Προκαλεί εντύπωση η εμμονή και η επιμονή στελεχών της Νέας Δημοκρατίας να συνδέσουν την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου «Πάτρα-Πύργος», με δήθεν «φιλική» και ευνοϊκή μεταχείριση προς τον επιχειρηματία κ. Καλογρίτσα από την Τράπεζα Αττικής και την Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ.
Προφανώς, με αυτό τον αποπροσανατολισμό, το κυβερνών κόμμα επιδιώκει να διαφύγει των τεράστιων ευθυνών του για την τελμάτωση του έργου, το οποίο βρίσκεται κυριολεκτικά στον αέρα με αποκλειστική κυβερνητική ευθύνη.
Αλήθεια, τι γίνεται με εκείνη την «περίφημη» έγκριση που περιμένει, εδώ και καιρό, από τη Διεύθυνση Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Καραμανλής για την επανέναρξη των εργασιών στον αυτοκινητόδρομο;
Από όσα έχουν δει το φως της δημοσιότητας και τις απαντήσεις που δόθηκαν στη διάρκεια της προανακριτικής επιτροπής για την εξέταση του π. Υπουργού Νίκου Παππά, προκύπτει ξεκάθαρα ότι ο κ. Καλογρίτσας ουδέποτε έτυχε μιας τέτοιας ευνοϊκής μεταχείρισης.
Μάλιστα, η εγγυητική επιστολή που έλαβε από την τράπεζα, δόθηκε στον κ. Καλογρίτσα κατόπιν αυστηρού ελέγχου και ενώ πληρούσε τις προϋποθέσεις και είχε πιστωτικό όριο. Αυτά επιβεβαίωσε ο μάρτυρας στην υπόθεση κ. Τσάδαρης που ήταν αναπληρωτής διευθύνοντας σύμβουλος της Τράπεζας Αττικής.
Εκτός αυτού, επιβεβαιώθηκε ότι ο Υπουργός Υποδομών της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστος Σπίρτζης, κήρυξε έκπτωτο τον κ. Καλογρίτσα από την κατασκευή του «Πάτρα-Πύργος».
Η αλήθεια, λοιπόν, είναι ότι ο κ. Καλογρίτσας, όχι μόνο δεν έτυχε ευμενούς μεταχείρισης για την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου «Πάτρα-Πύργος», αλλά κηρύχθηκε έκπτωτος από το έργο επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ. Αν και έλαβε μέρος στο διαγωνισμό, μειοδοτώντας σε κάποιες εργολαβίες, εν τέλει δεν υπέγραψε καμία σύμβαση και δεν ξεκίνησε καμία εργολαβία, διότι δεν πληρούσε τις προϋποθέσεις του νόμου.
Όσο και να προσπαθεί η Νέα Δημοκρατία ν΄ αποπροσανατολίζει και να παραποιεί τα γεγονότα, η αλήθεια τελικά θριαμβεύει.
Η προανακριτική επιτροπή αποδείχτηκε φιάσκο για τη Νέα Δημοκρατία.
Ακόμα και τα στελέχη της αναγκάστηκαν να αποδεχθούν και να ομολογήσουν ότι η βασική κατηγορία περί δήθεν δωροληψίας του πρώην Υπουργού όχι μόνο δεν μπορεί να στοιχειοθετηθεί, αλλά και ότι δεν υπάρχουν καν ενδείξεις τέλεσής της.
Υπό το βάρος των καταθέσεων και των στοιχείων, αναγκάστηκαν να αποσύρουν την κατηγορία αυτή, με συνοπτικές διαδικασίες. Το σύνολο των επιχειρημάτων της Ν.Δ. αποδομήθηκε πλήρως και αναδείχθηκε ότι ήταν μόνο μια προσπάθεια σπίλωσης των πολιτικών της αντιπάλων.
Ο Νίκος Παππάς και η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ήταν αυτοί που εισέπραξαν 200 εκατ. ευρώ για το δημόσιο από φόρο διαφήμισης και τέλη χρήσης συχνοτήτων. Ήταν οι μόνοι που τόλμησαν, για πρώτη φορά μετά από σχεδόν 30 χρόνια, να εφαρμόσουν το Σύνταγμα και τους νόμους για την αδειοδότηση των καναλιών. Ήταν οι μόνοι που τόλμησαν να
αναγκάσουν τους ιδιοκτήτες καναλιών πανελλαδικής εμβέλειας να πληρώσουν για τις συχνότητες, δηλαδή, την περιουσία του ελληνικού λαού που χρησιμοποιούν. Είναι αναμφισβήτητο ότι το δημόσιο συμφέρον υπηρετήθηκε και προστατεύθηκε από τις ενέργειες αυτές.
Για να αντλήσει πολιτικά οφέλη, η Ν.Δ. προσπάθησε να ποινικοποιήσει μια αστική διαφορά μεταξύ ιδιωτικών εταιριών, αποκρύπτοντας ότι για την υπόθεση αυτή υπάρχουν αποφάσεις Διεθνούς Διαιτητικού Δικαστηρίου και Ελληνικού Δικαστηρίου, τα οποία απέρριψαν τους ισχυρισμούς Καλογρίτσα.
Όσο και αν αυτό δεν αρέσει στο κυβερνών κόμμα, η αλήθεια πάντα θα βγαίνει μπροστά. Αντί να προσπαθούν να θολώσουν τα νερά, καλό θα ήταν να εξηγήσουν με πειστικό τρόπο στους πολίτες της Ηλείας γιατί σταμάτησαν την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου και πότε θα καταφέρουν να ξεκινήσουν ξανά τις εργασίες αυτού του ζωτικού έργου.
ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
ΣΥΡΙΖΑ Π.Σ. Ν. ΗΛΕΙΑΣ