Παρασκευή, 16 Ιουλίου 2021 11:04

Εκπτωτικό πακέτο για τους εμβολιασμένους επιβάτες στα Μέσα Μεταφοράς

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Ο υπουργός Μεταφορών Κώστας Καραμανλής δήλωσε ότι είναι απίθανο να αποκλειστούν από τα μέσα οι ανεμβολίαστοι ή να υπάρχουν διαφορετικοί συρμοί στο Μετρό

Κίνητρα για τους επιβάτες των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς που διαθέτουν πιστοποιητικό εμβολιασμού προανήγγειλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής.

Μιλώντας στον ΣΚΑΙ και την εκπομπή «Σήμερα», ο υπουργός αποκάλυψε ότι το υπουργείο εξετάζει να δώσει κίνητρα σε μορφή εκπτώσεων για τους τακτικούς χρήστες των ΜΜΜ. «Τα 2/3 των επιβατών έχουν τις μηνιαίες ή τριμηνιαίες κάρτες μεταφοράς και σύντομα θα ανακοινώσουμε κάποιο εκπτωτικό πακέτο για τους εμβολιασμένους», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Παράλληλα, τόνισε ότι είναι απίθανο να αποκλειστούν από τα μέσα οι ανεμβολίαστοι ή να υπάρχουν διαφορετικοί συρμοί στο Μετρό ανάλογα με το αν έχουν κάνει ή όχι το εμβόλιο. «Πρέπει να πείσουμε αυτούς τους ανθρώπους να εμβολιαστούν, όχι να τους αποκλείσουμε», τόνισε.

Ερωτηθείς αν εξετάζεται ο υποχρεωτικός εμβολιασμός των εργαζομένων στα ΜΜΜ, σημείωσε ότι θα ήταν υπερβολικό σε αυτή τη φάση να γίνει κάτι τέτοιο. «Στην κυβέρνηση πιστεύουμε όχι στον εξαναγκασμό, αλλά στην πειθώ και τον κοινό νου. Στα λεωφορεία και στα τρόλεϊ έχουμε λάβει μέτρα προστασίας των εργαζομένων, καθώς η μπροστινή πόρτα δεν ανοίγει και υπάρχει κουβούκλιο. Στο μετρό οι οδηγοί και οι περισσότεροι εργαζόμενοι είναι απομονωμένοι. Θα ήταν υπερβολικό σε αυτή τη φάση το υπουργείο να προτείνει υποχρεωτικότητα», επισήμανε.

Άλλωστε, όπως είπε ο κ. Καραμανλής οι περισσότεροι οδηγοί είναι πλήρως εμβολιασμένοι, ενώ γίνονται συνεχείς απολυμάνσεις και συχνά rapid tests στους εργαζομένους, ενώ τα δρομολόγια έχουν αυξηθεί κατά 3.000.

«Δημοσιεύτηκε μια έκθεση, η οποία αναφέρει ότι οι μοναδικές χώρες που αύξησαν τα δρομολόγια των μέσων μαζικής μεταφοράς είναι η Ελλάδα και το Σίδνεϊ», τόνισε.
Πηγή: ΣΚΑΙ - Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 16 Ιουλίου 2021 10:29

Σχετικά Άρθρα

  • Εκπτώσεις έως 50% στα πρόστιμα για όσες επιχειρήσεις παραδεχτούν φοροδιαφυγή
    Εκπτώσεις έως 50% στα πρόστιμα για όσες επιχειρήσεις παραδεχτούν φοροδιαφυγή

    Έκπτωση έως 50% στα πρόστιμα που έχει βεβαιώσει η εφορία, μπορούν να κερδίσουν οι επιχειρήσεις που θα παραδεχτούν πως έχουν διαράξει φοροδιαφυγή, συμπληρώνοντας την «δήλωση αποδοχής πράξεων στο πλαίσιο του φορολογικού ελέγχου».

    Συγκεκριμένα, με μια δήλωση αποδοχής των φορολογικών παραβάσεων που έχουν διαπράξει και με εξόφληση του 25% της οφειλής τους εντός 3 ημερών, θα μπορούν οι φορολογούμενοι να κερδίσουν έκπτωση στα πρόστιμα που ξεκινούν από 25% και φθάνουν έως και 50%.

