Αναφορικά με τους στόχους και τη στρατηγική του υπουργείου για το 2022, ο κ. Κικίλιας τόνισε ότι η στρατηγική στόχευση αφορά την προσέλκυση υψηλότερης ποιότητας τουριστών
«Αυτό δείχνουν και τα στοιχεία των προκρατήσεων που έχουμε μέχρι τώρα, από αεροπορικές εταιρείες, ξενοδοχεία και tour operators. Ενδεικτικά, σας αναφέρω ότι τον Οκτώβριο του 2021 είχαμε 30% παραπάνω προκρατήσεις για το καλοκαίρι του 2022 από ό,τι είχαμε τον Οκτώβριο του 2018 για το καλοκαίρι του 2019, προ Covid. Επικεντρωνόμαστε στην ενδυνάμωση των παραδοσιακών αγορών, οι οποίες έχουν ανταποκριθεί στο μήνυμα υγειονομικής ασφάλειας που εξέπεμψε η Ελλάδα τα τελευταία δύο χρόνια. Δουλεύουμε σκληρά, έχοντας ως πυξίδα μας ότι η τουριστική ανάπτυξη είναι μια εθνική υπόθεση. Την έχει ανάγκη η ελληνική οικονομία και η ελληνική κοινωνία, καθώς οδηγεί στην ευημερία της μέσης ελληνικής οικογένειας», λέει σε συνέντευξή του στην εφημερίδα Παρασκήνιο.
Αναφορικά με τους στόχους και τη στρατηγική του υπουργείου για το 2022, ο κ. Κικίλιας τόνισε ότι η στρατηγική στόχευση αφορά την προσέλκυση υψηλότερης ποιότητας τουριστών. «Ο ποιοτικός στόχος στον οποίο δίνουμε μεγαλύτερη έμφαση αποτυπώνεται στην κατά κεφαλήν δαπάνη των επισκεπτών, παρά στον αριθμό τους. Οι προσπάθειες που κάνουμε για επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου ευελπιστούμε να συντελέσουν στην αύξηση τόσο των εσόδων όσο και του αριθμού των επισκεπτών, καταμερισμένων ευρύτερα στις περιοχές της χώρας και τις εποχές. Στρεφόμαστε σε ένα πιο βιώσιμο τουριστικό μοντέλο, το οποίο λαμβάνει υπόψη του σειρά συντελεστών που έχουν να κάνουν με την προστασία του περιβάλλοντος, την ανάδειξη της αυθεντικότητας, τη σύνδεση με τον πρωτογενή τομέα, την ενίσχυση της εμπειρίας του επισκέπτη», ανάφερε ο κ.Κικίλιας.
Στην παρέμβαση του ο κ. Κικίλιας αναφέρθηκε και στο στοίχημα του βιώσιμου τουρισμού λέγοντας ότι ήδη έχουν ξεκινήσει οι δράσεις από τα μικρά νησιά, τη Χάλκη και την Αστυπάλαια, περνώντας σταδιακά σε εμβληματικούς προορισμούς, όπως η Ρόδος. Την Τετάρτη, σημείωσε, ανακοινώθηκε, παρουσία του Πρωθυπουργού, η συμφωνία με τον όμιλο TUI για τη σύσταση του Co-Lab του ομίλου στη Ρόδο, του πρώτου εργαστηρίου συνεργασίας για τον επωφελή πράσινο και ψηφιακό μετασχηματισμό ολόκληρης της αλυσίδας υπηρεσιών που συνδέονται με τον τουρισμό. Στις δράσεις του RRF προβλέπονται 320.000.000 ευρώ, που θα αποτελέσουν μεγάλο μας όχημα στο νέο αυτό τουριστικό μοντέλο.
Τέλος σε ερώτηση για τον αν είμαστε σε μια τροχιά αποκλιμάκωσης των μέτρων, ο κ. Κικίλιας ανάφερε ότι «κάθε μέρα είναι μια δύσκολη μέρα για τους υγειονομικούς μας, που δίνουν εδώ και δύο χρόνια μια τεράστια μάχη για την προστασία της Δημόσιας Υγείας. Αν περιμένετε να ακούσετε από εμένα το αν θα είναι σε μια εβδομάδα ή σε έναν μήνα, δεν θα το κάνω. Δεν το έκανα ποτέ καθ’ όλη τη διάρκεια της θητείας μου στο Υπουργείο Υγείας τα τελευταία δύο χρόνια. Ακούγοντας τους ειδικούς, που έχουν την ευθύνη και δίνουν σωστές επιστημονικές οδηγίες στην κοινωνία, βρισκόμαστε όλο και πιο κοντά προς το τέλος αυτής της τεράστιας περιπέτειας. Ανεξαρτήτως όμως αν οδεύουμε στο τέλος της πανδημίας, σημασία έχει να τηρούμε με ευλάβεια τα μέτρα υγιεινής και προστασίας και να αξιοποιήσουμε το δώρο της Επιστήμης, που είναι το εμβόλιο», συμπλήρωσε.