Τεχνολογία

Οι αναγνώστες πέρασαν στην ψηφιακή εποχή

Οι αναγνώστες πέρασαν στην ψηφιακή εποχή
Όταν ο Ρούπερτ Μέρντοκ ανακοίνωσε, το καλοκαίρι του 2009, πως ήθελε να αρχίσει να χρεώνει την πρόσβαση στις ιστοσελίδες των εφημερίδων του, μάλλον δεν φανταζόταν

πως θα δημιουργούσε σχολή. Σήμερα όλες οι μεγάλες εφημερίδες, με εξαίρεση την «Guardian», επιδιώκουν να κάνουν συνδρομητική την πρόσβαση σε μέρος του περιεχομένου των ιστοσελίδων τους.

Κάποιες όπως οι λονδρέζικοι «Times», μέρος της αυτοκρατορίας Μέρντοκ, έχουν επιλέξει μια ριζοσπαστική λύση, παρέχοντας όλο τον ιστότοπό τους επί πληρωμή. Η εφημερίδα διεκδικούσε 100.000 ψηφιακούς συνδρομητές τον Ιούνιο, αλλά το κοινό της άρα και τα έσοδά της από διαφημίσεις έχουν μειωθεί σοβαρά.

Αλλες όπως η «Monde» υιοθέτησαν ένα μοντέλο freemium, συνδυάζοντας ένα κομμάτι δωρεάν και ένα επί πληρωμή.

Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις


tsoukalas popup mobile
tsoukalas popup