Κυριακή, 09 Φεβρουαρίου 2020 18:25

Όσκαρ: Τι προβλέπει για απόψε ο μαθηματικός του Harvard που προβλέπει με ακρίβεια τα βραβεία

Γράφτηκε από τον

Το 2018 ο Ζάουζμερ προέβλεψε 20 από τους 21 νικητές των Όσκαρ - Μεταξύ των πετυχημένων προβλέψεων και η νίκη έκπληξη για το βραβείο καλύτερης ταινίας της ταινίας «The Shape of Water»

Οι νικητές του Oscar μπορεί να είναι δύσκολο να προβλεφθούν, αλλά για όταν έχεις τα μαθηματικά στο πλευρό σου, βοηθάει.

Αυτός είναι ο τρόπος σκέψης του απόφοιτου του τμήματος Εφαρμοσμένων Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Harvard και συγγραφέα του βιβλίου Oscarmetrics, Μπεν Ζάουζμερ, ο οποίος χρησιμοποιεί δεδομένα από τις προηγούμενες τελετές απονομής του ίδιου έτους, όπως οι Χρυσές Σφαίρες και τα Βραβεία Βρετανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου (BAFTA) και καταλήγει σε προβλέψεις με εντυπωσιακή ακρίβεια.

Στην πιο εντυπωσιακή χρονιά του, το 2018 ο Ζάουζμερ προέβλεψε 20 από τους 21 νικητές των Όσκαρ – μεταξύ των πετυχημένων προβλεψεων και η νίκη έκπληξη για το βραβείο καλύτερης ταινίας της ταινίας «The Shape of Water».

«Έχω συγκεντρώσει μια δέσμη δεδομένων από προηγούμενα χρόνια – διαφορετικά βραβεία, σε ποιες άλλες κατηγορίες έχει οριστεί μια ταινία, ενδείξεις από τα αντιβραβεία Rotten Tomatoes – οτιδήποτε μπορώ να βάλω μια τιμή και μπορώ να εξετάσω αν συσχετίζεται με το νικητή», εξηγεί. «Παράμετροι που συσχετίζονται περισσότερο σταθμίζονται με μεγαλύτερη βαρύτητα.»

Τί λέει λοιπόν το μαθηματικό μοντέλο του Zauzmer για φέτος:

Πρόβλεψη για Όσκαρ Καλύτερου Ηθοποιού

Ο πρωταγωνιστής «Joker» Χόακιν Φίνιξ έχει οριστεί για Όσκαρ τρεις φορές σε προηγούμενα χρόνια, αλλά ποτέ δεν κέρδισε. Φέτος, ωστόσο, ο Ζάουζμερ προβλέπει ότι η Φοίνιξ έχει την καλύτερη ευκαιρία να κερδίσει με πιθανότητες περίπου 93%

Πρόβλεψη για Όσκαρ Καλύτερης Ηθοποιού


Τα πράγματα φαίνονται εξίσου ασφαλή για την πρωτοπόρο στη μάχη για την καλύτερη ηθοποιό. Στο μοντέλο του Zauzmer, η πρωταγωνίστρια του «Judy» Ρενέ Ζέλβεγκερ έχει περίπου 90% πιθανότητα να κερδίσει το Όσκαρ.

Πρόβλεψη για Όσκαρ Σκηνοθεσίας


Το βραβείο σκηνοθεσίας είναι από τα πλέον ανταγωνιστικά και διαφιλονικούμενα, και φέτος είναι μια παρόμοια ιστορία – με τους βετεράνους Μάρτιν Σκορτσέζε και Κουέντιν Ταραντίνο να είναι αμφότεροι υποψήφιοι. Ωστόσο, κανείς από τους δυο γίγαντες του Χόλιγουντ δεν ευνοείται να κερδίσει – σύμφωνα με το μοντέλο του Ζάουζμερ.

Αντ ‘αυτών, φαβορί είναι ο Σαμ Μέντες για το 1917, με τον σκηνοθέτη του «Parasite» Μπονγκ Τζουν Χο πίσω του, με 20% πιθανότητες.

Πρόβλεψη για Όσκαρ Δεύτερου Αντρικού Ρόλου


Και εδώ το μαθηματικό μοντέλο δίνει ξεκάθαρο φαβορί. Η νίκη μοιάζει εύκολη για τον Μπραντ Πιτ ο οποίος παρά το γεγονός ότι ήταν υποψήφιος τρεις φορές δεν έχει ποτέ κερδίσει Όσκαρ. Τώρα έχει 91% πιθανότητες να κερδίσει για το ρόλο στον οποίο ενσαρκώνει ένα κασκαντέρ

Πρόβλεψη για Όσκαρ Δεύτερου Γυναικείου Ρόλου


Οι ίδιες αποδόσεις ισχύουν και για το αγαπημένο στην κατηγορία Best Supporting Actress. Για τον υποστηρικτικό ρόλο της στην «Ιστορία ενός Γάμου», η ηθοποιός Λώρα Ντεν έχει περισσότερες από 90% πιθανότητες να κερδίσει το Όσκαρ για την κατηγορία.

Πρόβλεψη για Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας

Φαινομενικά η πιο δύσκολη κατηγορία για να προβλεφτεί φέτος, όπως και στο παρελθόν, είναι το Όσκαρ για την Καλύτερη Ταινία. Περισσότερες πιθανότητες – 37% – συγκεντρώνει το 1917. Αλλά, όπως σημειώνει ο Ζάουζμερ, αυτή δεν είναι ασφαλής πρόβλεψη. Το ότι σάρωσε ωστόσο σε άλλες φετινές διοργανώσεις, την κάνει φαβορί.

Για τις υπόλοιπες προβλέψεις, δείτε το Hollywood Reporter

Πηγή: newmoney.gr - Φωτογραφία: EPA/JOHN G. MABANGLO

Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 10 Φεβρουαρίου 2020 01:56

Σχετικά Άρθρα

  • Οσκαρ: Αποσύρονται 20 ελληνικές ταινίες μετά τις καταγγελίες Κεκάτου - «Αδιαφανείς διαδικασίες»
    Οσκαρ: Αποσύρονται 20 ελληνικές ταινίες μετά τις καταγγελίες Κεκάτου - «Αδιαφανείς διαδικασίες»

    Σάλος έχει προκληθεί τα τελευταία 24ωρα μετά τις δηλώσεις του καταξιωμένου σκηνοθέτη Βασίλη Κεκάτου για την ξαφνική πάυση της επιτροπής για την επιλογή της ταινίας που θα εκπροσωπήσει τη χώρα στην κατηγορία «Καλύτερης Διεθνούς Ταινίας» για την επόμενη απονομή των Όσκαρ.

    Ο σκηνοθέτης και οι υπόλοιποι της επιτροπής, που «εκδιώχθηκαν» με ένα email χωρίς αιτιολόγηση και ενώ είχαν ήδη λάβει υλικό από τις ταινίες, ζητούν από το Υπουργείο Πολιτισμού το λόγο αυτής της απομάκρυνσης, καθώς και τα κριτίρια που γίνεται η επιλογή των μελών αυτής της επιτροπής.

