Κυριακή, 25 Απριλίου 2021 14:36

Γιώργος Καραγιάννης: " Ετοιμάζουμε το μεγαλύτερο πακέτο έργων ύψους 13,5 δισ" - Καμία αναφορά στην Πατρών - Πύργου

Γράφτηκε από τον

Το μεγαλύτερο πακέτο έργων δημοσίων υποδομών των τελευταίων δεκαετιών ύψους 13,5 δισ ευρώ έχει σχεδιαστεί και θα υλοποιηθεί από το υπουργείο Υποδομών τονίζει ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ- ΜΠΕ.

Ο κ Καραγιάννης παρουσιάζει όλο το πρόγραμμα των έργων αυτών σε ολόκληρη τη χώρα με τα χρονοδιαγράμματα τους υπογραμμίζοντας ότι θα δημιουργήσουν τις συνθήκες για την επαναφορά της χώρας σε θετικό ρυθμό ανάπτυξης.

Εκτός από τα τέσσερα μεγάλα έργα εθνικής εμβέλειας: Την Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, τον ΒΟΑΚ, το βόρειο τμήμα του Ε 65 και την Ζεύξη Περάματος - Σαλαμίνας ο κ. Καραγιάννης αναφέρεται και στα υπόλοιπα έργα που θα αλλάξουν την εικόνα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης .

Όπως τονίζει «Προχωρούν οι μελέτες για την επέκταση της Αττικής Οδού» ενώ με την «Επέκταση του Προαστιακού αναβαθμίζουμε τη Δυτική Αττική». Αναφορά κάνει και στα Έργα ΣΔΙΤ όπως και στα Σιδηροδρομικά έργα .

Ολόκληρη η συνέντευξη του Γενικού Γραμματέα Υποδομών Γιώργου Καραγιάννη στο ΑΠΕ-ΜΠΕ και τον Γιώργο Ψύλλια έχει ως εξής:

Ερ: Μιλήσατε για «ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τα μεγάλα έργα που ήδη υλοποιείται» . Ποιά είναι τα μεγαλύτερα από αυτά και ποιό το χρονοδιάγραμμά τους;

Στο Υπουργείο έχει σχεδιαστεί και θα υλοποιηθεί το μεγαλύτερο πακέτο έργων δημόσιων υποδομών των τελευταίων δεκαετιών, ύψους 13,5 δισ. ευρώ, με μεγάλα έργα υποδομής σε όλη τη χώρα, προκειμένου να δημιουργήσουμε τις συνθήκες για την επαναφορά της χώρας σε θετικό ρυθμό ανάπτυξης.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα τέτοιων μεγάλων έργων αποτελούν :

• η κατασκευή του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης, ενός εμβληματικού έργου συνολικού μήκους 193 χιλιομέτρων, εκτιμώμενου κόστους 1,75 δισ. ευρώ, που μετά από χρόνια καθυστερήσεων έχει μπει σε τροχιά υλοποίησης, με την ολοκλήρωση των απαιτούμενων μελετών μετά από δεκαετίες απραξίας

• η κατασκευή του βόρειου τμήματος του αυτοκινητοδρόμου Ε65, συνολικού μήκους 70,47km, που θα συμβάλλει στη ταχύτερη και ασφαλέστερη οδική διασύνδεση της περιοχής της Δυτικής Μακεδονίας με τη Κεντρική Ελλάδα, συμβατικής δαπάνης 443 εκατ. ευρώ και τους επόμενους κιόλας μήνες θα ξεκινήσει να κατασκευάζεται

• η υποθαλάσσια οδική ζεύξη της Σαλαμίνας, με την κατασκευή υποθαλάσσιας σήραγγας μήκους 1,2 χλμ που θα συνδέει το Πέραμα με τη νησίδα του Αγ. Γεωργίου και την κατασκευή οδικού τμήματος 5 χλμ από τη Λεωφόρο Σχιστού στο Πέραμα (είσοδος σήραγγας) και ανισόπεδο κόμβο σύνδεσης με το οδικό δίκτυο Δήμου Περάματος, εκτιμώμενου κόστους 500εκατ. ευρώ, όπου οι μελέτες ήδη ολοκληρώθηκαν και πριν λίγες ημέρες κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του έργου.

Ερ: Να σταθούμε ιδιαίτερα στην Αττική σε ποιά μεγάλα έργα έχετε δώσει προτεραιότητα;

Στην Αττική μετά από πολλά χρόνια ξεκινούν πολλά μεγάλα έργα. Πρώτα και κύρια, η Γραμμή 4 του Μετρό. Πρόκειται για το μεγαλύτερο έργο υποδομής που κατασκευάζεται σήμερα στην Ευρώπη, μήκους 13 χιλιομέτρων, εντός αστικού ιστού, με 15 νέους σταθμούς που θα αλλάξει ριζικά το τοπίο στις μετακινήσεις στην πρωτεύουσα. Παράλληλα, προετοιμάζουμε και τους επόμενους μήνες θα δημοπρατήσουμε την οδική σύνδεση της Λεωφόρου Κύμης ενός έργου που θα εξυπηρετεί μέση ημερήσια κυκλοφορία 30.000 οχημάτων την ημέρα, τα οποία θα διακινούνται μεταξύ του κέντρου της Αθήνας(περιλαμβανομένων των περιοχών Ψυχικού, Χαλανδρίου, Αμαρουσίου) και της Εθνικής Οδού Αθηνών Λαμίας βόρεια της Κηφισιάς. Επίσης, προχωρά η διαγωνιστική διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου για τη σιδηροδρομική διασύνδεση των λιμανιών της Ραφήνας και του Λαυρίου. Ενώ, το επόμενο διάστημα θα δημοπρατηθεί και η επέκταση του Προαστιακού στη Δυτική Αττική που θα αναβαθμίσει σημαντικά τη ζωή των πολιτών της Δυτικής Αττικής και θα ωφελήσει συνολικά και κυρίως τις περιοχές του Ασπρόπυργου, της Ελευσίνας, του Λουτρόπυργου και τη Νέα Πέραμο και έχει ήδη περιληφθεί ως έργο για χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης. Ταυτόχρονα ωριμάζουμε τις μελέτες των νέων επεκτάσεων της Αττικής Οδού έτσι ώστε να αποτελέσουν τα νέα μεγάλα έργα που θα εκτελεστούν αφού ο συνολικός προϋπολογισμός τους ξεπερνά το 1,5δισ.

Ερ: Έργα ΣΔΙΤ. Ποιά είναι τα σημαντικότερα που υλοποιείτε και πόσο σημαντικός είναι ο θεσμός των ΣΔΙΤ για το πρόγραμμα έργων που σχεδιάζετε;

Ο πυρήνας του στρατηγικού σχεδιασμού των ΣΔΙΤ, ταιριάζει απόλυτα με την ευρύτερη λογική και νοοτροπία της κυβέρνησής μας και στο Υπουργείο προετοιμάζουμε ένα μεγάλο πακέτο έργων ΣΔΙΤ, συνολικού προϋπολογισμού 3.5 δισ ευρώ που θα αναβαθμίσουν, εκσυγχρονίσουν και θωρακίσουν τις υποδομές της χώρας.

Η σημαντική αύξησή τους το τελευταίο διάστημα αποτελεί προτεραιότητα του Υπουργείου και προσωπικά του Κ. Καραμανλή καθώς και του ίδιου του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, που στοχεύει στην προσέλκυση ιδιωτικών κεφαλαίων, που θα λειτουργούν πολλαπλασιαστικά στην ανάπτυξη της οικονομίας της χώρας σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη περίοδο.

Τα παραπάνω επιβεβαιώνει και η πρόσφατη ανακοίνωση από τον ίδιο τον πρωθυπουργό στη Θεσσαλονίκη δύο νέων οδικών έργων ΣΔΙΤ, τον οδικό άξονα Θεσσαλονίκη – Έδεσσα και το Δράμα – Αμφίπολη, που έρχονται να προστεθούν σε μια σειρά σημαντικών έργων, της Γενικής Γραμματείας Υποδομών, με χαρακτηριστικότερα παραδείγματα :

• τα τρία οδικά έργα, FlyOver, Καλαμάτα – Ριζόμυλος και Χερσόνησος – Νεάπολη (ΒΟΑΚ),που βρίσκονται ήδη σε διαγωνιστική διαδικασία και αναμένεται να έχουμε προσωρινούς αναδόχους εντός του 2021,

• τα κτηριακά έργα, των 17 σχολικών μονάδων της Κεντρικής Μακεδονίας, των 12 Δικαστικών Μεγάρων σε Κεντρική Μακεδονία, Κεντρική Ελλάδα και Κρήτη και του νέου βιοκλιματικού κτηρίου της ΓΓΥ, που και για αυτά αναμένεται να έχουμε προσωρινούς αναδόχους εντός του Α’ τριμήνου του 2022

• τα έργα ύδρευσης, όπως το Φράγμα Χαβρία που η διαγωνιστική του διαδικασία βρίσκεται στην ολοκλήρωση της Α’ Φάσης και η λειτουργία και συντήρηση του εξωτερικού υδροδοτικού δικτύου της ΕΥΔΑΠ, που εντός Μαΐου θα προκηρυχθεί ο διαγωνισμός,

• τα έργα λειτουργίας και συντήρησης του Μετρό Θεσσαλονίκης και των ηλεκτρονικών διοδίων, που στο επόμενο διάστημα αναμένεται να δημοπρατηθούν

Ερ: Πού βρισκόμαστε με τα δυο μεγάλα έργα της Θεσσαλονίκης: Μετρό και Εναέρια Περιφερειακή;

Και τα δύο έργα αποτελούν σημαντικούς παράγοντες που θα αποσυμφορήσουν τον κυκλοφοριακό φόρτο της συμπρωτεύουσας και γνωρίζουμε πολύ καλά τον καθοριστικό ρόλο που θα έχουν στην περαιτέρω οικονομική ανάπτυξη της πόλης.

Ήταν άλλωστε από τις πρώτες προτεραιότητες που θέσαμε στο Υπουργείο για την πόλη της Θεσσαλονίκης που περιμένει για χρόνια αυτά τα έργα.

Για το Μετρό της Θεσσαλονίκης επιλέξαμε να διατηρήσουμε και τα αρχαία και το έργο και έχουμε δεσμευτεί ότι το Μετρό θα λειτουργήσει εντός του 2023 αν σύντομα ξεμπλέξουμε και με τις δικαστικές εμπλοκές στο ΣτΕ, ενώ ταυτόχρονα σύντομα θα υπογραφεί και η σύμβαση για τις πρόδρομες εργασίες.

Η Νέα Ανατολική Εσωτερικής Περιφερειακής Λεωφόρος της Θεσσαλονίκης, γνωστή και ως Flyover,προϋπολογισμού 370 εκατ. ευρώ, είναι ένα έργο τεράστιας προστιθέμενης αξίας για τη αναβάθμιση της κυκλοφορίας στην πόλη και ως το τέλος του 2021 αναμένεται να έχουμε ανάδοχο.

Ε: Σιδηροδρομικά έργα. Πότε επιτέλους θα φτάσει ο προαστιακός στο λιμάνι της Πάτρας και θα ολοκληρωθούν τα έργα στον άξονα Αθήνας -Ειδωμενης

Οι δύο αυτοί άξονες είναι οι βασικοί στον άμεσο σχεδιασμό μας. Πρώτα και κύρια το Αθήνα-Θεσσαλονίκη όπου εκτελούνται οι εργασίες ηλεκτροκίνησης και σηματοδότησης, ώστε το 2023 η διαδρομή να εκτελείται σε 3 ώρες και 15 λεπτά, όπως άλλωστε έχει υποσχεθεί και ο υπουργός Κώστας Καραμανλής.

Το τμήμα Θεσσαλονίκη – Ειδομένη θα συμβασιοποιηθεί εντός του έτους και θα ολοκληρωθεί εντός του 2024, πράγμα που σημαίνει πως σε περίπου 3 χρόνια από σήμερα, ο πολύπαθος αυτός άξονας θα είναι έτοιμος, πλήρως λειτουργικός και πολύ ανταγωνιστικός.

