Πέμπτη, 29 Ιουλίου 2021 15:46

Το Viber παρουσίασε νέες λειτουργίες

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Tο Viber, η γνωστή εφαρμογή μηνυμάτων, ανακοίνωσε μια νέα σειρά λειτουργιών που θα επιτρέψουν στους χρήστες να βρίσκουν εύκολα τα πιο σημαντικά μηνύματα μέσα σε μια επιχειρηματική συνομιλία και να απαντούν σε όποιο από αυτά επιθυμούν, όταν επικοινωνούν με κάποια εταιρεία.

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το Viber επέκτεινε την λειτουργία «καρφιτσώματος στην κορυφή»: Για να μη χάνεται κάποια σημαντική πληροφορία μέσα στη συνομιλία, οι χρήστες πλέον μπορούν να καρφιτσώνουν ένα επιλεγμένο μήνυμα στην κορυφή μιας επιχειρηματικής συνομιλίας, ή να χρησιμοποιήσουν την άλλη λειτουργία που παρουσιάστηκε πρόσφατα, να καρφιτσώνουν δηλαδή ολόκληρη τη συνομιλία στην κορυφή της λίστας των συνομιλιών τους (όπως και με μια κανονική συνομιλία με φίλους).

Με τη λειτουργία «καρφιτσώματος στην κορυφή» οποιοδήποτε σημαντικό μήνυμα θα παραμένει σε εύκολα προσβάσιμο σημείο - για παράδειγμα, ένας πελάτης που κανονίζει εξετάσεις σε κάποιο μικροβιολογικό εργαστήριο ή που κάνει κράτηση σε ένα ξενοδοχείο, μπορεί να έχει άμεση πρόσβαση στο συγκεκριμένο μήνυμα που περιέχει πληροφορίες για το ραντεβού του ή για την κράτησή του.

Εκτός από τα παραπάνω, οι χρήστες πλέον μπορούν να απαντούν στα μηνύματα που επιλέγουν μέσα σε μια επιχειρηματική συνομιλία, κάτι που τους επιτρέπει να ακολουθούν πιο εύκολα τη ροή της συζήτησης. Για παράδειγμα, σε μια ενεργή συνομιλία με ένα κατάστημα με πολλές παραγγελίες, ο πελάτης μπορεί πλέον να απαντήσει σε ένα συγκεκριμένο μήνυμα, ώστε να είναι σίγουρος ότι θα δεν υπάρξει κάποιο μπέρδεμα με άλλη παραγγελία.

Σύμφωνα με τη στατιστική, το 56% των χρηστών προτιμούν να στέλνουν μηνύματα στις εταιρείες από το να τις καλούν τηλεφωνικά. Το Viber πρόσφατα ανακοίνωσε κι άλλες λειτουργίες κοινοποίησης αρχείων, φωτογραφιών και βίντεο, χάρη στις οποίες οι χρήστες μπορούν να στείλουν αρχεία μεγέθους ως και 200 ΜΒ στις επιχειρήσεις. Αυτό επιτρέπει στις εταιρείες να κτίζουν μια πιο βολική και με περισσότερο νόημα επικοινωνία με τους χρήστες, προσφέροντάς τους την εξυπηρέτηση που χρειάζονται. Όλα τα αρχεία που κοινοποιούνται μεταξύ επιχειρήσεων και χρηστών προστατεύονται από κρυπτογράφηση in transit.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΡΧΕΙΟΥ

Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 29 Ιουλίου 2021 11:01

Σχετικά Άρθρα

  • Απάτη μέσω Viber: Προσοχή σε μηνύματα που λαμβάνετε από «φίλους»
    Απάτη μέσω Viber: Προσοχή σε μηνύματα που λαμβάνετε από «φίλους»

    Με μια νέα απάτη μέσα από την εφαρμογή Viber βρίσκονται αντιμέτωποι οι χρήστες.

