Το θέμα της εγκατάλειψης του σιδηροδρομικού δικτύου που οδηγεί προς την Ηλεία, έθιξε ο πρώην υπουργός και τομεάρχης υποδομών του ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία, Νίκος Παππάς. Συνοδευόμενος από τον βουλευτή Ηλείας Διονύση Καλαματιανό, τους πρώην βουλευτές Δημήτρη Μπαξεβανάκη και Μάκη Μπαλαούρα και τον συντονιστή της Ν.Ε. Ηλείας Παναγιώτη Φλεβοτόμο, επισκέφθηκε αρχικά τον ιστορικό σταθμό του ΟΣΕ στον Πύργο.
“Φτάσαμε στον Πύργο στην Ηλεία, είναι ο τέταρτος νομός που περνάμε σήμερα, ξεκινήσαμε από την Αττική, την Κορινθία, την Αχαΐα και τώρα στην Ηλεία. Δυστυχώς υπάρχει ένα κόκκινο νήμα που ενώνει αυτούς τους νομούς και είναι αυτό της εγκατάλειψης του σιδηροδρομικού δικτύου και του σιδηροδρομικού έργου. Και μάλιστα στην Ηλεία που πληρώνει το μάρμαρο της μεθοδευμένης αστοχίας και της διοικητικής ανεπάρκειας της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών σε σχέση με την υλοποίηση και την ολοκλήρωση του μεγάλου οδικού άξονα Πατρών-Πύργου, έχουμε και μηδενικό σιδηροδρομικό έργο από το ξέσπασμα της πανδημίας και μετά.
Τα δρομολόγια πρέπει να ξαναρχίσουν άμεσα, όπως άμεσα πρέπει να γίνει και η αναβάθμιση του δικτύου, χωρίς βεβαίως να ξεχνιέται το όραμα ενός υπερσύγχρονου δικτύου το οποίο μπορεί να ενσωματωθεί στους ευρωπαϊκούς σιδηροδρόμους και να αναβαθμίσει συνολικά την δυτική Πελοπόννησο. Θέλω να πω με έμφαση ότι βρεθήκαμε μπροστά σε φαινόμενα απαράδεκτα, θα σας πω μόνο το εξής. Ο ΟΣΕ για την συντήρηση όλου του δικτύου στην Πελοπόννησο έχει 7 εργαζόμενους. Αντιλαμβάνεται ο καθένας χωρίς να είναι ειδήμων επί του θέματος ότι η ανεπάρκεια είναι παραπάνω από εκκωφαντική. Χρειάζεται λοιπόν στήριξη στο μέσο αλλά φαίνεται ότι υπάρχουν και συμφέροντα που θέλουν να το υπονομεύσουν και να το απαξιώσουν στα μάτια του επιβατικού κοινού.
Όπου λειτουργεί ο σιδηρόδρομος, ο κόσμος τον αγκαλιάζει, είναι ένα μέσο φιλικό προς το περιβάλλον, είναι ένα μέσο αποτελεσματικό, άνετο και βεβαίως πρέπει να σας πω ότι ήταν στην καρδιά του εθνικού σχεδίου Υποδομών και Μεταφορών το οποίο είχε συμφωνήσει η δική μας διακυβέρνηση το 2017 με υπογραφές Σπίρτζη και Φάμελου, με τις υπηρεσίες της ΕΕ ένας εθνικός σχεδιασμός απολύτως απαραίτητος, ο οποίος και αυτός έχει μπει σε κάποιο συρτάρι, όπως έχουν μπει όλα τα μεγάλα έργα. Το μόνο παρήγορο για τους πολίτες της Ηλείας είναι ότι δεν πρέπει να αισθάνονται μοναξιά. Διότι ίδια εικόνα εγκατάλειψης υπάρχει στα σιδηροδρομικά έργα και σε άλλες μεριές της Ελλάδας” είπε μεταξύ άλλων ο κ. Παππάς σε δηλώσεις του.
Περισσότερα σε νεότερη ανάρτηση…