Τρίτη, 22 Οκτωβρίου 2019 15:30

Έρχονται τα ελαστικά που… φορτίζουν τις μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Νέα τεχνολογία μετατρέπει την περιστροφή του ελαστικού σε ενέργεια για τα ηλεκτρικά οχήματα.

Τα ελαστικά, πλέον, μπορούν να παράγουν ηλεκτρική ενέργεια και να φορτίζουν τις μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, δίνοντας λύση στο πρόβλημα της φόρτισής τους, αλλά και της αυτονομίας που σήμερα κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα. Αυτό σημειώνει το αποτέλεσμα μίας έρευνας που πραγματοποίησε η εταιρεία Sumitomo Rubber σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Kansai, όπου ουσιαστικά οι δύο πλευρές ανακοίνωσαν ότι έχουν αναπτύξει μία τεχνολογία, η οποία μπορεί να παράγει ηλεκτρική ενέργεια από την περιστροφή ενός ελαστικού, αρκεί μέσα σε αυτό να εγκατασταθεί μία συσκευή παραγωγής ενέργειας που θα μετατρέπει τον στατικό ηλεκτρισμό σε καθαρή ενέργεια.

Αυτή η νέα συσκευή, όπως επισημαίνει το ΑΠΕ, εκμεταλλεύεται έναν τύπο στατικού ηλεκτρισμού που ονομάζεται «φόρτιση τριβής» και δημιουργείται με την κίνηση του ελαστικού κάθε φορά που αυτό παραμορφώνεται κατά τη διάρκεια της πρόσφυσής του με την άσφαλτο.

Στην πράξη, το αποτέλεσμα ικανοποίησε τις δύο πλευρές που μετέχουν στην έρευνα. Μάλιστα, ανέφεραν ότι η τελειοποίηση της έρευνας θα δώσει νέα προοπτική στη διαδικασία φόρτισης των αυτοκινήτων, αλλά και της αυτονομίας τους, αφού σήμερα αυτή δεν ξεπερνάει τα 250 πραγματικά χιλιόμετρα. Τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας θα αποτελέσουν και βασικό στοιχείο εκμετάλλευσης από τις αυτοκινητοβιομηχανίες, που τα τελευταία χρόνια αναζητούν τρόπους να εξελίξουν την ηλεκτροκίνηση.

Το σίγουρο είναι ότι τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας θα οδηγήσουν σε νέες πρακτικές, με την αντίστοιχη ανάπτυξη των ελαστικών και των ειδικών συσκευών που υπάρχουν μέσα σε αυτά. Υπάρχει η σκέψη να χρησιμοποιηθούν ειδικοί αισθητήρες που θα παρακολουθούν την πίεση των ελαστικών και θα την κρατούν σταθερή ώστε να υπάρχουν οι ιδανικές συνθήκες για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.

Το ερευνητικό πρόγραμμα επιλέχθηκε από την Ιαπωνική Υπηρεσία Επιστήμης και Τεχνολογίας (Εθνική Υπηρεσία Έρευνας και Ανάπτυξης), ώστε μέσα στα επόμενα χρόνια να τελειοποιηθεί και να εφαρμοστεί στην μαζική παραγωγή των «ειδικών» ελαστικών.

Πηγή: Newsauto.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 22 Οκτωβρίου 2019 18:35

Σχετικά Άρθρα

  • Αυτός ο δημοφιλής τρόπος φόρτισης μπορεί να χακάρει και να καταστρέψει το κινητό σας
    Αυτός ο δημοφιλής τρόπος φόρτισης μπορεί να χακάρει και να καταστρέψει το κινητό σας

    Ευτυχώς, υπάρχει ένας τρόπος για να καρατήσετε το κινητό σας ασφαλές

    Η ασύρματη φόρτιση ήταν κάτι καινοτόμο όταν πρωτοεμφανίστηκε, καθώς μας απελευθέρωνε από τα ενοχλητικά καλώδια.

    Ακριβώς όπως τα ασύρματα ακουστικά, όσο λιγότερα καλώδια, τόσο το καλύτερο.

    Ωστόσο, υπάρχει ένας κρυμμένος κίνδυνος με την ασύρματη φόρτιση που ίσως δεν γνωρίζετε.

    Ενώ είναι εξαιρετικά βολικό, μπορεί να αφήσει το τηλέφωνό σας πιο ευάλωτο σε χάκερς.

    Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Φλόριντα διερευνούν κατά πόσον οι ασύρματοι φορτιστές μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παραβίαση τηλεφώνων και τα ευρήματά τους είναι αρκετά ανησυχητικά.

    Νέα αδύναμα σημεία

    Αυτό που βρήκαν ήταν ένα «παραθυράκι» στον τρόπο που λειτουργούν οι ασύρματοι φορτιστές λόγω της έλλειψης κρυπτογράφησης που είναι ενσωματωμένη σε αυτή τη διαδικασία.

    Οι ερευνητές εξήγησαν: "Η έρευνά μας εντόπισε νέα αδύναμα σημεία στα συστήματα ασύρματης φόρτισης, καθιστώντας τα ευάλωτα σε σκόπιμες ηλεκτρομαγνητικές παρεμβολές".

    Με απλούστερους όρους, η ομάδα ανέπτυξε μια μέθοδο που ονομάζεται VoltSchemer, η οποία θα μπορούσε να μεταβάλει τα σήματα ισχύος που ρέουν μεταξύ του φορτιστή και του τηλεφώνου.

    Αυτό τους επέτρεψε να ελέγχουν την επικοινωνία μεταξύ των δύο συσκευών.

    Με αυτόν τον τρόπο, οι ερευνητές κατάφεραν να «αφήσουν τον φορτιστή να επιτεθεί» στο τηλέφωνο - μέχρι να προκληθεί υλική ζημιά.

    Πιθανόν να έχετε παρατηρήσει ότι το τηλέφωνό σας τείνει να ζεσταίνεται αρκετά όταν φορτίζει επίσης.

    Οι ερευνητές απέδειξαν στην πραγματικότητα ότι ο ασύρματος φορτιστής μπορεί να υπερθερμανθεί και να κάψει συσκευές.

    Το πιο ανησυχητικό από όλα, σύμφωνα με την ομάδα, ήταν ότι πολλοί δεν θα μπορούσαν να ξεχωρίσουν πολύ εύκολα έναν καλό ασύρματο φορτιστή από έναν προβληματικό.

    Το πρόβλημα δεν αφορά την ίδια τη βάση φόρτισης, αλλά την υποδοχή USB στην οποία είναι συνδεδεμένη. Έτσι, επιφανειακά, όλα φαίνονται νόμιμα, αλλά το μυστικό βρίσκεται στην πρίζα.

    Ευτυχώς, αυτού του είδους η επίθεση δεν μπορεί να συμβεί στον δικό σας φορτιστή καθώς δεν μπορεί να «κατέβει» σε ήδη υπάρχον λογισμικό.

    Έτσι, εφόσον κρατάτε τα πράγματά σας και χρησιμοποιείτε μόνο φορτιστές που είναι δικοί σας και τους εμπιστεύεστε, είναι απίθανο να αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα.

    Ωστόσο, μπορεί να σκεφτείτε δύο φορές τη χρήση δημόσιων ασύρματων φορτιστών. Ειδικά αν δεν μπορείτε να δείτε από πού τροφοδοτούνται, καθώς αυτοί θα μπορούσαν ενδεχομένως να είναι «πειραγμένοι».

    Με πληροφορίες από UniladTech

    Πηγή: NewsBomb.gr
  • Tο Peugeot 408 σε ηλεκτρική εκδοχή
    Tο Peugeot 408 σε ηλεκτρική εκδοχή

    Η Peugeot επιβεβαίωσε το λανσάρισμα της ηλεκτρικής έκδοσης του δυναμικού crossover 408.

    Ένα από τα μοντέλα που θα κλέψουν το ενδιαφέρον των επισκεπτών της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Παρισιού, που θα πραγματοποιηθεί στη γαλλική πρωτεύουσα τον ερχόμενο μήνα θα είναι το ηλεκτρικό Peugeot Ε-408.

    Το συγκεκριμένο μοντέλο θα ολοκληρώσει τη γκάμα της εταιρείας μεσοπρόθεσμα και σημαίνει ότι κάθε Peugeot που πωλείται στην Ευρώπη, θα προσφέρεται σταδιακά με επιλογή βενζινοκίνητης, υβριδικής και αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης.

    Η εταιρεία αναφέρθηκε στην εισαγωγή της εντολής της Ε.Ε. για οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων, η οποία απαιτεί από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να πωλούν ένα αυξανόμενο ποσοστό ηλεκτρικών μοντέλων ετησίως, ξεκινώντας από φέτος. Αυτή, σε συνδυασμό με τις χαμηλές πωλήσεις, είναι μία από τις βασικές αιτίες για το τέλος παραγωγής του 508 από τον προσεχή Δεκέμβριο.

    «Κάθε ένα από τα επιβατικά αυτοκίνητα της Peugeot είναι πλέον διαθέσιμο τόσο σε ηλεκτρικά συστήματα μπαταρίας όσο και σε υβριδικά συστήματα κίνησης», ανέφερε η γαλλική μάρκα.

    Το E-408 αναμένεται να υιοθετήσει το ίδιο σύστημα μετάδοσης κίνησης με το στενά συνδεδεμένο E-308, το οποίο διαθέτει ηλεκτροκινητήρα 154 ίππων και μπαταρία 54 kWh. Η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα έρχεται σε 9,8 δευτερόλεπτα και η αυτονομία ανέρχεται στα 430 χιλιόμετρα.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Κίνδυνος διακοπής του ρεύματος λόγω φόρτισης
    Κίνδυνος διακοπής του ρεύματος λόγω φόρτισης

    Ο ΔΕΔΔΗΕ προειδοποιεί όσους δεν προχωρήσουν σε άμεση δήλωση…… των φορτιστών τους. Και είναι πάρα πολλοί αυτοί, αφού δεν έχουν την ανάλογη ενημέρωση. Οι κάτοχοι φορτιστών οχημάτων στην Ελλάδα , τόσο οι ιδιώτες, όσο και οι επιχειρήσεις, πρέπει άμεσα να καταχωρίσουν σωστά τις εγκαταστάσεις τους, ειδάλλως θα αντιμετωπίζουν τον κίνδυνο να υπαχθούν σε νομικές διαδικασίες, ακόμα και σε διακοπή της ηλεκτροδότησης.

    Αν και οι περισσότεροι δεν το γνωρίσουν, πρέπει να δηλωθούν οι φορτιστές στον ΔΕΔΔΗΕ ο οποίος με αυτό τον τρόπο, διασφαλίζει τη σταθερότητα και την ασφάλεια του δικτύου ηλεκτρικής ενέργειας.

    Σήμερα έχουν εγκατασταθεί περισσότεροι από 10.000 φορτιστές στην Ελλάδα, από του όποιους έχουν δηλωθεί μόλις το 6%.

    Φυσικά και ο κόσμος δεν γνωρίσει ότι πρέπει να μπει σε αυτή τη διαδικασία, γιατί πολύ απλά κάποιοι πάροχοι και εταιρείες φορτιστών δεν τους ενημερώνουν.

    Για την δήλωση, οι κάτοχοι μπορούν να επισκεφτούν την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ) ή να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή της εταιρείας για κινητά.

    Επίσης, είναι διαθέσιμη η τηλεφωνική εξυπηρέτηση για απορίες ή βοήθεια στη διαδικασία στο τηλέφωνο 800 400 4000.

    Πηγή: newsauto.gr

  • Κουρούτα: Έσκισαν τα λάστιχα σε τρία αυτοκίνητα - Σε ένα και τα τέσσερα
    Κουρούτα: Έσκισαν τα λάστιχα σε τρία αυτοκίνητα - Σε ένα και τα τέσσερα

    Αντιμέτωποι με μια δολιοφθορά βρέθηκαν οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που είχαν την ατυχία να σταθμεύσουν το όχημά τους στο χώρο δίπλα από το κάμπινγκ της Κουρούτας το μεσημέρι του Σαββάτου.

    Τουλάχιστον τρία αυτοκίνητα βρέθηκαν με σκισμένα ελαστικά, στην καλύτερη περίπτωση ένα - οπότε μπορεί να γίνει χρήση ρεζέρβας.

    Υπήρξε όμως και περίπτωση που ο δράστης έσκισε με αιχμηρό αντικείμενο, μάλλον μαχαίρι, και τα τέσσερα ελαστικά ενός αυτοκινήτου, που αναγκαστικά ακινητοποιήθηκε.

    Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες αναφέρουν πως την ίδια περίπου ώρα καταγράφηκαν και άλλα παρόμοια περιστατικά στην περιοχή της Αμαλιάδας.

    Kourouta lastixa 2

    Kourouta lastixa 3

  • Το λάθος που κάνουμε όλοι με την φόρτιση του κινητού μας
    Το λάθος που κάνουμε όλοι με την φόρτιση του κινητού μας

    Οι περισσότεροι από εμάς συνηθίζουμε να φορτίζουμε το κινητό τηλέφωνό μας το βράδυ. Σύμφωνα με τον Max Freeman-Mills, ειδικό σε θέματα τεχνολογίας, πρόκειται για ένα λάθος που πρέπει να σταματήσουμε αμέσως να κάνουμε.

    Αν και εκατομμύρια χρήστες smartphones συνδέουμε στην πρίζα το κινητό μας το βράδυ με την σκέψη ότι μέχρι να ξυπνήσουμε αυτό θα έχει φορτιστεί ο Max Freeman-Mills εξηγεί γιατί είναι καλύτερο να το αποφεύγουμε

    «Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου υποβαθμίζονται ταχύτερα εάν φορτίζονται τακτικά στο απόλυτο μέγιστο και στη συνέχεια αδειάζουν εντελώς», δήλωσε ο Freeman-Mills στο Press Association.

    Η φόρτιση του τηλεφώνου σας κατά τη διάρκεια της νύχτας συνήθως σημαίνει ότι παραμένει στο 100% για αρκετές ώρες, γεγονός που μπορεί να επιταχύνει την υποβάθμιση της μπαταρίας. Αντ' αυτού, o Freeman-Mills προτείνει να φορτίζετε το τηλέφωνό σας σε διαφορετικές ώρες κατά τη διάρκεια της ημέρας. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να φορτίζετε τη συσκευή σας ενώ βρίσκεστε στη δουλειά ή κατά τη διάρκεια σύντομων διαλειμμάτων για να τη διατηρείτε σε αυτό το βέλτιστο εύρος "σχεδόν γεμάτη".

    Επιπλέον, το να αφήνετε την μπαταρία του τηλεφώνου σας να αδειάσει εντελώς πριν την επαναφορτίσετε στο 100% είναι μια άλλη πρακτική που πρέπει να αποφύγετε. Αυτό μπορεί επίσης να συμβάλει στην ταχύτερη υποβάθμιση της υγείας της μπαταρίας με την πάροδο του χρόνου.

    Ακολουθήστε αυτές τις συμβουλές και η μπαταρία του κινητού σας θα έχει μεγαλύτερη αποδοτικότητα αλλά και διάρκεια ζωής.

    Πηγή: ethnos.gr

  • Πόσο κοστίζει το ταξίδι με ηλεκτρικό ΙΧ
    Πόσο κοστίζει το ταξίδι με ηλεκτρικό ΙΧ

    Η πυκνότητα του δικτύου ταχείας φόρτισης αυξάνεται συνεχώς σε όλο το δίκτυο αυτοκινητοδρόμων Το παράδειγμα Αθήνας - Θεσσαλονίκης, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα

    Σήμερα, η οδήγηση με ένα καινούργιο ηλεκτρικό αυτοκίνητο δείχνει να «ωριμάζει» σημαντικά, σε σχέση με πριν από δύο χρόνια, όπου η έλλειψη φορτιστών αποτελούσε το μεγάλο αγκάθι για τους ιδιοκτήτες των EV μοντέλων, που τους έπιανε κρύος ιδρώτας και μόνο στην ιδέα ενός ταξιδιού με ηλεκτρικό στην Εθνική Οδό.

    Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κερδίζουν το στοίχημα των πωλήσεων έστω και με αργούς ρυθμούς – παρά το υψηλό κόστος απόκτησής τους – με τα γνώριμα πολυάριθμα πλεονεκτήματα, όπως η μεγάλη αυτονομία των νέων εξελιγμένων σε χωρητικότητα μπαταριών, οι φορολογικές απαλλαγές (τέλη κυκλοφορίας, ελεύθερη κίνηση στα κέντρα των πόλεων) και το χαμηλό κόστος μετακίνησης με αυτά.

    Σαφώς, το ταξίδι με ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο φαίνεται να «ξεμουδιάζει» χρόνο με τον χρόνο τους κατόχους αυτών, χάρη στην παρουσία ολοένα και περισσότερων φορτιστών που δίνουν τη δυνατότητα ταχείας φόρτισης με ιδιαίτερα μικρούς χρόνους αναμονής, αλλά και χάρη στην πυκνότητα του δικτύου που αυξάνεται συνεχώς σε όλο το δίκτυο αυτοκινητοδρόμων.

    Για παράδειγμα, η διαδρομή από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη των 500 χλμ. με ηλεκτρικό φαίνεται να έχει αρκετά πλεονεκτήματα και αφού προστίθενται ακόμη περισσότερες θέσεις φόρτισης στους σταθμούς ΣΕΑ, ενώ στα συν συμπεριλαμβάνονται και οι ταχύτητες φόρτισης που απομειώνουν τον χρόνο φουλαρίσματος.

    Το κόστος της φόρτισης εξαρτάται από πού θα επιλέξει ο ιδιοκτήτης του οχήματος να φορτίσει το ηλεκτρικό του ΙΧ. Και εδώ οι επιλογές είναι ή στο σπίτι και την οικιακή παροχή (που κυμαίνεται από 0,12 έως 0,17 ευρώ ανάλογα τον πάροχο), όπου αυτή είναι και η πιο οικονομική λύση (εξαιτίας της φθηνής κιλοβατώρας σε σχέση με τους δημόσιους ταχυφορτιστές) ή σε ταχυφορτιστές, με τα σημεία φόρτισης ιδιωτικών εταιρειών διαχείρισης των φορτιστών. Πλέον, οι υποδομές φόρτισης αυξάνονται σε όλη την Ελλάδα και αυτό αποτελεί άλλο ένα κίνητρο για την αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

    Μία με δύο στάσεις

    Για ένα ταξίδι από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη με ένα μεσαίο ηλεκτρικό αυτοκίνητο απαιτούνται – ανάλογα με το μέγεθος της μπαταρίας – από μία έως και δύο στάσεις σε ταχυφορτιστή. Το κόστος της κιλοβατώρας στον δημοφιλή αυτοκινητόδρομο της χώρας είναι κατά μέσο όρο €0,52/kWh. Αν το αυτοκίνητο διαθέτει μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 77 kwh, τότε το κόστος του φουλαρίσματος ανέρχεται στα 40 ευρώ. Η συγκεκριμένη μπαταρία προσφέρει αυτονομία 400-450 χλμ. και αυτό προϋποθέτει ότι το κοντέρ δεν θα πρέπει να ξεπερνά τα 120 χλμ./ώρα ώστε να διατηρείται η αυτονομία του αυτοκινήτου. Σε αριθμούς, για κάθε 100 χλμ. διαδρομής στον αυτοκινητόδρομο το κόστος αγγίζει περίπου τα 10 ευρώ. Σε αντίθετη περίπτωση, αν ο οδηγός αποφασίσει να το «πατήσει», τότε η εργοστασιακή αυτονομία θα πάει… περίπατο! Ετσι, η στάση για επαναφόρτιση είναι σε κάθε περίπτωση υποχρεωτική. Συνολικά, το κόστος για το ταξίδι από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη θα αγγίξει τα 50 ευρώ στην περίπτωση φουλαρίσματος σε ταχυφορτιστή. Αντιθέτως, αν το ηλεκτρικό φουλάρει σε οικιακή πρίζα, με την κιλοβατώρα να κοστίζει περίπου 0,15 ευρώ, τότε το κόστος φουλαρίσματος πέφτει εντυπωσιακά: 11,5 ευρώ για μια μπαταρία των 77 kwh. Επειδή όμως θα απαιτηθεί και δεύτερη συμπληρωματική φόρτιση, αν προσθέσουμε σε αυτό το νούμερο και το κόστος φόρτισης στη διαδρομή, σε φορτιστή ισχύος 300 kW (€0,52/kWh) με το κόστος να είναι στα €16 για τα εναπομείναντα χιλιόμετρα της διαδρομής, τότε το τελικό κόστος ενέργειας για το ταξίδι Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα αγγίξει τα €27,5.

    Σαφώς, το κόστος μετακίνησης με ηλεκτρικό στην πόλη είναι πολύ καλύτερο σε σχέση με το ταξίδι, αφού οι χαμηλές ταχύτητες ευνοούν και την ανάκτηση ενέργειας που συντελείται κατά το φρενάρισμα, ενώ οι μικρότερες ταχύτητες ευνοούν τη διατήρηση της αυτονομίας. Αν μάλιστα ο οδηγός φορτίζει το ηλεκτρικό σε οικιακό δίκτυο, τότε το φουλάρισμά του θα κοστίζει στα 11-15 ευρώ, έχοντας αυτονομία 350-400 χλμ., ανάλογα με την μπαταρία που διαθέτει.

    Premium έκδοση «ΤΑ ΝΕΑ»

  • Τα ηλεκτρικά επαγγελματικά της Ford Pro
    Τα ηλεκτρικά επαγγελματικά της Ford Pro

    Η υιοθέτηση των ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων από μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις αποτελεί την χρυσή ευκαιρία.

    Η αναγνώριση της αξίας της ηλεκτροκίνησης από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις θα μπορούσε να επιταχύνει την υιοθέτηση των EV μοντέλων και να ωφελήσει σημαντικά τόσο την παραγωγικότητά τους, όσο και συνολικά την ευρωπαϊκή οικονομία.

    Ωστόσο, το μείζον θέμα αποτελεί η φόρτισή τους. Αυτά είναι τα βασικά ευρήματα της έρευνας της Ford Pro με τίτλο «The Economics of Commercial Van Usage Across Europe 2024», η οποία δημοσιεύθηκε από το Κέντρο Οικονομικών και Επιχειρηματικών Ερευνών.


    Στην έκθεση εκτιμάται ότι οι επιχειρήσεις των οποίων οι δραστηριότητες έχουν σχέση με βαν οχήματα συνεισέφεραν το 2023 σε ολόκληρη την ΕΕ και το Ηνωμένο Βασίλειο περίπου 1 τρισεκατομμύριο ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 6,5% σε σχέση με το 2021 και 27,4% σε σχέση με το 2017.

    Με αυτό ως δεδομένο, εάν οι συγκεκριμένες επιχειρήσεις αποτελούσαν ένα κράτος-μέλος της ΕΕ, τότε το ΑΕΠ του θα ήταν το έκτο μεγαλύτερο. Στην Ευρωπαϊκή Ένωση εκτιμάται ότι 14,1 δισεκατομμύρια ευρώ (1,6%) αυτής της δραστηριότητας υποστηρίχθηκαν από αμιγώς ηλεκτρικά βαν οχήματα.

    Η Ford Pro ανέθεσε την μελέτη για να κατανοήσει καλύτερα το ευρύτερο ευρωπαϊκό τοπίο των επαγγελματικών βαν, που υιοθετούνται από 23 εκατομμύρια μικρομεσαίες επιχειρήσεις , το 99% των συνολικών στην Ευρώπη.

    Αρχικά, υπήρχε η πεποίθηση ότι η υιοθέτηση των ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων θα καθοδηγούνταν από τους εταιρικούς στόχους βιωσιμότητας και τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις με διαχειριστές στόλων. Τώρα, οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις υιοθετούν όλο και περισσότερο τα EV, καθώς αναγνωρίζουν τα σημαντικά επιχειρηματικά οφέλη που προσφέρουν.

    Σε έρευνα στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 1.000 οδηγοί επαγγελματικών βαν διαπιστώθηκε ότι οι επιχειρήσεις αυτές επιτυγχάνουν ήδη σημαντική εξοικονόμηση όσον αφορά τις δαπάνες ενέργειας, καθώς και βελτίωση της παραγωγικότητας και των λειτουργιών τους.

    Ακόμα και όσοι δεν έχουν υιοθετήσει τα ηλεκτρικά οχήματα δηλώνουν ότι εξετάζουν το ενδεχόμενο μετάβασης μέσα σε αυτά τα 5 χρόνια, παρά το γεγονός ότι η φόρτιση είναι ένα ζήτημα που συνεχίζει να τους απασχολεί.


    Οι λύσεις της Ford Pro βοηθούν τους διαχειριστές να αποφασίσουν οι ίδιοι πότε αλλά και πώς να προχωρήσουν στον εξηλεκτρισμό, ώστε να μεγιστοποιήσουν τα οφέλη για την επιχείρησή τους.

    Στο πλαίσιο αυτό η Ford Pro προσφέρει μια ολοκληρωμένη γκάμα ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών βαν που υποστηρίζονται από λύσεις που αυξάνουν την παραγωγικότητα, όπως λογισμικό διαχείρισης οχημάτων και στόλου, λύσεις φόρτισης, σέρβις και χρηματοδότηση, όλα σε ένα πακέτο.


    Πρόσφατα μάλιστα, η Ford Pro παρουσίασε μια ολοκληρωμένη λύση οικιακής φόρτισης σχεδιασμένη για τις ανάγκες των επιχειρήσεων.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Τεχνική αιχμής θα επιτρέπει στα smartphones να φορτίζουν πλήρως μέσα σε μόλις ένα λεπτό
    Τεχνική αιχμής θα επιτρέπει στα smartphones να φορτίζουν πλήρως μέσα σε μόλις ένα λεπτό

    Πώς θα σας φαινόταν να φορτίζετε πλήρως την μπαταρία του smartphone σας μέσα σε ένα λεπτό; Κάτι τέτοιο όχι μόνο θα ήταν πολύ βολικό, αλλά θα επέτρεπε και στους κατασκευαστές smartphones να χρησιμοποιούν μπαταρίες μικρότερης χωρητικότητας, δημιουργώντας περισσότερο χώρο στο εσωτερικό των συσκευών για εξαρτήματα που θα βελτιώνουν τις δυνατότητες και τις επιδόσεις τους.

    Μια νέα μελέτη του Πανεπιστημίου του Κολοράντο που δημοσιεύθηκε στα Πρακτικά της Εθνικής Ακαδημίας Επιστημών (PNAS), αναλύει μια τεχνική αιχμής που θα επιτρέπει στα τηλέφωνα να φορτίζουν στο 100% σε μόλις 60 δευτερόλεπτα.

    Η νέα τεχνική βασίζεται στην κίνηση ιόντων μέσω υπερπυκνωτών. Το ιόν είναι ένα άτομο που έχει καθαρό θετικό φορτίο και ένας υπερπυκνωτής χρησιμοποιείται για την αποθήκευση ενέργειας κατά τη διάρκεια κύκλων φόρτισης και εκφόρτισης υψηλού ρεύματος, μικρής διάρκειας. Όπως αναφέρει η εξειδικευμένη ιστοσελίδα Phone Arena, ο ερευνητής Ankur Gupta ανακάλυψε ότι κάνοντας τα ιόντα να κινούνται πιο αποτελεσματικά, η φόρτιση και η απελευθέρωση της ενέργειας θα είναι ταχύτερη, επιτρέποντας στην μπαταρία του τηλεφώνου να πηγαίνει από το 0% στο 100% σε ένα λεπτό ή και λιγότερο

    Αποτελεσματικότερη μετακίνηση ιόντων

    Ο Gupta σημειώνει ότι ενώ κάποιες από αυτές τις τεχνικές έχουν χρησιμοποιηθεί για τη μελέτη της ροής σε πορώδη υλικά, όπως οι δεξαμενές πετρελαίου και το φιλτράρισμα του νερού, δεν έχουν μελετηθεί πλήρως για συστήματα αποθήκευσης ενέργειας. «Δεδομένου του κρίσιμου ρόλου της ενέργειας για το μέλλον του πλανήτη, ένιωσα την έμπνευση να εφαρμόσω τις γνώσεις μου ως χημικός μηχανικός για την πρόοδο των συσκευών αποθήκευσης ενέργειας», δήλωσε ο Gupta.

    «Το πρωταρχικό πλεονέκτημα των υπερπυκνωτών είναι η ταχύτητά τους. Πώς μπορούμε λοιπόν να κάνουμε τη φόρτιση και την απελευθέρωση της ενέργειάς τους ταχύτερη; Με την αποτελεσματικότερη μετακίνηση των ιόντων».

    Ένα από τα μεγαλύτερα ευρήματα των ερευνητών ήταν ότι τα ιόντα κινούνται με διαφορετικό τρόπο από ό,τι τα ηλεκτρόνια στις διασταυρώσεις μικροσκοπικών πόρων νανοκλίμακας. Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι οι κινήσεις των ιόντων είναι διαφορετικές από ό,τι αναμενόταν βάσει του νόμου του Kirchhoff (ο οποίος χρησιμοποιείται για τον προσδιορισμό της ροής του ρεύματος στα ηλεκτρικά κυκλώματα από το 1845). Μέσω αυτής της έρευνας, η κίνηση των ιόντων σε ένα πολύπλοκο δίκτυο χιλιάδων διασυνδεδεμένων πόρων μπορεί να προσομοιωθεί και να προβλεφθεί σε λίγα μόνο λεπτά.

    Μένει να δούμε πόσος χρόνος θα χρειαστεί για να μετατραπεί αυτή η εργαστηριακή έρευνα σε εφαρμοσμένη τεχνολογία που θα βρίσκεται στο smartphone μας…

    Πηγή: Cnn.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο