Ο χαμένος χρόνος με τις συνεχείς διολισθήσεις στο χρονοδιάγραμμα του Πάτρα-Πύργος και το κόστος σε ανθρώπινες ζωές, θα έπρεπε τουλάχιστον να συνετίσουν τους εκπροσώπους Ν.Δ. και ΣΥΡΙΖΑ, που αλληλοκατηγορούνται μεταθέτοντας ο ένας στον άλλο τις δικές του ευθύνες.
Με χαμένα 4 χρόνια από τις μεθοδεύσεις του κ. Σπίρτζη, που ακύρωσε τον διαγωνισμό του ενιαίου έργου και το κατέτμησε σε 8 εργολαβίες προς χάρη του γνωστού εργολάβου, και με άλλα 2,5 χρόνια από τη Ν.Δ. είμαστε και πάλι στην αρχή και με δυσμενέστερους όρους.
Όπως προβλέπει η τροποποίηση της αρχικής Σύμβασης με την «ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟ», που κατέθεσε ο κ. Καραμανλής στη Βουλή, οι πολίτες θα πληρώσουν πρόσθετο κόστος μέσω διοδίων, ενώ το χρονοδιάγραμμα των 40 μηνών μας παραπέμπει στο 2026 για την ολοκλήρωση του έργου.
Όμως, μεταξύ πανηγυρισμών και αλληλοκατηγοριών, αποσιωπήθηκαν οι 203 τροποποιήσεις της αρχικής Σύμβασης, την οποία υποτίθεται ότι επανέφερε η Κυβέρνηση, μεταξύ των οποίων προβλέπεται η απένταξη του Πύργος-Αλφειός και το Αλφειός-Καλό Νερό-Τσακώνα.
Κατά συνέπεια, πέρα από τη μέριμνα για την υλοποίηση του Πάτρα-Πύργος, οφείλουμε να μεθοδεύσουμε και να διεκδικήσουμε με την απαιτούμενη σύνεση και συλλογικότητα, τη συνέχιση του έργου με την παράκαμψη του Πύργου, την σύνδεσή του με την Αρχαία Ολυμπία και την ολοκλήρωσή του μέχρι την Τσακώνα.
(Δελτίο Τύπου)