Όπως επισημαίνει, το λιμάνι του Κατάκολου εξυπηρετεί σχεδόν αποκλειστικά την κρουαζιέρα και αποτελεί την κύρια πύλη εισόδου των επισκεπτών της Αρχαίας Ολυμπίας. Αντίθετα, το λιμάνι της Πάτρας έχει ελάχιστη δραστηριότητα στον τομέα αυτό. Η απόφαση να παραχωρηθούν από κοινού τα δύο λιμάνια σε έναν επενδυτή δημιουργεί σοβαρούς προβληματισμούς για το κατά πόσο η λειτουργία του Κατάκολου θα υποβαθμιστεί προς όφελος του λιμένα της Πάτρας, με αρνητικές συνέπειες για την τοπική οικονομία.
Ο Μιχάλης Κατρίνης τονίζει ότι το ΠΑΣΟΚ διαχρονικά στηρίζει τις επενδύσεις που συμβάλλουν στην ανάπτυξη και τον εκσυγχρονισμό των λιμενικών υποδομών. Ωστόσο, η αξιοποίηση των λιμανιών πρέπει να γίνεται με όρους που διασφαλίζουν το δημόσιο συμφέρον και την αναπτυξιακή προοπτική κάθε περιοχής.
Παράλληλα υπογραμμίζει, ότι θα πρέπει να διαμορφωθεί ξεχωριστή επενδυτική διαδικασία που να εξασφαλίζει τη βιώσιμη ανάπτυξη του Κατάκολου.
Στο πλαίσιο αυτό, καλεί τους αρμόδιους υπουργούς να απαντήσουν
- εάν προτίθεται η κυβέρνηση να διασφαλίσει την αυτοτέλεια του λιμανιού του Κατάκολου, αναθεωρώντας τον σχεδιασμό που το εντάσσει σε κοινό επενδυτικό σχήμα με τον λιμένα Πάτρας,
- ποιες θα είναι οι υποχρεωτικές επενδύσεις που θα αναλάβει ο επενδυτής στο λιμάνι του Κατακόλου και πώς θα διασφαλιστεί ότι αυτές θα εξυπηρετούν τη βιώσιμη ανάπτυξή του,
- πώς θα προστατευθούν η μαρίνα, οι επαγγελματίες αλιείς και η εύρυθμη λειτουργία των δραστηριοτήτων της τοπικής κοινότητας Κατάκολου από ενδεχόμενες παρεμβάσεις του επενδυτή στη χερσαία ζώνη του λιμανιού,
- εάν υπάρχει πρόβλεψη για συγκεκριμένα οικονομικά ανταλλάγματα που θα επιστρέφουν στην τοπική κοινωνία της Ηλείας και με ποιο μηχανισμό θα διασφαλιστεί ότι τα έσοδα από την παραχώρηση θα ενισχύσουν την τοπική οικονομία.
(Δελτίο Τύπου)