Μηχανοκίνητα

Ράλι Ακρόπολις: Έκλεισε το κέντρο της Αθήνας - Πώς θα κινηθούν τα μέσα, πότε ξεκινά ο αγώνας (upd)

Ράλι Ακρόπολις: Έκλεισε το κέντρο της Αθήνας - Πώς θα κινηθούν τα μέσα, πότε ξεκινά ο αγώνας (upd)

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο κέντρο της Αθήνας θα υπάρξουν καθόλη τη διάρκεια της ημέρας, λόγω του Ράλι Ακρόπολις, η έναρξη του οποίου θα γίνει το απόγευμα - Όλες οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις - Κλειστός ο σταθμός «Σύνταγμα» - Τροποποιήσεις στα δρομολόγια του τραμ

Έκλεισε στις 11 το πρωί της Πέμπτης το κέντρο της Αθήνας γύρω από την πλατεία Συντάγματος για τη διεξαγωγή του 55ου Ράλι Ακρόπολις και την ειδική διαδρομή στο Σύνταγμα.

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο κέντρο της Αθήνας θα υπάρξουν καθόλη τη διάρκεια της ημέρας, λόγω του αγώνα, η έναρξη του οποίου θα γίνει το απόγευμα.

Η Αθήνα, κινείται την Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου στον ρυθμό του Ράλι Ακρόπολης με το κέντρο της πόλης να παραλύει για 10 ολόκληρες ώρες, καθώς για πρώτη φορά η διοργάνωση ξεκινά από την Ακρόπολη και με πρώτη «ειδική διαδρομή» στην πλατεία Συντάγματος. Όσον αφορά στα ΜΜΜ, κλείνει ο σταθμός του μετρό στο Σύνταγμα, αλλαγές θα υπάρξουν και στα δρομολόγια του τραμ.
Η Αθήνα αλλάζει και ετοιμάζεται για το Ράλι Ακρόπολις

Αδρεναλίνη, ταχύτητα, σκόνη, λάσπη, μεγαλοπρεπή τετ-α-κε, άλματα με τροχούς να αιωρούνται στον αέρα για δευτερόλεπτα, θέαμα και συγκινήσεις. Το WRC επέστρεψε στην Ελλάδα με τα μάτια του φιλοθεάμονος κοινού του μηχανοκίνητου αθλητισμού να είναι για τις επόμενες τέσσερις ημέρες καρφωμένα στο «Ράλι των Θεών».

Μετά από μια οκταετία απουσίας το Ράλλυ Ακρόπολης επιστρέφει στο καλεντάρι του Παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι με την εκκίνηση να γίνεται σήμερα από το κέντρο της Αθήνας και να διαρκεί μέχρι τις 12 Σεπτεμβρίου. Με την επίσημη ονομασία EKO Rally Acropolis θα αποτελέσει τον ένατο γύρο του WRC, αντικαθιστώντας το Ράλι της Χιλής, του οποίου η διεξαγωγή κρίθηκε αμφίβολη λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού.

Ήδη χθες στο Ζάππειο με μια προσομοίωση σύγκρουσης και απεγκλωβισμού τραυματία ολοκληρώθηκαν οι εκδηλώσεις «Road Safety» που διοργανώθηκαν από το ΕΚΟ Rally Acropolis με την Ολυμπιονίκη Όλγα Βασδέκη να παίζει το ρόλο της «εγκλωβισμένης» οδηγού. Σύμφωνα με το σενάριο, έγινε προσομοίωση σύγκρουσης οχήματος με 50 χλμ/ώρα. Μετά το «ατύχημα» έγινε κλήση στο 112 και αστυνομία και πυροσβεστική οριοθέτησαν το χώρο του συμβάντος και απεγκλώβισαν τον «τραυματισμένο οδηγό», ο οποίος με το ΕΚΑΒ «διακομίστηκε» στο νοσοκομείο. Την εποπτεία του εγχειρήματος είχε το ΕΜΠ, με τον αρμόδιο καθηγητή του Εργαστηρίου Οχημάτων, Δημήτρη Κουλοχέρη.

