Τύπου)