Σάββατο, 04 Ιουλίου 2020 07:53

Καραμανλής για Πατρών - Πύργου: Βάλαμε τέλος στο αδιέξοδο της κατάτμησης

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Η Πατρών - Πύργου μαζί με τη νέα σιδηροδρομική γραμμή της Πάτρας και τον προαστιακό που θα φτάνει έως τον Πύργο, ήταν θέματα που ανέλυσε ο υπουργός Υποδομών Κώστας Καραμανλής, μιλώντας χθες στο 8ο αναπτυξιακό συνέδριο, που συνδιοργανώνουν στην Πάτρα, η εφημερίδα «Πελοπόννησος» και η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας,

Η εθνική οδός Πατρών-Πύργου

Όσον αφορά το έργο του αυτοκινητόδρομου Πατρών-Πύργου, ο Κώστας Καραμανλής είπε ότι «πήραμε τη μόνη πολιτική απόφαση την οποία μπορούσαμε να πάρουμε και κάναμε τέσσερα πράγματα», εξηγώντας:

«Βάλαμε τέλος στο αδιέξοδο της κατάτμησης, εξασφαλίσαμε τη χρηματοδότηση του έργου, ήρθαμε σε συνεννόηση με τις γενικές διευθύνσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και πετύχαμε την αλλαγή της στάσης της ως προς τη χρηματοδότηση του έργου, έτσι ώστε, αν χρειαστεί, να μην χάσουμε χρήματα μετά 2023».

Επίσης, συνέχισε, «ήρθαμε σε συμφωνία με τον παραχωρησιούχο, την "Ολυμπία Οδό" έχουμε ξεκινήσει τις διαδικασίες στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και εξασφαλίζεται η ολοκλήρωση του έργου, χωρίς να στοιχίσει ούτε ένα ευρώ περισσότερο από όσο προβλεπόταν στις 8 εργολαβίες».

«Ο παραχωρησιούχος» συμπλήρωσε, «με το ίδιο οικονομικό τίμημα θα αναλάβει και τη συντήρηση και τη λειτουργία του δρόμου».

Ακόμη, ο υπουργός Υποδομών είπε ότι «επειδή οι πολίτες δεν μπορούν να περιμένουν άλλο για το ενδιάμεσο διάστημα και με δεδομένη την τραγική κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο δρόμος, με δεδομένα τα πολλά θανατηφόρα τροχαία και το μεγάλο πολύ μεγάλο τίμημα που πληρώνουμε σε ανθρώπινες ζωές, προχωρούμε σε στοχευμένες παρεμβάσεις 25 εκατ. ευρώ για οδική ασφάλεια».

«Με άλλα λόγια» επεσήμανε, «όσα δεν έκανε ο ΣΥΡΙΖΑ σε 4,5 χρόνια εμείς τα κάναμε σε ένα, συντονισμένα και υπεύθυνα, ώστε το έργο να γίνει πραγματικότητα χωρίς μεγάλα λόγια».

Καραμανλής για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή: Αναζητήσαμε μια λύση που να μπορεί να γίνει πραγματικότητα και να λύνει τα προβλήματα της πόλης

O υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής αρχικά παρουσίασε το σχέδιο της κυβέρνησης για τη νέα σύγχρονη σιδηροδρομική γραμμή της Πάτρας, τονίζοντας ότι «με τη μερική υπογειοποίηση, σε μήκος άνω των πέντε χιλιομέτρων, στον πυκνό αστικό ιστό και με τις αναπλάσεις που θα γίνουν, απελευθερώνονται χώροι και η Πάτρα αποδίδεται ξανά στους πολίτες».

Μάλιστα, όπως επεσήμανε, «το υπουργείο έλαβε υπόψη, στον τελικό σχεδιασμό, τα αιτήματα και τις ανησυχίες των κατοίκων». Ξεκινώντας την ομιλία του, ο Κώστας Καραμανλής επισήμανε, ότι «η προηγούμενη κυβέρνηση, ήρθε και έταξε ένα φαραωνικό έργο, που ούτε μπορούσε να υλοποιήσει, ούτε το χρειάζεται πραγματικά η πόλη». Στην συνέχεια εξήγησε, ότι «η πλήρης υπογειοποίηση της γραμμής, με τους πανάκριβους σταθμούς μέσα στην πόλη, θα είχε τεράστιες τεχνικές δυσκολίες, υπερβολικά υψηλό κόστος, θα καταργούσε τον προαστιακό σιδηρόδρομο και το κυριότερο, δεν θα μπορούσε ποτέ να χρηματοδοτηθεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση».

«'Αρα, πολύ απλά, δεν θα κατασκευαζόταν, ποτέ», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Κώστας Καραμανλής. Σε αυτό το σημείο κατηγόρησε την προηγούμενη κυβέρνηση, ότι «έταζε κάτι που δεν μπορούσε να κάνει και έλεγε ότι δήθεν το προχωρά, ενώ στην πραγματικότητα δεν είχε ούτε καν μελέτες», προσθέτοντας: «Εμείς δεν μπορούμε να κοροϊδεύουμε τον κόσμο. Δεν λειτουργούμε ποτέ με τη λογική ‘‘πες ωραία μεγάλα λόγια σήμερα κι άσε τον επόμενο να καθαρίσει''. Γι΄ αυτό και το θέμα μάς απασχόλησε πολύ. Μας βασάνισε στο υπουργείο. Αναζητήσαμε μια λύση που να μπορεί να γίνει πραγματικότητα και να λύνει τα προβλήματα της πόλης».

Κατόπιν ανέφερε, ότι η αρχική εκτίμηση του υπουργείου προέβλεπε μερική υπογειοποίηση, συνολικά γύρω στα δύο χιλιόμετρα και συνέχισε: «Μιλώ με ειλικρίνεια στους πολίτες, έτσι εκτιμώ και τους πολίτες που μιλούν με ειλικρίνεια και σοβαρότητα προς εμένα. 'Ακουσα σοβαρές απόψεις, λοιπόν. Και τα βάλαμε κάτω για να δούμε τι μπορεί πραγματικά να γίνει. Πώς μπορούμε να υπογειοποιήσουμε πολύ μεγαλύτερο μέρος της γραμμής, χωρίς να πάμε σε ανεφάρμοστες προτάσεις».

Παρουσιάζοντας το ολοκληρωμένο σχέδιο του υπουργείου Υποδομών, είπε ότι «πρόκειται για ένα έργο ακριβώς όπως το χρειάζεται η Πάτρα, το οποίο ικανοποιεί επτά βασικές αρχές» και εξήγησε:
* Είναι ρεαλιστικό και μπορεί να χρηματοδοτηθεί από την ΕΕ. 'Αρα, μπορεί να γίνει.
*Απελευθερώνει το κέντρο της πόλης. Αποδίδει την Πάτρα ξανά στους Πατρινούς. Δεν την κόβει στα δύο.
*Ανοίγει την πόλη με μέτωπο προς τη θάλασσα, όπως είχαμε εξαρχής δεσμευτεί.
*Είναι περιβαλλοντικά η βέλτιστη λύση. Με ουσιαστικές παρεμβάσεις αστικής ανάπλασης. Πολύ περισσότερο πράσινο. Και μηδενικούς ρύπους στην ατμόσφαιρα.
*Διατηρεί σε λειτουργία τον Προαστιακό.
*Έλαχιστοποιεί την οπτική και ηχητική όχληση.
*Ενισχύει την ασφάλεια, πεζών και οδηγών.

Όπως επεσήμανε ο Κώστας Καραμανλής, «η σιδηροδρομική γραμμή δεν θα περάσει από κάποιο σημείο που δεν περνάει ήδη» και συμπλήρωσε: «Πάνω στην ίδια ακριβώς χάραξη θα πατήσουμε. Στην γραμμή που λειτουργεί σήμερα κι από μονή θα γίνει διπλή. Αλλά ένα πολύ μεγάλο μέρος της, από υπέργειο σήμερα θα το κάνουμε υπόγειο. 'Αρα κανείς να μην φοβάται ότι δήθεν ‘‘θα κοπεί στα δύο η πόλη με νέα σιδηροδρομική γραμμή''. Το αντίθετο. Θα απελευθερώσουμε πολύ μεγάλο μέρος της πόλης από τη σημερινή γραμμή. Και θα το αποκαταστήσουμε με αναπλάσεις σε έκταση περίπου 70 στρεμμάτων».

Ο υπουργός Υποδομών, εξήγησε ότι η υπογειοποίηση θα γίνει στο εξής τμήμα: Η κάθοδος θα γίνει πριν την οδό Κανελλοπούλου και η άνοδος στην περιοχή της Ακτής Δυμαίων, δηλαδή 5,16 χιλιόμετρα. «Μιλάμε, δηλαδή, πρακτικά για το σύνολο του πυκνού αστικού ιστού της Πάτρας. Επιπλέον, άλλα περίπου 1,7 χιλιόμετρα είναι αθροιστικά οι ράμπες ανόδου και καθόδου. Ενώ τα επιφανειακά τμήματα, συνολικά, θα αθροίζουν περίπου 3,8 χιλιόμετρα, εκτός πυκνής αστικής δόμησης».

Όσον αφορά τον προαστιακό, είπε ότι «θα συνεχίζει να λειτουργεί κανονικά, καθώς διατηρούνται και οι οκτώ υφιστάμενες στάσεις στο μήκος του έργου και έξι από αυτές μετατρέπονται σε υπόγειες, ενώ παράλληλα προστίθεται και μια επιπλέον στάση στο νέο λιμάνι, ενώ διατηρείται και η διασύνδεση με τον Πύργο».

Επίσης, σημείωσε, ότι «καταργούνται όλες οι επικίνδυνες υφιστάμενες ισόπεδες διαβάσεις και αντικαθίστανται από ανισόπεδες διαβάσεις οχημάτων και δέκα πεζογέφυρες, για απόλυτη ασφάλεια».

«Και βέβαια», πρόσθεσε, «ένα τέτοιο σύγχρονο έργο, δεν θα μπορούσε παρά να έχει ηλεκτροκίνηση σε όλο το μήκος της διπλής γραμμής».
Σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών, ο εκτιμώμενος προϋπολογισμός δημοπράτησης του έργου είναι περίπου 514 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, ενώ η εκκίνηση του διαγωνισμού προσδιορίζεται στο β΄ εξάμηνο του 2021.

«Για να γίνει κατανοητό στην πράξη τι σημαίνει αυτό το έργο», είπε ο Κώστας Καραμανλής, «παρουσιάζω τα παρακάτω στοιχεία»: «Η υπερταχεία θα κάνει από την Αθήνα ως το νέο λιμάνι της Πάτρας, 1 ώρα και 40΄. Η υπεραστική επιβατική κίνηση, σε πρώτη φάση εκτιμάται ότι θα είναι πάνω από 1.100.000 επιβάτες το χρόνο. Σε δεύτερη φάση, το 2040, σχεδόν 1,5 εκατ. επιβάτες. Η επιβατική κίνηση στον προαστιακό, σε πρώτη φάση εκτιμάται ότι θα είναι πάνω από 1.900.000 επιβάτες το χρόνο. Σε δεύτερη φάση, το 2040, πάνω από 2.600.000.

Η υπεραστική εμπορευματική λειτουργία, σε πρώτη φάση, θα εξυπηρετεί τρεις εμπορικές αμαξοστοιχίες την ημέρα ανά κατεύθυνση στο τμήμα Κόρινθος-Πάτρα, ενώ το 2040 εκτιμάται ότι θα έχουμε τέσσερις εμπορικές την ημέρα στο τμήμα Θριάσιο-Πάτρα».

«Εμείς δεν είμαστε ‘‘πολιτικοί αγιοβασίληδες'', που για όλους έχουν ένα δώρο» τόνισε στην συνέχεια ο Κώστας Καραμανλής και πρόσθεσε: «Δεν πιστεύουμε στα μεγάλα λόγια και στον λαϊκισμό των δήθεν εύκολων λύσεων. Η ιστορία έχει διδάξει ότι όσοι τα βλέπουν όλα εύκολα και λένε πολλά, στο τέλος δεν κάνουν απολύτως τίποτα. Λαϊκισμός είναι να υπόσχεσαι τα πάντα. Υπεύθυνη πολιτική είναι να κάνεις όσα πραγματικά μπορούν να γίνουν».

Απευθυνόμενος σε όσους παρακολουθούσαν το συνέδριο, σημείωσε: «’Ηρθα για να σας πω την αλήθεια, για να σας παρουσιάσω πράγματα που γίνονται και που μπορούν πραγματικά να λύσουν τα προβλήματα της πόλης, για να σας δείξω το σεβασμό μου, τον σεβασμό όλων μας στην κυβέρνηση Μητσοτάκη, γιατί η Πάτρα περίμενε πολύ και ήρθε η ώρα να δει έργα».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ - φωτογραφία: Eurokinissi

Τελευταία τροποποίηση στις Σάββατο, 04 Ιουλίου 2020 10:08

Σχετικά Άρθρα

  • Πατρών - Πύργου: Διασταύρωση - καρμανιόλα στη Ροβιάτα - Νεκρός σε τροχαίο ο Διονύσης Ντόμας
    Πατρών - Πύργου: Διασταύρωση - καρμανιόλα στη Ροβιάτα - Νεκρός σε τροχαίο ο Διονύσης Ντόμας

    Στο πένθος βυθίστηκε η τοπική κοινότητα της Ροβιάτας του δήμου Ήλιδας το μεσημέρι της Δευτέρας μετά το θάνατο του 57χρονου Διονύση Ντόμα σε τροχαίο δυστύχημα που συνέβη στην διασταύρωση του χωριού με την Ε.Ο. Πατρών - Πύργου.

    Ο 57χρονος σύμφωνα με πληροφορίες οδηγώντας το μηχανάκι του επιχείρησε να διασχίσει την εθνική οδό στη διασταύρωση - κάθετα - προς το δρόμο που οδηγεί στην παραλία της Ροβιάτας.

    Τότε συγκρούστηκε πλαγιομετωπικά με αυτοκίνητο που οδηγούσε ημεδαπός και είχε πορεία προς την Πάτρα.

    Το μηχανάκι από την σύγκρουση διαλύθηκε κυριολεκτικά, ενώ ο 57χρονος εκτινάχθηκε αρκετά μέτρα μακρύτερα, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί βαρύτατα. Αιμόφυρτος μεταφέρθηκε άμεσα με ασθενοφόρο στο Κέντρο Υγείας Γαστούνης, καθώς η κατάστασή του ήταν κρίσιμη. Εκεί οι γιατροί προσπάθησαν να τον σταθεροποιήσουν και στη συνέχεια διακομίστηκε στη νοσηλευτική μονάδα Πύργου, όπου και διασωληνώθηκε. Όμως δεν άντεξε και λόγω των βαρύτατων τραυμάτων του, κατέληξε λίγη ώρα αργότερα.

    Η κάτοικοι στη Ροβάτα κάνουν λόγο για ένα επικίνδυνο σημείο της εθνικής οδού, όπου στο ρεύμα κατεύθυνσης προς Πάτρα οι οδηγοί μετά από στροφή βρίσκονται πάνω στη διασταύρωση. Μια διασταύρωση - ισορροπία τρόμου για όσους επιχειρούν να διασχίσουν την εθνική από και προς το χωριό.

    Η ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ.

    Από τους αστυνομικούς του Τμήματος Τροχαίας Ήλιδας σχηματίσθηκε δικογραφία για θανατηφόρο τροχαίο δυστύχημα, που συνέβη χθες το μεσημέρι, στην Νέα Εθνική Οδό Πατρών – Πύργου.

    Ειδικότερα, ένας ημεδαπός άνδρας, οδηγώντας αυτοκίνητο, συγκρούστηκε πλαγιομετωπικά με δίκυκλο όχημα που οδηγούσε 57χρονος άνδρας, με αποτέλεσμα τον σοβαρό τραυματισμό του οδηγού του δικύκλου.

    Ο 57χρονος τραυματίας μεταφέρθηκε με σταθμό του ΕΚΑΒ στο Γενικό Νοσοκομείο Πύργου, όπου λίγη ώρα αργότερα υπέκυψε στα τραύματα του.

    Διενεργείται προανάκριση για την διακρίβωση των αιτιών και συνθηκών πρόκλησης του τροχαίου δυστυχήματος.

    Troxaio Roviata 2

    Troxaio Roviata 3

    Troxaio Roviata 4

    Troxaio Roviata 5

    Troxaio Roviata 6

    Troxaio Roviata 7

  • Πατρών - Πύργου: Κατέληξε ο 57χρονος μετά το σοβαρό τροχαίο στην Ροβιάτα
    Πατρών - Πύργου: Ένας 67χρονος σοβαρά σε τροχαίο στη Ροβιάτα

    'Ενας άνδρας περίπου 57 ετών τραυματίστηκε σοβαρά σε τροχαίο που συνέβη λίγο μετά τη μια το μεσημέρι της Δευτέρας στην Ε.Ο. Πατρών - Πύργου στο ύψος της διασταύρωσης Ροβιάτας.

    Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες ο 57χρονος φέρεται να επιχείρησσε να διασχίσει την εθνική οδό από Ροβιάτα προς παραλία με το μηχανάκι του, όταν συγκρούστηκε με αυτοκίνητο που είχε κατεύιθυνση προς Πάτρα.

    Ο δικυκλιστής από τη σύγκρουση τραυματίστηκε σοβαρά, ενώ το μηχανάκι του διαλύθηκε.

    Σύμφωνα με πληροφορίες ο τραυματίας μεταφέρθηκε στο Κ.Υ. Γαστούνης.

    Νεότερη ενημέρωση

    Ο 57χρονος Διονύσης Ντόμας κάτοικος Ροβιάτας, μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο του Πύργου, όπου και υπέκυψε στα βαρύτατα τραύματά του.

    Περισσότερα σε νεότερη ανάρτηση...

    Troxaio Roviata 2

    Troxaio Roviata 3

    Troxaio Roviata 4

    Troxaio Roviata 5

    Troxaio Roviata 6

    Troxaio Roviata 7

  • Πύργος: Άγρια καταδίωξη των Αρχών με γνωστό για υποθέσεις ναρκωτικών
    Πύργος: Άγρια καταδίωξη των Αρχών με γνωστό για υποθέσεις ναρκωτικών

    Μόνο άγνωστος δεν ήταν στις Αρχές ο οδηγός του αυτοκινήτου, όπου στην θέα των αστυνομικών σε μπλόκο στην Ε.Ο. Πατρών - Πύργου, προσπάθησε να διαφύγει …

    Το περιστατικό συνέβη περίπου στις έντεκα το βράδυ της Τρίτης, όταν ο δράστης κινούμενος από Πύργο προς Αμαλιάδα είδε τους αστυνομικούς της ΟΠΚΕ στο ύψος του “Χόχολη” στα Χανάκια και έκανε αναστροφή μπαίνοντας στην βοηθητική οδό.

    Άμεσα οι αστυνομικοί της ΟΠΚΕ ξεκίνησαν καταδίωξη αφού κατάλαβαν πως η συμπεριφορά του οδηγού κάτι έκρυβε. Μάλιστα υπήρχαν και ενδείξεις πως απέρριψε κάτι στο δρόμο, χωρίς αργότερα σε έλεγχο να καταστεί εφικτό να εντοπιστεί.

    Ο δράστης συνέχισε την πορεία του στη βοηθητική οδό και στο ύψος του οικισμού Καβασιλάκια έστριψε προς τα εκεί, έχοντας πλέον φτάσει στις παρυφές του Πύργου. Συνέχισε με αμείωτη ταχύτητα και εντός των στενών δρόμων του οικισμού και “βγήκε” στην οδό Κατακόλου.

    Στο μεταξύ σε συνδρομή της ΟΠΚΕ είχαν καταφθάσει και αστυνομικοί από την ομάδα ΔΙΑΣ, την Τροχαία και το Α.Τ. Πύργου.

    Ο οδηγός συνέχισε την πορεία του προς τον Αγ. Ιωάννη και έπειτα επιχείρησε να κινηθεί και πάλι προς την εθνική οδό για να συνεχίσει την πορεία του προς Αμαλιάδα.

    Στο ύψος της διασταύρωσης Λαστεΐκων όμως αστυνομικοί της ΔΙΑΣ έστησαν μπλόκο, το οποίο προσπάθησε να αποφύγει μόλις το είδε ο δράστη και συγκρούστηκε με περιπολικό της ΟΠΚΕ στην προσπάθεια να διαφύγει. Τότε ακινητοποιήθηκε το όχημά του και συνελήφθη.

    Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για παραβάσεις του ΚΟΚ περί ασφάλειας συγκοινωνιών και περί όπλων καθώς στην κατοχή του βρέθηκε μαχαίρι.

  • Ολιγόωρη εκτροπή κυκλοφορίας μεταξύ Οβρυάς και Κόμβου ΒΙ.ΠΕ. στην Πατρών - Πύργου, την Πέμπτη 12/09
    Ολιγόωρη εκτροπή κυκλοφορίας μεταξύ Οβρυάς και Κόμβου ΒΙ.ΠΕ. στην Πατρών - Πύργου, την Πέμπτη 12/09

    Στο πλαίσιο της κατασκευής του νέου αυτοκινητόδρομου Πατρών-Πύργου, και συγκεκριμένα στο τμήμα που κατασκευάζεται πάνω στην υφιστάμενη χάραξη, από τον Ανισόπεδο Κόμβο Οβρυάς έως τον Ισόπεδο Κόμβο ΒΙ.ΠΕ. θα εφαρμοστεί εκτροπή κυκλοφορίας την Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2024 από τις 07.00 το πρωί και για περίπου 12 ώρες (έως το αργότερο τις 20.00).

    Συγκεκριμένα, το ρεύμα κυκλοφορίας προς Πύργο στο ύψος του Α.Κ. Οβρυάς θα εκτρέπεται προς την Παλαιά Εθνική Οδό και μετά από πορεία περίπου 10 χιλιομέτρων επί της Π.Ε.Ο. θα επανεισέρχεται στη Ν.Ε.Ο. από τον Ισόπεδο Κόμβο της ΒΙ.ΠΕ.

    Αντίστοιχα, το ρεύμα κυκλοφορίας προς Πάτρα και Αθήνα θα εκτρέπεται προς την Π.Ε.Ο., μέσω της κάθετης οδού, στο ύψος του Ισόπεδου Κόμβου ΒΙ.ΠΕ και θα επανεισέρχεται στη Ν.Ε.Ο. από τον Ανισόπεδο Κόμβο Οβρυάς. Για το διάστημα αυτό, ο Ημικόμβος Μιντιλογλίου θα παραμείνει κλειστός.

    Οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις είναι απαραίτητες, ώστε ο αρμόδιος Κατασκευαστής (AVAX, μέλος της Κ/Ξ ΑΠΙΟΝ ΚΛΕΟΣ) να προβεί σε εργασίες τοποθέτησης δοκαριών στην Άνω Διάβαση Α704 στην περιοχή των Βραχνέικων.

    Η Ολυμπία Οδός ευχαριστεί για την κατανόηση και παρακαλεί τους οδηγούς να συμμορφώνονται προς τη σχετική σήμανση και τις υποδείξεις της Τροχαίας, καθώς και να επιδείξουν αυξημένη προσοχή κατά τη διέλευσή τους από την περιοχή.

    (Δελτίο Τύπου)

  • Πατρών - Πύργου: Δύο ελαφρά τραυματίες σε μετωπική - Κατέληξε σε αυλάκι το ένα αυτοκίνητο
    Πατρών - Πύργου: Δύο ελαφρά τραυματίες σε μετωπική - Κατέληξε σε αυλάκι το ένα αυτοκίνητο

    Δύο άτομα τραυματίστηκαν πολύ ελαφρά σε τροχαίο που συνέβη το μεσημέρι της Κυριακής στην Ε.Ο. Πατρών - Πύργου στο ύψος του Καπελέτου.

    Δύο αυτοκίνητα συγκρούσηκαν μετωπικά με αποτέλεσμα το ένα να καταλήξει σε παρακείμενο αυλάκι αναποδογυρισμένο.

    Στο σημείο κινητοποιήθηκαν δυνάμεις της Π.Υ. Λεχαινών, προσωπικό της Τροχαίας Ήλιδας και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ.

    Οι τραυματίες δεν χρειάστηκε να διακομιστούν σε κάποια νοσηλευτική μονάδα και οι διασώστες τους παρείχαν τις πρώτες βοήθειες.

    Φωτογραφίες π. Ιωάννης Κούγιας

    troxaio kapelet 2

    troxaio kapelet 3

    troxaio kapelet 4

  • Ηλεία: Το πρώτο τροχαίο ατύχημα στη νέα - υπό κατασκευή - Πατρών - Πύργου, είναι γεγονός !!!
    Ηλεία: Το πρώτο τροχαίο ατύχημα στη νέα - υπό κατασκευή - Πατρών - Πύργου, είναι γεγονός !!!

    Του Γιάννη Σπυρούνη

    Απίστευτο κι όμως Ηλειακό. Σε ένα νομό όπου τα τροχαία αποτελούν μάστιγα, το πρώτο τροχαίο ατύχημα στον υπό κατασκευή άξονα της νέας Πατρών - Πύργου, ως συνέχεια της Ολυμπίας Οδού είναι γεγονός…

    Σύμφωνα με πληροφορίες το ατύχημα συνέβη το μεσημέρι του Σαββάτου με την εκτροπή ενός ΙΧ επιβατηγού, σε τμήμα της οδού στην περιοχή Ψάρι Βάρδας.

    Ο οδηγός του οχήματος υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες εξετράπη της πορείας του και προσέκρουσε σε τσιμεντένια στοιχεία στην άκρη του δρόμου.

    Οι ίδιες πηγές ανέφεραν πως ο οδηγός του αυτοκινήτου τραυματίστηκε ελαφρά.

    Και φυσικά μην ξεχνάμε ότι όλοι περιμένουμε την ολοκλήρωση του έργου στο επόμενο εξάμηνο προκειμένου να αποκτήσουμε έναν ασφαλή οδικό άξονα για τις μετακινήσεις μας....

    troxaio psari 2 2

    troxaio psari 3 2

    troxaio psari 4 2

    troxaio psari 5 2

  • Πατρών - Πύργου: Ένας δικυκλιστής τραυματίας σε τροχαίο στο Κουρτέσι
    Πατρών - Πύργου: Ένας δικυκλιστής τραυματίας σε τροχαίο στο Κουρτέσι

    Ένας άντρας τραυματίστηκε ελαφρά σε τροχαίο που συνέβη το βράδυ της Δευτέρας στην Ε.Ο. Πατρών - Πύργου στο ύψος του Κουρτεσίου.

    Ο άτυχος άντρας οδηγώντας το μηχανάκι του, υπό συνθήκες που ερευνώνται εξετράπη της πορείας του και προσέκρουσε πάνω στις προστατευτικές μπάρες της οδού.

    Στο σημείο έφτασαν προσωπικό του τμήματος τροχαίας Ήλιδας καθώς και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που μετέφερε τον τραυματία στη νοσηλευτική μονάδα Πύργου.

    Φωτογραφία: π. Ιωάννης Κούγιας

  • Πύργος: Δύο τραυματίες σε καραμπόλα τριών οχημάτων

    Μια γυναίκα και ένας άντρας τραυματίστηκαν σε τροχαίο που συνέβη στην βοηθητική οδό της Ε.Ο. Πατρών - Πύργου, στο ύψος του σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος.

    Τρία αυτοκίνητα ενεπλάκησαν σε τροχαίο με αποτέλεσμα να τραυματιστεί η οδηγός του ενός και ελαφρύτερα ο οδηγός του δεύτερου οχήματος.

    Στο σημείο επενέβη δύναμη της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας για τον απεγκλωβισμό της οδηγού, ενώ με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ οι τραυματίες μεταφέρθηκαν στη νοσηλευτική μονάδα Πύργου.

    troxaio AB 2

    troxaio AB 3

    troxaio AB 4

    troxaio AB 5

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς