Η νέα διαφημιστική καμπάνια του ΣΥΡΙΖΑ αποτελείται από δύο επεισόδια. Στο πρώτο, που δόθηκε στη δημοσιότητα, δίνεται έμφαση στη σκέψη των πολιτών για την καθημερινότητα, την υγεία, την ασφάλιση.
Δύο επεισόδια περιλαμβάνει η νέα διαφημιστική καμπάνια του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία εν όψει των εκλογής της 25ης Ιουνίου.
Στο πρώτο μέρος βλέπουμε στον φακό κι ακούμε την σκέψη πολιτών για την καθημερινότητα, την υγεία, την ασφάλιση. Απαντούν με τον δικό τους τρόπο στο ερώτημα που τίθεται πριν επιλέξουν τι θα πράξουν στην κάλπη: τι επιθυμούν από την ζωή τους, πώς θα ζήσουν καλύτερα.
Σε καθέναν και καθεμιά από τους ανθρώπους που εμφανίζονται αντιστοιχεί ένα τελάρο ζωγραφικής, στο οποίο με μπογιά, σπρέι ή μαρκαδόρους γράφουν μια λέξη ή μια φράση για το πώς θεωρούν πως θα επιλυθεί το πρόβλημά τους, η ανησυχία τους.
Εκεί διαβάζουμε μεταξύ άλλων έννοιες όπως «ανθρωπιά» και «δημοκρατία», αλλά και «13η σύνταξη» ή «επίδομα ενοικίου».
Απομένει ένας καμβάς άδειος.