Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2022 10:54

Κώστας Καραμανλής: Από σήμερα η ψηφιακή ταυτότητα και το ψηφιακό δίπλωμα οδήγησης

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Οι προτεραιότητες και οι δράσεις του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, αλλά και οι εξελίξεις στην τρέχουσα πολιτική επικαιρότητα βρέθηκαν στο επίκεντρο της συνέντευξης του υπουργού, Κώστας Αχ. Καραμανλή

Οι προτεραιότητες και οι δράσεις του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, αλλά και οι εξελίξεις στην τρέχουσα πολιτική επικαιρότητα βρέθηκαν στο επίκεντρο της συνέντευξης του υπουργού, Κώστας Αχ. Καραμανλή.

Μιλώντας στο ΣΚΑΪ, ο κ. Καραμανλής μίλησε για την ψηφιακή επανάσταση στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια, αναφερόμενος ειδικά στους ψηφιακούς πομποδέκτες στις Εθνικές Οδούς, που πλέον είναι ένας για όλα τα οδικά δίκτυα.

Ο κ. Καραμανλής σημείωσε πως σήμερα ανακοινώνεται μαζί με τον πρωθυπουργό και τον υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. Κυριάκο Πιερρακάκη η ψηφιακή ταυτότητα και το ψηφιακό δίπλωμα οδήγησης.

Όπως είπε, το car wallet θα βελτιώσει την καθημερινότητα των πολιτών και τη διαφάνεια μεταξύ των υπηρεσιών, ενώ θα παρέχονται πλείστες δυνατότητες μέσω του my auto για διαδικασίες όπως ΚΤΕΟ κλπ.

Όπως είπε ο υπουργός Υποδομών, πρόκειται για μια ψηφιακή επανάσταση, για διαδικασίες που θα γίνονται πλέον με το πάτημα ενός κουμπιού.

Εξήγησε ότι με το car wallet οι οδηγοί δεν θα χρειάζεται να έχουν μαζί τους το δίπλωμα και την ταυτότητα.

«Θα μπορούμε να έχουμε την επιλογή να τα επιδεικνύουμε από το κινητό μας» είπε και συνέχισε:

«Η καινοτομία αυτή βελτιώνει αφενός την καθημερινότητα των πολιτών και μειώνει την ταλαιπωρία ενώ ταυτόχρονα αντιμετωπίζει προβλήματα διαφάνειας».

Τα δύο έγγραφα θα μπορούν να αποθηκευτούν μέσα στο ψηφιακό πορτοφόλι, εκεί που ήταν και το πιστοποητικό εμβολιασμού, και άμεσα θα τεθούν σε ισχύ.

Για την καταγγελία Ανδρουλάκη δήλωσε:

«Άλλο το ψηφιακό κράτος, άλλο η απόπειρα χακαρίσματος. Ακούω με προσοχή αυτά που είπε ο κ. Ανδρουλάκης. Καταλαβαίνω ότι έγινε απόπειρα να τον χακάρουν με το σύστημα Predator. Υπάρχει σε ξένες μυστικές υπηρεσίες, δεν μπορώ να σας πως αν υπάρχει εδώ».

Συνέχισε λέγοντας: «Αυτό μας πάει πίσω σε εποχή που παρακολουθούσαν και την κυβέρνηση Καραμανλή. Αφήνει μια άσχημη οσμή αυτή η ιστορία. Πρέπει η δικαιοσύνη να διερευνήσει μια τέτοια καταγγελία».

Αναφερόμενος στον ΣΥΡΙΖΑ είπε ότι «έχουν τρικυμία στο κρανίο», αν ισχυρίζονται ότι εμπλέκεται η κυβέρνηση σε τέτοια υπόθεση.

Πηγή: Cnn.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2022 10:28

Σχετικά Άρθρα

  • Έκδοση Δελτίων Ταυτότητας: Εξυπηρέτηση πολιτών ανεξαρτήτως τόπου κατοικίας
    Έκδοση Δελτίων Ταυτότητας: Εξυπηρέτηση πολιτών ανεξαρτήτως τόπου κατοικίας

    Με σκοπό την καλύτερη, αρτιότερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη προχώρησε σε αλλαγές στη διαδικασία έκδοσης Δελτίων Ταυτότητας.

    Ειδικότερα, με απόφαση του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη οι πολίτες έχουν, πλέον, τη δυνατότητα να καταθέτουν τα δικαιολογητικά για την έκδοση νέου δελτίου ταυτότητας στις αρμόδιες Υπηρεσίες Ασφάλειας, ανεξαρτήτως του τόπου κατοικίας τους. Η αρμοδιότητα έκδοσης Δελτίων Ταυτότητας δεν περιορίζεται πλέον σε τοπικό επίπεδο.

    Οι υπηρεσίες ασφαλείας, όπως τα Τμήματα Ασφαλείας για τις περιφέρειες της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής και Θεσσαλονίκης, καθώς και οι Υποδιευθύνσεις και Τμήματα Ασφαλείας στην υπόλοιπη χώρα, θα εξυπηρετούν όλους τους πολίτες.