    Σημειώνεται πως μπορείτε να βρείτε την «Δήλωση αποδοχής πράξεων στο πλαίσιο φορολογικού ελέγχου σύμφωνα με το άρθρο 75 του ν. 5104/2024 (Α' 58) - ΚΦΔ και μείωσης προστίμων», στο site της ΑΑΔΕ, και πιο συγκεκριμένα στον Κατάλογο Εντύπων.

    Τι να προσέξετε

    Στο έντυπο με την επωνυμία «Δήλωση αποδοχής πράξεων στο πλαίσιο του φορολογικού ελέγχου» οι φορολογούμενοι θα πρέπει:

    1. Να σμπληρώσουν τα προσωπικά τους στοιχεία, την επωνυμία της εταιρείας, το είδος της δραστηριότητας

    2. Να δηλώσουν ότι αποδέχονται την πράξη διορθωτικού προσδιορισμού του φόρου, τέλους η εισφοράς

    3. Να δηλώσουν ότι εντός 3 ημερών από την κοινοποίηση η παραλαβή του σχετικού μηνύματος στη θυρίδα του ηλεκτρονικού λογαριασμού θα καταβάλλουν το 25% του κύριου φόρου.

    Το υπόλοιπο ποσό θα μπορεί να καταβληθεί εφάπαξ ή σε έως 12 δόσεις.

    Έκπτωση έως και 50%

    Συγκεκριμένα η νέα διαδικασία προβλέπει «κούρεμα» των προστίμων ως εξής:

    • Έκπτωση 25%

    Εάν γίνει αποδοχή της κύριας οφειλής φόρου προ της έναρξης συζήτησης ενώπιον αρμόδιου δικαστηρίου.

    • Έκπτωση 30%

    Εάν γίνει αποδοχή της κύριας οφειλής φόρου προ της υποβολής προσφυγής σε αρμόδιο διοικητικό δικαστήριο.

    • Έκπτωση 40%

    Εάν γίνει αποδοχή της κύριας οφειλής φόρου μετά την κοινοποίηση οριστικού διορθωτικού προσδιορισμού φόρου αλλά πριν την προσφυγή στη Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών (ΔΕΔ). Ο ελεγχόμενος έχει προθεσμία 30 ημερών από την κοινοποίηση οριστικού διορθωτικού προσδιορισμού φόρου, για να προσφύγει στη ΔΕΔ και στο διάστημα αυτό, μπορεί να αποδεχτεί το αποτέλεσμα του ελέγχου και να μειώσει το πρόστιμο, για να μην ρισκάρει την απόρριψη της προσφυγής του από τη ΔΕΔ και τη βεβαίωση ολόκληρου του προστίμου.

    • Έκπτωση 50%

    Εφόσον η παραδοχή των παραβάσεων (μη υποβολή δηλώσεων ή υποβολής ανακριβών δηλώσεων) γίνει μετά την έκδοση και κοινοποίηση εντολής ελέγχου ή πρόσκλησης παροχής πληροφοριών, και έως την παρέλευση της προθεσμίας για την υποβολή εκπρόθεσμης αρχικής ή τροποποιητικής δήλωσης από την κοινοποίηση προσωρινού διορθωτικού προσδιορισμού του φόρου.

    Για να εξασφαλίσει την έκπτωση ο ελεγχόμενος, θα πρέπει να υποβάλει τις σχετικές εκπρόθεσμες αρχικές ή τροποποιητικές δηλώσεις πριν την κοινοποίηση της πράξης προσωρινού διορθωτικού προσδιορισμού φόρου (με την έκδοση της εντολής ελέγχου) ή να υποβάλει τις σχετικές δηλώσεις εντός 10 ημερών από την κοινοποίηση της πράξης προσωρινού διορθωτικού προσδιορισμού φόρου.

    Πηγή: cnn.gr

  • Αμαλιάδα: Διατηρείται ακόμα το “μπουστάρισμα” της Λευκής Νύχτας στην αγορά της πόλης – Σε κορύφωση η κίνηση αυτές τις ημέρες
    Αμαλιάδα: Διατηρείται ακόμα το “μπουστάρισμα” της Λευκής Νύχτας στην αγορά της πόλης – Σε κορύφωση η κίνηση αυτές τις ημέρες

    Της Δήμητρας Βέλμαχου

    Ύστερα από την επιτυχημένη διοργάνωση της Λευκής Νύχτας της Αμαλιάδας και την μεγάλη ανταπόκριση του κόσμου, τα καταστήματα της πόλης εξακολουθούν να βλέπουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών, με την αγοραστική κίνηση ειδικά αυτή την περίοδο να παρουσιάζει μεγάλη αύξηση.

    Πρόκειται για μια εξέλιξη ζωτικής σημασίας για τον εμπορικό κόσμο, αφού η προηγούμενη περίοδος σύμφωνα με τους καταστηματάρχες ήταν ιδιαίτερα δύσκολη για όλους, καθώς το αγοραστικό κοινό παρουσίαζε μια “μουδιασμένη” στάση.

    Φαίνεται όμως πως η ώθηση της εκπτωτικής νύχτας, σε συνδυασμό με την άφιξη των ετεροδημοτών, συνέτειναν στο να αλλάξουν τα δεδομένα, ζεσταίνοντας την αγορά της πόλης.

    Amaliada Agora 2

    Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά στο ilialive.gr o πρόεδρος Εμπορικού Συλλόγου Ήλιδας Φώτης Νικολόπουλος «Η κίνηση τον Αύγουστο είναι αρκετά αυξημένη, σε αυτό σίγουρα έχει παίξει σημαντικό ρόλο ο ερχομός των ετεροδημοτών που έχουν βοηθήσει στο να τονωθεί η αγορά, η οποία πλέον είναι σε αρκετά ικανοποιητικά επίπεδα και ευελπιστούμε ότι μέχρι τέλος του μήνα θα συνεχίσει σε αυτούς τους ρυθμούς.

    Βοήθησε βέβαια και η Λευκή Νύχτα που ήταν μία επιτυχημένη διοργάνωση για την Αμαλιάδα. Με την έναρξη της εκδήλωσης τα καταστήματα ήταν γεμάτα και νομίζω ότι το αποτύπωμα που άφησε ήταν αρκετά θετικό. Ήταν μία τόνωση στην αγορά την οποία έχει και ανάγκη ειδικά την φετινή περίοδο».

    Amaliada Agora 3

    Από την πλευρά του ο υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων και εκδηλώσεων Εμπορικού Συλλόγου Γιάννης Γεωργακόπουλος επεσήμανε πως: «Η κίνηση στην αγορά έχει κορυφωθεί αυτές τις μέρες. Οι ετεροδημότες μας τιμούν κάθε χρονιά και ευτυχώς αυτό είναι μία τόνωση για την αγορά. Ευελπιστούμε να κρατήσει μερικές ημέρες ακόμα και μετά τον Δεκαπενταύγουστο γιατί περάσαμε άσχημα μέχρι τώρα. Από την Λευκή Νύχτα και μετά πάμε αρκετά καλά. Στη Λευκή Νύχτα, ήρθε πάλι πολύς κόσμος, ο κόσμος φάνηκε ότι είχε όρεξη να ψωνίσει, εκμεταλλεύτηκε και τις μεγάλες εκπτώσεις των μαγαζιών και αυτό μας βοήθησε πολύ» ανέφερε κλείνοντας ο κ. Γεωργακόπουλος

  • Ανδραβίδα: Θετικό το αποτύπωμα από την 4η Λευκή Νύχτα - Μεγάλη η ανταπόκριση του κόσμου
    Ανδραβίδα: Θετικό το αποτύπωμα από την 4η Λευκή Νύχτα Αμαλιάδας – Μεγάλη η ανταπόκριση του κόσμου

    Της Δήμητρας Βέλμαχου

    Με ένα πλατύ χαμόγελο βρήκε τόσο τα πρόσωπα των διοργανωτών όσο και του εμπορικού κόσμου της Ανδραβίδας η λήξη της 4ης κατά σειρά Λευκής Νύχτας της Ανδραβίδας, αφού η ανταπόκριση του κόσμου ήταν ιδιαίτερα μεγάλη.

    Οι κάτοικοι της Ανδραβίδας αλλά και της ευρύτερης περιοχής αγκάλιασαν την διοργάνωση και “ζέσταναν” την αγορά, με τους επαγγελματίες από την πλευρά τους να προχωρούν σε μεγάλες εκπτώσεις και προσφορές ενώ οι διοργανωτές να έχουν φροντίσει ακόμα και την τελευταία λεπτομέρεια έτσι ώστε να περάσουν όμορφα μικροί και μεγάλοι.

    Η Πρόεδρος του Εμπορικού συλλόγου Ανδραβίδας, Δήμητρα Ζωγοπούλου, μιλώντας στο ilialive.gr εμφανίστηκε ιδιαίτερα ενθουσιασμένη για την ανταπόκριση του κόσμου, εκφράζοντας παράλληλα την ελπίδα της, η διοργάνωση αυτή να επαναληφθεί και τα επόμενα χρόνια, αποτελώντας θεσμό.

    «Είναι η 4η λευκή Νύχτα Ανδραβίδας και ο κόσμος ανταποκρίθηκε θετικά. Ήταν μία ένεση για την αγορά μας, γιατί ήταν μία πολύ δύσκολη σεζόν αυτή τόσο για τον δικό μας όσο και για τους άλλους δήμους. Προσπαθήσαμε για το καλύτερο και ο κόσμος ανταποκρίθηκε. Είχαμε κεράσματα έξω στον κόσμο, είχαμε το χορευτικό την “Εστία” που πλαισίωσε όμορφα την εκδήλωση με τα χορευτικά του, είχαμε την φιλαρμονική μας που άνοιξε την εκδήλωση, είχαμε κλόουν και διάφορα διαδραστικά παιχνίδια για τα παιδιά. Τα μαγαζιά μας είχαν καλές τιμές, μεγάλες προσφορές και αυτό είχε ανταπόκριση μεγάλη στον κόσμο. Ήταν πολύ καλά και ευελπιστούμε σε ακόμα καλύτερα. Θέλουμε να συνεχίσουμε αυτή τη δράση γιατί βλέπουμε ότι ο κόσμος την αγκάλιασε, την θέλει αφού βρίσκει πράγματα σε πολύ καλές τιμές» ανέφερε κλείνοντας η κα Ζωγοπούλου.

    Andravida Leuki 2

    Andravida Leuki 3

    Andravida Leuki 4

    Andravida Leuki 5

  • Θερινές εκπτώσεις: Πότε τελειώνουν - Συμβουλές για τους καταναλωτές
    Θερινές εκπτώσεις: Πότε τελειώνουν - Συμβουλές για τους καταναλωτές

    Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για την λήξη των θερινών εκπτώσεων στα εμπορικά καταστήματα της χώρας, με τους καταναλωτές και τις καταναλώτριες να σπεύδουν για τις τελευταίες αγορές της σεζόν.

    Οι εκπτώσεις για το καλοκαίρι και θα διαρκέσουν έως και τις 31 Αυγούστου.

    Στη Θεσσαλονίκη

    Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης, σε κάθε ανακοίνωση περί μείωσης τιμής υποδεικνύεται η προγενέστερη τιμή που εφάρμοζε ο έμπορος για καθορισμένο χρονικό διάστημα πριν από την εφαρμογή της μείωσης της τιμής. Συμπληρωματικά να χρησιμοποιείται ποσοστό π.χ. «20% έκπτωση».

    Ως προγενέστερη τιμή νοείται η χαμηλότερη τιμή που εφάρμοσε ο έμπορος κατά τη διάρκεια του χρονικού διαστήματος των 30 ημερών πριν από την εφαρμογή της μείωσης της τιμής.

    Πρέπει να επιδεικνύεται ιδιαίτερη προσοχή στην τήρηση των διατάξεων περί εκπτώσεων και μειωμένων τιμών, καθώς οι κυρώσεις είναι βαριές. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το άρθρο 21 ν. 4177/2013, σε όσους παραβαίνουν το νόμο επιβάλλεται πρόστιμο ποσού ίσου με το 1% του ετήσιου κύκλου εργασιών και πάντως όχι κατώτερο από 10.000 ευρώ.

    Στην επιβαρυντική περίπτωση που οι εκπτώσεις αποδειχτεί ότι είναι ανακριβείς ή παραπλανητικές, επιβάλλεται πρόστιμο ίσο με το 2% του ετήσιου κύκλου εργασιών και πάντως όχι μικρότερο των 20.000 ευρώ.

    Τι να προσέχουν οι καταναλωτές και οι καταναλώτριες

    • Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, η επίδειξη του παρεχόμενου ποσοστού έκπτωσης επιβάλλεται.
    • Το ποσοστό της έκπτωσης θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία.
    • Στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»).
    • Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.
    • Ο τρόπος με τον οποίο υπολογίζεται και προβάλλεται η μειωμένη τιμή, πρέπει να ανταποκρίνεται στην αλήθεια και να μην είναι ανακριβής.
    • Οι καταστηματάρχες θα πρέπει, σε περίπτωση ελέγχου, να είναι σε θέση να αποδείξουν, ότι η παλαιά τιμή πώλησης που αναγράφεται στην πινακίδα, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
    • Οι καταναλωτές θα πρέπει να ζητάνε απόδειξη. Εκτός από λόγους φορολογικής εντιμότητας, σε περίπτωση αγοράς ελαττωματικού προϊόντος η απόδειξη είναι απαραίτητη για την επιστροφή των χρημάτων στους καταναλωτές.
    • Οι εκπτώσεις συνήθως αφορούν τα προϊόντα της θερινής σεζόν ενώ οι προσφορές είθισται να αφορούν μη εποχικά είδη αφορούν συνήθως είδη παρωχημένης εποχής.
    • Στις προσφορές, οι καταστηματάρχες είναι υποχρεωμένοι να έχουν αναρτημένη πινακίδα που να αναφέρει ότι πραγματοποιούνται προσφορές και στα προϊόντα που πωλούν θα πρέπει να αναγράφεται ξεκάθαρα η αρχική τιμή και η τελική τιμή προσφοράς και σε καμία περίπτωση το ποσοστό έκπτωσης.
    • Οι καταναλωτές, όπως ορίζεται από το άρθρο 1 του ν. 2251/94, έχουν κάθε δικαίωμα να ρωτούν για την προέλευση και την ποιότητα του προϊόντος και οι έμποροι έχουν την υποχρέωση να απαντούν σε αυτά τα ερωτήματα.
    Πηγή: Cnn.gr
  • 6η Λευκή Νύχτα Αμαλιάδας: Με την Πέννυ Μπαλτατζή να ανεβάζει την διάθεση και τα καταστήματα να ρίχνουν τις τιμές
    6η Λευκή Νύχτα Αμαλιάδας: Με την Πέννυ Μπαλτατζή να ανεβάζει την διάθεση και τα καταστήματα να ρίχνουν τις τιμές

    Της Δήμητρας Βέλμαχου

    Όλα είναι έτοιμα για την 6η κατά σειρά Λευκή Νύχτα της Αμαλιάδας και τόσο ο Εμπορικός Σύλλογος όσο και οι καταστηματάρχες της πόλης έχουν εναποθέσει τις ελπίδες τους στην μεγάλη αυτή γιορτή, προκειμένου να κινηθεί η αγορά και να αντιστρέψει την υποτονική διάθεση που το τελευταίο διάστημα κυριαρχεί στο αγοραστικό κοινό.

    Από την πλευρά τους, οι διοργανωτές έχουν σχεδιάσει την κάθε λεπτομέρεια έτσι ώστε όλοι οι επισκέπτες το Βράδυ του ερχόμενου Σαββάτου 10 Αυγούστου να διασκεδάσουν αλλά και να επωφεληθούν ταυτόχρονα από τις μεγάλες εκπτώσεις και προσφορές των καταστημάτων.

    Με αφορμή αυτή την διοργάνωση κατά την διάρκεια της χθεσινής συνέντευξης τύπου, ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Φώτης Νικολόπουλος κάλεσε όλους τους Ηλείους να στηρίξουν την προσπάθεια και να δώσουν το παρόν στην μεγάλη γιορτή του καλοκαιριού για την πόλη της Αμαλιάδας.

    «Το Σάββατο 10 Αυγούστου διοργανώνεται η 6η Λευκή Νύχτα Αμαλιάδας, μια εκδήλωση που έχει ως βασικό στόχο να ψωνίσουμε και να διασκεδάσουμε. Ο Εμπορικός Σύλλογος σε συνεργασία με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και τον δήμος Ηλιδας διοργανώνουμε αυτή την δράση. Σε μια προσπάθεια να τονώσουμε την αγορά που φέτος δεν είχε μεγάλη κίνηση αλλά και να κάνουμε ένα μεγάλο πάρτι, να διασκεδάσουν οι επισκέπτες μας και οι καταναλωτές ψωνίζοντας στα καταστήματά μας και περνώντας ευχάριστα στους χώρους εστίασης της πόλης μας».

    Από την πλευρά του, ο υπεύθυνος εκδηλώσεων του Εμπορικού Συλλόγου Γιάννης Γεωργακόπουλος επεσήμανε πως : «Περιμένουμε όλο τον κόσμο μετά τις 8.00 το βράδυ να τους υποδεχθούμε, σημασία της Λευκής Νύχτας είναι να μας μάθει το ευρύ κοινό.

    Να έρθουν, να τους εξυπηρετήσουμε όσο καλύτερα γίνεται με τις καλύτερες τιμές, έχουμε ενημερωθεί ότι οι εκπτώσεις θα είναι πάνω από 50% και ελπίζουμε να γίνει και πάλι μια ωραία διοργάνωση για όλα τα μαγαζιά καθώς έως τώρα δεν έχουμε την καλύτερη αγοραστική κίνηση» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Γεωργακόπουλος κάνοντας γνωστό πως κατά την διάρκεια της Λευκής Νύχτας ο κόσμος θα έχει την ευκαιρία να διασκεδάσει και να απολαύσει την συναυλία της εξαιρετικής Πέννυς Μπαλτατζή αλλά και να λικνιστεί σε ρυθμούς Λάτιν παρακολουθώντας ταυτόχρονα ένα event από το γυμναστήριο Αθλοκίνηση που θα λάβει χώρα στην πλατεία της πόλης μετά την συναυλία.

    afisa emporikos

  • Πότε λήγουν οι θερινές εκπτώσεις - Συνεχίζονται οι προσφορές από τα καταστήματα
    Πότε λήγουν οι θερινές εκπτώσεις - Συνεχίζονται οι προσφορές από τα καταστήματα

    Όσα πρέπει να προσέξουν οι καταναλωτές την περίοδο των θερινών εκπτώσεων - Μέχρι πότε ψωνίζουμε πιο φθηνά

    Σε εξέλιξη είναι οι εκπτώσεις του καλοκαιρού με μειωμένες τιμές στα προϊόντα.
    Μέχρι τα τέλη Αυγούστου θα διαρκέσουν οι θερινές εκπτώσεις, οι οποίες έχουν ξεκινήσει στις 8 Ιουλίου, δίνοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές να κάνουν τα ψώνια τους και να επωφεληθούν από τις προσφορές.
    Ειδικότερα, η περίοδος των θερινών εκπτώσεων 2024 θα διαρκέσει μέχρι την 31η Αυγούστου.
    Τι να προσέξουν οι καταναλωτές στις θερινές εκπτώσεις

    -Όπως σε κάθε περίοδο εκπτωτική περίοδο, έτσι και στις θερινές εκπτώσεις οι καταναλωτές θα πρέπει να επιδείξουν ιδιαίτερη προσοχή.
    -Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, η επίδειξη του παρεχόμενου ποσοστού έκπτωσης επιβάλλεται.
    -Το ποσοστό της έκπτωσης θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία.
    -Στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»).
    -Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.
    -Ο τρόπος με τον οποίο υπολογίζεται και προβάλλεται η μειωμένη τιμή, πρέπει να ανταποκρίνεται στην αλήθεια και να μην είναι ανακριβής.
    -Οι καταστηματάρχες θα πρέπει, σε περίπτωση ελέγχου, να είναι σε θέση να αποδείξουν, ότι η παλαιά τιμή πώλησης που αναγράφεται στην πινακίδα, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
    -Οι καταναλωτές θα πρέπει να ζητάνε απόδειξη. Εκτός από λόγους φορολογικής εντιμότητας, σε περίπτωση αγοράς ελαττωματικού προϊόντος η απόδειξη είναι απαραίτητη για την επιστροφή των χρημάτων στους καταναλωτές.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Θερινές εκπτώσεις: Ανοιχτά την Κυριακή τα καταστήματα - Δείτε ποιες ώρες
    Θερινές εκπτώσεις: Ανοιχτά την Κυριακή τα καταστήματα - Δείτε ποιες ώρες

    Οι θερινές εκπτώσεις είναι σε εξέλιξη, με τους καταστηματάρχες να αναμένουν αύξηση της αγοραστικής κίνησης και του τζίρου. Μάλιστα αύριο, Κυριακή, 14 Ιουλίου θα είναι η πρώτη Κυριακή που τα καταστήματα θα παραμείνουν ανοιχτά για ψώνια.

    Τι ώρες θα είναι ανοιχτά τα καταστήματα την Κυριακή

    Σύμφωνα με τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών, τα καταστήματα μπορούν να παραμείνουν προαιρετικά ανοικτά την πρώτη Κυριακή των θερινών εκπτώσεων, με προτεινόμενο, ωράριο λειτουργίας, 11:00 π.μ. – 18:00 μ.μ.

    Παράλληλα, τα εμπορικά κέντρα αναμένεται να λειτουργήσουν από τις 11:00 π.μ. έως τις 20:00 μ.μ.

    Ποια σούπερ μάρκετ θα είναι ανοιχτά

    Τα περισσότερα σούπερ μάρκετ δεν θα λειτουργήσουν αυτή την Κυριακή, εκτός από τα Lidl που έχουν ανακοινώσει ότι θα είναι ανοιχτά επιλεγμένα καταστήματα από τις 11:00 π.μ. έως τις 20:00 μ.μ. και τα καταστήματα My market που θα είναι ανοιχτά με ωράριο 11:00 π.μ. με 15:00 μ.μ., δεν θα πραγματοποιήσουν όμως παραδόσεις παραγγελιών μέσω του e-shop.

    Πηγή: Ethnos.gr

  • Τι πρέπει να γνωρίζουν οι καταναλωτές για τις θερινές εκπτώσεις
    Τι πρέπει να γνωρίζουν οι καταναλωτές για τις θερινές εκπτώσεις

    Σήκωσε αυλαία η φετινή περίοδος θερινών εκπτώσεων, οι οποίες θα διαρκέσουν έως το Σάββατο 31 Αυγούστου.

    Υπενθυμίζεται ότι στο πλαίσιο των εκπτώσεων, τα καταστήματα μπορούν, προαιρετικά, να είναι ανοιχτά και την Κυριακή 14 Ιουλίου.

    Οι έμποροι προσδοκούν τόνωση των πωλήσεων και αύξηση του τζίρου τους, μετά το δύσκολο ξεκίνημα για το λιανεμπόριο στις αρχές του έτους και υπόσχονται γενναίες προσφορές στα προϊόντα τους κατά τη διάρκεια της εκπτωτικής περιόδου. Από την πλευρά τους, οι καταναλωτές αναζητούν ευκαιρίες, ώστε να προχωρήσουν σε αγορές τις οποίες κατά τη διάρκεια του έτους και εν μέσω των πληθωριστικών πιέσεων ανέβαλαν, δίνοντας προτεραιότητα στις βασικές ανάγκες τους.

    Σύμφωνα με όσα επεσήμανε ο πρόεδρος του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Αττική και του ΕΒΕΠ, Βασίλης Κορκίδης, «ο φετινός τριπλός στόχος είναι να ενισχυθεί την περίοδο των εκπτώσεων η καταναλωτική εμπιστοσύνη και το οικονομικό κλίμα στην αγορά, να αποκλιμακωθεί ο πληθωρισμός μισή μονάδα και οι πωλήσεις του διμήνου Ιουλίου-Αυγούστου να ξεπεράσουν τον περυσινό τζίρο των περίπου 7 δισ. ευρώ».

    «Είναι πολύ σημαντικό που ο πληθωρισμός στην Ελλάδα κινήθηκε πτωτικά τον Ιούνιο στο 2,4% και χαμηλότερα της ευρωζώνης, καθώς και η σταδιακή μείωση των τιμών στα τρόφιμα, γεγονός που δικαιολογεί μια αισιοδοξία για την κίνηση της καλοκαιρινής αγοράς» πρόσθεσε ο κ. Κορκίδης.

    «Σε μία εποχή δύσκολη για τα καταστήματα, με την ακρίβεια να συρρικνώνει το διαθέσιμο εισόδημα και το τραπεζικό σύστημα κλειστό, οι καλοκαιρινές εκπτώσεις ευελπιστούμε ότι θα φέρουν έναν άνεμο αισιοδοξίας στην αγορά και θα δώσουν ανάσα στις δοκιμαζόμενες μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Το καταναλωτικό κοινό γνωρίζει πολύ καλά ότι τούτη είναι η στιγμή στην οποία θα βρει επάρκεια προϊόντων και πολύ μεγάλες εκπτώσεις ώστε να καλύψει τις ανάγκες του, ενόψει και των καλοκαιρινών διακοπών» σημείωνε από την πλευρά του, ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, Σταύρος Καφούνης.

    Τι να προσέχουν οι καταναλωτές

    Οι καταναλωτές κατά τις αγορές τους πρέπει να γνωρίζουν πως, σε κάθε ανακοίνωση περί μείωσης τιμής υποδεικνύεται η προγενέστερη τιμή που εφάρμοζε ο έμπορος για καθορισμένο χρονικό διάστημα πριν από την εφαρμογή της μείωσης της τιμής. Οι δύο τιμές, εξακολουθούν να αποτυπώνονται υποχρεωτικά βάσει και του Κώδικα Δεοντολογίας περί ανακοινώσεων μείωσης της τιμής (ΥΑ 35935/13-4-2023) που ορίζει περί αναγραφής νέας (χαμηλότερης) τιμής μαζί με την αναγραφή της προγενέστερης (υψηλότερης) τιμής που εφαρμόστηκε. Η προηγούμενη τιμή μπορεί να εμφανίζεται σε διαγραμμένη μορφή π.χ. «τώρα 50 ευρώ, πριν 100 ευρώ» ή «50 ευρώ 100 ευρώ». Παράλληλα, μπορεί συμπληρωματικά να χρησιμοποιείται ποσοστό π.χ. «20% έκπτωση».

    Παράλληλα, σύμφωνα με πρόσφατη τροποποίηση στο ν. 2251/1994 (Α’ 191) προστίθεται άρθρο 9ι ως εξής: «Σε κάθε ανακοίνωση περί μείωσης τιμής υποδεικνύεται η προγενέστερη τιμή που εφάρμοζε ο προμηθευτής για καθορισμένο χρονικό διάστημα πριν από την εφαρμογή της μείωσης της τιμής.

    Ως προγενέστερη τιμή νοείται η χαμηλότερη τιμή που εφάρμοσε ο προμηθευτής κατά τη διάρκεια του χρονικού διαστήματος των τριάντα (30) ημερών πριν από την εφαρμογή της μείωσης της τιμής. Όταν το προϊόν κυκλοφορεί στην αγορά για λιγότερο από τριάντα (30) ημέρες, ως προγενέστερη τιμή νοείται η χαμηλότερη τιμή που εφάρμοσε ο προμηθευτής στο χρονικό διάστημα που το προϊόν κυκλοφορεί στην αγορά.

    Αν η τιμή μειώνεται προοδευτικά κατά τη διάρκεια των εξήντα (60) ημερών, πριν από την εφαρμογή της μείωσης της τιμής, ως προγενέστερη τιμή νοείται η τιμή που ίσχυε πριν από την εφαρμογή της πρώτης από τις διαδοχικές μειώσεις τιμών».

    Αυτό σημαίνει ότι εάν οι έμποροι προβούν σε διαδοχική μείωση τιμών, μπορούν να κρατήσουν την αρχική διαγραφόμενη τιμή για έως 60 ημέρες.

    Πηγή: Cnn.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Marma Touch