Τεχνολογία

Facebook: Λανσάρει τα Reels για να ανταγωνιστεί το TikTok

Facebook: Λανσάρει τα Reels για να ανταγωνιστεί το TikTok

Η μητρική εταιρεία του Facebook, Meta, φαίνεται να ταρακουνήθηκε αρκετά από τη «βουτιά» που έκανε η μετοχή της στο χρηματιστήριο και έτσι αποφάσισε να ποντάρει στα Reels, που είναι με διαφορά το πιο γρήγορα αναπτυσσόμενο φορμάτ του τεχνολογικού κολοσσού αυτή τη στιγμή.

Έτσι, σε μια προσπάθεια να ανταγωνιστεί το «φρέσκο» TikTok και να προσελκύσει το νεαρότερο ηλικιακά κοινό, το Facebook αποφάσισε να λανσάρει τα Reels σε παγκόσμιο επίπεδο, με τα ξένα μέσα να μεταδίδουν πως το εν λόγω χαρακτηριστικό θα γίνει διαθέσιμο περίπου στα μέσα του Μαρτίου.

Όπως αναφέρει σε σχετική της ανακοίνωση η Meta, τα Reels θα είναι διαθέσιμα σε περισσότερα από 150 χώρες παγκοσμίως και θα επιτρέπουν στους δημιουργούς να κερδίζουν χρήματα, κυρίως με τη βοήθεια διαφημίσεων, που θα προβάλλονται με αρκετούς διαφορετικούς τρόπους.

Τι είναι τα Reels που λανσάρει το Facebook

Τα Reels είναι σύντομα βίντεο διάρκειας συνήθως μερικών δευτερολέπτων και αποτελούν ένα από τα αγαπημένα είδη περιεχομένου για τους νέους κάτω των 25 ετών.

Η χρήση τους έγινε ευρέως γνωστή από ιστοσελίδες όπως ήταν το Vine και το Musical.ly, αλλά «απογειώθηκε» μετά την εδραίωση του TikTok, που φιλοξενεί αποκλειστικά τέτοια βίντεο και αποτελεί την πιο ταχύτατα αναπτυσσόμενη εφαρμογή μεταξύ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από το 2016.

Στην περίπτωση του Facebook, η πλατφόρμα θα επιτρέπει στους χρήστες να αναρτούν βίντεο που διαρκούν μέχρι 60 δευτερόλεπτα, ενώ ανακοίνωσε ότι ήδη κάνει τις δοκιμές για διάφορα νέα χαρακτηριστικά, όπως είναι το «Remix», που θα επιτρέπει στους δημιουργούς να μεταποιούν προηγούμενα βίντεο και να προσθέτουν τους δικούς τους σχολιασμούς.

Η Meta είχε ήδη λανσάρει τα Reels στο Instagram από το 2020, ως μια απάντηση στο TikTok -που ανήκει στον κινεζικό γίγαντα ByteDance- το οποίο και αποτελεί και τη νούμερο ένα επιλογή των νέων. Ένα χρόνο μετά, έγιναν διαθέσιμα και στους Αμερικανούς χρήστες του Facebook, με τα δεδομένα της εταιρείας να αναφέρουν ότι οι χρήστες περνούν τον μισό τους χρόνο στις εφαρμογές παρακολουθώντας βίντεο.

Πηγή: iEidiseis.gr

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

tsoukalas popup