Σάββατο, 10 Νοεμβρίου 2018 08:22

Κουτσούκος: Καμία δέσμευση Γαβρόγλου για το ΤΕΙ στην Αμαλιάδα

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Καμία δέσμευση για το ΤΕΙ Τεχνολόγων Γεωπόνων στην Αμαλιάδα δεν ανέλαβε ο Υπουργός Παιδείας κ. Γαβρόγλου κατά τη συζήτηση σήμερα στη Βουλή της Επίκαιρης Ερώτησης του κ. Κουτσούκου για το χάρτη της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης στη Ηλεία.

Συγκεκριμένα, ο κ. Κουτσούκος αναφέρθηκε αρχικά στις εξαγγελίες του Πρωθυπουργού από την Πάτρα για ίδρυση νέων Πανεπιστημιακών Σχολών σε Ηλεία και Αιτωλοακαρνανία, που δημιούργησε τεράστια ανησυχία για την τύχη των Τμημάτων ΤΕΙ που λειτουργούν στην Ηλεία και κυρίως του ΤΕΙ Τεχνολόγων Γεωπόνων στην Αμαλιάδα.

Ανέπτυξε στη συνέχεια, τους λόγους που οδήγησαν στην ίδρυση του ΤΕΙ Τεχνολόγων Γεωπόνων στην Αμαλιάδα, σε σχέση κυρίως με τον αγροτικό χαρακτήρα της περιοχής, τις δυνατότητες συνεργασίας με το Ινστιτούτο Κοροίβου, καθώς και την επιτυχημένη μέχρι σήμερα πορεία του, όπως δείχνει η ανάπτυξη νέων μεθόδων καλλιέργειας, η προσέλκυση φοιτητών, το μεταπτυχιακό κ.λπ.. Ζήτησε από τον Υπουργό σαφέστατη δέσμευση για την παραμονή του στην Αμαλιάδα και την αναβάθμισή του σε Τομέα της Γεωπονικής Σχολής, που σύμφωνα με τις εξαγγελίες του Πρωθυπουργού θα ιδρυθεί στο Πανεπιστήμιο Πατρών με έδρα την Αιτωλοακαρνανία.

Ο Υπουργός όχι μόνο δε δεσμεύτηκε, αλλά ιδιαίτερα ανησυχητική υπήρξε η πρωτολογία του, που αντί να δώσει συγκεκριμένη απάντηση, επανέλαβε ουσιαστικά το επιχείρημα όσων μεθοδεύουν την μετεγκατάσταση του Τμήματος στο Μεσολόγγι, αναφερόμενος στις εγκαταστάσεις που ρημάζουν και ότι προτίθενται να βάλουν τέλος σε όσα έκαναν οι προηγούμενοι…

Ο κ. Κουτσούκος επέμεινε στη δευτερολογία του στα επιχειρήματα για την αναβάθμιση του Τμήματος στην Αμαλιάδα και ζήτησε συγκεκριμένη δέσμευση του Υπουργού ανεξάρτητα από την πρόταση της Επιτροπής διαλόγου -το πόρισμα της οποίας ουδείς γνωρίζει σε ποια φάση βρίσκεται– για να πάρει πάλι μια αόριστη απάντηση από τον Υπουργό ότι πρώτα θα δούμε το πόρισμα της Επιτροπής διαλόγου και μετά βλέπουμε…

Τελευταία τροποποίηση στις Σάββατο, 10 Νοεμβρίου 2018 10:23

Σχετικά Άρθρα

  • Σχολεία: Περισσότερες από 6.000 αποβολές για χρήση κινητού από τον Σεπτέμβρη
    Σχολεία: Περισσότερες από 6.000 αποβολές για χρήση κινητού από τον Σεπτέμβρη

    «Θεαματικά καλό» χαρακτήρισε το μέτρο της απαγόρευσης των κινητών στα σχολεία ο υπουργός Παιδείας, Κυριάκος Πιερρακάκης, μιλώντας νωρίτερα σήμερα, Δευτέρα, στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ, αναφέροντας επίσης ότι από την αρχή της σχολικής χρονιάς και την έναρξη της εφαρμογής του μέτρου έχουν καταγραφεί 6.043 αποβολές.

    Ο υπουργός αναφέρθηκε και στις καταγγελίες ενδοσχολικής βίας που έχουν καταγραφεί στην πλατφόρμα stop-bullying, σημειώνοντας ότι συνολικά από τότε που άρχισε η λειτουργία της έχουν καταγραφεί 501 αναφορές, εκ των οποίων οι 213 φέτος.

    Έρχονται διαγραφές για τους αιώνιους φοιτητές

    Σχετικά με το ζήτημα των «αιωνίων φοιτητών», ο κ. Πιερρακάκης ανέφερε ότι θα εφαρμοστεί ο νόμος, ο οποίος έχει ψηφιστεί από το 2022 και προβλέπει ανώτατη διάρκεια φοίτησης. Ο υπουργός αναφέρθηκε και στο ζήτημα της ασφάλειας των πανεπιστημίων, χαρακτηρίζοντας «βελτιωμένη» την εικόνα στο κομμάτι αυτό.

    Τέλος, αναφορικά με τα μη κρατικά πανεπιστήμια, ο κ. Πιερρακάκης τόνισε ότι έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον και εκτίμησε πως θα υπάρχουν «αρκετές αιτήσεις» από την πρώτη χρονιά.

    Πηγή: Ethnos.gr
  • Πιερρακάκης: Απαγορεύoνται τα κινητά στα σχολεία και στα διαλείμματα με το νέο κανονισμό
    Πιερρακάκης: Απαγορεύoνται τα κινητά στα σχολεία και στα διαλείμματα με το νέο κανονισμό

    Σε διευκρινήσεις για τον νέο κανονισμό λειτουργίας στα σχολεία σε ό,τι αφορά τη χρήση κινητών τηλεφώνων προχώρησε ο υπουργός Παιδείας, Κυριάκος Πιερρακάκης.

    Ο υπουργός αφού πρώτα επικαλέστηκε έρευνα που ξεκίνησε από την Unesco, από την οποία προκύπτει ότι ένας μαθητής που έχει κάνει χρήση κινητού τηλεφώνου χρειάζεται 20 λεπτά για να μπορέσει να επανέλθει στο περιβάλλον της τάξης, ξεκαθάρισε ότι απαγορεύεται η εμφανής κατοχή και χρήση ακόμη και στο διάλειμμα. Σε διαφορετική περίπτωση θα υπάρχει μία μέρα αποβολή.

    Ο ίδιος στη συνέχεια σημείωσε μιλώντας στο ΣΚΑΪ ότι «στην πιο ακραία περίπτωση που κάποιο παιδί έχει βιντεοσκοποπηθεί σε πολύ προσωπική στιγμή, αυτός που το κατέγραψε θα αλλάζει σχολικό περιβάλλον».

    Σύμφωνα με τον κ. Πιερακκάκη «είναι εργαλεία που μας ζητούσαν οι εκπαιδευτικοί επίμονα από την περασμένη σχολική χρονιά».

    «Γνωρίζουμε ότι τα εργαλεία θα χρειαστούν χρόνο αλλά είναι ζήτημα δημόσιας υγείας. Δεν είναι ζήτημα τεχνοφοβίας αλλά πρέπει να αλλάξει το πώς θα χρησιμοποιείται το κινητο» πρόσθεσε ο υπουργός Παιδείας.

    Το πρόγραμμα Μαριέττα Γιαννάκου για τα σχολεία

    Ο Κυριάκος Πιερρακάκης αναφέρθηκε και στο πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου» ύψους 250 εκατ. ευρώ που ανακοίνωσε στη ΔΕΘ ο Κυριάκος Μητσοτάκης για την ανακαίνιση σχολείων σε όλη τη χώρα.

    Αποκάλυψε πως το απόγευμα θα γίνει η πρώτη σύσκεψη υπό τον πρωθυπουργό με τη συμμετοχή του ίδιου, του Χρήστου Σταϊκούρα, του Θοδωρή Λιβάνιου και άλλων συναρμόδιων.

    Το πρόγραμμα που χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων θα ξεκινήσει φέτος είπε ο υπουργός Παιδείας εξηγώντας ότι σε όλη τη χώρα υπάρχουν 12.812 σχολικά κτήρια εκ των οποίων τα 5.000 είναι νηπιαγωγεία.

    Πηγή: Cnn.gr

  • Πιερρακάκης: Θα αλλάξουν όλα τα βιβλία στη σχολική εκπαίδευση - Κανόνας το πολλαπλό βιβλίο
    Πιερρακάκης: Θα αλλάξουν όλα τα βιβλία στη σχολική εκπαίδευση - Κανόνας το πολλαπλό βιβλίο

    Την αλλαγή όλων των βιβλίων και την εισαγωγή στην σχολική εκπαίδευση του «πολλαπλού βιβλίου, ως δυνατότητα επιλογής από περισσότερα του ενός βιβλία» ανακοίνωσε ο υπ. Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Κυριάκος Πιερρακάκης.

    «Θα αλλάξουν όλα τα βιβλία στην σχολική εκπαίδευση. Θα εισαχθεί το πολλαπλό βιβλίο, δηλαδή η δυνατότητα ενός καθηγητή να επιλέγει από ένα κατάλογο συγκεκριμένων βιβλίων για να διδάξει το μάθημα, επιλογή ενταγμένη βεβαίως στο ίδιο πρόγραμμα σπουδών. Η πιλοτική έναρξη θα γίνει από την έναρξη του σχολικού έτους 2025 και η έγχαρτη μορφή τους θα εισαχθεί στην εκπαίδευση από το 2026» τόνισε ο κ. Πιερρακάκης στο Mega.

    Για τον διορισμό 10.000 εκπαιδευτικών

    Ο υπουργός Παιδείας μιλώντας για τον διορισμό 10.000 μόνιμων εκπαιδευτικών αναφέρθηκε στην ιδιαιτερότητα του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος με τους «αναπληρωτές εκπαιδευτικούς», επανέλαβε την κυβερνητική πρόθεση «η σχέση μόνιμων εκπαιδευτικών με αναπληρωτές να μειωθεί στο 50%, όπως και ο πρωθυπουργός δήλωσε» και υπεραμύνθηκε της προτεραιότητας των διορισμών στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση για φέτος τονίζοντας πως «στην επόμενη περίοδο προτεραιότητα θα έχει η πρωτοβάθμια εκπαίδευση».

    «Δεν μπορεί κανείς να λύσει οριστικά το πρόβλημα των αναπληρωτών εκπαιδευτικών. Μπορεί να προσπαθήσει να μειώσει τον αριθμό τους στο ελάχιστο και να αντιμετωπίζει πολύ γρήγορα τα κενά που δημιουργούνται για διάφορους υπαρκτούς λόγους» ανέφερε ο κ. Πιερρακάκης.

    «Οι αλλαγές στην εκπαίδευση θα ξεκινήσουν από τον Σεπτέμβριο και θα ξεκινήσουν από το Νηπιαγωγείο για να καταλήξουν στο Λύκειο» σημείωσε ο υπουργός Παιδείας, επιμένοντας «στην ανάγκη να συνδυαστούν αυτές με βελτιώσεις στο σύστημα των πανελλαδικών εξετάσεων, χωρίς όμως να καταργεί κανείς το κεκτημένο τόσων ετών και κυρίως τον αδιάβλητο χαρακτήρα τους».

    Ο κ. Πιερρακάκης ανέφερε πως οι αλλαγές στα σχολεία θα ακολουθήσουν τις προτροπές του ΟΟΣΑ, ώστε η ελληνική εκπαίδευση να συμπορευτεί με τις παγκόσμιες σταθερές και επανέλαβε τις παρεμβάσεις που έχουν ήδη γίνει στο ψηφιακό φροντιστήριο και αυτές που αναμένονται από τον Σεπτέμβριο με την εισαγωγή στο Λύκειο του «ζωντανού φροντιστηρίου με ερωτήσεις και διδάσκοντες καθηγητές που θα είναι αποσπασμένοι στο υπουργείο Παιδείας».

    Τέλος, ο κ. Πιερρακάκης έκανε ειδική αναφορά σε θέματα υποδομών, αναφέροντας πως «σε συνεργασία με τα υπουργεία Εσωτερικών και Οικονομικών αναζητούμε χρηματοδότηση για να βοηθήσουμε τους Δήμους να βελτιώσουν τις υποδομές των σχολείων, γιατί δεν γίνεται τεχνολογικά η εκπαίδευση να βαδίζει στο 2025 με διαδραστικούς πίνακες και άλλες αλλαγές και δίπλα να υπάρχει η απειλή του ετοιμόρροπου σοβά».

    Πηγή: Ιefimerida.gr

  • Πιερρακάκης: Επιπλέον μάθημα οικονομίας στην Α' Λυκείου από Σεπτέμβριο του 2025
    Πιερρακάκης: Επιπλέον μάθημα οικονομίας στην Α' Λυκείου από Σεπτέμβριο του 2025

    Την προσθήκη ενός επιπλέον μαθήματος για τα βασικά οικονομικά μεγέθη και εργαλεία στην Α' Λυκείου από τον Σεπτέμβριο του 2025 ανακοίνωσε με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο υπουργός Παιδείας, Κυριάκος Πιερρακάκης.

    Στόχος είναι οι μαθητές και οι μαθήτριες να αποκτήσουν χρήσιμες γνώσεις και να προετοιμαστούν κατάλληλα να αντιμετωπίζουν αποτελεσματικά τις μελλοντικές προκλήσεις.

    Ειδικότερα, ο υπουργός ανέφερε πως κατά την συμμετοχή του «στο 5ο Διεθνές Συνέδριο του Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδας- Economic Chamber of Greece, είχα την ευκαιρία να παρουσιάσω τον σχεδιασμό μας στο Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού σχετικά με τον οικονομικό αλφαβητισμό».

    Στο πλαίσιο αυτό, ενημέρωσε πως «από τον Σεπτέμβριο του 2025, με ένα επιπλέον μάθημα για τα βασικά οικονομικά μεγέθη και εργαλεία στην Α’ Λυκείου και με στοχευμένο εμπλουτισμό των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, οι μαθητές θα αποκτούν χρήσιμες γνώσεις για να αντιμετωπίσουν πιο αποτελεσματικά τις μελλοντικές προκλήσεις».

    Πηγή: Cnn.gr

  • Πιερρακάκης: Κρατάμε το αδιάβλητο των Πανελλήνιων Εξετάσεων, αλλάζουμε όλα τα άλλα
    Πιερρακάκης: Κρατάμε το αδιάβλητο των Πανελλήνιων Εξετάσεων, αλλάζουμε όλα τα άλλα

    Τα σχέδια του υπουργείου Παιδείας για το Λύκειο και το Εθνικό Απολυτήριο, δια στόματος του υπουργού Παιδείας Κυριάκου Πιερρακάκη.

    Το στίγμα των αλλαγών, που σχεδιάζει στην εκπαίδευση, έδωσε ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης, τονίζοντας ότι η «επόμενη νομοθετική παρέμβαση θα μας επιτρέψει να μεταβούμε στο «Εθνικό Απολυτήριο», το οποίο ως στόχευση θα έχει να απομακρυνθούμε από τα πολύ δύσκολα θέματα των πανελλαδικών εξετάσεων, διατηρώντας το βασικό κεκτημένο, που είναι το αδιάβλητό τους».

    Ο υπουργός ανέλυσε τις σκέψεις του σε άρθρο που δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «Παρατηρητής της Θράκης», λέγοντας ότι σύντομα θα είναι διαθέσιμες οι «ψηφιακές τάξεις» μέσα από τις οποίες μαθητές, που διαμένουν σε δυσπρόσιτες περιοχές, με πολύ μικρό μαθητικό πληθυσμό, να μπορούν να παρακολουθούν διαδικτυακά τα μαθήματά τους. Όπως αποκάλυψε, τα μελλοντικά βήματα είναι τα εξής:

    Η επόμενη νομοθετική παρέμβαση θα αφορά στην πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, που θα μας επιτρέψει να μεταβούμε στο «Εθνικό Απολυτήριο», το οποίο ως στόχευση θα έχει να απομακρυνθούμε από τα πολύ δύσκολα θέματα των πανελλαδικών εξετάσεων, διατηρώντας το βασικό κεκτημένο, που είναι το αδιάβλητό τους, και από το βασικό μειονέκτημα του εκπαιδευτικού μας συστήματος, που είναι η τυφλή αποστήθιση.

    Αλλά θα προβούμε σε σειρά και άλλων βελτιωτικών κινήσεων. Για παράδειγμα θα εμπλουτίσουμε την εκπαιδευτική διαδικασία με στοιχεία που θα τη φέρνουν πιο κοντά στη νέα εποχή. Ήδη δρομολογείται το «πολλαπλό βιβλίο», ενώ θα υπάρξουν και αλλαγές στο ωρολόγιο πρόγραμμα ώστε να καταστεί το μάθημα ακόμα πιο ενδιαφέρον με την αξιοποίηση τεχνολογικών μέσων.

    Πλέον θα ενταχθεί η ανάγνωση ολόκληρων λογοτεχνικών βιβλίων, ενώ θα αναμορφωθεί και το πλαίσιο των εκδρομών ώστε αυτές να είναι αποκλειστικά συνδεδεμένες με σύγχρονους εκπαιδευτικούς στόχους. Εντός, των επόμενων εβδομάδων θα ξεκινήσει η λειτουργία της ψηφιακής ενισχυτικής διδασκαλίας, η οποία θα δίνει τη δυνατότητα σε κάθε μαθήτρια και μαθητή, ανεξαρτήτως τόπου διαμονής, χωρίς κόστος, να έχει στη διάθεσή του μια ψηφιακή εκδοχή των παραδόσεων όλων των μαθημάτων που περιλαμβάνονται στο ωρολόγιο πρόγραμμα.

    Για τους μαθητές της Γ’ Λυκείου η ψηφιακή ενισχυτική διδασκαλία θα γίνεται σε απευθείας σύνδεση, ώστε να δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να θέτουν ερωτήματα και αυτά να απαντώνται από τους καθηγητές σε πραγματικό χρόνο. Ακόμα, δρομολογούνται και θα είναι σύντομα διαθέσιμες οι «ψηφιακές τάξεις» μέσα από τις οποίες μαθητές οι οποίοι διαμένουν σε δυσπρόσιτες περιοχές, με πολύ μικρό μαθητικό πληθυσμό, να μπορούν να παρακολουθούν διαδικτυακά τα μαθήματά τους. Στόχος είναι να παρέχουμε σε κάθε μαθητή ίσες ευκαιρίες. Αυτό είναι χρέος μας. Η παιδεία χτίζει προσωπικότητες, ενώ είναι όχημα δημιουργίας και προκοπής. Η κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης, είναι αναπόσπαστος κρίκος της ίδιας αλυσίδας.

    Πηγή: iEidiseis.gr
  • Πιερρακάκης: Από τον Σεπτέμβριο του 2025 τα πρώτα ιδιωτικά ΑΕΙ στην Ελλάδα: Ποια η βασική προϋπόθεση για την εγγραφή
    Πιερρακάκης: Από τον Σεπτέμβριο του 2025 τα πρώτα ιδιωτικά ΑΕΙ στην Ελλάδα: Ποια η βασική προϋπόθεση για την εγγραφή

    Τις βασικές διατάξεις για την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων στην Ελλάδα παρουσίασε σήμερα ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης

    Τις βασικές διατάξεις για την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων στην Ελλάδα παρουσίασε σήμερα ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης, λέγοντας ότι για να υπάρχει ένα καθεστώς ισονομίας ανάμεσα σε δημόσια και ιδιωτικά πανεπιστήμια όσον αφορά στην εισαγωγή των Ελλήνων φοιτητών στα ιδιωτικά ΑΕΙ θα πρέπει οι υποψήφιοι να έχουν «πιάσει» την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής του πεδίου τους κατά τις πανελλαδικές και αυτή θα είναι η μοναδική σύνδεση στο σύστημα πρόσβασης μεταξύ δημόσιων και ιδιωτικών ΑΕΙ.

    Ο υπουργός αυτό το ονόμασε «πανελλαδικές εξετάσεις και για την πρόσβαση στα ιδιωτικά ΑΕΙ» αλλά στην πραγματικότητα αφορά μόνο την ΕΒΕ καθώς όλα τα υπόλοιπα όσον αφορά στην εισαγωγή των φοιτητών θα τα ορίζουν τα ίδια τα ξένα ΑΕΙ και το υπουργείο Παιδείας δεν θα έχει λόγο. Το νομοσχέδιο θα δοθεί σήμερα και θα τεθεί σε δημόσια διαβούλευση. Κατά τα λοιπά ο υπουργός δήλωσε ότι από τον Σεπτέμβριο του 2025, θα έρθουν τα πρώτα παραρτήματα ξένων ΑΕΙ στην Ελλάδα και ότι θα λειτουργήσουν με αυστηρές προϋποθέσεις. Ο υπουργός δήλωσε ότι κάποια από τα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου και μόνο αυτά, θα μπορούν να ιδρύσουν εάν το θέλουν μόνο μια σχολή και όχι τρείς όπως θα ισχύσει για τα υπόλοιπα.

    «Εμείς με αυστηρά κριτήρια θα προχωρήσουμε στην ίδρυση μη κρατικών πανεπιστημίων, όπως αρμόζει στη χώρα. Η συνταγματική λογική λέει ότι η χώρα δύναται να προβεί στην ίδρυση μη κρατικών ΑΕΙ. Η ερμηνεία του Συντάγματος δεν συνιστά στατική διαδικασία μέσα στο χρόνο», δήλωσε ο υπουργός και τόνισε ότι έχουμε 40.000 Έλληνες στο εξωτερικό και κυρίως σε Κύπρο, Αγγλία, Ιταλία κλπ. αριθμός πολύ μεγάλος συγκριτικά με άλλες χώρες. Για την άδεια λειτουργίας θα απαιτείται ποσό 500.000 ευρώ για εγγυητική επιστολή. Προϋπόθεση να είναι πανεπιστήμιο αναγνωρισμένο στη χώρα του. Οι τίτλοι σπουδών θα σφραγίζονται από το υπουργείο Παιδείας.

    Η ΕΘΑΑΕ θα πρέπει να εγκρίνει ή όχι εντός 120 ημερών. Το υπουργείο θα μπορεί μετά να προβεί στην έκδοση άδειας. Θα είναι υποχρεωμένα να εκτελούν ερευνητική δραστηριότητα. Οι υποδομές θα ελέγχονται και θα απαιτούνται βιβλιοθήκες και εργαστήρια. Αυστηρά κριτήρια για διδακτικό προσωπικό και διοικητικό. Οι όροι φοίτησης ίδιοι με το μητρικό ΑΕΙ και προβλέψεις για υποτροφίες. Θα υπάρχει συμβούλιο διοίκησης, εσωτερικός κανονισμός, έλεγχος από ορκωτό λογιστή και ετήσιος έλεγχος αλλά και ανάκληση άδειας και επιβολή ποινών σε παραβιάσεις των όρων λειτουργίας.

    Οι δηλώσεις για τα δημόσια ΑΕΙ

    Η συνέντευξη Τύπου του υπουργού για την ίδρυση μη κρατικών ΑΕΙ ξεκίνησε με τον κ. Πιερρακάκη να αναφέρεται στα δημόσια πανεπιστήμια και στη χρηματοδότηση που λαμβάνουν και η οποία, όπως τόνισε, από το 2018 και μετά είναι αυξημένη. «Το υπουργείο είναι δίπλα στο δημόσιο πανεπιστήμιο για να στηρίζει τις ανάγκες του», είπε ο υπουργός. Οσον αφορά στις διατάξεις του νόμου για τα δημόσια είπε: Aναβάθμιση του Δημοκρίτειου πανεπιστημίου με νέες σχολές και τμήματα, όπως Σχολή θετικών επιστημών στην Καβάλα και Διοικητικής επιστήμης και Λογιστικής. Ανοικτό πανεπιστήμιο θα αυτονομηθεί και αποκτά σύστημα διακυβέρνησης όπως και όλα τα υπόλοιπα δημόσια πανεπιστήμια. Γενικά για τα δημόσια ΑΕΙ:

    1. Χρηματοδότηση κοινών προγραμμάτων ελληνικών και ξένων ΑΕΙ. Κοινά μεταπτυχιακά τα οποία θα στηριχτούν οικονομικά .

    2. Ξένοι φοιτητές θα φοιτούν στα προπτυχιακά με δίδακτρα.

    3. Δυνατότητα πρόσβασης ξένων φοιτητών στα αγγλόφωνα προγράμματα των ελληνικών δημόσιων ΑΕΙ

    4. Απλοποίηση διαδικασιών για τις εκλογές στα πανεπιστήμια.

    5. Αλλαγή στο καθεστώς επιχορήγησης στα ΑΕΙ. Ενισχύονται οι ποιοτικοί δείκτες για την χρηματοδότησή τους .

    6. Διεύρυνση θεσμού του συνεργαζόμενου καθηγητή.

    7. Υποχρεωτική καταγραφή της περιουσίας των ΑΕΙ. Έχουν τεράστια περιουσία και πρέπει να αξιοποιηθεί.

    8. Ψηφιοποιήσει των ΕΛΚΕ των ΑΕΙ

    9. Πρόβλεψη για κάλυψη όλων των συνταξιοδοτήσεων των καθηγητών με νέες προσλήψεις.

    Πηγή: Ethnos.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΚΩΣΤΑΣ ΤΖΟΥΜΑΣ/ EUROKINISSI
  • Στον Πιερρακάκη ο Κ. Μητρόπουλος - Σχολικά γεύματα και διαδραστικοί πίνακες στο τραπέζι
    Στον Πιερρακάκη ο Κ. Μητρόπουλος - Σχολικά γεύματα και διαδραστικοί πίνακες στο τραπέζι

    Μητρόπουλος: Η συνάντηση εργασίας με τον Υπουργό Παιδείας, κ. Κυριάκο Πιερρακάκη, και την ηγεσία του Υπουργείου, βάζουν την εκπαιδευτική κοινότητα του Δήμου μας σε νέα δυναμική τροχιά

    Συνάντηση εργασίας με τον Υπουργό Παιδείας, Κυριάκο Πιερρακάκη, τον Δντη του Γραφείου του και στελέχη του Υπουργείου είχε ο Δήμαρχος Ζαχάρως, Κωνσταντίνος Μητρόπουλος.
    Η συνάντηση έγινε σε θερμό κλίμα και τα αποτελέσματα κρίνονται ιδιαίτερα ικανοποιητικά, καθώς η Ζαχάρω εντάσσεται στο πρόγραμμα «Σχολικά Γεύματα», ενώ εντατικοποιείται η τοποθέτηση Διαδραστικών Πινάκων στα Δημοτικά και επεκτείνεται στα Γυμνάσια και Λύκεια Σχολεία του Δήμου.
    Παράλληλα, διερευνήθηκαν οι δυνατότητες ανάπτυξης μηχανισμού στοχευμένης κατάρτισης σε αντικείμενα που αφορούν την τοπική οικονομία, όπως την ελαιοκομία, και συστήθηκε ομάδα έργου για την αποτύπωση και προώθηση της ενδεδειγμένης λύσης.
    Τέλος, απασχόλησε και η κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών των σχολείων του Δήμου σε θέματα μαθητών με ειδικές ανάγκες.
    Ο Δήμαρχος Ζαχάρως, Κ. Μητρόπουλος, μετά την συνάντηση, ανέφερε «Θέλω να ευχαριστήσω, από την μεριά μου, τον Υπουργό Παιδείας, κ. Κυριάκο Πιερρακάκη, που έγινε αρωγός των θεμάτων που απασχολούν την εκπαιδευτική κοινότητα του Δήμου μας. Σταδιακά, και σύμφωνα με τον προγραμματισμό που συμφωνήθηκε, θα γίνουν οι παρεμβάσεις που απαιτούνται τόσο στο πρόγραμμα των σχολικών γευμάτων σε όλα τα σχολεία, όσο και στην εισαγωγή νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση, με την τοποθέτηση διαδραστικών πινάκων σε όλες τις τάξεις.
    Επίσης, συζητήσαμε την ουσιαστική στήριξη των μαθητών με ειδικές ανάγκες, με την κάλυψη των αναγκών τους σε εκπαιδευτικό επίπεδο, το οποίο αποτελεί και προτεραιότητά μας. Ένα άλλο σημαντικό θέμα που συζητήσαμε, είναι η στοχευμένη κατάρτιση των αγροτών μας, και γενικότερα, των νέων ανθρώπων, ώστε να δοθεί ώθηση στην τοπική οικονομία, η οποία αποτελεί την κινητήρια δύναμη της περιοχής.
    Ο Δήμος μας έχει τις δυνατότητες, μέσα από στοχευμένες παρεμβάσεις, να στηρίξει την εκπαιδευτική κοινότητα αλλά και την τοπική του οικονομία, και θα το κάνει».
    Pierrakakis Mitropoulos2
  • Με νόμο Πιερρακάκη καταργούνται τα 36 από τα 37 νέα τμήματα “Γαβρόγλου” - Και τυποκά τέλος για ΤΕΦΑΑ Πύργου
    Με νόμο Πιερρακάκη καταργούνται τα 36 από τα 37 νέα τμήματα “Γαβρόγλου” - Και τυποκά τέλος για ΤΕΦΑΑ Πύργου

    Με νόμο τον οποίο αναμένεται να φέρει στη Βουλή ο υπουργός Παιδείας Κ. Πιερρακάκης καταργούνται τα 36 από τα 37 νέα τμήματα “Γαβρόγλου”, τα οποία είχαν τεθεί σε αναστολή έναρξης λειτουργίας.

    Η ΕΘΑΑΕ το μοναδικό φάκελο που υιοθέτησε και θα συμπεριληφθεί από τον υπουργό Παιδείας στο νέο νόμο είναι του τμήματος Πολιτικών Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής το οποίο συγχωνεύεται με άλλο τμήμα του ίδιου Ιδρύματος , προκειμένου να διατηρηθεί ο ιστορικός χαρακτήρας της Σχολής Δημόσιας Υγείας που ιδρύθηκε το 1929 από τον Ελ. Βενιζέλο.

    Η Κυβέρνηση έκρινε τα νέα τμήματα ιδρύθηκαν από τον Κ. Γαβρόγλου , προεκλογικά, για ψηφοθηρικούς λόγους, δίχως προηγούμενο σχεδιασμό και επαρκή τεκμηρίωση.

    Ανάμεσά τους βρίσκεται το ΤΕΦΑΑ Πύργου, κάτι που έχει μικρή σημασία από τη στιγμή που η Ηλεία έμεινε συνολικά εκτός ακαδημαϊκού χάρτη από το 2022.

    Ποια είναι τα 37 τμήματα, σύμφωνα με τον πίνακα του υπουργείου Παιδείας

    Πρόκειται για τα εξής 37 τμήματα:

    Πηγή: esos.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς