Πέμπτη, 25 Απριλίου 2019 07:19

Σπίρτζης: «Διαψεύστηκαν οι Κασσάνδρες του παλαιοκομματισμού που λασπολογούσαν»

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Την συμβολική έναρξη των εργασιών στην νέα Ε.Ο. Πύργου – Πατρών κήρυξε χθες στον Αλισσό και τη Βάρδα ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης. Το έργο μετά από αδράνεια και διεργασίες αρκετών ετών ξεκινά και πάλι στα σημεία που ήδη είχε υλοποιηθεί ένα σημαντικό μέρος από την Ολυμπία Οδό.

Ο χρόνος περαίωσης υπολογίζεται στους 42 μήνες, όμως οι εργολάβοι δηλώνουν πως μπορούν να ολοκληρώσουν το έργο έως και έξι μήνες νωρίτερα.

"Όπως είπαμε και πριν είναι μια μεγάλη μέρα για τη Δυτική Ελλάδα. Τόσο για το δρόμο που παραδόθηκε από το Άκτιο στη Βόνιτσα, όσο και για την έναρξη των εργασιών για τον αυτοκινητόδρομο Πατρών – Πύργου.

Έχουν υπογραφεί ήδη οι τέσσερεις συμβάσεις. Σήμερα ξεκινούν να υλοποιούνται οι δύο. Αμέσως μετά το Πάσχα θα υπογραφούν οι άλλες τρεις και θα ξεκινήσουν τα επτά τμήματα του αυτοκινητόδρομου.

Είναι η δέσμευση μας ότι πριν το Πάσχα το έργο ξεκινάει μετά από πάρα πολύ μεγάλη προσπάθεια και θα δώσουμε αναλυτικά το τι δεν είχε γίνει και το τι έγινε αυτά τα χρόνια προκειμένου να υλοποιηθεί από την Πάτρα μέχρι τον Πύργο ένας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος με προδιαγραφές και όχι ένας επικίνδυνος δρόμος σαν κι αυτόν, που είχαν σχεδιάσει να κάνουν", δήλωσε ο κ. Σπίρτζης από το εργοτάξιο στο Ψάρι Βάρδας.

spirtzis1

spirtzis2

spirtzis3

spirtzis4

Ο κ. Σπίρτζης στη συνέχεια, παραχώρησε συνέντευξη Τύπου στον Πύργο, στο κτίριο της Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας, με θέμα την έναρξη των κατασκευαστικών εργασιών του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα –Πύργος.

Ο Υπουργός, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου έδωσε στη δημοσιότητα τον πλήρη φάκελο της πολύμηνης τεχνοκρατικής, αλλά και πολιτικής διαπραγμάτευσης με τις αρμόδιες υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης που οδήγησαν στην υλοποίηση ενός σύγχρονου και ασφαλούς αυτοκινητόδρομου, με ταυτόχρονη μείωση του κόστους, καθώς εξοικονομήθηκαν, λόγω του ανταγωνισμού και των υψηλών εκπτώσεων, περισσότερα από 100 εκατομμύρια με ταυτόχρονη εξασφάλιση πολλών μετώπων εργασίας. Όπως τόνισε χαρακτηριστικά ο Υπουργός, «Οι Κασσάνδρες διαψεύστηκαν. Ξεκινήσαμε το Πάτρα-Πύργος. Προχωράμε σήμερα, σε δύο σημεία την υλοποίησή του. Χθες υπογράφηκαν άλλες δύο συμβάσεις, αμέσως μετά το Πάσχα θα υπογραφούν οι υπόλοιπες τρεις. Μένει η απόφαση του ΣτΕ, στις 11 Ιουνίου, για να υπογραφεί και η όγδοη».

