Αυλαία έπεσε για το 33ο Ράλι Καλαμάτας που ήταν ο 3ος γύρος του Πανελλήνιου Κυπέλλου Ράλι Χώματος και διοργάνωσε η ΑΛΑ Καλαμάτας το Σάββατο και την Κυριακή 25 και 26 Σεπτεμβρίου 2012.
Η διαδικασία ξεκίνησε με τον Τεχνικό και Διοικητικό Έλεγχο να πραγματοποιείται στο ΙΚΤΕΟ AUTOVISION – Π. ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ, με την φιλοξενία στον χώρο να είναι πραγματικά εντυπωσιακή, αφού οι άνθρωποι του ΙΚΤΕΟ πήραν άριστα ως οικοδεσπότες. Αφού έληξε η διαδικασία τα27 πληρώματα που ελέγχθηκαν και πήραν τα νούμερά τους, κατευθύνθηκαν προς τον κεντρικό πεζόδρομο της Μεσσήνης για την πανηγυρική εκκίνηση, όπου πραγματικά είχε στηθεί ένα μικρό “πάρτι” (όσο επέτρεπαν οι καταστάσεις και το υγειονομικό πρωτόκολλο).
Τα πληρώματα κατευθύνθηκαν στο παλιό αεροδρόμιο στην Τρίοδο και την διεξαγωγή της SS Stage, με μία μεικτή διαδρομή περίπου 2 χιλιομέτρων, όπου η ΑΛΑ Καλαμάτας έστησε με μεράκι και απόλαυσαν τα πληρώματα.
Την Κυριακή το πρόγραμμα είχε 3 επαναλήψεις της Ειδικής “Πεταλίδι”, όπου έδειξε τα δόντια της, αναγκάζοντας αρκετά πληρώματα σε εγκατάλειψη, αφού το σκληρό της τερέν αλλά και οι αυξημένες οδηγικές απαιτήσεις δυσκόλεψαν αρκετούς.
Νικητές του αγώνα αναδείχθηκαν οι Λαινόπουλος – Σπυρογιάννης - από τον Πύργο - με Subaru Impreza 555 κερδίζοντας τις 2 από τις 4 Ειδικές Διαδρομές του Αγώνα. Το δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι Ξαροτσιέρης – Στεργίου με Mitsubishi Lancer EVO 7 και το τρίτο σκαλί οι Ντάβαρης – Στεργίου με Mitsubishi Lancer EVO 9. Η τριάδα της Γενικής κατάταξης ήταν και οι νικητές για την κλάση C2.
Την Ομάδα F2 κέρδισαν οι συνήθεις ύποπτοι Μποζιονέλος – Παναρείτης με το θεαματικό πισωκίνητο Ford Escort RS2000. Πίσω τους ακολούθησαν οι Πανταζόπουλος – Τσικρικάς με Toyota Corolla AE86 GT και αμέσως μετά οι Ρήγας – Γεωργιάδης με Ford Escort RS2000.
Την κλάση C3 κέρδισαν οι Μποζιονέλος – Παναρείτης με Ford Escort RS2000. Στο δεύτερο σκαλί ανέβηκαν οι Ρήγας – Γεωργιάδης με Ford Escort RS2000 και στο τρίτο Μούγιος – Ντέρμας με BMW E30.
Στην κλάση C4 πρώτοι έκοψαν το νήμα οι Πανταζόπουλος – Τσικρικάς με Toyota Corolla AE86 GT. Πίσω τους τερμάτισαν οι Μανέτας – Παρασκευόπουλος - από τον Πύργο - με Toyota Corolla AE11 και ακολούθησαν οι Τριαντόπουλος – Γκρούμας με Toyota Corolla AE86.
Στην κλάση C5 νικητές αναδείχθηκαν οι Ποθουλάκης – Βαρθαλίτης με Toyota Corolla AE111, με τους Κωτσόπουλο – Παλαπανίδη με Citroen Saxo VTS να ακολουθούν και το βάθρο να συμπληρώνουν οι Καλαμαράς – Ψαράκη με ίδιο αμάξι.
Μεγάλοι άτυχοι του αγώνα ήταν οι Ηλιόπουλος – Σπύρου με Mitsubishi Lancer EVO 9, όπου εγκατέλειψαν από μετάδοση στην τελευταία Ειδική Διαδρομή τη στιγμή που ήταν πρώτοι στην γενική κατάταξη. Οι Πολυχρονόπουλος – Βορρίας εγκατέλειψαν με την πανέμορφη Lancia Integrale αφού τον πρόδωσε ένα “τρελό” ρουλεμάν, ενώ οι Σίας – Πραστός είχαν μια μικρή έξοδο, ευτυχώς μόνο με μικρές υλικές ζημιές.
Στην απονομή που πραγματοποιήθηκε στην πλατεία στο χωρίο Πεταλίδι αμέσως μετά την εντυπωσιακή ράμπα του τερματισμού, έδωσαν το παρόν αρκετοί τοπικοί άρχοντες αλλά και υψηλόβαθμα στελέχη των Δυνάμεων Ασφαλείας, όπου εξέφρασαν την στήριξή τους στην προσπάθεια της ΑΛΑ Καλαμάτας και υποσχέθηκαν πως το 2022 θα είναι και πάλι εκεί.
Πηγή: Automotopatras.gr