Τεχνολογία

Νότια Κορέα: Εταιρείες επιλέγουν συσκευές τεχνητής νοημοσύνης για την επικοινωνία με τους πολίτες

Νότια Κορέα: Εταιρείες επιλέγουν συσκευές τεχνητής νοημοσύνης για την επικοινωνία με τους πολίτες
Όλο και περισσότερες εταιρείες και κυβερνητικές υπηρεσίες της Νότιας Κορέας παρουσιάζουν τους δικούς τους χαρακτήρες τεχνητής νοημοσύνης για να επικοινωνούν με το κοινό στο εσωτερικό και στο εξωτερικό.

Η Korea Trade Promotion Corp. ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα ότι δημιούργησε παρουσιάστρια τεχνητής νοημοσύνης με το όνομα RAMI για να μεταδίδει διεθνείς ειδήσεις στο YouTube.

Η Smilegate εταιρεία βιντεοπαιχνιδιών, κυκλοφόρησε επίσης εικονική καλλιτέχνη με το όνομα Han Yoo-a, η οποία είναι πρωταγωνίστρια του «Focus On You» παιχνιδιού που κυκλοφόρησε το 2019.Αφού υποβλήθηκε σε αναβάθμιση πέρυσι, η Han έγινε ιδιαίτερα δημοφιλής στους θαυμαστές, οι οποίοι επαίνεσαν τα ρεαλιστικά χαρακτηριστικά της και έχει πλέον περισσότερους από 10.000 ακόλουθους στο Instagram.

Χάρη στη δημοτικότητα της Han, η YG Kplus, θυγατρική του παγκόσμιου κολοσσού της ψυχαγωγίας YG, υπέγραψε συμφωνία μαζί της τον Φεβρουάριο. Η Han πρόκειται να εμφανίζεται σε τηλεοπτικές μεταδόσεις, διαφημίσεις και στο YouTube.

Άλλες εταιρείες:

Η Samsung Electronics επίσης, συνεργάστηκε με την εταιρεία πληροφοριακών συστημάτων CJ Olive Networks το 2020 για να αναπτύξει τον NEON, έναν εικονικό χαρακτήρα που μπορεί να αλληλεπιδρά με ανθρώπινους χρήστες.

Πέρυσι, η εταιρεία γραφικών τεχνητής νοημοσύνης Pulse9 παρουσίασε για πρώτη φορά ένα εικονικό γκρουπ κοριτσιών της K-pop, τις Eternity, ενώ φέτος, η LG Electronics κυκλοφόρησε την εικονική influencer, Reah Keem και σχεδιάζει να τη βοηθήσει στο ντεμπούτο της στη μουσική βιομηχανία.

Ακόμα μία εταιρεία ασφαλειών η Shinhan Life έχει επιλέξει να διαφημίζει τις υπηρεσίες της με την εικονική influencer, τη Rozy, η οποία μάλιστα έχει προσελκύσει έντονο ενδιαφέρον και θετικά σχόλια.

Πηγή: iEidiseis.gr

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

tsoukalas popup