spirtzis5

Ο κ. Σπίρτζης υπογράμμισε, ότι η σημερινή κυβέρνηση και η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών μέσω των οκτώ διαδοχικών διαγωνιστικών διαδικασιών έθεσε σε στέρεες βάσεις την υλοποίηση του έργου και εξήγησε με κάθε λεπτομέρεια τη διαδικασία που ακολουθήθηκε, καθώς όπως τόνισε, «Το χρωστάμε στους πολίτες της Ηλείας. Το χρωστάμε να τους ενημερώσουμε με την παραμικρή λεπτομέρεια, εξαιτίας της λάσπης που είχε πέσει στην κοινή γνώμη, με την παραπληροφόρηση που υπήρξε». Όπως υπογράμμισε, το πολύπαθο έργο υλοποιείται σήμερα, με εγγυημένη χρηματοδότηση μέσα από μία διαφανή διαγωνιστική διαδικασία ανάθεσης έργων, προφανώς πρωτόγνωρη για τον παλαιοκομματισμό που τόσο τη λοιδόρησε.

spirtzis6

Αναφέρθηκε μάλιστα στην επιχειρηματολογία της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, ότι το έργο είχε «εξασφαλισμένη» χρηματοδότηση και υπογράμμισε, ότι η προκήρυξη του διαγωνισμού για το έργο Πάτρα-Πύργος που είχε σχεδιάσει η συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ ήταν προβληματική και διάτρητη: «Με λάθος προϋπολογισμούς και ποσότητες. Από τους καλοπροαίρετους θα μπορούσε να χαρακτηριστεί πρόχειρος, και για τους κακοπροαίρετους, στημένος!» Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο κ. Σπίρτζης, ο εν λόγω διαγωνισμός οδηγούσε με απόλυτη βεβαιότητα σε δικαστικές διαμάχες, διεκδικήσεις εις βάρος του Δημοσίου, χρονικές υπερβάσεις και κατασκευαστικές εμπλοκές που θα είχαν ως αποτέλεσμα την τελική ματαίωση του έργου. Τόνισε, ότι οι προσφεύγοντες εναντίον του διαγωνισμού θα δικαιώνονταν μιας και οι ποσότητες των αδρανών υλικών που απαιτούνται πραγματικά για την υλοποίηση του έργου, είναι υπερδιπλάσιες από αυτές που η προηγούμενη κυβέρνηση έχει προβλέψει στον ενιαίο διαγωνισμό: Ανέφερε ακόμη, ότι κατά των όρων της διακήρυξης και των τευχών δημοπράτησης του Έργου, είχε ασκηθεί από ενδιαφερόμενη εργοληπτική εταιρεία Προδικαστική Προσφυγή και Αίτηση Ασφαλιστικών Μέτρων ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας. Οι ισχυρισμοί που προτάθηκαν αφορούσαν νόθευση του ανταγωνισμού: «Στο διαγωνισμό του 2014, υπήρχε μία τιμή με κατ’ αποκοπήν τίμημα για όλο τον αυτοκινητόδρομο. Η συνολική ποσότητα των αδρανών υλικών, ανερχόταν στα 3.458 εκατομμύρια κυβικά μέτρα. Το Υπουργείο και για τους οκτώ διαγωνισμούς, βρήκε, ότι η ποσότητα των αδρανών υλικών, ανέρχεται τελικά στα 6.900.000 εκατομμύρια κυβικά μέτρα . Κάποιος λοιπόν που ήξερε ότι υπάρχει υποδιαστασιολόγηση των αδρανών υλικών θα διαμόρφωνε την προσφορά του, κατά πως τον βόλευε…».

spirtzis7

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών υπενθύμισε, ότι το έργο Πάτρα –Πύργος προέκυψε από τη μείωση του φυσικού αντικειμένου της παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού. Ωστόσο, τελικώς το έργο έμεινε ορφανό. Απεντάχθηκε από την παραχώρηση και αποκλείστηκε από την κοινοτική χρηματοδότηση. Οι τότε κυβερνώντες, οδηγήθηκαν σε αυτή την άστοχη επιλογή για το έργο το 2013, αφού είχαν καταφέρει τον απόλυτο εκτροχιασμό του χρονοδιαγράμματος και του προϋπολογισμού της Ολυμπίας οδού, γεγονός που καταδεικνύεται και από την επίσημη Έκθεση του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου που είδε το φως της δημοσιότητας πριν από ένα χρόνο.

Η «εξασφαλισμένη χρηματοδότηση», που κατά καιρούς έχει επικαλεστεί η Αξιωματική Αντιπολίτευση ήταν ανύπαρκτη, όπως τόνισε ο Υπουργός και μέχρι τον Μάρτιο του 2015, που ακυρώθηκε ο ενιαίος διαγωνισμός, δεν είχε γίνει καμία ενέργεια για τη χρηματοδότηση του έργου και για τη σύνταξη μελέτης κόστους οφέλους.

Όπως υπογράμμισε, η απόφαση για την ακύρωση του διαγωνισμού ήταν η μόνη ενδεδειγμένη λύση για να μη χαθεί η δυνατότητα να κατασκευαστεί το έργο. Μ’ αυτό το σκεπτικό, κρίθηκε αναγκαία η τμηματική δημοπράτηση του έργου και η δημοπράτηση των εργολαβιών αυτών να γίνει με βάσει αναλυτικούς προϋπολογισμούς εργασιών. Η δημοπράτησή του σε 8 τμήματα, μπήκε σε τροχιά υλοποίησης, ύστερα από μια διαδικασία ολοκλήρωσης των μελετών και συμπλήρωσής τους με αναλυτικές επιμετρήσεις και πολλά ακόμη κρίσιμα οικονομοτεχνικά στοιχεία που δεν είχαν υπολογιστεί στην αρχική ενιαία δημοπράτηση. Τηρήθηκε κατά γράμμα η νομοθεσία των δημοσίων έργων για την ανάδειξη των μειοδοτών των οκτώ δημοπρασιών.

Το κυριότερο όλων όμως είναι τόνισε ο κ. Σπίρτζης ότι «ενώ γνώριζαν το 2013 ότι θα άλλαζαν τα κριτήρια της Ευρωπαϊκής Ένωσης που αφορούν στην επιλογή έργων που εφεξής θα συγχρηματοδοτούνται, δεν κατοχύρωσαν την έγκριση του έργου ως αυτοκινητοδρόμου με αποτέλεσμα, να εκκινηθεί η προβλεπόμενη διαδικασία έγκρισης μεγάλου έργου και έγκρισης χρηματοδότησής του από την αρχή. Εξήγησε ακόμη ότι η κυβέρνηση, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου όπως επίσης και το επιστημονικό προσωπικό των Υπηρεσιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών κατέβαλαν για περισσότερο από δέκα μήνες επίμονης προσπάθειας, συνεννοήσεων και διαπραγματεύσεων για να πειστεί η ομάδα Jaspers (ελεγκτές της Ευρωπαϊκής Ένωσης) για την αναγκαιότητα κατασκευής του αυτοκινητοδρόμου, σύγχρονων προδιαγραφών και υψηλής οδικής ασφάλειας. Με βάση τις νέες απαιτήσεις, για να εγκριθεί η χρηματοδότηση του αυτοκινητόδρομου, θα έπρεπε ο μέσος ημερήσιος κυκλοφοριακός φόρτος να είναι τουλάχιστον 20 χιλιάδες αυτοκίνητα: «Θα σας πω μόνο», πρόσθεσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, ότι «οι προβλέψεις με το μοντέλο του 2013, προέβλεπε για το 2040, 14 χιλιάδες αυτοκίνητα! Σύμφωνα μ΄ αυτές τις νέες απαιτήσεις, δεν θα μπορούσε να χρηματοδοτηθεί, ούτε το ένα τρίτο των αυτοκινητοδρόμων που χρηματοδοτήθηκαν στο παρελθόν. Καταφέραμε ωστόσο, μετά από αυτή την πολύμηνη διαπραγμάτευση, να αποδείξουμε από πλευράς κόστους οφέλους υπερτερεί ένας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος, με την αρχική, προ κρίσης διατομής, με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ). Κι αυτό θα κατασκευάσουμε»

Προς επιβεβαίωση των παραπάνω ο Υπουργός, έδωσε στη δημοσιότητα τα στοιχεία με τους διαφορετικούς προϋπολογισμούς, τις διαφορετικές ποσότητες που συμπεριλαμβάνονται στη αλληλογραφία που είχε το Υπουργείο με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή από την οποία προκύπτει ότι το Υπουργείο υποχρεώθηκε να συντάξει μελέτες για μικρότερο πλάτος και διαφορετικές προδιαγραφές δρόμου, μέχρι και δρόμο μίας λωρίδας ανά κατεύθυνση χωρίς διαχωριστικό διάζωμα! Γεγονός που αποδεικνύει, όπως τόνισε εμφατικά ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, ότι δεν ήταν τίποτα κατοχυρωμένο από την προηγούμενη κυβέρνηση σε σχέση με τις προδιαγραφές όσο και με τη χρηματοδότησή του». Και πρόσθεσε: «Αν πηγαίναμε σε έναν ενιαίο διαγωνισμό, με μικρότερο ανταγωνισμό, που σημαίνει και μικρότερες εκπτώσεις, δηλαδή μεγαλύτερο κόστος για το έργο, δεν θα εγκρινόταν η χρηματοδότηση του».

Παρόντες ήταν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Ηλείας και Αχαΐας Κώστας Σπαρτινός, Ανδρέας Ριζούλης, Έφη Ευσταθίου Γεωργοπούλου Σαλτάρη, Μάκης Μπαλαούρας και Δημήτρης Μπαξεβανάκης, ο Περιφερειάρχης κ. Απόστολος Κατσιφάρας και οι Αντιπεριφερειάρχες Γρηγόρης Αλεξόπουλος και Ηλείας Γεώργιος Γεωργιόπουλος.

Σημειώνεται, ότι σήμερα, έχει ήδη υπογραφεί, το 50% των συμβάσεων, ήτοι οι τέσσερις από τις οκτώ εργολαβίες (5η Σαγαίικα –Βάρδα, 6η Κάτω –Αχαϊα Σαγαιίκα, 7η Α.Κ ΒΙΠΕ Πάτρας –Κάτω Αχαΐας και 8η Μιντιλόγλι –Α.Κ ΒΙΠΕ Πάτρας). Προς υπογραφή των συμβάσεων είναι οι τρεις εργολαβίες για τις οποίες επίσης έχει ενημερωθεί η αρμόδια Επιτροπή της Βουλής από τον Υπουργό, (1η Δουναίικα-Πύργος, 2η Αμαλιάδα –Δουνέικα και η 4η Βάρδα –Α.Κ Κυλλήνης). Για τον όγδοο διαγωνισμό (3η εργολαβία τμήμα Αμαλιάδα –Κυλλήνη) υπάρχει προσφυγή στο ΣτΕ η οποία θα εκδικαστεί στις 11 Ιουνίου, οπότε, στη συνέχεια, προβλέπεται και η υπογραφή της τελευταίας σύμβασης.

Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 25 Απριλίου 2019 10:20

Σχετικά Άρθρα

  • Πατρών - Πύργου: Διασταύρωση - καρμανιόλα στη Ροβιάτα - Νεκρός σε τροχαίο ο Διονύσης Ντόμας
    Πατρών - Πύργου: Διασταύρωση - καρμανιόλα στη Ροβιάτα - Νεκρός σε τροχαίο ο Διονύσης Ντόμας

    Στο πένθος βυθίστηκε η τοπική κοινότητα της Ροβιάτας του δήμου Ήλιδας το μεσημέρι της Δευτέρας μετά το θάνατο του 57χρονου Διονύση Ντόμα σε τροχαίο δυστύχημα που συνέβη στην διασταύρωση του χωριού με την Ε.Ο. Πατρών - Πύργου.

    Ο 57χρονος σύμφωνα με πληροφορίες οδηγώντας το μηχανάκι του επιχείρησε να διασχίσει την εθνική οδό στη διασταύρωση - κάθετα - προς το δρόμο που οδηγεί στην παραλία της Ροβιάτας.

    Τότε συγκρούστηκε πλαγιομετωπικά με αυτοκίνητο που οδηγούσε ημεδαπός και είχε πορεία προς την Πάτρα.

    Το μηχανάκι από την σύγκρουση διαλύθηκε κυριολεκτικά, ενώ ο 57χρονος εκτινάχθηκε αρκετά μέτρα μακρύτερα, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί βαρύτατα. Αιμόφυρτος μεταφέρθηκε άμεσα με ασθενοφόρο στο Κέντρο Υγείας Γαστούνης, καθώς η κατάστασή του ήταν κρίσιμη. Εκεί οι γιατροί προσπάθησαν να τον σταθεροποιήσουν και στη συνέχεια διακομίστηκε στη νοσηλευτική μονάδα Πύργου, όπου και διασωληνώθηκε. Όμως δεν άντεξε και λόγω των βαρύτατων τραυμάτων του, κατέληξε λίγη ώρα αργότερα.

    Η κάτοικοι στη Ροβάτα κάνουν λόγο για ένα επικίνδυνο σημείο της εθνικής οδού, όπου στο ρεύμα κατεύθυνσης προς Πάτρα οι οδηγοί μετά από στροφή βρίσκονται πάνω στη διασταύρωση. Μια διασταύρωση - ισορροπία τρόμου για όσους επιχειρούν να διασχίσουν την εθνική από και προς το χωριό.

    Η ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ.

    Από τους αστυνομικούς του Τμήματος Τροχαίας Ήλιδας σχηματίσθηκε δικογραφία για θανατηφόρο τροχαίο δυστύχημα, που συνέβη χθες το μεσημέρι, στην Νέα Εθνική Οδό Πατρών – Πύργου.

    Ειδικότερα, ένας ημεδαπός άνδρας, οδηγώντας αυτοκίνητο, συγκρούστηκε πλαγιομετωπικά με δίκυκλο όχημα που οδηγούσε 57χρονος άνδρας, με αποτέλεσμα τον σοβαρό τραυματισμό του οδηγού του δικύκλου.

    Ο 57χρονος τραυματίας μεταφέρθηκε με σταθμό του ΕΚΑΒ στο Γενικό Νοσοκομείο Πύργου, όπου λίγη ώρα αργότερα υπέκυψε στα τραύματα του.

    Διενεργείται προανάκριση για την διακρίβωση των αιτιών και συνθηκών πρόκλησης του τροχαίου δυστυχήματος.

    Troxaio Roviata 2

    Troxaio Roviata 3

    Troxaio Roviata 4

    Troxaio Roviata 5

    Troxaio Roviata 6

    Troxaio Roviata 7

  • Πατρών - Πύργου: Κατέληξε ο 57χρονος μετά το σοβαρό τροχαίο στην Ροβιάτα
    Πατρών - Πύργου: Ένας 67χρονος σοβαρά σε τροχαίο στη Ροβιάτα

    'Ενας άνδρας περίπου 57 ετών τραυματίστηκε σοβαρά σε τροχαίο που συνέβη λίγο μετά τη μια το μεσημέρι της Δευτέρας στην Ε.Ο. Πατρών - Πύργου στο ύψος της διασταύρωσης Ροβιάτας.

    Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες ο 57χρονος φέρεται να επιχείρησσε να διασχίσει την εθνική οδό από Ροβιάτα προς παραλία με το μηχανάκι του, όταν συγκρούστηκε με αυτοκίνητο που είχε κατεύιθυνση προς Πάτρα.

    Ο δικυκλιστής από τη σύγκρουση τραυματίστηκε σοβαρά, ενώ το μηχανάκι του διαλύθηκε.

    Σύμφωνα με πληροφορίες ο τραυματίας μεταφέρθηκε στο Κ.Υ. Γαστούνης.

    Νεότερη ενημέρωση

    Ο 57χρονος Διονύσης Ντόμας κάτοικος Ροβιάτας, μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο του Πύργου, όπου και υπέκυψε στα βαρύτατα τραύματά του.

    Περισσότερα σε νεότερη ανάρτηση...

    Troxaio Roviata 2

    Troxaio Roviata 3

    Troxaio Roviata 4

    Troxaio Roviata 5

    Troxaio Roviata 6

    Troxaio Roviata 7

  • Πύργος: Άγρια καταδίωξη των Αρχών με γνωστό για υποθέσεις ναρκωτικών
    Πύργος: Άγρια καταδίωξη των Αρχών με γνωστό για υποθέσεις ναρκωτικών

    Μόνο άγνωστος δεν ήταν στις Αρχές ο οδηγός του αυτοκινήτου, όπου στην θέα των αστυνομικών σε μπλόκο στην Ε.Ο. Πατρών - Πύργου, προσπάθησε να διαφύγει …

    Το περιστατικό συνέβη περίπου στις έντεκα το βράδυ της Τρίτης, όταν ο δράστης κινούμενος από Πύργο προς Αμαλιάδα είδε τους αστυνομικούς της ΟΠΚΕ στο ύψος του “Χόχολη” στα Χανάκια και έκανε αναστροφή μπαίνοντας στην βοηθητική οδό.

    Άμεσα οι αστυνομικοί της ΟΠΚΕ ξεκίνησαν καταδίωξη αφού κατάλαβαν πως η συμπεριφορά του οδηγού κάτι έκρυβε. Μάλιστα υπήρχαν και ενδείξεις πως απέρριψε κάτι στο δρόμο, χωρίς αργότερα σε έλεγχο να καταστεί εφικτό να εντοπιστεί.

    Ο δράστης συνέχισε την πορεία του στη βοηθητική οδό και στο ύψος του οικισμού Καβασιλάκια έστριψε προς τα εκεί, έχοντας πλέον φτάσει στις παρυφές του Πύργου. Συνέχισε με αμείωτη ταχύτητα και εντός των στενών δρόμων του οικισμού και “βγήκε” στην οδό Κατακόλου.

    Στο μεταξύ σε συνδρομή της ΟΠΚΕ είχαν καταφθάσει και αστυνομικοί από την ομάδα ΔΙΑΣ, την Τροχαία και το Α.Τ. Πύργου.

    Ο οδηγός συνέχισε την πορεία του προς τον Αγ. Ιωάννη και έπειτα επιχείρησε να κινηθεί και πάλι προς την εθνική οδό για να συνεχίσει την πορεία του προς Αμαλιάδα.

    Στο ύψος της διασταύρωσης Λαστεΐκων όμως αστυνομικοί της ΔΙΑΣ έστησαν μπλόκο, το οποίο προσπάθησε να αποφύγει μόλις το είδε ο δράστη και συγκρούστηκε με περιπολικό της ΟΠΚΕ στην προσπάθεια να διαφύγει. Τότε ακινητοποιήθηκε το όχημά του και συνελήφθη.

    Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για παραβάσεις του ΚΟΚ περί ασφάλειας συγκοινωνιών και περί όπλων καθώς στην κατοχή του βρέθηκε μαχαίρι.

  • Ολιγόωρη εκτροπή κυκλοφορίας μεταξύ Οβρυάς και Κόμβου ΒΙ.ΠΕ. στην Πατρών - Πύργου, την Πέμπτη 12/09
    Ολιγόωρη εκτροπή κυκλοφορίας μεταξύ Οβρυάς και Κόμβου ΒΙ.ΠΕ. στην Πατρών - Πύργου, την Πέμπτη 12/09

    Στο πλαίσιο της κατασκευής του νέου αυτοκινητόδρομου Πατρών-Πύργου, και συγκεκριμένα στο τμήμα που κατασκευάζεται πάνω στην υφιστάμενη χάραξη, από τον Ανισόπεδο Κόμβο Οβρυάς έως τον Ισόπεδο Κόμβο ΒΙ.ΠΕ. θα εφαρμοστεί εκτροπή κυκλοφορίας την Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2024 από τις 07.00 το πρωί και για περίπου 12 ώρες (έως το αργότερο τις 20.00).

    Συγκεκριμένα, το ρεύμα κυκλοφορίας προς Πύργο στο ύψος του Α.Κ. Οβρυάς θα εκτρέπεται προς την Παλαιά Εθνική Οδό και μετά από πορεία περίπου 10 χιλιομέτρων επί της Π.Ε.Ο. θα επανεισέρχεται στη Ν.Ε.Ο. από τον Ισόπεδο Κόμβο της ΒΙ.ΠΕ.

    Αντίστοιχα, το ρεύμα κυκλοφορίας προς Πάτρα και Αθήνα θα εκτρέπεται προς την Π.Ε.Ο., μέσω της κάθετης οδού, στο ύψος του Ισόπεδου Κόμβου ΒΙ.ΠΕ και θα επανεισέρχεται στη Ν.Ε.Ο. από τον Ανισόπεδο Κόμβο Οβρυάς. Για το διάστημα αυτό, ο Ημικόμβος Μιντιλογλίου θα παραμείνει κλειστός.

    Οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις είναι απαραίτητες, ώστε ο αρμόδιος Κατασκευαστής (AVAX, μέλος της Κ/Ξ ΑΠΙΟΝ ΚΛΕΟΣ) να προβεί σε εργασίες τοποθέτησης δοκαριών στην Άνω Διάβαση Α704 στην περιοχή των Βραχνέικων.

    Η Ολυμπία Οδός ευχαριστεί για την κατανόηση και παρακαλεί τους οδηγούς να συμμορφώνονται προς τη σχετική σήμανση και τις υποδείξεις της Τροχαίας, καθώς και να επιδείξουν αυξημένη προσοχή κατά τη διέλευσή τους από την περιοχή.

    (Δελτίο Τύπου)

  • Πατρών - Πύργου: Δύο ελαφρά τραυματίες σε μετωπική - Κατέληξε σε αυλάκι το ένα αυτοκίνητο
    Πατρών - Πύργου: Δύο ελαφρά τραυματίες σε μετωπική - Κατέληξε σε αυλάκι το ένα αυτοκίνητο

    Δύο άτομα τραυματίστηκαν πολύ ελαφρά σε τροχαίο που συνέβη το μεσημέρι της Κυριακής στην Ε.Ο. Πατρών - Πύργου στο ύψος του Καπελέτου.

    Δύο αυτοκίνητα συγκρούσηκαν μετωπικά με αποτέλεσμα το ένα να καταλήξει σε παρακείμενο αυλάκι αναποδογυρισμένο.

    Στο σημείο κινητοποιήθηκαν δυνάμεις της Π.Υ. Λεχαινών, προσωπικό της Τροχαίας Ήλιδας και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ.

    Οι τραυματίες δεν χρειάστηκε να διακομιστούν σε κάποια νοσηλευτική μονάδα και οι διασώστες τους παρείχαν τις πρώτες βοήθειες.

    Φωτογραφίες π. Ιωάννης Κούγιας

    troxaio kapelet 2

    troxaio kapelet 3

    troxaio kapelet 4

  • Σπίρτζης: Δεν σκοπεύει να πάει στη σημερινή συνάντηση με την Επιτροπή Δεοντολογίας - Ασκεί ξανά κριτική στον Κασσελάκη, με νέα επιστολή
    Σπίρτζης: Δεν σκοπεύει να πάει στη σημερινή συνάντηση με την Επιτροπή Δεοντολογίας - Ασκεί ξανά κριτική στον Κασσελάκη, με νέα επιστολή

    Δεν προτίθεται να παραστεί στην προγραμματισμένη για σήμερα συνάντησή του με τριμελή αντιπροσωπεία της Επιτροπής Δεοντολογίας ο Χρήστος Σπίρτζης.

    Σύμφωνα με πληροφορίες, στην απαντητική επιστολή που απέστειλε στην Επιτροπή, επαναλαμβάνει τις καταγγελίες που περιελάμβανε η προηγούμενη επιστολή του, ενώ ασκεί ευθεία κριτική στον Στέφανο Κασσελάκη για αλλαγή καίριων θέσεων του κόμματος.

