Τεχνολογία

ΗΠΑ: Ένας στους τέσσερις χρήστες του Facebook διέγραψε την εφαρμογή από το κινητό

ΗΠΑ: Ένας στους τέσσερις χρήστες του Facebook διέγραψε την εφαρμογή από το κινητό

Η δημοφιλής πλατφόρμα αντιμετωπίζει επικρίσεις μετά την αποκάλυψη του σκανδάλου της Cambridge Analytica – Η διαγραφή της εφαρμογής δεν συνεπάγεται διαγραφή από το Facebook

Το κουμπί «διαγραφή» της εφαρμογής του Facebook πάτησε τη χρονιά που πέρασε ο ένας στους τέσσερις χρήστες στις ΗΠΑ (ποσοστό 26%), σύμφωνα με δημοσκόπηση που έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα το ανεξάρτητο ινστιτούτο Pew Research Center.

Κυρίως, την απόφαση για διαγραφή της πλατφόρμας από το κινητό πήραν νέοι, ηλικίας 18-29 ετών. Σύμφωνα με τα στοιχεία, σχεδόν ο ένας στους δύο (44%) διέγραψε την εφαρμογή, στο διάστημα από τον Ιούνιο του 2017 μέχρι τον Ιούνιο του 2018.

Αν και η διαγραφή της εφαρμογής από το κινητό δεν συνεπάγεται και διαγραφή του προφίλ στο Facebook, η εταιρεία αντιμετωπίζει προβλήματα μετά την αποκάλυψη του σκανδάλου της βρετανικής εταιρείας Cambridge Analytica, στην οποία είχαν διαρρεύσει δεδομένα εκατομμυρίων χρηστών.

Το σκάνδαλο έπληξε το Facebook

Η αποκάλυψη του σκανδάλου προκάλεσε οργή και ανησυχίες για τις πρακτικές του Facebook σε πολλούς χρήστες.

Η πλατφόρμα προχώρησε στη δυνατότητα τροποποίησης των παραμέτρων των χρηστών. Σύμφωνα με την έρευνα του Pew Research Center, το 54% των χρηστών στις ΗΠΑ τροποποίησαν αυτές τις παραμέτρους – μεταξύ των νέων ηλικίας 18-29 ετών το ποσοστό αυτό ανεβαίνει στο 64%.

Πάντως, μετά την αποκάλυψη του σκανδάλου, το 42% των ερωτηθέντων είπαν ότι σταμάτησαν να μπαίνουν στη σελίδα τους για πολλές εβδομάδες ή και μήνες. Σχεδόν τρεις στους τέσσερις χρήστες (74%) απάντησαν ότι είτε τροποποίησαν τις παραμέτρους, είτε διέγραψαν την εφαρμογή, είτε σταμάτησαν να συμβουλεύονται το Facebook κατά το δωδεκάμηνο που εξετάστηκε από το ινστιτούτο.

Η δημοσκόπηση διενεργήθηκε στο διάστημα 29 Μαΐου-11 Ιουνίου, σε δείγμα 3.412 χρηστών του Facebook.

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

tsoukalas popup