    Μια κλασική, αλλά καθ’ όλα επιτυχημένη μέθοδος εξαπάτησης, είναι σε έξαρση στο Viber, με τους επιτήδειους να χρησιμοποιούν μηνύματα από επαφές που οι χρήστες γνωρίζουν για να κλέψουν τους λογαριασμούς τους.

    Σύμφωνα με τον Διεθνές Ινστιτούτο Κυβερνοασφάλειας (CSIi),οι φίλοι και οι επαφές σας μετατρέπονται σε «Δούρειους Ίππους» και ως συνέπεια το υποψήφιο θύμα συχνά μερικές φορές αδυνατεί να συνειδοτοποιήσει πως πρόκειται για απάτη.

    Πώς γίνεται η απάτη βήμα-βήμα:

    Βήμα 1ο: Οι δράστες αποκτούν πρόσβαση στον λογαριασμό ενός χρήστη ή δημιουργούν ένα προφίλ που μοιάζει με κάποιον που τα υποψήφια θύματα γνωρίζουν. Τους στέλνουν μήνυμα μέσω Viber, ζητώντας τους να τους στείλουν έναν κωδικό επαλήθευσης, με την αιτιολογία ότι τον χρειάζονται για να επαναφέρουν τον λογαριασμό τους.

    Βήμα 2ο: Ο κωδικός επαλήθευσης που ζητούν οι απατεώνες είναι ένας μοναδικός αριθμός που στέλνει το Viber στους χρήστες όταν προσπαθούν να συνδεθούν από μια νέα συσκευή. Αυτός ο κωδικός είναι απαραίτητος για να ασφαλίσουν οι χρήστες τον λογαριασμό τους, αλλά οι δράστες τον ζητούν για να πάρουν πρόσβαση.

    Βήμα 3ο: Αν οι χρήστες δώσουν αυτόν τον κωδικό, οι δράστες αποκτούν πρόσβαση στον λογαριασμό τους.

    Βήμα 4ο: Με τον λογαριασμό υπό τον έλεγχό τους, οι απατεώνες μπορούν να χρησιμοποιήσουν τον ίδιο λογαριασμό για να εξαπατήσουν άλλους φίλους ή συγγενείς, δημιουργώντας ένα αλυσιδωτό φαινόμενο απάτης.

    Αν λάβετε μήνυμα από φίλο που σας ζητά κωδικό, καλέστε τον απευθείας για να επιβεβαιώσετε αν ήταν πραγματικά αυτός που έστειλε το μήνυμα. Μην επιστρέψετε οποιαδήποτε άγνωστη κλήση στο Viber, καθώς μπορεί να είναι παγίδα.

    Πηγή: NewsBomb.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Freepik

  • Viber: Νέες λειτουργίες στον δρόμο προς μια «υπερ-εφαρμογή»
    Viber: Νέες λειτουργίες στον δρόμο προς μια «υπερ-εφαρμογή»

    Έρχονται τα «Εισερχόμενα Επιχειρήσεων» και ο «Εμπορικός λογαριασμός».

    Δύο σημαντικές κυκλοφορίες παγκοσμίως ως ένα νέο στάδιο στην εξέλιξη της αλληλεπίδρασης επιχείρησης και χρήστη μέσα από την εφαρμογή ανακοίνωσε εχθές η Rakuten Viber.

    Οι νέες λειτουργίες περιλαμβάνουν τα Εισερχόμενα Επιχειρήσεων και τον Εμπορικό Λογαριασμό με δυνατότητα αναζήτησης, που θα αποτελέσουν το επόμενο βήμα στη μακροπρόθεσμη στρατηγική του Viber να γίνει υπερ-εφαρμογή.

