Πολιτικά

ΔΕΕΠ ΝΔ Ηλείας: Επενδύουν στην καταστροφολογία ελλείψει στρατηγικής

ΔΕΕΠ ΝΔ Ηλείας: Επενδύουν στην καταστροφολογία ελλείψει στρατηγικής

“Εμπάθεια- στείρα και ανέξοδη κριτική- καταστροφολογία” είναι το τρίπτυχο στο οποίο έχει επενδύσει ο ΣΥΡΙΖΑ και προσωπικά ο κ. Τσίπρας, αποδεικνύοντας για μία ακόμη φορά ότι η αξιωματική αντιπολίτευση είναι κατώτερη των περιστάσεων.

Το μόνο που έχει να εισφέρει η αξιωματική αντιπολίτευση, την ώρα που η χώρα δοκιμάζεται από την πανδημία, είναι η εκμετάλλευση του ανθρώπινου πόνου σε οποιαδήποτε μορφή του. Δεν εκπλησσόμεθα, είναι άλλωστε κάτι που ξέρει να το κάνει καλά.

Είναι ένας καλός τρόπος αποπροσανατολισμού της κοινής γνώμης, γιατί σε καμία περίπτωση δεν συμφέρει τον κ. Τσίπρα και τα στελέχη του να θυμούνται οι πολίτες τι άφησε πίσω η διακυβέρνησή τους. Ελλείψεις, κενά, ημίμετρα, τα οποία η σημερινή κυβέρνηση κάνει πραγματικό αγώνα να τα αντιμετωπίσει και μάλιστα κάτω από πολύ ιδιαίτερες και δύσκολες συνθήκες.

Και ερχόμαστε στο τώρα, την ώρα που δίνουμε μάχη για τις ανθρώπινες ζωές, την ώρα που η κυβέρνηση αγωνίζεται να στηρίξει με κάθε τρόπο τους πολίτες που πλήττονται από τις επιπτώσεις της πανδημίας, η αξιωματική αντιπολίτευση να ασκεί κριτική για τον τρόπο λειτουργίας της τηλεκπαίδευσης. Ξεχνούν βέβαια τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ ότι στην πρώτη φάση της πανδημίας, όταν η κυβέρνηση ξεκίνησε να εφαρμόζει την τηλεκπαίδευση στα σχολεία μας, η αξιωματική αντιπολίτευση ήταν αυτή που ‘πολέμησε’ την όλη διαδικασία και σήμερα ανακαλύπτει τι; Την χρησιμότητά της; Ε, καιρός ήταν έστω και μέσω της αρνητικής κριτικής να παραδεχτούν ότι η κυβέρνηση ορθά κινήθηκε εξαρχής σε αυτή την κατεύθυνση.

Από όλες τις τοποθετήσεις που κάνει ο κ. Τσίπρας, διαφαίνεται η υπέρμετρη αγωνία του να επενδύσει σε μία καταστροφή. Να καταρρεύσει από τη μία το Σύστημα Υγείας, αδιαφορώντας για τον πόνο των ανθρώπων. Να καταρρεύσει από την άλλη το σύστημα της τηλεκπαίδευσης, αδιαφορώντας για το αν θα μείνουν πίσω στα μαθήματά τους οι μαθητές μας. Να καταρρεύσει το ένα, να καταρρεύσει το άλλο. Μία εποικοδομητική πρόταση δεν έχουμε δει μέχρι στιγμής από τον ΣΥΡΙΖΑ. Και γι’ αυτό τον λόγο περιθωριοποιείται συνεχώς στη συνείδηση των πολιτών.

Η Ελλάδα με το σύστημα της τηλεκπαίδευσης κάνει κάτι που δεν κάνουν πολλές χώρες. Αναπτύσσει μια τιτάνια προσπάθεια που έχει μέχρι στιγμής πολλά θετικά αποτελέσματα. Διατηρεί σε επαφή τον μαθητή με τον δάσκαλό του και με τους συμμαθητές του και εξοικειώνει τα παιδιά μας με νέες τεχνολογίες.

Αυτά τα αγνοεί ο κ. Τσίπρας όταν επενδύει στην καταστροφολογία. Τα στοιχεία όμως καταρρίπτουν του ισχυρισμούς του. Τις τελευταίες ημέρες πραγματοποιήθηκε τηλεκπαίδευση, για πρώτη φορά στην ιστορία της χώρας μας, στο σύνολο της σχολικής κοινότητας που αγγίζει τα 1,6 εκατομμύρια μέλη. Υπήρξαν πάνω από 39.800 παράλληλες συνεδρίες Γυμνασίων και Λυκείων και πάνω από 55.000 παράλληλες συνεδρίες Νηπιαγωγείων και Δημοτικών σε όλη τη χώρα. Μετά τη λειτουργία των ψηφιακών τμημάτων όλων των Γυμνασίων και Λυκείων ήδη από την προηγούμενη εβδομάδα, την Τετάρτη ήταν η πρώτη μέρα εισόδου των Δημοτικών και Νηπιαγωγείων της χώρας, με τη λειτουργία πάνω από 47.000 τμημάτων. Κατά την διάρκεια του απογευματινού ωραρίου, παρουσιάστηκαν τεχνικά ζητήματα που διορθώθηκαν, με αποτέλεσμα στην συνέχεια η τηλεκπαίδευση να κυλήσει ομαλά σε όλες τις περιοχές της χώρας για όλα τα Δημοτικά και Νηπιαγωγεία.

Υπενθυμίζουμε λοιπόν στον κ. Τσίπρα ότι από την αρχή της υγειονομικής κρίσης μέχρι σήμερα σε ότι αφορά την τηλεκπαίδευση υπήρξε:

- Αναβάθμιση δημοσίων δικτύων και πλατφορμών ΠΣΔ, e-class, e-me σύγχρονης και νέων, ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης, για το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας της χώρας-δομές που είχαν αφεθεί στην τύχη τους επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ.

- Εξασφάλιση πλατφόρμας σύγχρονης τηλεκπαίδευσης δωρεάν για όλα τα σχολεία της χώρας μας.

- Μηδενική χρέωση δεδομένων σε όλες τις πλατφόρμες που χρησιμοποιεί το Υπουργείο για την τηλεκπαίδευση.

- Μηδενική χρέωση και για πρόσβαση στην πλατφόρμα σύγχρονης τηλεκπαίδευσης μέσω σταθερού ή κινητού τηλεφώνου.

- Ενίσχυση του εξοπλισμού σχολείων με σχεδόν 90.000 φορητές συσκευές (65.000 από ΕΣΠΑ και 25.000+ από δωρεές), από 4.500 περίπου που παραλάβαμε τον Ιούλιο 2019 από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ.

- Δημιουργία εκ του μηδενός άνω των 220 μαθημάτων εκπαιδευτικής τηλεόρασης για μαθητές Δημοτικού που προβάλλονται καθημερινά από την ΕΡΤ2.

- Επιμορφωτικά σεμινάρια εκπαιδευτικών για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

- Οδηγίες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για εκπόνηση προγραμμάτων εκπαίδευσης εξ αποστάσεως.

Σημειώνεται ότι ένας από τους λόγους που προκρίθηκε το διαφορετικό ωράριο Γυμνασίων/Λυκείων, αφενός, και Νηπιαγωγείων/Δημοτικών αφετέρου, ήταν η διευκόλυνση των οικογενειών που τηλεργάζονται, έχουν ένα ή περισσότερα παιδιά και η εξορθολογισμένη χρήση συσκευών.

Ο κ. Τσίπρας επιλέγει να αγνοεί τα παραπάνω και εξακολουθεί στην κορύφωση της μεγαλύτερης υγειονομικής κρίσης, να παίζει με τις αγωνίες των πολιτών. Ποντάρει στην καταστροφή μήπως ξεφύγει από τα στρατηγικά του αδιέξοδα. Έχοντας χτίσει την καριέρα πάνω στους «αγανακτισμένους» και στα «μαγκάλια» πιστεύει ότι μπορούν να επαναληφθούν σκηνές του παρελθόντος και αποφάσισε να επενδύσει αυτή τη φορά στην φωτογραφία με το πρόβλημα που ανέκυψε στην Τ.Κ. Πεύκης με το θέμα της τηλεκπαίδευσης.

Και φυσικά, η αντίδραση της κυβέρνησης ήταν άμεση και στοχευμένη στην κατεύθυνση επίλυσης του προβλήματος. Γιατί έτσι πράττει η κυβέρνηση της Ν.Δ., όταν εντοπίζεται ένα πρόβλημα, το οποίο πολλές φορές οφείλεται σε ελλιπή ενημέρωση, αντιδρά και δίνει λύσεις.

Τα υπόλοιπα είναι λόγια του αέρα για να αισθάνονται καλύτερα αυτοί που δεν έλαβαν καμία μέριμνα τα χρόνια της διακυβέρνησής τους.

Αλήθεια, γνωρίζει ο κ. Τσίπρας ότι με ευθύνη του πρώην Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας κ. Κατσιφάρα, τον οποίο στήριξε ο ΣΥΡΙΖΑ, οι Νομοί της Δυτικής Ελλάδας το 2018 ήταν οι μόνοι σε ολόκληρη τη χώρα που δεν έλαβαν μερίδιο τεχνολογικού εξοπλισμού; Ας του το υπενθυμίσουμε…

(Δελτίο Τύπου)

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

tsoukalas popup