Πολιτικά

Παππάς από την Ηλεία: "Ακατανόητη η ενέργεια της ΝΔ να παγώσει τα έργα στην Πατρών - Πύργου"

Παππάς από την Ηλεία: "Ακατανόητη η ενέργεια της ΝΔ να παγώσει τα έργα στην Πατρών - Πύργου"
Βασικό σημείο αναφοράς στην πρώτη ημέρα της επίσκεψής του τομεάρχη Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία και βουλευτή Νοτίου Τομέα Β' Αθηνών, Νίκου Παππά στην Ηλεία, αποτέλεσε το έργο της Πατρών - Πύργου.
Ο κ. Παππάς, ξεκίνησε χθες από την περιοχή της Βάρδας, συνοδευόμενος από τον βουλευτή Ηλείας του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και αναπληρωτή τομεάρχη Προστασίας του Πολίτη της Κ.Ο. του κόμματος, Διονύση Καλαματιανό, ενώ σήμερα αναμένεται να επισκεφθεί τον Πύργο και τη Ζαχάρω. Ο Δήμαρχος Ανδραβίδας-Κυλλήνης Γιάννης Λέντζας, ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Σάκης Κεκάτος και ο Αντιδήμαρχος Πολιτικής Προστασίας και Περιβάλλοντος Παναγιώτης Βαγγελάκος, υποδέχθηκαν στο Δημαρχείο της πόλης τον κ. Παππά, ενώ στην σύσκεψη που ακολούθησε, συμμετείχαν και ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου της πόλης, Ανδρέας Τσίρος καθώς και άλλοι φορείς.
Αναφερόμενος στον οδικό άξονα Πατρών-Πύργου, ο κ. Παππάς, υπογράμμισε ότι: «Στην Πατρών-Πύργου είχαμε χρηματοδότηση, συμβάσεις και έργα που υλοποιούνταν. Η απόφαση της Ν.Δ. να “παγώσει” το έργο είναι ακατανόητη και θα στοιχίσει, δυστυχώς, σε ανθρώπινες ζωές και στην τοπική οικονομία» τόνισε ο κ. Παππάς συμπληρώνοντας ότι «...πάρα τα όσα λέει ο κ. Καραμανλής, η Κομισιόν έχει απαντήσει ότι οι ελληνικές αρχές έχουν καταθέσει ως τώρα μόνο κάποιες αρχικές πληροφορίες. Κανέναν πλήρη φάκελο, δηλαδή. Ο κ. Καραμανλής πρέπει να ξαναδεί ότι το πισωγύρισμα δεν βοηθά. Εμείς είμαστε εδώ για να στηρίξουμε μια επιλογή επανεκκίνησης του έργου στη βάση του σχεδιασμού και της υλοποίησης που προχωρούσε ο ΣΥΡΙΖΑ».
pappas proti 2
Από την πλευρά του ο κ. Λέντζας αναφέρθηκε σε ουσιαστικά ζητήματα υποδομών του Δήμου Ανδραβίδας-Κυλλήνης, όπως ο βιολογικός καθαρισμός, το open mall της Βάρδας, την επέκταση του βιολογικού καθαρισμού της Ανδραβίδας, το υδατοδρόμιο της Κυλλήνης και την περάτωση των εργασιών των αποθηκών του ΑΣΟ στα Λεχαινά.
Σχολιάζοντας το θέμα του αυτοκινητοδρόμου τόνισε ότι: «Η ανοχή και η αντοχή όλων μας έχουν εξαντληθεί και περιμένουμε απτά αποτελέσματα, από τον Υπουργό Υποδομών κ. Καραμανλή, αλλά και από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς έτσι ώστε να δούμε τον δρόμο να ξεκινά».
Ακολούθως τον λόγο πήρε ο κ. Καλαματιανός ο οποίος επεσήμανε ότι: «Το Μάρτιο του 2020 ο κ. Καραμανλής αποφάσισε την ακύρωση των εργολαβιών που κατασκεύαζαν τον δρόμο και ισχυρίζεται πως έχει κάνει ενέργειες ώστε να πάρει εκ νέου έγκριση για να παραχωρήσει το έργο στην Ολυμπία Οδό, εκεί από όπου απεντάχθηκε το 2013. Από τον Μάιο του 2020 καταθέσαμε αίτηση κατάθεσης εγγράφων στη Βουλή προκειμένου να καταθέσει ο υπουργός τα έγγραφα που αποδεικνύουν όλη την πορεία των έργων και κυρίως τι έχει γίνει με τον φάκελο που θα έπρεπε να είχε στείλει στον Ε.Ε. για να εγκριθεί εκ νέου το έργο. Μέχρι σήμερα δεν έχουμε απάντηση. Απάντηση όμως είχαμε από την Κομισιόν από την οποία προκύπτει πως δεν έχει σταλεί ο φάκελος στην Ε.Ε. Μακάρι να ήταν διαφορετική. Σε κάθε περίπτωση αναμένουμε την απάντηση του κ. Καραμανλή».
Σε πρώην εργοτάξιο στο Γεράκι
Αμέσως μετά, ο Νίκος Παππάς, συνοδευόμενος από τον Διονύση Καλαματιανό και τον Γιώργο Παναγιωτόπουλο, επισκέφθηκε το πρώην εργοτάξιο της 2ης εργολαβίας στο Γεράκι για το τμήμα Αμαλιάδα - Δουνέικα. Στο σημείο αυτό ο κ. Παππάς έκανε λόγο για πλήρη απουσία έργου και εγκληματική εγκατάλειψη που θα επιφέρει μεγάλο πλήγμα στην τοπική κοινωνία και οικονομία, συμπληρώνοντας ότι: «Εδώ ήταν σε εξέλιξη ένα έργο το οποίο ξεκίνησε να καθυστερεί από τον Ιούλιο του 2019 και διεκόπη με κυβερνήτη απόφαση τον περασμένο Μάρτη. Μπορείτε να δείτε και να δείξετε την πρόοδο των εργασιών καθώς είναι ένα έργο που έχει και οι απαλλοτριώσεις. Έχει διαμορφωθεί ο δρόμος και απλώς λείπει το οδόστρωμα. Αντιλαμβάνεστε ότι έχουν γίνει πολιτικές επιλογές που είναι ανεξήγητες εικόνα είναι αδιάψευστη. Τα έργα είχαν αρχίσει να υλοποιούνται και οι πολιτικές επιλογές είναι απολύτως ανεξήγητες και εις βάρος του δημοσίου συμφέροντος. Η εικόνα εδώ μιλάει από μόνη της. Δεν θέλω να κάνω άλλο σχόλιο».
pappas proti 3
Ακολούθως ο Διονύσης Καλαματιανός, ανέφερε: «Ήρθαμε μαζί με τον υπουργό Νίκο Παππά και τομεάρχη υποδομών και μεταφορών της κοινοβουλευτικής ομάδας ΣΥΡΙΖΑ, για να δούμε από κοντά και εμείς ως ντόπιοι -που τα έχουμε δει και παλιότερα, αλλά να δει και ο ίδιος, ότι τα έργα είχαν ξεκινήσει και είχαν προχωρήσει σε πολύ σημαντικό βαθμό. Η επιτόπια αυτοψία είναι ο καλύτερος μάρτυρας για το ότι το έργο είχε ξεκινήσει να κατασκευάζεται. Αδιάψευστος μάρτυρας λοιπόν είναι αυτά τα έργα που ήδη υπάρχουν και αποδεικνύουν την υλοποίηση του δρόμου αλλά και η διακόσιες οικογένειες από την Αμαλιάδα και την γύρω περιοχή που εργάζονταν σε αυτό το δρόμο που κατασκευαζόταν. Η κυβέρνηση δεν μπορεί να αρνείται ένα πραγματικό γεγονός»
pappas proti 4
Τέλος, ο κ. Παναγιωτόπουλος, επεσήμανε ότι: «Συνοδεύουμε τον τομεάρχη υποδομών και μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ Νίκο Παππά σε κάτι που όπως λέει ο λαός είναι μία εικόνα χίλιες λέξεις στις 7 Ιουλίου 2019 είναι μέρα μνήμης να θυμόμαστε όλοι ότι κυβερνά μία κυβέρνηση που παρέλαβε έργο και παρέδωσε έρημο και αυτό σε συνδυασμό με την παροιμιώδη απραξία της Περιφέρειας για την άρση της επικινδυνότητας του υφιστάμενου οδοστρώματος οδηγεί σε εκατοντάδες ανάπηρους και νεκρούς και η Ηλεια πληρώνει ένα βαρύτατο φόρο αίματος. Είμαστε βέβαιοι ότι τομεάρχη σε υποδομών και μεταφορών θα αναδείξει την κατάσταση για να μπει ένα τέλος στο ψέμα. Και το πλάνο προς το Νότο και το πλάνο προς το βορρά αποδεικνύει ότι στις 7 Ιουλίου παραδόθηκε εργοτάξιο και τώρα βρισκόμαστε στο απόλυτο τίποτα».
Στο Επιμελητήριο Ηλείας
Ο Νίκος Παππάς, από την πλευρά του ανέφερε ότι ο κλάδος των υποδομών και των κατασκευών θα μπορούσε να αποτελέσει διέξοδο για την εθνική οικονομία. Σχολιάζοντας ότι και δαπάνες θα γίνουν και θέσεις εργασίας θα δημιουργηθούν αλλά και έσοδα για το δημόσιο θα προκύψουν και σε λίγα χρόνια η Ελλάδα θα έχει ένα βελτιωμένο απόθεμα υποδομών με ολοκληρωμένα τα σιδηροδρομικά, οδικά και τηλεπικοινωνιακά δίκτυα. Τονίσε ακόμα ότι «Δεν ήρθαμε να αντιπολιτευτούμε…» ενώ πρόσθεσε ότι: «Απευθύνω έκκληση για επιστροφή στη συνέχιση υλοποίησης του σχεδιασμού που παρήγαγε αποτελέσματα στην κατασκευή του δρόμου», ανέφερε.
pappas proti 5
«Δεν ήρθαμε να αντιπολιτευτούμε. Ειλικρινά θα θέλαμε να είχαμε λάβει θετική απάντηση από την επίτροπο. Είναι κρίμα, το έργο είναι προχωρημένο και το είδαμε με τα μάτια μας…» ανέφερε ο Νίκος Παππάς ενώ μιλώντας για το νέο πτωχευτικό νόμο, επεσήμανε ότι «η Ν.Δ. εφαρμόζει με συνέπεια το νεοφιλελεύθερης κοπής σχέδιο Πισσαρίδη. Τόσο με τον αποκλεισμό των μικρομεσαίων επιχειρήσεων από τα χρηματοδοτικά εργαλεία στήριξης απέναντι στις οικονομικές επιπτώσεις του κορωνοϊού όσο και με τον νέο πτωχευτικό, ο οποίος δίνει στον πιστωτή το “πιστόλι”, παύει την προστασία της α' κατοικίας, ανοίγει τον δρόμο της εκκαθάρισης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και των σωρηδόν απολύσεων. Για αυτό και πρέπει να αποσυρθεί. Οι επιχειρήσεις δεν είναι “ζόμπι”, όπως τις χαρακτηρίζουν τα κυβερνητικά στελέχη. Πρέπει να στηριχθούν άμεσα και γενναία».
Αναφερόμενος στα αναπτυξιακά έργα ο Διονύσης Καλαματιανός υπογράμμισε πως έχουν βαλτώσει παντού, ενώ σε ότι αφορά το μέλλον του Πάτρα-Πύργος και την απάντηση της Επιτρόπου, δήλωσε: «Μακάρι να έλεγε η Επίτροπος πως όλα είναι καλά με τον φάκελο. Θα στηρίζαμε την κυβέρνηση, αλλά δυστυχώς δεν μπορούμε να το πούμε». Επίσης, ο κ. Καλαματιανός αναφέρθηκε στο «πάγωμα» του σχεδιασμού του σιδηροδρόμου από την κυβέρνηση της ΝΔ, ενώ σε ότι αφορά τα ΤΕΦΑΑ στον Πύργο, σχολίασε πως δεν έχει δοθεί ακόμα απάντηση από την υπουργό για τον λόγο που ανεστάλη η λειτουργία του.
pappas proti 6
Σχετικά με τις αλλαγές που φέρνει ο νέος πτωχευτικός κώδικας συμπλήρωσε: «Δεν αποτελεί καμία δεύτερη ευκαιρία. Όσοι έχουν εισόδημα πάνω από 7.000 ευρώ χάνουν το σπίτι τους, όσοι έχουν κάτω από 7.000 θα πρέπει να πληρώνουν δόσεις για να μένουν στο σπίτι τους για 12 χρόνια και μετά να το αγοράσουν στην εμπορική αξία από την τράπεζα!». Τέλος, όπως ανέφερε ο Νίκος Παππάς, ο ΣΥΡΙΖΑ είναι έτοιμος να στηρίξει οποιοδήποτε συλλογικό αίτημα φορέων σχετικά με την κατασκευή του Πάτρα-Πύργος.
Τον Νίκο Παππά συνοδεύουν, εκτός από τον Διονύση Καλαματιανό, οι πρώην βουλευτές Ηλείας του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Μάκης Μπαλαούρας και Δημήτρης Μπαξεβανάκης, το μέλος της ΚΕΑ του κόμματος, Γιώργος Παναγιωτόπουλος, ο συντονιστής της Ν.Ε. Ηλείας του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Γιώργος Σαϊτάς.

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

tsoukalas popup