Η Korea Trade Promotion Corp. ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα ότι δημιούργησε παρουσιάστρια τεχνητής νοημοσύνης με το όνομα RAMI για να μεταδίδει διεθνείς ειδήσεις στο YouTube.
Η Smilegate εταιρεία βιντεοπαιχνιδιών, κυκλοφόρησε επίσης εικονική καλλιτέχνη με το όνομα Han Yoo-a, η οποία είναι πρωταγωνίστρια του «Focus On You» παιχνιδιού που κυκλοφόρησε το 2019.Αφού υποβλήθηκε σε αναβάθμιση πέρυσι, η Han έγινε ιδιαίτερα δημοφιλής στους θαυμαστές, οι οποίοι επαίνεσαν τα ρεαλιστικά χαρακτηριστικά της και έχει πλέον περισσότερους από 10.000 ακόλουθους στο Instagram.
Χάρη στη δημοτικότητα της Han, η YG Kplus, θυγατρική του παγκόσμιου κολοσσού της ψυχαγωγίας YG, υπέγραψε συμφωνία μαζί της τον Φεβρουάριο. Η Han πρόκειται να εμφανίζεται σε τηλεοπτικές μεταδόσεις, διαφημίσεις και στο YouTube.
Άλλες εταιρείες:
Η Samsung Electronics επίσης, συνεργάστηκε με την εταιρεία πληροφοριακών συστημάτων CJ Olive Networks το 2020 για να αναπτύξει τον NEON, έναν εικονικό χαρακτήρα που μπορεί να αλληλεπιδρά με ανθρώπινους χρήστες.
Πέρυσι, η εταιρεία γραφικών τεχνητής νοημοσύνης Pulse9 παρουσίασε για πρώτη φορά ένα εικονικό γκρουπ κοριτσιών της K-pop, τις Eternity, ενώ φέτος, η LG Electronics κυκλοφόρησε την εικονική influencer, Reah Keem και σχεδιάζει να τη βοηθήσει στο ντεμπούτο της στη μουσική βιομηχανία.
Ακόμα μία εταιρεία ασφαλειών η Shinhan Life έχει επιλέξει να διαφημίζει τις υπηρεσίες της με την εικονική influencer, τη Rozy, η οποία μάλιστα έχει προσελκύσει έντονο ενδιαφέρον και θετικά σχόλια.
Πηγή: iEidiseis.gr