«Εργαζόμαστε μεθοδικά για να φωτίσουμε περισσότερους προορισμούς, να επεκτείνουμε την περίοδο, να βελτιώσουμε τα οικονομικά μεγέθη της χώρας, να παράξουμε αξία για την μέση ελληνική οικογένεια», υπογράμμισε ο υπουργός Τουρισμού.
Συμφωνία με σκοπό την περαιτέρω έμφαση στην προσέλκυση τουριστών μέσω και συνδιαφήμισης τους μήνες Οκτώβριο, Νοέμβριο και Δεκέμβριο, γεγονός που θα συμβάλλει στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου συνήψαν, μέσω τηλεδιάσκεψης την Πέμπτη, ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας, με τον διευθύνοντα σύμβουλο του γερμανικού συμφερόντων ομίλου Der Touristik, Σόρεν Χάρτμαν.
Ο όμιλος, ο οποίος το 2021 παρουσίασε αύξηση 16% σε σχέση με το 2019 στον αριθμό επισκεπτών που έφερε στην Ελλάδα, φιλοδοξεί το 2022 να παρουσιάσει περαιτέρω αύξηση 20% με στόχο να προσελκύσει συνολικά από όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται τους 1,2 εκατομμύρια επισκέπτες στην Ελλάδα, εκ των οποίων οι 500.000 από τη γερμανική αγορά.
Ο όμιλος Der Touristik αποτελεί τον τουριστικό βραχίονα του γερμανικού κολοσσού REWE με κύκλο εργασιών που προσεγγίζει τα 75 δισ. ευρώ, αποτελείται από δεκάδες εταιρείες στην Κεντρική και Δυτική Ευρώπη ενώ έχει εξαγοράσει μεταξύ άλλων και τον Tour Operator «Apollo» που εξειδικεύεται στην Ελλάδα για τις σκανδιναβικές αγορές.
Ο όμιλος, ο οποίος το 2021 παρουσίασε αύξηση 16% σε σχέση με το 2019 στον αριθμό επισκεπτών που έφερε στην Ελλάδα, φιλοδοξεί το 2022 να παρουσιάσει περαιτέρω αύξηση 20% με στόχο να προσελκύσει συνολικά από όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται τους 1,2 εκατομμύρια επισκέπτες στην Ελλάδα, εκ των οποίων οι 500.000 από τη γερμανική αγορά.
Ο όμιλος Der Touristik αποτελεί τον τουριστικό βραχίονα του γερμανικού κολοσσού REWE με κύκλο εργασιών που προσεγγίζει τα 75 δισ. ευρώ, αποτελείται από δεκάδες εταιρείες στην Κεντρική και Δυτική Ευρώπη ενώ έχει εξαγοράσει μεταξύ άλλων και τον Tour Operator «Apollo» που εξειδικεύεται στην Ελλάδα για τις σκανδιναβικές αγορές.
Πηγή: Cnn.gr