Ο βουλευτής Ηλείας ΣΥΡΙΖΑ Διονύσης Καλαματιανός συμμετείχε στη συνεδρίαση της Επιτροπής δημοσίων επιχειρήσεων, τραπεζών, οργανισμών κοινής ωφελείας και φορέων κοινωνικής ασφάλισης στην Βουλή, κατά την οποία εξετάστηκε αρχικά η επιλογή του προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου και του διευθύνοντος συμβούλου της ΕΡΓΟΣΕ.Α.Ε και στη συνέχεια του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της ΟΣΕ.Α.Ε κ. Σπηλιόπουλου.
Ο Διονύσης Καλαματιανός ρώτησε τόσο τους υποψηφίους όσο και τον Υπουργό κ. Καραμανλή, για τις προθέσεις τους σχετικά με την επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου στην Ηλεία. Συγκεκριμένα μεταξύ άλλων, ο κ. Καλαματιανός τόνισε ότι δεν μπορεί να υποστηριχτεί η αναπτυξιακή διαδικασία χωρίς το σιδηρόδρομο.
Εν συνεχεία, ανέφερε ότι από το 2010 έως το 2014 υπήρξε μια συνεχής απαξίωση του σιδηρόδρομου στη Ελλάδα, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την Ηλεία, στην οποία καταργήθηκε ο σιδηρόδρομος το 2011. Η πολιτική αυτή επιλογή ερχόταν σε αντίθεση με την πολιτική των αναπτυγμένων κρατών, τα οποία υποστηρίζουν συνεχώς το σιδηροδρομικό τους δίκτυο, ως σημαντικό μέρος της αναπτυξιακής τους προοπτικής.
Επιπλέον, ο κ. Καλαματιανός επεσήμανε ότι από το 2015 έως και πρόσφατα, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ έκανε σημαντικές προσπάθειες για τη βελτίωση της λειτουργίας του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας. Ειδικότερα, από την προηγούμενη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, έχει δρομολογηθεί -με την έγκριση μελετών και των απαραίτητων κονδυλίων- η σύνδεση της Πάτρας με την Κόρινθο, ενώ έχει ήδη ενταχθεί στο σχεδιασμό η επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Πύργος- Πάτρα.
Με παρέμβαση του ο κ. Καλαματιανός ζήτησε από τον κ. Υπουργό και τους υποψηφίους να απαντήσουν για το αν θα συνεχίσουν τον υφιστάμενο σχεδιασμό της σιδηροδρομικής σύνδεσης της Πάτρας με την Κόρινθο και την επαναλειτουργία της γραμμής Πάτρα-Πύργος-Καλαμάτα, τονίζοντας την μεγάλη σπουδαιότητα αυτής της σιδηροδρομικής σύνδεσης για την Ηλεία και όλη την Πελοπόννησο. Οι υποψήφιοι και ο Υπουργός αποδέχθηκαν τη σπουδαιότητα της επαναλειτουργίας του σιδηροδρόμου στη Δυτική Πελοπόννησο. Δυστυχώς, όμως, για άλλη μια φορά, κ. Υπουργός, έδειξε με τους ισχυρισμούς του ότι επανεξετάζει το σχεδιασμό για την υπογειοποίηση του δικτύου στην Πάτρα, γεγονός που θα οδηγήσει σε καθυστερήσεις υλοποίησής του, με δεδομένο ότι θα πρέπει να διέλθει η σιδηροδρομική σύνδεση από οικιστική περιοχή.
Φωτογραφία: EUROKINISSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