Σε 3 μήνες τελειώνει η σχολική χρονιά και τα οργανικά κενά στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση παραμένουν, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται προσκόμματα στην παροχή διδασκαλίας προς τους μαθητές. Αυτό επιβεβαιώνουν γονείς, ενώσεις και σύλλογοι σε όλη τη Χώρα, οι οποίοι κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για τις ελλείψεις σε οργανικές θέσεις όλων των ειδικοτήτων. Αυτά επισημαίνονται, μεταξύ άλλων, σε ερώτηση που συνυπέβαλε προς τον αρμόδιο Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος και Τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Διονύσης Καλαματιανός, μαζί με 19 Βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
Επιπλέον, όπως αναφέρεται στην ερώτηση, τον περασμένο Δεκέμβριο οι Πρωτοβάθμιες Διευθύνσεις επικαιροποίησαν τις συγκεκριμένες ελλείψεις τους, με βάση τις πραγματικές ανάγκες των Διευθύνσεων σε όλους τους κλάδους, όπως αυτές προκύπτουν από τη λειτουργία των Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΣΜΠΕ) και Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ), την τελευταία τριετία (σχολικά έτη: 2021-2022, 2022-2023, 2023-2024). Παρόλα αυτά, μέχρι στιγμής, δεν υπάρχει καμία ενημέρωση από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού σχετικά με την ίδρυση οργανικών θέσεων ΠΕ60, ΠΕ70 και Ειδικοτήτων για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.
Με βάση τα παραπάνω, ο αρμόδιος Υπουργός καλείται να απαντήσει στα εξής ερωτήματα:
- Θα προχωρήσει άμεσα στη σύσταση οργανικών θέσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, ούτως ώστε να μην χάνονται ώρες διδασκαλίας;
- Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα σύστασης νέων οργανικών θέσεων και κάλυψής τους με προσλήψεις μόνιμου προσωπικού;
Σε δήλωσή του, ο Ηλείος Βουλευτής σημειώνει τα εξής:
«Η Πολιτεία έχει την υποχρέωση να παρέχει σε όλες τις μαθήτριες και σε όλους τους μαθητές δημόσια, δωρεάν και ποιοτική εκπαίδευση. Προϋπόθεση για αυτό είναι η κάλυψη όλων των πάγιων κενών θέσεων διδασκαλίας, σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, προκειμένου τα σχολεία μας να λειτουργούν με εύρυθμο τρόπο. Δυστυχώς, η κυβέρνηση με τη στάση της δείχνει πως δεν ενδιαφέρεται για όλα αυτά που συμβαίνουν σε τόση έκταση για πρώτη φορά. Η αδιαφορία της προκαλεί τεράστια κενά και δυσλειτουργίες, οι οποίες υποβαθμίζουν και υπονομεύουν και τη δημόσια παιδεία.»
(Δελτίο Τύπου)