Να αλλάξει την εταιρική επωνυμία της σε Meta αποφάσισε η Facebook
Αλλάζει η εταιρική επωνυμία της σε Meta όπως αποφάσισε η Facebook Inc, αποσυνδέοντας το όνομά της από την πασίγνωστη πλατφόρμα μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως ανακοίνωσε ο CEO της, Mark Zuckerberg, σε τηλεδιάσκεψη.
Στόχος της αλλαγής του facebook σε meta είναι η εικονική πραγματικότητα. Η αποκάλυψη έγινε στην ετήσια εκδήλωση Connect της εταιρίας Facebook και το ενδιαφέρον είναι τεράστιο εν μέσω σωρείας δημοσιευμάτων για τη ριζική αλλαγή της πλατφόρμας.
Το Facebook σχεδιάζει να «φτιάξει» ξανά τον εαυτό του στο πλαίσιο του νέου μεγάλου στόχου του Μαρκ Ζάκερμπεργκ, της δημιουργίας του metaverse, ενός νέου διαδικτυακού κόσμου όπου οι χρήστες θα συνυπάρχουν και θα επικοινωνούν σε εικονικούς χώρους.
Από το facebook στο meta
Στο πλαίσιο της ανάπτυξης του metaverse, η facebook σχεδιάζει να δημιουργήσει 10.000 νέες θέσεις εργασίας υψηλής εξειδίκευσης στην Ευρωπαϊκή Ένωση μέσα στην επόμενη πενταετία.
Τα έγγραφα αποκαλύπτουν πολυάριθμες περιπτώσεις όπου ερευνητές και απλοί εργαζόμενοι αποκάλυψαν βαθιά ριζωμένα προβλήματα τα οποία η εταιρεία στη συνέχεια παρέβλεψε ή αγνόησε.
Την περασμένη Παρασκευή, το NBC News δημοσίευσε ένα άρθρο που αναφερόταν στην «Drebbel», μια εσωτερική ομάδα εργαζομένων του Facebook, υπεύθυνη για τον εντοπισμό και την αφαίρεση ομάδων που πρότειναν στους χρήστες επιβλαβές περιεχόμενο στο Facebook και το Instagram.
Πηγή: Ethnos.gr