    Όπου δεν υφίστανται τέτοιες Υπηρεσίες, τα δελτία ταυτότητας εκδίδονται από το Αστυνομικό Τμήμα, το οποίο ασκεί αρμοδιότητες ασφαλείας στην περιοχή αρμοδιότητάς του και σε περίπτωση που δεν υφίσταται ούτε αυτό, τα δελτία εκδίδονται από την Υποδιεύθυνση Αστυνομίας που εδρεύει στην εν λόγω περιοχή.

    Με τη νέα αυτή ρύθμιση επιδιώκεται η βέλτιστη και πιο ευέλικτη εξυπηρέτηση των πολιτών, διασφαλίζοντας την αμεσότητα στην παροχή των υπηρεσιών.

    Επιτυγχάνεται:

    1. Ευελιξία: Οι πολίτες μπορούν να επιλέξουν οποιαδήποτε αρμόδια αστυνομική Αρχή για την κατάθεση των δικαιολογητικών και την έκδοση του νέου Δελτίου Ταυτότητας, ανεξαρτήτως του τόπου κατοικίας τους.

    2. Εξοικονόμηση χρόνου: Η διαδικασία απλοποιείται και γίνεται ταχύτερη, μειώνοντας τις καθυστερήσεις και την αναμονή, διευκολύνοντας την εξυπηρέτηση σε διαφορετικές περιοχές.

    3. Αμεσότητα στην εξυπηρέτηση: Ο πολίτης δεν χρειάζεται πλέον να αναζητά την τοπική αρμόδια αρχή, καθώς οποιαδήποτε κατάλληλη υπηρεσία μπορεί να διεκπεραιώσει το αίτημα.

    4. Μείωση της γραφειοκρατίας: Με τη νέα ρύθμιση, επιταχύνονται οι διαδικασίες και απλοποιείται η γραφειοκρατία, προσφέροντας μια πιο άμεση και εύκολη εξυπηρέτηση.

    Το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη παραμένει πάντα στη διάθεση των πολιτών για τη βελτίωση της καθημερινότητας και την ενίσχυση της ασφάλειάς τους.

    Υπενθυμίζεται ότι οι πολίτες μπορούν με τρόπο απλό και φιλικό να προγραμματίζουν ψηφιακά ραντεβού μέσω της πλατφόρμας id.gov.gr. για την έκδοση νέου τύπου ταυτοτήτας ή την αντικατάστασή της λόγω μεταβολής των στοιχείων, λήξης ισχύος, φθοράς ή παλαιότητας.

    Η πλατφόρμα υλοποιήθηκε από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και η είσοδος των πολιτών γίνεται με τη χρήση των κωδικών Taxisnet.

    Μέσω της πλατφόρμας id.gov.gr διασφαλίζεται ότι διατηρείται η χρονική απόσταση μεταξύ των ραντεβού των ενδιαφερομένων για την ίδια Αρχή Έκδοσης Δελτίων Ταυτότητας, ικανή για να ολοκληρωθεί ένα ραντεβού πριν ξεκινήσει ένα επόμενο.

    Αναλυτικά η διαδικασία για τον προγραμματισμό του ραντεβού:

    • Ο πολίτης επιλέγει στην αίτησή του, οποιαδήποτε Αρχή Έκδοσης επιθυμεί ανεξαρτήτως του τόπου κατοικίας ή διαμονής του, συγκεκριμένη ημέρα και ώρα από τη λίστα διαθεσιμότητας, ώστε να εξυπηρετηθεί με φυσική παρουσία. Τα στοιχεία του αντλούνται αυτόματα από το Μητρώο Πολιτών και το Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ). Σε περίπτωση που δεν έχει επικαιροποιημένα τα στοιχεία του στο ΕΜΕπ, θα πρέπει είτε να τα ενημερώσει επιτόπου ή να τα συμπληρώσει κατά δήλωση.
    • Επίσης, μπορεί να υποβάλει αίτημα για ραντεβού με την ίδια διαδικασία και για λογαριασμό των ανηλίκων τέκνων του, ηλικίας άνω των 12 ετών.
    • Με την ολοκλήρωση της υποβολής του αιτήματος λαμβάνει μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) με τις βασικές πληροφορίες για τη διεκπεραίωση του ραντεβού, καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας της Αρχής Έκδοσης που έχει επιλέξει.
    • Το αίτημα προγραμματισμού του ραντεβού μπορεί να επαναπρογραμματιστεί ή να ακυρωθεί ή να υποβληθεί εκ νέου, το αργότερο μία (1) ώρα πριν την έναρξη του προγραμματισμένου ραντεβού.
    • Σε διάφορα διαστήματα πριν την έναρξη του προγραμματισμένου ραντεβού ο ενδιαφερόμενος λαμβάνει από την πλατφόρμα μήνυμα υπενθύμισης στο email που έχει δηλώσει.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι ειδικά για την περίπτωση απώλειας ή κλοπής του Αστυνομικού Δελτίου Ταυτότητας ο πολίτης θα πρέπει να επικοινωνήσει (τηλεφωνικώς ή με email) με την αρμόδια Αρχή Έκδοσης και να ζητήσει τον προγραμματισμό ραντεβού για την έκδοση νέου Δελτίου Ταυτότητας.

    Τέλος, τα φυσικά πρόσωπα μπορούν να προγραμματίσουν την ημερομηνία ραντεβού για τα ίδια αλλά και για λογαριασμό τρίτων προσώπων για την έκδοση ή αντικατάσταση νέου τύπου δελτίου ταυτότητας, πλην ειδικών περιπτώσεων (απώλειας, κλοπής, φθοράς) και μέσω των Κ.Ε.Π.

    (Δελτίο Τύπου)

  • Νέες ταυτότητες: Βήμα - βήμα πώς θα κλείσετε ραντεβού online
    Νέες ταυτότητες: Βήμα - βήμα πώς θα κλείσετε ραντεβού online

    Μέσω της πλατφόρμας id.gov.gr, μπορούν οι πολίτες εύκολα να κλείνουν ραντεβού για την έκδοση νέας ταυτότητας.

    Οι πολίτες μπορούν με τρόπο απλό και φιλικό να προγραμματίζουν ψηφιακά ραντεβού για την έκδοση νέου τύπου ταυτότητάς ή την αντικατάστασή της λόγω μεταβολής των στοιχείων, λήξης ισχύος, φθοράς ή παλαιότητας.

    Με τη νέα σύγχρονη πλατφόρμα θα αυξηθούν τα ραντεβού και κατ’ επέκταση θα μειωθεί ο χρόνος αναμονής για την ικανοποίηση του αιτήματος των πολιτών, με τη διαθεσιμότητα των ψηφιακών ραντεβού να έχει ξεκινήσει από την Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2024.

    Η πλατφόρμα υλοποιήθηκε από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και η είσοδος των πολιτών γίνεται με τη χρήση των κωδικών Taxisnet.

    Μέσω της πλατφόρμας id.gov.gr διασφαλίζεται ότι διατηρείται η χρονική απόσταση μεταξύ των ραντεβού των ενδιαφερομένων για την ίδια Αρχή Έκδοσης Δελτίων Ταυτότητας, ικανή για να ολοκληρωθεί ένα ραντεβού πριν ξεκινήσει ένα επόμενο.

    Επιπλέον, οι ώρες και οι ημέρες των διαθέσιμων ραντεβού μπορούν να μεταβληθούν, λαμβάνοντας υπόψη περιορισμούς στο ωράριο και τη διαθεσιμότητα της Αρχής Έκδοσης, ανά χρονικά διαστήματα και ανά θέση εργασίας.

    Η διαδικασία για τον προγραμματισμό του ραντεβού:

    Ο πολίτης επιλέγει στην αίτηση του, Αρχή Έκδοσης με βάση τη διεύθυνση μόνιμης ή προσωρινής του διαμονής στην Ελλάδα, συγκεκριμένη ημέρα και ώρα από τη λίστα διαθεσιμότητας, ώστε να εξυπηρετηθεί με φυσική παρουσία. Τα στοιχεία του αντλούνται αυτόματα από το Μητρώο Πολιτών και το Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας(ΕΜΕπ).

    • Σε περίπτωση που δεν έχει επικαιροποιημένα τα στοιχεία του στο ΕΜΕπ, θα πρέπει είτε να τα ενημερώσει επιτόπου ή να τα συμπληρώσει κατά δήλωση.
    • Με την ολοκλήρωση της υποβολής του αιτήματος λαμβάνει μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου(email) με τις βασικές πληροφορίες για τη διεκπεραίωση του ραντεβού, καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας της Αρχής Έκδοσης που έχει επιλέξει.
    • Το αίτημα προγραμματισμού του ραντεβού μπορεί να επαναπρογραμματιστεί ή να ακυρωθεί ή να υποβληθεί εκ νέου, το αργότερο μία (1) ώρα πριν την έναρξη του προγραμματισμένου ραντεβού.
    • Σε διάφορα διαστήματα πριν την έναρξη του προγραμματισμένου ραντεβού ο ενδιαφερόμενος λαμβάνει από την πλατφόρμα μήνυμα υπενθύμισης στο email που έχει δηλώσει.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι ειδικά για την περίπτωση απώλειας ή κλοπής του Αστυνομικού Δελτίου Ταυτότητας ο πολίτης θα πρέπει να επικοινωνήσει τηλεφωνικώς με την αρμόδια Αρχή Έκδοσης, βάσει της διεύθυνσης μόνιμης ή προσωρινής διαμονής του στην Ελλάδα και να ζητήσει τηλεφωνικώς τον προγραμματισμό ραντεβού για την έκδοση νέου Δελτίου Ταυτότητας.

    Πηγή: Ethnos.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Freepik

  • Νέες ταυτότητες: Πώς θα προγραμματίσετε ραντεβού μέσω του id.gov.gr
    Νέες ταυτότητες: Πώς θα προγραμματίσετε ραντεβού μέσω του id.gov.gr

    Στο αέρα είναι η νέα πλατφόρμα id.gov.gr, στην οποία μπορούν οι πολίτες εύκολα να κλείνουν ραντεβού για την έκδοση νέας ταυτότητες.

    Οι πολίτες μπορούν με τρόπο απλό και φιλικό να προγραμματίζουν ψηφιακά ραντεβού για την έκδοση νέου τύπου ταυτότητάς ή την αντικατάστασή της λόγω μεταβολής των στοιχείων, λήξης ισχύος, φθοράς ή παλαιότητας.

    Με τη νέα σύγχρονη πλατφόρμα θα αυξηθούν τα ραντεβού και κατ’ επέκταση θα μειωθεί ο χρόνος αναμονής για την ικανοποίηση του αιτήματος των πολιτών, με τη διαθεσιμότητα των ψηφιακών ραντεβού να έχει ξεκινήσει από την Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2024.

    Η πλατφόρμα υλοποιήθηκε από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και η είσοδος των πολιτών γίνεται με τη χρήση των κωδικών Taxisnet.

    Μέσω της πλατφόρμας id.gov.gr διασφαλίζεται ότι διατηρείται η χρονική απόσταση μεταξύ των ραντεβού των ενδιαφερομένων για την ίδια Αρχή Έκδοσης Δελτίων Ταυτότητας, ικανή για να ολοκληρωθεί ένα ραντεβού πριν ξεκινήσει ένα επόμενο.

    Επιπλέον, οι ώρες και οι ημέρες των διαθέσιμων ραντεβού μπορούν να μεταβληθούν, λαμβάνοντας υπόψη περιορισμούς στο ωράριο και τη διαθεσιμότητα της Αρχής Έκδοσης, ανά χρονικά διαστήματα και ανά θέση εργασίας.

    Η διαδικασία για τον προγραμματισμό του ραντεβού:

    Ο πολίτης επιλέγει στην αίτηση του, Αρχή Έκδοσης με βάση τη διεύθυνση μόνιμης ή προσωρινής του διαμονής στην Ελλάδα, συγκεκριμένη ημέρα και ώρα από τη λίστα διαθεσιμότητας, ώστε να εξυπηρετηθεί με φυσική παρουσία. Τα στοιχεία του αντλούνται αυτόματα από το Μητρώο Πολιτών και το Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας(ΕΜΕπ).

    • Σε περίπτωση που δεν έχει επικαιροποιημένα τα στοιχεία του στο ΕΜΕπ, θα πρέπει είτε να τα ενημερώσει επιτόπου ή να τα συμπληρώσει κατά δήλωση.
    • Με την ολοκλήρωση της υποβολής του αιτήματος λαμβάνει μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου(email) με τις βασικές πληροφορίες για τη διεκπεραίωση του ραντεβού, καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας της Αρχής Έκδοσης που έχει επιλέξει.
    • Το αίτημα προγραμματισμού του ραντεβού μπορεί να επαναπρογραμματιστεί ή να ακυρωθεί ή να υποβληθεί εκ νέου, το αργότερο μία (1) ώρα πριν την έναρξη του προγραμματισμένου ραντεβού.
    • Σε διάφορα διαστήματα πριν την έναρξη του προγραμματισμένου ραντεβού ο ενδιαφερόμενος λαμβάνει από την πλατφόρμα μήνυμα υπενθύμισης στο email που έχει δηλώσει.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι ειδικά για την περίπτωση απώλειας ή κλοπής του Αστυνομικού Δελτίου Ταυτότητας ο πολίτης θα πρέπει να επικοινωνήσει τηλεφωνικώς με την αρμόδια Αρχή Έκδοσης, βάσει της διεύθυνσης μόνιμης ή προσωρινής διαμονής του στην Ελλάδα και να ζητήσει τηλεφωνικώς τον προγραμματισμό ραντεβού για την έκδοση νέου Δελτίου Ταυτότητας.

    Πηγή: Ethnos.gr
  • Νέα πλατφόρμα id.gov.gr: Τι πρέπει να κάνουν οι πολίτες για την έκδοση δελτίου ταυτότητας
    Νέα πλατφόρμα id.gov.gr: Τι πρέπει να κάνουν οι πολίτες για την έκδοση δελτίου ταυτότητας

    Ξεκίνησε χθες Δευτέρα η λειτουργία της νέας πλατφόρμας id.gov.gr για τον προγραμματισμό των ραντεβού για την έκδοση των νέων ταυτοτήτων.

    Στόχος είναι οι πολίτες να μπορούν να προγραμματίζουν με ευκολία τα ψηφιακά ραντεβού για την έκδοση νέου τύπου ταυτοτήτας ή την αντικατάστασή της λόγω μεταβολής των στοιχείων, λήξης ισχύος, φθοράς ή παλαιότητας.

    Με τη νέα σύγχρονη πλατφόρμα θα αυξηθούν τα ραντεβού και κατ’ επέκταση θα μειωθεί ο χρόνος αναμονής για την ικανοποίηση του αιτήματος των πολιτών, με τη διαθεσιμότητα των ψηφιακών ραντεβού να ξεκινά από αύριο, Τρίτη (1/10).

    Η πλατφόρμα υλοποιήθηκε από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και η είσοδος των πολιτών γίνεται με τη χρήση των κωδικών Taxisnet.

    Μέσω της πλατφόρμας id.gov.gr διασφαλίζεται ότι διατηρείται η χρονική απόσταση μεταξύ των ραντεβού των ενδιαφερομένων για την ίδια Αρχή Έκδοσης Δελτίων Ταυτότητας, ικανή για να ολοκληρωθεί ένα ραντεβού πριν ξεκινήσει ένα επόμενο. Επιπλέον, οι ώρες και οι ημέρες των διαθέσιμων ραντεβού μπορούν να μεταβληθούν, λαμβάνοντας υπόψη περιορισμούς στο ωράριο και τη διαθεσιμότητα της Αρχής Έκδοσης, ανά χρονικά διαστήματα και ανά θέση εργασίας.

    Αναλυτικά η διαδικασία για τον προγραμματισμό του ραντεβού

    • Ο πολίτης επιλέγει στην αίτησή του, Αρχή Έκδοσης με βάση τη διεύθυνση μόνιμης ή προσωρινής του διαμονής στην Ελλάδα, συγκεκριμένη ημέρα και ώρα από τη λίστα διαθεσιμότητας, ώστε να εξυπηρετηθεί με φυσική παρουσία. Τα στοιχεία του αντλούνται αυτόματα από το Μητρώο Πολιτών και το Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας(ΕΜΕπ). Σε περίπτωση που δεν έχει επικαιροποιημένα τα στοιχεία του στο ΕΜΕπ, θα πρέπει είτε να τα ενημερώσει επιτόπου ή να τα συμπληρώσει κατά δήλωση.

    • Με την ολοκλήρωση της υποβολής του αιτήματος λαμβάνει μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου(email) με τις βασικές πληροφορίες για τη διεκπεραίωση του ραντεβού, καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας της Αρχής Έκδοσης που έχει επιλέξει.

    • Το αίτημα προγραμματισμού του ραντεβού μπορεί να επαναπρογραμματιστεί ή να ακυρωθεί ή να υποβληθεί εκ νέου, το αργότερο μία (1) ώρα πριν την έναρξη του προγραμματισμένου ραντεβού.

    • Σε διάφορα διαστήματα πριν την έναρξη του προγραμματισμένου ραντεβού ο ενδιαφερόμενος λαμβάνει από την πλατφόρμα μήνυμα υπενθύμισης στο email που έχει δηλώσει. Αξίζει να σημειωθεί ότι ειδικά για την περίπτωση απώλειας ή κλοπής του Αστυνομικού Δελτίου Ταυτότητας ο πολίτης θα πρέπει να επικοινωνήσει τηλεφωνικώςμε την αρμόδια Αρχή Έκδοσης, βάσει της διεύθυνσης μόνιμης ή προσωρινής διαμονής του στην Ελλάδα και να ζητήσει τηλεφωνικώς τον προγραμματισμό ραντεβού για την έκδοση νέου Δελτίου Ταυτότητας.

    Ο σχεδιασμός πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της συνεργασίας των Υπουργών Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρη Παπαστεργίου και Προστασίας του Πολίτη Μιχάλη Χρυσοχοΐδη.

    Πηγή: Cnn.gr
  • ΚΟΚ: Πότε χάνεις οριστικά το δίπλωμα οδήγησης – Ποιες παραβάσεις σού το στερούν
    ΚΟΚ: Πότε χάνεις οριστικά το δίπλωμα οδήγησης – Ποιες παραβάσεις σού το στερούν

    Ο οδηγός δεν θα μπορέσει να ξανακαθήσει πίσω από το τιμόνι αν υποπέσει κατ' εξακολούθηση σε πέντε τροχαίες παραβάσεις του ΚΟΚ

    Αν και πολλές παραβάσεις επισύρουν απλώς διοικητικά πρόστιμα ή και αφαίρεση βαθμών στο point system, υπάρχουν κι αυτές οι παραβάσεις του ΚΟΚ που μπορεί να στερήσουν διά παντός στον οδηγό το δίπλωμα οδήγησης.

    Ο ΚΟΚ έχει την οριστική… λύση για όσους οδηγούς είναι ανεπίδεκτοι μαθήσεως

    Δεν είναι λίγοι οι οδηγοί που αγνοούν τη δυνατότητα του ΚΟΚ να «αποσύρει» από την κυκλοφορία αυτούς που είναι επικίνδυνα επιπόλαιοι ή δεν μαθαίνουν από τα λάθη τους.

    Για να χάσει κάποιος οριστικά το δίπλωμα οδήγησης, πρέπει να υποπέσει σε σοβαρές τροχαίες παραβάσεις και να το κάνει κατ’ εξακολούθηση.

    Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να τελέσει τις παραβάσεις που ορίζει ο ΚΟΚ τρεις φορές μέσα σε διάστημα πέντε ετών.

    Οι 5 παραβάσεις του ΚΟΚ που κοστίζουν ακριβά

    • Κατανάλωση αλκοόλ.
    • Πινακίδα STOP.
    • Ερυθρός σηματοδότης.
    • Επίδειξη ικανότητας, εντυπωσιασμού, ανταγωνισμού, τέλεση αυτοσχέδιων αγώνων.
    • Προσπέραση οχημάτων που δεν συνάδει με τα όσα ορίζει ο νόμος.

    Ο ΚΟΚ αναφέρει συγκεκριμένα ότι «σε περίπτωση διάπραξης των παραβάσεων που συνδέονται με την κατανάλωση αλκοόλ, των παραβάσεων της πινακίδας Ρ-2 (το STOP) και του ερυθρού σηματοδότη, των παραβάσεων που συνδέονται με την επίδειξη ικανότητας, εντυπωσιασμού, ανταγωνισμού ή την τέλεση αυτοσχέδιων αγώνων (κόντρες, παντιλίκια κ.α.), καθώς και των παραβάσεων των διατάξεων με τις οποίες ορίζεται ο τρόπος προσπέρασης οχημάτων για τρίτη φορά μέσα σε διάστημα πέντε (5) ετών, η άδεια οδήγησης αφαιρείται διά βίου».

    Πηγή: in.gr

  • Προσωπικός αριθμός: Έρχεται στις νέες ταυτότητες - Πώς θα τον αποκτήσετε, οδηγίες
    Προσωπικός αριθμός: Έρχεται στις νέες ταυτότητες - Πώς θα τον αποκτήσετε, οδηγίες

    Έρχεται μέσα στην επόμενη εβδομάδα, μετά και την έκδοση του Προεδρικού Διατάγματος, ο Προσωπικός Αριθμός του Πολίτη. Ο Προσωπικός Αριθμός, αναμένεται να αλλάξει την εξυπηρέτηση των πολιτών ενώ θα αναγράφεται και στις νέες ταυτότητες.

    «Έχουμε τελειώσει και από το Συμβούλιο της Επικρατείας πλέον. Αυτή η απόφαση του ΣτΕ γίνεται Προεδρικό Διάταγμα. Θεωρώ πως την άλλη εβδομάδα θα έχει βγει το Προεδρικό Διάταγμα αλλά παράλληλα πλέον μαζί με υπηρεσίες οι οποίες είναι στην πρώτη γραμμή και εξυπηρετούν πολίτες, σχεδιάζουμε την επόμενη μέρα. Το πρώτο και αυτονόητο είναι πως θα μπορέσουμε να διορθώσουμε τα μητρώα του κράτους. Υπάρχουν πάρα πολλές περιπτώσεις, στην ΑΑΔΕ μόνο μας λένε πως έχουν περίπου 300.000 περιπτώσεις τον χρόνο που αναγκάζονται να διορθώσουν στοιχεία πολιτών. Αυτό πλέον τελειώνει γιατί έχουμε ένα κεντρικό μητρώο, το Μητρώο Πολιτών, ένα μητρώο που ανήκει στο υπουργείο Εσωτερικών προφανώς και αυτό θα είναι η βάση πλέον για όλες τις υπηρεσίες» ανέφερε ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, φιλοξενούμενος στο στούντιο του Πρώτου Προγράμματος.

    Πώς θα τον αποκτήσετε

    «Βγαίνει στον αέρα μια πλατφόρμα που λέγεται MyInfo, στην οποία οι πολίτες θα μπορούν να μπαίνουν και να αποκτούν τον προσωπικό τους αριθμό. Τι άλλο θα δουν εκεί πέρα. Εάν υπάρχει αυτή η αναντιστοιχία στον τρόπο γραφής κάποιου στοιχείου τους, του επωνύμου, του ονόματος, της ημερομηνίας γέννησης, θα τους βγει μια οθόνη που θα τους λέει, στο μητρώο πολιτών φαίνεστε έτσι, στο μητρώο της Αστυνομίας φαίνεστε διαφορετικά. Θα πρέπει να διορθώσουμε αυτά τα στοιχεία. Προφανώς, αν είναι λάθος, το επίθετο δεν μπορεί να το διορθώσει από τον υπολογιστή. Θα πρέπει μία και μόνη φορά, αν υπάρχει τέτοιο σοβαρό ζήτημα, να επισκεφθεί ένα ληξιαρχείο για να γίνει αυτή η διόρθωση και από εκεί και πέρα μπορούμε να εγγυηθούμε ότι όποτε κι αν αλλάξει ταυτότητα, όποτε κι αν αλλάξει διαβατήριο, δεν θα έχει κανένα πρόβλημα γιατί αυτές οι αλλαγές θα γίνουν την ίδια μέρα και θα ενημερώνεται οριζόντια όλο το δημόσιο για οποιαδήποτε τέτοιου είδους αλλαγή» συμπλήρωσε ο κ. Παπαστεργίου.

    Αυτή την περίοδο, σύμφωνα με τον υπουργό, οργανώνεται καλύτερα πλέον το πώς θα κυλήσει η εισαγωγή του Προσωπικού Αριθμού. «Επειδή είναι μια πολύ μεγάλη, σε επίπεδο διαδικασιών, αλλαγή για το ελληνικό δημόσιο, θέλουμε αυτό να βγει πλέον σωστά και αυτός ο Προσωπικός Αριθμός να έρθει και να λύσει προβλήματα καθημερινής τρέλας που έχουν ζήσει πάρα πολλοί Έλληνες πολίτες στην ελληνική δημόσια διοίκηση» επισήμανε.

    Εξηγώντας από τι θα αποτελείται ο Προσωπικός Αριθμός, ανέφερε πως στην ουσία είναι τρία αλφαριθμητικά ψηφία και το ΑΦΜ μας. «Από τα τρία αλφαριθμητικά, τα κοινά γράμματα του ελληνικού και λατινικού αλφαβήτου και αριθμοί, μπορώ εγώ να βάλω έναν προσωπικό αριθμό άλφα, βήτα και το τρίτο ψηφίο δημιουργείται μόνο του και στην ουσία λέγεται checkdigit και είναι αυτό το οποίο επαληθεύει την ορθότητα του αριθμού. Είναι πολύ απλός ο τρόπος. Και το πιο μαγικό είναι ότι μέχρι να φτάσουμε στο σημείο εκείνο έχουμε πλέον βεβαιωθεί ότι το ελληνικό δημόσιο ξέρει πλέον ξέρει ποιοι είμαστε και έχουν διορθωθεί και τα οποιαδήποτε λάθη» προσέθεσε.

    «Η επόμενη μέρα είναι, αφού διορθώσουμε τα μητρώα και μπορέσουμε αυτό το πρώτο εξάμηνο, χρόνο να τακτοποιηθούμε με τη λειτουργία του, από εκεί και πέρα πλέον, όταν γεννιέται ένα παιδί να αποκτά τον προσωπικό του αριθμό και από πίσω, ας αφήσουμε τις διαδικασίες που θα δημιουργούν πιθανώς και τον ΑΜΚΑ και το ΑΦΜ. Αυτά όμως θα είναι πλέον εσωτερικά νούμερα τα οποία θα υπάρχουν στα μητρώα της κάθε υπηρεσίας και δεν θα αφορούν τον πολίτη. Ο πολίτης θα πρέπει να ξέρει και να χρησιμοποιεί μόνο τον προσωπικό του αριθμό» συμπλήρωσε ο κ. Παπαστεργίου.Όσο αφορά στις νέες ταυτότητες, προχωρά το σύστημα κανονικά, σύμφωνα με τον υπουργό, ωστόσο αναμένεται μια πολύ μεγαλύτερη κίνηση από την ώρα που θα εκδοθεί οΠροσωπικός Αριθμός. «Παράλληλα, έχουμε ετοιμάσει ένα καινούργιο σύστημα για να διευκολύνουμε και τη λειτουργία της αστυνομίας, ένα σύστημα για τα ραντεβού. Όλο αυτό λοιπόν θα ξεκινήσει παράλληλα με την εισαγωγή του Προσωπικού αριθμού. Λίγη υπομονή» είπε ο κ. Παπαστεργίου.

    Πηγή: Ethnos.gr

  • Νέες ταυτότητες: Έρχεται ο προσωπικός αριθμός - Πώς θα σχηματίζεται
    Νέες ταυτότητες: Έρχεται ο προσωπικός αριθμός - Πώς θα σχηματίζεται

    Σε λίγες μέρες αναμένεται ο προσωπικός αριθμός των νέων ταυτοτήτων και άρα οι πολίτες θα μπορούν να μπούνε στην πλατφόρμα -και να δηλώσουν τα τρία αριθμητικά ψηφία του προσωπικού τους αριθμού. Αυτό ανακοίνωσε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου σε ραδιοφωνική του συνέντευξη στον ΣΚΑΪ.

    Συγκεκριμένα, τόνισε ότι «το myinfo είναι η πλατφόρμα όπου θα μπαίνουμε για να διαλέγουμε τον προσωπικό αριθμό - θα είναι τρία αριθμητικά ψηφία συν το ΑΦΜ μας, εμείς επιλέγουμε από τα τρία ψηφία τα δυο. Το σημαντικό είναι ότι παράλληλα με τη νέα ταυτότητα σε συνεργασία με το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη φτιάχνουμε έναν νέο τρόπο αυθεντικοποίησης πολύ πιο ισχυρό παρέχοντας νέους κωδικούς (για όσους επιθυμούν να τους έχουν, ενώ όσοι θέλουν θα κρατήσουν τους παλιούς τους), ώστε να πάμε σε έναν ψηφιακό κόσμο που θα είναι πολύ πιο ασφαλής».

    Η ψηφιακή ταυτότητα δεν έχει ισχύ εκτός Ελλάδας

    Παράλληλα, ο υπουργός σημείωσε ότι από βδομάδα στο gov wallet από την ερχόμενη Τρίτη θα προστεθεί εκτός των υπόλοιπων εγγράφων (ταυτότητα, δίπλωμα οδήγησης, κάρτα αναπηρίας, δακτύλιο κ.τ.λ.) και η ασφαλιστική ενημερότητα, ενώ θα μπουν και τα στοιχεία και το βιβλιάριο υγείας του δεσποζόμενου ζώου.

    Όσον αφορά την κατάθεση φακέλου με τα στοιχεία (πτυχία, εργασιακή εμπειρία κ.ά.) στο ΑΣΕΠ ο κ. Παπαστεργίου σημείωσε ότι η άντληση δεδομένων θα γίνεται αυτόματα μέσω ψηφιοποίησης.

    Για την ψηφιακή ταυτότητα επεσήμανε ότι δεν έχει ισχύ εκτός Ελλάδας επειδή «δεν υπάρχει ακόμη κοινό ευρωπαϊκό πρωτόκολλο», ενώ σημείωσε ότι γίνονται συζητήσεις με την Κύπρο να γίνεται μεταξύ των δυο χωρών η επιβεβαίωση των ψηφιακών ταυτοτήτων.

    To «πείραμα» της επιστολικής ψήφου

    Σχετικά με την επιστολική ψήφο είπε ότι «η προσπάθεια πέτυχε, ψήφος δεν είναι μόνο κάλπη και παραβάν. Θα πρέπει να σκεφτούμε με προσοχή τα επόμενα βήματα, τα οποία θα είναι ψηφιακά. Από και πέρα πρέπει να κρίνουμε ποιο ήταν το αποτύπωμα της πρώτης προσπάθειας της απομακρυσμένης ψήφου και αναλόγως να πράξουμε. Θεωρώ ότι δεν μπορεί ενώ κάνεις τόσα πράγματα ψηφιακά να μην ψηφίζεις ψηφιακά».

    Αναφερόμενος στην πλατφόρμα του πόθεν έσχες τόνισε ότι «θελήσαμε να την κάνουμε πιο διάφανη, ξεκάθαρη, πιο διαλειτουργική, για να δημιουργηθεί όμως θέλει δουλειά όχι μόνο από την πλευρά του κράτους αλλά και της αγοράς, των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων», άρα μέχρι και τον Δεκέμβριο οι πολίτες που πρέπει να καταθέτουν το πόθεν έσχες θα ακολουθούν την παλιά διαδικασία.

    Η χρήση της ΑΙ στην υγεία

    Ο υπουργός μίλησε εκτενώς και για την χρήση της ΑΙ στην υγεία λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «τρέχουμε ένα πρόγραμμα με το υπουργείο Υγείας το οποίο έχει να κάνει με την ψηφιοποίηση των δεδομένων αλλά και την ομογενοποίηση των συστημάτων», ενώ στον τομέα της δικαιοσύνης χρειάζεται ψηφιοποίηση των αρχείων της δικαιοσύνης. «Πλέον τα μέσα υπάρχουν, η ΑΙ είναι ένα πολύ σημαντικό εργαλείο. Τέλος σχετικά με το ίντερνετ ο κ. Παπαστεργίου υπογράμμισε ότι «πρέπει να αποκτήσουμε καλύτερη ποιότητα στην σταθερή τηλεφωνία και μεγαλύτερη αναταγωνιστικότητα στην κινητή, ενώ πρέπει να γίνουν και υποδομές στην σταθερή τηλεφωνία για να έχουμε ταχύτητες εφάμιλλες του ευρωπαϊκού μέσου όρου».

    Πηγή: Ethnos.gr
  • Τέμπη: Νέα δικογραφία στη Βουλή κατά του Καραμανλή
    Τέμπη: Νέα δικογραφία στη Βουλή κατά του Καραμανλή

    Νέα δικογραφία κατά του πρώην υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κωνσταντίνου Αχ. Καραμανλή και του υφυπουργού Μιχάλη Παπαδόπουλου για το δυστύχημα των Τεμπών διαβιβάστηκε στη Βουλή.

    Σύμφωνα με πληροφορίες, η ποινική δικογραφία αφορά στην υπόθεση της σιδηροδρομικής τραγωδίας των Τεμπών, μετά από μηνυτήρια αναφορά που κατέθεσε γονέας θύματος για σημαντικές παραλείψεις.

    Σημειώνεται ότι τη σχετική ανακοίνωση έκανε κατά την έναρξη της συνεδρίασης της Ολομέλειας, με τον αντιπρόεδρο της Βουλής, Θανάση Μπούρα, να ανακοινώνει σήμερα στην Ολομέλεια της Βουλής τη διαβίβαση από το υπουργείο Δικαιοσύνης στη Βουλή νέας ποινικής δικογραφίας.

    Πηγή: Ethnos.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο