Για περισσότερο από μια ώρα διήρκεσε ο χαιρετισμός του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστου Σπίρτζη στην έναρξη των εργασιών της δεύτερης ημέρας του 1ου Olympia Forum Αναπτυξιακού Συνεδρίου Πελοποννήσου στην Αρχαία Ολυμπία.
Από τις εγκαταστάσεις της ΔΟΑ ο κ. Σπίρτζης ανέφερε πως οι εργασίες στην Πατρών - Πύργου θα ξεκινήσουν σε ενάμιση με δύο μήνες και πως τότε μαζί με τους φορείς και τους πολίτες θα γιορτάσουν το τέλος μιας πολυετούς αναμονής και ταλαιπωρίας για αυτό το σημαντικό έργο.
Ανέλυσε όλα τα έργα του οδικού και σιδηροδρομικού δικτύου που έχουν προγραμματιστεί για την Ηλεία, τη Δυτ. Ελλάδα και την Πελοπόννησο και αναφέρθηκε επίσης σε υποδομές μεταφορών όπως τα αεροδρόμια και τα υδατοδρόμια, δίδοντας έμφαση σε αυτό της Καλαμάτας που επισήμανε πως θα πρέπει να γίνει διεθνές.
Δεν έλειψαν όμως και οι εντάσεις στη συνεδρίασε αφού ήρθε σε αντιπαράθεση με την αντιπεριφερειάρχη Πελοποννήσου κα Νικολάκου.
Στη δήλωσή του αμέσως μετά το πέρας της ομιλίας του ο κ. Σπίρτζης ανέφερε τα εξής:
“Παρουσιάστηκε το εθνικό στρατηγικό σχέδιο υποδομών και για τη χώρα και για την Πελοπόννησο. Έγινε μια ενημέρωση για τα έργα που άμεσα ξεκινούν και ιδιαίτερα για το Πάτρα - Πύργος, το Πύργος - Καλό Νερό και το Καλό Νερό - Τσακώνα, όπως και το Καλαμάτα - Ριζόμυλος και το Πύλος - Μεθώνη σε σχέση με τα χρονοδιαγράμματα που υπάρχουν και τους διαγωνισμούς, για τα σιδηροδρομικά έργα της Πελοποννήσου, αλλά και το σχεδιασμό της ολοκλήρωσης του οδικού και σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου, τα υδατοδρόμια και τα λιμάνια. Πιστεύω ότι μια σειρά υποδομών που έλειπαν από την περιοχή, που μπορούν να τονώσουν τις παραγωγικές δυνάμεις και να καλύψουν τις κοινωνικές ανάγκες ή έχουν ολοκληρωθεί ή ξεκινούν άμεσα. Δόθηκαν πολλά διευκρινιστικά στοιχεία για να μπορούν οι πολίτες να έχουν άμεση εικόνα και αντίληψη ακόμα και της αλληλογραφίας που υπήρχε με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για να ολοκληρωθεί το οδικό δίκτυο από την Πάτρα μέχρι τον Πύργο και στη συνέχεια από τον Πύργο μέχρι το Καλό Νερό και την Τσακώνα. Ήταν μια σκληρή, επίπονη εργασία για να επιτύχουμε τη χρηματοδότηση από την Πάτρα έως τον Πύργο διότι οι κυκλοφοριακοί φόρτοι που υπήρχαν ήταν πολύ χαμηλοί σε σχέση με τον κανονισμό που είχε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Και βέβαια αναδείχθηκαν και πολιτικά θέματα διότι εκτός από τα μεγάλα τρέχοντα θέματα της κοινωνικής πολιτικής της αποκατάστασης των αδικιών που έχουν γίνει εδώ και δεκαετίες, εδώ και τέσσερα χρόνια ζούμε μια περίοδο παραπληροφόρησης του Ελληνικού λαού και κυρίως για τα έργα υποδομών στην περιοχή που είμαστε, άρα θα ήταν θεμιτό να κρατηθούν συγκεκριμένα στοιχεία για να έχουν οι πολίτες άμεση άποψη και την πραγματική αλήθεια για το πως πετύχαμε αυτά τα έργα υποδομών”.
Απαντώντας σε σχετική δημοσιογραφική ερώτηση αν έθεσε στοίχημα με τον Περιφερειάρχη Δυτ. Ελλάδας Απόστολο Κατσιφάρα, σχολίασε πως “... συνηθίζω να βάζω στοιχήματα με τους Περιφερειάρχες, είτε τους στηρίζουμε όπως στην περίπτωση της Δυτ. Ελλάδας είτε είμαστε από άλλους χώρους όπως με τον Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας. Ο κ. Μπακογιάννης έχασε το στοίχημα για την Ε65, με τον κ .Κατσιφάρα δεν έχουμε βάλει στοίχημα να κερδίσει κάποιος ή να χάσει, αυτό που είπαμε είναι με την έναρξη των εργασιών σε ενάμιση - δύο μήνες να μπορέσουμε με τους τοπικούς φορείς να γιορτάσουμε την έναρξη της υλοποίησης ενός δρόμου που είναι αίτημα για πολλές δεκαετίες κάθε πολίτη της Ηλείας...”