Τρίτη, 25 Δεκεμβρίου 2018 19:26

Διεθνής διάκριση για δύο αδέλφια από τα Σαβάλια

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Βραβεύτηκαν σε διαγωνισμό ζωγραφικής στην Τσεχία

Διεθνής διάκριση για δύο αδέλφια από τα Σαβάλια στον 46ο διαγωνισμό παιδικής ζωγραφικής που πραγματοποιήθηκε στο Lidce της Τσεχίας. Πρόκειται για την Τζένη και τον Βασίλη Καρύδη, μαθητές του ζωγράφου Κρίστο Χάσα, που συμμετέχουν στο Τμήμα ζωγραφικής της Παπαχριστοπουλείου Βιβλιοθήκης Αμαλιάδας.

Τα δύο παιδιά, μαζί με ακόμη 12 παιδιά του τμήματος, έλαβαν μέρος στον διαγωνισμό που διοργανώθηκε από τον Μάιο μέχρι τον Νοέμβριο του 2018 στην Τσεχία με θέμα ''ΝΕΡΟ, ΠΗΓΗ ΖΩΗΣ'' στέλνοντας τα έργα τους.

Όπως επισημαίνει ο Κριστο Χάσα, στον συγκεκριμένο διαγωνισμό έλαβαν μέρος 29.967 συμμετέχοντες από 79 χώρες του κόσμου!
«Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά του τμήματός μας για την εξαιρετική τους προσπάθεια στην προβολή του πολιτισμού και της Ηλείας.

Επίσης αναδείχτηκε και εκτός συνόρων το ταλέντο που διαθέτει ο τόπος μας. Νοιώθω πολύ περήφανος για την μεγάλη αυτή διάκριση του Βασίλη και της Τζάνης Καρύδη αλλά και για όλους τους μαθητές μου» σχολίασε ο δάσκαλός του Κρίστο Χάσα.

zograf2

zograf3

Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 26 Δεκεμβρίου 2018 01:04

Σχετικά Άρθρα

  • Πάτρα: Ο σούπερ παππούς των μαθητών σταμάτησε το έργο του
    Πάτρα: Ο σούπερ παππούς των μαθητών σταμάτησε το έργο του

    Δέκα χρόνια συμπλήρωσε ο σούπερ παππούς εθελοντής Γιώργος Κατσίποδος, τελειώνοντας κάπου εδώ το όμορφο ταξίδι του.

    Δέκα χρόνια προσφοράς ζωγραφίζοντας τα σχολεία της Πάτρας. Ο ίδιος ανέφερε σε ανάρτηση του: «Ένα όμορφο ταξίδι έφτασε στο τέλος του. Όλα αυτά τα βραβεία και πολλά άλλα ακόμα …. θα βρουν την Ιθάκη τους !

    Που δεν είναι άλλη από το παιδιά! Γιατί σε αυτά ανήκουν και πρέπει να είναι μαζί τους σε κάποιο σχολείο ! Και αυτό θα γίνει! Σας ευχαριστώ για την ανεκτίμητη αγάπη που μου προσφέρατε».

    Πηγή: Gnomip.gr

  • Μελέτη αποκαλύπτει: Ο Λεονάρντο ντα Βίντσι χρησιμοποιούσε ένα μυστικό συστατικό στους πίνακές του
    Μελέτη αποκαλύπτει: Ο Λεονάρντο ντα Βίντσι χρησιμοποιούσε ένα μυστικό συστατικό στους πίνακές του

    Κορυφαίοι ζωγράφοι όπως ο Λεονάρντο ντα Βίντσι, ο Σάντρο Μποτιτσέλι και ο Ρέμπραντ μπορεί να έχουν χρησιμοποιήσει πρωτεΐνες, ειδικά κρόκο αυγού, στις ελαιογραφίες τους, σύμφωνα με μια νέα μελέτη.

    Ίχνη υπολειμμάτων πρωτεΐνης έχουν ανιχνευθεί από καιρό σε κλασικές ελαιογραφίες, αν και συχνά αποδίδονταν σε μόλυνση. Μια νέα μελέτη που δημοσιεύθηκε πρόσφατα στο περιοδικό Nature Communications διαπίστωσε ότι η συμπερίληψη ήταν πιθανότατα σκόπιμη - και ρίχνει φως στις τεχνικές γνώσεις των «Παλαιών Δασκάλων», των πιο ικανών Ευρωπαίων ζωγράφων του 16ου, 17ου ή των αρχών του 18ου αιώνα, και στον τρόπο με τον οποίο προετοίμαζαν τις μπογιές τους.