Κατά τη μεγάλη εκδήλωση για την Οδική Ασφάλεια προβλήθηκαν δυο βίντεο: Ο χρυσός Ολυμπιονίκης στην κωπηλασία, Στέφανος Ντούσκος, πρωταγωνιστεί στο μήνυμα «Φοράμε πάντα ζώνη στο αυτοκίνητο, όπου κι αν καθόμαστε» και ο ασημένιος Ολυμπιονίκης και αρχηγός της Εθνικής ομάδας υδατοσφαίρισης, Γιάννης Φουντούλης, στο μήνυμα «Φοράμε πάντα κράνος και προστατευτικά στη μηχανή».

Η καμπάνια Οδικής Ασφάλειας με πρωταγωνιστές διάσημους αθλητές, βασίζεται στα πρότυπα της παγκόσμιας καμπάνιας της FIA, #3.500lives, που επικοινωνεί ότι κάθε 24 ώρες χάνονται παγκοσμίως 3.500 ζωές σε τροχαία δυστυχήματα. Δηλαδή τουλάχιστον δύο άνθρωποι κάθε λεπτό.

Το Ράλλυ Ακρόπολης αποτελεί έναν ιστορικό θεσμό στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και έναν από τους σημαντικότερους αγώνες σε διεθνές επίπεδο. Ήταν το 1951 όταν η ΕΛΠΑ διοργάνωσε έναν αγώνα 1.923 χιλιομέτρων, όπου ξεκίνησε από την Αθήνα και πέρασε κατά σειρά από Τρίπολη , Λάρισα , Θεσσαλονίκη , Σέρρες , Καβάλα , Θεσσαλονίκη με τον τερματισμό να γίνεται επίσης στην Αθήνα. Το 1953 ο αγώνας γίνεται διεθνής και το 1960 συμπεριλαμβάνεται στους αγώνες του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος. Από το 1973 ανήκει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα οδηγών και στο παγκόσμιο πρωτάθλημα κατασκευαστών του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Μέχρι το 2013 όταν και σταματά για οικονομικούς και όχι μόνο λόγους, αποτελούσε μέρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ (WRC).

Εργοστασιακοί οδηγοί και επικεφαλής ομάδων ανυπομονούν για την εκκίνηση του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις και σε δηλώσεις τους αναφέρθηκαν για το τι τους περιμένει στον ιστορικό αυτό αγώνα.

Jari Matti Latvala, αγωνιστικός διευθυντής Toyota Gazoo Racing WRT

«Είναι υπέροχο που το WRC επιστρέφει στην Ελλάδα. Την τελευταία φορά που το Ράλλυ Ακρόπολις βρισκόταν στο ημερολόγιο ήμουν ο νικητής και πρόκειται για αγώνα που μου αρέσει πολύ. Πρέπει πραγματικά να σκεφτείς την οδήγησή σου, γιατί η επιφάνεια σε ορισμένα σημεία είναι τραχιά και υπάρχει μεγάλη φθορά ελαστικών. Μερικές από τις ειδικές διαδρομές κοντά στη Λαμία δεν έχουν χρησιμοποιηθεί για 16 χρόνια, οπότε θα είναι εντελώς νέες για όλους τους οδηγούς. Γνωρίζουμε πως οι διοργανωτές έχουν δουλέψει αρκετά στους δρόμους και η κατάσταση των διαδρομών φαίνεται πολύ καλύτερη από ό,τι στο παρελθόν. Όμως, υπάρχει πολύ μαλακό χώμα στην επιφάνεια, οπότε το να ανοίγεις το δρόμο θα είναι μια πρόκληση».

Andrea Adamo, αγωνιστικός διευθυντής Hyundai Shell Mobis WRT

«Καλωσορίζουμε την επιστροφή του Ράλλυ Ακρόπολις στο ημερολόγιο του WRC και ανυπομονούμε για την πρώτη συμμετοχή σε αυτόν τον ιδιαίτερο αγώνα. Θα είναι μια σκληρή πρόκληση για ομάδες και πληρώματα, όμως έχουμε προετοιμαστεί κατάλληλα και είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε τις ειδικές διαδρομές. Είμαι υπερήφανος για τον τρόπο που προσεγγίσαμε τους πρόσφατους αγώνες. Καταφέραμε να αποδώσουμε σε υψηλό επίπεδο και να πετύχουμε αποτελέσματα που είναι πιο αντιπροσωπευτικά της δυναμικής μας. Πρέπει να συνεχίσουμε με τον ίδιο τρόπο και σκοπεύουμε να κερδίσουμε όσους περισσότερους βαθμούς μπορούμε στην Ελλάδα».