    Η καθολική απόσυρση

    Ως αποτέλεσμα αυτής της κίνησης, 20 από τους 23 υποψήφιους κινηματογραφιστές, οι οποίοι είχαν καταθέσει τις δημιουργίες τους, απέσυραν την υποψηφιότητα τους από τη διαδικασία θέλοντας να διαμαρτυρηθούν για το περιστατικό.

    Η απόσυρση αυτή έγινε γνωστή με μία κοινή ενυπόγραφη επιστολή:

    ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

    Προς τους:

    1. Υπουργό Πολιτισμού, κα. Λίνα Μενδώνη
    2. Υφυπουργό Πολιτισμού, κο. Ιάσονα Φωτήλα

    Κοινοποίηση:

    • Γενική Γραμματέα Σύγχρονου Πολιτισμού, κα. Ελένη Δουνδουλάκη
    • Προϊσταμένη Τμήματος Κινηματογραφίας και Ο/Α Μέσων, κα. Ελένη Τουμπανάκη

    Τετάρτη, 21 Αυγούστου 2024

    Αξιότιμη κυρία Υπουργέ

    Αξιότιμε κύριε Υφυπουργέ,

    Οι παρακάτω υπογράφουσες και υπογράφοντες, σκηνοθέτες και παραγωγοί κινηματογραφικών ταινιών που έχουμε υποβάλει τη συμμετοχή της ταινίας μας στη διαδικασία επιλογής της ταινίας που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στα βραβεία ΟΣΚΑΡ στην κατηγορία Διεθνούς Ταινίας Μεγάλου Μήκους – διαδικασία που καθορίζεται από το Υπουργείο Πολιτισμού σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις – με λύπη μας διαπιστώνουμε μια σειρά από παρεμβάσεις κατά τη συγκρότηση της επιτροπής που θα γνωμοδοτήσει ποια ταινία θα επιλεχθεί. Παρεμβάσεις που δημιουργούν σοβαρές αμφιβολίες για την αξιοπιστία και την εγκυρότητα της διαδικασίας.

    Ως εκ τούτου αρνούμαστε να συμπράξουμε σε αδιαφανείς ενέργειες, που απαξιώνουν τον ελληνικό κινηματογράφο και τους επαγγελματίες του, και αναγκαζόμαστε να αποσύρουμε τις ταινίες μας από την ως άνω διαδικασία.

    Συγκεκριμένα, στις 11 Αυγούστου 2024 εστάλησαν από το ΥΠ.ΠΟ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου οι σύνδεσμοι των ταινιών μας (vimeo link κ.λ.π.) σε τουλάχιστον τέσσερις επαγγελματίες του κινηματογράφου, με τις οποίες και τους οποίους είχε προηγηθεί επικοινωνία εκ μέρους του ΥΠ.ΠΟ, για να τους προταθεί η θέση του προέδρου και των μελών της επιτροπής που θα γνωμοδοτούσε για την ταινία που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στα βραβεία ΟΣΚΑΡ, θέση που οι εν λόγω επαγγελματίες αποδέχτηκαν. Δύο μέρες μετά, στις 13 Αυγούστου 2024, τα συγκεκριμένα μέλη της επιτροπής έλαβαν νέο γραπτό μήνυμα με το οποίο το ΥΠ.ΠΟ τα ενημέρωνε πως τελικά δε θα είναι μέλη της επιτροπής, χωρίς να τους εξηγούνται οι λόγοι του μη ορισμού τους εν τέλει. Την ίδια ημέρα, λίγες ώρες μετά, στη Διαύγεια του ΥΠ.ΠΟ αναρτήθηκε η απόφαση συγκρότησης της επιτροπής, χωρίς φυσικά τη συμμετοχή καμίας και κανενός από τις/τους συγκεκριμένες/νους τέσσερις επαγγελματίες.

    Οι παραπάνω ανεύθυνοι και πρόχειροι χειρισμοί εκ μέρους του ΥΠ.ΠΟ εγείρουν ερωτήματα και εύλογες υπόνοιες για τη στόχευση τέτοιων ενεργειών. Θυμίζουν δε τις πρακτικές και τις μεθοδεύσεις των Κρατικών Βραβείων Ποιότητας, που έχουν καταργηθεί από το 2009. Πρακτικές από τις οποίες οι επαγγελματίες του ελληνικού σινεμά δώσαμε αγώνες για να απεμπλακούμε, πρακτικές που δεν ταιριάζουν σε ένα σύγχρονο κράτος που θέλει να ονομάζεται ευρωπαϊκό, και που εκθέτουν και θα εκθέσουν και στη συγκεκριμένη περίπτωση τη χώρα μας διεθνώς.

    Επιπλέον, στέλνοντας το ΥΠ.ΠΟ τους συνδέσμους των ταινιών μας σε άτομα που – για άγνωστους λόγους – δεν συμπεριέλαβε τελικά στην επιτροπή, αντί να προστατεύσει – ως όφειλε – την πνευματική μας ιδιοκτησία, την οποία όλες και όλοι εμείς του εμπιστευτήκαμε, την μεταχειρίστηκε με τρόπο παράνομο, ανεύθυνο και προσβλητικό για τους δημιουργούς υπό όποια ιδιότητα (σκηνοθέτες και παραγωγοί).

    Οι απορίες είναι εύλογες: Τι μεσολάβησε ανάμεσα στην πρόταση που έγινε στις/στους συγκεκριμένες/νους επαγγελματίες να αναλάβουν τις θέσεις του προέδρου και των μελών της επιτροπής (πρόταση που επισφραγίστηκε γραπτά με την αποστολή των συνδέσμων των ταινιών μας) και στον εν τέλει μη ορισμό τους; Τι είναι αυτό που οδήγησε στις συγκεκριμένες ανορθόδοξες και πρωτοφανείς ενέργειες; Υπάρχουν συγκεκριμένες διαδικασίες που ακολουθούνται για την συγκρότηση της επιτροπής και αν ναι, αυτές οι διαδικασίες ακολουθήθηκαν ή όχι;

    Επισημαίνουμε τέλος, πως η μεταχείριση μιας έμπειρης στη συγκεκριμένη διαδικασία υπαλλήλου ως εξιλαστήριου θύματος – όπως φαίνεται πως είναι η θέση της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠ.ΠΟ για το ζήτημα – ούτε μας ικανοποιεί ούτε αποκαθιστά το κύρος και την εγκυρότητα της διαδικασίας.

    Αξίζει σε όλες και σε όλους μας – αλλά και στο ίδιο το ΥΠ.ΠΟ – κάτι καλύτερο απ’ όλα αυτά.