    Υπενθυμίζεται ότι την περασμένη Τρίτη η Επιτροπή Σεοντολογίας έδωσε τελευταία διορία στον πρώην υπουργό προκειμένου να παρουσιάσει τις απόψεις του σχετικά με την επιστολή 70-μελών του ΣΥΡΙΖΑ που ζητούσαν τη διαγραφή του.

    Ο Χρήστος Σπίρτζης με πρόσφατες δηλώσεις του έχει καταλογίσει στον Στέφανο Κασσελάκη προειλημμένη απόφαση για διαγραφή του από τον ΣΥΡΙΖΑ, ενώ έχει υποστηρίξει ότι ένα από τα 70 μέλη που στράφηκαν εναντίον του ήταν παλιότερα μέλος της Χρυσής Αυγής, καθώς και ότι τρεις υπογράφοντες δεν είναι καν μέλη του κόμματος.

    Η επιτροπή δεοντολογίας συνεδριάζει κατά κανόνα κάθε Τρίτη, οπότε δεν αναμένεται απόφαση για τον Χρήστο Σπίρτζη πριν τη συνεδρίαση της κεντρικής επιτροπής το Σαββατοκύριακο.

    Πηγή: Ethnos.gr
  • Ηλεία: Το πρώτο τροχαίο ατύχημα στη νέα - υπό κατασκευή - Πατρών - Πύργου, είναι γεγονός !!!
    Ηλεία: Το πρώτο τροχαίο ατύχημα στη νέα - υπό κατασκευή - Πατρών - Πύργου, είναι γεγονός !!!

    Του Γιάννη Σπυρούνη

    Απίστευτο κι όμως Ηλειακό. Σε ένα νομό όπου τα τροχαία αποτελούν μάστιγα, το πρώτο τροχαίο ατύχημα στον υπό κατασκευή άξονα της νέας Πατρών - Πύργου, ως συνέχεια της Ολυμπίας Οδού είναι γεγονός…

    Σύμφωνα με πληροφορίες το ατύχημα συνέβη το μεσημέρι του Σαββάτου με την εκτροπή ενός ΙΧ επιβατηγού, σε τμήμα της οδού στην περιοχή Ψάρι Βάρδας.

    Ο οδηγός του οχήματος υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες εξετράπη της πορείας του και προσέκρουσε σε τσιμεντένια στοιχεία στην άκρη του δρόμου.

    Οι ίδιες πηγές ανέφεραν πως ο οδηγός του αυτοκινήτου τραυματίστηκε ελαφρά.

    Και φυσικά μην ξεχνάμε ότι όλοι περιμένουμε την ολοκλήρωση του έργου στο επόμενο εξάμηνο προκειμένου να αποκτήσουμε έναν ασφαλή οδικό άξονα για τις μετακινήσεις μας....

    troxaio psari 2 2

    troxaio psari 3 2

    troxaio psari 4 2

    troxaio psari 5 2

  • Πατρών - Πύργου: Ένας δικυκλιστής τραυματίας σε τροχαίο στο Κουρτέσι
    Πατρών - Πύργου: Ένας δικυκλιστής τραυματίας σε τροχαίο στο Κουρτέσι

    Ένας άντρας τραυματίστηκε ελαφρά σε τροχαίο που συνέβη το βράδυ της Δευτέρας στην Ε.Ο. Πατρών - Πύργου στο ύψος του Κουρτεσίου.

    Ο άτυχος άντρας οδηγώντας το μηχανάκι του, υπό συνθήκες που ερευνώνται εξετράπη της πορείας του και προσέκρουσε πάνω στις προστατευτικές μπάρες της οδού.

    Στο σημείο έφτασαν προσωπικό του τμήματος τροχαίας Ήλιδας καθώς και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που μετέφερε τον τραυματία στη νοσηλευτική μονάδα Πύργου.

    Φωτογραφία: π. Ιωάννης Κούγιας

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Marma Touch