    «Υπάρχουν πολύ λίγες γραπτές πηγές σχετικά με αυτό και δεν έχει γίνει καμία επιστημονική εργασία στο παρελθόν για να διερευνηθεί το θέμα σε τέτοιο βάθος», δήλωσε η συγγραφέας της μελέτης Οφήλια Ρανκέτ του Ινστιτούτου Μηχανικής και Μηχανικής Διαδικασιών στο Ινστιτούτο Τεχνολογίας της Καρλσρούης στη Γερμανία σε συνέντευξη στο CNNi. «Τα αποτελέσματά μας δείχνουν ότι ακόμη και με πολύ μικρή ποσότητα κρόκου αυγού, μπορείτε να επιτύχετε μια εκπληκτική αλλαγή των ιδιοτήτων της λαδομπογιάς, αποδεικνύοντας πόσο ωφέλιμο θα μπορούσε να ήταν για τους καλλιτέχνες», πρόσθεσε.

    Η απλή προσθήκη λίγου κρόκου αυγού στα έργα τους, όπως αποδεικνύεται, θα μπορούσε να έχει μακροχρόνια αποτελέσματα που ξεπερνούν την απλή αισθητική.

    Μια άμεση απόδειξη της επίδρασης του κρόκου αυγού στη λαδομπογιά, ή της έλλειψής της, μπορεί να φανεί στην «Παναγία με το Γαρύφαλλο» του Λεονάρντο ντα Βίντσι, έναν από τους πίνακες που παρατηρήθηκαν κατά τη διάρκεια της μελέτης, ο οποίος εκτίθεται στην Παλιά Πινακοθήκη στο Μόναχο της Γερμανίας. Στο έργο μπορεί να δει κανείς εμφανείς ρυτίδες στο πρόσωπο της Μαρίας και του παιδιού.

    Είναι ένας από τους πρώτους πίνακες του Λεονάρντο, που δημιουργήθηκε σε μια εποχή που ίσως προσπαθούσε ακόμη να κυριαρχήσει στο πρόσφατα δημοφιλές υλικό της λαδομπογιάς.

    Ένας άλλος πίνακας που παρατηρήθηκε κατά τη διάρκεια της μελέτης ήταν ο «Θρήνος πάνω από το νεκρό Χριστό», του Μποτιτσέλι που επίσης εκτίθεται στην Παλιά Πινακοθήκη. Το έργο είναι κυρίως φτιαγμένο με τέμπερα, αλλά έχει χρησιμοποιηθεί λαδομπογιά για το φόντο και κάποια δευτερεύοντα στοιχεία.

    Αυγά εναντίον λαδιού

    Σε σύγκριση με το υλικό που έφτιαχναν οι αρχαίοι Αιγύπτιοι που ονομαζόταν τέμπερα — το οποίο συνδυάζει κρόκο αυγού με χρωστικές ουσίες σε σκόνη και νερό — η λαδομπογιά δημιουργεί πιο έντονα χρώματα, επιτρέπει πολύ ομαλές χρωματικές μεταβάσεις και στεγνώνει πολύ πιο αργά, έτσι ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί για αρκετές ημέρες μετά την παρασκευή. Ωστόσο, η λαδομπογιά, η οποία χρησιμοποιεί λάδι λιναρόσπορου ή καρθαμέλαιου αντί για νερό, έχει επίσης μειονεκτήματα, συμπεριλαμβανομένου του ότι είναι πιο ευαίσθητη στα πιο σκούρα χρώματα και στη ζημιά που προκαλείται από την έκθεση στο φως.

    Επειδή η παρασκευή του χρώματος ήταν μια χειροτεχνική και πειραματική διαδικασία, είναι πιθανό οι «Παλαιοί Διδάσκαλοι» να είχαν προσθέσει κρόκο αυγού, ένα οικείο συστατικό στο νεότερο τύπο βαφής, που πρωτοεμφανίστηκε τον έβδομο αιώνα στην Κεντρική Ασία προτού εξαπλωθεί στη Βόρεια Ευρώπη στο Μεσαίωνα και την Ιταλία κατά την Αναγέννηση. Στη μελέτη, οι ερευνητές αναδημιούργησαν τη διαδικασία της βαφής χρησιμοποιώντας τέσσερα συστατικά - κρόκο αυγού, απεσταγμένο νερό, λινέλαιο και χρωστική ουσία - για να αναμείξουν δύο ιστορικά δημοφιλή και σημαντικά χρώματα, το λευκό μολύβδου και το μπλε ultramarine.

    Οι χημικές αντιδράσεις μεταξύ του λαδιού, της χρωστικής και των πρωτεϊνών στον κρόκο επηρεάζουν άμεσα τη συμπεριφορά και το ιξώδες του χρώματος. «Για παράδειγμα, η λευκή χρωστική ουσία μολύβδου είναι αρκετά ευαίσθητη στην υγρασία, αλλά αν την καλύψετε με ένα στρώμα πρωτεΐνης, θα την κάνει πολύ πιο ανθεκτική σε αυτήν, καθιστώντας τη βαφή αρκετά εύκολη στην εφαρμογή», σύμφωνα με τη Ρανκέτ.

    Η Ρανκέτ ελπίζει ότι αυτά τα προκαταρκτικά ευρήματα μπορεί να προσελκύσουν περισσότερο το ενδιαφέρον για αυτό το θέμα που δεν έχει μελετηθεί καθόλου.

    Πηγή: Cnn.gr

  • Πάτρα: Μίλησαν οι ζωγραφιές της Τζωρτζίνας – Ο φόβος του κοριτσιού και η Ρούλα Πισπιρίγκου
    Πάτρα: Μίλησαν οι ζωγραφιές της Τζωρτζίνας – Ο φόβος του κοριτσιού και η Ρούλα Πισπιρίγκου

    Τα συμπεράσματα της κλινική ψυχολόγου που διορίστηκε από την ανακρίτρια για την υπόθεση θανάτου της εννιάχρονης Τζωρτζίνας από την Πάτρα προκαλούν ανατριχίλα. Στην έκθεσή της, η ειδικός αναφέρει ότι οι ζωγραφιές της πρωτότοκης κόρης της Ρούλας Πισπιρίγκου είπαν πολλά για το τι βίωνε το κοριτσάκι την εποχή που τις ζωγράφισε.

    Πάτρα: Ο φόβος της Τζωρτζίνας

    Σύμφωνα με το STAR, τέσσερις συγκεκριμένες ζωγραφιές «είπαν» πολλά για το πώς αισθανόταν το παιδί. Συγκεκριμένα, η ζωγραφιά, την οποία έκανε η Τζωρτζίνα όταν ήταν επτάμιση ετών, έχει τεράστια σημασία.

    Πρόκειται για τη ζωγραφιά που γράφει «η μαμά μου σήμερα ξαφνικά έβγαλε ένα τεράστιο ουρλιαχτό». Είναι μια ζωγραφιά όπου το παιδί ζωγραφίζει για πρώτη φορά με στυλό και κάνει τρία αγγελάκια. Τα δύο μέσα σε έναν κύκλο σαν καρδιές που αιωρούνται και το τρίτο αγγελάκι κοντά στα άλλα δύο. Είναι σαφές για την ειδικό ότι πρόκειται για τα τρία κοριτσάκια.

    Η ειδικός καταλήγει αναλύοντας τα σχέδια του παιδιού: «Αυτή η ζωγραφιά μας επιτρέπει να υποθέσουμε ότι η Τζωρτζίνα βρισκόταν σε μία προσπάθεια να επικοινωνήσει και να κατανοήσει τον θάνατο πια των δύο αδερφών της και ίσως έναν ακόμη μεγαλύτερο φόβο της, ότι ίσως μπορεί αυτή τη φορά να συμβεί το ίδιο και σε εκείνη».

    Εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσιάζει και ένα άλλο συμπέρασμα απο τις ζωγραφιές: ότι αποτύπωνε τις αγωνίες της σε σχεση με τους θανάτους της Μαλένας και της Ίριδας, αλλά και τη δική της σωματική ακεραιότητα, ζητώντας ένα στήριγμα από τον πατέρα.

    Πηγή: Ethos.gr

  • Ρούλα Πισπιρίγκου: Στο μικροσκόπιο νέες ζωγραφιές της Τζωρτζίνας: «Μαμά, μπαμπά σας αγαπώ πολύ»
    Ρούλα Πισπιρίγκου: Στο μικροσκόπιο νέες ζωγραφιές της Τζωρτζίνας: «Μαμά, μπαμπά σας αγαπώ πολύ»

    Μετά τις αντιδράσεις που προκάλεσε, το Σαββατοκύριακο, η είσοδος δικηγόρων συγγενών της εκλιπούσας, χωρίς να έχει εκδοθεί η σχετική άδεια, σφραγίστηκε το σπίτι της σπιτονοικοκυράς των Ρούλας Πισπιρίγκου και Μάνου Δασκαλάκη στην Πάτρα.

    Οι αντιδράσεις υπήρξαν και από την πλευρά του ζευγαριού, που έκανε λόγο για «εισβολή και αρπαγή αντικειμένων» καθώς, κατά την είσοδο, εξαφανίστηκε η σχολική τσάντα της 9χρονης Τζωρτζίνας, η οποία κατέληξε στις 29 Ιανουαρίου 2022 η οποία, σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, θα παραδοθεί στην ανακρίτρια, εντός της ημέρας ή το αργότερο αύριο, από τους δικηγόρους των συγγενών της σπιτονοικοκυράς. Ο δικηγόρος των συγγενών δήλωσε στην ΕΡΤ ότι θα καταθέσει αίτηση αποσφράγισης του σπιτιού καθώς, όπως επισημαίνει, ο κ. Λέων εισήλθε νόμιμα στο ακίνητο.

    Στη σχετική ανακοίνωση του δικηγορικού γραφείου αναφέρεται ότι η κεντρική πόρτα της εισόδου του ακινήτου ήταν ανοικτή, παραβιασμένη και υπήρχαν εκατοντάδες λογαριασμοί στο πάτωμα. Στον πρώτο όροφο της πολυκατοικίας ήταν ανοιχτή και η είσοδος του οροφοδιαμερίσματος, στο οποίο επικρατούσαν εικόνες λεηλασίας, με σπασμένη την κλειδαριά του διαμερίσματος ενώ εντός υπήρχαν κούτες με παιχνίδια και η σχολική τσάντα, η οποία ανήκε στην 9χρονη.

    Στην ανακρίτρια και νέες ζωγραφιές της Τζωρτζίνας

    Την ίδια ώρα στο φως της δημοσιότητας ήρθαν, από το STAR νέες ζωγραφιές του τρίτου κοριτσιού της οικογένειας που πέθανε τον περασμένο Ιανουάριο. «Σας αγαπώ πολύ, δε θα σας αφήσω ποτέ», είχε γράψει η μικρή στην πρώτη ζωγραφιά στην οποία είχε ζωγραφίσει ένα χαρούμενο προσωπάκι ενώ, στη δεύτερη ζωγραφιά, με ημερομηνία Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2020, η Τζωρτζίνα είχε πάλι ζωγραφίσει χαμογελαστές φατσούλες ενώ έγραψε πως «Μαμά, μπαμπά σας αγαπώ πολύ. Με αγάπη, Τζωρτζίνα». Στην τρίτη ζωγραφιά, το κορίτσι είχε ζωγραφίσει τρία ανθρωπάκια στη Γη και έναν άγγελο με φτερά στον ουρανό ενώ είχε σχεδιάσει και πολλές πεταλούδες. Σύμφωνα με την εκπομπή, η Ρούλα Πισπιρίγκου αποκαλούσε το μικρό κορίτσι «πεταλουδίτσα» της.

    Πηγή: Ethnos.gr

  • Πάτρα: Εντολή για πραγματογνωμοσύνη στις ζωγραφιές της Τζωρτζίνας
    Πάτρα: Εντολή για πραγματογνωμοσύνη στις ζωγραφιές της Τζωρτζίνας

    Με γοργούς ρυθμούς συνεχίζεται η έρευνα για τον θάνατο της 9χρονης Τζωρτζίνας, του μεγαλύτερου παιδιού της Ρούλας Πισπιρίγκου και του Μάνου Δασκαλάκη, με κατηγορουμένη μέχρι αυτήν την ώρα την μητέρα της για τον θάνατο του παιδιού.

    Από παιδοψυχολόγο η πραγματογνωμοσύνη

    Η 18η τακτική ανακρίτρια έδωσε εντολή για τη διενέργεια πραγματογνωμοσύνης στις ζωγραφιές της Τζωρτζίνας, οποίες βρέθηκαν στο σπίτι της οικογένειας Δασκαλάκη - Πισπιρίγκου στην Πάτρα, για τις οποίες έχει γίνει πολύς λόγος, καθώς φαίνεται ότι αποτυπώνουν την ψυχολογία του παιδιού την κρίσιμη περίοδο πριν από το θάνατό της. Η πραγματογνωμοσύνη θα γίνει από παιδοψυχολόγο που θα διορίσει η δικαστική λειτουργός.

    Πηγή: Ethnos.gr

  • Πιερία: 71χρονος «γκραφιτάς» με… πινέλο ζωγράφισε ολόκληρο το χωριό του
    Πιερία: 71χρονος «γκραφιτάς» με… πινέλο ζωγράφισε ολόκληρο το χωριό του

    Μία εικόνα ...συν χίλιες λέξεις. Παραποιημένη η γνωστή φράση, περιγράφει αυτό που κάνει ένας καλλιτέχνης από την Νέα Αγαθούπολη Πιερίας τα τελευταία επτά χρόνια και έχει καταφέρει να μεταμορφώσει την περιοχή του. Σπίτια, δημόσια κτίρια, παγκάκια, πέτρες, στάσεις λεωφορείου, γέφυρες, βάρκες, ρολόγια της ΔΕΗ και κάθε άλλη απίθανη επιφάνεια, αποτελούν τον «καμβά» στον οποίο καταθέτει την έμπνευση και τις γνώσεις του.

    Ο Νίκος Σεμιζίδης ανασύρει από τις αναμνήσεις του τους ηλικιωμένους των παιδικών του χρόνων και αποτυπώνει τις μορφές τους στα παράθυρα των εγκαταλειμμένων σπιτιών όπου ζούσαν κάποτε. Με κάποιους στίχους που συνοδεύουν τη ζωγραφιά, κάνει γνωστή την ιστορία τους στους νεότερους κατοίκους του χωριού, αλλά και στους επισκέπτες.

    ape pieria zografiki2

    «Η ιδέα μου ήρθε το 2013 εντελώς αναπάντεχα. Αποφάσισα να γράψω ένα ποίημα για ένα γειτονικό μου σπίτι, πάνω σε αυτό, γιατί οι λέξεις μέσα στο βιβλίο φυλακίζονται, ενώ έξω παίρνουν αέρα και νιώθουν την ελευθερία», δηλώνει στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο 71 ετών καλλιτέχνης. «Στη συνέχεια σκέφτηκα να το επεκτείνω και να αρχίσω να γράφω και να ζωγραφίζω μέσα σε όλο το χωριό», συμπληρώνει.

    Βλέποντας ότι οι αντιδράσεις των συγχωριανών του ήταν ελάχιστες σε σχέση με την αποδοχή που είχαν τα έργα του, ο «θείο Nick», όπως είναι το καλλιτεχνικό του ψευδώνυμο, συνέχισε να δημιουργεί, προχωρώντας και στο διπλανό χωριό, τη Μεθώνη. Εκεί βρίσκεται και το μεγαλύτερο σε μήκος έργο του, ένα τοιχάκι διακοσίων μέτρων, κατά μήκος της παραλίας. «Έβαλα πείσμα να το ζωγραφίσω όλο και πήγαινα κάθε μέρα μέχρι να το ολοκληρώσω». Στην ηλικία του, όπως λέει, οι άνθρωποι έχουν χρόνο και ο ίδιος έχει αποφασίσει να τον αφιερώνει στην αγαπημένη του τέχνη. «Το θέμα είναι ο καλλιτέχνης να μην αφήνει τον χρόνο να χάνεται χωρίς να δημιουργεί. Γιατί μέσα από τη δημιουργία συμπληρώνει το κενό της ύπαρξής του», επισημαίνει.

    Ο Νίκος Σεμιζίδης γεννήθηκε το 1949 στην Εξοχή της Δράμας, λίγα μέτρα μακριά από τα ελληνοβουλγαρικά σύνορα. Ένα μέρος που, όπως λέει, φάνταζε τότε γι’ αυτόν παραδεισένιο. Στα επτά του χρόνια ωστόσο, η μετεγκατάσταση της οικογένειάς του σε έναν παραθαλάσσιο οικισμό του νομού Πιερίας, τον έκανε να γνωρίσει νέα πράγματα και να αγαπήσει αυτή την αλλαγή. «Από τη Νέα Αγαθούπολη έφυγα στα 23 μου, δουλεύοντας αρχικά σαν ναυτικός και μετά σαν πλανόδιος ζωγράφος στη Σαντορίνη.

    ape pieria zografiki4

    Το 2000 ξαναγύρισα στη εστία μου, αλλά οι δουλειές που είχα ως ζωγράφος, ήταν πολύ λίγες. Γι’ αυτό αποφάσισα να απευθύνομαι κατευθείαν στο λαό και όχι να ζωγραφίζω μόνο για τον εαυτό μου», εξηγεί.

    ape pieria zografiki3

    Συνδυάζει την εικόνα με τη γραφή και δημιουργεί σε δημόσιους χώρους, για να είναι σίγουρος πως το έργο του θα μείνει ως παρακαταθήκη στις νέες γενιές. Επιλέγει ως θέματα όσα δεν θέλει να ξεχαστούν, είτε γιατί έχουν σχέση με την ιστορία του τόπου που μεγάλωσε, είτε με τον τόπο καταγωγής των γονιών του, που ήταν πρόσφυγες του Πόντου. Ζωγραφίζει και «μιλά» για ό,τι αγαπά, ενώ δεν τον αφήνει αδιάφορο η επικαιρότητα, την οποία συχνά σχολιάζει, πάντα με τα πινέλα και τα χρώματά του.

    Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

  • Aναβολή της δράση «Οι εξερευνητές του Νου» για παιδιά και εφήβους 10-14 ετών δικαιούχους του ΤΕΒΑ Π.Ε. Ηλείας
    Aναβολή της δράση «Οι εξερευνητές του Νου» για παιδιά και εφήβους 10-14 ετών δικαιούχους του ΤΕΒΑ Π.Ε. Ηλείας

    Μετά από εισήγηση της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων για τη Λοίμωξη από το νέο Κορονοϊό, αποφασίστηκε από την Κυβέρνηση η λήψη εκτάκτων προληπτικών μέτρων στον Νομό Ηλείας , σύμφωνα με τις οδηγίες του Ευρωπαϊκού Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων που αφορούν στην πιθανότητα τοπικής μετάδοσης του ιού στην περιοχή.

    Tα μέτρα περιλαμβάνουν αναστολή της λειτουργίας όλων των δημοσίων και ιδιωτικών εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, όλων των βαθμίδων, καθώς και την αναστολή πάσης φύσεως μαζικών συναθροίσεων (θεάτρων, κινηματογράφων, αθλητικών και καλλιτεχνικών εκδηλώσεων, επισκέψεων σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία), για την περίοδο 5 έως 6 Μαρτίου 2020.

    Στο πλαίσιο αυτό, για την διασφάλιση της δημόσιας υγείας, αναβάλλεται τόσο το Εργαστήρι Ζωγραφικής που είχε προγραμματιστεί σήμερα Πέμπτη 05/03/2020 στο "Εργαστήρι" όσο και το Εργαστήριο θεατρολογίας που είχε προγραμματιστεί αύριο Παρασκευή 6/3/2020 στην Περιφερειακή Ενότητα Ηλείας.

    Τα εργαστήρια θα διεξαχθούν την επόμενη Πέμπτη 12/03/2020 και ώρα 17.00-19.00 το εργαστήρι Ζωγραφικής και Παρασκευή 13/03/2020 το εργαστήρι Θεατρολογίας.

    Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν στο τηλ. 6985893923 και στο email: [email protected]

  • Πύργος: Παιδικός διαγωνισμός ζωγραφικής
    Πύργος: Παιδικός διαγωνισμός ζωγραφικής

    Στείλε τη ζωγραφιά σου στο "Μαγικό εργοστάσιο"

    Η Δημοτική Επιχείρηση Πύργου Α.Ε. στο πλαίσιο των εορταστικών δράσεων του "Μαγικού εργοστασίου" διοργανώνει παιδικό διαγωνισμό ζωγραφικής με θέμα "Μια χριστουγεννιάτικη εικόνα". Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας 6 έως 12 ετών.

    Οι ζωγραφιές πρέπει να παραδοθούν σε φάκελο έως και τις 23 Δεκεμβρίου 2019 στο ισόγειο του Λάτσειου Δημοτικού Μεγάρου σε ειδικά διαμορφωμένο κουτί με την ένδειξη "Παιδικός διαγωνισμός ζωγραφικής-Μαγικό εργοστάσιο". Ο φάκελος να περιέχει τα στοιχεία του παιδιού και τηλέφωνα επικοινωνίας των κηδεμόνων του.

    Οι ζωγραφιές θα πρέπει να είναι σε διαστάσεις χαρτιού Α3.

    Όλες οι ζωγραφιές που θα συγκεντρωθούν θα εκτεθούν στην αίθουσα πολλαπλών εκδηλώσεων του Θεματικού Πάρκου Ξυστή καθ' όλη τη διάρκεια λειτουργίας του "Μαγικού εργοστασίου". Ειδική επιτροπή θα επιλέξει και θα βραβεύσει την καλύτερη.

    Επικοινωνία: [email protected]

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Marma Touch