    Αλφαβητικά οι υπογράφουσες και υπογράφοντες, δημιουργοί των 20 ταινιών που αποσύρονται από την έως άνω διαδικασία (από τις συνολικά 23 που είχαν κατατεθεί στο ΥΠΠΟ, όπως η λίστα είχε δημοσιευθεί στον ημερήσιο τύπο):

    • Αδριανόπουλος Χρήστος (σκηνοθέτης ταινίας Στον ουρανό του τίποτα με ελάχιστα)
    • Αλαβάνος Νικόλας (παραγωγός ταινιών Ο τελευταίος ταξιτζής & Πολύδροσο)
    • Ασλανίδης Λουίζος (παραγωγός ταινίας Μέντιουμ)
    • Βενέτης Άγγελος (παραγωγός ταινίας Νυχτερινός εκφωνητής)
    • Βουγιούκαλου Ρένα (παραγωγός ταινίας Embryo Lavra Butterfly)
    • Βούλγαρης Αλέξανδρος (σκηνοθέτης ταινίας Πολύδροσο)
    • Δόριζας Άρης (σκηνοθέτης ταινίας Γιάννης Σπανός, πίσω απ? τη μαρκίζα)
    • Δρανδάκη Μαρία (παραγωγός ταινίας Animal)
    • Εξάρχου Σοφία (σκηνοθέτρια ταινίας Animal) και
    • Μαρία Κοντογιάννη (παραγωγός ταινίας Animal)
    • Ζωναράς Κάρολος (σκηνοθέτης ταινίας Tranzit)
    • Ιερόπουλος Φιλ (σκηνοθέτης ταινίας Avant–Drag!)
    • Ιωακειμίδη Χριστίνα (σκηνοθέτρια ταινίας Μέντιουμ)
    • Καλομενόπουλος Γιώργος (παραγωγός ταινίας Dolls of Dresden)
    • Μαυροειδής Ζαχαρίας (σκηνοθέτης ταινίας Το καλοκαίρι της Κάρμεν)
    • Μπολομύτη Ιωάννα (παραγωγός ταινίας Το καλοκαίρι της Κάρμεν)
    • Νούσιας Γιώργος (παραγωγός ταινίας Μέντιουμ)
    • Ντούζα Μαρία (σκηνοθέτρια ταινίας Άκουσε με)
    • Πάσχος Στέργιος (σκηνοθέτης ταινίας Ο τελευταίος ταξιτζής)
    • Πατρούμπα Βάσω (παραγωγός ταινίας Στον ουρανό του τίποτα με ελάχιστα)
    • Πετροπούλου Τζίνα (παραγωγός ταινίας Η μητέρα του σταθμού)
    • Ραΐσης Βασίλης (σκηνοθέτης ταινίας Ο τελευταίος υπνοβάτης)
    • Σαραντινός Μιχάλης (παραγωγός ταινίας Άκουσε με)
    • Σουλτάνη Ιωάννα (παραγωγός ταινίας Εξέλιξη)
    • Τσαγγάρη Αθηνά (παραγωγός ταινίας Ladies in waiting)
    • Τσάφας Αλέξης (σκηνοθέτης ταινίας Dolls of Dresden)
    • Τσικάρας Βασίλης (σκηνοθέτης ταινίας Επιχείρηση άστρο)
    • Τσιμιτσέλης Γιάννης (σκηνοθέτης ταινίας Κουραμπιέδες με χιόνι)
    • Τσουκαλά Ιωάννα (σκηνοθέτρια ταινίας Ladies in waiting)
    • Τωμαδάκη Κωστούλα (σκηνοθέτρια ταινίας Η μητέρα του σταθμού)
    • Χαραλαμπίδης Ρένος (σκηνοθέτης ταινίας Νυχτερινός εκφωνητής)
    • Χούρσογλου Περικλής (σκηνοθέτης ταινίας Εξέλιξη)
    • Ψύκου Ελίνα (σκηνοθέτρια ταινίας Αδέσποτα Κορμιά)

    Πηγή: ethnos.gr

  • Έμα Στόουν: Η viral αντίδρασή της όταν κατάλαβε ότι έλειπε από τη βράβευση του «Poor Things» με το Όσκαρ για το Καλύτερο Μακιγιάζ
    σε Viral
    Έμα Στόουν: Η viral αντίδρασή της όταν κατάλαβε ότι έλειπε από τη βράβευση του «Poor Things» με το Όσκαρ για το Καλύτερο Μακιγιάζ

    Μιλούσε με τον σύζυγό της στα παρασκήνια και δεν μπόρεσε να κρύψει τη χαρά της, τρέχοντας πίσω στην αίθουσα

    Η Έμα Στόουν είχε την τιμητική της τη βραδιά των Όσκαρ 2024 καθώς εκτός από το βραβείο Ά Γυναικείου Ρόλου, έγινε viral και για μερικές παρασκηνιακές στιγμές.
    Μια από αυτές, ήταν η αντίδρασή της, όταν συνειδητοποίησε ότι το «Poor Things» λάμβανε ακόμη ένα βραβείο.
    Στο βίντεο, η 35χρονη ηθοποιός φαίνεται συνομιλεί στα παρασκήνια με τον σύζυγό της, Ντέιβ ΜακΚάρι, όταν συνειδητοποιεί ότι χάνει την απονομή του βραβείο στους Νάντια Στέισι, Μαρκ Κούλιερ και Τζος Γουέστον.
    Η Στόουν φαίνεται να ρίχνει μια ματιά στην οθόνη και να λέει στον σύζυγό της: «Θεέ μου, είναι η Νάντια και δεν είμαι εκεί έξω». Μέσα σε δευτερόλεπτα άρχισε να τρέχει προς την αίθουσα της τελετής απονομής.

    Δείτε το βίντεο
    Πηγή: Protothema.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ-ΕΡΑ/ ALLISON DINNER
  • Οσκαρ 2024: Τα συγχαρητήρια Κασσελάκη στον Γιώργο Λάνθιμο - «Τα φώτα στραμμένα στο μεγαλείο της Τέχνης»
    Οσκαρ 2024: Τα συγχαρητήρια Κασσελάκη στον Γιώργο Λάνθιμο - «Τα φώτα στραμμένα στο μεγαλείο της Τέχνης»

    Τα συγχαρητήριά του στον Γιώργο Λάνθιμο για τα τέσσερα Όσκαρ που κατέκτησε με την ταινία του Poor Things, μετέφερε μέσω ανάρτησης στο Χ, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Στέφανος Κασσελάκης.

    Στην ανάρτησή του ο κ. Κασσελάκης επισημαίνει για τον Γιώργο Λάνθιμο ότι είναι ένας άνθρωπος «που πέρασε τα σύνορα της πατρίδας μας για να μεγαλουργήσει στο διεθνές σινεμά».«Ας μας επιτρέψει να μοιραστούμε τη χαρά του και να προσπαθήσουμε ώστε κάποτε οι Έλληνες δημιουργοί του σινεμά να μη χρειάζεται να εγκαταλείψουν τη χώρα τους για να πραγματοποιήσουν τα παγκόσμια όνειρά τους», καταλήγει στην ανάρτησή του ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ.

    «Τα φώτα στραμμένα στο μεγαλείο της Τέχνης. Συγχαρητήρια για τα 4 Όσκαρ που απέσπασε το Poor Things, στον Γιώργο Λάνθιμο. Έναν άνθρωπο που πέρασε τα σύνορα της πατρίδας μας για να μεγαλουργήσει στο διεθνές σινεμά. Mε κόπο, επιμονή στις ιδέες του και πίστη στο κινηματογραφικό του όραμα. Ας μας επιτρέψει να μοιραστούμε τη χαρά του και να προσπαθήσουμε ώστε κάποτε οι Έλληνες δημιουργοί του σινεμά να μη χρειάζεται να εγκαταλείψουν τη χώρα τους για να πραγματοποιήσουν τα παγκόσμια όνειρά τους».

    Πηγή: Ethnos.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ-ΕΡΑ/ ALLISON DINNER

  • Όσκαρ: Βραβείο στην Έμα Στόουν και συνολικά τέσσερα για το Poor Things του Λάνθιμου - Σάρωσε το Oppenheimer
    Όσκαρ: Βραβείο στην Έμα Στόουν και συνολικά τέσσερα για το Poor Things του Λάνθιμου - Σάρωσε το Oppenheimer

    Τέσσερα χρυσά αγαλματίδια απέσπασε η ταινία Poor Things του Γιώργου Λάνθιμου στην 96η τελετή απονομής των Όσκαρ, ενώ το Oppenheimer σάρωσε τα βραβεία κερδίζοντας επτά, μεταξύ των οποίων Όσκαρ Καλύτερης ταινίας, Σκηνοθεσίας και Α' Ανδρικού ρόλου.

    Ειδικότερα το «Poor Things» του από τα 11 Όσκαρ για τα οποία είχε προταθεί κέρδισε τέσσερα και συγκεκριμένα Α’ Γυναικείου Ρόλου στην Έμα Στόουν, καθώς και στις κατηγορίες Καλύτερου Μακιγιάζ - Κομμώσεων, Καλύτερης Σκηνογραφίας και Καλύτερων Κοστουμιών.

    Η Έμμα Στόουν κατάφερε να υπερισχύσει της Λίλυ Γκλαντστόουν, που για πολλούς ήταν το φαβορί, κερδίζοντας για δεύτερη φορά στην καριέρα της μετά το «La la Land» το Όσκαρ Α' Γυναικείου Ρόλου για την ερμηνεία της ως Μπέλα Μπάξτερ στο «Poor Things». Η Αμερικανίδα ηθοποιός ανεβαίνοντας στη σκηνή φανερά συγκινημένη, είπε με χιούμορ: «Εχει σπάσει το φερμουάρ μου. Νομίζω ότι συνέβη νωρίτερα όταν χορεύαμε στο "I'm Just Ken"».

    Το «ευχαριστώ» της Στόουν στον Λάνθιμο

    «Γιώργο, σ' ευχαριστώ για αυτό τον ρόλο που άλλαξε τη ζωή μου» δήλωσε και ευχαρίστησε την οικογένειά της- την μητέρα της, τον σύζυγο της και την κόρη της που γίνεται τριών ετών σε λίγες μέρες και έχει κάνει τη ζωή της πολύχρωμη και σινεμασκόπ».

    Να σημειωθεί πως ο Γιώργος Λάνθιμος «δίνει» για δεύτερη φορά το βραβείο της συγκεκριμένης κατηγορίας στην πρωταγωνίστριά του. Πριν λίγα χρόνια, είχε κερδίσει και η Ολίβια Κόλμαν Όσκαρ για το «The Favorite».

    Το «Oppenheimer» του Κρίστοφερ Νόλαν, από τα 13 βραβεία που διεκδίκησε, κέρδισε τα επτά, μεταξύ των οποίων καλύτερης ταινίας, σκηνοθεσίας καθώς και Α΄και Β' Ανδρικού ρόλου.

    Το «Οπενχάιμερ» επιβεβαίωσε τα προγνωστικά και έγινε ο μεγάλος νικητής της 96ης τελετής απονομής των Όσκαρ, χαρίζοντας στον Κρίστοφερ Νόλαν και το πρώτο του Όσκαρ Σκηνοθεσίας.

    Η ταινία που ανατέμνει μία σκοτεινή ιστορική περίοδο, σκιαγραφώντας την άνοδο και την πτώση του πατέρα της ατομικής βόμβας Ρόμπερτ Οπενχάιμερ, κέρδισε 7 βραβεία στις μεγάλες κατηγορίες (Καλύτερης Ταινίας, Α' Ανδρικού Ρόλου για τον Κίλιαν Μέρφι, Β' Ανδρικού Ρόλου για τον Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ, σκηνοθεσίας, μοντάζ, φωτογραφίας, Μουσικής).

    Ο πρωταγωνιστής του «Οπενχάιμερ» Κίλιαν Μέρφι κρατώντας το Όσκαρ Α' Ανδρικού Ρόλου , δήλωσε: «Κάναμε μια ταινία για τον άνθρωπο που δημιούργησε την ατομική βόμβα και θα ήθελα λοιπόν να αφιερώσω αυτό το βραβείο σε όλους τους ειρηνοποιούς εκεί έξω. Σας έχουμε ανάγκη».

    Στις κατηγορίες των δεύτερων ρόλων δεν υπήρξαν ανατροπές.

    To Όσκαρ Β' Γυναικείου Ρόλου κέρδισε, όπως όλοι περίμεναν, η Ντα' Βιν Τζόι Ράντολφ για «Τα Παιδιά του Χειμώνα» του Αλεξάντερ Πέιν. «Ο Θεός είναι τόσο καλός. Δεν πίστευα ότι θα έχω αυτή την καριέρα. Είμαι ευγνώμων σε όλους εσάς. Για καιρό προσπαθούσα τόσο πολύ να είμαι κάτι άλλο από ό,τι ήμουν, ενώ θα έπρεπε να είμαι ο εαυτός μου. Είμαι αρκετή. Σας ευχαριστώ που με είδατε» ανέφερε.

    Το Όσκαρ Β' Ανδρικού Ρόλου πήρε ο Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ για την ερμηνεία του στο «Οπενχάιμερ». «Θα ήθελα να ευχαριστήσω την απαίσια παιδική μου ηλικία και την Ακαδημία, ακριβώς με αυτή τη σειρά. Θέλω να ευχαριστήσω τη γυναίκα μου η οποία με βρήκε ένα παρατημένο κουτάβι και με υιοθέτησε, καθώς και όσους σε όλη μου την καριέρα με έσωζαν από τον εαυτό μου» σημείωσε.

    Το Όσκαρ Πρωτότυπου Σεναρίου δόθηκε στους Γάλλους Ζιστίν Τριέ και Αρτίρ Αραρί για την «Ανατομία μιας Πτώσης». «Θα με βοηθήσει στην κρίση μέσης ηλικίας που περνάω. Απόψε είναι μία λαμπερή στιγμή για εμάς. Όμως αυτό το σενάριο γράφτηκε από τους δυο μας μέσα στο λόκνταουν, με δύο μωρά στο σπίτι αλλάζοντας πάνες...» είπε η Τριέ.

    Το Όσκαρ Διασκευασμένου Σεναρίου κέρδισε ο Κορντ Τζέφερσον για το «American Fiction», ο οποίος μίλησε για τις δυσκολίες και τα εμπόδια που βάζει η βιομηχανία στους ανθρώπους που θέλουν να κάνουν φτηνές, ανεξάρτητες ταινίες. «Μπορεί να έχω αναφέρει πολλές φορές πόσοι ηθοποιοί, παραγωγοί, συνεργάτες δεν δέχθηκαν να συμμετέχουν σ' αυτή την ταινία. Μοιάζει ότι το λέω εκδικητικά, αλλά δεν είναι έτσι. Απλά θα ήθελα να πω σε όλους να ρισκάρουν και με μικρές ταινίες. Άλλωστε, όλα είναι ρίσκο. Και τα blockbusters. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όσους είπαν το ναι και εμπιστεύθηκαν έναν 40χρονο μαύρο σκηνοθέτη που έκανε την πρώτη του ταινία».

    Το Όσκαρ Διεθνούς Ταινίας κέρδισε το συγκλονιστικό δράμα του Βρετανού Τζόναθαν Γκλέιζερ, «Ζώνη Ενδιαφέροντος» που περιγράφει την καθημερινότητα της οικογένειας του διοικητή του 'Άουσβιτς Ρούντολφ Ες ανατέμνοντας τη φρίκη του ναζισμού. «Όλες οι επιλογές μας έχουν μία άμεση αντανάκλαση στο παρόν. Η ταινία μας αναδεικνύει πως η απουσία ανθρωπιάς έχει ολέθρια αποτελέσματα» είπε ο Γκλέιζερ, αναφερόμενος στην εβραϊκή του καταγωγή διερωτώμενος πώς μπορούμε να αντισταθούμε σε αυτή τη σύρραξη στην οποία έχουν χαθεί τόσοι αθώοι, είτε θύματα της 7ης Οκτωβρίου στο Ισραήλ , είτε αυτά της συνεχιζόμενης επίθεση στη Γάζα.

    Το Όσκαρ Μεγάλου Μήκους Ντοκιμαντέρ κέρδισε το «20 Μέρες στην Μαριούπολη» του Μστισλάβ Τσερνόφ ο οποίος αφού ευχαρίστησε όλους τους συνεργάτες του, είπε πως αυτό είναι το πρώτο βραβείο Όσκαρ στην ιστορία της Ουκρανίας: «Είναι μεγάλη μου τιμή. Όμως μπορεί να είμαι κι ο πρώτος σκηνοθέτης που από αυτή τη σκηνή θα πω ότι "εύχομαι να μη χρειαζόταν ποτέ να κάνω αυτή την ταινία". Μακάρι να μπορούσα να ανταλλάξω αυτό το βραβείο με το να μην επιτεθεί ποτέ η Ρωσία στη χώρα μου. Αλλά δεν μπορώ να αλλάξω την ιστορία. Αυτό που μπορώ να κάνω, μαζί με τη δική σας βοήθεια, είναι να την πω σωστά. Το σινεμά βοηθάει στη συλλογική μνήμη. Ας μην ξεχαστούν οι νεκροί της Μαριούπολης».

    O Γουές Άντερσον κέρδισε το πρώτο Όσκαρ της καριέρας του για την μικρού μήκους ταινία «The Wonderful Story of Henry Sugar». Το Όσκαρ Μουσικής δόθηκε στον Λούντβιχ Γκοράνσον για το «Οπενχάιμερ» και αυτό του Τραγουδιού στους Μπίλι 'Αιλις και Φινέας Ο' Κόνελ για το «What Was I Made For?» από την ταινία «Barbie».

    Τα βραβεία

    Ακολουθεί πλήρης κατάλογος των νικητών στις κυριότερες κατηγορίες της 96ης τελετής απονομής των βραβείων Όσκαρ.

    Το φιλμ «Οπενχάιμερ» του Κρίστοφερ Νόλαν ήταν ο θριαμβευτής της βραδιάς, με συνολικά επτά αγαλματίδια, ενώ το «Poor Things» του Γιώργου Λάνθιμου εξασφάλισε τέσσερα.

    Καλύτερης ταινίας

    «Οπενχάιμερ»

    Καλύτερης σκηνοθεσίας

    Κρίστοφερ Νόλαν, «Οπενχάιμερ»

    Α΄ γυναικείου ρόλου

    Έμμα Στόουν, «Poor Things»

    Α΄ ανδρικού ρόλου

    Κίλιαν Μέρφι, «Οπενχάιμερ»

    Β΄ γυναικείου ρόλου

    Ντέι’Βάιν Τζόι Ράντολφ, «Τα παιδιά του χειμώνα»

    Β΄ ανδρικού ρόλου

    Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ, «Οπενχάιμερ»

    Ξένης ταινίας

    «Η Ζώνη του Ενδιαφέροντος» (Βρετανία)

    Ταινίας ανιμέισον

    «Το αγόρι και ο ερωδιός», του Χαγιάο Μιγιαζάκι

    Ντοκιμαντέρ

    «20 ημέρες στην Μαριούπολη»

    Πρωτότυπου σεναρίου

    «Ανατομία μιας πτώσης»

    Διασκευασμένου σεναρίου

    «American Fiction»

    Μουσικής

    «Οπενχάιμερ»

    Πρωτότυπου τραγουδιού

    «What Was I Made For?», «Μπάρμπι»

    Ήχου

    «Η ζώνη του ενδιαφέροντος»

    Σχεδιασμού παραγωγής

    «Poor things»

    Φωτογραφίας

    «Οπενχάιμερ»

    Κοστουμιών

    «Poor Things»

    Σύντομης ταινίας ανιμέισον

    «War is Over! Inspired by the Music of John & Yoko»

    Σύντομου ντοκιμαντέρ

    «The Last Repair Shop»

    Πηγή: Cnn.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ-ΕΡΑ/ ALLISON DINNER

  • Απόψε η μεγάλη βραδιά των Όσκαρ - Οι ταινίες που ξεχωρίζουν και το ελληνικό ενδιαφέρον
    Απόψε η μεγάλη βραδιά των Όσκαρ - Οι ταινίες που ξεχωρίζουν και το ελληνικό ενδιαφέρον

    Λίγες ώρες μας χωρίζουν από τη φετινή, 96η Τελετή Απονομής των Βραβείων Όσκαρ, η οποία έχει έντονο ελληνικό ενδιαφέρον λόγω των 11 υποψηφιοτήτων του «Poor Things» του Γιώργου Λάνθιμου και θα πραγματοποιηθεί σήμερα στο Dolby Theater του Λος Αντζελες, με οικοδεσπότη τον Τζίμι Κίμελ.

    Τέσσερις είναι οι ταινίες που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή των προγνωστικών και των στοιχημάτων τις τελευταίες μέρες: το «Οπενχάιμερ» (13 υποψηφιότητες) του Κρίστοφερ Νόλαν, που ανατέμνει μία σκοτεινή ιστορική περίοδο, σκιαγραφώντας την άνοδο και την πτώση του «πατέρα» της ατομικής βόμβας Ρόμπερτ Οπενχάιμερ.

    Το «Poor Things» του Γιώργου Λάνθιμου (11 υποψηφιότητες), που αντιστρέφει το μύθο του Φρανκενστάιν και καταθέτει ένα καυστικό δοκίμιο για την ελευθερία και τη χαρά του σεξ, τις ταξικές ανισότητες, την ατομική και κοινωνική αυτοδιάθεση, την επιθυμία και την αγάπη.

    Οι «Δολοφόνοι του ανθισμένου φεγγαριού» (10 υποψηφιότητες) του Μάρτιν Σκορσέζε, που ξεδιπλώνει την άγνωστη ιστορία της στυγνής εκμετάλλευσης των αυτοχθόνων Όσεϊτζ στη μεταπολεμική Αμερική, μέσα από έναν επώδυνο απολογισμό της αιματοβαμμένης αμερικανικής ταυτότητας.

    Και το εισπρακτικό φαινόμενο «Μπάρμπι» (8 υποψηφιότητες) της Γκρέτα Γκέργουιγκ, μια απολαυστική κωμωδία που μετατρέπει ένα σύμβολο της ποπ κουλτούρας σε όχημα για έναν δηκτικό σχολιασμό απέναντι στα πατριαρχικά στερεότυπα.

    Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των περισσότερων μεγάλων κινηματογραφικών μέσων (Variety, Screen International, Hollywood Reporter, Deadline και Indiewire) τα περισσότερα χρυσά αγαλματίδια θα κερδίσει η ταινία του Κρίστοφερ Νόλαν. Έχοντας τιμηθεί ήδη με βραβεία από όλες σχεδόν τις επαγγελματικές ενώσεις (ηθοποιών, σκηνοθετών, παραγωγών κ.α.) καθώς και στις Χρυσές Σφαίρες και στα BAFTA, η βιογραφία του ανθρώπου που σχεδίασε την πρώτη ατομική βόμβα αναμένεται να θριαμβεύσει στη φετινή τελετή.

    Η κατηγορία που συγκεντρώνει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον αυτή τη στιγμή είναι του πρώτου γυναικείου ρόλου, αφού κοντά στο νήμα βρίσκονται η Λίλι Γκλάντστοουν για την ταινία «Οι δολοφόνοι του ανθισμένου φεγγαριού» και η Εμμα Στόουν για το «Poor Things». Και οι δύο έχουν κερδίσει τη Χρυσή Σφαίρα καλύτερης γυναικείας ερμηνείας, η μία στην κατηγορία κωμωδίας ή μιούζικαλ και η άλλη στην κατηγορία δραματικής ταινίας. Η Στόουν έχει κερδίσει το BAFTA, η Γκλάντστοουν ωστόσο κερδίζοντας το βραβείο της Ένωσης Αμερικανών Ηθοποιών (SAG)- τα μέλη της οποίας ψηφίζουν και για τα Οσκαρ, αυξάνει τις πιθανότητες να αναδειχθεί νικήτρια.

    Ανάλογο ντέρμπι αναμένεται και στην κατηγορία του πρώτου ανδρικού ρόλου ανάμεσα στον Κίλιαν Μέρφι του «Οπενχάιμερ», ο οποίος θεωρείται φαβορί και τον Πολ Τζιαμάτι, ο οποίος βρίσκεται λίγα βήματα πίσω του, μολονότι η συγκινητική ερμηνεία του στην ταινία του Αλεξάντερ Πέιν «Τα παιδιά του Χειμώνα» θεωρείται από πολλούς η καλύτερη της χρονιάς.

    Στις μεγάλες κατηγορίες καλύτερης ταινίας και σκηνοθεσίας, αδιαφιλονίκητο φαβορί είναι ο Κρίστοφερ Νόλαν, ο οποίος έχει σαρώσει σχεδόν όλα τα μέχρι τώρα βραβεία. Η ταινία του Γιώργου Λάνθιμου, η οποία έχει πάρει ενθουσιώδεις κριτικές και έχει υμνηθεί για την πρωτοποριακή κινηματογραφική της γλώσσα και για το διαχρονικό θέμα της γυναικείας χειραφέτησης, ενδέχεται να πάρει λίγα βραβεία, όπως εξάλλου έχει συμβεί πολλές φορές στο παρελθόν με ανάλογες ταινίες που ξεπερνούν την εποχή τους. Ωστόσο ισχυρή πιθανότητα έχει να επικρατήσει στα βραβεία, ενδυματολογίας, σκηνογραφίας και μακιγιάζ. Ο μοντέρ της ταινίας Γιώργος Μαυροψαρίδης μπορεί να κάνει την έκπληξη και να κερδίσει το ανάλογο βραβείο για την εξαιρετική δουλειά του, τα φαβορί στην κατηγορία όμως θεωρούνται ο Τζένιφερ Λέιμ του «Οπενχάιμερ» και η βετεράνος και μόνιμη μοντέζ του Μάρτιν Σκορσέζε, Θέλμα Σουνμέικερ.

    Σχεδόν σίγουρα είναι τα βραβεία των δεύτερων ρόλων. Η Ντα' Βιν Τζόι Ράντολφ για τα «Παιδιά του Χειμώνα» και ο Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ για το «Οπενχάιμερ» αναμένονται να είναι οι φετινοί νικητές.

    Στην κατηγορία της Διεθνούς Ταινίας, προβάδισμα έχει το συγκλονιστικό δράμα του Βρετανού Τζόναθαν Γκλέιζερ, «Ζώνη Ενδιαφέροντος» που περιγράφει την καθημερινότητα της οικογένειας του διοικητή του Άουσβιτς Ρούντολφ Ες ανατέμνοντας τη φρίκη του ναζισμού. Ισχυρή όμως, είναι και η υποψηφιότητα της «Κοινωνίας του Χιονιού» του Ισπανού Χουάν Αντόνιο Μπαγιόνα η οποία αφηγείται μια από τις πιο ακραίες ιστορίες επιβίωσης. Βασίζεται στο ομότιτλο βιβλίο του Πάμπλο Βιέρσι (2008) και αναβιώνει την αεροπορική τραγωδία της ουρουγουανικής πτήσης τσάρτερ 571 στις χιονισμένες κορυφές των Άνδεων το 1972. Οι δεκαέξι επιζήσαντες του ατυχήματος έμειναν επί εβδομήντα δύο μέρες στα χιόνια και για να επιβιώσουν κατέφυγαν στον κανιβαλισμό.

    Στην Ελλάδα η μετάδοση της λαμπερής τελετής θα γίνει από το Cosmote TV με ελληνικό σχολιασμό από τους Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο και Ιωσηφίνα Γριβέα. Παράλληλα, στη Θεσσαλονίκη οι θαμώνες του κινηματογράφου «Ολύμπιον», θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν σε ζωντανή μετάδοση την τελετή απονομής, στο πλαίσιο του 26ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης. Η είσοδος στην εκδήλωση θα γίνεται με μηδενικό εισιτήριο που θα εκδίδεται από τα ταμεία του Φεστιβάλ.

    Πηγή: cnn.gr

  • Όσκαρ: Υποψήφιος για σκηνοθεσία ο Λάνθιμος, 11 υποψηφιότητες για το Poor Things (video)
    Όσκαρ: Υποψήφιος για σκηνοθεσία ο Λάνθιμος, 11 υποψηφιότητες για το Poor Things (video)

    Τις περισσότερες υποψηφιότητες διεκδικεί το «Oppenheimer» με 13 - Στις 10 Μαρτίου η μεγάλη απονομή

    Η Αμερικανική Ακαδημία Κινηματογράφου ανακοίνωσε σήμερα, Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2024, τις υποψηφιότητες των 96ων βραβείων Όσκαρ, που θα απονεμηθούν στην τελετή απονομής στις 10 Μαρτίου του 2024.
    Οικοδεσπότης θα είναι για τέταρτη φορά ο γνωστός κωμικός Τζίμι Κίμελ.
    Η ταινία «Oppenheimer» του Κρίστοφερ Νόλαν έχει 13 υποψηφιότητες και ακολουθεί με 11 το «Poor Things» του Γιώργου Λάνθιμου, με τον Έλληνα σκηνοθέτη να διεκδικεί και Όσκαρ σκηνοθεσίας. Αυτή είναι η δεύτερη φορά που ο Γιώργος Λάνθιμος θα διεκδικήσει το Όσκαρ καλύτερης σκηνοθεσίας, μετά την υποψηφιότητά του το 2019, με την ταινία «Η ευνοούμενη» (The Favourite).
    Στην κούρσα των υποψηφιοτήτων, ακολουθεί το «Killers of the Flower Moon» με 10 υποψηφιότητες και η «Barbie» με 8.

    Δείτε το βίντεο με τις ανακοινώσεις:
    Αναλυτικά οι υποψηφιότητες:

    Καλύτερη Ταινία
    American Fiction
    Anatomy of a Fall
    Barbie
    The Holdovers
    Killers of the Flower Moon
    Maestro
    Oppenheimer
    Past Lives
    Poor Things
    The Zone of Interest
    Σκηνοθεσία

    Ζυστίν Τριέτ, Anatomy of a Fall
    Μάρτιν Σκορσέζε, Killers of the Flower Moon
    Κρίστοφερ Νόλαν, Oppenheimer
    Γιώργος Λάνθιμος, Poor Things
    Τζόναθαν Γκλέιζερ, The Zone of Interest

    Α' Αντρικός Ρόλος

    Μπράντλεϊ Κούπερ, Maestro
    Κόλμαν Ντομίνγκο, Rustin
    Πολ Τζιαμάτι, The Holdovers
    Κίλιαν Μέρφι, Oppenheimer
    Τζέφρι Ράιτ, American Fiction
    Α' Γυναικείος Ρόλος

    Ανέτ Μπένινγκ, Nyad
    Λίλι Γκλάντστοουν, Killers of the Flower Moon
    Σάντρα Χούλερ, Anatomy of a Fall
    Κάρεϊ Μάλιγκαν, Maestro
    Έμα Στόουν, Poor Things

    Β' Αντρικός Ρόλος

    Στέρλιγνκ Κ. Μπράουν, American Fiction
    Ρόμπερτ Ντε Νίρο, Killers of the Flower Moon
    Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ, Oppenheimer
    Ράιαν Γκόσλινγκ, Barbie
    Μαρκ Ράφαλο, Poor Things
    Β' Γυναικείος Ρόλος

    Έμιλι Μπλαντ, Oppenheimer
    Ντανιέλ Μπρουκς, The Color Purple
    Αμέρικα Φερέρα, Barbie
    Τζόντι Φόστερ, Nyad
    Ντιβάιν Τζόι Ράντολφ, The Holdovers

    Πρωτότυπο Σενάριο

    Anatomy of a Fall
    The Holdovers
    Maestro
    May December
    Past Lives

    Διασκευασμένο Σενάριο

    American Fiction
    Barbie
    Oppenheimer
    Poor Things
    The Zone of Interest
    Καλύτερη Ταινία Κινουμένων Σχεδίων

    The Boy and the Heron
    Elemental
    Nimona
    Robot Dreams
    Spider-Man: Across the Spider-Verse

    Διεθνής ταινία

    Io Capitano
    Perfect Days
    Society of the Snow
    The Teachers' Lounge
    The Zone of Interest
    Ντοκιμαντέρ

    Bobi Wine: The People's President
    The Eternal Memory
    Four Daughters
    To Kill a Tiger
    20 Days in Mariupol

    Μικρού Μήκους Ντοκιμαντέρ

    The ABCs of Book Banning
    The Barber of Little Rock
    Island in Between
    The Last Repair Shop
    Nai Nai & Wai Po

    Μικρού Μήκους Ταινία

    The After
    Invincible
    Knight of Fortune
    Red, White, and Blue
    The Wonderful Story of Henry Sugar
    Ταινία Κινουμένων Σχεδίων Μικρού Μήκους

    Letter to a Pig
    Ninety-Five Senses
    Our Uniform
    Pachyderme
    WAR IS OVER! Inspired by the Music of John & Yoko

    Καλύτερη Μουσική Επένδυση

    American Fiction
    Indiana Jones and the Dial of Destiny
    Killers of the Flower Moon
    Oppenheimer
    Poor Things
    Τραγούδι

    "The Fire Inside", Flamin' Hot
    "I'm Just Ken", Barbie
    "It Never Went Away", American Symphony
    "Wahzhaze (A Song for My People), Killers of the Flower Moon
    What Was I Made For?, Barbie

    Ήχος

    The Creator
    Maestro
    Mission: Impossible — Dead Reckoning Part One
    Oppenheimer
    The Zone of Interest
    Σχεδιασμός Παραγωγής

    Barbie
    Killers of the Flower Moon
    Napoleon
    Oppenheimer
    Poor Things

    Διεύθυνση Φωτογραφίας

    El Conde
    Killers of the Flower Moon
    Maestro
    Oppenheimer
    Poor Things

    Μακιγιάζ και Κομμώσεις

    Golda
    Maestro
    Oppenheimer
    Poor Things
    Society of the Snow
    Σχεδιασμός Κουστουμιών

    Barbie
    Killers of the Flower Moon
    Napoleon
    Oppenheimer
    Poor Things

    Μοντάζ

    Anatomy of a Fall
    The Holdovers
    Killers of the Flower Moon
    Oppenheimer
    Poor Things

    Οπτικά Εφέ

    The Creator
    Godzilla Minus One
    Guardians of the Galaxy Vol. 3
    Mission: Impossible — Dead Reckoning Part One
    Napoleon
    Πηγή: Protothema.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ-ΕΡΑ/ ALLISON DINNER
  • Όσκαρ 2023: Οι σταρ καλούνται να πληρώσουν 63.378 δολάρια σε φόρους για τα φετινά gift bags
    Όσκαρ 2023: Οι σταρ καλούνται να πληρώσουν 63.378 δολάρια σε φόρους για τα φετινά gift bags

    Η κάθε τσάντα περιείχε δώρα αξίας 126.000 δολαρίων - Η βαριά φορολογική επιβάρυνση κάνει τις τσάντες με τα δώρα των Όσκαρ να μην είναι τόσο επιθυμητές, όσο φαίνονται αρχικά

    Φόρους καλούνται να πληρώσουν οι σταρ του Χόλιγουντ για τις φετινές τσάντες δώρων που τους δόθηκαν στην τελετή απονομής των Όσκαρ. Όσο κι αν νομίζει κανείς πως το γεγονός ότι είναι διάσημοι, τους απαλλάσσει από κάποιες υποχρεώσεις, τελικά η πραγματικότητα διαφέρει. Τουλάχιστον, όταν πρόκειται για τέτοια ποσά.

    Οι τσάντες με τα δώρα δίνονται κάθε χρόνο στους υποψηφίους για Όσκαρ και ονομάζονται «Everyone Wins». Η αξία των φετινών δώρων που περιείχαν οι τσάντσες υπολογίζεται πως φτάνει τα 126.000 δολάρια κι ενώ όλοι νόμιζαν πως πρόκειται για ένα δωρεάν προνόμιο για τους υποψήφιους, η Υπηρεσία Εσωτερικών Προσόδων (IRS) το θεωρεί φορολογητέο εισόδημα.

    Apparently, Oscar Nominees Will Have to Pay $63K in Taxes for Their Swag Gift Bags
    https://t.co/H298AqQxAq

    — Alan Nishihara (@Alan_Nishihara) March 18, 2023

    Σύμφωνα με τη Forbes, η αξία των δώρων θα επιβαρυνόταν με ομοσπονδιακούς φόρους ύψους 46.620 δολαρίων. Οι υποψήφιοι που ζουν στην Καλιφόρνια θα έπρεπε να πληρώσουν επιπλέον 13,3% σε πολιτειακούς φόρους, το οποίο ανέρχεται σε περίπου 16.000 δολάρια. Συνολικά, οι διασημότητες καλούνται να πληρώσουν 63.378 δολάρια σε φόρους για τα υποτιθέμενα «δωρεάν» δώρα τους. Η εταιρεία που αναλμβάνει την οργάνωση των δώρων, η Distinctive Assets θεωρεί πως πρόκειται για ένα εξαιρετικό προνόμιο, που δίνει στις εταιρείες την προβολή που χρειάζονται και επιτρέπει στους αστέρες να δοκιμάσουν νέα προϊόντα και εμπειρίες. Ωστόσο, η βαριά φορολογική επιβάρυνση μπορεί να κάνει τις τσάντες με τα δώρα να μην είναι τόσο επιθυμητές, όσο φαίνονται αρχικά. Ενώ ορισμένες διασημότητες μπορεί να είναι σε θέση να «αντέξουν» τους φόρους, εξακολουθεί να είναι ένα σημαντικό έξοδο που μπορεί να επηρεάσει κάποιους οικονομικά.

    Πηγή: protothema.gr

  • Όσκαρ 2023: Έκλεψε τις εντυπώσεις η Lady Gaga - Εμφανίστηκε στη σκηνή αμακιγιάριστη, με σκισμένο τζιν και αθλητικά
    Όσκαρ 2023: Έκλεψε τις εντυπώσεις η Lady Gaga - Εμφανίστηκε στη σκηνή αμακιγιάριστη, με σκισμένο τζιν και αθλητικά

    Η Lady Gaga αποφάσισε να κρατήσει μόνο τα ουσιώδη, να αποχωριστεί τις εκκεντρικές εμφανίσεις στις οποίες την έχουμε συνηθίσει και να χαρίσει στο κοινό μια βαθιά αισθαντική ερμηνεία του «Hold My Hand» τη βραδιά των Όσκαρ 2023.

    Κατά τη διάρκεια της τελετής απονομής, η βραβευμένη με Grammy τραγουδίστρια ανέβηκε στη σκηνή για μια μοναδική ερμηνεία του Top Gun: Maverick, το οποίο ήταν υποψήφιο για το Όσκαρ καλύτερης μουσικής για κινηματογραφικές ταινίες (πρωτότυπο τραγούδι). Η υποψηφιότητα της Gaga για το κομμάτι ήταν ανάμεσα στις έξι συνολικά υποψηφιότητες της ταινίας του Tom Cruise.

    Η παρουσία της Gaga και τα σκληρά φωνητικά της έρχονταν σε αντίθεση με το λιτό ντύσιμό της, που περιλάμβανε μόνο ένα μαύρο T-shirt, σκισμένο τζιν και αθλητικά παπούτσια, ενώ τραγούδησε χωρίς μακιγιάζ και έπιασε πάνω τα μαλλιά της σε ένα updo με γαλλική πλεξούδα.

    Η ηθοποιός του Star Is Born έστειλε ένα εμπνευσμένο μήνυμα για την κοινότητα και την αγάπη. «Το έγραψα στο υπόγειο του σπιτιού μου. Είναι βαθιά προσωπικό τραγούδι», είπε. «Νομίζω ότι όλοι χρειαζόμαστε ο ένας τον άλλον. Χρειαζόμαστε πολλή αγάπη για να περπατήσουμε σε αυτή τη ζωή. Όλοι χρειαζόμαστε έναν ήρωα μερικές φορές - υπάρχουν ήρωες παντού γύρω μας σε ταπεινά μέρη. Αλλά, μπορεί να ανακαλύψετε ότι μπορείτε να γίνετε ο δικός σας ήρωας, ακόμα κι αν νιώθετε συντετριμμένοι μέσα σας».

    Lady Gaga performs a stripped-down version of "Hold My Hand" at the #Oscars. https://t.co/ndiKiHeOT5 pic.twitter.com/dLlahLTjht

    — Variety (@Variety) March 13, 2023

    Σημειώνεται ότι πριν από λίγες ημέρες ο εκτελεστικός παραγωγός της τελετής και υπεύθυνος τηλεοπτικής μετάδοσης Γκλεν Βάις είχε επιβεβαιώσει την είδηση ότι η Lady Gaga, η οποία είναι υποψήφια για Όσκαρ, για τέταρτη φορά, με το τραγούδι της «Hold My Hand» από την ταινία «Top Gun: Maverick», δεν θα το ερμηνεύσει ζωντανά τη βραδιά της απονομής των βραβείων, καθώς βρισκόταν στα γυρίσματα της ταινίας «Joker: Folie a deux»

    «Προσκαλέσαμε και τους πέντε υποψηφίους. Έχουμε μια σπουδαία σχέση με την Lady Gaga και την ομάδα της. Είναι στα γυρίσματα ταινίας αυτή τη στιγμή. Εδώ, τιμάμε τη βιομηχανία κινηματογράφου και ό,τι χρειάζεται για να δημιουργηθεί μια ταινία ... Θεώρησε ότι δεν μπορεί να προετοιμάσει μια εμφάνιση του διαμετρήματος που έχουμε συνηθίσει να την βλέπουμε και έχει η ίδια συνηθίσει. Έτσι, δεν πρόκειται να εμφανιστεί στην τελετή» είχε δηλώσει ο Γκλεν Βάις κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου.

    Η Lady Gaga βοήθησε φωτογράφο που έπεσε στο χαλί των Όσκαρ

    Κατά τη διάρκεια της 95ης τελετής απονομής των βραβείων Όσκαρ δεν έλειψαν όμως και τα ευτράπελα. Ένας φωτογράφος προσπάθησε να τραβήξει από κοντά το εντυπωσιακό φόρεμα της Lady Gaga για τη φετινή απονομή.

    Ενώ προσπαθούσε να την προσπεράσει, σκόνταψε και έπεσε. Χωρίς δισταγμό, η Lady Gaga γύρισε γρήγορα και έτρεξε να βοηθήσει τον άνδρα να σταθεί στα πόδια του. Εκείνος, έκπληκτος από την κίνηση της διάσημης τραγουδίστριας, την κοιτά στα μάτια και της επιστρέφει ένα χαμόγελο, σε μια στιγμή που ξεχώρισε και σχολιάστηκε εκτενώς στα social media.

    Lady Gaga stops to help photographer who fell at the #Oscars. pic.twitter.com/4w4MNCO89X

    — Pop Base (@PopBase) March 13, 2023

    Πηγή: Ethnos.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ-ΕΡΑ/ ETIENNE LAURENT

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