Το «πείραμα» διεξήχθη ήδη στον Καναδά τον Μάιο και τώρα το... βιώνουν οι χρήστες στην Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία
Με άλλα λόγια, ο κάτοχος του λογαριασμού θα μπορεί να βλέπει τον αριθμό και τα ονόματα όσων του έκαναν like στη φωτογραφία του. Οι ακόλουθοί του, όμως, θα είναι... τυφλοί. Δεν θα βλέπουν τον αριθμό των likes και ως εκ τούτου, δεν θα έχουν τη δυνατότητα σύγκρισης. Χωρίς... ανταγωνισμούς, λιγότερο άγχος... είναι το μότο που σκοπεύει να ακολουθήσει το Instagram, το οποίο ήδη κάνει δοκιμαστικά και μάλιστα σε μεγάλες και... πάραδοσιακές στα social media αγορές, όπως είναι ο Καναδάς (τον Μάιο) και η Αυστραλία (το τρέχον διάστημα).
«Θέλουμε το Instagram να είναι ένας τόπος όπου οι άνθρωποι αισθάνονται άνετα να εκφράζονται», δήλωσε η επικεφαλής της πολιτικής του Facebook (διότι... ως γνωστόν, το Instagram ανήκει στο Facebook και τα επόμενα χρόνια θα ενσωματωθεί) στην Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία, Mia Garlick. «Ελπίζουμε ότι αυτή η δοκιμασία θα αφαιρέσει την πίεση του αριθμού των ατόμων που έχουν να... αντιμετωπίζουν, ώστε να εστιάσουν στην κοινή χρήση με τους αγαπημένους σας», πρόσθεσε, επιβεβαιώνοντας, εμμέσως πλην σαφώς, το σενάριο μετατροπής του Instagram σε μία online κονσόλα προσωπικών συνομιλιών σε γκρουπ.
Εκτός από τα likes που θα... εξαφανιστούν, το Instagram προσπαθεί επίσης να αφαιρέσει τον εκφοβισμό από την πλατφόρμα.
Το Instagram ανακοίνωσε τον Απρίλιο κατά τη διάρκεια της διάσκεψης προγραμματιστών F8 του Facebook ότι πειραματίζεται με νέα χαρακτηριστικά για την καταπολέμηση του εκφοβισμού. Νωρίτερα τον Ιούλιο, το Instagram κυκλοφόρησε μια λειτουργία με τεχνολογία AI που επιτρέπει στους χρήστες να γνωρίζουν αν πρόκειται να δημοσιεύσουν ένα επιθετικό σχόλιο. Όταν ένας χρήστης πληκτρολογεί «Είστε τόσο άσχημοι και ανόητοι», για παράδειγμα, ένας χρήστης θα λάβει μια ειδοποίηση που δηλώνει «Είστε βέβαιοι ότι θέλετε να δημοσιεύσετε αυτό το μήνυμα;».
Μικρές αλλαγές, που προσδοκούν σε μεγάλο αποτέλεσμα λοιπόν. Κοινωνική πολιτική στα social media. Αυτό και αν είναι κάτι νέο και πρωτοποριακό...