    Σύμφωνα με έρευνες, στις οποίες αναφέρθηκε η Chief Revenue Officer της Rakuten Viber, Cristina Constandache σε συνάντηση που είχε με δημοσιογράφους στην Αθήνα, το 71% των καταναλωτών αναμένει από τις εταιρείες να προσφέρουν εξατομικευμένη επικοινωνία και το 82% των επιχειρήσεων σχεδιάζει να εφαρμόσει μια στρατηγική για να προσφέρει καλύτερη αξία στον πελάτη μέσω υπηρεσιών. Έχοντας κατά νου τόσο τους χρήστες όσο και τις επιχειρήσεις, οι αλλαγές που φέρνει το Viber είναι ένα βήμα προς την παροχή καλύτερης εμπειρίας πελατών και αφοσίωσης σε μια μάρκα.

    Έρχονται τα Εισερχόμενα Επιχειρήσεων

    Με στόχο τη βελτίωση της επικοινωνίας εταιρείας-χρήστη, το Viber εισάγει τα Εισερχόμενα Επιχειρήσεων σε όλο τον κόσμο – έναν ειδικό φάκελο για αλληλεπιδράσεις εταιρείας-χρήστη, προσβάσιμο απευθείας από την κανονική οθόνη συνομιλιών ενός χρήστη. Η λειτουργία επιτρέπει την αποθήκευση και την οργάνωση όλων των επαγγελματικών μηνυμάτων από επίσημους λογαριασμούς επιχειρήσεων σε έναν φάκελο (όπως μια τραπεζική ειδοποίηση, μια επιβεβαίωση παραγγελίας από μια υπηρεσία παράδοσης, μια ειδική προσφορά από ένα κατάστημα κ.λπ.).

    Τα Εισερχόμενα Επιχειρήσεων θα ενεργοποιηθούν μόλις ο χρήστης λάβει το πρώτο του επαγγελματικό μήνυμα. Για χρήστες που είχαν συνομιλίες με επιχειρήσεις στο παρελθόν, μόλις δημιουργηθεί ο φάκελος Εισερχόμενα Επιχειρήσεων στη λίστα με τις συνομιλίες τους, όλα τα επαγγελματικά μηνύματα θα πηγαίνουν εκεί ως προεπιλογή.

    Τα Εισερχόμενα Επιχειρήσεων θα επιτρέπουν στους χρήστες να προσαρμόζουν την εμπειρία τους στο Viber και να οργανώνουν τις αλληλεπιδράσεις με τις εταιρίες με τον πιο βολικό τρόπο για αυτούς:

    ● Καρφίτσωμα τη συνομιλίας μιας συγκεκριμένης μάρκας στο επάνω μέρος των Εισερχόμενων Επιχειρήσεων

    ● Μετακίνηση οποιασδήποτε εταιρείας από τα Εισερχόμενα Επιχειρήσεων στην κυρίως οθόνη συνομιλιών.

    ● Καρφίτσωμα οποιασδήποτε επαγγελματικής συνομιλίας στην κορυφή της κυρίως οθόνης συνομιλιών.

    Ταυτόχρονα, γίνεται πιο εύκολο για ένα χρήστη να βρίσκει τις πιο πρόσφατες ειδοποιήσεις από μια επιχείρηση: ο φάκελος θα καρφιτσωθεί στο επάνω μέρος της οθόνης των συνομιλιών ως προεπιλογή και τα επαγγελματικά μηνύματα δεν θα αναμειγνύονται με τις προσωπικές συνομιλίες. Τα Εισερχόμενα Επιχειρήσεων θα επιτρέψουν την πιο αποτελεσματική επικοινωνία μεταξύ εταιρειών και χρηστών για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών, την αύξηση της αφοσίωσης στη μάρκα και την αύξηση των πωλήσεων.

    Ο νέος Εμπορικός Λογαριασμός

    Ένα άλλο βήμα προς την καλύτερη εμπειρία του πελάτη είναι ο νέος Εμπορικός Λογαριασμός, όπου οι χρήστες θα μπορούν να ανακαλύψουν όλους τους τρόπους αλληλεπίδρασης με μια εταιρεία σε ένα μόνο μέρος. Θα φιλοξενεί όλες τις επιχειρηματικές πληροφορίες, τις υπηρεσίες και τις συνομιλίες στο Viber κάτω από μια ενιαία επιχειρηματική οντότητα με δυνατότητα αναζήτησης:

    ● Οι χρήστες μπορούν να αναζητήσουν αυτούς τους λογαριασμούς (επιχειρήσεις) πληκτρολογώντας το όνομα της επιχείρησης στην κύρια γραμμή αναζήτησης του Viber.

