Κυριακή, 19 Φεβρουαρίου 2023 18:55

Σχολική Λογοτεχνία: Πώς τα παιδιά μαθαίνουν να μην την αγαπούν και να μην την κατανοούν

Γράφτηκε από την
Ad Slot
Νοήματα κενά νοήματος - Η κρίση της σχολικής λογοτεχνίας

Στην Ελλάδα η τέχνη της γραφής εν γένει και πιο ειδικά της ποίησης και της λογοτεχνίας, αποτελούν υψίστης σημασίας παρακαταθήκη, την οποία όμως οι μαθητές δεν κατανοούν και δεν αφομοιώνουν.

Είναι πλέον αποδεκτό πως η λογοτεχνία γίνεται μέσα σε στενά όρια που παρεμποδίζουν το νεανικό νου να αναπτύξει τις δικές του δαιδαλώδεις πνευματικές διαδρομές, δίνοντας έτοιμη τροφή για χάρη των εξετάσεων και όχι με στόχο τη βαθιά και ατομική εναρμόνιση με τα λόγια των συγγραφέων.

Η ύλη

Συχνά μπορεί κανείς να δει, είτε από τη σκοπιά του γονέα, είτε ιδιαίτερα από τη σκοπιά του εκπαιδευτικού ότι η ύλη δεν είναι δομημένη με κάποιο ειρμό που να προσφέρει παράλληλα με τη διδασκαλία της λογοτεχνίας και μία ανασκόπηση στις εκάστοτε πολιτισμικές και ιστορικές συνθήκες που σμίλεψαν τους συγγραφείς. Φαίνεται να ακολουθείται μία πορεία μπρος, πίσω, λίγο σχετική και λίγο άσχετη.

Μέσα στην πορεία της σχολικής χρονιάς τα μαθήματα «εμπλουτίζονται» από σημειώσεις για το ύφος, τη γλώσσα, τα τεχνικά μέρη και χαρακτηριστικά των κειμένων και μία υποτυπώδη προσπάθεια να κατανοούσουν «τι θέλει να πει ο ποιητής». Ο έρμος ο συγγραφέας σίγουρα κάτι θέλει να πει ή ίσως και τίποτα, αλλά είναι κρίμα να θεωρούμε ότι εμείς είμαστε γνώστες με βεβαιότητα και να μην το αφήνουμε στα χέρια των νεότερων να αποφασίσουν δημιουργώντας τη δική τους άποψη και δομώντας σκαλοπάτια λογικής και συναισθημάτων για να φτάσουν σε αυτή.

Σοβαρό πρόβλημα αποτελεί και η εστίαση που γίνεται σε μικρά σημεία της γενικότερης εικόνας που προσφέρει ένα γραπτό έργο, όπως για παράδειγμα ένα αντικείμενο, μία υποτυπώδης κίνηση κάποιου χαρακτήρα, ή ακόμα και μία ατέλεια σε μία ενδυματολογική επιλογή. Κατ' αυτό τον τρόπο χάνεται η δυνατότητα να δει ο μαθητής την ευρύτερη ατμόσφαιρα, βλέποντας το δέντρο, αλλά όχι το δάσος.

Τέτοιου είδους λεπτομέρειες αναλύονται, φυσικά, και στις πανεπιστημιακές σχολές που σε τελείως διαφορετικό υπόβαθρο οφείλουν να δουν σοβαρά την συγκεκριμένη πλευρά της λογοτεχνίας, ενώ στις ηλικίες του Γυμνασίου και του Λυκείου τα συγκεκριμένα ζητήματα κανένα δεν ενδιαφέρουν και κανέναν δεν κερδίζουν.

Τα προβλήματα

Μέσα από όλα αυτά δημιουργούνται προβλήματα που διαιωνίζονται και γεννούν γενιές που αδυνατούν να εισέλθουν στον κόσμο της λογοτεχνίας και να αποκτήσουν τη δική τους κριτική προς την τέχνη, αλλά και να ταυτιστούν με τα δικά τους κριτήρια σε όσα διαβάζουν και όλα όσα θέλουν να δουν και να νιώσουν μέσα από ένα βιβλίο, όχι όσα τους «ταΐζονται», καθώς το γραπτό είναι κατ' εξοχήν τόπος συναισθήματος και όχι μηχανικής αντίδρασης.

Φυσικά, η μονότονη διδασκαλία δημιουργεί την πλήρη απαξία και η ατάκα στο στόμα κάθε παιδιού είναι «δεν καταλαβαίνω» και όταν πρόκειται για φροντιστήριο, «θα μου κάνετε εσείς την άσκηση αυτή», γιατί όπως είναι λογικό κανένα παιδί δεκατεσσάρων ετών δεν νοιάζεται να ασχοληθεί με τον ιαμβικό δεκαπεντασύλλαβο και γιατί ένας συγγραφέας ανέφερε ότι ο τοίχος σε ένα δωμάτιο ήταν κίτρινος.

Μάλιστα, στο πρόγραμμα σπουδών της Λογοτεχνίας του Γυμνασίου αναφέρεται χαρακτηριστικά «η λογοτεχνία είναι μια πνευματική περιπέτεια διεύρυνσης των ορίων της ατομικής και κοινωνικής ταυτότητας που ανανεώνει συνεχώς τα υπάρχοντα γλωσσικά υλικά και παράγει νέα, μορφοποιώντας ιδέες και συναισθήματα.

Ως πολιτισμικό πεδίο επιτρέπει στον άνθρωπο να αντιληφθεί τη ζωή στην πολλαπλότητά της. Ο λογοτεχνικός λόγος συμπυκνώνει και αναπλάθει το ανθρώπινο βίωμα, κατά τρόπο που δημιουργεί νέα πεδία πρόσληψης της κοινωνικής πραγματικότητας, ενώ διασώζει το ατομικό και το μετατρέπει σε καθολικό» και στη συνέχεια συμπληρώνεται από την εξής πρόταση «η επαφή με τη λογοτεχνία, η ανάγνωση, συνιστά "δημιουργική πράξη"».

Και όμως, αν η λογοτεχνία αφηνόταν αχαλίνωτη, θα μπορούσε να είναι όλα αυτά και ακόμα παραπάνω. Εντούτοις τα στενά πλαίσιά της την καθιστούν οτιδήποτε εκτός από δημιουργική, ένα ακόμα μάθημα που τα παιδιά παραμελούν και ξεχνάνε την αξία του, ωθούμενα στο σημείο να μην την αγαπούν και να μην επιδιώκουν ακόμα και κατά την ενηλικίωσή τους την τριβή με την ανάγνωση.

Ίσως;

Θα ήταν χρήσιμο η λογοτεχνία να αλλάξει ριζικά πρόσωπο και να στρίψει το τιμόνι προς την πραγματική δημιουργικότητα. Τα μυαλά των μαθητών βρίσκονται σε μία καθημερινή ένταση και αστείρευτη πρόσληψη γνώσεων και ως εκ τούτου η πρόκλησή τους να δημιουργήσουν δικά τους γραπτά θα μπορούσε να τους ανοίξει νέους ορίζοντες.

Για την διεκπεραίωση του μαθήματος στο σχολείο κατά την πλειοψηφία τους οι καθηγητές (σύμφωνα με το πιεσμένο, φυσικά, πρόγραμμα σπουδών) ζητάνε την συγγραφή ασκήσεων κατανόησης μέσα από το κείμενο, αλλά και περιλήψεων και είναι ελάχιστες οι φορές που δίνεται η ευκαιρία στα παιδιά να πλάσουν μόνοι τους το δικό τους κόσμο.

Θα ήταν εύκολο; Όχι βέβαια. Σε περίπτωση που θα ζητηθεί από κάποιο μαθητή να δημιουργήσει ένα ποίημα ή μία μικρή ιστορία, η αντίσταση θα είναι μεγάλη γιατί φυσικά δεν έχει συνηθίσει, αλλά το αποτέλεσμα σίγουρα θα εκπλήξει και θα δημιουργήσει τις βάσεις για την εντατικότερη και πιο βαθιά ριζωμένη σχέση των παιδιών με τη λογοτεχνία, που δυνητικά θα τους ακολουθεί σε όλη τους την ζωή.

Κατ' αυτό τον τρόπο θα αποφευχθούν φυσικά και τα νοήματα κενά νοήματος, δηλαδή η προσφιλής διαδικασία που αναγκάζονται τα σχολεία να ακολουθήσουν κατά τις οδηγίες που έχουν λάβει, προσφέροντας έννοιες και ιδέες που τη δεδομένη στιγμή είναι χωρίς αξία.

Η παγκόσμια θέαση της λογοτεχνίας

Σε παγκόσμιο επίπεδο η λογοτεχνία κατά την διδασκαλία της προσδιορίζεται διαφορετικά σε κάθε χώρα, φυσικά με βάση τη δική της ιστορία και τους δικούς της στόχους. Για παράδειγμα σε αρκετές χώρες του εξωτερικού, ευρωπαϊκές και μη, πολλοί είναι οι εκπαιδευτικοί που αντί να ελιχθούν μέσα από ιδιαίτερα ετερόκλητα κείμενα και περιορισμένες τεχνικές, επιλέγουν για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (τρίμηνο ή εξάμηνο, ή ανά μήνα) να εστιάσουν σε ένα βιβλίο ή έναν κειμενογράφο και να αναλύσουν πάνω σε ένα ενιαίο corpus πληθώρα στοιχείων.

Κατ' αυτό τον τρόπο οι μαθητές έχουν ένα χρονικό διάστημα να προσαρμοστούν στην γλώσσα του γράψαντος, το κοινωνικοπολιτικό υπόβαθρο του και τα νοήματα που ίδιος (κατά το ό,τι πιστεύεται) θέλει να περάσει και να προσδιορίσει. Έτσι τα παιδιά μπορούν να κινηθούν με μεγαλύτερη ευελιξία και συνήθως να αναπτύξουν μέσα στα όρια μικρών περιορισμών, τη δική τους σκέψη για το τι γίνεται απόπειρα να νοηματοδοτηθεί μέσα από το έργο του συγγραφέα και πώς αυτό βρίσκει ανταπόκριση στο δικό τους «εγώ».

Μάλιστα, μέσα από τη λογοτεχνία και τη σχολική διδασκαλία άλλων χωρών τίθενται ερωτήματα τα οποία στην ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα απλά «ξεσκονίζονται». Παραδείγματος χάριν, σημαντικό κομμάτι αποτελεί ο φιλοσοφικός ρόλος που επιτελεί η λογοτεχνία, η δημιουργία ηθικής και αισθητικής κριτικής προς τα έργα, ενθάρρυνση συγκρίσεων και εξερεύνηση παγκοσμίων ζητημάτων και η ικανότητα των κειμένων να έχουν διαχρονικότητα.

Η λογοτεχνία κρίνεται απαραίτητο, έτσι, να δεχθεί μία ανάσταση και να ξεκινήσει μία δεύτερη ζωή, με στόχο να λειτουργεί όντως δημιουργικά και όχι υποτυπωδώς και ελλιπώς, απλά για να συμπληρώνονται τα μαθήματα που πρέπει να διδαχθούν σε μία τάξη.

Πηγή: alfavita.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Κυριακή, 19 Φεβρουαρίου 2023 12:15

Σχετικά Άρθρα

  • Κρήτη: 17χρονος επιτέθηκε σε 16χρονη μέσα στο σχολείο
    Κρήτη: 17χρονος επιτέθηκε σε 16χρονη μέσα στο σχολείο

    Νέο περιστατικό βίας ανηλίκων

    Χειροπέδες πέρασαν οι Αστυνομικοί σε έναν 17χρονο μαθητή, ο οποίος επιτέθηκε σε μια 16χρονη μαθήτρια εν ώρα λειτουργίας του σχολείου τους στο Ρέθυμνο.

    Πιο συγκεκριμένα το περιστατικό συνέβη το πρωί της Τρίτης στην αυλή του σχολείου, όταν για άγνωστους λόγους ο 17χρονος λογόφερε με την 16χρονη μαθήτρια και στη συνέχεια της επιτέθηκε.

    Για το περιστατικό συνελήφθη τόσο ο 17χρονος μαθητής για το αδίκημα της πρόκλησης σωματικής βλάβης, όσο και ο πατέρας του για παραμέληση της εποπτείας ανηλίκου.

    Η Ανακοίνωση της Αστυνομίας:

    Συνελήφθη, σήμερα στο Ρέθυμνο από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Ρεθύμνης, ανήλικος ημεδαπός κατηγορούμενος για το αδίκημα της πρόκλησης σωματικής βλάβης σε βάρος ανήλικης ημεδαπής.

    Επιπλέον, συνελήφθη ο κηδεμόνας του ανήλικου και σχηματίστηκε σε βάρος του δικογραφία για παραμέληση της εποπτείας ανηλίκου.

    Από την αστυνομική έρευνα και προανάκριση προέκυψε ότι χθες το πρωί στο προαύλιο χώρο σχολικού συγκροτήματος στο Ρέθυμνο ανήλικος ημεδαπός προκάλεσε σωματικές βλάβες σε ανήλικη ημεδαπή.

    Η προανάκριση διενεργείται από την Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Ρεθύμνης.



  • Χιλή: 30 μαθητές τραυματίστηκαν φτιάχνοντας Μολότοφ στο σχολείο τους
    Χιλή: 30 μαθητές τραυματίστηκαν φτιάχνοντας Μολότοφ στο σχολείο τους

    Από τους τραυματίες, πέντε βρίσκονται σε κρίσιμη κατάσταση - Δείτε φωτογραφίες και βίντεο

    Περίπου τριάντα μαθητές δημόσιου σχολείου στο Σαντιάγο της Χιλής τραυματίστηκαν χθες Τετάρτη, οι πέντε πολύ σοβαρά, καθώς έφτιαχναν κοκτέιλ Μολότοφ μέσα στο εκπαιδευτικό ίδρυμα, ανακοίνωσαν οι αρχές.
    «Τραυματίστηκαν πάνω από 30 μαθητές», συνόψισε ο υπουργός Παιδείας Νικολάς Κατάλδο κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου για το δραματικό συμβάν στο γυμνάσιο/λύκειο Internado Nacional Barros Arana (INBA).
    Από τους τραυματίες, πέντε βρίσκονται σε κρίσιμη κατάσταση, διευκρίνισε η υπουργός Υγείας Χιμένα Αγκιλέρα κατά τη διάρκεια της ίδιας συνέντευξης Τύπου.

    «Υπό συνθήκες που δεν έχουν εξακριβωθεί ακόμη, οι μηχανισμοί αυτοί ανεφλέγησαν, προκαλώντας εγκαύματα σε μεγάλο αριθμό μαθητών που βρίσκονταν στις τουαλέτες» του σχολικού ιδρύματος, εξήγησε αξιωματικός της αστυνομίας, ο Φερνάντο Αλβορνός.
    Σύμφωνα με ΜΜΕ, οι μηχανισμοί ανατινάχθηκαν το μεσημέρι, καθώς μαθητές ετοίμαζαν γιορτή ενόψει του τέλους της σχολικής χρονιάς για συμμαθητές τους που βρίσκονται στην τελευταία τάξη.

    Το INBA είναι από τα αρχαιότερα και γνωστότερα δημόσια γυμνάσια και λύκεια στο Σαντιάγο.
    «Τα κοκτέιλ Μολότοφ είναι όπλα», σχολίασε από την προεδρία η υπουργός Εσωτερικών Καρολίνα Τοά, υπογραμμίζοντας ότι οι αυτοσχέδιοι εμπρηστικοί μηχανισμοί αυτού του είδους δεν μπορούν να γίνονται «αποδεκτοί κατά τη διάρκεια διαδηλώσεων».

    Τα τελευταία χρόνια, μαθητές του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού ιδρύματος έχουν οργανώσει σε αρκετές περιπτώσεις διαδηλώσεις, ορισμένες από τις οποίες σημαδεύτηκαν από συγκρούσεις με την αστυνομία, για να απαιτήσουν περισσότερους πόρους για τη δημόσια παιδεία.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Πάτρα: Πατριός μαθητή χτύπησε και απείλησε 14χρονο στο προαύλιο Γυμνασίου - Ενημερώθηκε Εισαγγελέας 
    Πάτρα: Πατριός μαθητή χτύπησε και απείλησε 14χρονο στο προαύλιο Γυμνασίου - Ενημερώθηκε Εισαγγελέας 

    Σοβαρό επεισόδιο έγινε χθες Τετάρτη το πρωί στο προαύλιο Γυμνασίου της Πάτρας, με πρωταγωνιστή πατριό ενός μαθητή.

    Όπως πληροφορείται το tempo24.news, ο Αφγανικής καταγωγής άνδρας χαστούκισε και απείλησε 14χρονο μαθητή στο προαύλιο του σχολείου, λίγη ώρα πριν χτυπήσει το κουδούνι για την εκκίνηση των μαθημάτων στις 8.15π.μ.

    Όλα έγιναν την ώρα που ο καταγγελλόμενος πήγαινε τα δύο παιδιά της συντρόφου του στο σχολείο, ένα αγόρι και ένα κορίτσι.

    Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες το αγόρι φαίνεται πως είχε διαπληκτιστεί την προηγούμενη ημέρα με τον 14χρονο, με αποτέλεσμα ο πατριός να του επιτεθεί και να τον χαστουκίσει, ενώ στη συνέχεια τον απείλησε.

    Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ

    Όταν έγινε γνωστό το περιστατικό ο διευθυντής του σχολείου κάλεσε στο γραφείο του τον δράστη ενώ τηλεφώνησε και στη μητέρα του θύματος η οποία και έφτασε λίγο μετά. Κατά πληροφορίες ο πατριός και η μητέρα κατόπιν αμοιβαίων εξηγήσεων εκτιμήθηκε πως αρχικά τα βρήκαν. Ωστόσο ο διευθυντής, ύστερα από συνεννόηση με στελέχη της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μετέβη στην Εισαγγελία Πατρών όπου και κατήγγειλε το περιστατικό.

    Η ΜΗΝΥΣΗ

    Το απόγευμα της ίδιας ημέρας η μητέρα του θύματος πήγε στο Β Αστυνομικό Τμήμα Πατρών όπου υπέβαλε μήνυση κατά του πατέρα, παρά τις εξηγήσεις που είχαν δοθεί το πρωί, με αποτέλεσμα ο δράστης να αναζητείται από τους αστυνομικούς προκειμένου να συλληφθεί στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας με την κατηγορία της σωματικής βλάβης και της απειλής.

    Πηγή: Tempo24.news
  • Πάτρα: Άγριο ξύλο μέσα σε σχολείο - Συνελήφθη 17χρονος μαθητής
    Πάτρα: Άγριο ξύλο μέσα σε σχολείο - Συνελήφθη 17χρονος μαθητής

    Άγριο επεισόδιο χθες στο ΕΠΑΛ Πάτρας μεταξύ μαθητών κατέληξε σε συλλήψεις.

    Σύμφωνα με πληροφορίες του tempo24 μαθητής διαπληκτίστηκε με 16χρονο συμμαθητή του στο προαύλιο του σχολείου, στην περιοχή Κουκούλι, με αποτέλεσμα η λογομαχία να καταλήξει σε άγριο καυγά με γρονθοκοπήματα.

    Άμεσα στο σημείο κλήθηκε η αστυνομία. Ωστόσο δεν προχώρησε σε σύλληψη του 17χρονου , καθώς ο διευθυντής του σχολείου είχε ήδη καλέσει τους γονείς του φερόμενου ως δράστη και μετέβησαν μαζί με τον μαθητή στο Αστυνομικό Τμήμα, όπου και ακολούθησε η σύλληψη του νεαρού και των γονιών του, για παραμέληση ανηλίκου.

    Όμως στην συνέχεια με προφορική εντολή του εισαγγελέα ο μαθητής και οι γονείς του αφέθηκαν ελεύθεροι, ως την ημέρα ορισμού της δίκης.

    Πηγή: Tempo24.news

  • Νίκαια: Ξυλοκόπησαν 10χρονη μέσα στο σχολείο – Τι λέει ο πατέρας της ανήλικης
    Νίκαια: Ξυλοκόπησαν 10χρονη μέσα στο σχολείο – Τι λέει ο πατέρας της ανήλικης

    Ο πατέρας του παιδιού μίλησε το μεσημέρι του Σαββάτου στο Mega καταγγέλλοντας ότι το περιστατικό αποκρύφθηκε από το σχολείο

    Πολύ σοβαρές είναι οι καταγγελίες που έκανε ο πατέρας της 10χρονης μαθήτριας την οποία χτύπησαν συμμαθητές της στο σχολείο την ώρα του διαλείμματος, με αποτέλεσμα να στείλουν το κοριτσάκι στο νοσοκομείο.

    Παράλληλα, η μητέρα του παιδιού είπε ότι δέχθηκε άγρια επίθεση από τέσσερις συμμαθητές της. Είκοσι παιδιά παρακολουθούσαν χωρίς να αντιδρούν.

    Όταν η δεκάχρονη επέστρεψε στο σπίτι της ένιωθε έντονη αδιαθεσία, πονούσε το κεφάλι της και ζαλιζόταν. Τότε, οι γονείς της ανησυχήσαν και τη μετέφεραν στο γενικό κρατικό νοσοκομείο Νίκαιας.

    Τι συνέβη μέσα στο σχολείο

    Ο πατέρας της ανήλικης μίλησε στο MEGA και στην εκπομπή «Ακόμα δεν είδες τίποτα» για το συμβάν.

    «Ήταν χτυπημένη στο πρόσωπο, της έβαλαν αλοιφές για να μην φαίνονται οι μελανιές. Ήταν ατύχημα είπαν από το σχολείο και απέκρυψαν την αλήθεια. Την έβαλαν κάτω καμιά δεκαριά άτομα και τη χτυπούσαν. Δεν υπήρχε κανένας δάσκαλος στο προαύλιο εκείνη την ώρα. Μάλλον έπιναν καφέ μέσα στην αίθουσα», είπε αρχικά ο πατέρας του θύματος.

    «Την αποκάλεσαν ψωνάρα, την έβαλαν κάτω και τη χτυπούσαν. Έχουμε κάνει μηνύσεις», κατήγγειλε στην συνέχεια.

    Τόνισε μάλιστα ότι η 10χρονη δεν θέλει να επιστρέψει στο σχολείο ενώ ανέφερε ότι έχει προχωρήσει σε μηνύσεις.

    Πηγή: in.gr

  • Γαλάτσι: Άγρια συμπλοκή ανηλίκων έξω από σχολείο - Ένας τραυματίας, δύο συλλήψεις
    Γαλάτσι: Άγρια συμπλοκή ανηλίκων έξω από σχολείο - Ένας τραυματίας, δύο συλλήψεις

    Νέο περιστατικό βίας μεταξύ ανηλίκων σημειώθηκε το πρωί της Τετάρτης σε ΕΠΑΛ στο Γαλάτσι.

    Άγρια συμπλοκή μεταξύ ανηλίκων σημειώθηκε το πρωί της Τετάρτης (9/10) στο Γαλάτσι με αποτέλεσμα ένας 17χρονος να μεταφερθεί στο νοσοκομείο.

    Eιδικότερα, κατά την διάρκεια του διαλλείματος τρεις ανήλικοι συνεπλάκησαν μεταξύ τους για άγνωστο μέχρι στιγμής λόγο, έξω από το 1ο επαγγελματικό λύκειο στην Γκράβα.

    Για την άγρια συμπλοκή συνελήφθησαν δυο ατόμα, ηλικίας 17 και 16 ετών, ενώ ένας 17χρονος μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο σε νοσοκομείο με χτυπήματα στο πρόσωπο.

    Πηγή: iEidiseis.gr
  • Πάτρα: Ανήλικος μπήκε σε σχολείο - Έβρισε και απείλησε την Διευθύντρια και συνελήφθη από αστυνομικούς
    Πάτρα: Ανήλικος μπήκε σε σχολείο - Έβρισε και απείλησε την Διευθύντρια και συνελήφθη από αστυνομικούς

    Ένταση προκλήθηκε σε σχολείο της Πάτρας με ανήλικο που μπήκε με άγριες διαθέσεις στο σχολικό συγκρότημα και προκάλεσε αναστάτωση απειλώντας "Θεούς και δαίμονες"

    Όπως ανακοίνωσε η Αστυνομία, συνελήφθη, χθες το πρωί, στην Πάτρα, από αστυνομικούς του Τμήματος Άμεσης Δράσης Πατρών, ένας 17χρονος, διότι εισήλθε σε σχολικό συγκρότημα, δημιουργώντας ένταση με φωνασκίες, απειλώντας και εξυβρίζοντας την διευθύντρια του σχολείου, στο οποίο παρέμεινε παρά τις προτροπές για την απομάκρυνσή του από το εκπαιδευτικό προσωπικό, με αποτέλεσμα να διαταράσσεται η εύρυθμη λειτουργία του σχολικού συγκροτήματος.

    Πηγή: Tempo24.news
  • Διόνυσος: 17χρονος δέχθηκε επίθεση μέσα στο σχολείο του - Άγνωστοι τού έριξαν σπρέι πιπεριού
    Διόνυσος: 17χρονος δέχθηκε επίθεση μέσα στο σχολείο του - Άγνωστοι τού έριξαν σπρέι πιπεριού

    Νέο περιστατικό βίας μεταξύ ανηλίκων, αυτή τη φορά στον Διόνυσο Αττικής.

    Ειδικότερα, ένας 17χρονος δέχθηκε επίθεση μέσα σε ΕΠΑΛ της περιοχής, από 10 άτομα, που δεν φοιτούν σε αυτό το σχολείο.

    Στο σημείο μετέβη ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και στον 17χρονο μαθητή παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες.

    Το συμβάν ερευνάται από τις Αρχές και προς το παρόν δεν έχουν γίνει προσαγωγές ή συλλήψεις.

    Πηγή: Ethnos.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς