Παρασκευή, 12 Νοεμβρίου 2021 15:45

Το Cloud βρίσκεται στον πυρήνα του ψηφιακού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων σύμφωνα με έρευνα της SoftOne

Γράφτηκε από την

Εννέα στις δέκα επιχειρήσεις υποδεικνύουν την απομακρυσμένη πρόσβαση σε εταιρικές εφαρμογές και δεδομένα ως το σημαντικότερο πλεονέκτημα του Cloud, ενώ το 77% επισημαίνουν πως το Cloud ERP διασφάλισε την απρόσκοπτη λειτουργία τους κατά τη διάρκεια των lockdowns, σύμφωνα με τα ευρήματα έρευνας που πραγματοποίησε η SoftOne (μέλος του Ομίλου Olympia).


Με την πανδημία Covid-19 και τις αλλαγές στη φορολογική διοίκηση να επιταχύνουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων, η έρευνα πιστοποιεί τη δυναμική του Soft1 Cloud ERP καθώς αποτυπώνει την πλήρη ταύτιση ανάμεσα στους λόγους υιοθέτησής του και τα πραγματικά πλεονεκτήματα που αυτό προσφέρει, όπως καταδεικνύουν υψηλόβαθμα στελέχη εταιρειών στην Ελλάδα και τη ΝΑ Ευρώπη.

Τα στοιχεία της έρευνας επιβεβαιώνουν την αυξανόμενη υιοθέτηση των Cloud λύσεων της SoftOne, με δύο στις τρεις επιχειρήσεις δηλώνουν ότι προτίθενται να επενδύσουν περαιτέρω σε Cloud υπηρεσίες, με την ηλεκτρονική τιμολόγηση και το enterprise mobility να βρίσκονται ψηλά στην ατζέντα των επενδυτικών τους σχεδίων. Ταυτόχρονα, το 70% περίπου των ερωτηθέντων να εμφανίζονται πλήρως ικανοποιημένοι από τη μετάβαση της μηχανογράφησής τους στο Cloud (έναντι on-premise λύσεων).

"Το Cloud βρίσκεται στον πυρήνα του ψηφιακού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων" σχολίασε ο Γιάννης Σαλίχος, CTO του Ομίλου SOFTONE, προσθέτοντας: "Η έρευνά μας, πιστοποιεί ότι οι επιχειρήσεις αναγνωρίζουν το Cloud ως σημείο-κλειδί της ψηφιακής τους στρατηγικής και είναι διατεθειμένες να επενδύσουν σε αυτό για να υποστηρίξουν αποτελεσματικά τις διαδικασίες τους. Κοιτάζοντας σταθερά προς το μέλλον, στη SOFTONE συνεχίζουμε να αναπτύσσουμε καινοτόμες Cloud λύσεις και υπηρεσίες που βοηθούν τις επιχειρήσεις να αντλούν τα οφέλη του ψηφιακού μετασχηματισμού σε κάθε πτυχή της δραστηριοποίησής τους".

Η έρευνα διεξήχθη από τη SoftOne, κορυφαίο πάροχο Cloud ERP της αγοράς, με τη συμμετοχή 6.000 και πλέον επιχειρήσεων-πελατών της από την Ελλάδα, αλλά και την Κύπρο, τη Ρουμανία και τη Βουλγαρία. Σκοπός της ήταν να αποτυπωθεί ο βαθμός ικανοποίησης των επιχειρήσεων από τη χρήση των Cloud λύσεων της εταιρείας, καθώς επίσης να καταγραφούν τάσεις και προθέσεις αναφορικά με την προώθηση του ψηφιακού μετασχηματισμού.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΡΧΕΙΟΥ

Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 12 Νοεμβρίου 2021 10:49

Σχετικά Άρθρα

  • Microsoft: Αναφορές για προβλήματα σε εφαρμογές του Office
    Microsoft: Αναφορές για προβλήματα σε εφαρμογές του Office

    Η Microsoft δήλωσε ότι διερευνά τις διακοπές λειτουργίας ορισμένων εφαρμογών του Office και των υπηρεσιών cloud, σε ένα νέο περιστατικό μετά το παγκόσμιο ψηφιακό μπλακ άουτ που προκάλεσε προ ημερών τεράστια προβλήματα.

    Μια ειδοποίηση στην ιστοσελίδα του τεχνολογικού γίγαντα για την κατάσταση των υπηρεσιών την Τρίτη ανέφερε ότι εξετάζεται ένα ζήτημα «υποδομής δικτύου» που επηρεάζει την πρόσβαση στις υπηρεσίες της Microsoft. Έρχεται μόλις δύο εβδομάδες μετά τη μεγάλη διακοπή της πληροφορικής μέσω της CrowdStrike, η οποία προκάλεσε παγκόσμιο χάος και είδε χιλιάδες ακυρώσεις και καθυστερήσεις στα ταξίδια.

    Η εταιρεία έγραψε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: «Αυτή τη στιγμή διερευνούμε προβλήματα πρόσβασης και υποβαθμισμένες επιδόσεις με πολλαπλές υπηρεσίες και λειτουργίες του Microsoft 365».

    Το Minecraft, το Microsoft 365, το Microsoft Teams και το Microsoft Azure επηρεάζονται από τη διακοπή, σύμφωνα με το DownDetector, το οποίο παρακολουθεί τις διακοπές λειτουργίας της πληροφορικής σε όλο τον κόσμο.

    Πηγή: Ethnos.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ-ΕΡΑ/ RITCHIE B. TONGO
  • Twitter: Αρνείται να πληρώσει τη Google για τις υπηρεσίες cloud
    Twitter: Αρνείται να πληρώσει τη Google για τις υπηρεσίες cloud

    Ποια άλλη τεχνολογική εταιρεία το «κυνηγάει» για χρωστούμενα

    Να καταβάλει το ποσό που οφείλει στη Google για τις υπηρεσίες υπολογιστικού νέφους (cloud) αρνείται το Twitter κι ενώ το συμβόλαιό του φθάνει στη λήξη του αυτό τον μήνα, όπως αναφέρει με δημοσίευμά της χθες Σάββατο η ιστοσελίδα pratformernews. Αν η απόφαση αυτή είναι οριστική, τίθεται σε κίνδυνο τόσο η αξιοπιστία του μέσου κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και η ασφάλεια των υπηρεσιών του.

    Πριν από την εξαγορά του Twitter από τον Έλον Μασκ πέρυσι, η εταιρεία είχε υπογράψει ένα πολυετές συμβόλαιο με τη Google, το οποίο μεταξύ άλλων αφορούσε την αντιμετώπιση των ανεπιθύμητων μηνυμάτων και την προστασία των λογαριασμών, σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα.

    Η ιστοσελίδα δεν δίνει λεπτομέρειες για το πώς η σύγκρουση μεταξύ των δύο εταιρειών θα μπορούσε να επηρεάσει τη λειτουργία και την ασφάλεια του Twitter. Σύμφωνα με ξεχωριστό δημοσίευμα της ιστοσελίδας theinformation το Twitter προσπαθεί να επαναδιαπραγματευτεί τη σύμβασή του με τη Google τουλάχιστον από τον περασμένο Μάρτιο.

    Ορισμένες υπηρεσίες του Twitter φιλοξενούνται στους δικούς του servers, ενώ άλλες υπηρεσίες του στις πλατφόρμες cloud της Amazon και της Google, σημειώνει το pratformernews.

    Τον περασμένο Μάρτιο, η Amazon προειδοποίησε το Twitter ότι θα παρακρατήσει τα διαφημιστικά έσοδα εξαιτίας των ανεξόφλητων οφειλών της εταιρείας προς την Amazon Web Services για τις υπηρεσίες υπολογιστικού νέφους, αναφέρει το theinformation.

    Μετά την εξαγορά από τον Μασκ, το Twitter μείωσε δραματικά το κόστος και απέλυσε χιλιάδες υπαλλήλους. Ο ισχυρός άνδρας της Tesla, έδωσε εντολή η εταιρεία να μειώσει το κόστος για τις υποδομές -όπως οι δαπάνες για τις υπηρεσίες cloud-, κατά 1 δισ. δολάρια, όπως είχε επικαλεσθεί μια πηγή με γνώση επί του θέματος στο Reuters τον περασμένο Νοέμβριο.

    Τόσο το Twitter όσο και η Google δεν ανταποκρίθηκαν σε αίτημα του Reuters για κάποιο σχόλιο.

    Πηγή: OT.gr - In.gr

  • Τα κέντρα επικοινωνίας (contact center) μεταφέρονται στο cloud και ανοίγουν νέους ορίζοντες στην εξυπηρέτηση πελατών
    Τα κέντρα επικοινωνίας (contact center) μεταφέρονται στο cloud και ανοίγουν νέους ορίζοντες στην εξυπηρέτηση πελατών

    Οι τεχνολογίες cloud προσφέρουν μια ευρεία γκάμα πρωτοποριακών χαρακτηριστικών

    Η Gartner, εταιρεία διεξαγωγής ερευνών και παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών, δηλώνει ότι η παγκόσμια αγορά υπηρεσιών cloud θα σημειώσει αύξηση κατά 17.5% το 2019 αγγίζοντας την αξία των 214.3 δις δολαρίων. Φαίνεται ότι οι υποδομές συστημάτων σε cloud ή το cloud ως υπηρεσία (infrastructure as service – IaaS) θα ηγηθούν της τεχνολογικής κούρσας και θα σημειώσουν αύξηση 27.5% το 2019 φτάνοντας τα 38.9 δις δολάρια, μια αύξηση κατά 30.5 δις δολάρια σε σχέση με το 2018. Οι υποδομές εφαρμογών σε cloud , θα εμφανίσουν ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 21.8%, θέτοντας τες στη δεύτερη θέση μεταξύ των πιο γρήγορα αναπτυσσόμενων τομέων υπηρεσιών cloud.

    Η ραγδαία ανάπτυξη των οργανισμών παγκοσμίως, οδηγεί τις επιχειρήσεις στο συμπέρασμα ότι οι τεχνολογίες cloud είναι ένα απλό αλλά ιδιαίτερα αποδοτικό εργαλείο ψηφιακού μετασχηματισμού. Οι τεχνολογίες cloud προσφέρουν μια ευρεία γκάμα πρωτοποριακών χαρακτηριστικών και δεσμεύονται να βελτιώσουν την εταιρική ροή εργασίας, να μειώσουν το χρόνο διοικητικών διαδικασιών, και να ενδυναμώσουν τους υπαλλήλους σε όλα τα επίπεδα και τα τμήματα.

    Ένα cloud contact center, επίκεντρο σχεδόν κάθε επιχείρησης, πρέπει να εξελίσσεται μαζί με τις ανάγκες και τις προσδοκίες των πελατών της. Καλείται λοιπόν να προσαρμοστεί στην πολυκαναλική (omnichannel) πραγματικότητα, όπου οι πελάτες εναλλάσσουν κανάλια επικοινωνίας και περιμένουν ότι η επιχείρηση θα είναι σε θέση να τους ακολουθήσει, να καταγράψει τα δεδομένα της δραστηριότητάς τους και να τους υποστηρίξει ενεργά σε πραγματικό χρόνο.

    Σε αυτή τη δυναμική πραγματικότητα, οι επιχειρήσεις πρέπει να υιοθετήσουν αποδοτικά, ισχυρά και ευέλικτα περιβάλλοντα εξυπηρέτησης πελατών CX (customer experience), που μπορούν να αξιοποιήσουν τα οφέλη της πολυκαναλικής προσέγγισης και να μειώσουν τις δαπάνες του ψηφιακού μετασχηματισμού.

    Πώς γίνεται αποδοτικό ένα κέντρο επικοινωνίας (contact center)

    Σύμφωνα με την Gartner, η εξέλιξη των κέντρων εξυπηρέτησης πελατών σε κέντρα εμπειρίας πελατών πυροδοτεί τη ζήτηση για λύσεις cloud με πολλαπλές λειτουργικότητες μέσω πολλών και διαφορετικών καναλιών επικοινωνίας. Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις επιλέγουν πλατφόρμες που υποστηρίζουν μη φωνητικές λειτουργικότητες: email, chat, video chat, social media και άλλα.

    Ταυτόχρονα όμως, οι αλληλεπιδράσεις μέσω φωνής συνεχίζουν να αποτελούν ένα σημαντικό ποσοστό της επικοινωνίας. Από τότε που η στρατηγική εξυπηρέτησης πελατών έγινε πιο πελατο-κεντρική σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας, οι συνολικές λύσεις με φωνητικές και μη φωνητικές λειτουργικότητες ως πακέτο από έναν πάροχο γίνονται όλο και πιο επιθυμητές, στις περισσότερες περιπτώσεις, απαραίτητες κιόλας.

    Οι σύγχρονες λύσεις cloud contact center επιτρέπουν την απλή και ευέλικτη επιχειρησιακή διαχείριση για τη δρομολόγηση, αναμονή και εξυπηρέτηση των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες μέσω φωνητικών και μη φωνητικών καναλιών. Αυτό σημαίνει ότι η επιχείρηση μπορεί να κατευθύνει τους πελάτες στο κανάλι επικοινωνίας της επιλογής της και να δημιουργήσει μια άψογη και ικανοποιητική εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών με μικρή προσπάθεια.

    Για να κατευθύνετε την εξυπηρέτηση πελατών αποδοτικά, χρειάζεστε ισχυρή ικανότητα ανάλυσης δεδομένων καθώς και ένα καλοσχεδιασμένο σύστημα διοίκησης ανθρωπίνου δυναμικού. Μια πολυκαναλική λύση σε cloud πρέπει να περιλαμβάνει όλα αυτά τα χαρακτηριστικά σε ένα πακέτο, για να μην υπάρχει ανάγκη αναζήτησης πληροφορίας σε επιμέρους συστήματα.

    Μια ALL-in-ONE cloud πλατφόρμα παρέχει τα εργαλεία για τη διαχείριση ποικίλων σεναρίων αλληλεπίδρασης πελατών με φωνητικά & ψηφιακά κανάλια. H Gartner καταγράφει ότι η οπτική 360 μοιρών του πελάτη διαμορφώνεται συλλέγοντας δεδομένα από πληθώρα ψηφιακών καναλιών και θεωρείται από τους οργανισμούς ο παράγοντας-κλειδί της επιτυχίας της εξυπηρέτησης πελατών. Επιπρόσθετα, πολλές εταιρείες ενσωματώνουν λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης χρησιοποιώντας cloud υποδομές και έτσι τα chat-bots γίνονται το μονοπάτι για αναβάθμιση της εξυπηρέτησης πελατών στο εγγύς μέλλον.

    Λόγοι για να υποδεχτείτε το Cloud CX

    Αρχικά, η μετάβαση σε λύση cloud contact center μειώνει τις δαπάνες κεφαλαίου και τα μεγάλα κόστη για ένα κέντρο εξυπηρέτησης. Πολλές επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν προβλήματα με τα απαρχαιωμένα τοπικά συστήματά τους καθώς χρειάζονται τακτικές δαπανηρές αναβαθμίσεις για την ενσωμάτωση νέων ψηφιακών λειτουργιών. Η μετάβαση από ένα μοντέλο δαπανών κεφαλαίου (CAPEX) σε ένα μοντέλο επιχειρησιακών δαπανών καθιστά την λύση αντικατάστασης ενός συστήματος πιο οικονομική από την αναβάθμιση ενός «υπάρχοντος» συστήματος με πολλές εφαρμογές.

    Με τον τρόπο αυτό, μια εταιρεία έχει τη δυνατότητα να αποκτήσει λειτουργικότητες πολυκαναλικής εξυπηρέτησης πελατών χωρίς μακροπρόθεσμες επενδύσεις και να εξοικονομήσει χρόνο στην παραμετροποίηση του συστήματος, καθώς κατά κανόνα απαιτείται πολύ λιγότερος χρόνος για την παραμετροποίηση ενός κέντρου εξυπηρέτησης σε cloud από την αναβάθμιση τοπικών λύσεων και εφαρμογών.

    Με τη μετάβαση σε πλατφόρμα cloud, η εταιρεία μπορεί να προσαρμόσει τις πληρωμές των αδειών των εκπροσώπων της σε ένα μοντέλο ευέλικτο με κλιμακωτές διαβαθμίσεις λόγω εποχιακών τάσεων. Το cloud contact center επιτρέπει την μείωση ή αύξηση του μεγέθους του κέντρου επικοινωνίας (contact center) ανά πάσα στιγμή, είτε πρόκειται για την ανάγκη ανταπόκρισης στην αύξηση της ζήτησης λόγω εορταστικής περιόδου, είτε πρόκειται για την επιβίωση της επιχείρησης σε μια περίοδο χαμηλής ζήτησης ή μεγάλης διακύμανσης της αγοράς. Αποκτώντας λοιπόν ένα cloud contact center μπορείτε να αναπτυχθείτε σταδιακά χωρίς να δεσμευτείτε για μεγάλο αριθμό εκπροσώπων, που δε γνωρίζετε αν όντως χρειάζεστε.

    Επιπλέον, με μια λύση cloud contact center, έχετε τη δυνατότητα να αξιοποιήσετε τους πόρους από το τμήμα ΙΤ της επιχείρησής σας διαφορετικά , δίνοντας αξία στην ανάλυση δεδομένων και όχι σε καθημερινές, χρονοβόρες εργασίες. Το τοπικό πολυκαναλικό κέντρο εξυπηρέτησης είναι ένα σύστημα πρωτοποριακών εφαρμογών και το γεγονός αυτό αποτελεί μια πραγματική πρόκληση για την αποτελεσματική διαχείρισή ενός οργανισμού.

    Η ανάπτυξη νέων τοπικών εφαρμογών μπορεί να αποδειχθεί κοπιαστική και υψηλού κινδύνου. Συνήθως απαιτεί πολύ χρόνο και προσπάθεια, και τα αποτελέσματα ενδέχεται να είναι απροσδόκητα απογοητευτικά. Σε ένα cloud contact center μπορείτε να ενεργοποιήσετε και να απενεργοποιήσετε οποιαδήποτε λειτουργικότητα εύκολα, γρήγορα με μηδενικό ρίσκο και ελάχιστο κόστος, ακόμη και αν η δοκιμή δεν είναι επιτυχής.

    Τέλος, ένα cloud contact center μπορεί να είναι μια λύση χαμηλού κόστους αλλά όχι χαμηλών απαιτήσεων για την υποστήριξη της επιχειρησιακής λειτουργίας μιάς και μπορεί να καλύψει ακόμα και αποκεντρωμένα/ διάσπαρτα κέντρα εξυπηρέτησης. Οι γεωγραφικά διάσπαρτες ομάδες με διακριτές ανάγκες, ικανοποιούνται απόλυτα από τη χρήση μια ενιαίας λύσης cloud με πληθώρα χαρακτηριστικών και κεντρική διαχείριση.

    Το PureCloud φέρνει οφέλη για την εξυπηρέτηση πελατών

    Η Genesys, μακροχρόνιος ηγέτης στις ετήσιες εκθέσεις της Gartner και Forrester για τα κέντρα εξυπηρέτησης, προσφέρει μια ολοκληρωμένη λύση αλληλεπίδρασης πελατών και υπαλλήλων που ονομάζεται Genesys PureCloud.

    Το 2018, η Genesys αναγνωρίστηκε ως Ηγέτης για την πλατφόρμα PureCloud® στην έκθεση «The Forrester Wave: Cloud Contact Centers, Q3 2018». Πέραν τούτου, η Genesys θεωρείται Ηγέτης σύμφωνα με τη μελέτη «Ovum Decision Matrix: Selecting a Multichannel Cloud Contact Center Solution, 2017-18».

    Η λύση PureCloud παρέχει ενισχυμένη λειτουργικότητα για συνεργασία, επικοινωνία και αλληλεπίδραση με τους πελάτες. Η λύση αυτή είναι παραμετροποιησίμη και απευθύνεται σε πελάτες ανεξαρτήτως μεγέθους , είναι αξιόπιστη και ασφαλής, και βασίζεται στο cloud της Amazon Web Services που έχει δοκιμαστεί επί μακρόν και έχει αποδειχθεί ηγέτης στην κατηγορία του. Έχει υλοποιηθεί σε ελαστική αρχιτεκτονική συστήματος με πολλαπλά οφέλη, χτισμένη πάνω σε καλοσχεδιασμένες μικρο-υπηρεσίες.

    Η λύση PureCloud δίνει εξελιγμένα εργαλεία εξυπηρέτησης πελατών σε ένα πλήρες πακέτο cloud, το οποίο είναι εύκολο στην παραμετροποίηση, χρήση και σχεδιασμό. Ηγείται μιας εξαιρετικής εμπειρίας εξυπηρέτησης πελατών μέσω διαδικτύου, chat, email, φωνητικής πύλης και social media, παρέχοντας ολοκληρωμένη πρόσβαση σε όλα τα κανάλια εξυπηρέτησης πελατών και καθιστώντας εφικτή την προσωποποιημένη επαφή – σε μια ενιαία πλατφόρμα. Με τον τρόπο αυτό, οι πελάτες μπορούν να έχουν συνεπή και αξιόπιστη αλληλεπίδραση με την επιχείρηση οποιαδήποτε στιγμή επιθυμούν, ανεξαρτήτως από το πρόσωπο με το οποίο επικοινωνούν ή το κανάλι επικοινωνίας το οποίο χρησιμοποιούν.

    Η πλατφόρμα PureCloud παρέχει αυτοματοποιημένες δυνατότητες δρομολόγησης για τη βελτιστοποίηση της εργασίας των εκπροσώπων εξυπηρέτησης ή για την δρομολόγηση του πελάτη στον κατάλληλο ειδικό, ώστε να επιλυθεί το πρόβλημά . Η επικοινωνία ανάλογα με τις ικανότητες του εκπροσώπου καθιστά κάθε αλληλεπίδραση μια επιτυχημένη επικοινωνία που ξεπερνά τις προσδοκίες των πελατών. Η κάθε αλληλεπίδραση, ανεξαρτήτως του καναλιού επικοινωνίας, προτεραιοποιείται με επιχειρησιακά κριτήρια σε μια ενιαία «ουρά».

    Η πλατφόρμα PureCloud εντοπίζει τον κατάλληλο εκπρόσωπο για κάθε πελάτη και τα αποτελέσματα είναι σαφώς επιτυχή. Προσφέρει επίσης αποτελεσματικά εργαλεία παρακολούθησης του τρόπου εργασίας των εκπροσώπων του κέντρου εξυπηρέτησης, με στόχο την μέγιστη απόδοση του κέντρου. Όλα αυτά λαμβάνουν χώρα μέσω μιας εύχρηστης διαδικτυακής εφαρμογής, διαθέσιμης για τον υπολογιστή ή το κινητό.

    Η πλατφόρμα επίσης προσφέρει και δυνατότητες επέκτασης των υπάρχοντων λειτουργιών με τη χρήση ανοικτών API, ενσωματώνει δεδομένα πελατών μέσω όλων των καναλιών επικοινωνίας , δεδομένα από τα συστήματα CRM και άλλα σχετικά συστήματα. Αυτή η λύση καθιστά συνεχώς διαθέσιμα τα δεδομένα των πελατών, δίνοντας στους εκπροσώπους του κέντρου εξυπηρέτησης πελατών ακριβείς πληροφορίες για το ιστορικό και τις προτιμήσεις των πελατών. Η ενοποιημένη εφαρμογή βοηθά τους εκπροσώπους εξυπηρέτησης να προσφέρουν υπηρεσίες υψηλής ποιότητας στους πελάτες, καθώς όλος ο κύκλος επικοινωνίας ολοκληρώνεται μέσω μίας πλατφόρμας.

    Η πλατφόρμα διατίθεται με ολιστικές αναλύσεις και μετρήσεις επιχειρησιακής απόδοσης, ανεξαρτήτως του που βρίσκονται οι εκπρόσωποί σας ή ποια κανάλια χειρίζονται. Τα αναλυτικά δεδομένα του PureCloud παρουσιάζονται σε διαδραστικούς πίνακες σε πραγματικό χρόνο με πληθώρα δεδομένων που συμπεριλαμβάνουν όλους τους τύπους επικοινωνίας με τους πελάτες, ατομικούς και συνολικούς δείκτες απόδοσης των εκπροσώπων κτλ.

    Με την πλατφόρμα PureCloud, δε χρειάζεται πια να αναζητάτε δεδομένα σε διάσπαρτες πηγές για να υπολογίσετε συνολικά την απόδοση. Οι ενσωματωμένες δυνατότητες βελτιστοποίησης της ροής εργασίας περιλαμβάνουν πολυκαναλική καταγραφή, διαχείριση ποιότητας, παρακολούθηση απόδοσης, καταγραφή αξιολογήσεων/feedback πελατών, και πολλά άλλα.

    Η πλατφόρμα PureCloud διευκολύνει τους υπαλλήλους σας καθώς μπορεί να εργάζονται σε οποιαδήποτε τοποθεσία χωρίς ιδιαίτερο εξοπλισμό. Υποστηρίζει την απομακρυσμένη σύνδεση δίνοντας στις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών πρόσβαση σε κανάλια επικοινωνίας μέσω μιας ενιαίας εφαρμογής, προσβάσιμης από κάθε συσκευή. Οι υπάλληλοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν βίντεο, κλήσεις μέσω διαδικτύου (softphone), διαμοιρασμό οθόνης, δυναμικά και σταθερά κανάλια chat, προφίλ υπαλλήλων και διαχείριση εγγράφων – όλα αυτά σε μια περιεκτική λύση. Οι απομακρυσμένοι εκπρόσωποι θα έχουν πρόσβαση στην πλατφόρμα χωρίς να απαιτείται η εγκατάσταση σύνθετου λογισμικού ή η διατήρηση ειδικού εξοπλισμού.

    Η πλατφόρμα, φιλοξενείται από το cloud, και συνεπώς δεν απαιτεί εξοπλισμό και εγκατάσταση λογισμικού – η λύση PureCloud παραμετροποιείται πλήρως ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε πελάτη ξεχωριστά. Η πλατφόρμα PureCloud έχει σχεδιαστεί για να παρέχει συνεχώς νέες λειτουργικότητες και αναβαθμίζεται αδιάκοπα. Χρειάζεστε μόνο πρόσβαση στο διαδίκτυο για να συνδεθείτε και να επικοινωνήσετε με όλο τον κόσμο.

    Η λύση PureCloud απευθύνεται σε οργανισμούς που αναζητούν μια απλή και ετοιμοπαράδοτη λύση κέντρου εξυπηρέτησης πελατών με μικρή δυναμική οπως 5 θέσεις, και δυνατότητα επέκτασης σε 500 ή περισσότερες θέσεις εξυπηρέτησης.

    Η εξυπηρέτηση πελατών διαδραματίζει πλέον πρωταρχικό ρόλο σε κάθε επιχείρηση. Οι πελάτες συχνά αξιολογούν την εμπειρία πιο σημαντική από την τιμή του προϊόντος. Οι εταιρείες πρέπει να είναι σε θέση να καλύψουν τις αυξανόμενες απαιτήσεις, διαφορετικά έρχονται αντιμέτωπες με τις επιπτώσεις, όπως υπαναχώρηση πελατών και μείωση της ζήτησης.

    Για να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των πελατών, οι επιχειρήσεις χρειάζονται ευέλικτα και οικονομικά εργαλεία, τα οποία προσφέρουν οι cloud λύσεις. Η μετάβαση στο cloud δίνει πρόσβαση σε κορυφαίες λειτουργικότητες CX, συμβάλλει στην αποφυγή μεγάλης κεφαλαιακής επένδυσης και επιτρέπει την εστίαση σε θεμελιώδεις επιχειρησιακές διαδικασίες. Η ανάπτυξη υπηρεσιών cloud επιτρέπει την γρήγορη πρόσβαση σε καινοτόμα εργαλεία, άμεσες αναβαθμίσεις και απεριόριστη παραμετροποίηση του κέντρου εξυπηρέτησης. Παράλληλα, προσφέρει απαράμιλλη επιχειρησιακή ευελιξία και αύξηση της παραγωγικότητας.

    Πηγή: Newsbeast.gr

  • Το παρόν και το μέλλον του cloud
    Το παρόν και το μέλλον του cloud

    Tο cloud computing θα συμβάλει στην αλλαγή της εμπειρίας των καταναλωτών. Καθώς θα εξελίσσεται, θα αναμειχθεί με άλλες νέες smart τεχνολογίες δημιουργώντας έτσι καινούργιες διαστάσεις στο customer experience.

    Η υιοθέτηση του cloud απο τις επιχειρήσεις αλλαξε ραγδαία τον τρόπο λειτουργίας τους. Ενώ παλιότερα όλες οι επιχειρήσεις έτρεχαν τις διάφορες εφαρμογές τους απο έναν τοπικό σέρβερ που βρισκόταν κατά πασα πιθανότητα στις εγκαταστάσεις τις εταιρίας, πλέον μπορούν να έχουν πρόσβαση στις λειτουργίες απο οποιοδήποτε μέρος του πλανήτη, απλά με μια σύνδεση ίντερνετ.

    Μερικά απο τα πλεονεκτήματα του cloud παρούσα στιγμή είναι τα εξής:

    1. Η μείωση του κόστους συντήρησης των συστημάτων ΙΤ. Εφόσον η συντήρηση γίνεται κεντρικά απο τον πάροχο της υπηρεσίας, μειώνεται η ανάγκη για αντίστοιχες θέσεις εργασίας στην εταιρία και άρα το μισθολογικό κόστος.
    2. Ευελιξία στις αλλαγές. Συχνά οι εταιρίες έχουν ανάγκη για κλιμάκωση ή αποκλιμάκωση του μεγέθους των εργασιών, ανάλογα με το επιχειρηματικό πλάνο. Σε αυτήν την περίπτωση, είναι ευκολότερη η μετάβαση απο ένα πρόγραμμα σε ένα άλλο μέσω ενός παρόχου που θα αναλάβει τη δουλειά ο ίδιος, παρά μια πολυέξοδη επένδυση σε εξοπλισμό.
    3. Προστασία βάσης δεδομένων. Η προστασία των δεδομένων είτε απο καταστροφή λόγω ηλεκτρονικού προβλήματος ή ακόμα και λόγω φυσικών καταστροφών μπορεί να επιτευχθεί με μια λύση cloud. Το ίδιο ισχύει και για την ασφάλεια των δεδομένων, έναν τομέα που αποτελεί προτεραιότητα για τους παρόχους.
    4. Ευκολία στην κοινή χρήση αρχείων. Οσοι εργάζονται σε ενα κοινό πρότζεκτ απο πολλές διαφορετικές τοποθεσίες, έχουν την ικανότητα να μοιράζονται τα ίδια κοινά αρχεία σε πραγματικό χρόνο αλλα και να έχουν τη δυνατότητα για διαβαθμισμένη πρόσβαση.
    5. Αυτόματη αναβάθμιση των συστημάτων. Οι πάροχοι αναβαθμίζουν συνεχώς τα συστήματά τους με τις τελευταίες εξελίξεις τις τεχνολογίας είτε σε λογισμικό είτε σε υλικό και έτσι οι χρήστες απολαμβάνουν άμεσα τις πιο πρόσφατες αναβαθμίσεις.

    Το Google Cloud είναι η καλύτερη επιλογή ολοκληρωμένων υπηρεσιών cloud που χρησιμοποιούν οι προγραμματιστές και οι επαγγελματίες της πληροφορικής για τη δημιουργία, την ανάπτυξη και τη διαχείριση εφαρμογών μέσω του παγκόσμιου δικτύου δεδομένων της Google. Στην Ελλάδα ο main partner της Google για το Cloud είναι η Cloudevo. Μέσω του Google Cloud και της Cloudevo η αξιοπιστία των έργων μεγάλης κλίμακας είναι εγγυημένη.

    Οι τάσεις του cloud computing φανερώνουν σε ποιους τομείς θα κινηθεί το μέλλον η εξέλιξη των εφαρμογών.

    Οι υβριδικές λύσεις βρίσκονται σε άνοδο. Με αυτόν τον τρόπο οι χρήστες απολαμβάνουν τα οφέλη των ιδιωτικών σύννεφων και των δημόσιων ταυτόχρονα.

    Η τεχνολογία ανοιχτού κώδικα, η τεχνολογία δηλαδή που επιτρέπει στους χρήστες την διαλειτουργικότητα (interoperation), θα γίνει περισσότερο διαδεδομένη.

    Θα αυξηθεί η ζήτηση για εργαζόμενους με γνώσεις και δεξιότητες σχετικές με το cloud computing. Τέτοιες δεξιότητες περιλαμβάνουν τη γνώση API, γνώση για πρακτικές data integration , αυτοματοποίηση και άλλες.

    Ιδιαίτερο βάρος θα δωθεί στην ασφάλεια. Ειδικά εφόσον πλέον οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν ένα μείγμα από ιδιωτικό και δημόσιο cloud καθώς και τοπικά μέσα, ο αριθμός των παρόχων αυξάνεται με αποτέλεσμα να μειώνεται η δυνατότητα καλής διαχείρισης και διασφάλισης του ελέγχου.

    Τέλος, το cloud computing θα συμβάλει στην αλλαγή της εμπειρίας των καταναλωτών. Καθώς θα εξελίσσεται, θα αναμειχθεί με άλλες νέες smart τεχνολογίες δημιουργώντας έτσι καινούργιες διαστάσεις στο customer experience. Όταν θα συνδυάζεται και με τεχνητή νοημοσύνη, analytics και internet of things θα αλλάζει τον τρόπο που οι καταναλωτές αλληλεπιδρούν με τα brands.

    Πηγή: Protothema.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