    ● Οι χρήστες που μπαίνουν σε έναν Εμπορικό Λογαριασμό θα βλέπουν τον τίτλο, το λογότυπο, το σήμα κατατεθέν, την περιγραφή, τα στοιχεία επικοινωνίας και τα κανάλια επικοινωνίας της εταιρείας που είναι διαθέσιμα στο Viber. Ο λογαριασμός μπορεί επίσης να προωθηθεί σε άλλους, αυξάνοντας την προβολή της μάρκας.

    ● Οι εταιρείες θα μπορούν να προσθέτουν έως και τρεις διευθύνσεις, έναν ιστότοπο, έναν αριθμό τηλεφώνου και μια περιγραφή έως και 1000 χαρακτήρων για να βεβαιωθούν ότι οι χρήστες μπορούν να βρουν όλες τις πληροφορίες που αναζητούν.

    Οι νέοι Εμπορικοί Λογαριασμοί με δυνατότητα αναζήτησης θα δώσουν περισσότερη δύναμη στους χρήστες: θα μπορούν να βρίσκουν εταιρείες, όχι απλά να περιμένουν να τους βρουν εκείνες, και να ξεκινούν την επικοινωνία με τις επιχειρήσεις από μόνοι τους. Οι Εμπορικοί Λογαριασμοί θα βελτιώσουν επίσης την εμπειρία των πελατών: οι χρήστες που θέλουν να συνδεθούν με μια επιχείρηση στο Viber θα μπορούν να επιλέξουν το κανάλι που προτιμούν και να απολαύσουν μια εμπειρία minisite εντός της εφαρμογής. Εν τω μεταξύ, οι εταιρείες θα εξορθολογήσουν την επικοινωνία τους με τους πελάτες και θα δημιουργήσουν απρόσκοπτες εμπειρίες πελατών.

    Οι αλλαγές

    Το Viber θα συνεχίσει να επεκτείνει τις δυνατότητες των Εμπορικών Λογαριασμών μετά την κυκλοφορία τους, προσθέτοντας περισσότερα κανάλια επικοινωνίας που θα είναι διαθέσιμα στα χέρια των χρηστών, περισσότερες υπηρεσίες σε έναν μόνο λογαριασμό και εκτεταμένες λειτουργίες, όπως τοποθεσία, κλήση επιχείρησης και άλλα.

    Με τα Εισερχόμενα Επιχειρήσεων και τον Εμπορικό Λογαριασμό, το Viber στοχεύει να αυξήσει περαιτέρω την ασφάλεια και την εμπιστοσύνη των χρηστών κατά τη συνεργασία με μια επιχείρηση. Όλα τα επαγγελματικά μηνύματα από επαληθευμένες επιχειρήσεις θα πηγαίνουν στα Εισερχόμενα Επιχειρήσεων ως προεπιλογή, σε ένα φάκελο δηλαδή που δεν θα είναι προσβάσιμος από προσωπικούς λογαριασμούς που προσπαθούν να πλαστογραφήσουν μια επιχείρηση. Μια πολύτιμη προσθήκη είναι το «μπλε σημάδι» που βοηθά τους χρήστες να αναγνωρίσουν επαληθευμένες μάρκες. Οι Εμπορικοί Λογαριασμοί θα εμφανίζουν όλες τις πληροφορίες της επιχείρησης σε ένα μέρος, όπου οι χρήστες θα μπορούν εύκολα να έχουν πρόσβαση και να τις ελέγξουν.

    «Οι πρόσφατες προσθήκες στο Viber παρέχουν μια ισχυρή βάση για την εισαγωγή πρόσθετων λειτουργιών ως μέρος της στρατηγικής της εταιρείας να γίνει μια υπερ-εφαρμογή», λέει η Cristina Constandache – Chief Revenue Officer της Rakuten Viber. «Αυτή η στρατηγική στοχεύει στη βελτίωση της χρησιμότητας της εφαρμογής για τους χρήστες και επεκτείνει τους τρόπους με τους οποίους οι διάφορες εταιρείες μπορούν να συνδεθούν με το κοινό τους με φυσικό τρόπο, με αποτέλεσμα προστιθέμενη αξία και για τις δύο πλευρές. Προσθέτοντας περισσότερες δυνατότητες, υπηρεσίες και κανάλια επικοινωνίας, το Viber μπορεί να προσφέρει περισσότερη αξία τόσο στους χρήστες όσο και στις εταιρείες».

    Οι δύο λειτουργίες γίνονται σταδιακά διαθέσιμες σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, από τις 23 Ιανουαρίου 2023.

    Πηγή: In.gr

  • Viber: Ακόμη περισσότερα μηνύματα έστειλαν το 2022 οι Έλληνες
    Viber: Ακόμη περισσότερα μηνύματα έστειλαν το 2022 οι Έλληνες

    Την τάση και των Ελλήνων να προτιμούν την αποστολή μηνυμάτων μέσω των δημοφιλών πλατφορμών άμεσης επικοινωνίας (instant messaging) επιβεβαιώνουν τα στοιχεία που δημοσιοποίησε το Viber για το 2022. Υπενθυμίζεται ότι το Viber είναι εγκατεστημένο στο 91% των smartphones το 2022, κάτι που το καθιστά την κορυφαία εφαρμογή επικοινωνίας στη χώρα.

    Συγκεκριμένα, στην Ελλάδα, ο αριθμός των μηνυμάτων που στάλθηκαν αυξήθηκε κατά 10% σε ετήσια βάση. Η αλλαγή προτίμησης από την κλήση στα μηνύματα είναι εμφανής, ειδικά στην ομαδική επικοινωνία. Κατά μέσο όρο κάθε άτομο στην Ελλάδα συμμετέχει σε 3 ομαδικές συνομιλίες. Ο αριθμός των συμμετεχόντων που συμμετέχουν σε ομάδες έχει επίσης αυξηθεί κατά ένα σημαντικό 11% σε ετήσια βάση.

    Μια αύξηση 32% στον αριθμό των καναλιών και κοινοτήτων στην Ελλάδα το 2022 δείχνει ότι οι χρήστες παρακολουθούν στενά σημαντικές ανακοινώσεις, τελευταία νέα και κρίσιμες ενημερώσεις από τα αγαπημένα τους δημόσια πρόσωπα και τους αγαπημένους τους οργανισμούς απευθείας στην εφαρμογή Viber.

    Επιπλέον, οι επιχειρήσεις αξιοποιούν διαφημιστικές λύσεις για να αυξήσουν την προβολή τους και να προσελκύσουν νέους χρήστες. Το 2022, ο αριθμός των μέσων μηνιαίων impressions διαφημίσεων στο Viber έφτασε το σημαντικό αριθμό των 6 δις παγκοσμίως, με 580 εκατομμύρια από αυτά τα impressions να εντοπίζονται στην Ελλάδα. Η εφαρμογή σημείωσε αύξηση 100% στον αριθμό των άμεσων διαφημιζόμενων που επιθυμούν να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στο Viber στην Ελλάδα. Ανάμεσα στους κλάδους διαφημίσεων με τις κορυφαίες επιδόσεις στην Ελλάδα φέτος ήταν: Ταξίδια και Φιλοξενία που αυξήθηκαν κατά 379%, Εφαρμογές για κινητά (κατά 214%), Ψυχαγωγία (κατά 208%), Αυτοκίνητο (κατά 92%) και Πληροφορική και Τηλεπικοινωνίες (κατά 53%).

    Οι εταιρείες δείχνουν επίσης μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις λύσεις Viber Business Messages ως εργαλείο για την επικοινωνία με τους καταναλωτές στην αγαπημένη τους εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων. Το 2022 στην Ελλάδα το Viber κατέγραψε:

    - Πάνω από 180 εκατομμύρια μηνύματα που ανταλλάσσονται σε chatbots (κάτι που αποδεικνύει τη δημοφιλία των αυτοματοποιημένων και εύκολων στην πλοήγηση διεπαφών συνομιλίας).

    - Αύξηση 176% στον αριθμό των νέων επιχειρηματικών λογαριασμών που δημιουργήθηκαν σε σύγκριση με τον αριθμό των νέων λογαριασμών το 2021.

    - Συνολική αύξηση 38% των Business Messages που παραδόθηκαν. Μεταξύ όλων των μηνυμάτων που χρησιμοποίησαν οι επιχειρήσεις φέτος στην Ελλάδα – προωθητικά (ειδικές προσφορές, εκπτώσεις), μηνύματα συνομιλίας (υποστήριξη ζωντανού αντιπροσώπου) και μηνύματα συναλλαγών (επιβεβαιώσεις παραγγελιών, παρακολούθηση παράδοσης, υπενθυμίσεις ραντεβού) – τα διαφημιστικά και τα μηνύματα συναλλαγών παρουσίασαν ιδιαίτερη άνοδο με 34% και αύξηση 41% αντίστοιχα.

    Πηγή: Cnn.gr

  • Το Viber «τρολάρει» το WhatsApp που ήταν εκτός λειτουργίας για ώρες: «12 χρόνια σταθεροί, και συνεχίζουμε»
    Το Viber «τρολάρει» το WhatsApp που ήταν εκτός λειτουργίας για ώρες: «12 χρόνια σταθεροί, και συνεχίζουμε»

    Να «πικάρει» την ομάδα του WhatsApp, που αντιμετώπισε σήμερα σοβαρό πρόβλημα σύνδεσης, θέλησε το ανταγωνιστικό Viber.

    Υπενθυμίζεται ότι το WhatsApp σήμερα «έπεσε», με συνέπεια να μην προσφέρει υπηρεσίες σε εκατομμύρια χρήστες του. Το Downdetector, ένας ιστότοπος που παρακολουθεί διαδικτυακές διακοπές σε όλο τον κόσμο, έδειξε μια απότομη αύξηση στον αριθμό των χρηστών που ανέφεραν τη διακοπή λειτουργίας του WhatsApp.

    Λίγη ώρα αργότερα, από τον λογαριασμό του Viber στο Facebook έγινε η εξής ανάρτηση:



    «Σταθερό για 12 χρόνια (και συνεχίζουμε)» τονίζεται στη... λακωνική ανάρτηση, στην οποία «φωτογραφίζει» το WhatsApp.

    Να σημειωθεί ότι στις περισσότερες περιοχές το WhatsApp λειτουργεί πλέον κανονικά.

    Πηγή: Ιefimerida.gr

  • Η κοινότητα της ελληνικής κυβέρνησης στο Viber, η πιο πολυπληθής μέσα στην εφαρμογή
    Η κοινότητα της ελληνικής κυβέρνησης στο Viber, η πιο πολυπληθής μέσα στην εφαρμογή

    Ξεπέρασε το 1 εκατομμύριο μέλη σε ενάμιση μόλις χρόνο λειτουργίας η κοινότητα της ελληνικής κυβέρνησης στο Viber. Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε ενημερωτικό σημείωμα της εταιρείας, η ελληνική κυβέρνηση άνοιξε την Κοινότητα την άνοιξη του 2020, στο πλαίσιο του πρώτου lockdown, ως ένα ακόμη κανάλι για την ενημέρωση των πολιτών σχετικά με την εξέλιξη της πανδημίας COVID-19.

    Έκτοτε, τονίζεται, η κοινότητα μεγάλωσε με εντυπωσιακούς ρυθμούς και χάρη στο καθημερινό της περιεχόμενο σχετικά με την πανδημία και άλλα θέματα, έγινε η πιο δημοφιλής μέσα στο Viber, που με τη σειρά του είναι η πιο δημοφιλής εφαρμογή μηνυμάτων στην Ελλάδα. Το ίδιο το Viber γιόρτασε την επιτυχία αυτή κάνοντας μια σχετική δημοσίευση σήμερα στην Κοινότητα Viber Ελλάδα.

    Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΡΧΕΙΟΥ

  • H μεγάλη αλλαγή του Viber - Τι μπορεί να κάνει πλέον ο κάθε χρήστης
    H μεγάλη αλλαγή του Viber - Τι μπορεί να κάνει πλέον ο κάθε χρήστης

    To Viber αλλάζει, βελτιώνεται, προσφέρει ολοένα και περισσότερες δυνατότητες.

    Πλέον μπορεί να έχει ο κάθε χρήστης το νέο εργαλείο στη διάθεση του, κατάλληλο για δημοσκοπήσεις (polls) σε Group chats (ομαδικές συνομιλίες) και Communities (κοινότητες). Ετσι μπορούν οι χρήστες να καταθέτουν την άποψη τους για τις δημοσκοπήσεις, με το Viber να επιχειρεί να φέρει περισσότερη... δημοκρατία στα group.

    Ετσι, οι χρήστες που συμμετέχουν σε ομαδικές συνομιλίες ή οι διαχειριστές των Communities μπορούν να ξεκινήσουν εύκολα ένα Poll στο Viber πατώντας στο εικονίδιο της δημοσκόπησης στο μενού συνομιλίας, το οποίο θα εμφανιστεί με τη λήψη της τελευταίας ενημέρωσης. Ακολούθως πρέπει να δημιουργήσουν οι ίδιοι μια ερώτηση, προσθέτοντας έως και 10 επιλογές.

    Τα θέματα μπορούν να αφορούν τα πάντα. Από σοβαρά, πολιτικά και μη ζητήματα, έως και ψυχαγωγίας, διασκέδασης και σπορ.

    Όσοι συμμετέχουν στη συζήτηση του group μπορούν να ψηφίσουν πατώντας το κουμπί σε σχήμα καρδιάς δίπλα σε κάθε μία από τις διαθέσιμες επιλογές απάντησης. Τα αποτελέσματα εμφανίζονται ζωντανά, καθώς ο αριθμός των ψήφων κάθε απάντησης αυξάνεται αυτόματα κάθε φορά που κάποιος χρήστη την επιλέγει. Οπότε online μπορεί ο καθένας να βλέπει τα αποτελέσματα κάθε απάντησης στην εν λόγω δημοσκόπηση. Περισσότερη δημοκρατία και μάλιστα... live. Κάτι που σε άλλες δημοσκοπήσεις σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν υπάρχει ως δυνατότητα.

    Το Viber ξεκίνησε τις πρώτες δημοσκοπήσεις στα επίσημα Communities της εφαρμογής στις αγορές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, ρωτώντας τους χρήστες τι είναι αυτό που θα ήθελαν να δουν περισσότερο στο Viber το επόμενο έτος και δίνοντας τους έτσι την ευκαιρία να δοκιμάσουν το νέο εργαλείο. Πάρα πολλοί ζήτησαν δημοσκοπήσεις και έτσι το αίτημα τους έγινε πραγματικότητα.

    Πάντως, τα δωρεάν αυτοκόλλητα στην τοπική γλώσσα της κάθε περιοχής ξεχωρίζουν ως το πιο επιθυμητό προϊόν του Viber για τους χρήστες σε όλη την περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, ενώ η δεύτερη δημοφιλέστερη απάντηση ήταν η επιθυμία για περισσότερες νέες λειτουργίες και εργαλεία εντός της εφαρμογής του.

    Οπότε πολύ σύντομα δεν αποκλείεται να δούμε το Viber να αλλάζει ακόμη περισσότερο.

    Πηγή: iefimerida.gr
  • Το Viber φέρνει τη μαγεία των Χριστουγέννων με ένα ψηφιακό «εργαστήρι» δημιουργίας γιορτινών μηνυμάτων

    Το Viber συγκεντρώνει τα γιορτινά χαρακτηριστικά του σε ένα μέρος και σας καλεί να μοιραστείτε χαρούμενα vibes και να διαδώσετε το πνεύμα των Χριστουγέννων σε όλο τον κόσμο!

    Είναι Χριστούγεννα, αλλά ας είμαστε ειλικρινείς, εκτός από τις χαρούμενες στιγμές μπορεί να νιώσουμε και στιγμές μελαγχολίας ειδικά αν κάποια από τα αγαπημένα μας πρόσωπα δεν μένουν κοντά μας. Τώρα, χάρη στο Viber, μία από τις πιο αγαπημένες εφαρμογές επικοινωνίας σε όλο τον κόσμο, η μαγεία των Χριστουγέννων είναι μόνο ένα κλικ μακριά σας!

    Τον φετινό Δεκέμβριο το Viber εγκαινιάζει το “December Hub” ένα αποκλειστικό, γιορτινό «εργαστήρι» που συγκεντρώνει σε ένα μέρος διαφορετικές λειτουργίες της εφαρμογής. Δωρεάν αυτοκόλλητα, chat bots και Communities (Κοινότητες) θα σας φέρουν πιο κοντά στα αγαπημένα σας πρόσωπα σκορπίζοντας τη χαρά των εορτών σε όλο τον κόσμο.

    Είστε έτοιμοι να πηδήξετε στο μωβ έλκηθρο;

    Ξεκινήστε το ψηφιακό σας ταξίδι κατεβάζοντας το Χριστουγεννιάτικο πακέτο αυτοκόλλητων που μόλις κυκλοφόρησε! Ξεπεράστε τις αποστάσεις που σας χωρίζουν και στείλτε δωρεάν στους φίλους σας ευχές με χαρούμενα, γιορτινά αυτοκόλλητα. Μοιραστείτε μαζί τους με έναν δημιουργικό τρόπο την αγάπη και το πνεύμα των εορτών. Με τη λήψη των αυτοκόλλητων θα εγγραφείτε απευθείας στο γιορτινό chat bot κι εκεί αρχίζει η πραγματική δράση!

    Με την εγγραφή σας στο chat bot, μπορείτε να περιηγηθείτε στα διαθέσιμα Χριστουγεννιάτικα αυτοκόλλητα του Viber και να εμπλουτίσετε με αυτά την επικοινωνία σας με τους φίλους και την οικογένειά σας. Φέτος με το chat bot του Viber οι χρήστες μπορούν να αναδείξουν το ταλέντο τους δημιουργώντας μοναδικά αρχεία GIFs εμπλουτισμένα με μουσική και προσωπικά μηνύματα.

    Τέλος, για περισσότερη ψυχαγωγία τις ημέρες των διακοπών σας, το Viber έχει επιλέξει τις πιο ενδιαφέρουσες κοινότητες που μπορείτε να ακολουθήσετε. Μπορείτε να συμμετέχετε ελεύθερα σε όσες επιθυμείτε και να λαμβάνετε πληροφορίες ή να ξεκινήσετε εποικοδομητικές συνομιλίες με άλλα μέλη.

    Η μαγεία των Χρισιτουγέννων είναι η διάδοση της αγάπης σε όλο τον κόσμο και φέτος η αποστολή του Viber είναι ακριβώς αυτό. Το Viber σας καλεί να μπείτε στο πνεύμα των εορτών και διασκεδάσετε στέλνοντας και λαμβάνοντας χαρούμενες, ψηφιακές ευχές. Μοιραστείτε τη χαρά και γιορτάστε με τους αγαπημένους σας, όπου και αν βρίσκεστε.
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο