Βασικό σημείο αναφοράς στην πρώτη ημέρα της επίσκεψής του τομεάρχη Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία και βουλευτή Νοτίου Τομέα Β' Αθηνών, Νίκου Παππά στην Ηλεία, αποτέλεσε το έργο της Πατρών - Πύργου.
Ο κ. Παππάς, ξεκίνησε χθες από την περιοχή της Βάρδας, συνοδευόμενος από τον βουλευτή Ηλείας του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και αναπληρωτή τομεάρχη Προστασίας του Πολίτη της Κ.Ο. του κόμματος, Διονύση Καλαματιανό, ενώ σήμερα αναμένεται να επισκεφθεί τον Πύργο και τη Ζαχάρω. Ο Δήμαρχος Ανδραβίδας-Κυλλήνης Γιάννης Λέντζας, ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Σάκης Κεκάτος και ο Αντιδήμαρχος Πολιτικής Προστασίας και Περιβάλλοντος Παναγιώτης Βαγγελάκος, υποδέχθηκαν στο Δημαρχείο της πόλης τον κ. Παππά, ενώ στην σύσκεψη που ακολούθησε, συμμετείχαν και ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου της πόλης, Ανδρέας Τσίρος καθώς και άλλοι φορείς.
Αναφερόμενος στον οδικό άξονα Πατρών-Πύργου, ο κ. Παππάς, υπογράμμισε ότι: «Στην Πατρών-Πύργου είχαμε χρηματοδότηση, συμβάσεις και έργα που υλοποιούνταν. Η απόφαση της Ν.Δ. να “παγώσει” το έργο είναι ακατανόητη και θα στοιχίσει, δυστυχώς, σε ανθρώπινες ζωές και στην τοπική οικονομία» τόνισε ο κ. Παππάς συμπληρώνοντας ότι «...πάρα τα όσα λέει ο κ. Καραμανλής, η Κομισιόν έχει απαντήσει ότι οι ελληνικές αρχές έχουν καταθέσει ως τώρα μόνο κάποιες αρχικές πληροφορίες. Κανέναν πλήρη φάκελο, δηλαδή. Ο κ. Καραμανλής πρέπει να ξαναδεί ότι το πισωγύρισμα δεν βοηθά. Εμείς είμαστε εδώ για να στηρίξουμε μια επιλογή επανεκκίνησης του έργου στη βάση του σχεδιασμού και της υλοποίησης που προχωρούσε ο ΣΥΡΙΖΑ».
Από την πλευρά του ο κ. Λέντζας αναφέρθηκε σε ουσιαστικά ζητήματα υποδομών του Δήμου Ανδραβίδας-Κυλλήνης, όπως ο βιολογικός καθαρισμός, το open mall της Βάρδας, την επέκταση του βιολογικού καθαρισμού της Ανδραβίδας, το υδατοδρόμιο της Κυλλήνης και την περάτωση των εργασιών των αποθηκών του ΑΣΟ στα Λεχαινά.
Σχολιάζοντας το θέμα του αυτοκινητοδρόμου τόνισε ότι: «Η ανοχή και η αντοχή όλων μας έχουν εξαντληθεί και περιμένουμε απτά αποτελέσματα, από τον Υπουργό Υποδομών κ. Καραμανλή, αλλά και από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς έτσι ώστε να δούμε τον δρόμο να ξεκινά».
Ακολούθως τον λόγο πήρε ο κ. Καλαματιανός ο οποίος επεσήμανε ότι: «Το Μάρτιο του 2020 ο κ. Καραμανλής αποφάσισε την ακύρωση των εργολαβιών που κατασκεύαζαν τον δρόμο και ισχυρίζεται πως έχει κάνει ενέργειες ώστε να πάρει εκ νέου έγκριση για να παραχωρήσει το έργο στην Ολυμπία Οδό, εκεί από όπου απεντάχθηκε το 2013. Από τον Μάιο του 2020 καταθέσαμε αίτηση κατάθεσης εγγράφων στη Βουλή προκειμένου να καταθέσει ο υπουργός τα έγγραφα που αποδεικνύουν όλη την πορεία των έργων και κυρίως τι έχει γίνει με τον φάκελο που θα έπρεπε να είχε στείλει στον Ε.Ε. για να εγκριθεί εκ νέου το έργο. Μέχρι σήμερα δεν έχουμε απάντηση. Απάντηση όμως είχαμε από την Κομισιόν από την οποία προκύπτει πως δεν έχει σταλεί ο φάκελος στην Ε.Ε. Μακάρι να ήταν διαφορετική. Σε κάθε περίπτωση αναμένουμε την απάντηση του κ. Καραμανλή».
Σε πρώην εργοτάξιο στο Γεράκι
Αμέσως μετά, ο Νίκος Παππάς, συνοδευόμενος από τον Διονύση Καλαματιανό και τον Γιώργο Παναγιωτόπουλο, επισκέφθηκε το πρώην εργοτάξιο της 2ης εργολαβίας στο Γεράκι για το τμήμα Αμαλιάδα - Δουνέικα. Στο σημείο αυτό ο κ. Παππάς έκανε λόγο για πλήρη απουσία έργου και εγκληματική εγκατάλειψη που θα επιφέρει μεγάλο πλήγμα στην τοπική κοινωνία και οικονομία, συμπληρώνοντας ότι: «Εδώ ήταν σε εξέλιξη ένα έργο το οποίο ξεκίνησε να καθυστερεί από τον Ιούλιο του 2019 και διεκόπη με κυβερνήτη απόφαση τον περασμένο Μάρτη. Μπορείτε να δείτε και να δείξετε την πρόοδο των εργασιών καθώς είναι ένα έργο που έχει και οι απαλλοτριώσεις. Έχει διαμορφωθεί ο δρόμος και απλώς λείπει το οδόστρωμα. Αντιλαμβάνεστε ότι έχουν γίνει πολιτικές επιλογές που είναι ανεξήγητες εικόνα είναι αδιάψευστη. Τα έργα είχαν αρχίσει να υλοποιούνται και οι πολιτικές επιλογές είναι απολύτως ανεξήγητες και εις βάρος του δημοσίου συμφέροντος. Η εικόνα εδώ μιλάει από μόνη της. Δεν θέλω να κάνω άλλο σχόλιο».
Ακολούθως ο Διονύσης Καλαματιανός, ανέφερε: «Ήρθαμε μαζί με τον υπουργό Νίκο Παππά και τομεάρχη υποδομών και μεταφορών της κοινοβουλευτικής ομάδας ΣΥΡΙΖΑ, για να δούμε από κοντά και εμείς ως ντόπιοι -που τα έχουμε δει και παλιότερα, αλλά να δει και ο ίδιος, ότι τα έργα είχαν ξεκινήσει και είχαν προχωρήσει σε πολύ σημαντικό βαθμό. Η επιτόπια αυτοψία είναι ο καλύτερος μάρτυρας για το ότι το έργο είχε ξεκινήσει να κατασκευάζεται. Αδιάψευστος μάρτυρας λοιπόν είναι αυτά τα έργα που ήδη υπάρχουν και αποδεικνύουν την υλοποίηση του δρόμου αλλά και η διακόσιες οικογένειες από την Αμαλιάδα και την γύρω περιοχή που εργάζονταν σε αυτό το δρόμο που κατασκευαζόταν. Η κυβέρνηση δεν μπορεί να αρνείται ένα πραγματικό γεγονός»