Για τον άξονα ως την Πάτρα, τους επόμενους μήνες θα προκηρυχθεί η εργολαβία που θα κλείσει κάθε εκκρεμότητα από τη Ροδοδάφνη ως το Ρίο και ταυτόχρονα θα ξεκινήσει και το μεγάλο έργο του Ρίο-Πάτρα μέσω ανταγωνιστικού διαλόγου. Όπως έχουμε πολλές φορές δηλώσει, το μεγαλύτερο μέρος του θα είναι υπογειοποιημένο με σεβασμό στην πόλη και τους κατοίκους της και θα αποδοθούν ελεύθεροι χώροι για ανάπλαση και δημιουργία χώρων πρασίνου εντός του πυκνού αστικού ιστού.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Τελευταία τροποποίηση στις Κυριακή, 25 Απριλίου 2021 14:39

Σχετικά Άρθρα

  • Συνάντηση Λέντζα με τον Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών Γ. Καραγιάννη
    Συνάντηση του Δημάρχου Γ. Λέντζα με τον Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών Γ.Καραγιάννη

    Επί τάπητος σημαντικά θέματα υποδομών του Δήμου Ανδραβίδας-Κυλλήνης

    Σημαντικά θέματα που αφορούν τις υποδομές του Δήμου Ανδραβίδας-Κυλλήνης τέθηκαν επί τάπητος, στην συνάντηση που είχε ο Δήμαρχος Γιάννης Λέντζας, με τον Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών Γιώργο Καραγιάννη, στην Αθήνα, παρουσία της Βουλευτού Ηλείας Διονυσίας-Θεοδώρας Αυγερινοπούλου.

    Ο Δήμαρχος Ανδραβίδας-Κυλλήνης έθεσε στον Υφυπουργό το πρόβλημα με τον οικισμό «Ζησιμοπουλέικα» που ουσιαστικά έχει αποκλειστεί, λόγω των έργων βελτίωσης οδικής ασφάλειας που εκτελούνται στην υφιστάμενη Ε.Ο. Πατρών-Πύργου, και ζήτησε παρέμβαση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών σε συνεργασία με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας. Ειδικότερα, ο Δήμαρχος ανέφερε στον Υφυπουργό ότι, σε αυτόν τον οικισμό κατοικούν περίπου 70 πολίτες, και λειτουργούν δυο συσκευαστήρια. Με τα έργα που έχουν πραγματοποιηθεί, ο οικισμός αυτός ουσιαστικά έχει αποκοπεί από όλες τις άλλες περιοχές του Δήμου μας, λόγω μη εναλλακτικής πρόσβασης.

    lentzas karagiannis sun 2

    Ακολούθως, ο Δήμαρχος Ανδραβίδας-Κυλλήνης αιτήθηκε στον Υφυπουργό να δρομολογήσει άμεσα την επικαιροποίηση της υδραυλικής μελέτης που αφορά τον νέο υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομο Πατρών-Πύργου στο ύψος της Βάρδας και της Μανολάδας, λαμβάνοντας υπόψη πως στην περιοχή υπάρχουν περίπου στα 25 χιλιάδες στρέμματα θερμοκηπιακών καλλιεργειών, που σε συνδυασμό και με την κλιματική αλλαγή, δημιουργούν αυξημένο κίνδυνο πλημμυρικώνφαινομένων. Για τον λόγο αυτό απαιτείται νέος σχεδιασμός στις οδεύσεις των ομβρίων υδάτων.

    Ο Γιάννης Λέντζας προχώρησε επίσης σε αίτημα χρηματοδότησης, για την αποκατάσταση δρόμων που έχουν υποστεί κατολισθήσεις από τις έντονες βροχοπτώσεις, όπως στο Κάστρο, και στον οικισμό Μελίσσια του Δήμου Ανδραβίδας-Κυλλήνης.

    Τέλος, ο Δήμαρχος Ανδραβίδας-Κυλλήνης ζήτησε νέα έγκριση χρηματοδότησης για ασφαλτοστρώσεις σε αγροτικές και αστικές περιοχές του Δήμου, που είχαν πληγεί από την περσινή θεομηνία.

    Από την πλευρά του ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γιώργος Καραγιάννης, άκουσε με προσοχή τα ζητήματα που του έθεσε ο Δήμαρχος Ανδραβίδας-Κυλλήνης και ειδικότερα σε ότι αφορά τις χρηματοδοτήσεις ανέφερε πως μέσα στον Μάρτιο αναμένονται εγκρίσεις. Τόνισε επίσης πως σε ότι αφορά την επικαιροποίηση της υδραυλικής μελέτης για τον υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομο Πατρών-Πύργου στο ύψος της Βάρδας και της Μανολάδας, θα υπάρξει επικοινωνία με τον ανάδοχο, ώστε να διευθετηθεί άμεσα το πρόβλημα, και να ξεκινήσει η επικαιροποίηση της μελέτης.

    (Δελτίο Τύπου)

  • Σαβάλια - Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα:  Αύριο η συνάντηση με τον Γ. Καραγιάννη για τη «διασταύρωση της παραλίας - χωραφιών»
    Σαβάλια - Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα:  Αύριο η συνάντηση με τον Γ. Καραγιάννη για τη «διασταύρωση της παραλίας - χωραφιών»

    Συνάντηση με τον αρμόδιο Υφυπουργό Μεταφορών και Υποδομών κ. Γιώργο Καραγιάννη θα έχει αύριο Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου για τη «διασταύρωση της παραλίας- χωραφιών» η Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα των κατοίκων των Σαβαλίων Δήμου Ηλιδας.

    Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί στις 7 το απόγευμα στο γραφείο του Υφυπουργού όπου θα ζητηθεί από τον κ. Καραγιάννη να τροποποιηθεί η μελέτη προκειμένου να ανοίξει ξανά η «διασταύρωση της παραλίας- χωραφιών» στα Σαβάλια, επί της Εθνικής Οδού Πατρών-Πύργου.

    Να σημειωθεί ότι από τη Συντονιστική Επιτροπή των κατοίκων έχουν προσκληθεί να παραστούν στη συνάντηση όλοι οι Βουλευτές της Ηλείας, ο Δήμαρχος Ηλιδας και ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Ηλείας.

    (Δελτίο Τύπου)

  • Καραγιάννης: Τρεις μήνες «μπροστά» από το χρονοδιάγραμμα ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος
    Καραγιάννης: Τρεις μήνες «μπροστά» από το χρονοδιάγραμμα ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος

    Ήδη 3 μήνες πιο μπροστά από το αρχικό χρονοδιάγραμμα βρίσκεται ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος

    Ήδη 3 μήνες πιο μπροστά από το αρχικό χρονοδιάγραμμα βρίσκεται ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος, που είχε κολλήσει για χρόνια και όπως όλα δείχνουν θα ολοκληρωθεί νωρίτερα η κατασκευή του.

    Σύμφωνα με ανάρτηση του υφυπουργού Υποδομών, κ. Γιώργου Καραγιάννη, με αφορμή τη σημερινή επίσκεψη στην Αχαΐα σε τρία έργα υποδομών μαζί με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, η ολοκλήρωση της κατασκευής του φράγματος Πείρου – Παραπείρου διασφαλίζει υψηλής ποιότητας πόσιμο νερό για εκατοντάδες χιλιάδες κατοίκους και επισκέπτες της περιοχής.

    Τέλος, υπογράφηκε η σύμβαση για την κατασκευή της επιδομής - ηλεκτροκίνησης για τη διπλή σιδηροδρομική γραμμή στο τμήμα Ροδοδάφνη-Ρίο και μ’ αυτό τον τρόπο γίνεται πλέον ένα ουσιαστικό βήμα ώστε να φτάσει το τρένο στο λιμάνι της Πάτρας.

    «Αυτά είναι τα τρία έργα που επισκεφθήκαμε σήμερα στην #Αχαΐα με τον Πρωθυπουργό Kyriakos Mitsotakis και επιβεβαιώνουν ότι με την πολιτική μας βελτιώνουμε στην πράξη την καθημερινότητα των πολιτών και ενισχύουμε την περιφερειακή και τοπική ανάπτυξη».

    Η ανάρτηση του υφυπουργού:

    Πηγή: Cnn.gr
  • Αυγερινοπούλου - Καραγιάννης: Ολοκληρώνεται η πρώτη φάση ανάδειξης του αναδόχου μελετητή για το Φράγμα Πηνειού και τη Λίμνη Καραμανλή
    Αυγερινοπούλου - Καραγιάννης: Ολοκληρώνεται η πρώτη φάση ανάδειξης του αναδόχου μελετητή για το Φράγμα Πηνειού και τη Λίμνη Καραμανλή

    Συνάντηση εργασίας με τον Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, κ. Γιώργο Καραγιάννη, είχε η Βουλευτής Ν. Ηλείας, Ν.Δ., Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, στο Υπουργείο Υποδομών με διττό αντικείμενο: α) την πορεία της μελέτης για το Φράγμα Πηνειού και τη Λίμνη Καραμανλή και β) τα έργα οδικής ασφάλειας στην Ηλεία.

    Ανάδειξη αναδόχου μελετητή για το Φράγμα Πηνειού και τη Λίμνη Καραμανλή στις αρχές του 2023

    Με γοργούς ρυθμούς προχωράει η διαδικασία για την υλοποίηση ενός από τα μεγαλύτερα και σημαντικότερα αναπτυξιακά έργα στην Ηλεία, αυτό της ανάδειξης του Φράγματος Πηνειού και της Λίμνης Καραμανλής, αλλά και της ανάπτυξης της ευρύτερης περιοχής της Πηνείας. Ενός έργου που έχει χαρακτηριστεί, μάλιστα, Εθνικού Επιπέδου, Ειδικού και Σημαντικού και είναι πανελλαδικής εμβέλειας.

    Τις επόμενες ημέρες ολοκληρώνεται η πρώτη φάση της διαδικασίας ανάδειξης του αναδόχου μελετητή για το Φράγμα Πηνειού και τη Λίμνη Καραμανλή, ενώ η δεύτερη φάση αναμένεται να ολοκληρωθεί τις πρώτες εβδομάδες του 2023.

    Έργα οδικής ασφάλειας στην Ηλεία

    Η κα Βουλευτής και ο κ. Υφυπουργός συζήτησαν εκτεταμένα και για τα έργα οδικής ασφάλειας στην Ηλεία, όπως στο τμήμα Πάτρα – Πύργος και Πύργος – Καλό Νερό. Η κα Αυγερινοπούλου έθεσε ειδικότερα και τα σημεία που χρήζουν βελτιώσεως κατά την εφαρμογή του σημαντικού έργου για την αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας του υφιστάμενου αυτοκινητοδρόμου «Πάτρας – Πύργου», όπως οι κώνοι σήμανσης στη διασταύρωση των Σαβαλίων. Σημείωσε, επίσης, την ανάγκη να εμπλουτιστεί το έργο με κόμβους σε σημεία αυξημένης επικινδυνότητας, όπως στο Νεοχώρι Ζαχάρως, ενώ έθεσε και την ανάγκη να επιταχυνθεί η ολοκλήρωση του τμήματος «Πύργου – Καλό Νερό», το οποίο έχει φτάσει μέχρι το Επιτάλιο και υπολείπονται ελάχιστα χιλιόμετρα για την υλοποίησή του.

    Συνομίλησαν, τέλος, για τα έργα οδικής ασφάλειας και άλλων οδών, όπως η Επαρχιακή Οδός Κατακόλου, αλλά και για την ανάγκη συντήρησης και αποκατάστασης γεφυριών, όπως του γεφυριού της Τ.Κ. Αγραπιδοχωρίου και του γεφυριού εντός του Δ.Δ. Νεοχωρίου Ζαχάρως. Ζητήματα που θα εξεταστούν από κοινού με το Υπουργείο Εσωτερικών.

    (Δελτίο Τύπου)

  • Καραγιάννης: «Έως 30% η προσαύξηση στο νέο τιμολόγιο εργασιών αποκατάστασης κτιρίων μετά από φυσικές καταστροφές»
    Καραγιάννης: «Έως 30% η προσαύξηση στο νέο τιμολόγιο εργασιών αποκατάστασης κτιρίων μετά από φυσικές καταστροφές»

    Η αφετηρία της αναδρομικής εφαρμογής του νέου τιμολογίου είναι για συμβάντα από το 2017 και μετά εφόσον αφορά κτίρια για τα οποία δεν έχει εκδοθεί ακόμη άδεια επισκευής

    Νέο, επικαιροποιημένο τιμολόγιο επισκευών για τις αποκαταστάσεις πληγέντων κτιρίων μετά από καταστροφικά φαινόμενα τέθηκε σε ισχύ από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, όπως ανακοίνωσε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, Γιώργος Καραγιάννης.

    Όπως έκανε γνωστό στη Βουλή ο κ. Καραγιάννης «το νέο επικαιροποιημένο τιμολόγιο για την αποκατάσταση κτιρίων είναι ενιαίο για όλες τις φυσικές καταστροφές που έχουν λάβει χώρα από το 2017 περιλαμβάνει 169 εργασίες αποκατάστασης και η προσαύξηση στις τιμές των επισκευαστικών άρθρων, ανέρχεται σε ποσοστό έως και 30%».

    Μάλιστα, σύμφωνα με τον υφυπουργό Υποδομών, «ανταποκρινόμενοι στις απαιτήσεις της κοινωνίας, αναθεωρούμε τις τιμές για πρώτη φορά μετά από περίπου 10 χρόνια». Όπως διευκρίνισε, η αναθεώρηση είναι στοχευμένη και αφορά εργασίες όπου έχει διαπιστωθεί σημαντική απόκλιση τιμών.

    Ο κ. Καραγιάννης προανήγγειλε και «αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου για τη χορήγηση αποζημιώσεων στεγαστικής συνδρομής, που θα περιορίζει σημαντικά τις παρατηρούμενες καθυστερήσεις αλλά και θα απλοποιεί τις διαδικασίες για τους πολίτες».

    - Τι σημαίνει ενιαίο τιμολόγιο επισκευών

    Ο κ. Καραγιάννης εξήγησε πως «ό,τι εργασίες αποζημιώνονταν για παράδειγμα, μόνο σε περιπτώσεις πυρκαγιών και αφορούσαν ερμάρια, πέργκολες κλπ, πλέον θα αποζημιώνονται σε όλα τα καταστροφικά φαινόμενα όπως ο σεισμός και η πλημμύρα, ενώ έχουν προστεθεί και νέες εργασίες για τις επισκευές διατηρητέων κτιρίων».

    «Είμαστε δίπλα στα προβλήματα των πολιτών και γνωρίζουμε τις ανάγκες τους» σημείωσε ο Υφυπουργός Υποδομών προσθέτοντας ότι «προχωρήσαμε και ένα βήμα παραπάνω» καθώς απαντήθηκαν προβληματισμοί σχετικά με το πεδίο εφαρμογής του νέου ενιαίου τιμολογίου και της αναδρομικότητας της απόφασης.

    - Ποιους αφορά το νέο ενιαίο τιμολόγιο

    Η αφετηρία της αναδρομικής εφαρμογής του νέου τιμολογίου είναι για συμβάντα από το 2017 και μετά εφόσον αφορά κτίρια για τα οποία δεν έχει εκδοθεί ακόμη άδεια επισκευής.

    Σε περιπτώσεις που η άδεια επισκευής έχει εκδοθεί, εφόσον δεν έχουν ξεκινήσει οι εργασίες επισκευής ή αυτές βρίσκονται σε εξέλιξη και οι δικαιούχοι δεν έχουν λάβει τη δεύτερη δόση.

    «Ακόμα και πολίτες που έχουν ξεκινήσει τις επισκευές των κτιρίων τους δικαιούνται αναπροσαρμογής του τιμολογίου με το νέο, αρκεί να μην έχουν πάρει τα χρήματα της Β' δόσης για την επισκευή» υπογράμμισε ο Υφυπουργός Υποδομών.

    Κλείνοντας ο κ. Καραγιάννης έστειλε σαφές μήνυμα ότι «όσοι εργαζόμαστε στην Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη γνωρίζουμε πολύ καλά τι πρέπει να κάνουμε και θα το πράξουμε, με καθαρές κουβέντες και χωρίς ανέξοδες υποσχέσεις και λαϊκισμούς. Προχωράμε μπροστά με τον ρεαλισμό που απαιτούν οι εποχές, αλλά και την υπευθυνότητα μιας κυβέρνησης που θέλει αυτά που δεσμεύεται να τα πράττει χτίζοντας σχέσεις εμπιστοσύνης και ισχυρούς δεσμούς με τους πολίτες».

    Πηγή: Protothema.gr

  • Δήμος Πύργου: Εγκρίθηκε χρηματοδότηση 300.000 ευρώ από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών
    Δήμος Πύργου: Εγκρίθηκε χρηματοδότηση 300.000 ευρώ από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

    Άμεση η ανταπόκριση του υφυπουργού Γ. Καραγιάννη στο αίτημα του Δημάρχου Πύργου Παναγιώτη Αντωνακόπουλου

    «Καρπούς» και μάλιστα πολύ άμεσα απέδωσε η πρόσφατη συνάντηση του δημάρχου Πύργου Παναγιώτη Αντωνακόπουλου με τον Υφυπουργό Υποδομών Γιώργο Καραγιάννη, καθώς εγκρίθηκε το αίτημα χρηματοδότησης ύψους 300.000 ευρώ για την υλοποίηση του έργου «Έργα βελτίωσης εσωτερικού οδικού δικτύου στις Δ.Ε. του Δήμου Πύργου».

    Στην πρόσφατη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στο γραφείο του Υφυπουργού, συμμετείχαν επίσης ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Γιάννης Αργυρόπουλος και ο διευθυντής του πολιτικού γραφείου δημάρχου και αντιπρόεδρος της ΔΕΥΑΠ Γιώργος Καραστέργιος. Ο δήμαρχος Πύργου κατέθεσε ολοκληρωμένη πρόταση χρηματοδότησης για ένα πολύ σημαντικό έργο το οποίο και εγκρίθηκε με άμεσες διαδικασίες.

    Συγκεκριμένα, το έργο αφορά την ανακατασκευή των ασφαλτοταπήτων στις θέσεις: «Οδός Λαμπετίου», «Πάροδος Οδού Αλφειού», «Τ.Κ. Βαρβάσαινας» και «Τ.Κ. Αγίου Γεωργίου.

    Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί ότι στα σημεία που θα γίνει η παρέμβαση, το οδόστρωμα έχει ολοκληρώσει τον κύκλο ζωής του, καθώς η αρχική του κατασκευή μετρά από τη δεκαετία του ‘80 ή και νωρίτερα, με αποτέλεσμα να καθίστανται πλέον επικίνδυνα για την οδική ασφάλεια των δημοτών.

    dimos xrimat upodomon 2

    Για την πολύ θετική εξέλιξη, ο δήμαρχος Πύργου δηλώνει:

    «Όπως έχουμε τονίσει και στο παρελθόν, δουλεύουμε μεθοδικά για το καλύτερο αποτέλεσμα και οι κόποι μας πλέον αποδίδουν καρπούς. Καταθέτουμε διαρκώς ώριμες και ολοκληρωμένες μελέτες, διεκδικώντας χρηματοδοτήσεις από όλα τα προγράμματα. Ο βηματισμός μας είναι γρήγορος και αποτελεσματικός στην υλοποίηση αυτών των έργων και ο Δήμος Πύργου διαρκώς λαμβάνει θετικές απαντήσεις και σημαντικές εγκρίσεις χρηματοδότησης. Θέλουμε στην προκειμένη περίπτωση να ευχαριστήσουμε τον Υφυπουργό κ. Καραγιάννη για την άμεση ανταπόκριση στο αίτημά μας».

    Τις ευχαριστίες του προς τον υπουργό Υποδομών εκφράζει και ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Γιάννης Αργυρόπουλος, τονίζοντας παράλληλα ότι σύντομα θα ξεκινήσουν οι απαραίτητες διαδικασίες για την δημοπράτηση του έργου.

    «Ευχαριστούμε τον Υφυπουργό για την άμεση ανταπόκρισή του στο αίτημά μας. Είχε δεσμευτεί για χρηματοδότηση 300.000 ευρώ και υλοποίησε τάχιστα τη δέσμευσή του. Σύντομα ολοκληρώνονται οι μελέτες του έργου - που περιλαμβάνει τέσσερα υποέργα - ώστε να προχωρήσει το επόμενο διάστημα ο διαγωνισμός για τη δημοπράτηση. Πρόκειται για έργα που θα βελτιώσουν την οδική ασφάλεια και την προσβασιμότητα των συνδημοτών μας, τόσο στον οικιστικό ιστό της πόλης όσο και σε δημοτικές ενότητες».

    (Δελτίο Τύπου)

  • Φαρμάκης: Η Πατρών - Πύργου ξεκίνησε και πρέπει να φτάσει μέχρι τη Μεσσηνία ενώ η Αρχ. Ολυμπία πρέπει να αποκτήσει σύγχρονες οδικές προσβάσεις
    Φαρμάκης: Η Πατρών - Πύργου ξεκίνησε και πρέπει να φτάσει μέχρι τη Μεσσηνία ενώ η Αρχ. Ολυμπία πρέπει να αποκτήσει σύγχρονες οδικές προσβάσεις

    «Η Πατρών – Πύργου ξεκίνησε, όμως ο οδικός άξονας πρέπει να φτάσει μέχρι τη Μεσσηνία. Μόνο έτσι θα έχουμε έναν ολοκληρωμένο οδικό άξονα που θα αναπτύξει πλήρως τις δυνατότητες της δυτικής Πελοποννήσου. Επίσης, καθώς η νέα Πατρών – Πύργου θα φέρει την Αρχαία Ολυμπία πολύ πιο κοντά σε όλους, είναι απολύτως αναγκαίο, αυτός ο εμβληματικός τόπος να συνδεθεί με σύγχρονους δρόμους, τόσο με την Πατρών – Πύργου, όσο και με τον δρόμο προς Τρίπολη, αλλά και με τη θάλασσα».

    Με αυτόν τον τρόπο, ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας, Νεκτάριος Φαρμάκης, έθεσε στον Υφυπουργό Υποδομών, Γιώργο Καραγιάννη, την ανάγκη επέκτασης και σύνδεσης της νέας Πατρών με την Τσακώνα, προκειμένου όπως τόνισε, να ολοκληρωθεί ο «Μπλε Διάδρομος» που είναι ένας οδικός άξονας που συνδέει την κεντρική Ευρώπη με τα δυτικά Βαλκάνια και φτάνει μέχρι τη νότια Πελοπόννησο.

    Αυτή η τοποθέτηση του Περιφερειάρχη έγινε κατά τη διάρκεια ημερίδας για τις υποδομές και τα έργα, η οποία πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Τρίτης 21 Ιουνίου στο Διοικητήριο της Π.Ε. Αιτωλοακαρνανίας στο Μεσολόγγι, παρουσία του υφυπουργού.

    Όπως τόνισε ο Περιφερειάρχης, η Δυτική Ελλάδα δεν έχει καλύψει ακόμα το σοβαρό έλλειμμα υποδομών που αντιμετωπίζει επί πολλά χρόνια και το οποίο απέδωσε σε δύο βασικές αιτίες: «Πρώτον, η πολυετής κεντρική στρατηγική ανάπτυξης του ανατολικού άξονα της χώρας κατά προτεραιότητα. Μία στρατηγική, που ενώ υπάκουε σε σοβαρές εθνικές ανάγκες, εντούτοις διαμόρφωσε μία μεγάλη ανισορροπία και ουσιαστικά, μία Ελλάδα δύο ταχυτήτων. Και δεύτερον, ότι για πολλά χρόνια επικράτησε στην περιοχή μας μία πολιτική αντίληψη που έδινε προτεραιότητα σε όσα ήθελαν να ακούσουν τα αυτιά μας και όχι σε όσα έπρεπε να δουν τα μάτια μας» ανέφερε χαρακτηριστικά.

    farmakis imerida erga 2

    Μάλιστα, μεταξύ άλλων σημείωσε ότι χάθηκαν τα πρώτα κρίσιμα χρόνια λειτουργίας της Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης για την Δυτική Ελλάδα με την υιοθέτηση πρακτικών και δράσεων άνευρων και χωρίς πυξίδα. «Οι χαμένες ευκαιρίες της προγραμματικής περιόδου 2014-2020 αποτυπώνονται στις στατιστικές του 2019. Απορροφήσεις κάτω από το 15% ένα χρόνο πριν την ονομαστική λήξη της προγραμματικής περιόδου» είπε, προσθέτοντας ότι αφότου ανέλαβε καθήκοντα η δική του περιφερειακή Αρχή, τον Σεπτέμβριο του 2019, κατέβαλλε μεγάλες προσπάθειες να ιεραρχήσει και να ωριμάσει όλα τα έργα, με αποτέλεσμα σε μία περίοδο 20 μηνών, τα έργα αυτά πλέον να εκτελούνται.

    Όπως είπε ο κ. Φαρμάκης, «το 2020 υπογράφτηκαν 63 συμβάσεις συνολικού προϋπολογισμού 121 εκ ευρώ, το 2021 υπογράφτηκαν 61 συμβάσεις 109 εκ ευρώ, ενώ στο 1ο εξάμηνο του 2022 έχουμε ήδη υπογράψει 46 συμβάσεις, 78 εκ ευρώ. Συνολικά στην περίοδο 2019-2022 έχουμε υπογράψει 228 συμβάσεις συνολικού εγκεκριμένου προϋπολογισμού 397 εκ ευρώ».

    Επίσης, πρόσθεσε ότι μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας, η Δυτική Ελλάδα πρέπει να εκμεταλλευτεί όλους τους διαθέσιμους πόρους και ως παράδειγμα, ανέφερε τα δύο έργα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας που έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα «Α. Τρίτσης», το ένα που αφορά την επιτήρηση των δασών και πρόληψη πυρκαγιών με ηλεκτρονικά μέσα και το άλλο, που αφορά τις αναπλάσεις των εισόδων σε 180 κοινότητες που βρίσκονται «πάνω» σε επαρχιακές οδούς.

    Ακόμα, υπογράμμισε ότι ιδιαίτερη σημασία έχει η ανάπτυξη περιφερειακών πόλων. «Το Αγρίνιο, το Μεσολόγγι, ο Πύργος, αλλά και η Αμαλιάδα, το Αίγιο, τα Καλάβρυτα η Αμφιλοχία και η Βόνιτσα, το Θέρμο και η Ζαχάρω, έχουν τον δικό τους ρόλο. Δημιουργούν ένα ακτινωτό πλαίσιο ανάπτυξης. Είναι αυτό που με άλλα λόγια λέμε, ανάπτυξη για όλους. Πολλοί το είπαν, κανένας δεν το έκανε. Το κάνουμε εμείς» τόνισε, αναφέροντας ως παραδείγματα, το έργο «Επέκταση Συστήματος Αυτόματου Ελέγχου και Εκσυγχρονισμός της Λειτουργίας των Δικτύων Ύδρευσης» του Δήμου Πύργου με 2,1 εκ. ευρώ από το ΕΣΠΑ και τα τρία έργα εκσυγχρονισμού των ΟΕΒ Μυρτουντίων, Σαβαλιών, Β Πύργου Α Πύργου και Επιταλίου με 4,4 εκ. ευρώ από το Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης.

    Ο κ. Φαρμάκης, αναφέρθηκε επίσης στα δίκτυα φυσικού αερίου που ξεκίνησαν να κατασκευάζονται αλλά και στις επτά ενεργειακές κοινότητες και το μεγάλο φωτοβολταϊκό πάρκο στο Μεσολόγγι, το οποίο θα λυτρώσει πάνω από 130.000 κατ’ επάγγελμα αγρότες της Δυτικής Ελλάδας από το δυσβάστακτο ενεργειακό κόστος.

    «Εργαζόμαστε και διεκδικούμε μία Δυτική Ελλάδα με ένα ολοκληρωμένο σύστημα μεταφορών και συγκοινωνιών, με σύγχρονα ενεργειακά και τηλεπικοινωνιακά δίκτυα, με υποδομές σύγχρονες και ανθεκτικές. Αυτή είναι η πυξίδα μας για την Δυτική Ελλάδα του 2030. Δεν παρουσιάζουμε μια συνταγή από τα παλιά για προβλήματα του σήμερα. Δεν παρουσιάζουμε μια φωτογραφία της στιγμής υποσχόμενοι μια μακέτα για το αύριο. Δημιουργούμε μία Περιφέρεια που κοιτάζει τους πολίτες στα μάτια λέγοντας αλήθειες, που έχει τη γνώση και τη δύναμη να σχεδιάσει και υλοποιήσει ρεαλιστικές και αποτελεσματικές παρεμβάσεις, που έχει το θάρρος και την ικανότητα να αλλάζει. Βάζουμε τέλος στην εποχή όπου η Περιφέρεια ήταν απούσα από την καθημερινότητα του πολίτη, με αποτέλεσμα οι πολίτες να γυρίζουν την πλάτη τους. Τελικά, η μεγάλη μας διαφορά είναι πως οι πολίτες μας βλέπουν καθημερινά να μοχθούμε δίπλα τους. Ότι και εμείς, όπως αυτοί, πασχίζουμε να βελτιώσουμε την ζωή μας και να κρατήσουμε τα παιδιά μας στον τόπο που γεννήθηκαν…» κατέληξε ο Περιφερειάρχης.

    farmakis imerida erga 3

    ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ: ΒΗΜΑ – ΒΗΜΑ ΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΚΕΝΑ ΔΕΚΑΕΤΙΩΝ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ

    Κατά την ομιλία του ο υφυπουργός Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννηςανέφερε ότι έχει διαμορφωθεί ένα πρόγραμμα έργων για το σύνολο της χώρας, ύψους 13 δις ευρώ, εκ των οποίων τα 3 δις ευρώ αφορούν έργα στη Δυτική Ελλάδα και σχολίασε: «Υπήρχε σοβαρό, αναπτυξιακό έλλειμμα που ήταν υποχρέωσητης πολιτείας να το αντιμετωπίσει» και μετέφερε τη δέσμευση να προχωρήσουν σημαντικά έργα που αξίζουν στη Δυτική Ελλάδα ώστε να καλυφθεί το έλλειμα υποδομών που υπήρχε.

    «Βήμα – βήμα καλύπτουμε κενά δεκαετιών» τόνισε χαρακτηριστικά ο υφυπουργός και πρόσθεσε ότι «το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει φροντίσει για τη Δυτική Ελλάδα να προσφέρει έργα οδικής ασφάλειας της τάξεως των 50 εκατ ευρώ, ώστε να λύσουμε ζητήματα που ήταν άλυτα»

    Αναφερόμενος στον αυτοκινητόδρομο της Πατρών – Πύργου, είπε πως το έργο ήταν θύμα λανθασμένων επιλογών, ιδεολογικών αγκυλώσεων και παρέμενε βαλτωμένο για χρόνια. «Χρειάστηκε πολλή, συστηματική δουλειά από το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών και παρέμβαση του ίδιου του Πρωθυπουργού ώστε να πάρουμε τις διαδοχικές εγκρίσεις που απαιτούνταν από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ώστε να επιστρέψουμε το έργο στην παραχώρηση και να σταματήσουμε την καταστροφική κατάτμησή του» ανέφερε.

    Επιπλέον, σημείωσε πως σήμερα, υπάρχουν ενεργά εργοτάξια και σε λιγότερο από 36 μήνες θα παραδοθούν τα πρώτα 56 χιλιόμετρα από τον Πύργο και τέσσερις μήνες μετά το σύνολο του έργου. «Αυτή είναι μια πραγματικότητα, που δεν μπορεί κανείς να αμφισβητήσει» τόνισε και πρόσθεσε: «Το μεγαλύτερο όμως θέμα που είχαμε από την πρώτη στιγμή ήταν να αντιμετωπίσουμε το βαρύτατο τίμημα σε επίπεδο τροχαίων δυστυχημάτων και σε απώλεια ανθρώπινων ζωών που είχαμε στην ευρύτερη περιοχή μας. Και μας καλούσε πέρα από τη λύση που έπρεπε να βρούμε για τον μεγάλο αυτοκινητόδρομο, αν αναλάβουμε μία ακόμη πρωτοβουλία. Προχωρήσαμε λοιπόν σε έργα οδικής ασφάλειας στον υπάρχοντα άξονα με προϋπολογισμό 30 εκατ ευρώ, που θα ολοκληρωθούν στις αρχές του 2023, ώστε να σταματήσουν να χάνονται νέοι άνθρωπο σε αυτόν τον δρόμο – καρμανιόλα».

    Αναφέρθηκε ακόμη, σε αντιπλημμυρικά έργα στην Αιτωλοακαρνανία, σε σιδηροδρομικά έργα που αφορούν συνολικά τη Δυτική Ελλάδα και είπε πως δημοπρατείται σύντομα η σιδηροδρομική σύνδεση της Πάτρας με τον Πύργο.

    Καταλήγοντας ο κ. Καραγιάννης μίλησε για τη διαρκή συνεργασία που υπάρχει με την Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας ώστε να αντιμετωπίζονται άμεσα ζητήματα που προκύπτουν και να υλοποιούνται μεγάλα έργα που «στόχο έχουν, όχι τις επόμενες εκλογές, αλλά τις επόμενες γενεές» όπως χαρακτηριστικά ανέφερε.

    ΘΑΝΑΣΗΣ ΜΑΥΡΟΜΜΑΤΗΣ: Ο ΚΟΙΜΩΜΕΝΟΣ ΓΙΓΑΝΤΑΣ ΕΧΕΙ ΑΦΥΠΝΙΣΤΕΙ

    Από την πλευρά του, ο Αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Έργων, Θανάσης Μαυρομμάτης, ανέφερε μεταξύ άλλων πως οι τεχνικές υπηρεσίες της Περιφέρειας ήταν ένας κοιμώμενος γίγαντας ο οποίος πλέον έχει αφυπνιστεί.

    Ο κ. Μαυρομμάτης έφερε ως παράδειγμα την αποκατάσταση του 70% του φωτισμού στο εθνικό και επαρχιακό δίκτυο και στο μεγάλο έργο των 17 εκ. ευρώ για την αντικατάσταση λαμπτήρων με τεχνολογία LED αλλά καιτον πρωτόγνωρο αριθμό ρεμάτων και χειμάρρων που έχει καθαριστεί. «Έχουμε λύσει όλα τα προβλήματα; Όχι. Είμαστε όμως εδώ για να αγωνιζόμαστε, να δίνουμε λύσεις, να εξασφαλίζουμε τις περιουσίες των συμπατριωτών μας, ακόμα και την ίδια τους τη ζωή»τόνισε, μιλώντας και για την ταχύτητα με την οποία η Περιφέρεια εκμεταλλεύθηκε την πρόνοια του νόμου για τις φυσικές καταστροφές. «Σε λιγότερο από ένα χρόνο έχουμε αναδόχους και δουλεύουν ήδη στην Ηλεία» σημείωσε.

    Ανοίγοντας την εκδήλωση η Αντιπεριφερειάρχης ΠΕ Αιτωλοακαρνανίας Μαρία Σαλμάη οποία αναφέρθηκε στην «μεγάλη πορεία που ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2019 και συνεχίζεται σήμερα με αδιάκοπη ένταση και ενδιαφέρον από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος θέτοντας στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος τον άνθρωπο, τον πολίτη και τις ανάγκες του». Όπως είπε σχεδιάστηκε και εφαρμόζεται ένα συνολικό πρόγραμμα παρεμβάσεων οι οποίες στο σύντομο μέλλον θα αποδειχθούν ευεργετικές και πολυσήμαντες.

    «Η Δυτική Ελλάδα και η Περιφερειακή Αρχή δεν προχωρά απλά στο δρόμο της ανάπτυξης πλέον πρωτοπορεί, εισάγει καινοτομίες, προσφέρει δυνατότητες στο ανθρώπινο δυναμικό της, δημιουργεί συνθήκες ενός μέλλοντος σχεδιασμένου πάνω στις ανάγκες αλλά και τα πλεονεκτήματά της. Έχει εξωστρεφή προσανατολισμό, συνομιλεί και ακούει τους ίδιους τους πολίτες» τόνισε μεταξύ άλλων στην εναρκτήρια τοποθέτησή της.

    Στην ημερίδα τοποθετήθηκαν ακόμη οι Δήμαρχοι Μεσολογγίου, Κώστας Λύρος, Αγρινίου, Γιώργος Παπαναστασίου, Καλαβρύτων και Πρόεδρος της ΠΕΔ, Θανάσης Παπαδόπουλος, ο Διοικητής 6ης Υγειονομικής Περιφέρειας, Γιάννης Καρβέλης, οι πρόεδροι του ΤΕΕ Δυτικής Ελλάδας, Βασίλης Αϊβαλής και ΤΕΕ Αιτωλοακαρνανίας, Στυλιανός Μπλέτσας.

    Στο ξεκίνημα της εκδήλωσης ο Περιφερειάρχες Νεκτάριος Φαρμάκης τίμησε συμβολικά τον Γιώργο Παπαδάκη που παραχώρησε έκταση ιδιοκτησίας τους για την ανάπλαση της παραλίας της Τουρλίδας.

    (Δελτίο Τύπου)

  • Ημερίδα για τα έργα και τις υποδομές στη Δυτ. Ελλάδα με κεντρικό ομιλητή τον Υφυπουργό Υποδομών, Γ. Καραγιάννη
    Ημερίδα για τα έργα και τις υποδομές στη Δυτ. Ελλάδα με κεντρικό ομιλητή τον Υφυπουργό Υποδομών, Γ. Καραγιάννη

    Ημερίδα, με θέμα: «Έργα και Υποδομές στη Δυτική Ελλάδα», θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 21 Ιουνίου 2022 και ώρα 19:30, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Διοικητηρίου της Π.Ε. Αιτωλοακαρνανίας, στο Μεσολόγγι.

    Κεντρικός ομιλητής θα είναι ο Υφυπουργός Υποδομών, Γεώργιος Καραγιάννης, ενώ στην εκδήλωση θα μιλήσουν επίσης, ο Περιφερειάρχης, Νεκτάριος Φαρμάκης, ο Αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Έργων, Θανάσης Μαυρομμάτης, καθώς και άλλοι εκπρόσωποι τοπικών φορέων.

    Η εκδήλωση θα μεταδοθεί ζωντανά μέσω διαδικτύου από τα ακόλουθα link:

    https://www.facebook.com/events/2056955734476072

    (Δελτίο Τύπου)

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