Το μικρότερο και πλέον ανώδυνο από τα ψέματα που έχει πει ο κ. Σπίρτζης μέχρι σήμερα, είναι αυτό που είπε το προηγούμενο Σάββατο στην Αρχαία Ολυμπία, ότι είχε αποστείλει από την Πέμπτη στη Βουλή τις συμβάσεις των έξι(6) εργολαβιών από τις οκτώ(8) που κατέτμησε το ενιαίο έργο. Εννοείται προς συζήτηση και κύρωση, όπως έλεγε μέχρι τώρα.
Το μεγαλύτερο βέβαια από τα ψέματα που έχει πει έως τώρα το είπε στις 20-4-2015 στη Βουλή, όταν μας υποσχέθηκε την έναρξη των διαγωνισμών τέλος Ιουνίου και του έργου εντός του 2016.
Σήμερα λοιπόν, διαβιβάστηκαν προς ενημέρωση της Διαρκούς Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής οι έξι(6) συμβάσεις, που θα υπογραφούν στη συνέχεια, συνοδευόμενες από ενημερωτικό σημείωμα του κ. Σπίρτζη.
Μάταια προσπαθεί ο κ. Σπίρτζης στο ενημερωτικό του σημείωμα να δικαιολογήσει την απόφαση της Κυβέρνησης των ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ στις 26 Μαρτίου 2015, να ακυρώσει τη δημοπράτηση του έργου ως ενιαίου και κατά συνέπεια την τρίχρονη τουλάχιστον καθυστέρησή του, με την αθέτηση όλων των χρονοδιαγραμμάτων που μέχρι σήμερα είχε δώσει, με πιο χαρακτηριστική περίπτωση την δέσμευση του Πρωθυπουργού, ένα χρόνο πριν από την Πάτρα, ότι το έργο θα ξεκινήσει μέσα στο καλοκαίρι (εννοούσε του 2018).
Θα περιμένουμε λοιπόν τον κ. Σπίρτζη στη Βουλή, στην ενημερωτική συζήτηση που θα γίνει στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου, προκειμένου να του ξαναπούμε αυτά που δεν ήθελε να ακουστούν, παρουσία των Φορέων της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος γι΄αυτό και μας απέκλεισε δύο φορές από τις σχετικές συσκέψεις. Θα του πούμε για τις δικές του προσωπικές ευθύνες, του ΣΎΡΙΖΑ διαχρονικά και της Κυβέρνησης που επαίρεται ότι θα εκτελεστούν οκτώ(8) ξεχωριστά έργα, με αμφίβολο το χρονοδιάγραμμα της ολοκλήρωσής τους και μετέωρη την τύχη του Αυτοκινητόδρομου Πάτρα - Πύργος, όπως δυστυχώς έγινε μέχρι σήμερα με όλα τα έργα που κατατμήθηκαν.