Σάββατο, 29 Ιουλίου 2023 14:48

Coldplay: Διπλό «sold out» στo Ολυμπιακό Στάδιο, ξεπούλησαν ακόμα και τα εισιτήρια των €995!

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Εξαντλήθηκαν σήμερα και τα τελευταία «μαγικά χαρτάκια» για το δεύτερο live τους, το καλοκαίρι του 2024 - Ανοιχτό το ενδεχόμενο να προστεθεί και τρίτη συναυλία

Ιστορικό ρεκόρ στα ελληνικά συναυλιακά δρώμενα όλων των εποχών πέτυχαν οι Coldplay οι οποίοι έγιναν το πρώτο μουσικό συγκρότημα που θα γεμίσει για δύο συνεχόμενα βράδια το Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας, στις 8 και 9 Ιουνίου του 2024. Πριν λίγες ώρες εξαντλήθηκαν και τα τελευταία εισιτήρια για το δεύτερο live τους στην ελληνική πρωτεύουσα όπου θα εμφανιστούν για πρώτη φορά.

Coldplay_sold_out_2

Ήταν το βράδυ της 18ης Ιουλίου όταν ένα βίντεο από τη συναυλία του συγκροτήματος στο Άμστερνταμ, όπου ολοκλήρωσαν την περιοδεία τους, σήμανε συναγερμό για τους Έλληνες θαυμαστές τους. Στο βίντεο αυτό γινόταν η ανακοίνωση της συνέχισης της περιοδείας τους, με τίτλο «Music of the Spheres World Tour», το 2024 ενώ περνούσαν αστραπιαία μια σειρά από εθνικές σημαίες μεταξύ των οποίων και η ελληνική. Η φήμη – ευχή πως το δημοφιλές βρετανικό συγκρότημα θα έρθει, επιτέλους, για πρώτη φορά στη χώρα μας, διαδόθηκε αστραπιαία.

Δύο μέρες αργότερα η φήμη έγινε γεγονός καθώς ανακοινώθηκε επίσημα πως η δημοφιλής μπάντα θα ξεκινήσει τον νέο κύκλο της ευρωπαϊκής περιοδείας της από την Αθήνα με τη συναυλία που θα δώσει στις 8 Ιουνίου, στο Ολυμπιακό Στάδιο και ότι η προπώληση των εισιτηρίων θα ξεκινήσει στις 25 Ιουλίου στην επίσημη ιστοσελίδα της.

Η φρενίτιδα που ακολούθησε δεν είχε προηγούμενο. Δεκάδες χιλιάδες κόσμου ξεροστάλιαζαν επί ώρες ολόκληρες μπροστά στις οθόνες κινητών και λάπτοτ προκειμένου να εξασφαλίσουν το μαγικό χαρτάκι. Κάποιοι τα κατάφεραν, πολλοί όμως έμειναν με άδεια χέρια. Οι ελπίδες τους, ωστόσο, αναπτερώθηκαν όταν λίγες ώρες αργότερα ανακοινώθηκε πως προστίθεται και μια δεύτερη συναυλία, στις 9 Ιουνίου, στον ίδιο χώρο.

Οι τιμές των εισιτηρίων κατά την προπώληση, την οποία διαχειρίζεται αποκλειστικά η δική τους ομάδα παραγωγής, και όχι οι ελληνικές εταιρείες που διοργανώνουν τη συναυλία, κυμαίνονταν από 52,80€ έως 995€. Όλα, ακόμη και τα πιο ακριβά, έκαναν φτερά σε χρόνο ρεκόρ γεγονός που αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο, όπως φημολογείται, να προστεθεί και τρίτη ημερομηνία.

Όλα αυτά αποδεικνύουν πως οι Coldplay έχουν κατακτήσει δικαίως τον τίτλο του πιο επιτυχημένου συγκροτήματος του 21ου αιώνα. Οι αριθμοί, εξάλλου, μιλούν από μόνοι τους: Από το 1997, που έφτιαξαν το γκρουπ, μέχρι σήμερα ο Κρις Μάρτιν και η παρέα του έχουν πουλήσει περισσότερα από 100 εκατομμύρια άλμπουμ σε ολόκληρο τον κόσμο με το όνομά τους να συγκαταλέγεται ανάμεσα στους πιο εμπορικούς καλλιτέχνες όλων των εποχών. Τα τραγούδια τους, όπως τα «Yellow», «Viva La Vida», «Shiver», «Clocks»κ.α., έχουν αναπαραχθεί δισεκατομμύρια φορές στις μεγάλες μουσικές πλατφόρμες ενώ έχουν αποσπάσει πολυάριθμα βραβεία, μεταξύ των οποίων και επτά Γκράμι.

Τεράστια είναι και η συναυλιακή επιτυχία τους. Μόνον στην τελευταία τους περιοδεία η οποία ξεκίνησε το Μάρτιο του 2022, πούλησαν συνολικά περισσότερα από 7,5 εκατομμύρια εισιτήρια και η συνέχεια αναμένεται ανάλογη.

Όσοι έχουν παρακολουθήσει κάποιο live τους, πάντως, κάνουν λόγο για μια συναρπαστική μουσική εμπειρία, με απίστευτη ενέργεια και πρωτοφανή συμμετοχή του κοινού. Σε λίγους μήνες θα το διαπιστώσουμε...

Πηγή: protothema.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Σάββατο, 29 Ιουλίου 2023 12:12

Σχετικά Άρθρα

  • Κυκλοφόρησε το βίντεο κλιπ των Coldplay που γυρίστηκε στο Ηρώδειο
    Κυκλοφόρησε το βίντεο κλιπ των Coldplay που γυρίστηκε στο Ηρώδειο

    Μάλιστα, στο νέο βίντεο κλιπ των Coldplay πρωταγωνιστεί η ηθοποιός και συγγραφέας, Νατάσα Οφίλι.

    Το νέο βίντεο κλιπ του βρετανικού συγκροτήματος των Coldplay για το τραγούδι με τίτλο «Feels Like I'm Falling In Love», που γυρίστηκε τον Ιούνιο στο Ηρώδειο, κυκλοφόρησε επίσημα τη Δευτέρα (01/07).

    Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει η Metro, το βίντεο κλιπ έχει ήδη τύχει θερμής αποδοχής, αφού γυρίστηκε στο εκπληκτικό Ωδείο Ηρώδου Αττικού της Αθήνας μπροστά σε κοινό που προσκλήθηκε μέσω των social media. Επισημαίνεται ότι τη σκηνοθεσία του εν λόγω βίντεο κλιπ ανέλαβε ο Μπεν Μορ, ο οποίος είχε κάνει στο παρελθόν και το βίντεο κλιπ των Coldplay για το τραγούδι «Hymn For The Weekend».

    Αυτό, όμως, που κάνει αυτό το βίντεο κλιπ από τα υπόλοιπα, είναι ότι πρωταγωνιστεί η ηθοποιός και συγγραφέας, Νατάσα Οφίλι, η οποία ήταν υπεύθυνη για την ιστορία και τη δημιουργική διεύθυνση του βίντεο κλιπ.

    Η Νατάσα Οφίλι δημιούργησε τη δική της ερμηνεία του τραγουδιού στην Αμερικανική Νοηματική Γλώσσα, η οποία παρουσιάζεται καθ' όλη τη διάρκεια του βίντεο κλιπ των Coldplay. Ακόμα, στο νέο βίντεο κλιπ συμμετέχουν, επίσης, τα κωφά μέλη του τμήματος Νοηματικής Γλώσσας της Βενεζουέλας (LSV) από το Coro de Manos Blancas του El Sistema Venezuela. Επί της ουσίας, πρόκειται για ένα παγκοσμίου φήμης σύνολο παραστατικών τεχνών από το Μπαρκισιμέτο.

    Οι θαυμαστές των Coldplay εξέφρασαν τον ενθουσιασμό τους για το βίντεο κλιπ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και έπλεξαν το εγκώμιο των Coldplay, δεδομένης της ημερομηνίας που έγινε η κυκλοφορία του για το τραγούδι «Feels Like I'm Falling In Love». Άλλωστε, η πρεμιέρα του βίντεο κλιπ έγινε περίπου δύο ημέρες μετά την εμφάνιση του βρετανικού συγκροτήματος στο φεστιβάλ του Glastonbury.
    Πηγή: iEidiseis.gr
  • Coldplay: H νέα ανάρτηση του βρετανικού συγκροτήματος για το βιντεοκλίπ που γυρίστηκε στο Ηρώδειο
    Coldplay: H νέα ανάρτηση του βρετανικού συγκροτήματος για το βιντεοκλίπ που γυρίστηκε στο Ηρώδειο

    Δείτε το βίντεο που ανέβασε το διάσημο συγκρότημα

    Οι Coldplay προχώρησαν σε μία νέα ανάρτηση για το βιντεοκλίπ του νέου τους τραγουδιού με τίτλο «Feels Like I’m Falling In Love», που γυρίστηκε στο Ηρώδειο.
    Το διάσημο βρετανικό συγκρότημα ανέβασε ένα βίντεο από τα γυρίσματα, γράφοντας στη λεζάντα: «Πρέπει να το δείτε αν πρόκειται να έρθετε σε μία από τις συναυλίες μας αυτό το καλοκαίρι».
    Δείτε το βίντεο
    Ο τραγουδιστής του συγκροτήματος Κρις Μάρτιν καθ' όλη τη διάρκεια του γυρίσματος που πραγματοποιήθηκε πριν μερικές ημέρες στο Ηρώδειο, ήταν ιδιαίτερα ενθουσιώδης και προσιτός, χόρευε, αστειευόταν και μιλούσε με τον κόσμο, ενώ ρωτούσε, ανά διαστήματα, αν κάποιος χρειάζεται νερό, καθώς η ζέστη ήταν έντονα αισθητή.

    Η ατμόσφαιρα που δημιουργήθηκε ήταν ιδιαίτερη φιλική με το συγκρότημα και το κοινό να απολαμβάνουν στο έπακρο αυτό που ζούσαν.

    To ελληνικό κοινό τραγουδούσε το «Feels Like I’m Falling In Love», ενώ τα led βραχιόλια που φορούσαν, αναβόσβηναν στον ρυθμό του τραγουδιού, δημιουργώντας μία μαγική ατμόσφαιρα.
    Μετά το τέλος της μαγνητοσκόπησης ο Κρις Μάρτιν, φανερά χαρούμενος, είχε γονατίσει στη σκηνή, ευχαρίστησε τον κόσμο για την αγάπη και τη στήριξή του και φίλησε το δάπεδο του Ηρωδείου, δείχνοντας, με αυτόν τον συμβολικό τρόπο, τον σεβασμό του προς τον μοναδικό αυτό χώρο, την Ελλάδα, την ιστορία και τον πολιτισμό της.
    Πηγή: Protothema.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ-ΕΡΑ/ HOW HWEE YOUNG
  • Προβληματισμός για το ΟΑΚΑ: Έλλειψη συντήρησης δείχνει το αιφνιδιαστικό λουκέτο - «Ξαφνικά ανακαλύφθηκε το πρόβλημα;», λέει καθηγητής του ΕΜΠ
    Προβληματισμός για το ΟΑΚΑ: Έλλειψη συντήρησης δείχνει το αιφνιδιαστικό λουκέτο - «Ξαφνικά ανακαλύφθηκε το πρόβλημα;», λέει καθηγητής του ΕΜΠ

    Έντονο προβληματισμό στους ειδικούς επιστήμονες προκαλεί το αιφνιδιαστικό οριστικό κλείσιμο του Ολυμπιακού Σταδίου ύστερα από τα σημαντικά προβλήματα στατικότητας των στεγάστρων Καλατράβα και του ποδηλατοδρομίου που κατέδειξε σχετική μελέτη που εκπονήθηκε για λογαριασμό του ΤΑΙΠΕΔ.

    Κι αυτό δεδομένου ότι μία σωστή και συστηματική συντήρηση της πιο εμβληματικής ολυμπιακής εγκατάστασης της χώρας θα είχε εντοπίσει σε πολύ πρωιμότερο στάδιο τα προβλήματα και σαφώς πριν χρειαστεί να μπει οριστικό λουκέτο στο Ολυμπιακό Στάδιο.

    Η συνέχιση της λειτουργίας του μάλιστα, τη στιγμή που όπως προκύπτει ήταν γνωστό πως ποτέ δεν είχε γίνει η απαραίτητη εξονυχιστική συντήρηση που απαιτούσε ένα τέτοιο έργο, έθετε όπως φαίνεται εκ του αποτελέσματος, κατ΄εξακολούθηση σε κίνδυνο εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους που παρακολουθούσαν αθλητικούς αγώνες και συναυλίες τους τελευταίους μήνες στις συγκεκριμένες εγκαταστάσεις.

    Σε κάθε περίπτωση οι τελευταίες εξελίξεις επιβεβαιώνουν την έλλειψη συστηματικής συντήρησης μιας τόσο κρίσιμης εγκατάστασης.

    Την έλλειψη συντήρησης, είχε παραδεχτεί και ο ίδιος ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης δύο χρόνια πριν κατά τη διάρκεια εκδήλωσης για την παρουσίαση των έργων αναβάθμισης στις ολυμπιακές εγκαταστάσεις: «Θα ξεκινήσουμε τη συντήρηση και την ενεργειακή αναβάθμιση του κεντρικού σταδίου, την επισκευή του στεγάστρου Καλατράβα, το οποίο απειλείται με εκτεταμένη διάβρωση καθώς δεν είχε γίνει η παραμικρή παρέμβαση στο στέγαστρο τα τελευταία 17 χρόνια» είχε αναφέρει χαρακτηριστικά προσθέτοντας πως «ταλαιπωρηθήκαμε πολύ να βρούμε τους κατάλληλους μελετητές».

    Τη διαχρονική εγκατάλειψη του ΟΑΚΑ είχε παραδεχτεί τον περασμένο Απρίλιο και ενώ βρίσκονταν ήδη σε εξέλιξη εργασίες ελέγχου βάσει σχετικής σύμβασης του ΤΑΙΠΕΔ, και ο τότε υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης: «Για πρώτη φορά εδώ και 20 χρόνια ελέγχονται εξονυχιστικά οι μεταλλικές κατασκευές «Καλατράβα», ώστε να προκύψουν άμεσα οι αναγκαίες ενέργειες συντήρησης και αποκατάστασής τους», είχε επισημάνει.

    Καρύδης: Εάν το πρόβλημα είναι τόσο σοβαρό, ξαφνικά ανακαλύφθηκε;

    «Το στέγαστρο προχώρησε πολύ γρήγορα ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων και ήταν και δύσκολο να βρεθεί το κατάλληλο προσωπικό. Είχαμε δει στο παρελθόν να πέφτουν κομμάτια των μεταλλικών κατασκευών. Η συντήρηση ενός τέτοιου έργου θα έπρεπε να είναι εντατική και συστηματική», επισημαίνει στο «Εθνος» ο ομότιμος καθηγητής του ΕΜΠ, Παναγιώτης Καρύδης.

    Εξηγεί πως τα κτίρια αυτά έχουν έντονες ταλαντώσεις και τα υλικά τους παρουσιάζουν κόπωση με τα χρόνια: «Κάτι αντίστοιχο με τα πλοία που κόβονταν στη μέση και βούλιαζαν στο παρελθόν. Από τις εκατομμύρια φορές που ταλαντώνονται αυτές οι κατασκευές, το υλικό χάνει την αντοχή και την ελαστικότητά του και στο τέλος σπάει».

    Ένας από τους μεγαλύτερους κινδύνους για τις μεταλλικές κατασκευές είναι η διάβρωση: «Οφείλεται στη μη σωστή και συστηματική συντήρηση. Τότε παρατηρούμε να σκουριάζουν οι συγκολλήσεις, οι ενώσεις, τα μπουλόνια, όλες οι συνδέσεις, κλπ», σημειώνει ο πολύπειρος καθηγητής.

    Ο ίδιος δεν αφήνει ασχολίαστο και το ζήτημα της αιφνιδιαστικής οριστικής αναστολής της λειτουργίας του Ολυμπιακού Σταδίου: «Θα μπορούσε να υπάρξει η δυνατότητα μείωσης του πλήθους ή των εκδηλώσεων εάν το πρόβλημα δεν ήταν τόσο σοβαρό και εκτεταμένο. Αλλά εάν το πρόβλημα είναι τόσο σοβαρό, ξαφνικά ανακαλύφθηκε; Κανείς δεν το είχε εντοπίσει όταν δεν ήταν τόσο εκτεταμένο; Το πιθανότερο είναι πως οι εγκαταστάσεις δεν έχουν συντηρηθεί σωστά. Αλλά και τα αποτελέσματα της έλλειψης συντήρησης είναι σταδιακή, η εκτεταμένη διάβρωση δεν είναι κάτι που συμβαίνει από τη μια στιγμή στην άλλη», υπογραμμίζει.

    Υπενθυμίζεται ότι αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που το ΟΑΚΑ εμφανίζει προβλήματα. Το 2018 είχαν παρατηρηθεί ταλαντώσεις σε κερκίδες κατά τη διάρκεια αγώνα, οι οποίες είχαν γεννήσει ήδη από τότε σειρά ερωτημάτων για τη στατική επάρκεια της εγκατάστασης.

    Χωρίς οικοδομική άδεια για χρόνια

    Λίγους μήνες αργότερα, τον Μάρτιο του 2019 το Υπουργείο Υποδομών αναλάμβανε την υλοποίηση των απαραίτητων μελετών και έργων αποκατάστασης και συντήρησης που αφορούσαν το ΟΑΚΑ συμπεριλαμβανομένου του στεγάστρου Καλατράβα, των κερκίδων, του ποδηλατοδρομίου και των μεταλλικών κατασκευών. Οι μελέτες αυτές είχαν ανατεθεί, αλλά παραμένει ασαφές εάν ολοκληρώθηκαν ποτέ.

    Τον Νοέμβριο του 2022 το ΤΑΙΠΕΔ, στο οποίο έχει περιέλθει το ΟΑΚΑ υπέγραψε σύμβαση για την αναβαθμιση και συντήρηση των εγκαταστάσεων ύψους 1,79 εκ. ευρώ πλέον ΦΠΑ με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

    Σε ανακοίνωσή του μάλιστα τον περασμένο Απρίλιο, ανέφερε ότι βρίσκονταν σε πλήρη εξέλιξη η επιθεώρηση και ο έλεγχος των μεταλλικών κατασκευών «Καλατράβα» στο συγκρότημα του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών (ΟΑΚΑ) έπειτα από σχετικό διαγωνισμό που διενήργησε η Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility) του Ταμείου για λογαριασμό του Υφυπουργείου Αθλητισμού και του ΟΑΚΑ.

    Το αντικείμενο του διαγωνισμού αφορούσε σε υπηρεσίες επιθεώρησης και ελέγχου των μεταλλικών κατασκευών και πολυκαρβονικών φύλλων επικάλυψης των εξής κατασκευών του ΟΑΚΑ:

    • Του στεγάστρου του Κεντρικού Σταδίου.

    • Του στεγάστρου του Ποδηλατοδρομίου.

    • Των δύο εισόδων.

    • Του Τείχους των Εθνών

    • Της Αγοράς.

    Σκοπός του ελέγχου ήταν να εντοπιστούν τυχόν προβλήματα που μπορεί ενδεικτικά να αφορούν σε διαβρώσεις, αποφλοιώσεις σε βαφές, προβλήματα σε συγκολλήσεις, προβλήματα σε κοχλιώσεις, αναρτήρες, κλπ. σε στοιχεία των μεταλλικών κατασκευών που χρήζουν αντιμετώπισης, συντήρησης και αποκατάστασης, καθώς και σε προβλήματα στα πολυκαρβονικά φύλλα, στις βάσεις στήριξης τους και στα υλικά στεγανοποίησης και σφράγισης αυτών.

    Στο σημείο αυτό θα πρέπει να επισημανθεί ότι το ΟΑΚΑ δεν είχε λάβει κανονική οικοδομική άδεια και είχε λειτουργήσει με μία άδεια λειτουργίας Ολυμπιακής Εγκατάστασης και με άδειες που επί σειρά ετών χορηγούνταν με Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις.

    Να σημειωθεί ότι το ζήτημα του στεγάστρου και της κατάστασής του είχε φτάσει στη Βουλή από το 2011 με τον τότε υφυπουργό Πολιτισμού και Αθλητισμού Γιώργο Νικητιάδη να σημειώνει στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου ήδη από τότε πως «το στρέγαστρο του Ολυμπιακού Σταδίου είναι μια μεταλλική κατασκευή, η οποία χρήζει συνεχούς συντήρησης και ελέγχου κατά τη διάρκεια της ζωής της, όπως όλες οι μεταλλικές κατασκευές», ενώ συμπλήρωνε πως προετοιμάζονταν οι διεθνείς διαγωνισμοί συντήρησης, οι οποίοι όπως όλα δείχνουν δεν προχώρησαν ποτέ.

    Πηγή: ethnos.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Marma Touch