Richard Millener, αγωνιστικός διευθυντής M-Sport Ford

«Ακόμη ένα νέο ράλλυ για τους Gus (Greensmith) και Adrien (Fourmaux). Περιμένουμε πιο γρήγορες διαδρομές και πιο μαλακές συνθήκες σε σύγκριση με ό,τι είχαμε συνηθίσει στο παρελθόν.

Ξεκινάμε τον αγώνα με το συνηθισμένο πλάνο μας. O Gus στοχεύει στην πρώτη πεντάδα και αυτό είναι ρεαλιστικό. Ο Adrien θα εστιάσει πρώτα να επιστρέψει σε γρήγορο ρυθμό, μετά από την έξοδό του στο Ypres, προτού στοχεύσει σε έναν καλό τερματισμό.
Ως ομάδα, έχουμε απολαύσει πολλές επιτυχίες στο Ακρόπολις και ανυπομονούμε για τη συμμετοχή μας σε έναν πολύ σημαντικό αγώνα για το WRC».

Sébastien Ogier (Toyota Yaris WRC)

«Είναι ωραίο που το WRC επιστρέφει στην Ελλάδα. Το Ράλλυ Ακρόπολις είναι ένας από τους αγώνες που έγραψαν την ιστορία του WRC και μας έχει λείψει τα τελευταία χρόνια. Σίγουρα πρόκειται για μια χώρα που αγαπώ και ανυπομονώ να επιστρέψω. Ξέρω ότι θα είναι ένα ράλλυ όπου το να είσαι πρώτος στο δρόμο θα είναι απαιτητικό, όμως είναι καλό που βρισκόμαστε σε αυτή τη θέση στο πρωτάθλημα, και θα κάνουμε τα πάντα ώστε να διατηρήσουμε αυτήν τη διαφορά. Αυτός θα είναι ο στόχος μας».

Elfyn Evans (Toyota Yaris WRC)

«Έχω αγωνιστεί στο Ακρόπολις μια φορά στο παρελθόν, το 2012, όμως ήταν με δικίνητο αυτοκίνητο. Προφανώς θα είναι μια πολύ διαφορετική εμπειρία τώρα. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα νέο ράλλυ για εμένα, αν και ο Scott (Martin) διαθέτει περισσότερη εμπειρία. Ο αγώνας περιλαμβάνει πολλές ειδικές διαδρομές που θα χρησιμοποιηθούν μόνο μία φορά, κάτι ασυνήθιστο και σημαίνει πως θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε πολύ καθάρισμα του δρόμου».

Thierry Neuville (Hyundai i20 Coupe WRC)

«Θα είναι ένας σκληρός αγώνας. Όταν συμμετείχα το 2012 και 2013, ήταν ένα από τα πιο σκληρά ράλλυ - μαζί με την Αργεντινή τότε. Πάντοτε μου άρεσε. Κάναμε δοκιμές στην Ελλάδα για να προετοιμαστούμε για το Ράλλυ Τουρκίας, οπότε έχουμε γνώση της επιφάνειας. Η στρατηγική θα είναι πολύ σημαντική, αλλά αυτό μας αρέσει. Έχουμε υψηλές προσδοκίες για ακόμη ένα καλό αποτέλεσμα και ανυπομονούμε».

Kalle Rovanperä (Toyota Yaris WRC

«Είναι ωραίο να συμμετέχεις σε ακόμη έναν κλασικό αγώνα του WRC. Γνωρίζω ότι στο παρελθόν το Ακρόπολις ήταν πάντα ένας πολύ δύσκολος αγώνας. Φέτος φαίνεται πως οι δρόμοι βρίσκονται σε καλύτερη κατάσταση και νομίζω ότι θα είναι ένας αρκετά ενδιαφέρων αγώνας. Καθώς πολλές ειδικές διαδρομές πραγματοποιούνται μόνο μια φορά, θα είναι πραγματικά σημαντικό να έχουμε καλό στήσιμο για τις συνθήκες του πρώτου περάσματος, όταν θα είναι λίγο πιο γλιστερά, οπότε αυτός ήταν ο βασικός μας στόχος στις δοκιμές πριν από τον αγώνα».

Ott Tänak (Hyundai i20 Coupe WRC)

«Το διάστημα από τον τελευταίο αγώνα WRC στην Ελλάδα, πριν από 8 χρόνια, είναι μεγάλο. Το Ράλλυ Ακρόπολις είναι ένας αγώνας με μεγάλη ιστορία και παράδοση. Είναι ένας αγώνας που ανήκει στο WRC και είναι καλό που επέστρεψε. Η τελευταία φορά που αγωνίστηκα εδώ ήταν το 2012 - πριν από πολύ καιρό, όμως έχω εξαιρετικές αναμνήσεις. Νομίζω πως θα είναι ένας ωραίος αγώνας, αρκετά απαιτητικός, όμως οι ειδικές διαδρομές είναι πραγματικά ιδιαίτερες και έχουν ροή. Ανυπομονώ να επιστρέψω και να έχω ένα καλό αποτέλεσμα».

Gus Greensmith (Ford Fiesta WRC)

«Το Ακρόπολις βρίσκεται στη λίστα αγώνων που ήθελα να κάνω πριν σταματήσω. Μου αρέσουν οι σκληροί αγώνες και έχω κάνει το καλύτερο δυνατό σε επίπεδο προετοιμασίας, παρακολουθώντας παλιότερα πλάνα για να αποκτήσω μια ιδέα. Πάντως, καθώς υπάρχουν πολλές ειδικές διαδρομές που θα διεξαχθούν μία φορά, δε θα είναι τόσο σκληρό όσο τα προηγούμενα χρόνια και επιπλέον, έχουμε καλή σειρά εκκίνησης. Ως εκ τούτου, η Παρασκευή θα είναι μια πολύ καλή ημέρα για εμάς και σχεδιάζω να μεγιστοποιήσω τις ευκαιρίες».

Dani Sordo (Hyundai i20 Coupe WRC)

«Το Ράλλυ Ακρόπολις ήταν ένας από τους πιο σκληρούς αγώνες. Συνήθως οι βασικές προκλήσεις αφορούν στο βραχώδες οδόστρωμα, που είναι πραγματικά απαιτητικό για τα ελαστικά. Η σειρά εκκίνησής μας είναι πλεονεκτική αν δούμε τη μεγάλη εικόνα. Είναι καλό να ξεκινάς πιο πίσω και θα προσπαθήσουμε να το εκμεταλλευτούμε όσο περισσότερο γίνεται. Θα είναι ο πρώτος αγώνας με τον Cándido (Carrera) δίπλα μου και ελπίζω να έχουμε ένα καλό αποτέλεσμα».

Adrien Fourmaux (Ford Fiesta WRC)

«Όπως τις περισσότερες φορές, είναι ένα νέο ράλλυ για εμένα όμως θυμάμαι πως έπαιζα στο Ακρόπολις στο Playstation όταν ήμουν νεότερος. Ορισμένοι οδηγοί έχουν εμπειρία, όμως ήταν πριν από 8 χρόνια και τα αυτοκίνητα έχουν αλλάξει πολύ από τότε. Προσπαθώ να προετοιμαστώ όπως κάνω για άλλα ράλλυ, δουλεύοντας με βίντεο, καθώς και τη φυσική και ψυχολογική μου κατάσταση. Είχαμε ένα ζήτημα στον προηγούμενο αγώνα στο Βέλγιο, οπότε θέλουμε να επιστρέψουμε στη θετική συμπεριφορά που είχαμε από την αρχή της σεζόν και να συνεχίσουμε να συγκεντρώνουμε εμπειρίες».

1η ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ

Όλα τα φώτα του διεθνούς μηχανοκίνητου αθλητισμού στρέφονται και πάλι στην Ελλάδα όπου λίγο μετά τις πέντε το απόγευμα θα πραγματοποιηθεί η τελετή εκκίνησης στην Ακρόπολη, από όπου και τα αγωνιστικά οχήματα θα κινηθούν προς τον χώρο Εκκίνησης επί της Λ. Αμαλίας.
RALI

Περίπου στις 6:00 το απόγευμα θα διεξαχθεί η 1η Ειδική Διαδρομή (“COSMOTE 5G Athens Stage”) του EKO Acropolis Rally 2021, στη διαδρομή: Εκκίνηση Λ. Αμαλίας (ύψος εξόδου του Μετρό προ της εισόδου πάρκινγκ της Βουλής Των Ελλήνων) – συνέχεια Λ. Αμαλίας – περιστροφή γύρω από την ειδικά διαμορφωμένη κατασκευή (roundabout) στο ύψος του Μ.Α.Σ. – συνέχεια Λ. Αμαλίας – αριστερά Β. Γεωργίου Α΄ – συνέχεια Β. Γεωργίου Α΄ – αριστερά Πλατεία Συντάγματος – περιστροφή γύρω από την ειδικά διαμορφωμένη κατασκευή (roundabout) στο ύψος της οδού Ερμού – συνέχεια Πλατεία Συντάγματος – αριστερά Όθωνος – συνέχεια Όθωνος – αριστερά Λ. Αμαλίας – συνέχεια Λ. Αμαλίας – περιστροφή γύρω από την ειδικά διαμορφωμένη κατασκευή (roundabout) στο ύψος του Μ.Α.Σ. – συνέχεια Λ. Αμαλίας – αριστερά Β. Γεωργίου Α΄ – συνέχεια Β. Γεωργίου Α΄ – Τερματισμός (ύψος ξεν/χείου «King George»).

Στο πλαίσιο διεξαγωγής του αγώνα, θα πραγματοποιηθούν οι παρακάτω ΠΡΟΣΩΡΙΝΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ κατά μήκος του οδικού δικτύου που περιβάλλει την αθλητική εγκατάσταση της Ειδικής Διαδρομής, ως εξής:

-Απαγόρευση της στάσης και στάθμευσης των οχημάτων από 06:00΄ ώρα της Πέμπτης 09/09/2021 και πλήρης διακοπή της κυκλοφορίας αυτών από 11:00΄ ώρα της Πέμπτης 09/09/2021 , στις κατωτέρω οδούς και λεωφόρους:
-Σταδίου, στο τμήμα της από το ύψος της συμβολής της με την οδό Αμερικής έως τη συμβολή της με την Πλ. Συντάγματος,
-Λ. Β. Σοφίας και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, στο τμήμα της από το ύψος της συμβολής της με την οδό Ακαδημίας έως τη συμβολή της με τη Λ. Αμαλίας, καθώς και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλο,

-Λ. Β. Σοφίας στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Λ.Αμαλίας, στο τμήμα της από το ύψος της συμβολής της με την οδό Σέκερη έως τη συμβολή της με την Λ.Αμαλίας, καθώς και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλο,

-Πλ. Συντάγματος, καθ’ όλο το μήκος της,
-Φιλελλήνων, καθ’ όλο το μήκος της, καθώς και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλο,

-Λ. Αμαλίας και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, καθ’ όλο το μήκος της, καθώς και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλο,
-Λ. Συγγρού στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Κέντρο, στο τμήμα από το τη συμβολή της με την οδό Καλλιρόης έως τη συμβολή της με την οδό Αθ. Διάκου,
-Λ. Συγγρού στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Παραλία, στο τμήμα από το τη συμβολή της με την οδό Αθ. Διάκου έως τη συμβολή της με την οδό Αμβρ.Φραντζή,
-Χατζηχρήστου, καθ’ όλο το μήκος της, καθώς και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλο,
-Ροβέρτου Γκάλι, καθ’ όλο το μήκος της, καθώς και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλο,

-Κόμβος Ακρόπολης,

-Προπυλαίων, στο τμήμα της από τη συμβολή της με την οδό Ροβέρτου Γκάλι έως τη συμβολή της με την οδό Καβαλλότι,
-Καβαλλότι, στο τμήμα της από τη συμβολή της με την οδό Προπυλαίων έως τη συμβολή της με την οδό Μισαραλιώτου,
-Μισαραλιώτου, καθ’ όλο το μήκος της,

-Πετμεζά, στο τμήμα της από τη συμβολή της με την οδό Μισαραλιώτου έως τη συμβολή της με τη Λ.Συγγρού.
-Η κάθετη διέλευση των οχημάτων επί των οδικών αξόνων της Λ. Β.Σοφίας, της Λ.Β.Κων/νου, της οδού Σταδίου και της οδού Πανεπιστημίου θα επιτρέπεται.

-Καθορισμός της οδού Βουλής, ως οδού αντίθετης ροής (αντιδρόμηση), στο τμήμα της από τη συμβολή της με την οδό Κολοκοτρώνη έως τη συμβολή της με την οδό Καρ. Σερβίας, μόνο για οχήματα μεταφοράς μονίμων κατοίκων, οχήματα μεταφοράς επιβατών προς ξενοδοχειακές μονάδες και οχήματα ανεφοδιασμού και εξυπηρέτησης παρακείμενων επιχειρήσεων.
Λόγω των ανωτέρω περιορισμών παρακαλούνται οι οδηγοί για τη διευκόλυνσή τους, να επιλέγουν εναλλακτικούς οδικούς άξονες (Χαμοστέρνας, Πειραιώς, Σταδίου κ.λπ.) για την προσέγγισή τους στην περιοχή του Κέντρου της Αθήνας ή ενδεικτικά μπορούν να ακολουθούν τα παρακάτω εναλλακτικά δρομολόγια:

-Προς Κέντρο Αθήνας (για τους κινούμενους επί της Λ. Συγγρού):

Λ. Συγγρού – δεξιά Καλλιρόης – συνέχεια Λ.Β.Κων/νου – αριστερά μέσω κάθέτων οδών προς περιοχή Κολωνακίου
-Προς Κέντρο Αθήνας (για τους κινούμενους επί της Λ.Κηφισίας):
Λ. Κηφισίας – συνέχεια Λ.Β.Κων/νου – δεξιά Λ.Β.Σοφίας - δεξιά Σέκερη ή,
Λ.Κηφισίας – δεξιά Λ. Αλεξάνδρας – αριστερά μέσω καθέτων οδών προς Κέντρο Αθήνας ή,
Λ.Κηφισίας – δεξιά Λ. Αλεξάνδρας – αριστερά 28ης Οκτωβρίου (Πατησίων).

-Η προσέλευση θεατών (πεζών) για την παρακολούθηση της εκδήλωσης, θα πραγματοποιείται:
Για τους προσερχόμενους στη Λ.Αμαλίας, μέσω της οδού Σουρή ή του Ζαππείου,
Για τους προσερχόμενους στην Πλ. Συντάγματος, είτε από τη τη συμβολή Πανεπιστημίου/ Βουκουρεστίου είτε από τη συμβολή Σταδίου/ Αμερικής.

Ανωτέρω κυκλοφοριακές ρυθμίσεις είναι δυνατόν να τροποποιηθούν χρονικά και εδαφικά, αναλόγως των επικρατούντων κυκλοφοριακών συνθηκών.

Κλειστός ο σταθμός «Σύνταγμα» – Τροποποιήσεις στα δρομολόγια του τραμ

Ρυθμίσεις στα μέσα σταθερής τροχιάς ανακοίνωσε η ΣΤΑΣΥ για την Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου, λόγω της διεξαγωγής του «Ράλλυ Ακρόπολις 2021» και με εντολή της Ελληνικής Αστυνομίας:

– Ο σταθμός του Μετρό «Σύνταγμα» θα είναι κλειστός και οι συρμοί θα διέρχονται από αυτόν χωρίς στάση.
– Τα δρομολόγια του Τραμ θα διεξάγονται με τερματικό σταθμό τη στάση «Κασομούλη» από την έναρξη των δρομολογίων και μέχρι νεότερης ενημέρωσης.

Στο πλαίσιο του Ράλι Ακρόπολις θα πραγματοποιηθούν από την Πέμπτη έως την Κυριακή κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και σε περιοχές των Νομών Φθιώτιδας, Φωκίδας, και Βοιωτίας.

Πηγή: Protothema.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: EUROKINISSI/ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΕΜΠΑΠΗΣ

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

tsoukalas popup