Πολιτικά

Κατρίνης: “Επιτακτική η λήψη μέτρων ενίσχυσης του κλάδου των ιδιοκτητών Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων ΤΑΞΙ”

Κατρίνης: “Επιτακτική η λήψη μέτρων ενίσχυσης του κλάδου των ιδιοκτητών Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων ΤΑΞΙ”

Ερώτηση κατέθεσε ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος του Κινήματος Αλλαγής κ. Μιχάλης Κατρίνης μαζί με άλλους βουλευτές αναφορικά με την ανάγκη στήριξης των ιδιοκτητών Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων ΤΑΞΙ.

Πέραν των προβλημάτων που έχουν δημιουργηθεί λόγω της πανδημίας, οι ιδιοκτήτες Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων ΤΑΞΙ ειδικά στην Περιφέρεια και τις νησιωτικές, τουριστικές περιοχές της χώρας, καλούνται να αντιμετωπίσουν χρόνια προβλήματα του κλάδου. Είναι γεγονός ότι ο εν λόγω κλάδος επιτελεί κοινωνικό έργο, καθώς η δραστηριότητα αυτή αφορά στη μεταφορά και εξυπηρέτηση ευπαθών ομάδων της κοινωνίας που ενίοτε αδυνατούν να χρησιμοποιήσουν οποιοδήποτε άλλο μεταφορικό μέσο.

Παρά τις διεκδικήσεις των ιδιοκτητών Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων ΤΑΞΙ για ουσιαστική αναβάθμιση των υπηρεσιών τους, δυστυχώς δεν τους αποδόθηκε η ενίσχυση ειδικού σκοπού που έχει θεσμοθετηθεί για τις επιβατικές μεταφορές και αφορά Υπεραστικά και Αστικά ΚΤΕΛ, Τουριστικά και ΕΡΓΟΣΕ, ενώ οι περισσότεροι δε μπορούν να συμμετέχουν στην επιστρεπτέα προκαταβολή λόγω των προϋποθέσεων που τίθενται.

Λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαίτερες συνθήκες της φετινής τουριστικής σεζόν, αλλά και τους αυστηρούς περιορισμούς λόγω των υγειονομικών πρωτοκόλλων στις πληρότητες των επιβατών, είναι προφανές ότι η επιβίωση του κλάδου καθίσταται επισφαλής.

Ο Μιχάλης Κατρίνης και οι βουλευτές του Κινήματος Αλλαγής καλούν το αρμόδιο Υπουργείο να διευκρινίσει εάν προτίθεται να λάβει μια σειρά γενναίων μέτρα για την ενίσχυση και συνολική αναβάθμιση του κλάδου των ιδιοκτητών Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων ταξί, όπως, μεταξύ άλλων, να δώσει τις απαραίτητες επιδοτήσεις και αποζημιώσεις για τις κενές θέσεις εξαιτίας του περιορισμού του ανώτατου αριθμού επιβατών για υγειονομικούς λόγους και για τα σχολικά δρομολόγια μεταφοράς μαθητών βάσει των συμβάσεων με τις οικείες Περιφέρειες που δεν εκτελέστηκαν λόγω της πανδημίας.

Να ξεκαθαρίσει επίσης εάν σκοπεύει να θεσπίσει μια σειρά κινήτρων για την περιβαλλοντική προσαρμογή των οχημάτων του κλάδου όπως η επιδότηση αγοράς αυτοκινήτου σύγχρονου περιβαλλοντικού προτύπου εκπομπής καυσαερίων, η αύξηση της επιδότησης για την αγορά ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων, αλλά και η δημιουργία των απαραίτητων θέσεων ηλεκτρικής φόρτισης υβριδικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων και να επιληφθεί, τέλος, της λειτουργίας της ψηφιακής πλατφόρμας του Υπ. Υποδομών & Μεταφορών που σχετίζεται με τα εκμισθωμένα Ε.Ι.Χ. με οδηγό, ώστε να διαφυλάξει το μεταφορικό έργο του κλάδου.

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

Σχετικά Άρθρα