Παρασκευή, 04 Φεβρουαρίου 2022 11:45

Σκυλακάκης: Τι απαντά για τη δήλωση ότι φτωχοί δεν έχουν αυτοκίνητο

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Διευκρινήσεις σχετικά με τη δήλωση που έκανε προ ημερών και προκάλεσε αντιδράσεις, έδωσε μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό OPEN ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Θεόδωρος Σκυλακάκης. Σημειώνεται πως ο κ. Σκυλακάκης, απαντώντας στο γιατί δεν μειώνεται ο φόρος στα καύσιμα. Ο κ. Σκυλακάκης προέβαλε ως επιχείρημα ότι μία τέτοια μείωση θα ευνοούσε τους «πιο πλούσιους», καθώς «τα φτωχά νοικοκυριά δεν έχουν αυτοκίνητο».

Η απάντηση

«Είπα κάτι λίγο διαφορετικό. Να ξεκινήσουμε από τα νούμερα. Έχουμε το 30% των νοικοκυριών μας που δεν έχουν αυτοκίνητο. Από αυτό το 30% των νοικοκυριών το 70-80 ζουν με λιγότερο από τον κατώτατο μισθό. Και πολλοί από αυτούς με πολύ λιγότερο», είπε αρχικά και συνέχισε:

«Αν είχαμε ευχέρεια να κόψουμε τον φόρο στα καύσιμα, μακάρι. Αλλά ένα μέτρο σε περίοδο ανάγκης και αφορά κυρίως τις επιπτώσεις της ακρίβειας των εισαγόμενων, δεν μπορεί να αγνοεί 2 – 2,5 εκατ. ανθρώπους που έχουν πραγματική ανάγκη και να πηγαίνει και να δίνει χρήματα ας πούμε στα 500.000 αυτοκίνητα ανθρώπων που έχουν 3 αυτοκίνητα και πάνω. Αυτοί που έχουν 3 αυτοκίνητα και πάνω θα επωφελούντο με 50 εκατ. ευρώ.».

«Το 70% έχει αυτοκίνητο. Έχουν όμως όλοι και ηλεκτρικό ρεύμα. Εάν είμαστε ρεαλιστές, αν υπάρχει δημοσιονομικός χώρος, πρέπει να πάει στο ηλεκτρικό και μετρά στα τρόφιμα», υποστήριξε ο υπουργός.

Η δήλωση που είχε προκαλέσει αντιδράσεις

«Ο φόρος στα καύσιμα είναι ένας αντιστρόφως προοδευτικός φόρος. Τα φτωχά νοικοκυριά χρησιμοποιούν πολύ λιγότερο τα καύσιμα, γιατί δεν έχουν αυτοκίνητο. Ο βαρύς φόρος στα καύσιμα είναι στη βενζίνη, είναι τεράστιος», είχε πει ο κ. Σκυλακάκης μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Παραπολιτικά, επιχειρώντας να εξηγήσει γιατί δεν γίνεται μείωση του ΕΦΚ καυσίμων.

«Το μεγαλύτερο κομμάτι των συνταξιούχων, πάρα πολλοί άνεργοι, δεν έχουν αυτοκίνητο. Αυτοί που έχουν 2-3 αυτοκίνητα- που δεν τους λες και τους φτωχούς της κοινωνίας- θα ωφεληθούν περισσότερο. Οπότε, το να κάνουμε μία μείωση φόρου που θα ωφελεί κατά κύριο λόγο τους πιο πλούσιους και δεν παρεμβαίνει καθόλου, αφήνει τελείως απροστάτευτους τους φτωχότερους, φαίνεται παράλογο. Ιδίως όταν έχουμε κάνει διπλασιασμό του επιδόματος θέρμανσης, οπότε καλύπτουμε το θέμα των καυσίμων θέρμανσης, που είναι αυτό που καίει τα νοικοκυριά», συμπλήρωσε ο κ. Σκυλακάκης.

Πηγή: Ethnos.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 04 Φεβρουαρίου 2022 10:22

Σχετικά Άρθρα

  • Τέλος στα μπλε τιμολόγια ρεύματος - Οι συμβουλές Σκυλακάκη για τα πράσινα
    Τέλος στα μπλε τιμολόγια ρεύματος - Οι συμβουλές Σκυλακάκη για τα πράσινα

    Από τις αρχές του νέου έτους οι αλλαγές στα τιμολόγια ρεύματος

    Για το τέλος στα μπλε τιμολόγια ρεύματος μίλησε ο Θεόδωρος Σκυλακάκης. Πρόκειται για τα σταθερά τιμολόγια τα οποία αναμένεται να παύσουν να ισχύουν από την 1η Ιανουαρίου του 2025.

    Ο Θόδωρος Σκυλακάκης μιλώντας στην εφημερίδα «Καθημερινή» είπε ότι τα πράσινα τιμολόγια που επιβλήθηκαν µε νομοθετική ρύθμιση τον Ιανουάριο φέτος ως υποχρεωτικά για διάστημα 1 έτους, θα παραμείνουν στην αγορά για πολλά χρόνια ακόμη. Η υποχρεωτικότητα διάθεσης των πράσινων τιμολογίων από τους παρόχους παύει να ισχύει την 1η Ιανουαρίου του 2025 µόνο για νέους πελάτες και όχι για υφιστάμενους, σημείωσε.

    «Έστω και έναν πελάτη να έχει κάποιος πάροχος σε πράσινο τιμολόγιο, θα πρέπει να το διαθέτει» τόνισε, κάτι που για τον ίδιο είναι αυτονόητο µε βάση την προηγούμενη νομοθετική ρύθμιση, αλλά εάν χρειαστεί θα γίνει σαφές µε νέα ρύθμιση. Δεδομένου ότι αυτή τη στιγμή περί τα 4-4,5 εκατ. καταναλωτές εξακολουθούν να βρίσκονται στα πράσινα τιμολόγια, η οπτική αυτή σημαίνει ότι θα παραμείνουν στην αγορά για αρκετά χρόνια ακόμη. Το πράσινο τιμολόγιο κατά τον υπουργό θα παραμείνει ένα εργαλείο – μέτρο σύγκρισης άλλων τιμολογίων, που συνοδεύονται από πολιτικές μάρκετινγκ που δεν είναι σε θέση να αξιολογήσει όχι ο ίδιος, αλλά ούτε και ειδικοί της αγοράς.

    Οι προτάσεις Σκυλακάκη για τα πράσινα τιμολόγια ρεύματος

    Την ίδια ώρα ο κ. Σκυλακάκης συνιστά στους καταναλωτές «να συγκρίνουν τις τιμές µε τα πράσινα τιμολόγια και να γνωρίζουν ότι όσο οι τιμές απομακρύνονται πολύ από το μέτρο σύγκρισης, δεν είναι για το καλό τους».

    Με νομοθετική ρύθμιση, επίσης, το ΥΠΕΝ θα βάλει απαγορευτικό από τις αρχές του νέους έτους στη διάθεση στην αγορά σταθερών –μπλε– τιμολογίων εξάμηνης διάρκειας. Η άποψη που επικρατεί στο υπουργείο είναι ότι οι προμηθευτές µε τα εξάμηνα σταθερά τιμολόγια εκμεταλλεύονται την εποχικότητα των τιμών και παγιδεύουν τους καταναλωτές, οι οποίοι πρέπει να εκπαιδευτούν στη νέα πραγματικότητα των εποχικών διακυμάνσεων που φέρνουν οι ΑΠΕ, πολύ υψηλές τιμές το καλοκαίρι, χαμηλότερες τον χειμώνα και πολύ χαμηλές την άνοιξη και το φθινόπωρο που πέφτει η ζήτηση.

    Οι προμηθευτές, σε αντίθεση µε τους καταναλωτές, έχουν κατανοήσει αυτή την εποχικότητα. «Αυξήθηκαν οι τιμές το καλοκαίρι και µε τα εξάμηνα σταθερά τιμολόγια πουλάνε στους καταναλωτές καλοκαιρινές τιμές τον χειμώνα», τόνισε εξηγώντας ότι τα σταθερά τιμολόγια παρέχουν πραγματική προστασία στον καταναλωτή µόνο εάν είναι 12µηνης διάρκειας, διάστημα που περικλείει όλες τις εποχικές διακυμάνσεις.

    Το μέτρο που δρομολογεί το ΥΠΕΝ αποτελεί και το πρώτο βήμα εναρμόνισης της ελληνικής αγοράς µε την ευρωπαϊκή οδηγία που προβλέπει ελάχιστη διάρκεια σταθερών τιμολογίων ενός έτους, η οποία θα πρέπει να ενσωματωθεί στο εθνικό δίκαιο μέχρι τις 17 Ιανουαρίου 2025. Θα υπάρξει ένα µμεταβατικό διάστημα για τα εξάμηνης διάρκειας σταθερά τιμολόγια που διατίθενται ήδη στην αγορά μέχρι τη λήξη τους.

    Η εμπορική πολιτική των παρόχων κινείται πράγματι στην κατεύθυνση στροφής των πελατών τους προς τα σταθερά τιμολόγια εξάμηνης διάρκειας ή και τα υβριδικά τιμολόγια µε μια σταθερή τιμή για κάποιους μήνες και κυμαινόμενη στη συνέχεια, το ύψος της οποίας συναρτούν µε εκπτώσεις σε πολλές περιπτώσεις παραπλανητικές και μια σειρά από άλλες προωθητικές ενέργειες που δύσκολα μπορεί να αξιολογήσει ο καταναλωτής.

    Είναι ενδεικτική αυτή της πρακτικής η περίπτωση παρόχου που διαθέτει στην αγορά σταθερό εξάμηνης διάρκειας τιμολόγιο που στη συνέχεια γίνεται κυμαινόμενο µε έκπτωση συνέπειας 30% σε περίπτωση εκπρόθεσμής πληρωμής. Με μια πιο προσεκτική ματιά, η έκπτωση συνέπειας 30% αφορά το περιθώριο κέρδους του προμηθευτή και όχι την τιμή χρέωσης της κιλοβατώρας.

    Πρόσφατα, εξάλλου, η ΡΑΑΕΥ µε επιστολή της κάλεσε εταιρεία του κλάδου να διορθώσει διαφημιστική καμπάνια ενός υβριδικού τιμολογίου (ένα μέρος κατανάλωσης µε σταθερή χρέωση και ένα άλλο µε κυμαινόμενη) που το παρουσίαζε ως μπλε, στέλνοντας το μήνυμα στον καταναλωτή ότι πρόκειται για σταθερό, ενώ ήταν κίτρινο κυμαινόμενο.

    Πηγή: NewsBomb.gr
  • Επίδομα θέρμανσης: Έως 25% υψηλότερο σε όσους χρησιμοποιούν ρεύμα
    Επίδομα θέρμανσης: Έως 25% υψηλότερο σε όσους χρησιμοποιούν ρεύμα

    Για έως 25% υψηλότερο επίδομα σε όσους χρησιμοποιούν ρεύμα για την θέρμανση, έκανε λόγο ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Θόδωρος Σκυλακάκης σε συνέντευξη του το πρωί της Πέμπτης 17/10.

    Το τελικό ποσό, όπως εξήγησε ο Θόδωρος Σκυλακάκης θα προκύψει από τον υπολογισμό όλων των δεδομένων, βάσει και του ισχύοντος από πέρσι συστήματος χωρισμού της Ελλάδας σε 12.000 σημεία και τον ορισμό του πόσο κρύο ή ζέστη έκανε σε κάθε περιοχή.

    «Θα υπάρχει περίπου 25% διαφορά μεταξύ του επιδόματος για ηλεκτρισμό και πετρελαίο», διευκρίνισε ο ΥΠΕΝ, ενώ σε ότι αφορά την καταβολή του επιδόματος θέρμανσης τόνισε ότι θα γίνει σε δύο δόσεις.

    Όπως αποσαφήνισε ο κ. Σκυλακάκης, «τις επόμενες ημέρες θα υπογραφή η ΚΥΑ για το επίδομα θέρμανσης. Θα περιλαμβάνει επιδοτηση για όλες τις μορφές θέρμανσης: πετρέλαιο, φυσικο αέριο, ηλεκτρικό. Θα υπάρχει μεγαλύτερη επιδότηση σε όσους χρησιμοποιιούν ηλεκτρικό ρεύμα για την θέρμανση».

    Ο Υπ. Περιβάλλοντος και Ενέργειας είπε πως οι δικαιούχοι θα κάνουν αίτηση μέσω της ίδιας πλατφόρμας.

    Τον Δεκέμβριο θα πληρωθεί το 60%

    Το ποσό της επιδότησης θα κυμαίνεται από 100 έως 1.000 ευρώ και θα ισχύσουν τα ίδια με πέρσι εισοδηματικά και άλλα κριτήρια για να καθοριστούν οι δικαιούχοι, σημειώνοντας ότι «ειδικά στο επίδομα θέρμανσης έχουμε πολύ μεγαλύτερα εισοδηματικά κριτήρια από οποιοδήποτε άλλο επίδομα και αυτά διαμορφώθηκαν τα τελευταία χρόνια».

    Σύμφωνα με τον κ. Σκυλακάκη, «θα υπάρξει μια μεγάλη δόση στην αρχή, εντός του Δεκεμβρίου και όχι νωρίτερα, διότι ειδικά στο πετρέλαιο πρέπει να έχουμε και κάποιους λογαριασμούς.

    Τον Δεκέμβριο θα δοθεί περίπου το 60% του ποσού όλης της περιόδου. Η άλλη δόση, το άλλο 40% θα δοθεί στο τέλος και για πρώτη φορά θα λάβουμε υπόψη πόσο κρύο έκανε στην διάρκεια του χειμώνα σε κάθε περιοχή».

    Πηγή: Cnn.gr
  • Καλαμάτα: Έσπασαν αυτοκίνητο με βαριοπούλα και τραυμάτισαν γυναίκα με μωρό
    Καλαμάτα: Έσπασαν αυτοκίνητο με βαριοπούλα και τραυμάτισαν γυναίκα με μωρό

    Ένα απίστευτο περιστατικό συνέβη στην Καλαμάτα, όταν σε ένα όχημα στο οποίο επέβαινε ένα ζευγάρι μαζί με το 11 μηνών βρέφος τους στο ύψος του Δημαρχείου Καλαμάτας και είχε ως αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά η νεαρή μητέρα.

    Σύμφωνα με το protothema.gr, όλα έγιναν μέρα- μεσημέρι της Τρίτης, όταν ένα όχημα στο οποίο επέβαιναν τρεις Ρομά έκλεισε τον δρόμο σε αυτό του ζευγαριού των ομοφύλων τους και οι δυο από τους επιβάτες άρχισαν να το χτυπούν άγρια με μια βαριοπούλα προκαλώντας φθορές.

    Η τρομοκρατημένη μητέρα πήρε το μωρό στην αγκαλιά της και βγήκε στον δρόμο ζητώντας βοήθεια. Όμως, ο τρίτος Ρομά έβαλε μπροστά το αυτοκίνητό του και την χτύπησε σωριάζοντάς την στο έδαφος!

    Οι δράστες μπήκαν βιαστικά στο αυτοκίνητο και τράπηκαν σε φυγή προς άγνωστη κατεύθυνση, καταφέρνοντας να εξαφανιστούν παρά το γεγονός ότι οι άνδρες της Αστυνομία ξεκίνησαν άμεσα αναζητήσεις. Οι έρευνες για τον εντοπισμό τους συνεχίζονται, ενώ η τραυματισμένη γυναίκα διακομίστηκε στο νοσοκομείο Καλαμάτας, όπου διαπιστώθηκε ότι έχει υποστεί κάταγμα στο πόδι.

    Πηγή: Gargalianoionline.gr

  • Σοκ στον Τύρναβο: Άνδρας χτύπησε τη σύζυγό του και αποπειράθηκε να την πατήσει με ΙΧ
    Σοκ στον Τύρναβο: Άνδρας χτύπησε τη σύζυγό του και αποπειράθηκε να την πατήσει με ΙΧ

    Ένα ακόμη περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας σημειώθηκε σε γειτονιά του Τυρνάβου, όταν μια γυναίκα, συνοδευόμενη από το μικρό παιδί της, άρχισε να ουρλιάζει στην μέση του δρόμου ζητώντας βοήθεια.

    Σύμφωνα με μαρτυρίες, η γυναίκα εξήγησε στους γείτονες, που βγήκαν έντρομοι να βοηθήσουν ακούγοντας τις φωνές της γυναίκας και του παιδιού, ότι ο σύζυγός της την κυνηγούσε, την χτυπούσε, και προσπάθησε να την πατήσει με το αυτοκίνητό του.

    Αναζητείται από τις Αρχές ο δράστης στον Τύρναβο

    Όπως αναφέρουν πληροφορίες του tirnavospress.gr, οι κάτοικοι της περιοχής ανταποκρίθηκαν άμεσα, προσφέροντας βοήθεια και ειδοποιώντας τις αρχές. Η αστυνομία έφτασε στο σημείο, παρέλαβε τη γυναίκα και το παιδί της, και τους μετέφερε στο τμήμα για την ασφάλεια τους. Ο σύζυγος, σύμφωνα με πληροφορίες, είχε εγκαταλείψει το σημείο πριν την άφιξη των Αρχών.

    Πηγή: Ιefimerida.gr

  • Οι 5 επικίνδυνες ζημιές στο αυτοκίνητο όταν πέφτει σε λακκούβα
    Οι 5 επικίνδυνες ζημιές στο αυτοκίνητο όταν πέφτει σε λακκούβα

    Οι ζημιές σε ελαστικά και ζάντες από τις λακκούβες. Τι μπορεί να πάθουν οι αναρτήσεις και η εξάτμιση.

    Καθημερινό «πονοκέφαλο» αποτελούν για τους οδηγούς οι λακκούβες, οι οποίες άλλωστε είναι ένα από τα μεγαλύτερα και διαχρονικά προβλήματα των ελληνικών δρόμων.

    Μάλιστα, το πρόβλημα γίνεται ακόμα μεγαλύτερο τον χειμώνα, καθώς τα νερά από τις βροχές ή ο πάγος επιδεινώνουν την ήδη βεβαρυμμένη κατάσταση. Συνήθως οι λακκούβες ξεκινούν από μικρές τρύπες στο οδόστρωμα και καταλήγουν να είναι μεγάλες και επικίνδυνες, οι οποίες χαλούν σημαντικά μέρη της ανάρτησης και των τροχών σε ένα αυτοκίνητο.

    Οι ζημιές σε ελαστικά και ζάντες από τις λακκούβες

    Μια μεγάλη λακκούβα μπορεί να προκαλέσει ζημιά στα ελαστικά, σχίζοντάς τα ή μετά από μεγάλη επιβάρυνση να μην μπορούν αυτά να κρατούν μια συγκεκριμένη πίεση. Τα ελαστικά που είναι περισσότερο επιρρεπή στις κακοτεχνίες του δρόμου είναι αυτά που έχουν χαμηλό προφίλ. Μπορεί να δημιουργηθεί εξόγκωμα στο προφίλ του ελαστικού πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να αντικατασταθεί άμεσα. Το εξόγκωμα είναι ένδειξη ότι έχει σπάσει το ενισχυτικό πλέγμα που βρίσκεται στο εσωτερικό μέρος του ελαστικού, με αποτέλεσμα να μειωθεί η αντοχή του. Μια άλλη συνέπεια είναι να βγει μέρος του πέλματος από τον βασικό κορμό του ελαστικού.

    Μια μεγάλη λακκούβα μπορεί να στραβώσει ή ακόμα και να σπάσει τη ζάντα. Ειδικά αν αυτή είναι μεγάλης διαμέτρου, όπως για παράδειγμα άνω από 17 ίντσες. Στην καλύτερη περίπτωση, αυτό που μπορεί να συμβεί είναι ένα ράγισμα στη ζάντα το οποίο όμως, είναι πιθανό να μην αντιληφθεί ο οδηγός κατευθείαν, κυρίως επειδή δεν θα είναι ορατό. Αν μετά από ώρες ή την επόμενη ημέρα παρατηρήσει ο οδηγός ότι το ελαστικό της συγκεκριμένης ζάντας έχει χάσει αέρα, τότε θα πρέπει να απευθυνθεί άμεσα σε κάποιο εξειδικευμένο βουλκανιζατέρ, ώστε να γίνει η ανάλογη διάγνωση και η επιδιόρθωση της ζάντας. Τα ελαστικά τεχνολογίας run flat επειδή είναι πιο σκληρά σε σχέση με τα συμβατικά, είναι πιθανό σε μια λακκούβα να επιβαρύνουν τη ζάντα πολύ περισσότερο από ένα συμβατικό ελαστικό, ειδικά αν η ζάντα είναι μεγάλης διαμέτρου.

    Τι μπορεί να πάθουν οι αναρτήσεις και η εξάτμιση

    Το σύστημα αναρτήσεων του αυτοκινήτου είναι σχεδιασμένο ώστε να απορροφά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και να προσφέρει ομαλή κύλιση σε κάθε είδους οδόστρωμα. Όμως μια μεγάλη λακκούβα μπορεί να την καταπονήσει σε μεγάλο βαθμό, ώστε να χάσει την ευθυγράμμισή της, να σπάσει τα ακρόμπαρα ή να σκάσει λόγω μεγάλης καταπόνησης κάποιο αμορτισέρ. Αν το αυτοκίνητο χάσει την ευθυγράμμισή του, ο οδηγός θα παρατηρήσει ότι το τιμόνι θα βρίσκεται εκτός κέντρου, το αυτοκίνητο θα κλίνει μονίμως προς μια κατεύθυνση, θα χάσει τη σταθερότητα στις στροφές και τα ελαστικά θα φθείρονται ανομοιόμορφα.

    Οι βαθιές λακκούβες μπορούν να προκαλέσουν βαθουλώματα και τρύπες στο σύστημα εξάτμισης όπως τις σωληνώσεις ή τον καταλύτη. Αυτό συμβαίνει γιατί το σύστημα εξάτμισης βρίσκεται εκτεθειμένο κάτω από το αυτοκίνητο, πολλές φορές χωρίς κάποιο προστατευτικό κάλυμμα.

    Τέλος, μια μεγάλη λακκούβα μπορεί να φθείρει ή να σπάσει έναν χαμηλό προφυλακτήρα κυρίως όταν πρόκειται για σπορ όχημα. Αν και αυτού του τύπου η ζημιά είναι συνήθως αισθητική και δεν επηρεάζει την ασφάλεια ή τις επιδόσεις του αυτοκινήτου, είναι κάτι το οποίο οι οδηγοί θα πρέπει να προσέχουν διότι το κόστος επισκευής δεν είναι αμελητέο.

    Πηγή: iEidiseis.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Freepik
  • Κατήγγειλε ότι του έκλεψαν το αμάξι για να πάρει την αποζημίωση – Συνελήφθη 37χρονος στο Ηράκλειο
    Κατήγγειλε ότι του έκλεψαν το αμάξι για να πάρει την αποζημίωση – Συνελήφθη 37χρονος στο Ηράκλειο

    Οι αστυνομικοί μετά από ενδελεχή έρευνα διαπίστωσαν πως δεν πρόκειται για κλοπή αλλά ο ίδιος το είχε σχεδιάσει αυτό προκειμένου να εξαπατήσει την ασφαλιστική εταιρία που είχε ασφαλίσει το αυτοκίνητό του ώστε να λάβει την αποζημίωση για μερική ή ολική κλοπή

    Ένας 37χρονος βρίσκεται στα χέρια των αρχών καθώς επιχείρησε να εξαπατήσει την ασφαλιστική του με ψευδή καταγγελία για κλοπή αυτοκινήτου.
    Σύμφωνα με πληροφορίες του cretapost, όλα ξεκίνησαν στις 8 Οκτωβρίου όταν ο 37χρονος πήγε στο αστυνομικό μέγαρο Ηρακλείου και κατέθεσε ότι άγνωστοι του έκλεψαν το αγροτικό όχημά του, αξίας 30.000 ευρώ.
    Ο ίδιος, στις 12 Οκτωβρίου, προχώρησε σε συμπληρωματική κατάθεση λέγοντας πως τελικά βρήκε το αυτοκίνητό του αλλά όπως κατήγγειλε του είχαν αφαιρέσει την καρότσα, το καπό και την πόρτα του οδηγού.
    Οι αστυνομικοί μετά από ενδελεχή έρευνα διαπίστωσαν πως δεν πρόκειται για κλοπή αλλά ο ίδιος το είχε σχεδιάσει αυτό προκειμένου να εξαπατήσει την ασφαλιστική εταιρία που είχε ασφαλίσει το αυτοκίνητό του ώστε να λάβει την αποζημίωση για μερική ή ολική κλοπή.

    Οι αρχές μετά τα στοιχεία που συνέλεξαν συνέλαβαν τον 37χρονο ο οποίος πλέον βρίσκεται αντιμέτωπος με τη δικαιοσύνη με τη κατηγορία της κατάθεσης ψευδών στοιχείων.

    Πηγή: Cretapost.gr - Protothema.gr
  • Κυλλήνη: Σε εξέλιξη η ανέλκυση του αυτοκινήτου που έπεσε στο λιμάνι (photos & video)
    Κυλλήνη: Σε εξέλιξη η ανέλκυση του αυτοκινήτου που έπεσε στο λιμάνι (photos & video)

    Ολοκληρώνεται αυτή την ώρα η ανάσυρση του αυτοκινήτου που νωρίτερα το απόγευμα έπεσε μέσα στο λιμάνι της Κυλλήνης.

    Το όχημα ήταν σταθμευμένο κοντά στο αλιευτικό καταφύγιο και "κύλησε" προς τη θάλασσα καταλήγοντας σε αυτή.

    Επειδή δεν ήταν σαφές αν υπήρχαν άτομα μέσα στο αυτοκίνητο, υπήρξε μεγάλη κινητοποίηση από τους περίοικους και το Λιμεναρχείο Κυλλήνης, αλλά και το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο.

    Άμεσα έπεσε μέσα στο νερό ο δύτης Γιώργος Δραγώνας, για να εντοπίσει και να ελέγξει το όχημα.

    Όπως αποδείχθηκε σε αυτό δεν υπήρχαν επιβάτες, ενώ η ιδιοκτήτρια εμφανίστηκε σχεδόν την ίδια ώρα, λέγοντας πως το είχε σταθμεύσει κανονικά στο σημείο.

    Η ιδιοκτήτρια και μια φίλη της επέβαιναν στο αυτοκίνητο και σύμφωνα με πληροφορίες στάθμευσαν και κατέβηκαν για να αγοράσουν τα εισιτήρια τους.

    Τότε το αυτοκίνητο κινήθηκε μόνο του, πέφτοντας στη θάλασσα καταλήγοντας σε απόσταση 30 μέτρων από το ντόκο του λιμανιού σε βάθος πέντε μέτρων...

    Δείτε φωτογραφίες και video:

    Killini auto anelkisi 2

    Killini auto anelkisi 3

    Killini auto anelkisi 5

    Killini auto anelkisi 6

    Killini auto anelkisi 7

    Killini auto anelkisi 8

  • Τραγωδία στη Λάρισα: Βρέθηκε νεκρός μέσα στο αυτοκίνητο - «Έσβησε» στο τιμόνι
    Τραγωδία στη Λάρισα: Βρέθηκε νεκρός μέσα στο αυτοκίνητο - «Έσβησε» στο τιμόνι

    Τραγωδία στη Λάρισα, το πρωί του Σαββάτου, καθώς ένας 60χρονος άνδρας, μετά τις 9.30 το πρωί, άφησε την τελευταία του πνοή στο αυτοκίνητό του, σύμφωνα με πληροφορίες από παθολογικά αίτια, στην περιοχή της Ανθούπολης.

    Όπως αναφέρει το larissanet.gr, στο σημείο έσπευσε όχημα του ΕΚΑΒ μετά από κλήση – πιθανότατα του ίδιου του άνδρα – τον οποίο και μετέφεραν στο εφημερεύον Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της πόλης για τις πρώτες βοήθειες, αλλά ήταν ήδη αργά.

    Πηγή: newsbomb.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Marma Touch